درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 28 آذر 1396 - 01:07   

بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید

  بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید


ادامه ادامه مطلب یک

مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری اردبیل منصوب شد

  مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری اردبیل منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

«بام» در صدر عبارات جست و جو شده در اینترنت

  «بام» در صدر عبارات جست و جو شده در اینترنت


ادامه ادامه مطلب سه

نوآوری؛ حلقه مفقوده روابط عمومی ها برای پیشبرد اهداف سازمانی بانکها

  نوآوری؛ حلقه مفقوده روابط عمومی ها برای پیشبرد اهداف سازمانی بانکها


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مخاطبان روستایی، حلقه گمشده اطلاع رسانی در روابط عمومی
  برنامه ریزی و هدایت برنامه های روابط عمومی
  محمد سلطانی فرمعاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد شد
  انتصاب مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش
  نوآوری؛ حلقه مفقوده روابط عمومی ها برای پیشبرد اهداف سازمانی بانکها
  آشنایی با سالنامه تخصصی روابط عمومی
  نشست جهانی روابط عمومی مالتا
  سه فاجعه بزرگ روابط عمومی در سال 2017
  گوگل و آمازون ؛ دو رقیب جدی بانکها در سال ۲۰۱۸
  جشنواره جدید بانک ملی ایران با موضوع پیام رسان بله، به زودی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  روابط عمومی ایرانی  

جایگاه جدید روابط عمومی ها در شرکت های بیمه جایگاه جدید روابط عمومی ها در شرکت های بیمه
استفاده از نیروهای غیر حرفه ای معمولا باعث روز ضررهای جبران ناپذری می شود. چرا که تغییر یک برداشت و احساس منفی که در اثر یک ارتباط اشتباه در یک مخاطب ایجاد می شود چندین بار مشکل تر از ایجاد یک اثر مطلوب در یک مخاطب بدون پیش گزینه است.
چهارشنبه، 22 آذر 1396 - 14:08

واقعیت این است... واقعیت این است...
با دمیدن سرنا از سر گشاد آن فقط ثابت می کنیم که نه درست کار می کنیم و نه کار درست و نتیجه قهری این عادت نامالوف، صرف انرژی بسیار زیاد و بازدهی بسیار کم یا بهتر بگویم"هیچ "خواهد بود.
چهارشنبه، 22 آذر 1396 - 14:05

مختصات اصلی جامعه روابط‏ عمومی مختصات اصلی جامعه روابط‏ عمومی
باید به این واقعیت توجه داشت که ایده‌های خلاقانه موجب ایجاد دگرگونی‌ و انقلاب‌ در صنعت روابط‎ عمومی می‎ شود و این دگرگونیها را می‌توان به روشهای مختلف ایجاد و گسترش داد.
یکشنبه، 19 آذر 1396 - 10:23

خلاقیت و نوآوری در بانکداری ایرانی؛ موانع و فرصت‌ها خلاقیت و نوآوری در بانکداری ایرانی؛ موانع و فرصت‌ها
نوآوریها و خلاقیت بیشماری که در کشورهای دیگر هر روز اخبار و گزارشهای آنها را در حوزه‌های مختلف از جمله حوزه پرداخت و بانکداری الکترونیک می‌شنویم، بخوبی نشان‌می‌دهد این مسیر، حد و مرز مشخصی ندارد و می‌توان سالها در آن حرکت کرد و خدمات متنوع و جدیدی ارائه داد.
شنبه، 18 آذر 1396 - 07:54

نقش "خلاقیت، نواوری و تمایز" روابط عمومی ایران در چشم انداز: "2045 Avatar" نقش "خلاقیت، نواوری و تمایز" روابط عمومی ایران در چشم انداز: "2045 Avatar"
این جهان نیازمند "روابط عمومی PR خلاق، نواور و متمایز" می باشد تا بتواند آینده این جهان دانش محور را با در نظر گرفتن تحولات بزرگ علمی همچون BCI, AI, Sophia, Russia 2045, Humanoid, Nanorobotics و مگاپروژه ها ترسیم و مدیریت کند.
شنبه، 25 آذر 1396 - 01:45

روابط عمومی؛ علم و عمل روابط عمومی؛ علم و عمل
مطابق یافته ها و تحقیقات صورت گرفته، روابط عمومی یکی از مشاغل پر استرس و سخت دنیاست. اما چرا؟ واقع امر آن است که روابط عمومی خط کش ندارد. مثلا شما به عنوان مدیر روابط عمومی، فردا صبح که می خواهید به سر کار بروید معلوم نیست با چه وقایع و رویدادهایی باید مواجه شده و دست و پنجه نرم کنید.
چهارشنبه، 15 آذر 1396 - 18:19

صنعت روابط‌عمومی و مسئولیت مدیریت تصویر ایران صنعت روابط‌عمومی و مسئولیت مدیریت تصویر ایران
از آنجا که در این زمینه تصویرسازان «رقیب» و «بدیل» نیز مشغول کارند، طبعا اگر ملتی خود دست به کار برسازی (Construction) و بازسازی (Reconstruction) «تصویر» خود نشود، تصاویر «دیگران» سیطره خواهد یافت و ذهنیت‌ها در داخل و خارج را درباره این ملت شکل خواهند داد.
سه شنبه، 14 آذر 1396 - 07:38

شبکه های اجتماعی ابزاری برای همگرائی ملی در بحران شبکه های اجتماعی ابزاری برای همگرائی ملی در بحران
در هنگام بحران باید به سرعت عمل کرد باید در همه اوقات برای رسانه‌ها مفید واقع شد و به هیچ وجه نباید برای آنها نقش بازی کرد در عوض باید اخبار را به همه رسانه‌ها داد تا انحصاری عمل نشود.
دوشنبه، 13 آذر 1396 - 20:06

فوق العاده سختی محیط کار/ نامه رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی به شورای اطلاع رسانی دولت فوق العاده سختی محیط کار/ نامه رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی به شورای اطلاع رسانی دولت
شاهرخ رمضان نژاد رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی طی نامه ای به شورای اطلاع رسانی دولت، خواستار برقراری فوق العاده سختی محیط کار که حق مسلم کارکنان شاغل در روابط عمومی های دستگاه های اجرایی است، شده است.
یکشنبه، 12 آذر 1396 - 13:44

 فرهنگ عذرخواهی و عذرپذیری فرهنگ عذرخواهی و عذرپذیری
انسان هماره در معرض خطا و اشتباه است. به ویژه انسان هایی که به دلیل دارا بودن موقعیت ها و مسئولیت های اجتماعی و اداری و ... در معرض تعامل و ارتباطات بیشتری نسبت به دیگران قرار دارند.
سه شنبه، 7 آذر 1396 - 14:04

تعالی سازمانی،همبستگی درونی و میراثی برای فردا تعالی سازمانی،همبستگی درونی و میراثی برای فردا
بانک ملی ایران،از این منظر سرمایه های گرانقدری دارد که می توانند دستمایه علوم روانشناسانه و جامعه شناسانه قرار گیرند و تحت یافته های این علوم، پرداخته شوند و تعالی یابند و سنگ بنای مستحکم و رفیع تعالی فرهنگ سازمانی را بنهند.
دوشنبه، 29 آبان 1396 - 13:24

آداب ارتباطی امام رضا (ع) آداب ارتباطی امام رضا (ع)
میلاد امام رئوف حضرت ثامن الحجج، فرصت مغتنمی است تا از دریای علم و اخلاق و ادب آن حضرت توشه ای برگیریم. و به مقتضای این گروه ، نگاهی گذرا به برخی آداب ارتباطی امام رضا (ع) خالی از لطف نیست.
دوشنبه، 25 مرداد 1395 - 10:53

 راه اندازی رشته کارشناسی ارشد روابط عمومی و ارتباطات استراتژیک در دانشگاه اوکلند راه اندازی رشته کارشناسی ارشد روابط عمومی و ارتباطات استراتژیک در دانشگاه اوکلند
رشته روابط عمومی و ارتباطات استراتژیک در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه اوکلند راه اندازی شد. برنامه پذیرش دانشجو این رشته از ترم پاییز سال 2018 آغاز می شود. علاوه بر این دانشگاه، دو دانشگاه دیگر در جنوب شرقی میشیگان این رشته ها را ارایه می دهند.
شنبه، 6 آبان 1396 - 08:52

ضرورت تشکیل شورای روابط عمومی و رسانه در صنعت بیمه ضرورت تشکیل شورای روابط عمومی و رسانه در صنعت بیمه
اعتماد سازی و ایجاد باور مثبت در مورد بیمه؛ معرفی خدمات بیمه ای به مردم و اقناع افکار عمومی برای خرید بیمه به منظور جبران خسارت ها، باید در دستور کار شورای هماهنگی روابط عمومی های صنعت بیمه قرار بگیرد و با حساسیت و ظرافت بیشتری دنبال و پیگیری شود.
چهارشنبه، 3 آبان 1396 - 12:31

معرفی سالن ها و مراکز مناسب برای برگزاری یک همایش معرفی سالن ها و مراکز مناسب برای برگزاری یک همایش
بر اساس تجربه مشخص شده است که مدیریت و برنامه ریزی مناسب، حرف اول را در سازماندهی و برگزاری خوب یک کنفرانس دارد، ولی شرایط نامناسب سالن برگزاری را با هیچ نوع مدیریتی نمی توان پوشش داد و حتما باید قبل از برگزاری همایش، از شرایط و امکانات مناسب سالن برگزاری" اطمینان حاصل کرد.
سه شنبه، 2 آبان 1396 - 14:53

خلاصه سخنرانی/ خلاقیت و نوآوری، ظرفیتی برای ظهور روابط عمومی های جدید و اثر گذار خلاصه سخنرانی/ خلاقیت و نوآوری، ظرفیتی برای ظهور روابط عمومی های جدید و اثر گذار
سخنرانی دکتر سعید رضا عاملی استاد گروه ارتباطات و مطالعات آمریکای دانشگاه تهران 12 آذرماه سال جاری با موضوع "خلاقیت و نوآوری، ظرفیتی برای ظهور روابط عمومی های جدید و اثر گذار: باز تعریف روابط عمومی ها با رویکرد تقویت کیفیت زندگی" در چهاردهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران ارائه می شود.
سه شنبه، 2 آبان 1396 - 08:29

"من خودم بلدم حرف بزنم"! ..."روابط عمومی وزیر یا رییس تان نباشید"! "من خودم بلدم حرف بزنم"! ..."روابط عمومی وزیر یا رییس تان نباشید"!
چنین اظهار نظر صریح و غیر متعارفی می تواند حاکی از عدم باور به نقش و جایگاه روابط عمومی و یا دست کم عدم اعتماد به خط مشی و توصیه های حرفه ای مدیر روابط عمومی اش باشد!
سه شنبه، 25 مهر 1396 - 11:08

استراتژی ها و چگونگی تبلیغات و فعالیت های روابط عمومی در صنعت فولاد استراتژی ها و چگونگی تبلیغات و فعالیت های روابط عمومی در صنعت فولاد
برخی شرکت های بازرگانی فولاد تمام توان مالی و انسانی خود را به کار می گیرند تا خلأ ایجاد شده توسط تولیدکنندگان را پر کنند و سهم خود را از بازار افزایش دهند. از این رو خدمات پس از فروش یکی از مهم ترین مفاهیم روابط عمومی و تبلیغات است که فعالان حوزه فولاد باید بیش از پیش به این مهم توجه کرده و در مسیر بهبود خدمات پس از فروش خود گام بردارند.
دوشنبه، 24 مهر 1396 - 22:04

ویدیو/ انتقاد وزیر ارتباطات از مجیزگویی و چاپلوسی روابط عمومی ها ویدیو/ انتقاد وزیر ارتباطات از مجیزگویی و چاپلوسی روابط عمومی ها
مهندس آذری جهرمی در چهارمین همایش روابط عمومی های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: بر تسلط روابط‌عمومی‌ها به سواد رسانه‌ای تأکید کرد.
دوشنبه، 24 مهر 1396 - 12:27

مدیریت پاسخگویی در روابط عمومی مدیریت پاسخگویی در روابط عمومی
پاسخگویی یکی از ابزارهای کلیدی مدیریت علی ‎الخصوص مدیریت دولتی نوین از جمله «روابط ‏عمومی» در شرایط کنونی است. همین امر سبب شده است که به این موضوع از جهات و زوایای مختلفی پرداخته شود.
دوشنبه، 24 مهر 1396 - 07:56

نقش مدیریتی و پیام‌رسانی حضرت زینب(س) از عاشورا تا اربعین نقش مدیریتی و پیام‌رسانی حضرت زینب(س) از عاشورا تا اربعین
رمز پیروزی حضرت زینب(س) در مدیریت برخاسته از ایمان وی نهفته است که در ایجاد تاریخ اسلام نقش فوق‌العاده‌ای را ایفا کرده و در بسیاری از صفحات تاریخ عاشورا حضور یافته و تا اربعین و حتی بعد آن هم هدف سالار شهیدان را با تمام و کمال اجرا کرده است.
یکشنبه، 23 مهر 1396 - 12:17

استاندارد زندگی امروزی در گزارش دیروزی استاندارد زندگی امروزی در گزارش دیروزی
چند سال پیش مؤسسه‌ بین‌المللی "شرایط کار در خارج" (ئی سی ای ECA) استاندارد زندگی در ۲۵۴ شهر بزرگ جهان را بررسی کرده بود که بر همین اساس شهرهای برن و کپنهاک بر سکوی نخست ایستادند. بغداد آخرین رتبه را گرفت و تهران تنها ۲۳ رده از بغداد جلوتر بود.
سه شنبه، 18 مهر 1396 - 14:11

استاد سعید محمد جعفری درفروتنی و تواضع علمی زیست استاد سعید محمد جعفری درفروتنی و تواضع علمی زیست
استاد جعفری به معنایی واقعی اندیشمند و فرهیخته ای بود که آثارش بیش از خودش در صحنه ارتباطات و روابط عمومی کشورحضور داشت واین نشان از وارستگی وبی ادعایی مثال زدنی اش داشت که در تمامی زمینه های پژوهش، تدریس، تالیف و ترجمه از خود نشان داد.
دوشنبه، 17 مهر 1396 - 08:43

تسلیت انجمن متخصصان روابط عمومی به مناسبت درگذشت استاد سعید محمد جعفری تسلیت انجمن متخصصان روابط عمومی به مناسبت درگذشت استاد سعید محمد جعفری
انجمن متخصصان روابط عمومی با انتشار اطلاعیه‌ای در گذشت استاد پیشکسوت سعید محمد جعفری پژوهشگر و مدرس حوزه ارتباطات بین الملل و روابط عمومی را به جامعه ارتباطات، روابط عمومی و خانواده آن مرحوم تسلیت گفت.
شنبه، 15 مهر 1396 - 23:29

 پیام انجمن روابط عمومی ایران به مناسبت درگذشت استاد سعید محمد جعفری پیام انجمن روابط عمومی ایران به مناسبت درگذشت استاد سعید محمد جعفری
پیام انجمن روابط عمومی ایران به مناسبت درگذشت استاد و پژوهشگر شهیر ارتباطات عضو بسیار قدیمی انجمن سعید محمد جعفری
شنبه، 15 مهر 1396 - 12:30

آیا روابط عمومی پتانسیل جذب سرمایه گذار در بخش معدن و صنایع معدنی را دارد؟ آیا روابط عمومی پتانسیل جذب سرمایه گذار در بخش معدن و صنایع معدنی را دارد؟
روابط عمومی حرفه ای با در نظر گرفتن بخش تحلیل بازار و آنالیز رسانه های معدنی و صنایع معدنی باید به عنوان یک عنصر تعیین کننده در بخش جذب سرمایه‌ های بخش خصوصی عمل نماید.
پنجشنبه، 13 مهر 1396 - 22:14

چگونه جای تو در جان زندگی سبز است چگونه جای تو در جان زندگی سبز است
خبر جانسوز هجرت دانشمند بی ادعا و همراه ۳۰ ساله ام، سعید عزیز، دلم را سخت به درد آورد، به یاد، سعید جان: تو نیستی که ببینی، چگونه عطر تو در عمق لحظه ها جاری است - چگونه عکس تو در برق شیشه ها، پیداست. چگونه جای تو در جان زندگی سبز است.
شنبه، 15 مهر 1396 - 00:04

دریا دریا خبر از چند قطره خون آمریکایی دریا دریا خبر از چند قطره خون آمریکایی
کرامت بخشیدن هایی که فارغ از زیرساخت های اجتماعی، نگرش ها و ایدئولوژی های حاکم بر جوامع و مکاتب بشری، به دست خود انسان های هر اجتماعی شکل خواهد گرفت، همانگونه که سالیان پیش، نماد برابری و یکسانی ارزش انسان ها، بر سردر ورودی سرای بوالحسن خرقانی نقش بست و همچنان پابرجاست هرکس در این سرای درآمد نانش دهید و از ایمانش مپرسید.
چهارشنبه، 12 مهر 1396 - 09:40

رعایت مزیت نسبی پایدار در صنعت ساختمان رعایت مزیت نسبی پایدار در صنعت ساختمان
اگر بپذیریم دو عنصر مهم در موفقیت این صنعت وجود دارد، این استراتژی مزیت نسبی پایدار شرکت هاست که از طریق روابط عمومی می تواند مجموعه ای از اطلاعات، دانش و توانایی‌های شرکت و رقبا را بدست آورده و با در نظر گرفتن آن؛ استراتژی جدیدی را بنا نماید...
سه شنبه، 11 مهر 1396 - 09:39

نقد و تحلیل جایگاه روابط عمومی در سازمان حفاظت محیط زیست نقد و تحلیل جایگاه روابط عمومی در سازمان حفاظت محیط زیست
متاسفانه طی سالیان گذشته جایگاه روابط عمومی در سازمان حفاظت محیط زیست همواره با چالش­ها و تنش ­هایی روبرو بوده که باعث تنزل جایگاه آن شده است و از اینرو ضرورت دارد باتوجه به وضعیت فعلی محیط زیست کشور و برای حفظ آن با جلب مشارکت 80 میلیون ایرانی، به ارتقای واحد روابط عمومی سازمان چه در ستاد و چه در روابط عمومی محیط زیست استان­ها، توجه ویژه ای شود.
جمعه، 7 مهر 1396 - 16:32

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با سالنامه تخصصی روابط عمومی


  نظر جالب این روزنامه نگار اینوستیگیتیو درباره فقر و فقیر


  سه فاجعه بزرگ روابط عمومی در سال 2017


  نقش روابط عمومی و تبلیغات


  شش گرایش جدید روابط عمومی در جهان


  توسعه و تجهیز روابط عمومی ها به ابزار نوین ضروریست


  تقدیر از روابط عمومی بانک صادرات قم


  مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری اردبیل منصوب شد


  انتصاب مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش


  محمد سلطانی فرمعاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: جلد سوم کتاب استانداردهای روابط عمومی منتشر شد