درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 4 بهمن 1399 - 07:06   

برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد

  برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

فهرست سخنرانان هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران اعلام شد

  فهرست سخنرانان هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران اعلام شد


ادامه ادامه مطلب دو

انتشار پوستر سخنرانان هفدهمین‌ کنفرانس‌ بین‌المللی‌ روابط‌عمومی‌ ایران

  انتشار پوستر سخنرانان هفدهمین‌ کنفرانس‌ بین‌المللی‌ روابط‌عمومی‌ ایران


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان آثار نخستین جشنواره ملی روابط‌عمومی و کرونا

  فراخوان آثار نخستین جشنواره ملی روابط‌عمومی و کرونا


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  5 روش برای غلبه بر متداول‌ترین موانع داخلی سازمان
  تولید محتوا در فضای مجازی را باید به بخش خصوصی سپرد
  تهدید گوگل به توقف فعالیت موتور جستجوی خود در استرالیا
  فرماندار شهرستان لنجان: حرکت فولاد مبارکه در جهت مثبت باعث بوجود آمدن بدخواهان داخلی و خارجی است
  اصول نگارش آگهی اثربخش چاپی
  با دیدگاه جهانی نام‌گذاری کنید
  معاون استاندار البرز: ارتباطات یکی از مهمترین عوامل پیشرفت انسان امروزی است
  فولاد مبارکه بزرگترین تولیدکننده آهن اسفنجی در جهان
  عزم پولادین «فولاد مبارکه» در عرصه مسئولیت‌های اجتماعی
  مدیر رسانه‌های جهانی آمریکا به درخواست بایدن برکنار شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  گزارش  

روابط‌عمومی‌ها، پیشگام تحول در نظام بانکی روابط‌عمومی‌ها، پیشگام تحول در نظام بانکی
با توجه به این که بانک‌ها نیازمند اعتماد مخاطبان برای سرمایه‌گذاری در سیستم بانکی هستند، لذا روابط‌عمومی‌ها نقش بسیار حساسی در فرایند اعتمادسازی بر عهده دارند به‌خصوص اگر بخواهند تصویر و چهره مطلوبی از بانک مورد نظر را در بین افکار عمومی ایجاد کنند.
چهارشنبه، 17 دی 1399 - 08:12

دوران کرونا، الزام و فرصتی برای دیجیتالی‌شدن روابط‌عمومی‌ها دوران کرونا، الزام و فرصتی برای دیجیتالی‌شدن روابط‌عمومی‌ها
واحدهای روابط‌عمومی‌ در سازمان‌ها با توجه به ماهیت و وظایف‌شان در حوزه اطلاع‌رسانی و اطلاع‌یابی نقشی مهم و تاثیرگذار برای فرهنگ‌سازی، آموزش و مقابله با بیماری کرونا به عنوان یک مسِئولیت اجتماعی برعهده دارند، در همین رابطه گفتگویی را با تعدادی از اساتید و صاحب‌نظران و فعالان بخش روابط‌عمومی‌ انجام دادیم که آنچه در زیر می‌خوانید حاصل این گفتگوهاست:
چهارشنبه، 10 دی 1399 - 09:22

گزارش برگزاری وبینار نظرسنجی و روابط عمومی برتر (نوانگار) گزارش برگزاری وبینار نظرسنجی و روابط عمومی برتر (نوانگار)
همواره در کنفرانس های گذشته در ایران بحث روابط عمومی همیشه با یک علامت سوال مواجه بوده است و آن این است که روابط عمومی ها تا چه اندازه باید تبلیغ مدیر سازمان را بکنند یا واقعیت را منعکس کنند؟ بنابراین روابط عمومی به هیچ کدام از این دو نوع نزدیک نشده و در نوسان بوده است و بستگی به تجربه مدیر روابط عمومی به یکی از این دو سو نزدیک شده است.
چهارشنبه، 26 آذر 1399 - 00:02

مدیر ارتباطات ایران خودرو آشنا به رسانه و خودرو باشد مدیر ارتباطات ایران خودرو آشنا به رسانه و خودرو باشد
عملکرد مدیریت ارشد گروه صنعتی ایران خودرو در این موضوع نشان می دهد که چندان اعتقادی به این مهم و رساندن پیام های مثبت از سوی واحد تحت مدیریت خود به جامعه و ایفای نقش آرامش بخش خود به جامعه ندارد. یا شاید چندان نیازی به نقش روابط عمومی در سازمان خود احساس نمی کند و نقش رایزنی شخصی را بسیار پررنگ تر از ارتباط با مردم به عنوان مصرف کننده نهایی می داند.
شنبه، 22 آذر 1399 - 23:47

گزارش نشست آنلاین«روابط عمومی ایران و پاندمی کرونا» گزارش نشست آنلاین«روابط عمومی ایران و پاندمی کرونا»
امامی در ابتدای صحبت های خود درباره شیوع کرونا بر فعالیت های روابط عمومی به تاثیرات این ویروس بر ارتباطات اجتماعی می پردازد و می گوید: یکی از تأثیرات کرونا بر ارتباطات، کاهش تعاملات اجتماعی است. کرونا باعث تغییرات اساسی در ارتباطات چهره به چهره شد و جمع های ما کوچک شدند. همچنین حضور و فیزیک افراد جای خود را به تصاویر مجازی داد.
دوشنبه، 26 آبان 1399 - 21:02

گزارش سخنرانی آنلاین با موضوع «خشونت در فضای مجازی» گزارش سخنرانی آنلاین با موضوع «خشونت در فضای مجازی»
مردم باید خودشان پلیس و مراقب خودشان باشند. اگر محتوای خشونت‌آمیز در فضای مجازی می‌بینند باید نسبت به آن واکنش استدلالی نشان بدهند. سواد رسانه‌ای از دیگر عواملی است که می‌تواند در کنترل خشونت فضای مجازی بسیار موثر باشد.
چهارشنبه، 7 آبان 1399 - 02:47

گزارش برگزاری وبینار تخصصی نظرسنجی و روابط عمومی برتر گزارش برگزاری وبینار تخصصی نظرسنجی و روابط عمومی برتر
وبینار تخصصی نوانگار با موضوع «نظرسنجی و روابط‌عمومی برتر» با حضور مدیران و کارشناسان حوزه روابط عمومی دستگاه‌ها و نهادهای آذربایجان شرقی به همت مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران، سازمان جهاددانشگاهی استان و با همکاری اداره کل روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی برگزار شد.
سه شنبه، 29 مهر 1399 - 15:45

آن روی بازاریاب‎های روابط عمومی بالای ترجیحا خانم چه شکلی است؟ آن روی بازاریاب‎های روابط عمومی بالای ترجیحا خانم چه شکلی است؟
اگر به آگهی های دعوت به همکاری بازاریابی توجه کنید غالبا به نیروی خانم نیاز دارند و در آگهی های خود، تجرد، آراستگی بیش از حد و روابط‌عمومی بالا را از ملزومات استخدام می دانند.
دوشنبه، 17 شهریور 1399 - 01:44

 گزارش نشست «ژورنالیسم ورزشی در ایران» گزارش نشست «ژورنالیسم ورزشی در ایران»
نشست «ژورنالیسم ورزشی در ایران» با هدف ارائه و نقد گزارش پژوهش انجام‌شده در پژوهشکده فرهنگ پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات با حضور امیر حاج رضایی (کارشناس فوتبال)، پژمان راهبر (سردبیر وب‌سایت ورزش سه)، محمد هدایتی (محقق اجتماعی و مجری پژوهش) و با دبیری مصطفی اسدزاده (پژوهشگاه فرهنگ‌، هنر و ارتباطات) چهارشنبه 25 تیر 99 به صورت مجازی برگزار شد.
شنبه، 28 تیر 1399 - 20:36

گزارش نشست مجازی «وضعیت رسانه‌های چاپی در دوران کرونا» گزارش نشست مجازی «وضعیت رسانه‌های چاپی در دوران کرونا»
نشست مجازی «وضعیت رسانه‌های چاپی در دوران کرونا»از سلسله پیش‌نشست‌های همایش ملی پیامدهای فرهنگی و اجتماعی کرونا با حضور دکتر مجید رضاییان، دکتر علی‌اکبر قاضی‌زاده و دکتر داود نعمتی انارکی سه شنبه ۲۴ تیر ۹۹ ازسوی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار شد.
شنبه، 28 تیر 1399 - 20:25

گزارش/ چالش‌ها و آسیب‌های روابط عمومی گزارش/ چالش‌ها و آسیب‌های روابط عمومی
در عصر حاضر، اعتماد سازی، برجسته سازی، فرهنگ سازی، بستر سازی و مدیریت افکار عمومی، رویکردهای جدید به روابط عمومی است که بدون توجه به این امور، روابط عمومی یک دستگاه، نهاد یا مجموعه در پیشبرد کارهای خود موفق نخواهد بود.
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 - 09:37

 گزارش برگزاری اولین جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های وزارت صمت گزارش برگزاری اولین جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های وزارت صمت
مشاور عالی وزیر صنعت، معدن و تجارت در اولین جلسه شورای هماهنگی روابط‌عمومیهای وزارت صمت در سال ۹۹ تاکید کرد: امروز همراه با جنگ اقتصادی که به کشورمان تحمیل شده است شاهد یک جنگ روانی و رسانه ای سنگین نیز هستیم.
یکشنبه، 14 اردیبهشت 1399 - 23:24

 نیمی از مردم به آمار رسمی ابتلا و فوت اعتماد ندارند/ ۴۸ درصد نیمی از مردم به آمار رسمی ابتلا و فوت اعتماد ندارند/ ۴۸ درصد
نتایج نظرسنجی معاونت اجتماعی- فرهنگی شهرداری تهران و مرکز افکارسنجی ایسپا نشان می‌دهد حدود نیمی از مردم به آمار رسمی ابتلا و فوت کرونا اعتماد ندارند. ین نظرسنجی مشترک در روزهای ۱۶ تا ۱۹ فروردین‌ انجام شده است و در آن‌ تنها ۲۷ درصد پاسخ‌دهندگان گفته‌اند که به آمار رسمی درباره مبتلایان و فوتی‌ها در اثر کرونا اعتماد بالایی دارند. بنا بر این نظرسنجی، ۴۶ درصد پاسخ‌دهندگان پاسخ داده‌اند که از دولت و نهادهای عمومی ناراضی‌اند.
پنجشنبه، 21 فروردین 1399 - 17:11

گزارش برگزاری نشست سالانه مسئولان روابط عمومی مراکز استانی حوزه هنری گزارش برگزاری نشست سالانه مسئولان روابط عمومی مراکز استانی حوزه هنری
نشست سالانه مسئولان روابط‌عمومی مراکز استانی حوزه هنری روز پنجشنبه 5دی‌ماه به میزبانی حوزه هنری خراسان رضوی در مشهد مقدس و با حضور محسن مومنی شریف رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار شد.
شنبه، 7 دی 1398 - 12:45

در کرسی آزاد اندیشی رسانه‌ای دولت، رسانه‌ها و اعتراضات بنزینی/ آیا مطبوعات نباید به رسالت خود در افزایش قیمت عمل می‌کردند؟ در کرسی آزاد اندیشی رسانه‌ای دولت، رسانه‌ها و اعتراضات بنزینی/ آیا مطبوعات نباید به رسالت خود در افزایش قیمت عمل می‌کردند؟
آتیش زدن پمپ بنزین‌ها قابل جبران است اما بی‌اعتمادی مردم جبران پذیر نیست‌. دولت به رسانه اعتقاد ندارد و از آن استفاده حداقلی می‌کند. دولت در زمینه های مختلف، قائل به پیوست رسانه ای نیست. از همین رو ما شاهد پراکندگی تیم رسانه ای دولت هستیم.
سه شنبه، 3 دی 1398 - 09:57

بسیاری از ناشران خود را بی‌نیاز از روابط عمومی‌ می‌دانند بسیاری از ناشران خود را بی‌نیاز از روابط عمومی‌ می‌دانند
همه ما می‌دانیم طراحی یک استراتژی تبلیغاتی مناسب برای حضور مؤثر در شبکه‌ها و رسانه‌های اجتماعی تا چه اندازه می‌تواند برای ناشران ارزشمند باشد و برای رسیدن به خوانندگان، علاوه بر ایجاد سکوهای تبلیغاتی و بازاریابی جدید، باید از فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود نیز استفاده کرد.
چهارشنبه، 29 آبان 1398 - 11:55

گزارش آیین نکوداشت دکتر یونس شکرخواه گزارش آیین نکوداشت دکتر یونس شکرخواه
آیین نکوداشت دکتر یونس شکرخواه به پاس ۳۵ سال فعالیت در عرصه روزنامه‌نگاری با حضور اهالی ارتباطات در محل فرهنگسرای رسانه برگزار شد؛ آیینی که ارتباطاتی‌ها و دوستداران شکرخواه تعابیر خود را درباره‌اش گفتند و انتظارشان از گام بعدی این روزنامه‌نگار پیشکسوت را مطرح کردند.
چهارشنبه، 17 مهر 1398 - 10:43

گزارش ارزیابی چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی گزارش ارزیابی چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی
هیات داوران چهاردهمین دوره جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی ها ضمن تقدیر از تمامی روابط عمومی های کشور که با حضور خود در این رقابت علمی و آموزشی شرکت کرده و بر غنای آن افزودند، بر بهره گیری بیشتر روابط عمومی ها از تکنولوژیهای نوین ارتباطی در مسیر انتشارات مکتوب و الکترونیکی توام به آموزش های علمی و کاربردی در این حوزه تاکید می نمایند.
دوشنبه، 11 شهریور 1398 - 01:29

حلقه های گمشده ارتباط دوسویه روابط عمومی با رسانه حلقه های گمشده ارتباط دوسویه روابط عمومی با رسانه
خبرنگاران و روابط عمومی ها اگرچه در بیشتر موارد همسو کار می کنند و هدف همه آنها اگاهی دادن به جامعه است اما گاهی در این بین مشکلاتی هم رخ می دهد، این در حالی است که گاه فراموش می شود روابط عمومی پیشانی نهاد و سازمان است و رسانه ها به عنوان نماینده افکار عمومی، بهترین ابزار برای سنجش عملکرد سازمان ها هستند، خبرنگار و رسانه نباید به صورت مطلق در خدمت روابط عمومی ها باشند بلکه باید در مسیر اصلی وظایف خود که همان روشنگری و آگاهی بخشی است حرکت کنند.
شنبه، 19 مرداد 1398 - 14:08

گزارش برگزاری سومین نشست تخصصی-توجیهی مسئولین روابط عمومی بیمه ایران گزارش برگزاری سومین نشست تخصصی-توجیهی مسئولین روابط عمومی بیمه ایران
سومین نشست تخصصی، توجیهی مسئولین روابط عمومی استان های کشور با حضور رییس هیات مدیره و مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، معاونین، مدیران و کارشناسان حوزه اطلاع­رسانی شرکت سهامی بیمه ایران در روزهای 16 و 17 مرداد ماه در تهران برگزار شد.
جمعه، 18 مرداد 1398 - 18:36

رد و نشان «قاچاق کتاب» در کتاب‌فروشی‌های آنلاین رد و نشان «قاچاق کتاب» در کتاب‌فروشی‌های آنلاین
یکی از فروشگاه‌های اینترنتی که در روزهای اخیر خبرساز شده، ‌شبکه جامع کتاب گیسوم است که گویا فعالیت‌هایش حاشیه‌های زیادی به همراه داشته؛ به‌طوری که برخی از ناشران مدعی هستند بدون اجازه آن‌ها کتاب‌هاشان را برای فروش گذاشته است.
چهارشنبه، 5 تیر 1398 - 16:29

گزارش برگزاری نشست هم اندیشی هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه های هرمزگان و مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی گزارش برگزاری نشست هم اندیشی هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه های هرمزگان و مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی
نشست هم اندیشی هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه های هرمزگان و مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی ،نهادهای دولتی،بانکها و شرکتهای خصوصی در سالن اجتماعات بانک ملی برگزار گردید.
پنجشنبه، 23 خرداد 1398 - 10:10

میزگرد/ جایگاه روابط عمومی‌ها تضعیف شده است میزگرد/ جایگاه روابط عمومی‌ها تضعیف شده است
بعد از مدیریت ارشد سازمان، این مدیران روابط عمومی‌های هستند که می‌توانند با ابزار اطلاع رسانی و تبلیغات همچنین تعامل دوسوی با رسانه‌ها پلی محکم برای همدلی دستگاه‌های اجرایی با اصحاب رسانه باشند.
چهارشنبه، 8 خرداد 1398 - 14:11

 گزارش برگزاری آیین چهاردهمین جشنواره روابط عمومی های اصفهان گزارش برگزاری آیین چهاردهمین جشنواره روابط عمومی های اصفهان
آیین چهاردهمین جشنواره روابط عمومی همراه با معرفی و تجلیل از آثار برتر عصر امروز ـ یکشنبه ۲۹ اردیبهشت ۹۸ـ در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.
دوشنبه، 30 اردیبهشت 1398 - 07:30

