درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 8 اردیبهشت 1396 - 01:07   

گزارشگری علمی و بی طرفانه

  گزارشگری علمی و بی طرفانه


ادامه ادامه مطلب یک

۱۰ نکته‌ مهم برای بهبود ارائه خدمات به مشتریان

  ۱۰ نکته‌ مهم برای بهبود ارائه خدمات به مشتریان


ادامه ادامه مطلب دو

پرچمدار جدید سامسونگ چگونه است؟

  پرچمدار جدید سامسونگ چگونه است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان مقاله چهاردهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران

  فراخوان مقاله چهاردهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نحوه گرداندن گوشی هوشمند 'می‌تواند رمز عبور شما را لو دهد'
  اختلال در سامانه ساپتا در بانک ملی ایران
  نگاهی به عکس خلاقانه یک کتاب فروشی در تلفیق هنر و زندگی روزمره
  بازنشر/ دستور العمل تبلیغات انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری
  اینستاگرام از مرز ۷۰۰ میلیون کاربر گذشت
  ۱۰ نکته‌ مهم برای بهبود ارائه خدمات به مشتریان
  پرچمدار جدید سامسونگ چگونه است؟
  یونایتد ایرلاینز ۱۰ هزار دلار به مسافران برای واگذاری صندلی می‌دهد
  سامسونگ
  آشنایی با روابط عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  گفتگو  

چرا مبارزه با اخبار جعلی خطرناک تر از خود این اخبار هستند؟ چرا مبارزه با اخبار جعلی خطرناک تر از خود این اخبار هستند؟
معضل اخبار جعلی همیشه بوده و خواهد بود. اما نباید به شرکت های بزرگ و قدرتمند این اجازه داده شود که این نوع اخبار را تصحیح یا حذف کنند زیرا این عمل خطرناک تر از خود اخبار جعلی می باشد.
دوشنبه، 21 فروردین 1396 - 23:44

خبرخوان معروف: صداوسیما جمهوری اسلامی ایران هویت ندارد خبرخوان معروف: صداوسیما جمهوری اسلامی ایران هویت ندارد
یک رسانه وقتی بی‌شناسنامه شد و برندش را از دست داد بی‌هویت می‌شود، صداوسیما جمهوری اسلامی ایران هویت ندارد.
شنبه، 7 اسفند 1395 - 10:38

دوازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی برگزار می‌شود دوازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی برگزار می‌شود
دوازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی در دو سطح ملی و استانی،مردادماه 1396 توسط انجمن متخصصان روابط عمومی برگزار می‌شود.
چهارشنبه، 27 بهمن 1395 - 17:18

به من لقب مادر روابط عمومی دادند به من لقب مادر روابط عمومی دادند
روابط عمومی برخلاف اسمش شغلی نیست که بتواند در پایه مدیریتی قرار بگیرد. چون اگر در پایه مدیریتی قرار بگیرد، شما فقط یک مدیر فرمانده هستید و نیروها با آن علاقه‏ ای که نیاز است در این فضا کار نمی‏ کنند و وقتی علاقه در کار نباشد گاه خطا می‏ کنند و این خطا نشان می ‏دهد علاقه شان به کار کم شده است.
دوشنبه، 11 بهمن 1395 - 07:56

 رئیس انجمن متخصصان روابط عمومی: رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها تبیین‌ گر حقوق شهروندی باشند رئیس انجمن متخصصان روابط عمومی: رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها تبیین‌ گر حقوق شهروندی باشند
رئیس انجمن متخصصان روابط عمومی، حقوق شهروندی را از موضوعات تاثیرگذار در جهت توسعه فرهنگی و اجتماعی دانست و گفت: ضرورت آشنایی و آگاهی شهروندان با مفاد این منشور ایجاب می کند که رسانه ها و روابط عمومی ها تبیین گر این مهم باشند.
دوشنبه، 27 دی 1395 - 12:21

