درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 15 تیر 1399 - 05:16   

دولت فرانسه یک تبلیغ تلویزیونی دوچرخه‌های الکتریکی را سانسور کرد

  دولت فرانسه یک تبلیغ تلویزیونی دوچرخه‌های الکتریکی را سانسور کرد


ادامه ادامه مطلب یک

توئیتر امکان ویرایش توئیت را ارائه می‌کند

  توئیتر امکان ویرایش توئیت را ارائه می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

افتتاح اولین نمایشگاه مدیریت بحران با حضور مدیرعامل شرکت مس

  افتتاح اولین نمایشگاه مدیریت بحران با حضور مدیرعامل شرکت مس


ادامه ادامه مطلب سه

ثروتمندترین فرد جهان باز رکورد شکست

  ثروتمندترین فرد جهان باز رکورد شکست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حضور مدیران روابط‌عمومی حرم کریمه اهل بیت(س) در دفتر تسنیم قم از قاب دوربین
  فعالیت خوب رسانه‌ها سبب پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در سطح استان البرز می‌شود
  امضای تفاهم نامۀ احداث شاخص ترین خط ریلی کشور با حضور مدیر عامل فولاد مبارکه
  مهندس عظیمیان: فولاد مبارکه به اقتدار اقتصاد ملی می اندیشد
  نمایندۀ مردم شهرستان مبارکه در بازدید از فولاد مبارکه: توسعه های فولاد مبارکه پویایی صنعت و اشتغالزایی برای جوانان به همراه دارد
  معاون بهره برداری فولاد مبارکه تشریح کرد؛ نقش و اهمیت احداث خط نورد گرم شمارۀ 2
  با حمایت فولاد مبارکه و در مجتمع فولاد سبا به دست آمد؛ ایران به جمع سازندگان رباتهای مکندۀ کاتالیست پیوست
  ثبت بهترین عملکرد بازده کیفی و بازده عمودی در فولاد مبارکه
  در خرداد ماه سال جاری صورت گرفت؛ تولید محصولات منطبق با سفارش در فولادسازی و ریخته گری فولاد مبارکه از 98.3 درصد گذشت
  تأکید رئیس ادارۀ اداره صنعت، معدن و تجارت لنجان بر حمایت از صنعت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  تازه های نشر روابط عمومی  

 54 امین شماره فصلنامه کارگزار روابط عمومی ویژه "کرونا" منتشر شد 54 امین شماره فصلنامه کارگزار روابط عمومی ویژه "کرونا" منتشر شد
54 امین شماره فصلنامه کارگزار روابط عمومی ویژه "کرونا" توسط موسسه کارگزار روابط عمومی و انتشارات کارگزار روابط عمومی در 64 صفحه رنگی منتشر شد.
شنبه، 14 تیر 1399 - 15:24

معرفی کتاب/ دموکراسیِ چندپاره در دوران شبکه‌های اجتماعی معرفی کتاب/ دموکراسیِ چندپاره در دوران شبکه‌های اجتماعی
رسانه‌های نوین و شبکه‌های اجتماعی منافع زیادی برای ما دارند. با این حال، مخاطرات زیادی هم به همراه می‌آورند. از جمله‌ی این مخاطرات «دوقطبی‌سازی» فضای سیاسی و تضعیف «دموکراسی مشورتی» است. پژوهشگری که از مشاوران اوباما در امور نظارتی و اطلاع‌رسانی بوده، در کتاب تازه‌ی خود به این مخاطرات می‌پردازد.
یکشنبه، 8 تیر 1399 - 22:55

چگونه بتوانیم نشریات موثر کسب و کارمان را پیدا کنیم؟ چگونه بتوانیم نشریات موثر کسب و کارمان را پیدا کنیم؟
نشریات تخصصی یکی از ابزارها و کانال های ارتباطی موثر هر کسب و کار که عموما واحد روابط عمومی و ارتباط با رسانه ضمن داشتن مسئولیت انتخاب نشریه موثر، متولی تولید محتوا برای درج در این نشریات در قالب تبلیغات، رپرتاژ خبری و یا گزارشات عملکرد مدیران خواهند بود، در همین راستا گزینش نشریات برای همکاری بعنوان یکی از نکات کلیدی موفقیت مدیران روابط‌عمومی در نظر گرفته می شود.
چهارشنبه، 4 تیر 1399 - 12:56

