درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 2 آذر 1398 - 06:15   

یک استاد دانشگاه: قرآن، محتوای گفتمانی دارد

  یک استاد دانشگاه: قرآن، محتوای گفتمانی دارد


ادامه ادامه مطلب یک

روز جهانی تلویزیون

  روز جهانی تلویزیون


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری

  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


ادامه ادامه مطلب سه

اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران

  اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت نیرو عنوان کرد: شفافیت و پاسخگویی دو رکن اصلی روابط عمومی هاست
  نشست دبیران انسجام بخشی روابط عمومی‌های صنعت آب و برق کشور در مشهد
  تمدید مهلت ارائه اثر به نخستین جشنواره تخصصی «شهر و رسانه»
  نکاتی سودمند در مورد روابط مطبوعات/3
  یک استاد دانشگاه: قرآن، محتوای گفتمانی دارد
  اینترنت همه چیزها و روابط عمومی هوشمند
  آیا قطع اینترنت راه‌حل است؟
  روز جهانی تلویزیون
  آیا صدا و سیما مورد اعتماد مخاطبانش است!؟
  معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد: اساس کار روابط عمومی ها اطلاع رسانی است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  تازه های نشر روابط عمومی  

بسیاری از ناشران خود را بی‌نیاز از روابط عمومی‌ می‌دانند بسیاری از ناشران خود را بی‌نیاز از روابط عمومی‌ می‌دانند
همه ما می‌دانیم طراحی یک استراتژی تبلیغاتی مناسب برای حضور مؤثر در شبکه‌ها و رسانه‌های اجتماعی تا چه اندازه می‌تواند برای ناشران ارزشمند باشد و برای رسیدن به خوانندگان، علاوه بر ایجاد سکوهای تبلیغاتی و بازاریابی جدید، باید از فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود نیز استفاده کرد.
چهارشنبه، 29 آبان 1398 - 11:55

 معرفی کتاب/ گزارش ارتباطات سالانه مرکز روابط عمومی USC منتشر شد معرفی کتاب/ گزارش ارتباطات سالانه مرکز روابط عمومی USC منتشر شد
گزارش ارتباطات سالانه مرکز روابط عمومی USC، موضوعات جدید و پیش بینی موضوعات و روندهای تأثیرگذار بر جامعه، تجارت و ارتباطات در سال آینده را مشخص می کند.
شنبه، 24 اسفند 1398 - 14:41

استراتژی هایی برای بقا در رسوایی های عصر اینترنت استراتژی هایی برای بقا در رسوایی های عصر اینترنت
اریک دیزنهال این چشم انداز را در کتاب جدیدش ارائه داده است: «تنگ شیشه ای: یک بیانیه برای دفاع از شهرت شکننده در عصر رسوایی های لحظه ای» که توسط تولو منتشر شده است. وی دارای 30 سال تجربه در مدیریت بحران و روابط عمومی است. دیزنهال به این نتیجه می رسد: «این بسیار آسان تر است که آتش یک جنگل را خاموش کنید، تا اینکه بخواهید یک نفر را از رسوایی نجات دهید.»
سه شنبه، 25 آذر 1393 - 15:35

کتاب "اندیشه زایی روابط عمومی" منتشر می شود کتاب "اندیشه زایی روابط عمومی" منتشر می شود
کتاب اندیشه زایی روابط عمومی، مجموعه دو روایت از پروفسور جیمز ای. گرونیگ (روابط عمومی استراتژیک، تحقیقات و ابزارهای دیجیتال) بزودی به همت انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر ‌می شود.
شنبه، 21 دی 1398 - 18:24

معرفی نامه/ مجله مدیریت استراتژیک جهانی معرفی نامه/ مجله مدیریت استراتژیک جهانی
مجله ما به توسعه درک اصلی نظریه مدیریت استراتژیک جهانی و نظریه مدیریت اختصاص دارد. ما سعی می کنیم از طیف متنوعی از مقالات مرتبط با همه جنبه های مدیریت استراتژیک که به استنباط آماری، مطالعات کیفی، کمی، مدل های مفهومی و محاسباتی متکی است، استقبال کنیم.
جمعه، 10 آبان 1398 - 22:34

طرز رفتار و سلو/  اخلاق و تربیت مقدم بر علم و دانش طرز رفتار و سلو/ اخلاق و تربیت مقدم بر علم و دانش
لم بدون تربیت و بدون اخلاق برای استقلال و ترقی یک ملتی کافی نیست، بلکه خطرناک است. خلاصه، موضوع تربیت در حفظ قومیت، استقلال و اخلاق افراد مدخلیت زیاد دارد. پیشرفت و عظمت روح و جسم منوط به تربیت است و تاثیر زیادی از خانه های کوچک به خانه بزرگ کشور عاید می شود.
پنجشنبه، 18 مهر 1398 - 20:51

«مجموعه گفتارهای فقه رسانه و ارتباطات» منتشر شد «مجموعه گفتارهای فقه رسانه و ارتباطات» منتشر شد
کتاب «مجموعه گفتارهای فقه رسانه و ارتباطات» تالیف ‌حجت‌الاسلام والمسلمین علی نهاوندی استاد فقه رسانه و مدیر کل پژوهش های اسلامی سازمان صدا و سیما در دو جلد تحقیق گردید.
چهارشنبه، 1 آبان 1398 - 02:49

اولین نشریه دیپلماسی رسانه منتشر شد اولین نشریه دیپلماسی رسانه منتشر شد
اولین نشریه دیپلماسی رسانه به صاحب امتیازی و سر دبیری امیر رستگار منتشر شد.
شنبه، 27 مهر 1398 - 22:49

صدوسیزدهم "مدیریت ارتباطات" منتشر شد
شماره صدوسیزدهم ماهنامه مدیریت ارتباطات به مدیر مسوولی امیرعباس تقی‌پور و سردبیری علی ورامینی با پرونده‌ای ویژه درباره حافظ منتشر شد.
جمعه، 26 مهر 1398 - 11:24

نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت گشایش یافت
از ۱۶ تا ۲۰ اکتبر ده‌ها هزار نفر به بازدید نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت می‌روند. میهمان ویژه امسال بزرگترین نمایشگاه جهانی کتاب‌های ادبی نروژ است. بخشی از نمایشگاه به تولیدات شنیداری اختصاص یافته است.
چهارشنبه، 24 مهر 1398 - 23:39

کتاب "ارتباطات جهانی یک چشم انداز چند فرهنگی" منتشر شد کتاب "ارتباطات جهانی یک چشم انداز چند فرهنگی" منتشر شد
این کتاب یک چشم انداز چند فرهنگی، موضوعات متنوع و دیدگاههای بیست و دو متخصص برجسته و دانشمندان ارتباطات موفق که نماینده هشت کشور در جهان هستند را گرد هم آورده است.
سه شنبه، 23 مهر 1398 - 19:27

اصول اجرایی برنامه ریزی بر پایه سناریو در روابط عمومی اصول اجرایی برنامه ریزی بر پایه سناریو در روابط عمومی
روابط عمومی ساختاری مهم در هر سازمان به شمار می آید که می تواند نقش اساسی در آینده نگری و آینده سازی سازمان داشته باشد. ساخت آینده یک علم و یک هنر اساسی به شمار می آید که متکی به درک و شناخت صحیح از تجربه تاریخی و تحولات جاری است.
دوشنبه، 22 مهر 1398 - 13:26

کتاب رودررو: هنر ارتباط انسانی کتاب رودررو: هنر ارتباط انسانی
گریزر در توصیف مزایای ارتباط رودرو، به حد ملالت‌باری، تأکید می‌کند اما به درستی می‌گوید که توجه و تمرکز کامل برای هر دو طرف گفتگو موهبت است. ایما و اشاره‌های غیرکلامی گویای واقعیت ماجرا است و شما با توجه ‌کردن می‌توانید توجه دیگران را به خود معطوف کنید.
سه شنبه، 23 مهر 1398 - 00:23

 روابط عمومی در عصر هوش مصنوعی روابط عمومی در عصر هوش مصنوعی
هوش مصنوعی می تواند بسترهای لازم را برای پاسخ سریع تر به بحران ها فراهم کند. ربات های هوش مصنوعی برای کمک به رهبران ارتباطات بحرانی برنامه ریزی می شوند.
شنبه، 20 مهر 1398 - 13:06

