درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 23 تیر 1399 - 02:18   

بی‌بی‌سی اشتراک رایگان سه میلیون خانوار را لغو می‌کند

  بی‌بی‌سی اشتراک رایگان سه میلیون خانوار را لغو می‌کند


ادامه ادامه مطلب یک

جاسوسی در دفتر سخنگوی رسانه‌ای دولت مرکل

  جاسوسی در دفتر سخنگوی رسانه‌ای دولت مرکل


ادامه ادامه مطلب دو

فهرست اولیه وبینارهای آموزشی موسسه کارگزار روابط عمومی اعلام شد

  فهرست اولیه وبینارهای آموزشی موسسه کارگزار روابط عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب سه

فهرست انتشارات کارگزار روابط عمومی

  فهرست انتشارات کارگزار روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فهرست انتشارات کارگزار روابط عمومی
  خریداری و تجهیز امکانات زیرساختی روابط عمومی دانشگاه مازندران
  مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد: رسانه‌ها بیش از بیان نقاط ضعف باید امیدآفرین باشند
  اولین دوره آموزشی سواد رسانه ای در شهرداری ساری آغاز شد
  وقتی که تانک‌ها و هواپیماها گلخانه می‌شوند؛ ایدۀ هنرمند فرانسوی برای جهان پساکرونا
  خود مختاری ارتباطی
  تاکید استاندار البرز بر ضرورت برقراری ارتباط تنگاتنگ روابط عمومی و رسانه ها
  فهرست اولیه وبینارهای آموزشی موسسه کارگزار روابط عمومی اعلام شد
  مراسم روز خبرنگار به دلیل شیوع ویروس کرونا امسال به صورت حضوری برگزار نمی شود
  انتصاب مدیر دفتر روابط عمومی شرکت مدیریت شبکه برق ایران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  گفتگو  

ایجاد اعتماد عمومی در راستای ترویج مصرف بهینه آب در اصفهان ایجاد اعتماد عمومی در راستای ترویج مصرف بهینه آب در اصفهان
با شفاف سازی بستر های اعتماد عمومی را جلب کردیم شفاف سازی و اعتماد سازی به هنگام، تاثیر به سزایی درامر ترویج مصرف صحیح آب داشت، این در حالیست که با تولید برنامه هایی خلاقانه و با ایده های جدید توانستیم به نوعی ارزش آب را به مردم القاء کنیم تا مردم در مصرف آن دقت کافی را به خرج دهند.
یکشنبه، 25 خرداد 1399 - 18:36

در گفتگو با مسعودی مطرح شد: ظرفیت روابط عمومی‌ها در اصلاح اقتصادی کشور جدی گرفته نشده است در گفتگو با مسعودی مطرح شد: ظرفیت روابط عمومی‌ها در اصلاح اقتصادی کشور جدی گرفته نشده است
روابط عمومی‌ها همانند رسانه‌ها با افکار عمومی در تعامل هستند و در همه‌ی وضعیت‌ها اعم از بحران تحریم یا بحران کرونا می‌توانند در روند مسائل اقتصادی کشور با اطلاع رسانی درست به بالا دستی‌های خود بسیار موثر باشند.
سه شنبه، 6 خرداد 1399 - 10:05

در نشست روابط عمومی های قروه، مسئولان روابط عمومی‌ها از نداشتن اختیار عمل و موازی کار در انجام وظیفه انتقاد داشتند در نشست روابط عمومی های قروه، مسئولان روابط عمومی‌ها از نداشتن اختیار عمل و موازی کار در انجام وظیفه انتقاد داشتند
روابط عمومی را پیشانی سازمان می‌شناسند. اما تا زمانی که مدیران ادارات در قروه نمی‌توانند و نمی‌خواهند باور کنند که این پیشانی باید در اولویت قرار گیرد و نگاهشان را به این حرفه تغییر ندهند این پیشانی پر از چین و چروک‌های ناکارآمدی خواهد شد.
پنجشنبه، 1 خرداد 1399 - 12:41

در گفتگو با مدیر روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی سیرجان:  اگر مدیری، روابط عمومی را بفهمد و باور کند، فرد لایق و شایسته ای را بر مسند روابط عمومی‌اش می نشاند در گفتگو با مدیر روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی سیرجان: اگر مدیری، روابط عمومی را بفهمد و باور کند، فرد لایق و شایسته ای را بر مسند روابط عمومی‌اش می نشاند
مسئول روابط عمومی هرچقدر هم قوی و توانمند باشد اما اگر باور و اعتقاد به روابط عمومی در مدیران ارشد سازمان وجود نداشته باشد، روابط عمومی جایگاهی برایشان ندارد و بالعکس همین هم هست اگر مدیری بر اصل روابط عمومی معتقد باشد و مسئول روابط عمومی لایقی را انتخاب نکند و هزینه لازم برای امور روابط عمومی را در نظر نگیرد، باز هم روابط عمومی جایگاهی نخواهد داشت.
پنجشنبه، 1 خرداد 1399 - 11:59

در گفتگو با مدیر روابط عمومی بیمه مرکزی بررسی شد: نقش روابط عمومی های صنعت بیمه در توسعه فرهنگ بیمه در گفتگو با مدیر روابط عمومی بیمه مرکزی بررسی شد: نقش روابط عمومی های صنعت بیمه در توسعه فرهنگ بیمه
صنعت بیمه را می توان صنعتی برای تضمین فعالیت های اقتصادی و زندگی دانست. درنتیجه با چنین رویکردی نقش بیمه ها در تحقق جهش تولید، نقشی پررنگ خواهد بود و شاید بیش از گذشته مورد توجه مردم قرار می گیرد. اما حال این سوال مطرح است که درشرایط کنونی روابط‌عمومیهای این صنعت به عنوان پل ارتباطی میان مردم و بیمه چطور می توانند به تحقق این شعار کمک کنند.
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 - 08:13

 در گفتگو با عباس مسیبی مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران/ تنویر افکارعمومی با روابط عمومی شفاف در گفتگو با عباس مسیبی مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران/ تنویر افکارعمومی با روابط عمومی شفاف
روابط عمومی علاوه بر تسهیل‌گری و تصمیم‌سازی، بر فرآیند تصمیم‌گیری نیز تأثیر می‌گذارد و بعضاً با ورود به جریان تصمیم‌گیری، تصمیمات را با انتظارات افکار عمومی هماهنگ می‌سازد و به این ترتیب به دموکراتیزه شدن نظام تصمیم‌گیری درسازمان کمک می‌‌‌کند. تلاش روابط عمومی با انجام این اقدامات، پیوستن به ائتلاف حاکم بر سازمان و عضویت در گروه تصمیم‌گیری سازمان است.
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 - 10:39

  در گفتگو با مدیر کل روابط عمومی استانداری قم: متولی پاسخ‌گوئی روابط‌عمومی‌ها هستیم در گفتگو با مدیر کل روابط عمومی استانداری قم: متولی پاسخ‌گوئی روابط‌عمومی‌ها هستیم
دو شورا در استانداری قم مرتبط با کرونا، فعالیت‌ها و اقداماتی را در حوزه اطلاع رسانی برعهده داشت که شامل شورای اطلاع رسانی و شورای هماهنگی روابط عمومی‌هاست.
شنبه، 20 اردیبهشت 1399 - 11:12

یگانه راه ممکن مقابله با بحران کرونا: اقتصاد دولتی دموکراتیک یگانه راه ممکن مقابله با بحران کرونا: اقتصاد دولتی دموکراتیک
بزرگ‌ترین مخالفت‌ها با برنامه‌ریزی دولتی به این ادعا برمی‌گردد که آن در مدیریت اطلاعات ناکارامد است. این به‌طور خاص استدلال بزرگ‌ترین متفکر نئولیبرالیسم، فردریش هایک، است که برایش بازار مکانیسم اجتماعی‌ای است که اجازه می‌دهد هم اطلاعات پراکنده آشکار و هم پردازش شود.
شنبه، 30 فروردین 1399 - 22:34

 ارتباطات سلامتی در گفتگو با مدیر ارشد بازاریابی انجمن ریه آمریکا ارتباطات سلامتی در گفتگو با مدیر ارشد بازاریابی انجمن ریه آمریکا
جولیا فیتزجرالد، مدیر ارشد بازاریابی انجمن ریه آمریکا در گفتگو با ما، برخی از تاکتیک ها و استراتژی های ارتباطی را که برای جذب و راهنمایی مخاطبان مهم در طی بحران کرونا بکار بسته است، به اشتراک گذاشت.
شنبه، 23 فروردین 1399 - 08:20

 گپ و گفت با علی بهزاد/ زندگی یعنی درودی به رفتگر عزیز محله گپ و گفت با علی بهزاد/ زندگی یعنی درودی به رفتگر عزیز محله
گپ و گفتی صمیمی در فضایی خودمانی با «علی بهزاد» پیشکسوت روابط عمومی و رسانه داشتیم تا از تجربیات ۴۰ ساله خود برایمان تعریف کند. علی بهزاد دیروز در پی ابتلا به بیماری کرونا در گذشت.
جمعه، 22 فروردین 1399 - 04:17

 فناوری نظارت در عصر کرونا فناوری نظارت در عصر کرونا
مردم دیگر نمی‌دانند چه چیزی را باید باور کنند. در فضایی که مدام اخبار نادرست منتشر می‌شود اخبار درست و قابل اعتماد به سختی می‌توانند جایی برای خود بازکنند. این بدان معنی است که افراد از طریق اعمال خود می‌توانند سلامتی خود یا دیگران را به خطر اندازند. یا اعتماد به کارشناسان کاهش می‌یابد.
پنجشنبه، 21 فروردین 1399 - 16:30

هادی خانیکی استاد ارتباطات: ویروس بی اعتمادی از ویروس کرونا خطرناک‌تر است هادی خانیکی استاد ارتباطات: ویروس بی اعتمادی از ویروس کرونا خطرناک‌تر است
مساله بی‌اعتمای و ناامیدی یا به عبارتی دیگر «بی افقی» از عواملی است، که توان جامعه و فرد را تضعیف می‌کند و همین عاملی برای ناتوانی در مواجهه با مسائل پیش‌رو می‌شود، در مساله مواجهه‌ جامعه با کرونا هم همین تهدید، یعنی تهدید پایین بودن سرمایه اجتماعی را به خصوص در مراحل اولیه بیشتر می‌توان دید، به طوری که یک شکاف عمیق در مواجهه با اطلاعات و اخبار ارائه شده به چشم می‌خورد، یعنی باور به خبرها و اطلاعات رسمی کم است.
شنبه، 2 فروردین 1399 - 14:26

رئیس دانشکده ارتباطات و رسانه دانشگاه آزاد تهران مرکز: راهبرد مسئولان در اطلاع‌رسانی بحران انفعالی است رئیس دانشکده ارتباطات و رسانه دانشگاه آزاد تهران مرکز: راهبرد مسئولان در اطلاع‌رسانی بحران انفعالی است
در صورتی که همه بحران‌ها حتی زلزله هم قابل پیش‌بینی هستند و فقط اینکه دقیقا چه زمانی و با چه ریشتری اتفاق می‌افتد قابل پیش‌بینی نیست. بنابراین می‌توانند بخش اعظم عملیات در زمان وقوع بحران را پیش‌بینی و سیاست‌ها و امکانات لازم برای مواجهه با شرایط بحران را آماده کنند.
یکشنبه، 1 دی 1398 - 15:24

چالش اصلی رسانه های نوین در گفتگو با معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد چالش اصلی رسانه های نوین در گفتگو با معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد
در عصر حاضر قدرت حاکمیت و اقتدار از آن کسانی است که توان تولید، گردآوری، پردازش و تحلیل اطلاعات را دارند. چراکه، عملا از اطلاعات است که می توان به تصمیم رسید.
دوشنبه، 20 آبان 1398 - 11:52

گفتگو با دختر خبرنگار افغان که  برنده جایزه پرانگر سوئد شد گفتگو با دختر خبرنگار افغان که برنده جایزه پرانگر سوئد شد
او می‌گوید برای اینکه خبرنگار شود مسیر دشواری را طی کرده تا به این مرحله رسیده است. حتی در طول پنج سال گذشته که با رسانه‌ها کار را آغاز کرد نیز مشکلات و موانع زیادی را پشت سر گذاشته است. مشکلاتی که چند بار باعث شد تا مرز استعفا پیش برود ولی او تسلیم نشده است.
شنبه، 4 آبان 1398 - 16:43

ارتباطات کیفی؛ ضلع سوم موفقیت سازمانی ارتباطات کیفی؛ ضلع سوم موفقیت سازمانی
مولفه های قدرت یک شرکت بیمه با "کیفیت محصولات"، کیفیت "کارکنان" و مهمتر از همه کیفیت "ارتباطات" و"خدمات مشتریان" آن سنجیده می شود.
جمعه، 8 آذر 1398 - 01:42

باقریان: ناشران باید بهترین شیوه‌های تبلیغات کتاب را یاد بگیرند باقریان: ناشران باید بهترین شیوه‌های تبلیغات کتاب را یاد بگیرند
تربیت متخصصان تبلیغات کتاب بسیار ضروری است زیرا آن‌ها می‌توانند به ناشران کمک کنند تا دریابند که چه نوع تبلیغاتی برای دسترسی به مخاطبان و فروش کتاب‌هایشان موثرتر است.
یکشنبه، 7 مهر 1398 - 14:36

روابط عمومی مطلوب از دیدگاه قرآن و روایات  و بررسی تجریه عملی روابط عمومی دانشگاه امام صادق علیه‌السلام روابط عمومی مطلوب از دیدگاه قرآن و روایات و بررسی تجریه عملی روابط عمومی دانشگاه امام صادق علیه‌السلام
اهمیت روابط عمومی از دیدگاه اسلام دارای اهمیتی غیر قابل انکار است. توجه قرآن کریم و اهل‌البیت علیهم‌السلام به روابط عمومی از مواردی است که کمتر مورد توجه اهل فن قرار گرفته است. برای بررسی این موضوع سراغ حجت الاسلام و المسلمین سید مصطفی میرلوحی رفتیم. ایشان سالها به عنوان مسئول روابط عمومی دانشگاه امام صادق علیه‌السلام به صورت عملی آموزه‌های اسلامی را در فعالیت خود به کار گرفته است. آنچه در ادامه می‌آید، ماحصل این گفتگوست.
جمعه، 12 مهر 1398 - 16:19

از سه راه دانش تا اکلاهاما و اینک آرام در قطعه نام آوران از سه راه دانش تا اکلاهاما و اینک آرام در قطعه نام آوران
آنچه از نظر می گذرد گفت و گو با استاد مرحوم هوشنگ عباس زاده است که سال 1389 برای نخستین بار در کتاب سال روابط عمومی ایران به چاپ رسید. باز نشر آن با هدف آشنایی بیشتر با اندیشه ها و نظرات انتقادی و صد البته امید آفرین استاد فقیدمان انجام شده است.روحش شاد.
دوشنبه، 20 خرداد 1398 - 14:25

 تغییر انتقال پیام از حالت عمومی به افقی مزیت ارتباطات عصر جدید تغییر انتقال پیام از حالت عمومی به افقی مزیت ارتباطات عصر جدید
کارشناسان بر این باورند؛ فضای موجود در عصر ارتباطات اقتضا می کند تا روابط عمومیها برای تداوم حیات خود با همگرایی و بهره گیری از فضای مجازی، خود را به خِرد فناورانه مجهز کنند.
پنجشنبه، 2 خرداد 1398 - 14:21

روابط عمومی ها در اقناع افکارعمومی و اعتلای نظام ارتباطی نقش کلیدی دارند روابط عمومی ها در اقناع افکارعمومی و اعتلای نظام ارتباطی نقش کلیدی دارند
حمید شکری خانقاه مدرس دانشگاه با اشاره به نقش بالای روابط عمومی در ارتباطات انسانی، اجتماعی و رسانه ای گفت: این نهاد مهم باید فعالانه، هوشمندانه و منسجم در جهت اعتلای نظام ارتباطی کشور نقش آفرینی کنند تا با افزایش آگاهی عمومی در جهت اعتماد سازی میان مردم و دولت گام بردارند.
یکشنبه، 29 اردیبهشت 1398 - 14:50

کارشناس ارتباطات: روابط عمومی کشور دربند رزومه‌های نمایشی و روابط سیاسی است کارشناس ارتباطات: روابط عمومی کشور دربند رزومه‌های نمایشی و روابط سیاسی است
به‌هرحال در دوره فعلی ما به‌هیچ‌عنوان حتی به نزدیکی دروازه‌های یک دوره نیمه رؤیایی روابط عمومی هم نرسیدیم؛ یعنی نسبت به دوره قبل تحول خاصی سیاست‌ها و عملکردها پیش نیامد زیرا در همچنان بر پاشنه روابط سیاسی، شخصی و بده و بستان‌ها چرخید تا بر شایسته‌سالاری.
جمعه، 26 مهر 1398 - 12:26

کتابی برای فعالان روابط عمومی دوران پسابرجام کتابی برای فعالان روابط عمومی دوران پسابرجام
کتاب «روابط عمومی نوشتاری و فنون رسانه ای» اثر ویلکاکس و لارنس نولت دیگر کتاب آماده شده در سال 97 است که در نمایشگاه کتاب امسال عرضه می شود، این کتاب تا کنون 23 بار در آمریکا تجدید چاپ شده است و به عنوان یک منبع قابل اطمینان برای افرادی است که می خواهند وارد حرفه روابط عمومی شوند و همچنین توانایی نوشتاری و چگونگی استفاده از منابع را برای متخصصان روابط عمومی ارتقا می دهد.
جمعه، 6 اردیبهشت 1398 - 10:19

بشیر: «ژورنالیسم علمی» در ایران ناشناخته باقی مانده است بشیر: «ژورنالیسم علمی» در ایران ناشناخته باقی مانده است
عضو هیأت علمی دانشگاه امام صادق در خصوص دلایل جدی نگرفتن ژورنالیسم علمی در کشور، گفت: علی‌رغم توجه نسبتا خوب به مساله ترویج علم؛ اما هنوز موضوع ژورنالیسم علمی در ایران نه تنها ناشناخته باقی مانده ، بلکه توجه اساسی به آن در سطوح مختلف دانشگاهی، حرفه ای و رسانه ای نیز نشده است. یکی از دلایل آن احساس عدم نیاز به طرح مسائل علمی به مثابه یک عامل جذب کننده مخاطب است.
پنجشنبه، 2 اسفند 1397 - 19:19

ناصر بزرگمهر: یک شیوه جدید اداره روزنامه؛ خبرنگاران سهام‌داران روزنامه‌ها ناصر بزرگمهر: یک شیوه جدید اداره روزنامه؛ خبرنگاران سهام‌داران روزنامه‌ها
معتقدم که اداره روزنامه به شیوه سهام‌داری به کارکنان کمک کرد تا صندوق‌های قرض‌الحسنه‌ای را راه‌اندازی کنند و بتوانند بخشی از مشکلاتشان را به این طریق مرتفع کنند.
یکشنبه، 28 بهمن 1397 - 14:57

نقش روابط عمومی راه‌آهن در زمان جنگ نقش روابط عمومی راه‌آهن در زمان جنگ
حمید صدیق پور هستم. در رشته روابط عمومی و تبلیغات درس خوانده‌ام و زمانی که فارغ التحصیل شدم سربازی رفتم و افسر وظیفه بودم و اتفاقا سربازی‌ام را هم در روابط عمومی شهربانی گذراندم.
چهارشنبه، 24 بهمن 1397 - 11:12

نگاه به روابط عمومی تغییر کرد/ نگاهی گذرا به سیر تطور روابط عمومی در ایران نگاه به روابط عمومی تغییر کرد/ نگاهی گذرا به سیر تطور روابط عمومی در ایران
روابط عمومی مسیر خود را پیدا کرده و همایش‌ها و سمینارها و انتشارات در حوزه روابط عمومی رو به رشد است و این وضعیت همچنان ادامه دارد. ما در حال حاضر تعداد قابل توجهی دانشجوی کارشناسی ارشد و دکتری در رشته ارتباطات و روابط عمومی داریم...
یکشنبه، 30 دی 1397 - 13:24

دکتر باقر ساروخانی: برای آموزش سواد ابزاری از خود ابزار استفاده کنیم دکتر باقر ساروخانی: برای آموزش سواد ابزاری از خود ابزار استفاده کنیم
من از اینکه جامعه، تکنولوژی جدید را بپذیرد، هیچ ابائی ندارم، ولی می‌گویم این تکنولوژی وارداتی اگر فرهنگ خودش را نداشته باشد، به بلای تازه‌ای تبدیل می‌شود.
جمعه، 21 دی 1397 - 22:21

تصمیم تاریخی سازمان بنادر در ارتقای روابط عمومی؛ زمینه ساز "توسعه فرهنگ دریا محور در کشور" تصمیم تاریخی سازمان بنادر در ارتقای روابط عمومی؛ زمینه ساز "توسعه فرهنگ دریا محور در کشور"
این بخش ابتدایی از سخنان مجید فدایی؛ معاون اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل و رییس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی در ارتباط با اهمیت و جایگاه روابط عمومی ها در دستگاه ها و سازمان های مختلف اعم از دولتی و خصوصی است.
چهارشنبه، 19 دی 1397 - 00:08

افکار عمومی به‌عنوان فعل جامعه مدرن را چگونه مدیریت کنیم/ دکتر تقی آزاد ارمکی پاسخ می دهد افکار عمومی به‌عنوان فعل جامعه مدرن را چگونه مدیریت کنیم/ دکتر تقی آزاد ارمکی پاسخ می دهد
در دنیای پیشرفته به دلیل بحران‌هایی که در جهان مدرن وجود دارد، بحث مدیریت افکار عمومی، بحث پر دامنه و عمیقی است. هم سازمان‌های افکار عمومی‌سنج وجود دارند و هم مدیریت افکار عمومی امر مهم و قابل توجه تمامی دولت‌ها و سازمان‌های اجتماعی در کلیه جوامع است.
سه شنبه، 24 مهر 1397 - 01:38

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اکوسیستم محتوای ارزشمند


  محتوای کوتاه چیست؟


  فهرست اولیه وبینارهای آموزشی موسسه کارگزار روابط عمومی اعلام شد


  فصلنامه انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطات منتشر می کند/ ویژه نامه ای درخصوص تعامل روابط‌عمومی ها و رسانه ها


  آگاهی رسانی عملکرد و خدمات دستگاهها به مردم باید در اولویت روابط عمومی ها باشد


  کسب عنوان سرآمدان روابط عمومی فرمانداری های استان تهران توسط روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری


  ابزار جدید ردگیری تماس در سنگاپور با یک باتری ۹ ماهه


  روابط عمومی های‌تان را کارآمد کنید


  تحولات ناشی از ارتباطات دوران کووید-19


  تاکید معاون امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر ضرورت تجدید ساختار روابط عمومی در کشور


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فهرست اولیه وبینارهای آموزشی موسسه کارگزار روابط عمومی اعلام شد