درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 22 فروردین 1400 - 01:59   

نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400 با موضوع: ابر نیروی روابط‌عمومی

  نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400 با موضوع: ابر نیروی روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

تقویم روز ارتباطات/ زادروز مصطفی قریب روزنامه نگار معاصر ایران ـ روش کار قریب در خبرنویسی

  تقویم روز ارتباطات/ زادروز مصطفی قریب روزنامه نگار معاصر ایران ـ روش کار قریب در خبرنویسی


ادامه ادامه مطلب دو

یافته‌های جدید پژوهش «پیو» در خصوص شبکه های اجتماعی

  یافته‌های جدید پژوهش «پیو» در خصوص شبکه های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب سه

آینده مشاغل در عصر هوش مصنوعی

  آینده مشاغل در عصر هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اصول وآداب تشریفات گامی نوین در روابط عمومی سازمان ها
  مدیرعامل در مراسم افتتاح طرح ملی موتورهای کم مصرف یورو6: پشتیبانی از واحد های تولیدی از برنامه های اصلی بانک رفاه کارگران است
  نگاهی ارتباطی به ماسک
  تقویم روز ارتباطات/ زادروز مصطفی قریب روزنامه نگار معاصر ایران ـ روش کار قریب در خبرنویسی
  رسانه و روابط عمومی در مناطق آزاد یعنی آینه های روبرو
  عزای ملی چیست؟
  درباره تخریب دوباره صنعت لبنیات / ۱۰درس‌ ارتباطاتی یک ویدئو
  دستاورد دیگری در سال جهش تولید؛ پشتیبانی فولاد مبارکه در تامین مواد اولیه صنعت فولاد/ تثبیت جایگاه بزرگترین آهک ساز خاورمیانه توسط فولاد سنگ
  روابط عمومی شرکت‌های وابسته به فولاد مبارکه باید در سیاست‌های اطلاع‌رسانی با این شرکت هماهنگ باشند
  مسابقه بزرگ زیست محیطی تهران رسانه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  آخرین رویدادهای روابط عمومی  

اصول وآداب تشریفات گامی نوین در روابط عمومی سازمان ها اصول وآداب تشریفات گامی نوین در روابط عمومی سازمان ها
در نخستین روز از دوره آموزشی "اصول و آداب تشریفات" در محل مرکز روابط‌عمومی وزارت جهادکشاورزی بر داشتن اطلاعات کافی و آشنایی واحدهای روابط عمومی بعنوان پلی ارتباطی از اصول و آداب تشریفات تاکید شد.
شنبه، 21 فروردین 1400 - 19:53

رسانه و روابط عمومی در مناطق آزاد یعنی آینه های روبرو رسانه و روابط عمومی در مناطق آزاد یعنی آینه های روبرو
باید پذیرفت رسانه و روابط‌عمومی در حوزه مناطق آزاد اهل یک قبیله اند و به آینه هایی روبروی هم می مانند که هر حرکتی در یکی از آنها بر آن دیگری نیز تاثیر می گذارد و ثبت می شود. مناطق آزاد ایران حتی به گردپای مناطقی مانند جبل علی نرسیده اند.این واقعیت تلخ را نمی توان پشت تعارفات رایج خبری و موج های رسانه ای و تفرعن های مدیریتی پنهان کرد.باید آستین ها را بالا زد و هرچه زودتر دست به کار شد.
شنبه، 21 فروردین 1400 - 14:22

روابط عمومی شرکت‌های وابسته به فولاد مبارکه باید در سیاست‌های اطلاع‌رسانی با این شرکت هماهنگ باشند روابط عمومی شرکت‌های وابسته به فولاد مبارکه باید در سیاست‌های اطلاع‌رسانی با این شرکت هماهنگ باشند
مدیرعامل فولاد مبارکه با تاکید بر متمرکز و یکپارچه بودن دو مقوله «روابط عمومی و اطلاع رسانی» و «حراست» در گروه فولاد مبارکه اظهار کرد: روابط عمومی شرکت‌‌های وابسته به فولاد مبارکه باید در سیاست‌های کلی اطلاع‌رسانی با این شرکت هماهنگ باشند.
شنبه، 21 فروردین 1400 - 11:37

مزیت‌های سخنرانی‌ها مزیت‌های سخنرانی‌ها
سخنرانی‌ها، وسایل ارتباطی مستقیم و اقناع کننده‌ای هستند که با مخاطبان فعال خود به صورت رودررو ارتباط برقرار می‌کنند.
دوشنبه، 24 آبان 1395 - 09:40

انتصاب سرپرست اداره کل روابط عمومی بیمه ایران انتصاب سرپرست اداره کل روابط عمومی بیمه ایران
سید مجید بختیاری در حکمی «ولی مهدی‌پور» را به عنوان سرپرست اداره کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت سهامی بیمه ایران منصوب کرد.
پنجشنبه، 19 فروردین 1400 - 17:04

نقش روابط عمومی در ایجاد انگیزه و همدلی در کارکنان و ارتقای فرهنگ سازمان نقش روابط عمومی در ایجاد انگیزه و همدلی در کارکنان و ارتقای فرهنگ سازمان
یکی از راهکارهایی که روابط عمومی می تواند همدلی سازمانی ایجاد کند، فرهنگ احترام به پیشکسوتان و ارزش گذاشتن به تجربه های آنهاست، زیرا این عمل در کارکنان جوان آثار مثبتی را در پی خواهد داشت و حسی را ایجاد خواهد کرد که در سال‌های بعد خدمات آنها نیز مورد قدردانی و ارزش قرار خواهد گرفت.
پنجشنبه، 19 فروردین 1400 - 16:38

شش واقعیت درباره روابط عمومی شش واقعیت درباره روابط عمومی
اگر شرکت شما پاسخی از یک خبرنگار دریافت نکرد، شاید بدین دلیل باشد که خبر شما برای خبرنگار مورد نظر جذاب نبوده یا او خبر را مرتبط به خود نیافته است.
چهارشنبه، 26 تیر 1398 - 08:00

انتشار نشریه داخلی «گل‌گهر» انتشار نشریه داخلی «گل‌گهر»
انتشار نشریه داخلی «گل‌گهر» دنیای معدن -نشریه «گل‌گهر» بعنوان نشریه داخلی شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر امروز به همت همکاران مدیریت روابط‌عمومی و امور بین الملل شرکت منتشر شد.
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 - 22:16

ماموریت های اصلی روابط عمومی: غرور سنجی، باورسنجی و افکار خودکارسنجی ماموریت های اصلی روابط عمومی: غرور سنجی، باورسنجی و افکار خودکارسنجی
مدیر روابط‌عمومی دانشگاه، در چهل و سومین جلسه خوش نامی دانشگاه علوم پزشکی تهران، ضمن اشاره به نظم پویا، مفاهیم و تعاریف آن، ابراز امیدواری کرد، بتوانیم با نگرش و ارزش های درست، در مسیر تعالی قرار گیریم و بتوانیم به وحدت پویا و تعادل سازگار در برند آفرینی برسیم.
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 - 18:56

انتصاب مدیر جدید روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی انتصاب مدیر جدید روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی
نخستین جلسه هیات رییسه دانشگاه مذاهب اسلامی با حضور دکتر سید محمد حسینی، رییس دانشگاه و معاونین صبح امروز برگزار شد. در پایان این جلسه، دکتر ساسان والی زاده از مدیران با سابقه رسانه ای به عنوان مدیر جدید روابط‌عمومی و ارتباطات دانشگاه معارفه شد.
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 - 18:44

بانکداری دیجیتال بدون روابط عمومی دیجیتال معنایی ندارد بانکداری دیجیتال بدون روابط عمومی دیجیتال معنایی ندارد
با ظهور شبکه های اجتماعی مقوله هایی مانند برند، بازاریابی، ایجاد اعتماد و ارتباط با افراد ذی نفوذ و معروف همه در یک جا در هم آمیخته اند. بنابراین با توجه به اینکه همه این موارد امروز در شبکه های اجتماعی ظهور یافته اند بنابراین روابط عمومی باید این موضوعات را با هم ترکیب کند.
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 - 16:34

6 گام برای مدیریت شهرت رسانه های اجتماعی 6 گام برای مدیریت شهرت رسانه های اجتماعی
رسانه‌های اجتماعی نه تنها به شما کمک می کنند تا نام تجاری شما شناخته تر شود و فروش سالانه خود را افزایش دهید، بلکه می تواند به شما کمک کند تا سازمان بزرگ یا کوچک خود را به گونه ای سازماندهی کنید که شهرت آنلاین خود را به طور موثر مدیریت کنید.
چهارشنبه، 26 تیر 1398 - 08:04

5 توانایی که همه کارگزاران روابط عمومی باید داشته باشند 5 توانایی که همه کارگزاران روابط عمومی باید داشته باشند
در این مطلب، پنج توانایی برای موفقیت روز افزون متخصصان روابط عمومی آورده شده است. در هر نوع از حرفه روابط عمومی، فرد باید این پنج توانایی را داشته باشد:
دوشنبه، 24 تیر 1398 - 08:13

معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت‌حیدریه: روابط عمومی و خبرنگار باید با صداقت قلم بزند معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت‌حیدریه: روابط عمومی و خبرنگار باید با صداقت قلم بزند
سوال خبرنگار از مدیر نباید بی‌پاسخ بماند و از سوی دیگر روابط عمومی و خبرنگار هم باید با صداقت قلم بزند و اگر این زنجیره به درستی عمل کند بسیاری از مشکلات در درون سیستم رفع خواهد شد.
سه شنبه، 17 فروردین 1400 - 14:01

روابط عمومی چیست و چه وظایفی دارد؟ روابط عمومی چیست و چه وظایفی دارد؟
در تاریخ کسب و کارهای کوچک و بزرگ، چنین بحران‌هایی زیاد اتفاق افتاده‌اند. بعضی‌ها توانسته‌اند از سد این بحرانها بگذرند و بعضی دیگر در مقابل آن زانو زده‌اند. البته بخش اعظم موفقیت کسب و کارهایی که با این بحران‌ها مبارزه کرده بودند به روابط عمومی قدرتمندشان برمی‌گردد.
سه شنبه، 17 فروردین 1400 - 10:13

داستان سرایی چیست؟ داستان سرایی چیست؟
داستان سرایی انتقال رویدادهاست از طریق کلام، تصویر و صدا که با بدیهه‌گویی و آرامش و تزیین همراه است. داستان‌ها و نقل قول‌ها در همه فرهنگ‌ها و سرزمین‌ها به عنوان وسیله‌ای برای سرگرمی، آموزش، حفظ فرهنگ و استقرار ارزش های اخلاقی مورد استفاده قرار گرفته‌اند.
دوشنبه، 16 فروردین 1400 - 16:39

 از اولویت‌های مهم روابط عمومی، فرهنگ سازی مصرف بهینه انرژی است از اولویت‌های مهم روابط عمومی، فرهنگ سازی مصرف بهینه انرژی است
روابط‌عمومی می تواند با نگرشی مثبت و عمیق، در جهت‌دهی چگونگی مصرف مشترکین گازطبیعی تاثیرگذار بوده و موجب توسعه و رشد اقتصادی و شکوفایی و بالندگی این صنعت بزرگ باشد.
دوشنبه، 16 فروردین 1400 - 16:31

انتصاب مدیر روابط عمومی خانه هنرمندان ایران انتصاب مدیر روابط عمومی خانه هنرمندان ایران
طی حکمی از سوی مجید رجبی معمار مدیرعامل خانه هنرمندان ایران، «کیوان کثیریان» به عنوان مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل خانه هنرمندان منصوب شد.
دوشنبه، 16 فروردین 1400 - 16:28

پنج نکته برای مدیریت بحران رسانه های اجتماعی پنج نکته برای مدیریت بحران رسانه های اجتماعی
مدیریت بحران رسانه های اجتماعی چیزی نیست که جدا از هم باشد و باید بخشی از برنامه ارتباطات کلی بحران شما باشد. این بدان معنی است که شما درباره آنچه که باید انجام شود، فکر کرده و برنامه داشته باشید. طرح شما باید یک سند زنده باشد و به صورت منظم بررسی شود.
یکشنبه، 30 تیر 1398 - 08:02

 انتخاب مدیر روابط عمومی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری به عنوان عضو هیئت رئیسه شورای روابط عمومی های استان انتخاب مدیر روابط عمومی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری به عنوان عضو هیئت رئیسه شورای روابط عمومی های استان
مدیر کل روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: با برگزاری انتخابات الکترونیک، اعضای جدید هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌عمومیهای استان چهارمحال و بختیاری برای مدت ۲ سال تعیین شدند.
یکشنبه، 15 فروردین 1400 - 23:14

تقویم کاری روابط عمومی های استان اردبیل بصورت جامع تدوین شود تقویم کاری روابط عمومی های استان اردبیل بصورت جامع تدوین شود
غلامحسین غاربی در اولین جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان اردبیل در سال جاری ضمن تبریک سال نو اظهار کرد: علیرغم محدودیت های کرونایی و مالی سال گذشته، برنامه های خوبی انجام شد اما برای سال جدید ضرورت دارد اعضای کمیته ها دو برنامه شاخص تعریف کند.
یکشنبه، 15 فروردین 1400 - 14:36

 داستان‌گویی، هنر انتخاب یک تجربه داستان‌گویی، هنر انتخاب یک تجربه
بیان پیش‌زمینه، احساسات و کیفیت تجربه در مورد یک موضوع، از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار در داستان‌گویی است. پیش‌تر به گاندی و رهبران موفقی چون او که از هنر داستان‌گویی استفاده می‌کردند، اشاره شد. آنچه که نام چنین افرادی را در تاریخ زنده نگه می‌دارد، حرکت در مسیر پیشرفت جامعه‌شان، از طریق بازگویی تجربیات شخصی است؛ تجربیاتی که در پوست و خون آنان جا گرفته است.
چهارشنبه، 12 شهریور 1399 - 23:21

داستان سرایی در تبلیغات داستان سرایی در تبلیغات
یک داستان سرایی خوب همیشه به موفقیت کمپین های تبلیغاتی کمک شایان می کند.
چهارشنبه، 7 تیر 1396 - 11:07

روابط عمومی؛ ابتدا داستان سرایی خوب، سپس طرح استراتژی محتوایی روابط عمومی؛ ابتدا داستان سرایی خوب، سپس طرح استراتژی محتوایی
روایت محل شروع برای هر ارتباطگری است که می خواهد فضایی را برای انتشار پیامش در فضای اینترنتی (همچون فضای آفلاین) پیدا کند. بدون آن، برندها هیچ شانسی برای جلب توجه مصرف کنندگان ندارند.
جمعه، 1 فروردین 1393 - 15:16

داستان سرایی و فرهنگ سازمانی
همان طور که هر انسانی اهداف، ارزش ها و ایده های خود را دارد و بر مبنای آن رفتار و برنامه ریزی می کند، سازمان ها و واحد های کسب وکار نیز براساس چشم انداز، ماموریت و ارزش های طراحی شده، تشکیل شده اند.
سه شنبه، 13 تیر 1396 - 11:27

نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400 با موضوع: ابر نیروی روابط‌عمومی نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400 با موضوع: ابر نیروی روابط‌عمومی
همزمان با روز ملی روابط‌عمومی در سال 1400، پنجمین «رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی» با موضوع "نسل چهارم روابط‌عمومی | داستان‌سرایی: ابر نیروی روابط‌عمومی" به همت موسسه کارگزار روابط‌عمومی برگزار خواهد شد.
شنبه، 16 اسفند 1399 - 08:13

 داستان سرایی؛ ابزاری جذاب برای جلب توجه مخاطب به سخنرانی داستان سرایی؛ ابزاری جذاب برای جلب توجه مخاطب به سخنرانی
داستان‌سرایی، انتقال رویدادها با واژه‌ها، صدا و/یا تصاویر است که اغلب به شکل بدیهه‌گویی یا با آب‌و‌تاب تعریف می‌شود. داستان‌ها یا روایات در هر فرهنگی به عنوان وسیله‌ی سرگرمی،‌ آموزش، حفظ فرهنگ و القای ارزش‌های اخلاقی به‌شمار می‌روند.
جمعه، 28 تیر 1398 - 14:01

داستان سرایی داستان سرایی
ما حتی نمی توانیم درک کنیم که چقدر حریص شده ایم و به خاطر پچ پچ و شایعات، به چه میزان خشونت و دروغ را مصرف می کنیم. غالباً در بسترهای ارتباطی، به جای داستانهای سازنده ای که به تقویت روابط اجتماعی و بافت فرهنگی کمک می کند، داستانهای مخرب و تحریک آمیزی پیدا می کنیم که موضوعات شکننده ای را که ما را به عنوان یک جامعه به هم وصل می کند، می شکند.
پنجشنبه، 8 خرداد 1399 - 08:14

گام‌های اجرایی مدیریت بحران در سازمان گام‌های اجرایی مدیریت بحران در سازمان
هراندازه میزان ارتباطات بین ارگان‌های مقابله‌کننده با بحران بیشتر باشد مدیریت بحران از کارآیی بیشتری برخوردار خواهد بود. سرعت تصمیم‌گیری در مدیریت بحران از اهمیت بسیاری برخوردار است. در واقع بین سرعت تصمیم‌گیری و سرعت کنترل بحران ارتباط مستقیم وجود دارد به بیان دیگر هر اندازه سرعت تصمیم‌گیری از سوی مدیریت بحران بیشتر باشد، سرعت کنترل بحران نیز بیشتر خواهد بود.
یکشنبه، 17 آبان 1394 - 12:12

انتصاب مدیرکل دفتر امور اجتماعی و روابط عمومی شرکت مدیریت منابع آب ایران انتصاب مدیرکل دفتر امور اجتماعی و روابط عمومی شرکت مدیریت منابع آب ایران
مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران در حکمی، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و روابط‌عمومی این شرکت را منصوب کرد.
چهارشنبه، 11 فروردین 1400 - 23:46

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ زادروز مصطفی قریب روزنامه نگار معاصر ایران ـ روش کار قریب در خبرنویسی


  7 اصل برای حفظ انسجام جلسات


  مزیت‌های سخنرانی‌ها


  هنر شنیدن دیگران


  هوا همیشه تاریک و سرد است برای درماندگان


  یافته‌های جدید پژوهش «پیو» در خصوص شبکه های اجتماعی


  رسانه و روابط عمومی در مناطق آزاد یعنی آینه های روبرو


  درباره تخریب دوباره صنعت لبنیات / ۱۰درس‌ ارتباطاتی یک ویدئو


  رشد تبلیغات آنلاین در دوران کرونا


  روابط عمومی شرکت‌های وابسته به فولاد مبارکه باید در سیاست‌های اطلاع‌رسانی با این شرکت هماهنگ باشند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400 با موضوع: ابر نیروی روابط‌عمومی