درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 29 شهریور 1399 - 19:35   

تیک‌تاک و وی‌چت تا ۴۸ ساعت دیگر در آمریکا ممنوع می‌شوند

  تیک‌تاک و وی‌چت تا ۴۸ ساعت دیگر در آمریکا ممنوع می‌شوند


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان مقاله هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

  فراخوان مقاله هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب سه

وبینارهای آموزشی روابط عمومی

  وبینارهای آموزشی روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  رسانه؛ ماهیتی افشاگرانه یا اصلاح گرایانه ...
  تیک‌تاک و وی‌چت تا ۴۸ ساعت دیگر در آمریکا ممنوع می‌شوند
  کسب رتبه برتر کشور توسط روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان یزد
  هدیه روز خبرنگار به زودی به حساب خبرنگاران گیلان واریز می شود
  رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تصریح کرد: تأمین رایگان اکسیژن بیمارستانها توسط فولاد مبارکه اقدامی راهگشا و ارزشمند
  معاون بهره برداری شرکت فولاد مبارکه تأکید کرد: تأمین مواد اولیه بزرگترین چالش فولادسازان برای جهش تولید
  معاون بهره برداری فولاد مبارکه: دستیابی به سیستمهای پایدار و قابل اطمینان با اجرای برنامه های ایمنی
  به مناسبت سالروز افتتاح رسمی اولین کورۀ قوس الکتریکی؛ پیشرفت های ناحیۀ فولادسازی و ریخته گری مداوم از سال 70 تاکنون
  قطع موقت خدمات بانک سینا به دلیل تغییر ساعت رسمی کشور
  شش کلید طلایی برای توسعه انتظارات مشتریان
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  گفتگو  

صنعت نمایشگاهی نیازمند نگرش اکوسیستمی‌ صنعت نمایشگاهی نیازمند نگرش اکوسیستمی‌
صنعت نمایشگاهی باید به گونه‌ای مدیریت شود که ضمن حضور موثر، معنادار و موجه از نظر بخش‌های حاکمیتی و ذی‌نفعان، حل دغدغه‌های حاکم بر همه ارکان فعال خصوصا سایت‌داران، مجریان، غرفه‌سازان، مشارکت‌کنندگان و مردم را مدنظر داشته باشد و برنامه‌ها نیز در مسیر استراتژی‌های تعریف‌شده این صنعت به انجام برسد.
دوشنبه، 24 شهریور 1399 - 00:16

صنعت روابط عمومی همواره در خط مقدم استفاده از پیشرفت های تکنولوژیکی قرار دارد صنعت روابط عمومی همواره در خط مقدم استفاده از پیشرفت های تکنولوژیکی قرار دارد
خلاقیت و تاکتیک همان چیزی است که همواره موجب موفقیت روابط‌عمومی می شود. به همین دلیل، صنعت روابط عمومی همواره در خط مقدم استفاده از پیشرفت های تکنولوژیکی و تجربه کار با ابزار ها و تکنیک های جدید برای تولید نتایج بهتر و توسعه یافته بوده است.
شنبه، 12 اسفند 1391 - 17:24

در گفت و گو با مجید رضائیان: آینده روزنامه نگاری را خوب نمی‌بینم در گفت و گو با مجید رضائیان: آینده روزنامه نگاری را خوب نمی‌بینم
مطبوعات و دولت مدرن پدیده‌هایی وارداتی محسوب می‌شوند که دست کم عمر دولت مدرن در ایران به ۱۰۰سال نمی‌رسد. شاید به همین دلیل است که این دو پدیده هنوز نتوانسته‌اند آن‌طور که باید و شاید با بافت تاریخی و اجتماعی ما پیوند بخورند. فراز و فرود دولت‌ها و رابطه ملت با آن را از همین زاویه می‌توان فهم کرد.
یکشنبه، 16 شهریور 1399 - 14:02

کیانوش جهانپور: دلم برای روابط‌عمومی بودن و هم‌زمان سخنگو نبودن تنگ شده بود کیانوش جهانپور: دلم برای روابط‌عمومی بودن و هم‌زمان سخنگو نبودن تنگ شده بود
سخنگوی پیشین وزارت بهداشت می‌گوید: نه تنها دلم برای سخنگویی تنگ نشده است که حس می‌کنم، دلم برای روابط‌عمومی بودن و هم‌زمان سخنگو نبودن تنگ شده بود. هرچه جلوتر می‌رود حس می‌کنم که مدیر روابط عمومی بودن و هم‌زمان سخنگو نبودن چقدر بهتر است.
دوشنبه، 6 مرداد 1399 - 14:30

چگونه بازاریابی محتوا و روابط عمومی می توانند همراه هم برای شما کار کنند چگونه بازاریابی محتوا و روابط عمومی می توانند همراه هم برای شما کار کنند
با توجه به مطالعه ای که اخیرا توسط Nielsen and inPowered صورت گرفته است، روابط عمومی در تاثیرگذاری بر یک خرید در مرحله نهایی و بررسی خرید، 80 درصد موثرتر از بازاریابی محتوا می باشد.
یکشنبه، 25 بهمن 1394 - 09:17

مدیر سیاست‌ها و استراتژی‌های مربوط به ارتباطات و اطلاعات در یونسکو: اخبار جعلی، جان‌های بسیاری را در دوره همه‌گیری کرونا در خطر قرار داده است مدیر سیاست‌ها و استراتژی‌های مربوط به ارتباطات و اطلاعات در یونسکو: اخبار جعلی، جان‌های بسیاری را در دوره همه‌گیری کرونا در خطر قرار داده است
یونسکو، پیش از شیوع ویروس کرونا نیز با اشاره به ایجاد آلودگی ناشی از برخی تلاش‌ها برای انتشار اطلاعات نادرست که تهدیدی برای روزنامه‌نگاریِ حقیقت‌محور و زندگی مردم بویژه در دوران همه‌گیری به شمار می‌آمدند، هشدارهایی را در این باره منتشر می‌کرد که چگونه تحولات سیاسی، فناوری، اقتصادی، و اجتماعی، بر نحوه تبادل اطلاعات میان ما تأثیر می‌گذارند.
سه شنبه، 24 تیر 1399 - 08:01

در گفتگو با گارلند استنسل، رئیس انجمن روابط عمومی آمریکا/ شفافیت در پیام‌‎رسانی و ارائه‎ حقایق بیشترین اهمیت را دارند در گفتگو با گارلند استنسل، رئیس انجمن روابط عمومی آمریکا/ شفافیت در پیام‌‎رسانی و ارائه‎ حقایق بیشترین اهمیت را دارند
اصل حاکم بر تمامی استراتژی‎ های ارتباطی، صحت را برتر از سرعت می‎ داند. در دنیای امروز که اتکای زیادی به رسانه‎ های اجتماعی دارد، اعتبار شخصی و سازمانی همواره در معرض خطر است. یک اشتباه می‌تواند عواقب بلندمدت و ماندگاری را داشته باشد. صرف‌نظر از موقعیت، راستی‌آزمایی می‌تواند یکی از مهمترین ابزارهای ما در مسیر آمادگی‎‏ مان برای ارائه‎ هر پیام باشد.
دوشنبه، 23 تیر 1399 - 08:07

ایجاد اعتماد عمومی در راستای ترویج مصرف بهینه آب در اصفهان ایجاد اعتماد عمومی در راستای ترویج مصرف بهینه آب در اصفهان
با شفاف سازی بستر های اعتماد عمومی را جلب کردیم شفاف سازی و اعتماد سازی به هنگام، تاثیر به سزایی درامر ترویج مصرف صحیح آب داشت، این در حالیست که با تولید برنامه هایی خلاقانه و با ایده های جدید توانستیم به نوعی ارزش آب را به مردم القاء کنیم تا مردم در مصرف آن دقت کافی را به خرج دهند.
یکشنبه، 25 خرداد 1399 - 18:36

در گفتگو با مسعودی مطرح شد: ظرفیت روابط عمومی‌ها در اصلاح اقتصادی کشور جدی گرفته نشده است در گفتگو با مسعودی مطرح شد: ظرفیت روابط عمومی‌ها در اصلاح اقتصادی کشور جدی گرفته نشده است
روابط عمومی‌ها همانند رسانه‌ها با افکار عمومی در تعامل هستند و در همه‌ی وضعیت‌ها اعم از بحران تحریم یا بحران کرونا می‌توانند در روند مسائل اقتصادی کشور با اطلاع رسانی درست به بالا دستی‌های خود بسیار موثر باشند.
سه شنبه، 6 خرداد 1399 - 10:05

در نشست روابط عمومی های قروه، مسئولان روابط عمومی‌ها از نداشتن اختیار عمل و موازی کار در انجام وظیفه انتقاد داشتند در نشست روابط عمومی های قروه، مسئولان روابط عمومی‌ها از نداشتن اختیار عمل و موازی کار در انجام وظیفه انتقاد داشتند
روابط عمومی را پیشانی سازمان می‌شناسند. اما تا زمانی که مدیران ادارات در قروه نمی‌توانند و نمی‌خواهند باور کنند که این پیشانی باید در اولویت قرار گیرد و نگاهشان را به این حرفه تغییر ندهند این پیشانی پر از چین و چروک‌های ناکارآمدی خواهد شد.
پنجشنبه، 1 خرداد 1399 - 12:41

در گفتگو با مدیر روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی سیرجان:  اگر مدیری، روابط عمومی را بفهمد و باور کند، فرد لایق و شایسته ای را بر مسند روابط عمومی‌اش می نشاند در گفتگو با مدیر روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی سیرجان: اگر مدیری، روابط عمومی را بفهمد و باور کند، فرد لایق و شایسته ای را بر مسند روابط عمومی‌اش می نشاند
مسئول روابط عمومی هرچقدر هم قوی و توانمند باشد اما اگر باور و اعتقاد به روابط عمومی در مدیران ارشد سازمان وجود نداشته باشد، روابط عمومی جایگاهی برایشان ندارد و بالعکس همین هم هست اگر مدیری بر اصل روابط عمومی معتقد باشد و مسئول روابط عمومی لایقی را انتخاب نکند و هزینه لازم برای امور روابط عمومی را در نظر نگیرد، باز هم روابط عمومی جایگاهی نخواهد داشت.
پنجشنبه، 1 خرداد 1399 - 11:59

در گفتگو با مدیر روابط عمومی بیمه مرکزی بررسی شد: نقش روابط عمومی های صنعت بیمه در توسعه فرهنگ بیمه در گفتگو با مدیر روابط عمومی بیمه مرکزی بررسی شد: نقش روابط عمومی های صنعت بیمه در توسعه فرهنگ بیمه
صنعت بیمه را می توان صنعتی برای تضمین فعالیت های اقتصادی و زندگی دانست. درنتیجه با چنین رویکردی نقش بیمه ها در تحقق جهش تولید، نقشی پررنگ خواهد بود و شاید بیش از گذشته مورد توجه مردم قرار می گیرد. اما حال این سوال مطرح است که درشرایط کنونی روابط‌عمومیهای این صنعت به عنوان پل ارتباطی میان مردم و بیمه چطور می توانند به تحقق این شعار کمک کنند.
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 - 08:13

 در گفتگو با عباس مسیبی مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران/ تنویر افکارعمومی با روابط عمومی شفاف در گفتگو با عباس مسیبی مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران/ تنویر افکارعمومی با روابط عمومی شفاف
روابط عمومی علاوه بر تسهیل‌گری و تصمیم‌سازی، بر فرآیند تصمیم‌گیری نیز تأثیر می‌گذارد و بعضاً با ورود به جریان تصمیم‌گیری، تصمیمات را با انتظارات افکار عمومی هماهنگ می‌سازد و به این ترتیب به دموکراتیزه شدن نظام تصمیم‌گیری درسازمان کمک می‌‌‌کند. تلاش روابط عمومی با انجام این اقدامات، پیوستن به ائتلاف حاکم بر سازمان و عضویت در گروه تصمیم‌گیری سازمان است.
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 - 10:39

