کتاب "مسئولیت اجتماعی در عصر کرونا" منتشر شد
کتاب "مسئولیت اجتماعی در عصر کرونا" بهاهتمام مهدی باقریان و به همت انتشارات کارگزار روابطعمومی در 138 صفحه منتشر شد.
|
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 - 11:56
|
نقشه راه فناورانه 2021 معرفی شد
با ورود به سال 2021 طبق روال معمول، مؤسسات پژوهشی مختلف پیشبینیهایی برای آینده جهان تکنولوژیک ارائه کردهاند که نشان میدهد فناوری تا چه حد میتواند بر اقتصاد جهان و تولید ناخالص داخلی کشورها تأثیرگذار باشد ،یکی از آنها مؤسسه ARK Invest Big Ideas است.
|
سه شنبه، 28 بهمن 1399 - 23:40
|
کتاب سال روابط عمومی ایران منتشر می شود
کتاب سال روابطعمومی ایران حاوی وقایع و رویدادهای علمی و اجرایی روابط عمومی در ایران و جهان درسال ۹9 توسط انجمن متخصصان روابط عمومی و با همکاری اساتید وصاحب نظران روابط عمومی و ارتباطات و با حمایت روابط عمومی سازمان ها، شرکت ها و دستگاههای اجرایی منتشر می شود.
|
سه شنبه، 28 بهمن 1399 - 12:41
|
کتاب "اصول اخلاقی هوش مصنوعی در روابطعمومی" منتشر شد
کتاب "اصول اخلاقی هوش مصنوعی در روابطعمومی" تالیف ژان والین و اَن گرگوری ترجمه موسسه کارگزار روابطعمومی و به همت انتشارات کارگزار روابطعمومی در 72 صفحه منتشر شد.
|
سه شنبه، 28 بهمن 1399 - 11:12
|
ترغیب به عنوان علم، نه هنر
اگر دنیا صحنه نمایش باشد، تغییرات کوچک در گفتگوهای شما میتوانند موجب تغییرات چشمگیر شوند.
لطیفهای قدیمی است که هنری یانگمن درباره محل اقامت خود در شب قبل میگوید:
" چه هتلی! حولهها آنقدر بزرگ و کرکی هستند که به سختی میتوانم چمدان خود را ببندم."
|
دوشنبه، 27 بهمن 1399 - 16:35
|
کتاب "مرا قانع کنید!" منتشر شد
چه مدیر باشید، چه وکیل، چه کارگر مراقبتهای بهداشتی، سیاستگذار، پیشخدمت، فروشنده، معلم یا چیزی کاملا متفاوت، این کتاب، طراحیشده است تا به شما کمک کند ترغیب را به خوبی بیاموزید.
|
دوشنبه، 27 بهمن 1399 - 13:19
|
از کتاب تا کتابخانه دیجیتال
کتابخانههای دیجیتالی محدودیتها را پشت سر میگذارند، بر سانسور غلبه میکنند، اطلاعات را عمومی کرده، دستیابی به آن را همگانی میگردانند. این کتابخانهها به شکلی همه امکانات کتابخانههای سنتی را در خود حفظ کردهاند. امکاناتِ گسترده، تسریع در دستیابی و تسهیل آن از طریق کامپیوتر و اینترنت برتری آن است بر کتابخانههای سنتی.
|
دوشنبه، 27 بهمن 1399 - 00:14
|
کتاب "استانداردهای تشریفات" منتشر شد
کتاب "استانداردهای تشریفات" تألیف دکتر احمد یحیایی ایلهای به همت انتشارات کارگزار روابطعمومی در 306 صفحه منتشر شد.
|
یکشنبه، 26 بهمن 1399 - 15:04
|
کتاب "مدیریت و برنامهریزی روابط عمومی تجربهمحور" منتشر شد
کتاب "مدیریت و برنامهریزی روابطعمومی تجربهمحور" (مجموعه مقالات شانزدهمین کنفرانس بینالمللی روابطعمومی ایران) بکوشش حسن بشیر و مهدی باقریان توسط انتشارات کارگزار روابطعمومی در 232 صفحه منتشر شد.
|
یکشنبه، 24 اسفند 1399 - 13:18
|
کتاب "مدیریت و برنامهریزی روابطعمومی تجربهمحور" منتشر میشود
کتاب "مدیریت و برنامهریزی روابطعمومی تجربهمحور" (مجموعه مقالات شانزدهمین کنفرانس بینالمللی روابطعمومی ایران) بکوشش حسن بشیر و مهدی باقریان توسط انتشارات کارگزار روابطعمومی منتشر میشود.
|
یکشنبه، 19 بهمن 1399 - 09:39
|
فراخوان یادداشت و جستار برای شماره دوم (پاییز و زمستان ۹۹) نشریه مطالعات نوین ارتباطی
دوفصلنامه مطالعات نوین ارتباطی در نظر دارد شماره دوم خود را به موضوع «فلسفه ارتباطات و رسانه» اختصاص دهد. پژوهشگران، اندیشمندان، دانشجویان و اساتید حوزههای مختلف علوم انسانی میتوانند یادداشتها، جستارها و مقالات خود را درباره:
|
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 - 10:03
|
اولین "راهنمای اصول اخلاقی هوش مصنوعی در روابطعمومی" بزودی منتشر میشود
اولین "اصول اخلاقی هوش مصنوعی در روابطعمومی" با ترجمۀ موسسه کارگزار روابطعمومی به همت انتشارات کارگزار روابطعمومی به زودی منتشر میشود.
|
دوشنبه، 11 اسفند 1399 - 10:22
|
معرفی/ کتاب تربیت یک مدیر
تبریک می گوییم، شما اکنون یک مدیر هستید! پس از دعوت خود به یک نوشیدنی، پذیرش عنوان درخشان جدیدتان و ورود به فصل هیجان انگیز دیگری از حرفه خود، حقیقت همچون مه بر شما نزول می کند: شما واقعاً نمی دانید که دارید چه کار می کنید.
|
دوشنبه، 8 دی 1399 - 23:58
|
معرفی/ کتاب “تیم کوک: نابغهای که اپل را یک پله بالاتر برد”
مرگ استیو جابز باعث ایجاد یک شکاف بزرگ در یکی از نوآورانهترین شرکتهای همه اعصار شد. جابز فقط موسس و مدیرعامل مشهور اپل نبود، بلکه او نماد جهانی یک بزرگبرند بود. به سختی میشد تصور کرد که کسی بتواند جای او را پر کند، به خصوص آنکه تیمکوک آنقدر ساکت بود که همه فکر میکردند کار اپل تمام است.
|
جمعه، 12 دی 1399 - 10:51
|
چهار کتاب جدید روابطعمومی بهزودی منتشر میشود
دو عنوان از این کتابها برگردانی است از دو کتاب تخصصی در زمینه "اقناع" و "هوش مصنوعی" در روابطعمومی که بر اساس تازهترین دستاوردهای علمی و کاربردی نگارش یافته است.
دو کتاب دیگر نیز به موضوعات مربوط به "تشریفات" و "مسئولیت اجتماعی" اختصاص دارد. به منظور آشنایی مخاطبان با مضمون کتابهای یاد شده مختصری از مشخصات آنها در زیر آورده میشود.
|
پنجشنبه، 11 دی 1399 - 12:16
|
معرفی/ کتاب ۹ دروغ درباره کار
شما به دنبال بازخورد هستید. فرهنگ سازمانی شما مهمترین کلید برای موفقیت آن است. برنامهریزی راهبردی ضروری است. شایستگی شما باید معیار داشته باشد و ضعفهای شما باید کاهش یابد. رهبری یک موضوع مهم است.
|
پنجشنبه، 11 دی 1399 - 10:48
|
انتشار 55 امین شماره فصلنامه کارگزار روابطعمومی
55 امین شماره فصلنامه کارگزار روابطعمومی ویژه "گرایشهای قدیم و جدید در صنعت نشر" توسط موسسه کارگزار روابطعمومی و انتشارات کارگزار روابط عمومی در 64 صفحه رنگی منتشر شد.
|
جمعه، 5 دی 1399 - 09:05
|
گرایشهای جدید در صنعت نشر
چه با «کرونا» یا بدون آن، صنعت نشر به سرعت به سمت گزینههای بدیل میرود و با توجه به تغییر الگوی مصرف محتوا، تنوع زیاد محتوا، روشهای جدید توزیع و بهطور کلی تغییر در رفتار مصرفکننده، کتابها و مجلات زیبا و دوستداشتنی جای خود را به صفحههای نوری لپتاپ، تبلت، آیپد و تلفنهمراه میدهند.
|
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 - 14:17
|
گذری کوتاه بر پیدایش جشنواره ملی انتشارات روابطعمومی
انجمن متخصصان روابط عمومی به عنوان یک انجمن حرفهای تلاش کرده است تا بنا به رسالتها و مأموریتهای حرفهای خود در زمینههای مختلف نسبت به ارایه الگو و ارزیابی فعالیتهای انجام شده در شاخههای گوناگون انتشاراتی در حوزه روابطعمومی،گامهایی هر چند کوچک اما استوار برای کمک به اعتلا و پیشرفت این بخش بردارد.
|
چهارشنبه، 3 دی 1399 - 08:10
|
مزایای نشر دیجیتال: چرا باید به نشر دیجیتال روی آورید؟
کاهش هزینهها یکی از بارزترین مزایای نشر دیجیتال است. به این فکر کنید که چه مقدار پول برای تولید نسخههای چاپی صرف میشود: هزینه کاغذ، هزینه چاپگرها و حمل و نقل نشریات. همه این هزینهها را جمع کنیم چقدر میشود!
|
یکشنبه، 3 اسفند 1399 - 16:02
|
روایتی از کتاب "روابطعمومی: قواعد جدید روابطعمومی"
این بدان معنا نیست که روابط رسانه ای دیگر اهمیت ندارد؛ رسانه های مهم و معتبر و جراید صنفی باید بخشی از استراتژی کلّی ارتباطات باشند. در بعضی از مشاغل، رسانه های مهم و معتبر و جراید صنفی هنوز بسیار مهمند و البته رسانه ها هنوز بعضی از محتوایشان را از مطالب مطبوعاتی تأمین می کنند.
|
سه شنبه، 25 آذر 1399 - 02:45
|
معرفی کتابهای پرطرفدار خارجی/ بازاریابی برای بخش عمومی
نگارش کتاب توسط یک متخصص بازاریابی دیجیتال انجام شده است، بخش بازاریابی عمومی بخش راهنمای نهایی برای آژانس های دولتی، سیاستمداران، احزاب سیاسی و سازمان های غیردولتی در مورد چگونگی دستیابی و مشارکت با مردم در عصر دیجیتال است.
|
دوشنبه، 24 آذر 1399 - 01:42
|
کتاب روابط عمومی استراتژیک و تاکتیکها منتشر شد
کتاب روابطعمومی استراتژیک و تاکتیکها ترجمه «محمدرضا حقیقی» و «بابک شایسته» به چاپ رسید.
|
یکشنبه، 23 آذر 1399 - 23:39
|
معرفی کتابهای پرطرفدار خارجی/ 13گام مهم برای موفقیت آژانس روابطعمومی
این کتاب اشاره دارد به اینکه معدودی از متخصصان روابطعمومی، روند ادغام و حصول موفقیت در صنعت روابطعمومی را درک می کنند.
این می تواند در زمانی هایی اتفاق بیاقتد که مسئله خرید یا فروش یک محصول یا خدمت برای سازمان فرا می رسد،
|
چهارشنبه، 19 آذر 1399 - 00:18
|
معرفی کتابهای پرطرفدار خارجی/ ارتباطات استراتژیک برای روابطعمومی، رسانه های اجتماعی و بازاریابی
این کتاب به پیشرفت سریع فناوری رسانه های دیجیتال و اجتماعی و چشم انداز ارتباطات و تجارت که همه معادلات را به کلی تغییر داده اشاره داشته است. همچنین به اهمیت ارتباطات استراتژیک برای روابطعمومی، رسانه های اجتماعی و بازاریابی و چشم اندازهای تازه، روندها و شیوه های فعلی را در ارتباطات، بازاریابی و تجارت ترسیم کرده است.
|
یکشنبه، 16 آذر 1399 - 18:42
|
حرکت به سمت کتابهای صوتی و الکترونیکی: گزینه ای با دسترسی بیشتر
کتابهای الکترونیکی و کتابهای صوتی محبوبیت بیشتری دارند زیرا فقط با چند کلیک یافت می شوند و اغلب ارزان تر از کتابهای چاپی و نفیس است. کتابهای صوتی در زمان حرکت هم قابل استفاده هستند، که باعث جذابیت بیشتر آنها برای بسیاری از افراد می شود، زیرا همه افراد وقت ندارند در طول روز بنشینند و کتاب بخوانند.
|
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 - 12:11
|
معرفی کتاب های منتشره روابطعمومی درسال 98
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| در سال 1398، کتابهای زیر در حوزه روابطعمومی و ارتباطات منتشر شده است:
|
چهارشنبه، 12 آذر 1399 - 23:16
|
معرفی کتاب راهنمای ارتباطات دامپزشکی
این کتاب راهنما یکی از چند ابتکار عمل مشترک دو سازمان برای ارتقای ظرفیت ارتباطات ریسک نزد کارکنان خود و همتایان شان در سازمانهای ملّی و فراملّی به شمار میآید. این کتاب برگرفته از کتاب راهنمای سازمان جهانی بهداشت در خصوص ارتباطات موثر است که در برنامههای آموزشی برخط (آنلاین) و یا چهره به چهره WHO مورد استفاده قرار میگیرد.
|
شنبه، 23 اسفند 1399 - 12:46
|
معرفی کتابهای پرطرفدار خارجی/ بازاریابی محتوا برای روابطعمومی
این کتاب می گوید آیا می خواهید صدا و پیام خود را به بازار منتقل کنید؟ تبدیل به کانال رسانه ای شوید و داستان هایی روابطعمومی بگویید!
|
دوشنبه، 10 آذر 1399 - 22:28
|
معرفی کتابهای پرطرفدار خارجی/ موانع ارتباط مؤثر داخلی (روابطعمومی در تجارت)
نویسنده دراین کتاب آورده است: ارتباطات داخلی تأثیر زیادی بر عملکرد، بهره وری و اعتبار خارجی شرکت دارد. از طرف دیگر، اقدامات ارتباطی ضعیف به ضرر شرکت است و عواقب آن ممکن است فاجعه بار باشد.
|
شنبه، 8 آذر 1399 - 20:28
|