در گفتگو با امیر سرکندی، مدیر موسسه مطهرنت پارس مطرح شد: اشتراکات حوزه روابط عمومی و نرم افزارهای موبایل در گفتگو با امیر سرکندی، مدیر موسسه مطهرنت پارس مطرح شد: اشتراکات حوزه روابط عمومی و نرم افزارهای موبایل
واحد روابط عمومی قلب تپنده یک سازمان و هر تغییری که بخواهد در سازمان شکل بگیرد از روابط عمومی شروع می شود. با توجه به سابقه 18 ساله در زمینه IT، آنچه که می تواند باعث ترویج استفاده از نرم افزارهای کاربردی دستگاه های هوشمند در سازمان ها شود، واحد روابط عمومی است.
یکشنبه، 26 دی 1395 - 03:39

مدیرعامل گروه صنعتی دنیای اشانتیون: توجه به نیاز مخاطب هنر اصلی روابط عمومی هاست مدیرعامل گروه صنعتی دنیای اشانتیون: توجه به نیاز مخاطب هنر اصلی روابط عمومی هاست
پرسش مهم در این جا این است که با محتواترین کاری که در گسترش ارتقای روابط عمومی انجام داده اید چه بوده و انتخاب شما به عنوان روابط عمومی چیست؟
دوشنبه، 20 دی 1395 - 13:49

روابط عمومی گذشته حال آینده: نگاهی آینده پژوهانه به جایگاه و نقش روابط عمومی در موفقیت سازمان ها روابط عمومی گذشته حال آینده: نگاهی آینده پژوهانه به جایگاه و نقش روابط عمومی در موفقیت سازمان ها
برپایه نقش و کارکردهای تازه، روابط عمومی ها باید به دانش و مهارت های تازه ای مجهز شوند: ابزارهایی برای شناسایی پیش دستانه محیط، ابزارهایی برای گفت و گو با مخاطبان و تحلیل نیازها و رفتارهای آن ها، شناسایی ابزارهای تاثیر گذاری و مهندسی افکار عمومی از جمله این مهارت ها و ابزارهاست.
چهارشنبه، 15 دی 1395 - 08:26

تحقیقات در روابط عمومی تعطیل است تحقیقات در روابط عمومی تعطیل است
رشته و گرایش روابط عمومی در بین استادان روابط عمومی مهجور است و کمتر کسی علاقه‌مند به فعالیت علمی در این زمینه است. از طرفی دیگر تولید محتوا مورد تقدیر و تشویق قرار نمی‌گیرد، حمایت مالی نمی‌شود و کسی سراغ تولیدکنندگان محتوا را نمی‌گیرد.
سه شنبه، 14 دی 1395 - 08:23

مدیریت دانش حلقه‌ مفقوده‌ فعالیت های ارتباطی روابط عمومی هاست مدیریت دانش حلقه‌ مفقوده‌ فعالیت های ارتباطی روابط عمومی هاست
مدیریت دانش ابتدا باید به طور اجمالی تعریف شود که عبارت است از این که در یک سازمان یا بنگاه علاوه بر دانش تئوریک کارکنان تجربیات و مهارت‌ها و نوآوری‌ها و ایده‌های خلاقانه و هر مقوله‌ای که می‌تواند در ارتقای دانش سازمانی کمک کند، مرتب ثبت کنیم و طبقه‌بندی شود و از آن‌ها به عنوان یک تجربه‌ خلاقانه برای پیشبرد اهداف آن سازمان استفاده کنیم.
دوشنبه، 13 دی 1395 - 08:19

محتوای پیام و سواد رسانه ای محتوای پیام و سواد رسانه ای
«سواد رسانه‌ای» نقشی بی‌بدیل در تقویت توأمان نگاه نقاد و مدیریت مصرف رسانه‌ای ایفا می‌کند. مخاطب فعالی که مسلط به سواد رسانه‌ای و مسلح به فنون خلق و دریافت رسانه‌ای است، روابط عمومی را به چشم «چشم سوم» خود و در ساختاری «نیمه‌مستقل» توقع می‌کند
یکشنبه، 12 دی 1395 - 03:14

ارائه آخرین یافته های روابط عمومی دانش محور در سیزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ارائه آخرین یافته های روابط عمومی دانش محور در سیزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی
سیزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران روز 19 دیماه جاری با حضور جمعی از مسئولان فرهنگی و رسانه ای کشور، پیشکسوتان، اساتید دانشگاه علوم ارتباطات و روابط عمومی، کارشناسان، دست اندرکاران روابط عمومی، مدیران مسئول برخی رسانه ها در مرکز همایش های بین المللی المپیک تهران برگزار خواهد شد.
شنبه، 11 دی 1395 - 08:32

روابط عمومی دانش محور و گرافیک اطلاع رسان روابط عمومی دانش محور و گرافیک اطلاع رسان
گرافیک اطلاع رسان به جزئی جدایی‌ناپذیر از راهبرد روابط‌عمومی‌ها تبدیل شده که در انجام وظایف روابط عمومی، بخشی را به این نوع ارتباط اختصاص داده شده، بخشی که در حوزه‌های اطلاع‌رسانی، آموزش، تبلیغ، انتشار نتایج نظرسنجی و...، روابط‌عمومی‌ها و سازمان‌ها را یاری می‌رساند و منجر به تولید علم در قالب گرافیکی شده و باعث ترغیب و تشویق مخاطبان روابط عمومی، تولید علم و اقناع پیام های روابط عمومی می شود.
پنجشنبه، 9 دی 1395 - 02:15

حسن نصیری قیداری مدرس دانشگاه: تولید محتوا با انتشار مناسب آن کامل می شود حسن نصیری قیداری مدرس دانشگاه: تولید محتوا با انتشار مناسب آن کامل می شود
در شرایط فعلی روابط عمومی‌ها خیلی در بهره‌برداری از تکنولوژی‌های نوین و استراتژی‌های جدید ارتباطی و تولید محتوا موفق نبوده اند و دلیل آن شرایط حاکم بر سازمان‌ها و روابط عمومی‌ها به عنوان نهادها در دل سازمان‌ها بوده است.
یکشنبه، 5 دی 1395 - 18:20

بررسی «تاثیر رسانه های نوین بر تولید محتوا» در کنفرانس روابط عمومی ایران بررسی «تاثیر رسانه های نوین بر تولید محتوا» در کنفرانس روابط عمومی ایران
مقاله «تاثیر رسانه های نوین بر تولید محتوا و انتقال پیام روابط عمومی» به عنوان مقاله برگزیده در سیزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران ارائه می شود. این مقاله به قلم مهندس سید حسین قوامی کارشناس ارشد علوم ارتباطات و بر اساس یک پژوهش دانشگاهی به رشته تحریر درآمده و به واکاوی چگونگی تولید محتوا و انتشار پیام روابط عمومی توسط رسانه های نوین می پردازد.
دوشنبه، 6 دی 1395 - 09:04

سخنران سیزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران: وظیفه روابط عمومی‌ها ارتقاء دانش عمومی جامعه است سخنران سیزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران: وظیفه روابط عمومی‌ها ارتقاء دانش عمومی جامعه است
کیفیت ارتباطی مفهوم بسیار مهمی است که پیوند عمیقی با دانش دارد. دانش است که می‌تواند کیفیت ارتباطات را ارتقاء دهد و یک شهروندی رضایتمندی را تولید کند. لذا دستگاه‌ها عمیقاً نیازمند چنین سطح از دانش عمومی هستند...
یکشنبه، 5 دی 1395 - 08:18

دکتر باقر ساروخانی: روابط عمومی باید توان پردازش دانش راداشته باشد دکتر باقر ساروخانی: روابط عمومی باید توان پردازش دانش راداشته باشد
در حال حاضر یک سوء مدیریتی در دانش و پردازش محتوا وجود دارد و از سویی چگونگی به کار گرفتن آن در مدیریت سازمان و روابط عمومی که بتواند محتوای متناسب و هوشمندانه جهت اهداف مورد نظر تولید کند، در واقع اولین گام این است که پیام مورد ارزیابی قرار گیرد که اصلاً شایسته است چنین پیامی فرستاده شود یا خیر؟ که این دقیقاً مبتنی به مدیریت دانش است.
شنبه، 4 دی 1395 - 15:06

دکتر بشیر، دبیر علمی سیزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران: تولید محتوا اساس کار یک روابط عمومی است دکتر بشیر، دبیر علمی سیزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران: تولید محتوا اساس کار یک روابط عمومی است
تولید محتوا اساس کار یک روابط عمومی است. محتوا، تنها یک متن نوشتاری نیست، یا مجموعه ای از تصاویر و فیلم ها و تبلیغات گوناگون. اینها همه بخشی از محتوا هستند اما لازم است که نگاهی عمیقتر به محتوا داشته باشیم.
شنبه، 4 دی 1395 - 08:07

دکتر حسین افخمی استاد ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی: تولید محتوای آموزشی روابط عمومی در اولویت است دکتر حسین افخمی استاد ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی: تولید محتوای آموزشی روابط عمومی در اولویت است
بخش خصوصی تکنیکی‌تر موضوع آموزش حرفه‌ای را مد نظر قرار داده و همچنین در تولید محتوای آموزشی و تغییراتی که به این اساس بایستی انجام می‌شود محوریت کار را در دست داشته است.
چهارشنبه، 1 دی 1395 - 11:43

تولید محتوای اثربخش برای شبکه های اجتماعی ضروری است تولید محتوای اثربخش برای شبکه های اجتماعی ضروری است
پیش از این که در جهت ارتقاء و رشد کمیت کار شود باید نگاه جدی در راستای ارتقای کیفی محتوا و جلسات نقد و بررسی آثار انجام شده در محتوا و عملکرد روابط عمومی‌ها و باز کردن فضای پژوهش و مطالعات و ارزیابی و نظارت بر تولید محتوای ویژه‌ خودمان در فرهنگ ما ایجاد شود.
سه شنبه، 30 آذر 1395 - 12:12

فعالیت‌های روابط عمومی بایدمبتنی بر معرفت‌شناسی محیط پیرامونی باشد فعالیت‌های روابط عمومی بایدمبتنی بر معرفت‌شناسی محیط پیرامونی باشد
مدیریت دانش همان معرفت‌شناسی است که نسبت به محیط و پدیده‌هایی که در درون آن وجود دارد و ما راجع به آن صحبت می‌کنیم و مخاطبان می‌باشد تعریف و تبیین می شودو روابط عمومی دقیقاً همین کار را، یعنی ایجاد پیام و ارسال آن را انجام می‌دهد.
سه شنبه، 30 آذر 1395 - 10:10

 فرید قاسمی: کارگزاران روابط عمومی باید به اهمیت تولید محتوا اعتقاد داشته باشند فرید قاسمی: کارگزاران روابط عمومی باید به اهمیت تولید محتوا اعتقاد داشته باشند
در حوزه روابط عمومی نباید افرادی به کار گرفته شوند که از سر رفع تکلیف یک سری فعالیت‌ها را انجام دهند بلکه باید از کسانی استفاده کرد که به اهمیت تولید محتوا اعتقاد داشته باشند.
یکشنبه، 28 آذر 1395 - 08:29

چهار گام دستیابی به دیپلماسی رسانه‌ای فعال چهار گام دستیابی به دیپلماسی رسانه‌ای فعال
دکتر حسن بشیر دانشیار دانشگاه امام صادق (ع) با بیان اینکه دیپلماسی گفتمانی برای ایجاد همگرایی میان ایران و کشورهای منطقه جهت تحقق دیپلماسی رسانه‌ای فعال ضروری است، چهار گام برای دستیابی به دیپلماسی رسانه‌ای فعال و مؤثر را تشریح کرد.
چهارشنبه، 19 آبان 1395 - 17:25

عصر روزنامه‌های کوچک و ساندویچی عصر روزنامه‌های کوچک و ساندویچی
به راستی آیا عصر رسانه مکتوب و کاغذی در روزگار ما گذشته است؟ اینکه دیگر روزنامه‌ها مشتری ندارد و روزنامه‌های کاغذی خوانده نمی‌شود، شائبه‌ای‌ است که از سوی برخی افراد مطرح می‌شود که چندان ریشه علمی و درستی ندارد.
یکشنبه، 18 مهر 1395 - 16:22

خبرگزاری ها در شرایط بحرانی می توانند نقش آفرینی کنند خبرگزاری ها در شرایط بحرانی می توانند نقش آفرینی کنند
یک استاد دانشکده ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی در رابطه با جایگزینی رسانه های الکترونیکی و خبرگزاری ها به جای مطبوعات چاپی گفت: این امر تا حد زیادی به اقتصاد رسانه بستگی دارد.
شنبه، 27 شهریور 1395 - 15:31

گزارش/ حضور روابط عمومی ها در شبکه های اجتماعی چرا و چگونه؟ گزارش/ حضور روابط عمومی ها در شبکه های اجتماعی چرا و چگونه؟
وجود شبکه های اجتماعی و پدید آمدن نوع جدیدی از ابزارهای رسانه ای همه گیر، ارزان وسریع شرایط جدیدی را رقم زده است که واحدهای روابط عمومی را همانند سایر حرف و مشاغل ملزم به همگامی برای استفاده حداکثری از این رسانه ها کرده است.
یکشنبه، 21 شهریور 1395 - 08:47

 کارآفرینی در آی تی در گفتگو با دکتر علی‌اکبر جلالی کارآفرینی در آی تی در گفتگو با دکتر علی‌اکبر جلالی
دکتر علی‌اکبر جلالی، کارآفرین IT و استاد دانشکده برق دانشگاه علم و صنعت، همچنان که شاید بسیاری از شما بدانید کارنامه‌ای پربار در کارآفرینی به خصوص در زمینه تکنولوژی‌های پیشرفته نظیر اینترنت دارد.
جمعه، 8 مرداد 1395 - 11:03

نیاز به خبرنگار آموزش دیده برای اطلاع رسانی بحران نیاز به خبرنگار آموزش دیده برای اطلاع رسانی بحران
واژه بحران در حرفه روزنامه‌نگاری معنای متفاوت و ویژه ای دارد. به این معنا که آنچه در این حرفه کار روزمره است، در بسیاری از حرفه‌های دیگر کار بحرانی تلقی می‌شود.
یکشنبه، 3 مرداد 1395 - 13:19

بررسی جایگاه رشته ارتباطات در گفتگو با رئیس دانشکده ارتباطات و مطالعات رسانه دانشگاه آزاد اسلامی بررسی جایگاه رشته ارتباطات در گفتگو با رئیس دانشکده ارتباطات و مطالعات رسانه دانشگاه آزاد اسلامی
تفکر و نقد از پایه های ورود به رشته علوم ارتباطات است که مجموع آنها می شود داشتن قدرت تفکر انتقادی نسبت به هرچیزی که می بینند و می خوانند. ضمن اینکه در کنار این ویژگی باید بتوانند دائما خود را به روز کنند و مطالب را بر حسب کمبودی که در خود احساس می کنند، مطالعه کرده و از منابع دست اول راجع به این رشته اطلاعات کسب کنند.
سه شنبه، 15 تیر 1395 - 16:37

گفت‎وگو با برایان تریسی/ موفقیت وظیفه شماست گفت‎وگو با برایان تریسی/ موفقیت وظیفه شماست
خیلی از آدم‎ها معتقدند تنها راهی که می ‎توانند پیشرفت کنند این است که بقیه مردم مالیات بپردازند یا بودجه دولتی هزینه شود تا به آن‎ها آموزش رایگان، تعلیم رایگان مشاغل، مراقبت رایگان از کودکان، حمل و نقل و ایاب و ذهاب یارانه ‎ای و هرچیز دیگری که پشتیبانان استخدام دولتی به آن فکر کرده ‎اند، ارائه شود.
یکشنبه، 13 تیر 1395 - 23:38

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  آشنایی با روابط عمومی و تبلیغات


  10 رویکرد شغلی نوظهور در حوزه روابط عمومی


  شش راهکار برای تربیت نیروی انسانی کارآمد


  تعداد کارکنان شرکت آمازون به نیم میلیون می‌رسد؛ کارآفرین یا قاتل کار؟


  پرچمدار جدید سامسونگ چگونه است؟


  ۱۰ نکته‌ مهم برای بهبود ارائه خدمات به مشتریان


  گزارشگری علمی و بی طرفانه


  اینستاگرام از مرز ۷۰۰ میلیون کاربر گذشت


  مشتریان را تکان دهید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: ویژه‌نامه "مثبت اندیشی در روابط عمومی" منتشر می شود