  در گفتگو با مدیر کل روابط عمومی استانداری قم: متولی پاسخ‌گوئی روابط‌عمومی‌ها هستیم در گفتگو با مدیر کل روابط عمومی استانداری قم: متولی پاسخ‌گوئی روابط‌عمومی‌ها هستیم
دو شورا در استانداری قم مرتبط با کرونا، فعالیت‌ها و اقداماتی را در حوزه اطلاع رسانی برعهده داشت که شامل شورای اطلاع رسانی و شورای هماهنگی روابط عمومی‌هاست.
شنبه، 20 اردیبهشت 1399 - 11:12

یگانه راه ممکن مقابله با بحران کرونا: اقتصاد دولتی دموکراتیک یگانه راه ممکن مقابله با بحران کرونا: اقتصاد دولتی دموکراتیک
بزرگ‌ترین مخالفت‌ها با برنامه‌ریزی دولتی به این ادعا برمی‌گردد که آن در مدیریت اطلاعات ناکارامد است. این به‌طور خاص استدلال بزرگ‌ترین متفکر نئولیبرالیسم، فردریش هایک، است که برایش بازار مکانیسم اجتماعی‌ای است که اجازه می‌دهد هم اطلاعات پراکنده آشکار و هم پردازش شود.
شنبه، 30 فروردین 1399 - 22:34

 ارتباطات سلامتی در گفتگو با مدیر ارشد بازاریابی انجمن ریه آمریکا ارتباطات سلامتی در گفتگو با مدیر ارشد بازاریابی انجمن ریه آمریکا
جولیا فیتزجرالد، مدیر ارشد بازاریابی انجمن ریه آمریکا در گفتگو با ما، برخی از تاکتیک ها و استراتژی های ارتباطی را که برای جذب و راهنمایی مخاطبان مهم در طی بحران کرونا بکار بسته است، به اشتراک گذاشت.
شنبه، 23 فروردین 1399 - 08:20

 گپ و گفت با علی بهزاد/ زندگی یعنی درودی به رفتگر عزیز محله گپ و گفت با علی بهزاد/ زندگی یعنی درودی به رفتگر عزیز محله
گپ و گفتی صمیمی در فضایی خودمانی با «علی بهزاد» پیشکسوت روابط عمومی و رسانه داشتیم تا از تجربیات ۴۰ ساله خود برایمان تعریف کند. علی بهزاد دیروز در پی ابتلا به بیماری کرونا در گذشت.
جمعه، 22 فروردین 1399 - 04:17

 فناوری نظارت در عصر کرونا فناوری نظارت در عصر کرونا
مردم دیگر نمی‌دانند چه چیزی را باید باور کنند. در فضایی که مدام اخبار نادرست منتشر می‌شود اخبار درست و قابل اعتماد به سختی می‌توانند جایی برای خود بازکنند. این بدان معنی است که افراد از طریق اعمال خود می‌توانند سلامتی خود یا دیگران را به خطر اندازند. یا اعتماد به کارشناسان کاهش می‌یابد.
پنجشنبه، 21 فروردین 1399 - 16:30

هادی خانیکی استاد ارتباطات: ویروس بی اعتمادی از ویروس کرونا خطرناک‌تر است هادی خانیکی استاد ارتباطات: ویروس بی اعتمادی از ویروس کرونا خطرناک‌تر است
مساله بی‌اعتمای و ناامیدی یا به عبارتی دیگر «بی افقی» از عواملی است، که توان جامعه و فرد را تضعیف می‌کند و همین عاملی برای ناتوانی در مواجهه با مسائل پیش‌رو می‌شود، در مساله مواجهه‌ جامعه با کرونا هم همین تهدید، یعنی تهدید پایین بودن سرمایه اجتماعی را به خصوص در مراحل اولیه بیشتر می‌توان دید، به طوری که یک شکاف عمیق در مواجهه با اطلاعات و اخبار ارائه شده به چشم می‌خورد، یعنی باور به خبرها و اطلاعات رسمی کم است.
شنبه، 2 فروردین 1399 - 14:26

رئیس دانشکده ارتباطات و رسانه دانشگاه آزاد تهران مرکز: راهبرد مسئولان در اطلاع‌رسانی بحران انفعالی است رئیس دانشکده ارتباطات و رسانه دانشگاه آزاد تهران مرکز: راهبرد مسئولان در اطلاع‌رسانی بحران انفعالی است
در صورتی که همه بحران‌ها حتی زلزله هم قابل پیش‌بینی هستند و فقط اینکه دقیقا چه زمانی و با چه ریشتری اتفاق می‌افتد قابل پیش‌بینی نیست. بنابراین می‌توانند بخش اعظم عملیات در زمان وقوع بحران را پیش‌بینی و سیاست‌ها و امکانات لازم برای مواجهه با شرایط بحران را آماده کنند.
یکشنبه، 1 دی 1398 - 15:24

چالش اصلی رسانه های نوین در گفتگو با معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد چالش اصلی رسانه های نوین در گفتگو با معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد
در عصر حاضر قدرت حاکمیت و اقتدار از آن کسانی است که توان تولید، گردآوری، پردازش و تحلیل اطلاعات را دارند. چراکه، عملا از اطلاعات است که می توان به تصمیم رسید.
دوشنبه، 20 آبان 1398 - 11:52

گفتگو با دختر خبرنگار افغان که  برنده جایزه پرانگر سوئد شد گفتگو با دختر خبرنگار افغان که برنده جایزه پرانگر سوئد شد
او می‌گوید برای اینکه خبرنگار شود مسیر دشواری را طی کرده تا به این مرحله رسیده است. حتی در طول پنج سال گذشته که با رسانه‌ها کار را آغاز کرد نیز مشکلات و موانع زیادی را پشت سر گذاشته است. مشکلاتی که چند بار باعث شد تا مرز استعفا پیش برود ولی او تسلیم نشده است.
شنبه، 4 آبان 1398 - 16:43

ارتباطات کیفی؛ ضلع سوم موفقیت سازمانی ارتباطات کیفی؛ ضلع سوم موفقیت سازمانی
مولفه های قدرت یک شرکت بیمه با "کیفیت محصولات"، کیفیت "کارکنان" و مهمتر از همه کیفیت "ارتباطات" و"خدمات مشتریان" آن سنجیده می شود.
جمعه، 8 آذر 1398 - 01:42

باقریان: ناشران باید بهترین شیوه‌های تبلیغات کتاب را یاد بگیرند باقریان: ناشران باید بهترین شیوه‌های تبلیغات کتاب را یاد بگیرند
تربیت متخصصان تبلیغات کتاب بسیار ضروری است زیرا آن‌ها می‌توانند به ناشران کمک کنند تا دریابند که چه نوع تبلیغاتی برای دسترسی به مخاطبان و فروش کتاب‌هایشان موثرتر است.
یکشنبه، 7 مهر 1398 - 14:36

روابط عمومی مطلوب از دیدگاه قرآن و روایات  و بررسی تجریه عملی روابط عمومی دانشگاه امام صادق علیه‌السلام روابط عمومی مطلوب از دیدگاه قرآن و روایات و بررسی تجریه عملی روابط عمومی دانشگاه امام صادق علیه‌السلام
اهمیت روابط عمومی از دیدگاه اسلام دارای اهمیتی غیر قابل انکار است. توجه قرآن کریم و اهل‌البیت علیهم‌السلام به روابط عمومی از مواردی است که کمتر مورد توجه اهل فن قرار گرفته است. برای بررسی این موضوع سراغ حجت الاسلام و المسلمین سید مصطفی میرلوحی رفتیم. ایشان سالها به عنوان مسئول روابط عمومی دانشگاه امام صادق علیه‌السلام به صورت عملی آموزه‌های اسلامی را در فعالیت خود به کار گرفته است. آنچه در ادامه می‌آید، ماحصل این گفتگوست.
جمعه، 12 مهر 1398 - 16:19

از سه راه دانش تا اکلاهاما و اینک آرام در قطعه نام آوران از سه راه دانش تا اکلاهاما و اینک آرام در قطعه نام آوران
آنچه از نظر می گذرد گفت و گو با استاد مرحوم هوشنگ عباس زاده است که سال 1389 برای نخستین بار در کتاب سال روابط عمومی ایران به چاپ رسید. باز نشر آن با هدف آشنایی بیشتر با اندیشه ها و نظرات انتقادی و صد البته امید آفرین استاد فقیدمان انجام شده است.روحش شاد.
دوشنبه، 20 خرداد 1398 - 14:25

 تغییر انتقال پیام از حالت عمومی به افقی مزیت ارتباطات عصر جدید تغییر انتقال پیام از حالت عمومی به افقی مزیت ارتباطات عصر جدید
کارشناسان بر این باورند؛ فضای موجود در عصر ارتباطات اقتضا می کند تا روابط عمومیها برای تداوم حیات خود با همگرایی و بهره گیری از فضای مجازی، خود را به خِرد فناورانه مجهز کنند.
پنجشنبه، 2 خرداد 1398 - 14:21

روابط عمومی ها در اقناع افکارعمومی و اعتلای نظام ارتباطی نقش کلیدی دارند روابط عمومی ها در اقناع افکارعمومی و اعتلای نظام ارتباطی نقش کلیدی دارند
حمید شکری خانقاه مدرس دانشگاه با اشاره به نقش بالای روابط عمومی در ارتباطات انسانی، اجتماعی و رسانه ای گفت: این نهاد مهم باید فعالانه، هوشمندانه و منسجم در جهت اعتلای نظام ارتباطی کشور نقش آفرینی کنند تا با افزایش آگاهی عمومی در جهت اعتماد سازی میان مردم و دولت گام بردارند.
یکشنبه، 29 اردیبهشت 1398 - 14:50

کارشناس ارتباطات: روابط عمومی کشور دربند رزومه‌های نمایشی و روابط سیاسی است کارشناس ارتباطات: روابط عمومی کشور دربند رزومه‌های نمایشی و روابط سیاسی است
به‌هرحال در دوره فعلی ما به‌هیچ‌عنوان حتی به نزدیکی دروازه‌های یک دوره نیمه رؤیایی روابط عمومی هم نرسیدیم؛ یعنی نسبت به دوره قبل تحول خاصی سیاست‌ها و عملکردها پیش نیامد زیرا در همچنان بر پاشنه روابط سیاسی، شخصی و بده و بستان‌ها چرخید تا بر شایسته‌سالاری.
جمعه، 26 مهر 1398 - 12:26

کتابی برای فعالان روابط عمومی دوران پسابرجام کتابی برای فعالان روابط عمومی دوران پسابرجام
کتاب «روابط عمومی نوشتاری و فنون رسانه ای» اثر ویلکاکس و لارنس نولت دیگر کتاب آماده شده در سال 97 است که در نمایشگاه کتاب امسال عرضه می شود، این کتاب تا کنون 23 بار در آمریکا تجدید چاپ شده است و به عنوان یک منبع قابل اطمینان برای افرادی است که می خواهند وارد حرفه روابط عمومی شوند و همچنین توانایی نوشتاری و چگونگی استفاده از منابع را برای متخصصان روابط عمومی ارتقا می دهد.
جمعه، 6 اردیبهشت 1398 - 10:19

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  شیوه نامه مقاله نویسی


  ده نکته برای برنده شدن در جشنواره‌های روابط عمومی


  شش کلید طلایی برای توسعه انتظارات مشتریان


  «خبرنویسی به زبان ساده» برای مدیران و رابطان کانون‌های مساجد شهرستان گرمه


  معرفی کتاب “چرا مردان نالایق زیادی به رهبری می‌رسند؟”


  جلسه‌ دورنگاه ارتباطات شهر تهران برگزار شد


  امواج موبایل؛ قاتل حشرات؟


  روابط عمومی شهرداری قیامدشت سرآمد شد


  نقش روابط عمومی دیجیتال در بهبود تصویر برند


  ضرورت تولید محتوای دیجیتال در ایران


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: دعوت دبیرخانه پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی برای حضور در این رویداد علمی