چهار  کتاب از حوزه روابط عمومی منتشر شد چهار کتاب از حوزه روابط عمومی منتشر شد
چهار کتاب جدید به نام های "اندیشه زایی روابط عمومی" (روابط عمومی استراتژیک، تحقیقات و ابزارهای دیجیتال)، "خلاقیت در روابط عمومی"، "روابط عمومی و فنون جدید تبلیغات" و "مثبت اندیشی در روابط عمومی" بزودی توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی روانه بازار کتاب شد.
شنبه، 19 بهمن 1398 - 14:45

کتاب "اندیشه زایی روابط عمومی" منتشر شد کتاب "اندیشه زایی روابط عمومی" منتشر شد
کتاب "اندیشه زایی روابط عمومی" (روابط عمومی استراتژیک، تحقیقات و ابزارهای دیجیتال) تالیف پروفسور جیمز ای. گرونیگ به همت انتشار کارگزار روابط عمومی منتشر شد.
جمعه، 16 خرداد 1399 - 13:07

کتاب برگزیده مؤسسه رسمی روابط‌عمومی به چاپ دوم رسید/ خلاقیت در روابط عمومی کتاب برگزیده مؤسسه رسمی روابط‌عمومی به چاپ دوم رسید/ خلاقیت در روابط عمومی
کتاب "خلاقیت در روابط‌عمومی" تالیف اندی گرین در میان کتاب‌های پرفروش انتشارات کارگزار روابط عمومی در عرض کمتر از یک سال به چاپ دوم رسید. این کتاب که مورد تایید مؤسسه رسمی روابط‌عمومی (CIPR) است در 96 صفحه و چهار بخش تالیف شده و به همه شاغلان روابط عمومی کمک می کند تا پتانسیل خلاقیت را در خود کشف کنند.
چهارشنبه، 14 خرداد 1399 - 09:40

کتاب "مثبت اندیشی در روابط عمومی" منتشر شد کتاب "مثبت اندیشی در روابط عمومی" منتشر شد
کتاب "مثبت اندیشی در روابط عمومی" ترجمه و تدوین حنانه باقریان در 104 صفحه به همت انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر شد. این کتاب در چهار گفتار، مثبت اندیشی: مفاهیم و تعاریف، هنر مثبت ‎اندیشی، ارتباطات مثبت در سازمانها و شرکتها و چگونه مثبت بیاندیشیم منتشر شده است.
سه شنبه، 13 خرداد 1399 - 11:55

 کتاب الکترونیکی: نحوه‌ نگارش یک برنامه‎ روابط‌عمومی  (یک راهنمای جامع)/1 کتاب الکترونیکی: نحوه‌ نگارش یک برنامه‎ روابط‌عمومی (یک راهنمای جامع)/1
نخستین کتاب الکترونیکی انتشارات کارگزار روابط‌عمومی با عنوان "نحوه‌ نگارش یک برنامه‎ روابط‌عمومی (یک راهنمای جامع)" در 48 صفحه قطع رقعی منتشر شد.
یکشنبه، 7 اردیبهشت 1399 - 12:55

سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399 سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399
به همت انتشارات کارگزار روابط‌عمومی، سالنامه تخصصی سال 1399 روابط عمومی ایران با شعار "سالنامه تخصصی - کاربردی روابط عمومی، هدیه ای منحصر به فرد و ماندگار" با کیفیت عالی و چهار رنگ منتشر شد.
دوشنبه، 30 دی 1398 - 18:20

فیس بوک برای برگزاری سالم انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا آماده است فیس بوک برای برگزاری سالم انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا آماده است
مارک زاکربرگ مدیر عامل فیسبوک گفته پلتفرم او برای مبارزه با اطلاعات نادرست در جریان انتخابات پیش روی ریاست جمهوری آمریکا آماده است، پلتفرمی که در مسابقه برای مبارزه علیه دخالت دولت‌های خارجی در انتخابات مجهز است.
جمعه، 2 خرداد 1399 - 00:21

کتاب الکترونیکی: کنفرانس از راه دور (یک راهنمای جامع)/ 2 کتاب الکترونیکی: کنفرانس از راه دور (یک راهنمای جامع)/ 2
در این کتاب به چیستی کنفرانس، چرایی و زمانی که ممکن است بخواهید یک کنفرانس را سازماندهی کنید، چه کسی ممکن است این کار را انجام دهد و اینکه چگونه آن را موفقیت‌آمیز اجرا کنیم، اشاره دارد.
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 - 23:41

