درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 1 شهریور 1396 - 08:35   

آیا توییتر رفع فیلتر می شود؟

  آیا توییتر رفع فیلتر می شود؟


ادامه ادامه مطلب یک

قیام "سیلیکون ولی" علیه راست‌گرایان افراطی

  قیام "سیلیکون ولی" علیه راست‌گرایان افراطی


ادامه ادامه مطلب دو

هوپ هیکس، از مدل تا مدیر روابط عمومی دونالد ترامپ

  هوپ هیکس، از مدل تا مدیر روابط عمومی دونالد ترامپ


ادامه ادامه مطلب سه

مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان امور دانشجویان منصوب شد

  مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان امور دانشجویان منصوب شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بایدها و نبایدها در نوشتن ایمیل
  قوانین طلایی روابط عمومی در شرایط بحرانی
  مبتکر Photo Essay در 97 سالگی درگذشت
  آیا توییتر رفع فیلتر می شود؟
  مدیران روابط‌عمومی در ارتباطات خود به کرامت انسانی توجه کنند
  برگزاری اولین همایش "پدافند غیر عامل" در بانک ملی ایران
  «جوک» جایزه ویژه جشنواره «بام»
  سخنگوی رسمی سازمان ملی استاندارد معرفی شد​
  امروز، آخرین فرصت افتتاح حساب قرض الحسنه پس انداز در بانک ملی ایران
  مدیر عامل بانک ملی ایران خبر داد: کاهش سهم بانک ملی ایران از مطالبات معوق شبکه بانکی به 9 درصد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  روابط عمومی ایرانی  

تنوع در ارتباطات تنوع در ارتباطات
در شبکه چرخی، رهبر به عنوان کانون و مرکز این ارتباطات فعالیت می‌کند و در شبکه زنجیره‌ای یک زنجیر فرماندهی رسمی وجود دارد. وجود هر یک از این سه شبکه به هدف گروه، بستگی دارد.
شنبه، 28 مرداد 1396 - 11:47

مدیریت عموم روابط در روابط عمومی مدیریت عموم روابط در روابط عمومی
در کشور ما کماکان همان مدیریت سنتى حاکم است که با بررسى اهداف و خواسته ها در عموم روابط و خاصه در روابط عمومی، در نهایت باید منجر به کسب موفقیت در زمان معین شود و آنچه در این میان از اهمیت بسیارى برخوردار است.
شنبه، 21 مرداد 1396 - 19:30

روابط عمومی حمل و نقل روابط عمومی حمل و نقل
روابط عمومی جای تعارف و تمجید نیست، چون روابط عمومی آن هم در حوزه حمل و نقل که با جان و مال مردم رابطه مستقیم دارد، بسیار بیشتر از روابط عمومی های سایر بخش ها دیده می شود، پس همواره نیازمند داشتن تصویر روشنی از خود نزد دیگران است.
پنجشنبه، 19 مرداد 1396 - 10:09

نقش روابط عمومی در جامعه مدنی نقش روابط عمومی در جامعه مدنی
در دموکراسی علی‌القاعده و ظاهراً مردم تعیین‌کننده‌اند. حال این که تا چه حد و چگونه تعیین‌کننده‌اند، بحث دیگری است. اما آن‌چه که به بحث حاضر مربوط می‌شود این است که در هر جامعه دموکراتیک به میزان حاکمیت واقعی مردم و نقش و تاثیرشان، مبحث روابط عمومی رنگ و قوت افزون‌تری می‌یابد.
دوشنبه، 9 مرداد 1396 - 08:27

لطفا مدیران روابط عمومی های خنثی و تنبل در دولت دوم روحانی را مرخص کنید! لطفا مدیران روابط عمومی های خنثی و تنبل در دولت دوم روحانی را مرخص کنید!
در حقیقت بنظر می رسد که کم اهمیت قلمدادکردن نقش اطلاع رسانی و روابط عمومی سازمانهای دولتی توسط دولت، بزرگترین مشکل آن در دوره اول به شمار می رفت تا حدی که در زمان انتخابات می توانست به پاشنه آشیل یا چشم اسفندیار آن مبدل شود.
یکشنبه، 8 مرداد 1396 - 19:45

مدرسه تابستانی؛ گشودن درهای سازمان به روی مردم مدرسه تابستانی؛ گشودن درهای سازمان به روی مردم
سازمانهایی که دارای چشم انداز و یا افق کاری وسیع تری می باشند می توانند شرکت کندگان خود را از سراسر کشورانتخاب نمایند، آنچه شگفت انگیز می نماید و یا فراتر از آن به معجزه شبیه خواهد بود اینکه در مدرسه های تابستانی هم سازمان و هم مخاطب به تجربه و درک تازه ای می رسند و قادر خواهند بود تا با انگیزه و روشن بینی بیشتری به ادامه فعالیت بپردازند.
یکشنبه، 8 مرداد 1396 - 09:32

انتشـارات در فضای سـایبری با روابط عمـومی الکتـرونیک انتشـارات در فضای سـایبری با روابط عمـومی الکتـرونیک
روابط عمومی الکترونیک یک چرخه خبری 24 ساعته به وجود آورده است، یعنی مخاطبان سازمان شما در هر زمان و مکان که اراده کنند می توانند به مطالب مورد دلخواه خود دست پیدا کنند.
یکشنبه، 8 مرداد 1396 - 09:08

روابط عمومـی و خلاقیت روابط عمومـی و خلاقیت
امروز دیگر شعار "هر شهروند ـ یک رسانه" شعاری ساده، پیش پا افتاده و غیرکاربردی نیست، بنابراین روابط عمومی ها برای موفق بودن باید چند سر وگردن بالاتر از رسانه های مردمی عمل کنند تا بتوانند سازمان خود را از گزند افشاگری ها، جوسازی ها، شانتاژهای خبری و در نهایت تخریب مصون بدارند.
یکشنبه، 8 مرداد 1396 - 08:13

چشم انداز نوین بخش ذوب آهن اصفهان با بهره گیری از روابط عمومی هوشمند چشم انداز نوین بخش ذوب آهن اصفهان با بهره گیری از روابط عمومی هوشمند
روابط عمومی ذوب آهن اصفهان تلاش می کند، در راستای تکریم 100 هزار تلاشگری که طی نیم قرن گذشته در تاریخ پرافتخار این شرکت نقش ایفا کرده اند گام بردارد. قطعاً همت این تلاشگران بزرگترین سرمایه ذوب آهن است و آینده درخشانی برای مادر صنعت فولاد کشور رقم می زند.
شنبه، 7 مرداد 1396 - 09:00

روابط عمومـی ارتبـاطی دوسـویه در فرایند پیام رسـانی روابط عمومـی ارتبـاطی دوسـویه در فرایند پیام رسـانی
اگر سازمانی به دنبال موفقیت در بازار رقابتی پرچالش امروزی است  باید با تکیه بر تیم روابط عمومی خبره و آگاه به مسائل روز خود تصویر ذهنی مناسبی از سازمان در بازار ایجاد کند و بیشترین بهره برداری را از پتانسیل تمامی کانال های ارتباطی خود بویژه کانال های ارتباطی نوین دنیای امروزی (نظیر شبکه های اجتماعی) حاصل نماید.
شنبه، 7 مرداد 1396 - 08:04

  تحقق تدبیر در قاب دولت شیشه ا  ی کرمان   تحقق تدبیر در قاب دولت شیشه ا  ی کرمان
روابط عمومی استانداری کرمان نیز بر پایه توان تخصصی و فنی نیروهای خود از یک سو و ظرفیت های موجود و همراهی استاندار کرمان از سوی دیگر توانسته نقش خود را در تحقق دولت شفاف و شیشه ای محقق سازد و در این راه از فرصت هایی چون فضای مجازی نیز غافل نبوده است.
دوشنبه، 30 مرداد 1396 - 01:07

مدیریت و دکتر نطقی مدیریت و دکتر نطقی
روابط عمومی بر شالوده فلسفه مدیریت نو است؛ این امر نشان می دهد که مسئولیت مدیران وسعت زیادی یافته است. روابط عمومی مدیران را در پذیرش این مسئولیت یاری می کند.
سه شنبه، 8 مرداد 1392 - 17:30

یادی از پدر روابط عمومی ایران یادی از پدر روابط عمومی ایران
دکتر نطقی در مورد روابط عمومی سخنان بسیاری گفته است که تا به امروز سرمشق فعلان روابط عمومی بوده است وی معتقد بود روابط عمومی در متن است نه در حاشیه، ضرورت است نه در لوکس، در خود مدیریت است نه در بیرون آن، پس حق داریم بگوئیم هر مدیریتی سزاوار روابط عمومی ای است که دارد.
شنبه، 2 مرداد 1395 - 10:25

اندیشمندان روابط عمومی و ارتباطات: دکتر نطقی پدر روابط عمومی اندیشمندان روابط عمومی و ارتباطات: دکتر نطقی پدر روابط عمومی
جایگاه تاثیرگذار دکتر نطقی در بنای اولیه ساختمان روابط عمومی در کشور ما کاملا روشن است
سه شنبه، 27 تیر 1391 - 11:30

مصرف گرایی و آسیب های آن/ فرهنگ سازی مصرف گرایی و آسیب های آن/ فرهنگ سازی
اگر خانواده در ابداع الگوی مصرف جمع در جامعه باز می ماند به معنی آن است که نظام تولیدی مناسبی وجود ندارد که خانواده بتواند متناسب با آن به جامعه پذیری نقش های مصرفی در بین اعضای خود بپردازد.
چهارشنبه، 21 تیر 1396 - 09:56

      روابط عمومی، فرهنگ ساز حقوق شهروندی       روابط عمومی، فرهنگ ساز حقوق شهروندی
روابط عمومی ها اطلاع و آگاهی تولید می کنند، یعنی افراد جامعه را از شرایط خود و جامعه و جهان فعلی مطلع می سازند. بنابراین گام نخست شهروندی، اطلاع یابی و آگاهی داشتن است، در واقع روابط عمومی ها باید با اطلاع رسانی و آگاه سازی شهروندان را از تاریکی و جهل بیرون آورند.
چهارشنبه، 21 تیر 1396 - 09:34

نقش ارتباطات در توسعه پایدار نقش ارتباطات در توسعه پایدار
امروزه ملاحظات جدیدی برای شناخت سطوح توسعه یافتگی جوامع وبه تبع آن فردی و اجتماعی مطرح است . تحولات و تطورات زندگی بشر ما را ملزم می کند گذشته را بخوانیم و آینده را بنویسیم .
یکشنبه، 11 تیر 1396 - 13:03

چالش های روابط عمومی و ضرورت تغییر دیدگاه مدیران چالش های روابط عمومی و ضرورت تغییر دیدگاه مدیران
آنچه اهمیت دارد این است که کار روابط عمومی تسهیل و خدمت به مدیریت است نه مدیر. برای آنکه محور اساسی کار روابط عمومی کسب منافع برای کل سازمان است نه برای شخصی که در رأس هرم سازمانی قرار گرفته است.
یکشنبه، 4 تیر 1396 - 09:14

نگاهی به نقش روابط عمومی‌ها در توسعه ملی نگاهی به نقش روابط عمومی‌ها در توسعه ملی
این نهاد همان‌قدر که در اندیشه حفظ منافع سازمان است، به منافع مشتریان نیز می‌اندیشد و خوب می‌داند که در صورت برقراری ارتباط دو سویه میان مشتریان و سازمان، هر دو رکن این ارتباط منتفع می‌شوند.
دوشنبه، 5 تیر 1396 - 08:07

دکتر امیر مسعود مظاهری استاد دانشگاه:     لزوم رضایتمندی مخاطب در اولویت سازمان ها دکتر امیر مسعود مظاهری استاد دانشگاه:     لزوم رضایتمندی مخاطب در اولویت سازمان ها
هر چقدر روابط عمومی ها گشودگی داشته باشند بر اساس همان اصولی که در ارتباطات موثر وجود دارد و پذیرنده و تاییدکننده جامعه بیرون باشد در این مسیر موفق تر خواهند بود.
دوشنبه، 22 خرداد 1396 - 17:46

روابط عمومی پیشانی ارتباطات داخلی و خارجی هر حکومت روابط عمومی پیشانی ارتباطات داخلی و خارجی هر حکومت
امروز روابط عمومی پیشانی ارتباطات داخلی و خارجی هر حکومت است؛ سربلندی هر سازمانی رابطه مستقیم با عملکرد روابط عمومی آن دارد و حتی شرکت های کوچکتر نیز با اراده و مدیریت روابط عمومی بزرگ می شوند و جان می گیرند.
دوشنبه، 29 خرداد 1396 - 14:27

دکتر میر فخرایی استاد علوم ارتباطات:   لزوم ارائه تصویر واقعی سازمان در افکار عمومی به مدیریت دکتر میر فخرایی استاد علوم ارتباطات:   لزوم ارائه تصویر واقعی سازمان در افکار عمومی به مدیریت
مشکل اصلی روابط عمومی ما این است که واقعیت سازمان را به مدیران گوشزد نمی کند تا زمینه ساز تغییر باشد و این واقعیت وجود دارد که این تغییر با تبلیغات مسیر نیست بلکه با اصلاح استراتژی سازمان قابل حل است
دوشنبه، 22 خرداد 1396 - 17:54

مسئولیت اجتماعی شرکت ها مسئولیت اجتماعی شرکت ها
مسئولیت اجتماعی نه به معنای اقدامات خیرخواهانه است و نه فعالیتهای روابط عمومی، در واقع به معنای سرمایه گذاری هوشمندی است که هم برای شرکت و هم برای جامعه سودمند است.
دوشنبه، 29 خرداد 1396 - 02:09

دکتر اسکویی مدیر روابط عمومی شرکت توسعه منابع آب ایران:     افزایش سطح انتظار و رضایتمندی مخاطبان دکتر اسکویی مدیر روابط عمومی شرکت توسعه منابع آب ایران:     افزایش سطح انتظار و رضایتمندی مخاطبان
روابط عمومی ها در ایجاد رضایتمندی نزد مخاطبان به نظرات آنها باید توجه کنند و تحت تاثیر نظرات مخاطبان قرار گیرند و فکر نکنند که باید حتما اثرگذار باشند. بلکه باید حتی از مخاطبان خود تاثیر هم بگیرند.
دوشنبه، 22 خرداد 1396 - 17:57

دکتر سلطانی فر مدیر گروه ارتباطات دانشگاه آزاد واحدعلوم تحقیقات: دوره روابط عمومی‌ مدیحه سرا و سناگو گذشته است دکتر سلطانی فر مدیر گروه ارتباطات دانشگاه آزاد واحدعلوم تحقیقات: دوره روابط عمومی‌ مدیحه سرا و سناگو گذشته است
امروز روابط عمومی‌ موفق است که برخواسته از نظر مردم و کارمندان و نهایتاً در تقابل با هم پوشانی کردن این منافع با حوزه های مدیران باشد و مدیران را در مقابل خواست مردم پاسخگو نماید، این جزء اهم وظایف روابط عمومی‌هاست.
دوشنبه، 22 خرداد 1396 - 17:35

انتخاب روابط عمومی ضابطه مند در دولت جدید انتخاب روابط عمومی ضابطه مند در دولت جدید
مدت هاست که دولت ها در ارائه و اطلاع رسانی عملکرد ها و دستاوردهای خود ضعیف عمل می کنند. مقصر این موضوع می تواند روابط عمومی های سازمان ها و وزارتخانه ها باشد که در اطلاع رسانی صحیح عملکرد وزرای خود نمره قابل قبولی نداشته اند.
چهارشنبه، 24 خرداد 1396 - 11:56

روابط عمومی، منظومه فلسفی اجتماعی روابط عمومی، منظومه فلسفی اجتماعی
روابط عمومی یک منظومه فلسفی است که علاوه بر اینکه بر پایه ارتباطات بنیانگذاری شده است، بر بنیان های اجتماعی، فرهنگی و اخلاقی استوار است. شاید کمتر حوزه ای از ارتباطات اجتماعی و انسانی، همچون روابط عمومی دارای این ویژگی های اساسی باشد.
جمعه، 19 خرداد 1396 - 22:42

روابط عمومی و توسعه اقتصادی روابط عمومی و توسعه اقتصادی
روابط عمومی می تواند از طریق تولید و بازتولید سرمایه اجتماعی؛ برقراری و توسعه ارتباطات مثبت؛ نشر اطلاعات صادقانه و آگاهانه؛ شنیدن صدای مردم؛ حمایت از تولید ملی؛ و کمپین سازی در زمینه مصرف بهینه، به پیشبرد اهداف کشور در رابطه با تحقق توسعه اقتصادی یاری رساند.
یکشنبه، 14 خرداد 1396 - 08:29

نقش روابط عمومی در توسعه اقتصادی نقش روابط عمومی در توسعه اقتصادی
گسترش صنعت روابط عمومی، راه حلی جهت جلب اعتماد و حمایت مردم، و در نتیجه فروش و درآمد بالا است، که خود به افزایش نرخ سهام شرکت ها و در نتیجه جذب سرمایه گذار خارجی منتهی می گردد. حمایت مصرف کننده داخلی و جذب سرمایه گذار خارجی، در دنیایی که با رکود اقتصادی مواجه است، خود نشان از حرکت یک کشور به سمت مسیر توسعه و خودکفایی اقتصادی است.
چهارشنبه، 10 خرداد 1396 - 08:24

روابط عمومی؛ پایگاه اطلاعاتی و ارتباطی روابط عمومی؛ پایگاه اطلاعاتی و ارتباطی
روابط عمومی در بسیاری از کشورهای پیشرفته و صنعتی در جایگاه واقعی خود قرار گرفته، ولی در جوامع درحال گذار این ساختار بیشتر تقلیدی و دچار روزمرگی و پراکنده کاری شده است.
سه شنبه، 9 خرداد 1396 - 08:26

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مبتکر Photo Essay در 97 سالگی درگذشت


  قوانین طلایی روابط عمومی در شرایط بحرانی


  پنح تفاوت اصلی بین تبلیغات و روابط عمومی


  نتایج یک تحقیق نشان داد: دیدگاه و روش رفتار انسان از هوش او مهم تر است


  پیش‌بینی حذف قریب‌الوقوع مراکز مخابراتی


  تاسیس کرسی «ارتباطات علم و فناوری» در دانشکده علوم ارتباطات


  برگزاری دوره‌های آموزشی روابط عمومی‌ اوقاف در تبریز


  «عکس بفرست، جایزه بگیر»


  شیائومی و گوگل موبایل می‌سازند


  برگزاری اولین همایش "پدافند غیر عامل" در بانک ملی ایران


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: سرفصل های کارگاه آموزشی مدیریت استراتژیک روابط عمومی اعلام شد