گزارش برگزاری گرامیداشت روز روابط عمومی و ارتباطات در سنندج گزارش برگزاری گرامیداشت روز روابط عمومی و ارتباطات در سنندج
مراسم گرامیداشت روز روابط عمومی و ارتباطات با حضور مسئولان و مدیران روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی استان در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری کردستان برگزار شد.
دوشنبه، 30 اردیبهشت 1398 - 07:29

حال خوب روابط عمومی باشیم حال خوب روابط عمومی باشیم
یک روابط عمومی خوب، نیاز به سه اصل اساسی دارد که با نبود یکی از آنها، ممکن است کارکرد آن به شدت مختل شود. این سه اصل و یا بهتر بگوییم اضلاع مثلث روابط عمومی «نگاه مدیریت»، «مخاطبان» و «دانش، نگرش و تجربه روابط عمومی» هستند که اگر یکی از آنها نباشد، شک نکنید که روابط عمومی به همان جایگاه نصب بنرهای مناسبتی و فرمایشی تنزل خواهد یافت.
شنبه، 28 اردیبهشت 1398 - 01:42

نگاهی به روز ملی ارتباطات و روابط عمومی از آغاز نگاهی به روز ملی ارتباطات و روابط عمومی از آغاز
در حاشیه مراسم معرفی برترین‌های روابط عمومی در سال 1378، سال 1379 از سوی معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ به نام «سال روابط عمومی» نامیده شد.
چهارشنبه، 27 اردیبهشت 1391 - 06:34

مطالعات خبر از اختلافات میان مدیرعامل و بخش روابط عمومی در زمینه‌ی اهداف ارتباطی، مشکلات و فناوری می‌‌دهند مطالعات خبر از اختلافات میان مدیرعامل و بخش روابط عمومی در زمینه‌ی اهداف ارتباطی، مشکلات و فناوری می‌‌دهند
معمولاً بهتر است که اهداف خودتان را در راستای اهداف مافوقتان قرار دهید، علی‌الخصوص وقتی آن مافوق مدیرعامل شما باشد. اما یک بررسی جدید توسط «مرکز روابط عمومی در یواس‌سی آننبرگ » نشان می‌دهد که برخی از متخصصان روابط عمومی شرکت‌ها، چنین رویکردی را ندارند.
شنبه، 14 اردیبهشت 1398 - 01:27

کارایی روابط عمومی ها تنزل پیدا کرده است کارایی روابط عمومی ها تنزل پیدا کرده است
متاسفانه کارایی روابط عمومی به شدت تنزل پیدا کرده است و عدم تخصص اشخاصی که در روابط عمومی مشغول به کار هستند و همچنین نبود یک سخنگوی خوب که بتواند اقدامات و عملکرد دستگاه‌ها را ارائه کند باعث شده که امروز ما می بینیم این واحد -روابط عمومی- به پایین ترین سطح خود رسیده است.
جمعه، 30 فروردین 1398 - 22:34

گزارش برگزاری نشست تخصصی رسانه و بحران گزارش برگزاری نشست تخصصی رسانه و بحران
انجمن علمی دانشکده ارتباطات و رسانه دانشگاه صداوسیما نشست تخصصی رسانه و بحران را با موضوع «بررسی عملکرد رسانه‌ها در حادثه سیل نوروز ۹۸» برگزار کرد.
دوشنبه، 26 فروردین 1398 - 00:29

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مدیر رسانه‌های جهانی آمریکا به درخواست بایدن برکنار شد


  مهمترین ویژگی‌های عکس خوب


  با دیدگاه جهانی نام‌گذاری کنید


  اصول نگارش آگهی اثربخش چاپی


  امنیت روانی در محیط کار؛ چیستی و چرایی


  معاون استاندار البرز: ارتباطات یکی از مهمترین عوامل پیشرفت انسان امروزی است


  روابط عمومی بهزیستی ایلام رتبه سوم ارزیابی دستگاه های اجرایی در مهرماه را کسب کرد


  استفاده از شیوه‌های نوین برای جذب مخاطب وزارت ورزش


  تولید محتوا در فضای مجازی را باید به بخش خصوصی سپرد


  5 روش برای غلبه بر متداول‌ترین موانع داخلی سازمان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد