درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 1 مرداد 1397 - 19:58   

پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران برگزار می شود

  پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران برگزار می شود


ادامه ادامه مطلب یک

غول رسانه‌ای سعودی، به دنبال جذب مخاطبان فارسی زبان!

  غول رسانه‌ای سعودی، به دنبال جذب مخاطبان فارسی زبان!


ادامه ادامه مطلب دو

از تیغ تیز روزنامه‌نگاری تا حرکت بر لبه تیغ روابط عمومی

  از تیغ تیز روزنامه‌نگاری تا حرکت بر لبه تیغ روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

واتساپ ارسال مجدد پیام‌ها را محدود می‌کند

  واتساپ ارسال مجدد پیام‌ها را محدود می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ده گام موفقیت روابط عمومی
  رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی: روابط عمومی را نهاد ایجاد و نهادینه‌سازی گفتمان توسعه می‌دانم
  انتصاب مدیر روابط عمومی سازمان تاکسیرانی تهران
  واتساپ ارسال مجدد پیام‌ها را محدود می‌کند
  اکوادور می‌خواهد آسانژ را از سفارت بیرون کند
  با تسهیلات خرید دین بانک ملّی ایران، دین خود را بپردازید!
  سیاست وزارت ارشاد واگذاری امور به صنوف مطبوعاتی است
  جواد قاسمی استاد وپیشکسوت روابط عمومی: آماده باش 24 ساعته روابط عمومی ها
  از تیغ تیز روزنامه‌نگاری تا حرکت بر لبه تیغ روابط عمومی
  قانون 15دقیقه چیست؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  گفتگو  

جواد قاسمی استاد وپیشکسوت روابط عمومی: آماده باش 24 ساعته روابط عمومی ها جواد قاسمی استاد وپیشکسوت روابط عمومی: آماده باش 24 ساعته روابط عمومی ها
انجمن های صنفی و تخصصی در صورت گسترش و تقویت می تواند نقش مهی در این راستا برعهده بگیرند و از طریق ارتباط با نهادهای قانونی نظیر مجلس و وزراتخانه ها و سازمانهای ذیربط در تقویت جایگاه قانونی بخش روابط عمومی و شاغلان آن تاثیر گذار باشند.
دوشنبه، 1 مرداد 1397 - 09:29

دکتراحمد یحیایی ایله ای استاددانشگاه: پنهان کاری درسازمانها بحران زاست دکتراحمد یحیایی ایله ای استاددانشگاه: پنهان کاری درسازمانها بحران زاست
اگر روابط عمومی نتواند رابطه سازمان با مردم و مشتریان را هماهنگ کند و نتواند ارتباط دوسویه برقرار کند در درازمدت بحرانهایی به سراغ سازمان می آید که حل کردن آنها کار دشواری است. همچنین اگر روابط عمومی دروغ پراکنی کند باز هم بحرانهایی ویرانگر به سراغ سازمان می آید حتی اگر روابط عمومی پنهانکاری کند و نه دروغ گویی؛ باز هم مشکلاتی گریبان سازمان را می کیرد که ممکن است تبدیل به بحران شود.
یکشنبه، 31 تیر 1397 - 09:27

در گفتگو با مهندس ابوذر حلوایی‌پور مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل گل‌گهر: روابط عمومی هنر مردم داری است در گفتگو با مهندس ابوذر حلوایی‌پور مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل گل‌گهر: روابط عمومی هنر مردم داری است
ما از ابتدای فعالیت خود همه تلاش خود را به کار گرفتیم تا دیدگاه بیرونی و کلیشه‌ای که به حوزه‌ی روابط عمومی وجود دارد را تغییر بدهیم. یعنی این دیدگاه که روابط عمومی تنها وظیفه دارد چند بنر و یا سیستم صوتی برای مراسم‌ها تهیه کند و یا صرفا یک آگهی دهنده باشد را تغییر دهیم.
یکشنبه، 31 تیر 1397 - 07:31

دکتر اکبر نصرالهی استاد ارتباطات: مناسب ترین ابزار برای مدیریت بحران، رسانه هاست دکتر اکبر نصرالهی استاد ارتباطات: مناسب ترین ابزار برای مدیریت بحران، رسانه هاست
اگر روابط عمومی ها کارشان را خوب انجام ندهند در واقع آغاز یک چالش و بحران و مساله جدیدی است که همان رواج شایعات و اخبار نا معتبر است که به تشدید بی نظمی ها و نگرانی ها دامن می زند و نگرانی افکار عمومی را تشدید می کند و سوء استفاده ها افزایش می یابند.
شنبه، 30 تیر 1397 - 09:24

دکتر اسماعیل قدیمی استاد دانشگاه: فلسه وجودی روابط عمومی غلبه بربحران است دکتر اسماعیل قدیمی استاد دانشگاه: فلسه وجودی روابط عمومی غلبه بربحران است
روابط عمومی واسطه سازمان و مردم و مصرف کنندگان و مشتریان است که این بخشها را وادرا می کند به یک گقتمان دموکراتیک و منطقی و عقلایی که مسائل را شفاف بیان کرده و آنها را حل کنند.
یکشنبه، 24 تیر 1397 - 10:08

درگفتگو با اساتید وصاحب نظران مطرح شد: پژوهش،اصل و زیر بنای فعالیت های یک روابط عمومی حرفه ای درگفتگو با اساتید وصاحب نظران مطرح شد: پژوهش،اصل و زیر بنای فعالیت های یک روابط عمومی حرفه ای
بدون تردید مطالعه، پژوهش و تحقیق به عنوان یکی از اصول و ارکان های فعالیتی یک روابط عمومی حرفه ای و استاندارد قلمداد می شود، مقوله ای اساسی و مهم که متاسفانه علیرغم تاکیدها و توصیه هایی که همواره از سوی اساتید و صاحب نظران این حرفه در ارتباط با اهمیت و تاثیر گذاری آن مطرح می گردد، هنوز هم از سوی بسیاری از روابط عمومی ها نسبت به انجام فعالیت های پژوهشی بی توجه و از آن غافل هستند.
دوشنبه، 12 آذر 1397 - 12:54

دکترسید شهاب سید محسنی عضوهیات مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی: پِژوهش، بسترسازتحقق روابط عمومی علمی و حرفه ای دکترسید شهاب سید محسنی عضوهیات مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی: پِژوهش، بسترسازتحقق روابط عمومی علمی و حرفه ای
پژوهش رسانه ای برای یک سازمان چون چراغی، راه صحیح و موثر در بهره گیری درست از رسانه ها را ممکن می سازد و برنامه ریزی و مدیریت رسانه ای روابط عمومی را با موفقیت بیشتر و مطمئن تری همراه می سازد.
دوشنبه، 12 آذر 1397 - 12:37

توانمندیها و دستاوردهای شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب توانمندیها و دستاوردهای شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب
برنامه‌ریزی و راهبری کلیه فعالیت‌های روابط عمومی و حضور در جلسات اداری و فرهنگی استان، جلسات داخلی و هیئت مدیره به منظور اطلاع رسانی و کنترل و نظارت بر حسن انجام صحیح فعالیت بخش‌های مختلف روابط عمومی از وظایف مهم رئیس روابط عمومی است.
سه شنبه، 15 آبان 1397 - 11:38

حسن نصیری قیداری مدس دانشگاه: پژوهش، فعالیت های روابط عمومی را هدفمند می کند حسن نصیری قیداری مدس دانشگاه: پژوهش، فعالیت های روابط عمومی را هدفمند می کند
هیچ معرفتی جز با تحقیق هدفمند نیست. در واقع اینکه نظر مخاطب یا مشتری چیست و نیاز آن سنجیده و بر اساس آن فعالیت استراتژی سازمان را تنظیم کنیم حتی در زمینه مدیریت نیز براساس تحقیق، اهداف طراحی و بودجه و هدف گذار ی و سازماندهی انجام می شود.
شنبه، 12 آبان 1397 - 12:40

دکتر امیر مسعود مظاهری مدرس دانشگاه: روابط عمومی ها پژوهش محور نیستند دکتر امیر مسعود مظاهری مدرس دانشگاه: روابط عمومی ها پژوهش محور نیستند
در حال حاضر روابط عمومی ها پژوهش محور نیستند بلکه اگر هم پژوهشی انجام شود جنبه تزیینی دارد تا اینکه بخواهند آن را در تصمیم گیری ها و هدف گذاری مورد استفاده قرار می گیرد.
پنجشنبه، 12 مهر 1397 - 12:41

معاون دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه: روش های جدید پژوهش در روابط عمومی ها باید استفاده شود معاون دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه: روش های جدید پژوهش در روابط عمومی ها باید استفاده شود
نیازمند نظام نامه ای در امر تحقیق و روابط عمومی ها هستیم که بتواند بر اساس آن استانداردهای لازم و کافی را داشته باشد و تحقیقاتی کاربردی و توسعه ای تولید و اجرا شود تا هدفهای متعالی برای بازنگری در روابط عمومی ها ایجاد شود.
شنبه، 12 آبان 1397 - 12:49

دکتر مهدی منتظر قائم مدیر گروه ارتباطات دانشگاه تهران: پژوهش، ابزار اطلاع یابی روابط عمومی هاست دکتر مهدی منتظر قائم مدیر گروه ارتباطات دانشگاه تهران: پژوهش، ابزار اطلاع یابی روابط عمومی هاست
به اعتقاد من وضعیت پژوهش در روابط عمومی ها وابسته به چند مساله می باشد 1-شرح و وظایف و جایگاه روابط عمومی در کلیت سازمان است. 2-دانش موجود در بین مدیران و متخصصان روابط عمومی 3- دانش روش شناسی مرتبط با با انجام یا مدیریت واگذاری پروژه ها به محققان بیرون از سازمان محل بحث است که روابط عمومی ها برای اصلاح این سه دسته اشکال باید تلاش کنند.
پنجشنبه، 12 مهر 1397 - 12:52

دکتر باقر ساروخانی پدر علم جامعه شناسی ارتباطات: پژوهش ،جان مایه ی روابط عمومی است دکتر باقر ساروخانی پدر علم جامعه شناسی ارتباطات: پژوهش ،جان مایه ی روابط عمومی است
امروزه برای روابط عمومی ها نسخه های پژوهشی گذشته را نمی توان تجویز کرد. امروز روش"دلفی" که گفتگو با اصحاب تخصص است رواج دارد و هزاران سال تجربه و دانش را با خود حمل می کند و درعین مفید بودن راهکار ارائه می دهد.
پنجشنبه، 12 مهر 1397 - 12:34

  مهم‌ترین چالش‌های روابط عمومی در گفتگو با مدیر روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات مهم‌ترین چالش‌های روابط عمومی در گفتگو با مدیر روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات
روابط عمومی از جایگاه ویژه‌ای در فعالیت‌های مختلف اقتصادی برخوردار است. هرچند که این جایگاه مورد توجه کافی قرار نگرفته و همین امر نشان از نارسایی جدی در نظام مدیریتی کشور است
پنجشنبه، 10 خرداد 1397 - 14:01

ویدیو/ آسیب شناسی کنفرانس روابط عمومی ویدیو/ آسیب شناسی کنفرانس روابط عمومی
کارکردهای روابط عمومی نه تنها در مقابل افکار عمومی بلکه به عنوان یک خرده سیستم در منظر سیستم بزرگ تر نیز نامطلوب به نظر می رسد.
دوشنبه، 9 بهمن 1396 - 09:10

ویدیو: نقش روابط عمومی در گردشگری ویدیو: نقش روابط عمومی در گردشگری
استراتژی روابط عمومی قوی برای حفظ روابط قوی به کار گرفته شده در نهایت کمک کرد که مقصد گردشگری در ذهن افراد باقی برای پوشش و بازدید بمانند.
شنبه، 30 دی 1396 - 07:41

استاد جامعه‌شناسی ارتباطات: برای آموزش سواد ابزاری می توان از خود ابزار استفاده کرد استاد جامعه‌شناسی ارتباطات: برای آموزش سواد ابزاری می توان از خود ابزار استفاده کرد
دکتر باقر ساروخانی استاد جامعه‌شناسی ارتباطات در رابطه با مقوله سواد ابزاری گفت: جامعه امروز ایران یک جامعه بدیع است، در سی یا چهل سال اخیر تحولات تکنولوژیکی را تجربه کرده‌ایم که در تاریخ بی‌نظیر است.
شنبه، 23 دی 1396 - 22:12

جای خالی گزارشگرهای ورزشی زن در تلویزیون ایران/ در گفتگو با مائده علاقه مند مجری و گزارشگر ورزشی جای خالی گزارشگرهای ورزشی زن در تلویزیون ایران/ در گفتگو با مائده علاقه مند مجری و گزارشگر ورزشی
مائده علاقه مند قبل از اینکه یک مجری و گزارشگر ورزشی باشد یک ورزشکار حرفه ایست، به همین دلیل هم وقتی سخن از ورزش و نقل رقابت ورزشی به میان می آید بی اراده حسی پر از شور و هیجان تمام فکر و ذکر این بانوی ورزشکار و ورزش دوست را در بر می گیرد.
جمعه، 22 دی 1396 - 19:56

پذیرش ایده‌های خلاقانه در روابط عمومی ها به چه میزان است؟/5 پذیرش ایده‌های خلاقانه در روابط عمومی ها به چه میزان است؟/5
من بالا آوردن ایده‌های قدیمی را به هیچ عنوان نمی‌پذیرم. اما از آنجا که این اتفاق گهگاه رخ می‌دهد، باید گفت که گاه اجرای دوباره ایده‌هایی که در گذشته کارکرد خوبی داشته‌اند، پاسخگو می‌باشد. اما به هر حال، من فکر می‌کنم آنچه مشتریان و کارگزاری‌ها را به هیجان می‌آورد، فرصت پرورش ایده‌های تازه و جدید است.
چهارشنبه، 20 دی 1396 - 07:44

پذیرش ایده‌های خلاقانه در روابط عمومی ها به چه میزان است؟/4 پذیرش ایده‌های خلاقانه در روابط عمومی ها به چه میزان است؟/4
ایده‌های خوب و خلاقیت می‌تواند از یک کارگزاری روابط‌عمومی نشأت گیرد و این اشکالی ندارد. بدین دلیل است که ما در جستجوی شرکای چابک، تیزهوش، انعطاف‌پذیر و کنجکاو هستیم که هدف آن‌ها به اشتراک‌گذاری این ارزش‌ها با ما باشد.
سه شنبه، 19 دی 1396 - 07:42

پذیرش ایده‌های خلاقانه در روابط عمومی ها به چه میزان است؟/3 پذیرش ایده‌های خلاقانه در روابط عمومی ها به چه میزان است؟/3
در هند تمرکز کارگزاری‌های روابط‌عمومی تاکنون روابط رسانه‌ای بوده است نه ضرورتا تولید دارایی که از کارزار حمایت کند، اما این روند به آرامی در حال تغییر است. به نظر من سرمایه‌گذاری مانع بزرگ‌تری است.
دوشنبه، 18 دی 1396 - 07:40

پذیرش ایده‌های خلاقانه در روابط عمومی ها به چه میزان است؟/2 پذیرش ایده‌های خلاقانه در روابط عمومی ها به چه میزان است؟/2
تفکر خلاق تنها به معنای ایده برای کارزار نیست – گرچه روشن است که کارزارها از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار هستند – بلکه رویکرد کلی یک کارگزاری برای اداره کسب و کار و پروژه مشتری است. اغلب یک ایده خلاق ناب می‌تواند در کل مسیر تحول ایجاد کند.
یکشنبه، 17 دی 1396 - 07:37

پذیرش ایده‌های خلاقانه در روابط عمومی ها به چه میزان است؟/1 پذیرش ایده‌های خلاقانه در روابط عمومی ها به چه میزان است؟/1
ارتباطات از طریق رسانه‌های جدید به طور روزافزونی به عنوان وسیله‌ای قدرتمند برای ساختن اعتبار و اعتماد به کار می‌رود. کانال‌های روابط‌عمومی آن قدر تغییر کرده‌اند که شناخته نمی‌شوند – ما دیگر با رسانه‌های چاپی، رادیو و تلویزیون کار نمی‌کنیم.
شنبه، 16 دی 1396 - 07:34

رییس دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی: محدودیت‌‎ها در بازتاب اعتراضات، مردم را به رسانه‌های خارجی سوق می‌دهد رییس دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی: محدودیت‌‎ها در بازتاب اعتراضات، مردم را به رسانه‌های خارجی سوق می‌دهد
نقش رسانه‌ها عموماً در این شرایط مهم‌تر و پررنگ‌تر می‌شود که می‌توانند به‌صورت حساب‌شده و با تأمل، بازتابی از این رویدادها را منتشر کنند؛ زیرا چشم بستن بر روی اتفاقاتی که در حال روی دادن است باعث فاصله گرفتن رسانه و مخاطب از همدیگر می‌شود.
یکشنبه، 10 دی 1396 - 16:29

ماجرای کارگر ساده شدن مدیر روابط عمومی شهرداری انزلی ماجرای کارگر ساده شدن مدیر روابط عمومی شهرداری انزلی
مدیر روابط عمومی شهرداری انزلی، که از تعامل با خبرنگاران و همچنین انعکاس فعالیتهای این سازمان کارنامه خوبی در زمان مسئولیتش برجای گذاشته بود به یکباره استعفا داد و از همه مهمتر اینکه شهردار بندر انزلی نیز بدون فوت وقت و سریعا با این استعفا موافقت کرد.
دوشنبه، 20 آذر 1396 - 16:21

 هنرِ گفتگو هنرِ گفتگو
در اکثر گفت‌وگوهای ثبت شده، افراد با وجود نیت خیری که از خود بروز می‌دهند بدون آ‌نکه متوجه باشند در حین بحث و تبادل نظر، دغدغه اصلی شان، این است که توجه دیگران را به خود جلب کنند.
دوشنبه، 6 آذر 1396 - 13:24

اربعین حرکت تقریبی و تجلی چند وجهی ارتباطی اربعین حرکت تقریبی و تجلی چند وجهی ارتباطی
حرکت اربعین باید به یک حرکت شیعی- اسلامی- انسانی تبدیل شود و به تناسب آن، آرمان‌ها، تبلیغات، مفاهیم و معانی مشترک میان این سه حوزه‌ی مهم، تولید و تبلیغ شود.
شنبه، 20 آبان 1396 - 13:30

  دبیر علمی چهاردهمین کنفرانس روابط عمومی: در سال جاری، ما شاهد یک «جریان وسیع گفتمانی» درباره روابط عمومی هستیم دبیر علمی چهاردهمین کنفرانس روابط عمومی: در سال جاری، ما شاهد یک «جریان وسیع گفتمانی» درباره روابط عمومی هستیم
با برگزاری چهاردهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی در سال جاری، ما شاهد یک «جریان وسیع گفتمانی» درباره روابط عمومی هستیم. این حرکت گفتمان سازی محصول کلیه زحماتی است که در این حوزه در سراسر کشور انجام می گیرد.
یکشنبه، 7 آبان 1396 - 09:17

فعال روابط عمومی استان گیلان: مدل سنتی مدیریت روابط عمومی در استانداری ها برچیده شود فعال روابط عمومی استان گیلان: مدل سنتی مدیریت روابط عمومی در استانداری ها برچیده شود
اگر مدیر آینده روابط عمومی استانداری گیلان، اخبار استان را به اخبار استاندار ترجیح دهد، ارتباط دوطرفه بین استاندار و مردم گیلان را فراهم خواهد کرد.
سه شنبه، 11 مهر 1396 - 15:52

گفتگویی در باب گسترش فعالیت شهروند خبرنگاران: جامعه همیشه به رسانه های رسمی نیاز دارد گفتگویی در باب گسترش فعالیت شهروند خبرنگاران: جامعه همیشه به رسانه های رسمی نیاز دارد
با گسترش اینترنت و ظهور شبکه های اجتماعی فضا برای فعالیت رسانه های غیررسمی آماده شد و همین دست به دست شدن اخبار و مطالب در فضای مجازی باعث شد تا پدیده ای به نام «شهروندخبرنگار» زاده شود.
سه شنبه، 27 تیر 1396 - 16:34

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران برگزار می شود


  روابط عمومی وسیله ای برای برقراری ارتباط


  مدیر کل جدید روابط عمومی و ارتباطات بین الملل سازمان ملی استاندارد منصوب شد


  در گفتگو با مهندس ابوذر حلوایی‌پور مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل گل‌گهر: روابط عمومی هنر مردم داری است


  جواد قاسمی استاد وپیشکسوت روابط عمومی: آماده باش 24 ساعته روابط عمومی ها


  از تیغ تیز روزنامه‌نگاری تا حرکت بر لبه تیغ روابط عمومی


  دکتراحمد یحیایی ایله ای استاددانشگاه: پنهان کاری درسازمانها بحران زاست


  ده گام موفقیت روابط عمومی


  غول رسانه‌ای سعودی، به دنبال جذب مخاطبان فارسی زبان!


  برگزاری همایش تخصصی مسئولان روابط عمومی های سراسر کشور بیمه ایران


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران برگزار می شود