درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 5 اردیبهشت 1396 - 09:07   

دیدار انسان و روبات در نمایشگاه صنعتی هانوفر

  دیدار انسان و روبات در نمایشگاه صنعتی هانوفر


ادامه ادامه مطلب یک

کاربران دروغین فیسبوک شما را کنترل می‌کنند

  کاربران دروغین فیسبوک شما را کنترل می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

تقویم روز روابط عمومی: سالروز تاسیس رادیو ایران

  تقویم روز روابط عمومی: سالروز تاسیس رادیو ایران


ادامه ادامه مطلب سه

فوت یک روزنامه نگار اینوستیگیتیو معروف

  فوت یک روزنامه نگار اینوستیگیتیو معروف


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ظهور و بروز عملکرد بانک از طریق روابط عمومی صورت می‌گیرد
  داود عسکرپور مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان گراش شد
  عید بعثت مبارک
  کاربران دروغین فیسبوک شما را کنترل می‌کنند
  دیدار انسان و روبات در نمایشگاه صنعتی هانوفر
  تقویم روز روابط عمومی: سالروز تاسیس رادیو ایران
  سرنوشت نخستین روزنامه ای که در آمریکا انتشار یافت
  فراخوان مهم بانک ملی ایران به منظور تکمیل اطلاعات مشتریان
  فراخوان سمینار تبیین نقش روابط عمومی ها در تحقق اقتصاد مقاومتی
  مدیر روابط عمومی بانک سرمایه تایید صلاحیت شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  روابط عمومی ایرانی  

مقاله/ نقش روابط عمومی در رشد تولید ملی و ایجاد اشتغال مقاله/ نقش روابط عمومی در رشد تولید ملی و ایجاد اشتغال
دست اندرکاران و ارتباط گران به ویژه روابط عمومی ‏ها بویژه در مراکز متولی مرتبط با حوزه های دانش بنیان، تولید، اقتصاد، کشاورزی، صنعت، دام و طیور، گردشگری و آموزشی و سایر رشته ها می بایست فضای پویا و با نشاط اجتماعی را فراهم کنند و از ظرفیت همه اقشار مردم بویژه نخبگان و مخاطبین استفاده کنند تا منجر به خلاقیت و نوآوری، توسعه کارآفرینی با تکیه بر اقتصاد مقاومتی شوند.
دوشنبه، 28 فروردین 1396 - 08:07

فراخوان آثار دوازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان آثار دوازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی
در پی برگزاری یازده دوره جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی در سال‌های 95-81، انجمن متخصصان روابط عمومی با همکاری دست‌اندرکاران روابط عمومی سازمان‌ها، موسسات دولتی و غیردولتی، استادان، کارشناسان و دانشجویان این رشته، در نظر دارد دوازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی را در دو سطح ملی و استانی برگزار نماید.
شنبه، 26 فروردین 1396 - 14:36

دیدگاه مدیران و مسئولان/ آسیب های روابط عمومی/ بخش دهم دیدگاه مدیران و مسئولان/ آسیب های روابط عمومی/ بخش دهم
در حال حاضر یکی از آسیب مهم روابط عمومی ها عدم تبیین مناسب درخصوص جایگاه این دایره در تشکیلات سازمانی است به گونه ای که مدیران ناتوان احساس می کنند روابط عمومی در سازمان ها به جای صیانت از اهداف و جایگاه سازمان ها، باید مراقب میز و جایگاه آنها باشد.
چهارشنبه، 25 اسفند 1395 - 02:43

شورای شهر و ارتباطات بین المللی شورای شهر و ارتباطات بین المللی
ما معتقدیم شورای شهر بایستی در عرصه فراسازمانی و بین المللی به آن چنان درجه ای از سطح تعاملات و ارتباطات برسد که بتواند در کنار کارگزاران دولتی، یک بازوی مشورتی متخصص و راهگشا در راه رشد و توسعه کشور در همه ابعاد مورد نظر باشد.
دوشنبه، 21 فروردین 1396 - 14:06

دیدگاه مدیران و مسئولان/ روابط رسانه ای/ بخش نهم دیدگاه مدیران و مسئولان/ روابط رسانه ای/ بخش نهم
اگر روابط عمومی ها به صحت اطلاعاتی که منتشر می کنند واقف نباشند و یک یا دو بار اشتباه کنند، دیگر کسی اخباری که توسط آن روابط عمومی منتشر می شود را باور نمی کند.
چهارشنبه، 25 اسفند 1395 - 02:19

دیدگاه مدیران و مسئولان/ روابط عمومی/ بخش هشتم دیدگاه مدیران و مسئولان/ روابط عمومی/ بخش هشتم
روابط عمومی‌ ها با چهره‌ای خندان، مضطرب‌ترین افراد سازمان محسوب می‌شوند که این اضطراب ریشه در مسئولیت ویژه و حساس آنها دارد و این امر به سلامت آنان آسیب می‌زند، پس مشکلی ندارد که اگر آن را در رده‌بندی مشاغل سخت و زیان آور قرار دهیم.
چهارشنبه، 25 اسفند 1395 - 02:36

جایگاه روابط عمومی در دوره مدرنیته جایگاه روابط عمومی در دوره مدرنیته
در شرایطی که روابط عمومی ها نیز مانند سایر بخش های جامعه در روند طبیعی گذار از سنت به مدرنیته قرار گرفته اند، برای تحقق اهداف و جایگاه متعالی موردنظر که ذکر شد چه باید کرد؟ آیا به تبع این شرایط، وظایف و قوانین و مقررات در روابط عمومی ها نیز تغییر خواهد کرد؟
پنجشنبه، 17 فروردین 1396 - 19:45

نقش فرهنگ سازی روابط عمومی در اقتصاد مقاومتی نقش فرهنگ سازی روابط عمومی در اقتصاد مقاومتی
در دنیای کنونی ضرورت توجه به نقش و رضایت مردم یکی از بزرگترین سرمایه های اجتماعی هرکشوری به حساب می‌آید و روابط عمومی‌ها در توسعه نظام ارتباطی جامعه ، آگاه سازی افکار عمومی ، رضایت‌مندی و جلب مخاطب ، تفاهم و همدلی ، نقش روشنگری و اساسی دارند.
چهارشنبه، 16 فروردین 1396 - 12:19

دیدگاه مدیران و مسئولان/ روابط عمومی/ بخش هفتم دیدگاه مدیران و مسئولان/ روابط عمومی/ بخش هفتم
روابط عمومی‌ ها با چهره‌ای خندان، مضطرب‌ترین افراد سازمان محسوب می‌شوند که این اضطراب ریشه در مسئولیت ویژه و حساس آنها دارد و این امر به سلامت آنان آسیب می‌زند، پس مشکلی ندارد که اگر آن را در رده‌بندی مشاغل سخت و زیان آور قرار دهیم.
چهارشنبه، 25 اسفند 1395 - 02:39

تجلیل از 25 سال تلاش علمی و عملی دکتر حسن بشیر در حوزه ارتباطات و روابط‌عمومی تجلیل از 25 سال تلاش علمی و عملی دکتر حسن بشیر در حوزه ارتباطات و روابط‌عمومی
همزمان با برگزاری دوازدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک، از 25 سال تلاش علمی و عملی دکتر حسن بشیر در حوزه ارتباطات و روابط‌عمومی تجلیل بعمل خواهد آمد.
سه شنبه، 15 فروردین 1396 - 14:42

 دیدگاه مدیران و مسئولان/ روابط عمومی دولت/ بخش ششم  دیدگاه مدیران و مسئولان/ روابط عمومی دولت/ بخش ششم
بدنه ساختاری روابط عمومی دولت این روزها افسرده است، افسردگی از آن لحاظ که دولت بدلیل فشار زیاد کاری این نهاد را بعنوان بازوی اجرایی خود فراموش کرده و اهمیتی به آن نمی دهد.
چهارشنبه، 25 اسفند 1395 - 02:23

دیدگاه مدیران و مسئولان/ روابط عمومی/ بخش پنجم دیدگاه مدیران و مسئولان/ روابط عمومی/ بخش پنجم
بازسازی دیدگاه مدیران و روسای سازمان ها و دستگاه‌های اجرایی نسبت به روابط عمومی امری است که باید رخ دهد. ضعف عمده این حوزه، عدم نگاه تخصصی و علمی مسئولان به روابط عمومی است.
چهارشنبه، 25 اسفند 1395 - 02:16

فراخوان سومین دوره اعطای نشان عالی روابط عمومی فراخوان سومین دوره اعطای نشان عالی روابط عمومی
به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی و برای سومین بار در کشور،"نشان عالی روابط عمومی" از سوی انجمن متخصصان روابط عمومی و موسسه کارگزار روابط عمومی به مدیران برتر روابط عمومی کشور اعطا می شود.
چهارشنبه، 2 فروردین 1396 - 13:18

فراخوان دومین نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای روابط عمومی ایران فراخوان دومین نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای روابط عمومی ایران
   از آنجایی که دعوت برنامه ریزی برای دریافت و بررسی آثار روابط عمومی ها در زمان اعلام شده از اهمیت بالایی برخوردار است لذا پیشنهاد می شود روابط عمومی ها حداکثر تا تاریخ 15 اردیبهشت ماه نسبت به ارسال آثار فاخر منتخب خود اقدام نمایند.
شنبه، 12 فروردین 1396 - 21:34

دیدگاه مدیران و مسئولان/ روابط عمومی/ بخش چهارم دیدگاه مدیران و مسئولان/ روابط عمومی/ بخش چهارم
شاخص ارزیابی موفقیت با عدم موفقیت ما در خدماتی که برای مردم و جامعه انجام می دهیم در نهایت رضایت مردم است و روابط عمومی ها باید میزان این رضایتمندی را تشخیص دهند.
چهارشنبه، 25 اسفند 1395 - 01:49

دیدگاه مدیران و مسئولان/ وظایف روابط عمومی/ بخش سوم دیدگاه مدیران و مسئولان/ وظایف روابط عمومی/ بخش سوم
وظیفه اصلی روابط‌عمومی‌ها گرفتن نبض جامعه است که باید جامعه را رصد کرده و تعاملی دو سویه با مردم داشته باشد تا چشم‌انداز روشن‌تری در بحث توسعه داشته باشیم.
چهارشنبه، 25 اسفند 1395 - 01:39

دیدگاه مدیران و مسئولان/ اهمیت و جایگاه روابط عمومی/ بخش دوم دیدگاه مدیران و مسئولان/ اهمیت و جایگاه روابط عمومی/ بخش دوم
متاسفانه در ایران روابط عمومی در سراب فکری مدیران قرار دارد و به عنوان کار تخصصی به آن نگاه نمی شود بلکه در حد انجام کارهای مربوط به تشریفات ادارات و حتی کارهای شخصی توسط بعضی مدیران ضعیف تعریف می شود.
چهارشنبه، 25 اسفند 1395 - 01:36

دیدگاه مدیران و مسئولان/ روابط عمومی/ بخش اول دیدگاه مدیران و مسئولان/ روابط عمومی/ بخش اول
مدیران امروزه نتوانسته اند از ظرفیت های بسیار زیاد و بالفعل روابط عمومی ها در پیشبرد اهداف و انعکاس عملکرد خود به مخاطبان بهره ببرند لذا ما معتقدیم که روابط عمومی شریان حیاتی یک دستگاه محسوب می شود.
چهارشنبه، 25 اسفند 1395 - 01:32

پیام نوروزی انجمن متخصصان روابط عمومی پیام نوروزی انجمن متخصصان روابط عمومی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- انجمن متخصصان روابط عمومی در آستانه سال نو با انتشار پیامی پیشرفت و توسعه نهاد روابط عمومی در کشور را خواستار شد.
سه شنبه، 1 فروردین 1396 - 13:08

عملکرد رسانه‌ها و روابط‌عمومی‌ها در سال ۱۳۹۵ عملکرد رسانه‌ها و روابط‌عمومی‌ها در سال ۱۳۹۵
به نظر می‌رسد نهاد روابط عمومی برای نقش‌آفرینی در پروژه‌های کلان کشور، راه نرفته بسیاری دارد. روابط‌عمومی‌ها باید در کنار ایفای مسئولیت و کارکردهای سازمانی خود در قالب نهادهای علمی و حرفه‌ای، توان مسئله‌یابی، تجزیه و تحلیل و ارائه راه حل در مسائل و پروژه‌های کلان کشور را داشته باشند.
یکشنبه، 29 اسفند 1395 - 11:57

برخی از مهمترین فعالیت های انجمن متخصصان روابط عمومی در سال 95 برخی از مهمترین فعالیت های انجمن متخصصان روابط عمومی در سال 95
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- انجمن متخصصان روابط عمومی برخی از فعالیت‌های مهم این انجمن در سال 1395 را اعلام کرد.
چهارشنبه، 25 اسفند 1395 - 09:29

هدایای نوروزی روابط عمومی هدایای نوروزی روابط عمومی
خرید هدایای نوروزی روابط عمومی که تا یک ماه پیش از عید آغاز می شود و توزیع آن تا اوایل اردیبهشت ماه ادامه پیدا می کند نیز باید با توجه به همین بینش انجام شود. برای رسیدن به این بینش غیر از شناخت سازمان، مخاطب، ارتباط و بودجه باید بتوانید اثرسنجی صحیحی از ارزش برای کارکنان و ذینفعان شرکت داشته باشید. یعنی به زبان عامیانه بدانید که هر کسی با چه چیزی خوشحال می شود؟
شنبه، 29 اسفند 1394 - 01:14

 اهمیت نقش روابط عمومی ادارات در عید نوروز اهمیت نقش روابط عمومی ادارات در عید نوروز
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اطلاع رسانی در دنیای امروز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در این بین روابط عمومی دستگاهها می توانند نقش موثری در اطلاع رسانی داشته باشند.
سه شنبه، 10 فروردین 1395 - 00:31

برنامه هوشمندانه مدیریت روابط عمومی برنامه هوشمندانه مدیریت روابط عمومی
روابط عمومی مجال انجام رسالت اصلی خود را نداشته است، همچنین انتظار می رود پس از دریافت مجوز حرکت شانه‌به‌شانه با رقبا و سبقت گرفتن از آنان را دربرنامه هوشمندانه مدیریت روابط عمومی شاهد باشیم.
یکشنبه، 8 اسفند 1395 - 23:11

آگاهی از مقررات، لازمه تاثیرگذاری در روابط عمومی آگاهی از مقررات، لازمه تاثیرگذاری در روابط عمومی
برخی مدیران برای روابط عمومی سازمان و مجموعه خود جایگاهی برابر با سایر بخش های سازمان قائل هستند. اما در این بین هم هستند برخی سازمان ها که هنوز جایگاهی پایین برای بخش روابط عمومی خود قائل هستند و به این بخش اهمیت زیادی نمی دهند و حتی ممکن است آن را زیر مجموعه یکی از معاونتها یا بخش های سازمان خود قرار می دهند.
شنبه، 7 اسفند 1395 - 10:04

وظایف روابط عمومی توسعه وظایف روابط عمومی توسعه
یکی از نقش های روابط عمومی را باید دانش مداری و دانش گستری عنوان کرد که حاصل آن توسعة آگاهی درجامعه است.
یکشنبه، 1 اسفند 1395 - 10:28

بررسی نقش روابط عمومی در فرآیند ارایه خدمات به ارباب رجوع بررسی نقش روابط عمومی در فرآیند ارایه خدمات به ارباب رجوع
روابط عمومی به واسطه نحوه اطلاع رسانی، نحوه ارتباطات درون سازمانی، نحوه ارتباطات برون سازمانی، افکارسنجی و تبلیغات سازمانی بر بهره وری سازمانی تاثیر دارد و مشتری مداری به توجه به کیفیت خدمات دهی، افزایش مهارت کارکنان و تکریم ارباب رجوع بر بهره وری سازمانی تاثیر دارد و کارایی و اثربخشی سازمانی را افزایش می دهد.
شنبه، 30 بهمن 1395 - 09:49

ابلاغیه کوچک سازی و ادغام روابط عمومی های استانداری ها متوقف شد ابلاغیه کوچک سازی و ادغام روابط عمومی های استانداری ها متوقف شد
به دستور معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور و موافقت رییس جمهور، اجرای مصوبه شماره 206/48891 مورخ 1394/04/06 شورای عالی اداری مبنی بر کوچک سازی و ادغام روابط عمومی های 31 استانداری تا پایان خرداد 1396 به تعویق افتاد.
پنجشنبه، 28 بهمن 1395 - 11:12

روابط عمومی و طرح تکریم ارباب رجوع
یکی از عمده‌ترین وظایف واحدهای روابط عمومی در تمامی سازمان‌ها اطلاع‌رسانی و آموزش است. در زمینه اطلاع‌رسانی، روابط‌عمومی تلاش می‌کند تا در دو بعد درونی و بیرونی وظیفه خود را انجام دهد.
پنجشنبه، 28 بهمن 1395 - 09:46

اهمیت اطلاع‌رسانی بحران در روزهای تاریک خوزستان اهمیت اطلاع‌رسانی بحران در روزهای تاریک خوزستان
این روزها و بعد از گذشت بیش از 11 سال از ورود ریزگردها به خوزستان، انتظار می‌رفت پس از این همه سال، به اهمیت موضوع مهم مدیریت اطلاع‌رسانی در بحران پی برده باشیم! مقوله‌ای که اهمیتی گاه به اندازه جان انسان‌ها دارد.
دوشنبه، 25 بهمن 1395 - 16:28

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز روابط عمومی: سالروز تاسیس رادیو ایران


  سرپرست دفتر روابط عمومی شرکت برق منطقه ای خوزستان معرفی شد


  داده های بزرگ برای تأثیر بزرگ، پیام روز جهانی ارتباطات


  روابط عمومی یعنی افکار سازی و تاثیر عمیق بر رفتارهای دیگران


  مدیر روابط عمومی بانک سرمایه تایید صلاحیت شد


  دومین جشنواره معرفی و تجلیل از خبرنگاران و روابط عمومی‌های منطقه ۲ کشور برگزار می‌شود


  مباحث بازاریابی و برند / افکار یک تبلیغاتچی


  ظهور و بروز عملکرد بانک از طریق روابط عمومی صورت می‌گیرد


  شرط پخش زنده در یوتیوب


  بیمه پارسیان محبوب ترین برند بیمه ای کشور به انتخاب مشتریان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: ویژه‌نامه "مثبت اندیشی در روابط عمومی" منتشر می شود