 تکنیک‌های تازه و مبتکرانه برای بهبود مدیریت روابط عمومی تکنیک‌های تازه و مبتکرانه برای بهبود مدیریت روابط عمومی
درک و ادارۀ پیچیدگی روابط موجود بین سازمان‌هایی که روز به روز بیشتر پذیرای نظرات و پیشنهادها می‌شوند، وظیفۀ اصلی روابط عمومی است. اگرچه کمتر کسی است که این واقعیت را انکار کند، امّا همه نسبت به توانایی شاغلان روابط عمومی برای ایفای این نقش بنیادی اعتقاد ندارند.
جمعه، 19 مهر 1398 - 20:58

کتاب‌ها موضوعات را برای ما قاب‌بندی می‌کنند کتاب‌ها موضوعات را برای ما قاب‌بندی می‌کنند
نقش کتاب‌ها در یادآوری اینکه چگونه فکر می‌کنیم، و بیرون کشیدن استدلال‌های ذهنی مان در مقابل آن کتاب‌ها، درک ما را از این که یک برنامه آموزشی ایده‌آل چطور باید باشد تغییر می‌دهد.
پنجشنبه، 18 مهر 1398 - 14:50

 کتاب مجموعه مقالات "سناریونویسی در مدیریت روابط عمومی" منتشر شد کتاب مجموعه مقالات "سناریونویسی در مدیریت روابط عمومی" منتشر شد
این کتاب محصول مهمترین مقالات منتخبی است که در پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران در سال 1397 ارایه شده اند، می باشد. در این کتاب که به همت انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر خواهد شد، 11مقاله ارائه شده است.
دوشنبه، 15 مهر 1398 - 20:39

کتاب« آداب معاشرت» منتشر شد کتاب« آداب معاشرت» منتشر شد
کتاب« آداب معاشرت»نوشته نورالهدی منگنه توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر شد.
جمعه، 24 آبان 1398 - 00:51

کتاب "روابط عمومی سازمانی" منتشر شد کتاب "روابط عمومی سازمانی" منتشر شد
کتاب روابط عمومی سازمانی تالیف پاول وینر به همت انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر شد. به گزارش روابط عمومی انتشارات کارگزار روابط عمومی، این کتاب در شش فصل، نقش روابط عمومی، ساختار سازمانی، مسایل مربوط به نقش، فرهنگ سازمانی و فرد در روابط عمومی، عملکرد و کامیابی و ناکامی در روابط عمومی منتشر شده است.
یکشنبه، 21 مهر 1398 - 18:54

بررسی کتاب: روابط عمومی و نیروی دریایی ایالات متحده بررسی کتاب: روابط عمومی و نیروی دریایی ایالات متحده
پروفسور وادل (دانشگاه نیروی هوایی)، نخستین تلاشهای نیروی دریایی را برای تهیه یک برنامه روابط عمومی عادی با استناد به نقل از Rear-Adm، بازگو کرد. ویلیام ا. مافت بیان می کند که "تبلیغ" از نظر افسران نیروی دریایی کاری بیهوده است.
یکشنبه، 14 مهر 1398 - 08:05

8 نکته در باره فقدان تبلیغات در حوزه نشر
هیچ تبلیغاتی نمی تواند یک کتابی را که به لحاظ فرم و محتوا، کیفیت پایینی دارد توجیه کند. اگر یک کتاب از همه نظر خوب و با کیفیت باشد، تبلیغات در هر مرحله می تواند موثر باشد.
یکشنبه، 5 آبان 1398 - 21:36

قانون حمایت حقوق مؤلفان و مصنفان و هنرمندان قانون حمایت حقوق مؤلفان و مصنفان و هنرمندان
از نظر این قانون به مؤلف و مصنف و هنرمند "‌پدیدآورنده" و به آن چه از راه دانش یا هنر و یا ابتکار آنان پدید می‌آید بدون در نظر گرفتن‌طریقه یا روشی که در بیان و یا ظهور و یا ایجاد آن به کار رفته "‌اثر" اطلاق می‌شود.
جمعه، 5 مهر 1398 - 22:02

کتاب مجموعه مقالات "سناریونویسی در مدیریت روابط عمومی" منتشر می شود کتاب مجموعه مقالات "سناریونویسی در مدیریت روابط عمومی" منتشر می شود
کتاب مجموعه مقالات "سناریونویسی در مدیریت روابط عمومی" به کوشش حسن بشیر و مهدی باقریان منتشر می شود.
سه شنبه، 2 مهر 1398 - 22:47

 انتشار 52 امین شماره فصلنامه کارگزار روابط عمومی انتشار 52 امین شماره فصلنامه کارگزار روابط عمومی
52 امین شماره فصلنامه کارگزار روابط عمومی توسط موسسه کارگزار روابط عمومی و انتشارات کارگزار روابط عمومی در 104 صفحه رنگی منتشر شد.
دوشنبه، 11 آذر 1398 - 19:19

سه کتاب جدید از حوزه روابط عمومی منتشر می‌شود سه کتاب جدید از حوزه روابط عمومی منتشر می‌شود
سه کتاب جدبد به نام های "برنامه‌ ریزی استراتژیک برای روابط عمومی"، "نقش رسانه ها در مدیریت سیل" و "یک راهنما برای آمادگی به رخدادهای ناگهانی" که با همکاری انجمن متخصصان روابط عمومی و موسسه کارگزار روابط عمومی منتشر می شود، به زودی روانه بازار کتاب خواهند شد.
یکشنبه، 31 شهریور 1398 - 18:42

کتاب «برنامه ریزی برای روابط عمومی» منتشر می شود کتاب «برنامه ریزی برای روابط عمومی» منتشر می شود
کتاب «برنامه ریزی برای روابط عمومی» به زودی توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر می‌شود. به گزارش شارا، این کتاب آمیزه‌ای از برنامه ریزی همراه با نحوه‌ نگارش یک برنامه‌ جامع برای روابط عمومی و درک پروسه‌ برنامه‌ریزی برای کمپین روابط عمومی است.
شنبه، 8 تیر 1398 - 00:32

کتاب "روابط عمومی سازمانی" منتشر می شود کتاب "روابط عمومی سازمانی" منتشر می شود
کتاب روابط عمومی سازمانی تالیف پاول وینر به همت انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر می شود. این کتاب در شش فصل، نقش روابط عمومی، ساختار سازمانی، مسایل مربوط به نقش، فرهنگ سازمانی و فرد در روابط عمومی، عملکرد و کامیابی و ناکامی در روابط عمومی منتشر خواهد شد.
یکشنبه، 23 تیر 1398 - 10:06

آمریکا می‌خواهد مانع پول درآوردن اسنودن از فروش خاطراتش شود آمریکا می‌خواهد مانع پول درآوردن اسنودن از فروش خاطراتش شود
دولت آمریکا از کتاب خاطرات ادوارد اسنودن شکایت کرده است. وزارت دادگستری آمریکا این کتاب را ناقض تعهد کاری اسنودن با نهادهای امنیتی می‌داند و می‌خواهند مانع از آن شود که اسنودن از "خیانت به اعتماد" آنها پول درآورد.
چهارشنبه، 27 شهریور 1398 - 19:43

نشر الکترونیک: یک مطالعه‎ تحلیلی نشر الکترونیک: یک مطالعه‎ تحلیلی
این مقاله در تلاش است تا تاثیرات نشر الکترونیک و تغییرات رادیکال صنعت نشر را بررسی کند، علی‌الخصوص تاثیری که رسانه‌های الکترونیک و اینترنت به همراه دارند. محققین، مدل‎های مختلف نشر الکترونیک و تغییرات و پیچیدگی‌های محتمل در این فرایند را ارائه کرده‌اند.
سه شنبه، 24 دی 1398 - 23:51

ابرقدرت ‎های صنعت نشر ابرقدرت ‎های صنعت نشر
جدای از آمریکا که یک کشور جاافتاده با بزرگ‎ترین صنعت نشر داخلی دنیاست، تعدادی از کشورهای دیگر نیز در میان قدرتمندان صنعت نشر دنیا جای می‌گیرند.
یکشنبه، 24 شهریور 1398 - 11:03

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روز جهانی تلویزیون


  اینترنت همه چیزها و روابط عمومی هوشمند


  آیا صدا و سیما مورد اعتماد مخاطبانش است!؟


  نکاتی سودمند در مورد روابط مطبوعات/2


  بهره‌گیری ناروا از روابط عمومی


  معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد: اساس کار روابط عمومی ها اطلاع رسانی است


  آیا قطع اینترنت راه‌حل است؟


  یک استاد دانشگاه: قرآن، محتوای گفتمانی دارد


  مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت نیرو عنوان کرد: شفافیت و پاسخگویی دو رکن اصلی روابط عمومی هاست


  نکاتی سودمند در مورد روابط مطبوعات/3


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود