درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 6 اسفند 1395 - 08:18   

روزنامه نگار امریکایی اعلام کرد اسناد بدنام کننده سی ان ان را در اختیار دارد

  روزنامه نگار امریکایی اعلام کرد اسناد بدنام کننده سی ان ان را در اختیار دارد


ادامه ادامه مطلب یک

سهم دانشجویان و اساتید در گسترش فعالیت ویکی‌پدیا در شانزدهمین سال تولدش

  سهم دانشجویان و اساتید در گسترش فعالیت ویکی‌پدیا در شانزدهمین سال تولدش


ادامه ادامه مطلب دو

روابط عمومی ناکارآمد ضعف غیر قابل انکار ادارات

  روابط عمومی ناکارآمد ضعف غیر قابل انکار ادارات


ادامه ادامه مطلب سه

تقدیر معاون اول رئیس جمهور از عملکرد شورای هماهنگی بانکهای دولتی

  تقدیر معاون اول رئیس جمهور از عملکرد شورای هماهنگی بانکهای دولتی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پیش‌بینی‌های شوکه کننده درباره 10 اقتصاد برتر جهان در سال 2050
  سلفی «سه بعدی» در آیفون‌ ۸
  انتشار کتاب، انتشار پول
  سهم دانشجویان و اساتید در گسترش فعالیت ویکی‌پدیا در شانزدهمین سال تولدش
  تقدیر معاون اول رئیس جمهور از عملکرد شورای هماهنگی بانکهای دولتی
  روزنامه نگار امریکایی اعلام کرد اسناد بدنام کننده سی ان ان را در اختیار دارد
  فرماندار شمیرانات: حوزه اطلاع‌رسانی عملکرد شهرستان باید تقویت شود
  سرپرست فرمانداری قدس: اطلاع‌رسانی درست روابط‌عمومی‌ها حضور حداکثری مردم در انتخابات را رقم می‌زند
  معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار تبریز تاکید کرد: جایگاه ویژه روابط عمومی ها در انعکاس خدمات دستگاه های اجرایی
  30 نکته در باب دریافت پوشش از رسانه ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  روابط عمومی ایرانی  

وظایف روابط عمومی توسعه وظایف روابط عمومی توسعه
یکی از نقش های روابط عمومی را باید دانش مداری و دانش گستری عنوان کرد که حاصل آن توسعة آگاهی درجامعه است.
یکشنبه، 1 اسفند 1395 - 10:28

بررسی نقش روابط عمومی در فرآیند ارایه خدمات به ارباب رجوع بررسی نقش روابط عمومی در فرآیند ارایه خدمات به ارباب رجوع
روابط عمومی به واسطه نحوه اطلاع رسانی، نحوه ارتباطات درون سازمانی، نحوه ارتباطات برون سازمانی، افکارسنجی و تبلیغات سازمانی بر بهره وری سازمانی تاثیر دارد و مشتری مداری به توجه به کیفیت خدمات دهی، افزایش مهارت کارکنان و تکریم ارباب رجوع بر بهره وری سازمانی تاثیر دارد و کارایی و اثربخشی سازمانی را افزایش می دهد.
شنبه، 30 بهمن 1395 - 09:49

ابلاغیه کوچک سازی و ادغام روابط عمومی های استانداری ها متوقف شد ابلاغیه کوچک سازی و ادغام روابط عمومی های استانداری ها متوقف شد
به دستور معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور و موافقت رییس جمهور، اجرای مصوبه شماره 206/48891 مورخ 1394/04/06 شورای عالی اداری مبنی بر کوچک سازی و ادغام روابط عمومی های 31 استانداری تا پایان خرداد 1396 به تعویق افتاد.
پنجشنبه، 28 بهمن 1395 - 11:12

روابط عمومی و طرح تکریم ارباب رجوع
یکی از عمده‌ترین وظایف واحدهای روابط عمومی در تمامی سازمان‌ها اطلاع‌رسانی و آموزش است. در زمینه اطلاع‌رسانی، روابط‌عمومی تلاش می‌کند تا در دو بعد درونی و بیرونی وظیفه خود را انجام دهد.
پنجشنبه، 28 بهمن 1395 - 09:46

اهمیت اطلاع‌رسانی بحران در روزهای تاریک خوزستان اهمیت اطلاع‌رسانی بحران در روزهای تاریک خوزستان
این روزها و بعد از گذشت بیش از 11 سال از ورود ریزگردها به خوزستان، انتظار می‌رفت پس از این همه سال، به اهمیت موضوع مهم مدیریت اطلاع‌رسانی در بحران پی برده باشیم! مقوله‌ای که اهمیتی گاه به اندازه جان انسان‌ها دارد.
دوشنبه، 25 بهمن 1395 - 16:28

خبر یا ضد خبر؛ روابط عمومی یا ضد روابط عمومی! خبر یا ضد خبر؛ روابط عمومی یا ضد روابط عمومی!
قوه قضاییه از کدام ابزار مدرن ارتباطی برای آموزش حقوق شهروندی و اطلاع رسانی به عنوان رکن اساسی عدالت و سلامت قضایی استفاده می‌کند؟ و پرسش کلی تر اینکه روابط عمومی در این نهاد چه جایگاهی دارد؟
پنجشنبه، 21 بهمن 1395 - 13:22

سایه روشن های پیش نویس قانون جامع روابط عمومی سایه روشن های پیش نویس قانون جامع روابط عمومی
جالب آنکه مطابق متن پیش نویس در فصل دوم سخن از ایجاد دفتر هماهنگی روابط عمومی های کشور مطرح است. دفتر هماهنگی روابط عمومی هایی که نام شان روابط عمومی نیست و به مرکز مدیریت ارتباطات تغییر نام خواهند یافت. پس چرا به جای دفتر هماهنگی روابط عمومی ها نمی نویسیم دفتر هماهنگی مدیریت های ارتباطات؟؟
یکشنبه، 10 بهمن 1395 - 11:29

درس‌های حادثه پلاسکو درس‌های حادثه پلاسکو
در این زمان حساس نه‌تنها مردم باید اخبار را فقط از منابع معتبر پیگیری کنند که مسئولان نیز باید از اظهارنظرهای اینچنینی خودداری کنند تا عملیات امدادگران در کمال آرامش ادامه پیدا کند و به نتیجه برسد.
یکشنبه، 3 بهمن 1395 - 00:59

وظایف و مسئولیت‌های یک گزارشگر وظایف و مسئولیت‌های یک گزارشگر
در جریان تهیه یک گزارش خبری‌، گزارشگر نقش اصلی را بر عهده دارد این گزارشگر است که می‌تواند حاصل تلاش و کوشش گروه همراه یا دست اندر کاران رسانه محل فعالیتش را با بهترین و جذابترین شکل و محتوا به مخاطب ارائه کند.
شنبه، 2 بهمن 1395 - 23:48

راهنمای روابط عمومی ها در برگزاری دهه فجر راهنمای روابط عمومی ها در برگزاری دهه فجر
یکی از وظایف روابط عمومی ها، آگاهی دادن به مردم بویژه نسل جوان جامعه در باره دستاوردهای انقلاب اسلامی و بیان چالش های پیش روی نظام است که با مشارکت گسترده مردم در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی می توان در راستای تقویت همبستگی و وحدت ملی گام های موثری برداشت.
پنجشنبه، 22 بهمن 1394 - 16:42

اگر پلاسکو روابط عمومی داشت؟!؟! اگر پلاسکو روابط عمومی داشت؟!؟!
آیا شایسته نبود که ساختمان پلاسکو با بیش از 500 مغازه و کارگاه یک واحد روابط عمومی داشته باشد؟ اگر پلاسکو روابط عمومی می داشت؛ خبر رسانی بهتر و دقیق تر بود و نیروهای امدادی بهتر مطلع می شدند که داستان چیست؟
جمعه، 1 بهمن 1395 - 17:06

پیام تسلیت انجمن متخصصان روابط عمومی در پی شهادت آتش نشانان پیام تسلیت انجمن متخصصان روابط عمومی در پی شهادت آتش نشانان
شهادت حمعی از آتش نشانان شجاع، فداکار و دلیر که برای نجات جان و مال و مردم در محل حادثه فرو ریختن ساختمان پلاسکو حاضر شده بودند موجب تالم و تاثر شد. بدون شک داستان فداکاری و جانفشانی این خدمتگزاران صادق به خلق خدا تا ابد در تاریخ قهرمانانان ایران زمین باقی خواهد ماند و در برهه های مختلف تاریخ این کشور ایثار ستودنی شان در اذهان باز آفرینی خواهد شد.
جمعه، 1 بهمن 1395 - 16:15

ادپرتال همراه و یاور مدیران روابط عمومی و بازاریابی ادپرتال همراه و یاور مدیران روابط عمومی و بازاریابی
امروزه روابط عمومی ها در شرایط متفاوتی از نظر بودجه قرار دارند و مدیران  ارشد به دنبال رسیدن به اهداف روابط عمومی با هزینه کردن بهینه بودجه هستند. هر روز رسانه های جدیدی برای استفاده روابط عمومی ها به عرصه می آیند و بسیاری از رسانه های قدیمی اما موثر به سبب روزمرگی مغفول می مانند.
یکشنبه، 26 دی 1395 - 10:27

روابط عمـومی آینـده پـژوه و تفکـر محـور روابط عمـومی آینـده پـژوه و تفکـر محـور
روابط عمومی پژوهشگاه با رویکرد معرفی مناسب پژوهشگاه در سطح ملی و بین المللی در ارتباطات خود به عوامل تاثیرگزاری همانند تفکر محوری، مشارکت متقابل و آینده پژوهی تاکید دارد. در این راستا "ارتباطات مخاطب محور و مغزافزاری با الگوی یکپارچه" به عنوان راهبرد روابط عمومی پژوهشگاه صنعت نفت تعیین شده است.
دوشنبه، 27 دی 1395 - 09:25

 مسئولان روابط عمومی‌ها: آمادگی وزارتخانه‌ها برای شفافیت اطلاعات؛ تقریبا هیچ مسئولان روابط عمومی‌ها: آمادگی وزارتخانه‌ها برای شفافیت اطلاعات؛ تقریبا هیچ
قانونی که آیین‌نامه اجرایی آن در آبان‌ماه سال‌93 به تصویب هیأت وزیران دولت یازدهم رسید ولی همچنان اجرای بندهای آن برزمین مانده‌اند. در پیگیری‌ها از مسئولان روابط عمومی‌ها و فناوری اطلاعات 10وزارتخانه کشور مشخص شد هنوز واحد مشخصی در عمده این سازمان‌ها برای پیگیری و اجرای قانون تشکیل نشده و مسئولی هم برای آن تعیین نشده است.
دوشنبه، 27 دی 1395 - 00:44

خصوصی سازی و کارکردهای نوین روابط عمومی خصوصی سازی و کارکردهای نوین روابط عمومی
آنچه روابط عمومی هر سازمانی باید مورد توجه داشته باشد این است که بدون درک شرایط موجود و درنظر داشتن چشم اندازی که در پی رسیدن به آن می باشند هرگز قادر نخواهد بود حمایت مؤثر افکار عمومی و رسانه ها به عنوان نمایندگان جامعه را برای سازمان خود به وجود بیاورند.
پنجشنبه، 23 دی 1395 - 08:19

تولیدمحتوا در روابط عمومی تولیدمحتوا در روابط عمومی
تولید محتوا در روابط عمومی جدای از تولید محتوا در تبلیغات و بازاریابی نیست. براین پایه، روابط عمومی ها به عنوان رابط اصلی و کانال ارتباطی بنگاه و سازمان در کنار دو بازوی نیرومند اطلاعات سازمان باید به اتفاق به تولید محتوا به پردازند چرا که بزرگان گفته اند که «آری به اتفاق جهان می توان گرفت.
چهارشنبه، 22 دی 1395 - 08:10

روابط عمومـی در پویه محتوا روابط عمومـی در پویه محتوا
برای آن که محتوای ما با نیازهای مصرف کنندگان آن محتوا مطابقت داشته باشد باید بدانیم نیازها و خواسته های آنها چیست، چه چیزی آنها را برمی انگیزد، به چه اطلاعاتی نیاز دارند، مسأله و مشکل آنها چیست و چه نگرانی هایی دارند که به طور بالقوّه آنها را از تعامل با سازمان باز می دارد؟
سه شنبه، 21 دی 1395 - 08:31

هاشمی رفسنجانی مردی از جنس روابط عمومی هاشمی رفسنجانی مردی از جنس روابط عمومی
معتقدم روابط عمومی‌ها امروز باید با ارتقای دانش و مهارت‌های خود، پایگاه اصلی خود را به عنوان مشاوران ارشد مدیران سازمان‌ها به دست آورند. این مهم تحقق نمی‌یابد مگر با عزم و اراده همه فعالان این عرصه برای جهت دهی مناسب به فعالیت‌های روابط عمومی
دوشنبه، 20 دی 1395 - 11:52

اهمیـت نقـش روابط عمومـی در توسـعه نهادهـای اقتصـادی اهمیـت نقـش روابط عمومـی در توسـعه نهادهـای اقتصـادی
روابط عمومی پوینده و تحلیل گر خواست ها، نیازها و گرایش های سازمان و مخاطبان سازمان است و هدف و چگونگی همه برنامه ها را ترسیم می کند، علم و هنری آمیخته که درون و برون یک سازمان را به هم پیوند می دهد و شریان حیاتی و دایمی یک مجموعه است.
دوشنبه، 20 دی 1395 - 08:26

تولیـد محتـوای غنـی، بومـی و انگیـزشی نیاز امروز روابـط عمومی هاسـت تولیـد محتـوای غنـی، بومـی و انگیـزشی نیاز امروز روابـط عمومی هاسـت
آنچه امروزه بر اکثر فعالیت ها وخدمات ارتباطی و اطلاع رسانی روابط عمومی ها چه در حوزه نشر مکتوب و الکترونیک سایه انداخته است سطح کمی و کیفی محتوا و پیام های تولیدی روابط عمومی هاست.
پنجشنبه، 16 دی 1395 - 12:50

لزوم حرکت روابط عمومی ها در مسیر مدیریت دانش لزوم حرکت روابط عمومی ها در مسیر مدیریت دانش
امروزه بهره گیری از مدیریت دانش یکی از ضرورت های توسعه و پیشرفت بویژه در حوزه علوم انسانی قابل تعریف و تبیین می باشد که در این رهگذر واحدهای روابط عمومی با استفاده از این دانش نوین می توانند در جهت ارتقاء کمی و کیفی فعالیت‌های شان گام های موثری بردارند.
یکشنبه، 19 دی 1395 - 11:07

پیام رییس مجلس شورای اسلامی به سیزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران پیام رییس مجلس شورای اسلامی به سیزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران
تحقق امور دیوانی، اجرایی و اداری از دریچه حوزه روابط عمومی و ارتباطی تسهیل می گردد، چرا که اصل و مبنای تشکیل و حضور روابط عمومی در هر سازمان و نهاد، روان سازی و کاهش گردش کار و سهولت در انجام امور است.
یکشنبه، 19 دی 1395 - 09:00

نقش مسئولیت اجتماعی در حوزه روابط عمومی نقش مسئولیت اجتماعی در حوزه روابط عمومی
مسئولیت اجتماعی مجموعه وظایف و تعهداتی است که سازمان بایستی در جهت حفظ، مراقبت و کمک به جامعه ای که در آن فعالیت می کند، انجام دهد؛ فعالیت هایی که پیش برنده سود و منفعت اجتماعی بوده و فراتر از منافع سازمان و آن چیزی است که قانون بایسته می دارد.
شنبه، 18 دی 1395 - 09:52

پهنای باند آماده است؛ تولید محتوا عزم جزم روابط عمومی ها را می طلبد پهنای باند آماده است؛ تولید محتوا عزم جزم روابط عمومی ها را می طلبد
بدون تردید یکی از مقوله های حایز اهمیت در فضای مجازی مقوله تولید محتواست. جالب است بدایند که تنها هشت درصد از محتوای کل فضای مجازی به زبان فارسی است. همچنین باید به این مسئله توجه داشت که چند درصد از این هشت درصد محتوا، محتوای مناسب و با کیفیت است؟
شنبه، 18 دی 1395 - 08:48

درخواست یک کارشناس روابط عمومی از رییس جمهور برای تقویت روابط عمومی ها درخواست یک کارشناس روابط عمومی از رییس جمهور برای تقویت روابط عمومی ها
بررسی ها نشان داده اداراتی که مدیران آن با علم روابط عمومی آشنایی داشته و انتخاب خوبی هم برای مدیریت بخش روابط عمومی انجام داده اند دارای مقبولیت بسیاری هم در بین مردم می باشند و برعکس دستگاهها و سازمان های که مدیران آن نسبتی با روابط عمومی ندارند در زمینه ارتباط جمعی و انعکاس عملکرد و فعالیت های آن دستگاه نیز نباید انتظاری داشت.
پنجشنبه، 16 دی 1395 - 01:26

هم افزایی و همگرایی روابط عمومی ها در سال 2017 هم افزایی و همگرایی روابط عمومی ها در سال 2017
جامعه بدون روابط عمومی جامعه ای افسرده است. این روابط عمومی است که با ظهور و بروز و حضور همه جانبه خود به مردم و جامعه جان می دهد. حال اگر اینگونه نیست برمی گردد به عدم کارایی روابط عمومی ها و عدم توجه به جایگاه، و نقش حساس آنان در جامعه و سازمان.
چهارشنبه، 15 دی 1395 - 15:52

به دنبال تان می گردند، اگر محتوا داشته باشید به دنبال تان می گردند، اگر محتوا داشته باشید
محتوا همواره در بطن روابط عمومی قرار داشته است. با توجه به پیشرفت بازاریابی محتوایی و اهمیت آن، بحث درباره‌ی نقش این نوع بازاریابی در استراتژی روابط‌عمومی ضروری به نظر می‌رسد.
چهارشنبه، 15 دی 1395 - 18:06

مدیریت محتوا در روابط عمومی مدیریت محتوا در روابط عمومی
شناخت جوهری از مفهوم روابط عمومی، مخاطب شناسی و احاطه کامل بر دایره ادراک مجموعه مرتبط از مقتضیات ضروری برای مدیریت محتوا در روابط عمومی است، لذا مشخص می شود که حرکت در این مسیر مستلزم دانش و مهارت در رشته های پیرامونی و به ویژه بهره مندی از شم قوی مدیریت است.
سه شنبه، 14 دی 1395 - 12:47

تولید محتوای اثربخش، نیاز امروزروابط عمومی ها تولید محتوای اثربخش، نیاز امروزروابط عمومی ها
متاسفانه اکثر روابط عمومی ها امروزه آن چنان درگیر کارهای روزمره و جاری خود شده اند که گاهی اصلا فرصت فکر کردن به محتوای پیام های سازمانی و پردازش درست آن را پیدا نمی کنند و در چنین شرایطی است که پرداختن به بحث محتوا در روابط عمومی به درستی در دستور کار سیزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی قرار گرفته است.
دوشنبه، 13 دی 1395 - 15:54

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تحوّل ژورنالیسم ایران


  مشکلات و موانع موجود در روابط عمومی ها


  گزارش برگزاری سمینار ملی روابط عمومی ادارات کل ورزش و جوانان سراسر کشور


  30 نکته در باب دریافت پوشش از رسانه ها


  گزارش ویژه مجله Popular Mechanics/ ظهور ابر روباتها


  معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار تبریز تاکید کرد: جایگاه ویژه روابط عمومی ها در انعکاس خدمات دستگاه های اجرایی


  روابط عمومی ها در ارتقاء و اعتباردستگاه هانقش اساسی دارند


  عفو بین‌الملل: جهان در سال ۲۰۱۶ تیره‌تر و ناامن‌تر شد


  کریم عبدالجبار به جمع ستون نویسان هالیوود ریپورتر پیوست


  نشست مشترک مسئولین روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان گلستان و بسیج حقوقدانان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله دومین همایش ملی زن و روابط‌عمومی