روابط عمومی زنده است روابط عمومی زنده است
اعتمادی که بر زبان جاری است به ندرت اعتمادی است که کسب می شود. در حدود ده سال گذشته صنعت روابط عمومی به نحوی واژه اعتماد را ربوده است. بسیاری از فرصت طلبان در صنعت روابط عمومی اعتماد را ریسمان نجات برای این حرفه در حال احتضار می دانند. متاسفم که روابط عمومی مرده است حتی اگر جسدش هنوز مدتی پرش داشته باشد و حرکتی جزئی ...
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 - 13:33

شیوه تعاملی نویسندگان و ناشرین با رسانه ها در ایران قواعد و اصول تعریف شده ای ندارد شیوه تعاملی نویسندگان و ناشرین با رسانه ها در ایران قواعد و اصول تعریف شده ای ندارد
مهدی جمشیدی پژوهشگر و فعال رسانه ای ضمن انتقاد از رسانه های برخط و جراید مکتوب کشور گفت؛ شیوه تعاملی نویسندگان و ناشرین با رسانه ها در ایران قواعد و اصول تعریف شده ای ندارد و حوزه نشر و کتاب برخلاف دیگر حوزه های خبری به نوعی محجور مانده است.
جمعه، 5 اردیبهشت 1399 - 10:36

 خسارت ۹۰ درصدی ناشران و بلاتکلیفی ۴۰ تُن کتاب در گمرک ایران به دلیل کرونا خسارت ۹۰ درصدی ناشران و بلاتکلیفی ۴۰ تُن کتاب در گمرک ایران به دلیل کرونا
در پی به تعویق افتادن نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به دلیل شیوع کرونا که باید روز سه‌شنبه، ۲۶ فروردین، افتتاح می‌شد، یکی از مدیران این نمایشگاه از بلاتکلیفی ۴۰ تُن کتاب خارجی در گمرک خبر داد.
سه شنبه، 26 فروردین 1399 - 15:17

کتاب‌فروشی‌ها در سراسر جهان چگونه با کرونا مقابله می‌کنند؟ کتاب‌فروشی‌ها در سراسر جهان چگونه با کرونا مقابله می‌کنند؟
کتاب‌فروشان که ذاتا صنفی منعطف و خلاق‌ به شمار می‌آیند، روش‌های جدیدی برای ارائه خدمات به مشتریان در پیش‌ گرفته‌اند؛ از جمله افزایش خدمات ارسال کتاب از راه تحویل سفارش‌ها با دوچرخه، احیای جمع‌های کتاب‌خوانی در رسانه‌های اجتماعی، توصیه کتاب‌های خوب به کسانی که به دلایل پزشکی به خودجداسازی اقدام کرده‌اند و نیز برگزاری رویدادهای مرتبط با کتاب در فضای مجازی.
یکشنبه، 24 فروردین 1399 - 17:47

نحوه حمایت دولت از فعالان حوزه نشر اعلام شد نحوه حمایت دولت از فعالان حوزه نشر اعلام شد
رئیس مرکز روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به مصوبه هیات دولت درباره حمایت از کسب و کار‌های آسیب‌دیده از شیوع ویروس کرونا، از تخصیص این حمایت‌ها به اصحاب فرهنگ خبر داد.
یکشنبه، 17 فروردین 1399 - 13:05

در خدمت و خیانت کرونا به صنعت نشر و کتابخوانی؛ دولت‌ها چه می‌کنند؟ در خدمت و خیانت کرونا به صنعت نشر و کتابخوانی؛ دولت‌ها چه می‌کنند؟
ویروس کرونا علاوه‌بر جسم و جان انسان‌ها، حیات اجتماعی و اقتصادی انسان‌ها را نیز به مخاطره انداخته و وقفه‌ای نسبتاً سراسری و چندجانبه ایجاد کرده است. در این میان، عرصه‌های فرهنگی، به ویژه بازار نشر و کتاب، نیز از آسیب‌های این وضعیت مصون نمانده است.
سه شنبه، 5 فروردین 1399 - 23:05

چگونه گفت‌وگوهای دشوار را انجام داد/ بررسی کتاب چگونه گفت‌وگوهای دشوار را انجام داد/ بررسی کتاب
در یک گفت‌وگو کسی به سخنرانی و حرف‌های از بالا به پایین شما علاقه‌ای ندارد. زیرا، حرف‌های یک‌جانبه و خطابه­ای، هر چقدر بلیغ و مبتنی بر شواهد و قوی هم باشد، موثر نیست؛ چرا که مخالف گفت‌وگوی همدلانه است. گفت‌وگو به عنوان امری دوجانبه، باید استوار بر این دیدگاه باشد که «جانب مقابل شریک شماست، نه دشمن‌تان.» برای همین، برای تاثیرگذاری و تغییر ذهنیت‌ها، نیاز به «ایجاد روابط و حفظ دوستی از طریق مهربانی و همدلی، و برخوردی توام با کرامت و احترام با افراد است.»
سه شنبه، 27 اسفند 1398 - 06:02

آرشیو دائمی/ بررسی کتاب خاطرات ادوارد اسنودن آرشیو دائمی/ بررسی کتاب خاطرات ادوارد اسنودن
یکی از موارد برجسته افشا شده شامل جمع‌آوری اطلاعات عمده از میلیون‌ها تماس تلفنی شهروندان آمریکا توسط دولت این کشور است. اسنودن که اکنون در آمریکا با اتهامات کیفری که او را به زندان خواهد افکند، مواجه است، در تبعید در مسکو زندگی می‌کند. او از طرفی، به شدت از سوی مقامات امنیتی محکوم شده که ادعا دارند اسنودن ضربه‌ای‌ جبران‌ناپذیر به امنیت ملی کشور زده است و در طرف دیگر مورد دفاع فعالان آزادی‌های مدنی و طرفداران حریم شخصی قرار گرفته که قدردان کار او در افشای جمع‌آوری گسترده اطلاعات خصوصی شهروندان توسط دولت هستند.
دوشنبه، 26 اسفند 1398 - 04:11

مینیمالیسم دیجیتال: انتخاب زندگی متمرکز در دنیای آشفته/ بررسی کتاب مینیمالیسم دیجیتال: انتخاب زندگی متمرکز در دنیای آشفته/ بررسی کتاب
به گفته جرون لنیر، فیلسوف بریتانیایی، «خشم و عصبانیت بخش اجتناب‌ناپذیری از شبکه‌های اجتماعی است: در این بازار عمومی که همه به دنبال جلب توجهند، احساسات منفی بیشتر از سخنان سازنده و مثبت توجهات را به خود جلب می‌کند.» به‌خصوص، به گفته جنیفر گرایگل، استاد علوم ارتباطات در دانشگاه سیراکیوز، شبکه‌های اجتماعی به خاطر رواج اخبار و معلومات جعلی، و شیوع ادبیات زننده و توهین‌آمیز در میان کاربران، منبع کسب خبر و بحث‌های سیاسی و اجتماعی نیست.
یکشنبه، 25 اسفند 1398 - 04:01

نگاهی به کتاب «دمکراسی بدون روزنامه» از ویکتور پیکارد نگاهی به کتاب «دمکراسی بدون روزنامه» از ویکتور پیکارد
روزنامه‌ها و سامانه‌های خبری، برای نجات خود به سرمایه‌گذاران بزرگ چشم دوخته‌اند، اما پیکارد خاطر نشان می‌کند که روند انحصار مطبوعات و اولویت دادن سرمایه‌گذاران به سود به جای رعایت استاندارد‌های ژورنالیستی، به سانسور و جانبداری سیاسی در مطبوعات آمریکا دامن زده است.
شنبه، 24 اسفند 1398 - 12:34

انتشار کتابچه آموزشی "طرح ملی بانوی آب" توسط روابط عمومی شرکت آبفای استان آذربایجان شرقی انتشار کتابچه آموزشی "طرح ملی بانوی آب" توسط روابط عمومی شرکت آبفای استان آذربایجان شرقی
شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی در راستای ترویج و توسعه فرهنگ مدیریت مصرف آب کتابچه آموزشی "طرح ملی بانوی آب و روش های عملی مدیریت مصرف آب در منزل" را تدوین و به چاپ رساند.
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 - 22:19

 کتاب «سواد رسانه ای، از الف تا ی» منتشر شد کتاب «سواد رسانه ای، از الف تا ی» منتشر شد
کتاب «سواد رسانه ای، از الف تا ی» تالیف محمد صادق افراسیابی ، با حضور اهالی فرهنگ و رسانه در فرهنگسرای سرو رونمایی می شود.
دوشنبه، 28 بهمن 1398 - 22:29

کتاب سال روابط عمومی ایران منتشر می شود کتاب سال روابط عمومی ایران منتشر می شود
کتاب سال روابط عمومی ایران حاوی وقایع و رویدادهای علمی واجرایی روابط عمومی در ایران و جهان درسال ۹8 توسط انجمن متخصصان روابط عمومی و با همکاری سایر حوزه های فعال علمی و دانشگاهی و با حمایت روابط عمومی سازمان ها و دستگاههای اجرایی تا پایان سال جاری انتشار می یابد.
دوشنبه، 28 بهمن 1398 - 22:17

کتاب "آره، 50 اسرار تازه ترغیب" بزودی منتشر می شود کتاب "آره، 50 اسرار تازه ترغیب" بزودی منتشر می شود
کتاب "آره، 50 اسرار تازه ترغیب" تالیف نوآ جی گلداشتاین- استیو جی مارتین، رابرت بی سیالدینی و ترجمه حنانه باقریان بزودی به همت انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر می شود.
جمعه، 19 مهر 1398 - 17:26

بهترین طراحی‌های جلد کتاب در سال ۲۰۱۹ به انتخاب نیویورک تایمز بهترین طراحی‌های جلد کتاب در سال ۲۰۱۹ به انتخاب نیویورک تایمز
بهترین طراحی‌های جلد کتاب در سال ۲۰۱۹ به انتخاب نیویورک تایمز
جمعه، 4 بهمن 1398 - 13:19

کتاب روانشناسی ارتباطات و اقناع منتشر شد کتاب روانشناسی ارتباطات و اقناع منتشر شد
کتاب روانشناسی ارتباطات و اقناع اولین اثر منتشره با این عنوان در کشور و نیز اولین اثر ترجمه ای مشترکم از زبان فرانسه است.
سه شنبه، 1 بهمن 1398 - 11:23

کتاب نقش رسانه ها در مدیریت سیل (مجموعه ابزارهای یکپارچه‌ مدیریت سیل) منتشر شد کتاب نقش رسانه ها در مدیریت سیل (مجموعه ابزارهای یکپارچه‌ مدیریت سیل) منتشر شد
کتاب "نقش رسانه ها در مدیریت سیل (مجموعه ابزارهای یکپارچه‌ مدیریت سیل)" تالیف سازمان جهانی هواشناسی و شرکت جهانی آب در 136 صفحه به همت انتشارات کارگزار روابط عمومی و با همکاری انجمن متخصصان روابط عمومی منتشر شد.
پنجشنبه، 29 اسفند 1398 - 21:49

کتاب برنامه‌ریزی استراتژیک برای روابط عمومی منتشر شد کتاب برنامه‌ریزی استراتژیک برای روابط عمومی منتشر شد
شاید آن‌ها به خاطر نداشتن وقت یا بی‌ثباتی محیط اطرافشان، سراغ برنامه‌ریزی رسمی نمی‌‎روند و صرفاً به ارائه‌ واکنش کفایت می‌کنند. امکان دارد برخی از مسئولان روابط عمومی بگویند که روسا و مشتریانشان به دنبال کارهای عملی هستند و مجالی برای برنامه ‎ریزی نمی‎دهند (هرچند این روسا و مشتریان کوته‌‎نظر، معمولاً دوام زیادی در کسب‌وکار ندارند).
جمعه، 16 اسفند 1398 - 16:35

انتشار 53 امین شماره فصلنامه کارگزار روابط عمومی انتشار 53 امین شماره فصلنامه کارگزار روابط عمومی
53 امین شماره فصلنامه کارگزار روابط عمومی توسط موسسه کارگزار روابط عمومی و انتشارات کارگزار روابط عمومی در 104 صفحه رنگی منتشر شد.
دوشنبه، 16 دی 1398 - 14:19

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  بازاریابی تأثیرگذار چطور در دُبی رشد می‌کند؟


  ثروتمندترین فرد جهان باز رکورد شکست


  افتتاح اولین نمایشگاه مدیریت بحران با حضور مدیرعامل شرکت مس


  7 راهکار برای اینکه کارها به موقع انجام شوند


  پنجمین گردهمایی روابط عمومی های هیئت های بدنسازی و پرورش اندام استان ها در اصفهان برگزار شد


  مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان: روابط عمومی به عنوان خط مقدم یک مجموعه، نماد شفافیت و عملگرایی است


  تقدیر مرکز روابط عمومی وزارت جهادکشاورزی از رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی


  از میان ابرها تا فضا؛ آمازون AWS از راه اندازی سرویس هوافضا و ماهواره خبر داد


  پنج بانک کانادایی به جمع برندهای تحریم کننده تبلیغات در فیس‌بوک پیوستند


  توئیتر امکان ویرایش توئیت را ارائه می‌کند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی با موضوع کرونا