درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 11:04   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6763صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 12 آبان 1392 - 14:16
گزارش نشست روابط عمومی های سازمان اوقاف و امور خیریه کشور
نشست آموزشی مسئولان روابط عمومی ادارات کل اوقاف استان ها با حضور نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد و طی آن معاون جدید روابط عمومی سازمان معرفی گردید.
  

 

گزارش نشست روابط عمومی های سازمان اوقاف و امور خیریه کشور

 

به گزارش شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا( ـ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف و امور خیریه ،همزمان با برگزاری نشست توجیهی و آموزشی مسئولان روابط عمومی و دفاتر ادارات کل اوقاف استان ها که با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمدی ، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه و حسن ربیعی ، مدیرکل دفتر ریاست ، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان برگزار شد ، سید مصطفی مجیدی معاون سابق تودیع و رضا مفید به عنوان معاون جدید مدیرکل دفتر ریاست و روابط عمومی سازمان اوقاف منصوب شد.

 

مدیرکل دفتر ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف و امور خیریه/ 76 درصد مردم با فرهنگ وقف نا‌آشنا هستند

حسن ربیعی در نشست آموزشی و توجیهی مسئولان روابط عمومی و دفاتر ادارات کل اوقاف و امور خیریه استان ها اظهار کرد: این نشست یکروزه با هدف تفهیم و تدوین ماموریت های سازمان و با هدف به نتیجه رساندن فعالیت ها و هم افزایی هرچه بیشتر برگزار شده است.
مدیرکل دفتر ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف و امور خیریه ادامه داد: در سال 89 طی نظرسنجی صورت گرفته از سوی روابط عمومی سازمان با سه رویکرد؛ بررسی سطح شناخت مردم از اوقاف ، بررسی سطح اعتماد مردم به اوقاف و بررسی سطح رضایت مردم از اوقاف انجام شد، میزان آشنایی مردم با فرهنگ حسنه و الهی وقف 24 درصد تخمین زده شد، به این معنا که 76 درصد مردم با این فرهنگ نا آشنا هستند.
ربیعی با بیان اینکه این نظرسنجی طی 6 ماه با 330 سوال در 30 استان کشور انجام شد ، گفت: براساس منویات نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان ، برنامه ریزی شد تا طی 5 سال ، میزان آشنایی مردم با این فرهنگ به 50 درصد برسد .
مدیرکل دفتر ریاست ، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف و امور خیریه با اعلام اینکه برنامه های اطلاع رسانی و تبلیغی برای ترویج این فرهنگ در سراسر کشور پیش بینی شد ، افزود: با انجام این برنامه ها خوشبختانه از میانگین 200 وقف جدید در سال 88 به 1020 وقف در سال 89 ، 1500 وقف در سال 90 و 2000 وقف درسال 91 دست یافتیم که نشان دهنده رشد فرهنگ وقف و تاثیرات عملکرد روابط عمومی هاست.
وی با بیان اینکه از زمان حضور دکتر دربیکی به عنوان مشاور وزیر و رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت یازدهم، تحولات عظیمی در حوزه روابط عمومی وزارت و سازمان های وابسته صورت گرفته است ، گفت: در نشست های اولیه وزارتخانه، دکتر دربیکی مصوبات خوبی در خصوص ارتقا جایگاه روابط عمومی های وزارت و سازمان های وابسته اخذ کرد که جای تشکر و قدردانی دارد
.

 

رییس سازمان اوقاف/ روابط عمومی باید نگاه و دیدگاه مردم و جامعه به سازمان را منعکس کنند

حجت الاسلام والمسلمین«علی محمدی» نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه اظهار داشت: روابط عمومی ها، حلقه ارتباط سازمان اوقاف و امور خیریه و ادارات با مردم و جامعه هستند و باید هنر خود را برای انعکاس اخبار و فرهنگ سازی سنت « وقف» به نحو احسن انجام دهند.
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در خصوص نقش روابط عمومی ها خاطرنشان کرد: روابط عمومی حلقه اصلی ارتباط سازمان اوقاف با اجزاء مربوطه داخلی و بیرون از آن است.
وی اضافه کرد: این ارتباط باید درست و صحیح برقرار شود و نقاط قوت و ضعف را تبیین و افکار عمومی جامعه را نسبت به اوقاف منعکس کند.
حجت الاسلام والمسلمین محمدی با تأکید بر انعکاس صحیح و دقیق افکار عمومی و نگاه مردم به اوقاف به مدیریت سازمان، خواستار تبیین اقدامات و اطلاع رسانی به موقع دستاوردهای سازمان اوقاف شد.
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، توجه به مناسبت های دینی، ملی و اعیاد برای اطلاع رسانی از سوی روابط عمومی ها را مورد تاکید قرار داد و افزود: اگر در اطلاع رسانی نتوانیم حق مطلب را ادا کنیم، حق افراد و سازمان اوقاف پایمال می شود، اما اگر فعالیت این مجموعه به نحو احسن منعکس شود، حق آن از بین نخواهد رفت.
وی جمع بندی دیدگاه های درون سازمانی و انعکاس آن به مدیریت در سازمان اوقاف و امور خیریه را مورد تأکید قرار داد و گفت: هنر روابط عمومی باید این باشد که بگوید در سطح کشور کارمندان این سازمان نسبت به مجموعه دارای چه نگاه و دیدگاهی هستند و چه خواسته ها و پیشنهادهایی دارند.
وی انعکاس موضوعات به صورت صحیح برای مردم را به عنوان وظیفه اصلی روابط عمومی ها دانست و افزود: روابط عمومی باید نگاه و دیدگاه مردم و جامعه به موقوفات، امامزاده ها و مدیریت را منعکس کنند، تا در صورت وجود ضعف، کمبود ها را برطرف کنیم.
حجت الاسلام محمدی افزود:همچنین باید مراقب بود که موضعگیری ما در مسائل سیاسی و اجتماعی مطابق با منویات مقام معظم رهبری باشد.
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص حضور مردم در صحنه های مختلف اظهار داشت: بعد از 34 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، مردم با حضور 73 درصدی خود در انتخابات ریاست جمهوری به جمهوری اسلامی رای دادند و دشمنان را شرمنده کردند و این خود یک حماسه سیاسی بزرگ است.
نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف و امور خیریه تصریح کرد: ما باید مطابق آنچه که مقام معظم رهبری موضعگیری می کند، حرکت کنیم، نه اینکه جلوتر یا عقب تر از آن باشیم و تنظیم این موضوع به عهده روابط عمومی ها است.
وی برقراری ارتباط و هماهنگی با رسانه ها از سوی روابط عمومی ها را خواستار شد و گفت: اقداماتی که در داخل سازمان و ادارات اوقاف انجام می شود را باید به خوبی و با تعامل صحیح به مردم منعکس کنید.
رئیس سازمان اوقاف و امورخیریه خاطر نشان کرد: ترغیب و ترویج فرهنگ وقف باید یک اولویت باشد و زمینه تشویق مردم را برای آن فراهم کرد.
به گفته حجت الاسلام محمدی، تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف، گرایش و علاقه مردم به وقف را بیشتر خواهد کرد.
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به تاکید دین اسلام بر مسائل وقف، خواستار تبلیغ و اطلاع رسانی بیشتر در این امور شد.
حجت الاسلام والمسلمین محمدی در پایان، برخورد محترمانه و تکریم ارباب رجوع در دفاتر مدیران را مورد تاکید قرار داد و گفت: برخورد وارتباط با ارباب رجوع باید مبتنی بر تقوی الهی باشد و خدا را باید در این مورد مدنظر قرار داد
.

 

حجت الاسلام الهی زاده/ وحدت و تعاون بوسیله روابط عمومی شکل می گیرد

حجت الاسلام و المسلمین الهی زاده، مشاور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، در این نشست با بیان اینکه هم اکنون در مناطق غربی کشور بویژه در شهر تبریز مراسم تشت گذاری توسط مردم برگزار می شود ، اظهار کرد: این مراسم به عنوان، نمادی از آب دادن امام حسین (ع) به سپاهیان حر برگزار می شود .
 
وی با طرح این سوال که چرا ده روز اول ماه محرم اقامه عزا می شود ، افزود: دلیل اول توصیه امام رضا (ع) است و دلیل دوم آن است که در دهه اول، قیام عاشورا گرامی داشته می شود و پس از آن عزای حسینی به پا می شود.
 
حجت الاسلام الهی زاده روابط را جمع رابطه و عمومی را به معنای ارتباط با دیگران ، نهادها و عامه مردم توصیف و تصریح کرد: ملات در ساختمان ، ارتباط بین زن و شوهر در یک خانواده و نقش حروف در جمله، نشان دهنده نقش اساسی و کلیدی، ارتباط است .
 
مشاور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در امور قرآنی، روابط عمومی را حرف عطف کلام جامعه دانست و تاکید کرد: نقش روابط عمومی برقراری انسجام ، تعامل و وحدت در نظام کاری است.
 
وی ادامه داد: باید در دستگاه ، برای ارتباط ارزش قائل شویم و برای آن هزینه کنیم و باید بدانیم که ارتباط صادقانه و قلبی ماندگار است.
 
حجت الاسلام الهی زاده با اشاره به اینکه براساس آیات؛ 14 سوره کهف ، 10 سوره قصص و 11 انفال ارتباط به قلب مرتبط است ، گفت: کار روابط عمومی علیه و خلاف کار شیاطین است زیرا روابط عمومی ها، ارتباط ایجاد می کنند، درحالی که شیاطین درصدد ایجاد نفاق و اختلاف هستند.

 

رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یک مدیریت موفق در روابط عمومی ها، احتیاج به نیروی پویا دارد

دکتر «بابک در بیکی» در جمع مسئولان روابط عمومی و دفاتر ادارات اوقاف و امور خیریه سراسر کشور اظهار داشت: ما به گفت و گو و هم فکری به عنوان یک ابزار تفاهم و راهبردی برای پیشبرد اطلاع رسانی باور داریم. 
 
وی گفت: براین اساس سعی کرده ایم که گفت و گوها را فارغ از هر چیز دیگری به عنوان یک محور اصلی دنبال کنیم.
 
دربیکی همکاری جمعی را رمز موفقیت در اطلاع رسانی و کارکرد روابط عمومی ها دانست و گفت: همکاری جمعی می تواند به عنوان یک الگو در تقابل با فعالیت جزیره ای عمل کند و مدنظر مسئولان روابط عمومی قرار بگیرد.
 
به گفته رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یک مدیریت موفق در روابط عمومی ها، احتیاج به نیروی پویا دارد چرا که در این صورت توانایی ایجاد ساختارهای جدید را خواهد داشت.

 

 گزارش نشست روابط عمومی های سازمان اوقاف و امور خیریه کشور

 

اهداء لوح تقدیر از دست نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان

همچنین در این نشست، محمد مهدی ترابی، مسئول دفتر اداره کل اوقاف استان قم، حامد جعفرزاده، مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف استان اصفهان، حمیدرضا شاه عفو، مسئول دفتر اداره کل اوقاف استان فارس، محمد رضا نظری مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف استان تهران، بهنام مطلبی، مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف استان سمنان، محمود صادقی پور، مسئول دفتر اداره کل اوقاف خراسان رضوی، عبدالله حسین خانی، مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف استان مرکزی ، محمود کلاشی، مسئول روابط عمومی اوقاف استان خراسان جنوبی، محسن رجبیان، مسئول دفتر معاونت اوقافی و حقوقی و امور مجلس و مهدی خاجه زاده کارشناس روابط عمومی ستاد سازمان از دست نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان لوح تقدیر دریافت کردند.

این نشست آموزشی و توجیهی روز یکشنبه 12 آبان ماه در هتل بزرگ ارم با حضور 75 نفر از مسئولان روابط عمومی ها و دفاتر برگزار شد.

 

http://shara.ir

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد