درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 4 تیر 1396 - 13:13   

پیامک های ویژه تبریک عید سعید فطر

  پیامک های ویژه تبریک عید سعید فطر


ادامه ادامه مطلب یک

مرکز روابط عمومی USC Annenberg

  مرکز روابط عمومی USC Annenberg


ادامه ادامه مطلب دو

دانشکده ارتباطات و روزنامه نگاری USC Annenberg

  دانشکده ارتباطات و روزنامه نگاری USC Annenberg


ادامه ادامه مطلب سه

تهدید به مسدود کردن تلگرام در روسیه

  تهدید به مسدود کردن تلگرام در روسیه


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شورای روابط عمومی هیات ورزش های رزمی گیلان تشکیل شد
  انتشار کتاب "مقررات روابط عمومی" بزودی
  پرسش و پاسخ درباره اطلاع رسانی در زمان بحران
  برنامه خاص فیس‌بوک برای مقابله با تبلیغات تروریستی
  چطور تصاویر اینستاگرام خود را آرشیو کنیم؟
  روس ها رسانه های آمریکایی را کنترل می کنند
  آمریکا در پی رشوه به تلگرام
  چهار اصل ساده برای مقابله با متوسط‌گرایی ناشی از مدیریت ناکارﺁمد
  چگونه بین کارکنان اعتماد به نفس ایجاد کنید
  جنگ سایبری بین هکرهای یونانی و ترکیه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  روابط عمومی ایرانی  

چالش های روابط عمومی و ضرورت تغییر دیدگاه مدیران چالش های روابط عمومی و ضرورت تغییر دیدگاه مدیران
آنچه اهمیت دارد این است که کار روابط عمومی تسهیل و خدمت به مدیریت است نه مدیر. برای آنکه محور اساسی کار روابط عمومی کسب منافع برای کل سازمان است نه برای شخصی که در رأس هرم سازمانی قرار گرفته است.
یکشنبه، 4 تیر 1396 - 09:14

نگاهی به نقش روابط عمومی‌ها در توسعه ملی نگاهی به نقش روابط عمومی‌ها در توسعه ملی
این نهاد همان‌قدر که در اندیشه حفظ منافع سازمان است، به منافع مشتریان نیز می‌اندیشد و خوب می‌داند که در صورت برقراری ارتباط دو سویه میان مشتریان و سازمان، هر دو رکن این ارتباط منتفع می‌شوند.
دوشنبه، 5 تیر 1396 - 08:07

دکتر امیر مسعود مظاهری استاد دانشگاه:     لزوم رضایتمندی مخاطب در اولویت سازمان ها دکتر امیر مسعود مظاهری استاد دانشگاه:     لزوم رضایتمندی مخاطب در اولویت سازمان ها
هر چقدر روابط عمومی ها گشودگی داشته باشند بر اساس همان اصولی که در ارتباطات موثر وجود دارد و پذیرنده و تاییدکننده جامعه بیرون باشد در این مسیر موفق تر خواهند بود.
دوشنبه، 22 خرداد 1396 - 17:46

روابط عمومی پیشانی ارتباطات داخلی و خارجی هر حکومت روابط عمومی پیشانی ارتباطات داخلی و خارجی هر حکومت
امروز روابط عمومی پیشانی ارتباطات داخلی و خارجی هر حکومت است؛ سربلندی هر سازمانی رابطه مستقیم با عملکرد روابط عمومی آن دارد و حتی شرکت های کوچکتر نیز با اراده و مدیریت روابط عمومی بزرگ می شوند و جان می گیرند.
دوشنبه، 29 خرداد 1396 - 14:27

دکتر میر فخرایی استاد علوم ارتباطات:   لزوم ارائه تصویر واقعی سازمان در افکار عمومی به مدیریت دکتر میر فخرایی استاد علوم ارتباطات:   لزوم ارائه تصویر واقعی سازمان در افکار عمومی به مدیریت
مشکل اصلی روابط عمومی ما این است که واقعیت سازمان را به مدیران گوشزد نمی کند تا زمینه ساز تغییر باشد و این واقعیت وجود دارد که این تغییر با تبلیغات مسیر نیست بلکه با اصلاح استراتژی سازمان قابل حل است
دوشنبه، 22 خرداد 1396 - 17:54

مسئولیت اجتماعی شرکت ها مسئولیت اجتماعی شرکت ها
مسئولیت اجتماعی نه به معنای اقدامات خیرخواهانه است و نه فعالیتهای روابط عمومی، در واقع به معنای سرمایه گذاری هوشمندی است که هم برای شرکت و هم برای جامعه سودمند است.
دوشنبه، 29 خرداد 1396 - 02:09

دکتر اسکویی مدیر روابط عمومی شرکت توسعه منابع آب ایران:     افزایش سطح انتظار و رضایتمندی مخاطبان دکتر اسکویی مدیر روابط عمومی شرکت توسعه منابع آب ایران:     افزایش سطح انتظار و رضایتمندی مخاطبان
روابط عمومی ها در ایجاد رضایتمندی نزد مخاطبان به نظرات آنها باید توجه کنند و تحت تاثیر نظرات مخاطبان قرار گیرند و فکر نکنند که باید حتما اثرگذار باشند. بلکه باید حتی از مخاطبان خود تاثیر هم بگیرند.
دوشنبه، 22 خرداد 1396 - 17:57

دکتر سلطانی فر مدیر گروه ارتباطات دانشگاه آزاد واحدعلوم تحقیقات: دوره روابط عمومی‌ مدیحه سرا و سناگو گذشته است دکتر سلطانی فر مدیر گروه ارتباطات دانشگاه آزاد واحدعلوم تحقیقات: دوره روابط عمومی‌ مدیحه سرا و سناگو گذشته است
امروز روابط عمومی‌ موفق است که برخواسته از نظر مردم و کارمندان و نهایتاً در تقابل با هم پوشانی کردن این منافع با حوزه های مدیران باشد و مدیران را در مقابل خواست مردم پاسخگو نماید، این جزء اهم وظایف روابط عمومی‌هاست.
دوشنبه، 22 خرداد 1396 - 17:35

انتخاب روابط عمومی ضابطه مند در دولت جدید انتخاب روابط عمومی ضابطه مند در دولت جدید
مدت هاست که دولت ها در ارائه و اطلاع رسانی عملکرد ها و دستاوردهای خود ضعیف عمل می کنند. مقصر این موضوع می تواند روابط عمومی های سازمان ها و وزارتخانه ها باشد که در اطلاع رسانی صحیح عملکرد وزرای خود نمره قابل قبولی نداشته اند.
چهارشنبه، 24 خرداد 1396 - 11:56

روابط عمومی، منظومه فلسفی اجتماعی روابط عمومی، منظومه فلسفی اجتماعی
روابط عمومی یک منظومه فلسفی است که علاوه بر اینکه بر پایه ارتباطات بنیانگذاری شده است، بر بنیان های اجتماعی، فرهنگی و اخلاقی استوار است. شاید کمتر حوزه ای از ارتباطات اجتماعی و انسانی، همچون روابط عمومی دارای این ویژگی های اساسی باشد.
جمعه، 19 خرداد 1396 - 22:42

روابط عمومی و توسعه اقتصادی روابط عمومی و توسعه اقتصادی
روابط عمومی می تواند از طریق تولید و بازتولید سرمایه اجتماعی؛ برقراری و توسعه ارتباطات مثبت؛ نشر اطلاعات صادقانه و آگاهانه؛ شنیدن صدای مردم؛ حمایت از تولید ملی؛ و کمپین سازی در زمینه مصرف بهینه، به پیشبرد اهداف کشور در رابطه با تحقق توسعه اقتصادی یاری رساند.
یکشنبه، 14 خرداد 1396 - 08:29

نقش روابط عمومی در توسعه اقتصادی نقش روابط عمومی در توسعه اقتصادی
گسترش صنعت روابط عمومی، راه حلی جهت جلب اعتماد و حمایت مردم، و در نتیجه فروش و درآمد بالا است، که خود به افزایش نرخ سهام شرکت ها و در نتیجه جذب سرمایه گذار خارجی منتهی می گردد. حمایت مصرف کننده داخلی و جذب سرمایه گذار خارجی، در دنیایی که با رکود اقتصادی مواجه است، خود نشان از حرکت یک کشور به سمت مسیر توسعه و خودکفایی اقتصادی است.
چهارشنبه، 10 خرداد 1396 - 08:24

روابط عمومی؛ پایگاه اطلاعاتی و ارتباطی روابط عمومی؛ پایگاه اطلاعاتی و ارتباطی
روابط عمومی در بسیاری از کشورهای پیشرفته و صنعتی در جایگاه واقعی خود قرار گرفته، ولی در جوامع درحال گذار این ساختار بیشتر تقلیدی و دچار روزمرگی و پراکنده کاری شده است.
سه شنبه، 9 خرداد 1396 - 08:26

نقش روابط عمومی در مدیریت مصرف نقش روابط عمومی در مدیریت مصرف
اصولاً مشارکت مردمی به سبب آن که نیازهای فرد را تأمین و عقاید وی را به دیگر انسانها منتقل می کند، بخش انرژی باعث افزایش دانش صرفه جویی می شود. یکی از علل پیدایش چنین امری را می توان انتقال تجارب در بین اقضار مردم باشد.
دوشنبه، 8 خرداد 1396 - 15:51

روابط عمومی اثرگذار و کل نگر روابط عمومی اثرگذار و کل نگر
واحدهای روابط عمومی در مجموعه های بزرگ حضور پررنگ تری در بازار رقابت های تجاری پیدا می کنند و مسئولیت های مهم و مهمتری متوجه این سازمان ها خواهد شد.
دوشنبه، 8 خرداد 1396 - 08:22

نقش روابط عمومی و تبلیغات در توسعۀ فرهنگ بیمه نقش روابط عمومی و تبلیغات در توسعۀ فرهنگ بیمه
روابط عمومی ها باید ظرفیت ها و قابلیت های صنعت بیمه را با تاًکید بر واقع گرایی اطلاع رسانی کرده و برای نهادینه سازی بیمه، موانع و آسیب‌های آن را شناسایی و برای رفع آنها برنامه‌ریزی کنند.
یکشنبه، 7 خرداد 1396 - 08:19

بازنگری در حوزه های ارتباطات، بازنمایی عملکردها وآینده پژوهی بازنگری در حوزه های ارتباطات، بازنمایی عملکردها وآینده پژوهی
توجه به مقوله پژوهش و تحقیق و اعمال روش های علمی برای توانمندسازی نیروهای انسانی با رویکرد تقویت توانمندی و بهره گیری از فنون مناسب ارتباطات برای پیشبرد اهداف از جمله عواملی خواهدبود که تاثیر زیادی را بر افزایش سطح توانمندی فرهنگی صنعت بیمه و متعاقب آن توانگری شرکت های بیمه گر خواهدگذاشت.
شنبه، 6 خرداد 1396 - 09:10

ارتباط بی اخلاق: تعطیل ارتباط بی اخلاق: تعطیل
به نظر می رسد اغلب مردم جامعه ما درک صحیح و درستی از ارتباط موثر ندارند. این نگاه مختص افراد خاصی نیست بلکه در مشاغل آزاد و سازمان ها و نهادها نیز دیده می شود.
شنبه، 6 خرداد 1396 - 08:03

«استعفای عاطفی»، دشمن روابط عمومی پویا «استعفای عاطفی»، دشمن روابط عمومی پویا
اگر در محل کار برای شما عقربه ها سنگین حرکت می‌کنند، یا ثانیه‌ها هرگز به پایان ساعت اداری نمی‌رسند و یا اگر یادتان می‌رود که میز کاری دارید و باید مرتبش کنید و اگر برنامه کاری مشخصی ندارید و اصلا دلتان نمی‌خواهد ارباب رجوعی به سراغتان بیاید، متاسفانه باید بگویم شما از کارتان استعفا داده‌اید.
چهارشنبه، 3 خرداد 1396 - 08:33

ضرورت نگاهی دیجیتالی به روابط عمومی های نوین ضرورت نگاهی دیجیتالی به روابط عمومی های نوین
چالشی که روابط عمومی های ما با آن دست به گریبان هستند، مخاطبانی‌است که‌ در حال‌ دگرگونی‌های عظیمی هستند و متاسفانه روابط عمومی های‌ سنتی‌ متوجه‌ این تغییر ماهیت و تغییر جغرافیای‌ مخاطبانش‌ نیست‌.
چهارشنبه، 3 خرداد 1396 - 07:56

اشارتی به تلاش زحمتکشان عرصه هنر هشتم  در دانشگاه آزاد اسلامی اشارتی به تلاش زحمتکشان عرصه هنر هشتم در دانشگاه آزاد اسلامی
امید امپراطوری رسانه ‏ای دانشگاه آزاد اسلامی انسجامی موثر به خود ببیند. یقین روابط عمومی نقشی بی‏بدیل در ارتقای کمی و کیفی این امپراطوری متشکل از یک روزنامه و دو خبرگزاری و تعداد زیادی نشریه علمی و سامانه اینترنتی خواهد داشت.
دوشنبه، 1 خرداد 1396 - 08:46

استاندارد سازی فعالیت های روابط عمومی موجب پویایی آن خواهد شد استاندارد سازی فعالیت های روابط عمومی موجب پویایی آن خواهد شد
استاندارد سازی فعالیت های روابط عمومی موجب پویایی آن خواهد شد و یکی از الزامات استاندارد سازی این فعالیت ها، تلاش گروهی فعالان این حرفه برای توسعه بیش از پیش روابط عمومی الکترونیک به ویژه استفاده از ظرفیت های شبکه های اجتماعی مجاز است.
دوشنبه، 1 خرداد 1396 - 07:20

روابط عمومی بخش معدن و صنایع معدنی یک آلترناتیو درجذب سرمایه گذار روابط عمومی بخش معدن و صنایع معدنی یک آلترناتیو درجذب سرمایه گذار
شروع به کار روابط عمومی در ایران و جهان از طریق بخش صنعت صورت گرفته است. با توسعه بخش معدن و صنایع معدنی روابط عمومی در حال تکامل و حرفه ای شدن است. تخصصی شدن روابط عمومی دربخش ,معدن و صنایع معدنی جهت افزایش بهره وری و جذب سرمایه اقتصادی است.
یکشنبه، 31 اردیبهشت 1396 - 12:51

گفتمان یعنى باورعمومى گفتمان یعنى باورعمومى
روابط عمومی ها باید با گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی به روش های ترویجی و فرهنگ سازی در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی حرکت کنند.
یکشنبه، 31 اردیبهشت 1396 - 10:37

 انتظارات جدی جامعه روابط عمومی از دولت آینده انتظارات جدی جامعه روابط عمومی از دولت آینده
یک مدرس دانشگاه به انگیزه روز روابط‌ عمومی و ارتباطات و همچنین برگزاری انتخابات، یادداشتی را به منظور نقد به قصد اصلاح روند سی و چند ساله نظام ارتباطی و روابط عمومی دولت، نگارش کرده است.
پنجشنبه، 28 اردیبهشت 1396 - 11:27

روزگــار روابط عمـومی روزگــار روابط عمـومی
روابط عمومی در ایران علیرغم همه مشکلات پیش رو که طبیعت یک جامعه بالنده و در مسیر توسعه و پیشرفت است، خوشبختانه به سوی ایفای نقش حرفه ای خود و اثرگذاری بیشتر در مناسبات فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و بین المللی گام بر می دارد.
چهارشنبه، 27 اردیبهشت 1396 - 07:39

بیانیه موسسه کارگزار روابط عمومی به مناسبت روز روابط عمومی بیانیه موسسه کارگزار روابط عمومی به مناسبت روز روابط عمومی
موسسه کارگزار روابط عمومی، در پیامی روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به همه کسانی که قلب شان برای اعتلای این کشور می تپد و دست و بازوی شان در مسیر توسعه و پیشرفت آن در کار و تلاش مداوم و سازنده است،‌ تبریک گفت.
سه شنبه، 26 اردیبهشت 1396 - 10:57

استاد هوشنگ عباس زاده عضوهیات علمی دانشگاه علامه طبا طبایی: لزوم تسری مثبت اندیشی به کل یک سازمان استاد هوشنگ عباس زاده عضوهیات علمی دانشگاه علامه طبا طبایی: لزوم تسری مثبت اندیشی به کل یک سازمان
روابط عمومی به عنوان معنای واقعی کلمه می‌تواند با بهره گیری از رویکردهای ارتباطی درست وحرفه ای با مخاطبان خود، حامل اثربخشی‌های زیادی در حوزه‌های مختلف سازمانی باشد و در این صورت نگاه مثبت و تفکر مثبت‌اندیشی که روابط عمومی می‌تواند در جامعه ایجاد کند انکار ناپذیراست به شرط آنکه از روابط عمومی حمایت لازم و بایسته در سازمان صورت گیرد.
سه شنبه، 26 اردیبهشت 1396 - 08:08

گذر پرشتاب از اطلاع رسانی سنتی گذر پرشتاب از اطلاع رسانی سنتی
ابزارهای اطلاع رسانی با گسترش لحظه ای علم و فناوری هر روز متنوع تر می شوند و روابط عمومی ها نیازمند بهره گیری از این ابزارهای نوین هستند. البته کار روابط عمومی هایی که مخاطبین آنها جامعه وسیعتری از مردم هستند بسیار سخت تر است.
دوشنبه، 25 اردیبهشت 1396 - 09:26

دکتر سید مجتبی حورایی استاد دانشگاه: مثبت اندیشی؛ بسترسازتحقق موفقیت ها درکارها دکتر سید مجتبی حورایی استاد دانشگاه: مثبت اندیشی؛ بسترسازتحقق موفقیت ها درکارها
در هر جایگاه و یا هرگونه فعالیتی که صورت می‌گیرد از یک خانم خانه‌دار تا رئیس جمهور یک کشور با هر جایگاه شغلی و اجتماعی، مثبت‌اندیشی لازمه موفقیت و انجام مناسب کارهاست.
دوشنبه، 25 اردیبهشت 1396 - 08:06

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پیامک های ویژه تبریک عید سعید فطر


  عید آمد و عید آمد وان بخت سعید آمد


  قتل دست اندرکاران نشریات در باغ شاه


  وقتی کسی می‌گوید، "روابط‏ عمومی"، اوّلین مطلبى که به ذهن شما می‌رسد چیست؟


  نگاهی به نقش روابط عمومی‌ها در توسعه ملی


  آگاهان اجتماعی افغانستان: اینجا فیس‌بوک است نه میدان جنگ


  واکنش شبکه "الجزیره" به درخواست کشورهای عربی


  شماره جدید ماهنامه مدیریت رسانه منتشر شد


  چالش های روابط عمومی و ضرورت تغییر دیدگاه مدیران


  راه‌اندازی اینترنت 5G پرسرعت تا سال 2019


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: دومین فراخوان آثار دوازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی