درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 5 بهمن 1398 - 21:31   

فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399

  فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399


ادامه ادامه مطلب یک

ده مهارت کلیدی لازم در سال 2020

  ده مهارت کلیدی لازم در سال 2020


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی

  کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فکر می کنید همه به شما چشم دوخته اند

  فکر می کنید همه به شما چشم دوخته اند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیرکل روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی: رویکرد متفاوت و حرفه ای که در روابط عمومی سازمان بنادر دنبال می شود
  نشست «بانکداری؛ ارتباطات و توسعه» با محوریت روابط‌عمومی و بانکداری جدید برگزار می‌شود
  جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل برگزار شد
  مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران: آموزش روابط عمومی ها به ویژه در حوزه خبر نویسی الزامی است
  تسهیلات قرض الحسنه 200 میلیارد ریالی بانک سپه به 2هزار خانوار سیل زده سیستان و بلوچستان
  سالروز انتشار مجلهِ فارسی زبانِ کاوه در برلین و سرآغاز نفوذ خارجی از طریق رسانه ها و ...
  فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399
  اندیشه ضابطه مند کردن برنامه ها و نوشتن اصول و قاعده بر ژورنالیسم تلویزیونی
  تاریخ تاسیس جامعه ملل
  نامه ای سرگشاده به متخصصان روابط عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  اعضاء شارا  

نوآوری ها و ایده ها با هدف ایجاد بسترهای نوین مدیریتی در جهت ارائه خدمات مطلوب تر
نوآوری ها و ایده ها با هدف ایجاد بسترهای نوین مدیریتی در جهت ارائه خدمات مطلوب تر
شنبه، 18 آبان 1392 - 00:24

ویژه اعضا/ سند هویت بصری سازمان
سند هویت بصری سازمان
دوشنبه، 22 مهر 1392 - 23:48

ویژه اعضاء/ برنامه و بودجه جامع سالانه روابط عمومی پتروشیمی کارون ویژه اعضاء/ برنامه و بودجه جامع سالانه روابط عمومی پتروشیمی کارون
برنامه و بودجه جامع سالانه روابط عمومی پتروشیمی کارون
جمعه، 19 مهر 1392 - 19:47

هوش تجاری،مفاهیم،کلیات واهمیت آن از دید مدیران سازمان
هوش تجاری،مفاهیم،کلیات واهمیت آن از دید مدیران سازمان   نویسندگان:
سه شنبه، 19 شهریور 1392 - 20:36

روابط عمومى هزاره سوم روابط عمومى هزاره سوم
دکتر علی اکبر جلالی، فوق دکترای برق و متخصص فناوری اطلاعات از دانشگاه ویرجینیای غربی آمریکا می باشند. در حال حاضر عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت ایران ؛ استادیار پاره وقت دانشگاه وست ویرجینیای غربی وعضو مستقل یونسکو در آموزش و فناوری منطقه آسیا و اقیانوسیه است.
جمعه، 31 شهریور 1391 - 22:49

تکنیک های روابط رسانه ای در روابط عمومی
شما در این جزوه آموزشی با تکنیک های روابط رسانه ای در روابط عمومی آشنا می شوید.
چهارشنبه، 18 مرداد 1391 - 07:05

نظریه روابط عمومی دکتر نطقی نظریه روابط عمومی دکتر نطقی
مهدی باقریان- فعالیت­های جدید دکتر نطقی در زمینه روابط عمومی، یعنی زمانی که از او برای مدیریت گروه روابط عمومی و تدریس دروس تخصصی این رشته دعوت به عمل آمد، آغاز شد.
سه شنبه، 27 تیر 1391 - 08:42

ظهور مردان تصویر ظهور مردان تصویر
تلاش برای گفتن حقیقت محض در واقع تفسیری است که من از حقیقت دارم." به بیان دیگر، فریب دادن مردم با سخنانی به ظاهر درست بلامانع است. راست‌نمایی مهمتر از راستی است.
شنبه، 3 تیر 1391 - 14:58

نقش روابط عمومی در آشکارسازی مسائل نقش روابط عمومی در آشکارسازی مسائل
نقش روابط عمومی­ به عنوان بازوی مدیریت مجموعه، در دریافت بازخورد و کشف و آشکارسازی مسائل به دلیل رسالت و وظایفش، مهم­تر از سایر بخش­ها است.
سه شنبه، 9 خرداد 1391 - 05:58

اطلاع رسانی اثربخش در زمینه برنامه های اقتصادی دولت اطلاع رسانی اثربخش در زمینه برنامه های اقتصادی دولت
اطلاع­رسانی اثربخش از دقت بیشتری برخوردار است، چون در نتیجه عمل بازخورد، فرستنده امکان بررسی مجدد پیام را می­یابد و قدرت نفوذ بیشتری دارد.
جمعه، 29 اردیبهشت 1391 - 14:57

تحولات ارتباطات الکترونیکی در روابط عمومی تحولات ارتباطات الکترونیکی در روابط عمومی
ما معتقدیم که اهالی روابط عمومی، از متخصصین در بخش های فرعی به متخصصین کلیه امور با مهارت های تخصصی تبدیل می شوند.
جمعه، 22 اردیبهشت 1391 - 20:35

دانش روابط عمومی در نظام­های باز و بسته دانش روابط عمومی در نظام­های باز و بسته
روابط عمومی در سیستم­های باز نیز ظرفیت و توانایی آغاز عملیات اصلاحی در سازمان و هدایت تلاش­ها برای تأثیر بر دانش، استعداد و رفتار عامه را دارد.
سه شنبه، 12 اردیبهشت 1391 - 20:18

تحولات ارتباطات الکترونیکی در روابط عمومی تحولات ارتباطات الکترونیکی در روابط عمومی
 ما معتقدیم که اهالی روابط عمومی، از متخصصین در بخش های فرعی به متخصصین  کلیه امور با مهارت های تخصصی تبدیل می شوند.
یکشنبه، 10 اردیبهشت 1391 - 12:02

   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ابتکار «متیو بریدی» پدر فتوژورنالیسم؛ انعکاس فاجعه با انتشار عکس


  کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی


  فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399


  ده تصمیم سال نو برای نویسنده ها


  نامه ای سرگشاده به متخصصان روابط عمومی


  بهترین طراحی‌های جلد کتاب در سال ۲۰۱۹ به انتخاب نیویورک تایمز


  زمینه سازمانی می تواند بر پروژه ها تأثیر بگذارد


  فکر می کنید همه به شما چشم دوخته اند


  تعاریف رسانه های اکتسابی، رسانه پولی و رسانه شخصی


  داده‌کاوی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی