درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 2 مرداد 1398 - 13:37   

انتصاب سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت

  انتصاب سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت


ادامه ادامه مطلب یک

اعلام محورهای کارگاههای آموزشی انجمن متخصصان روابط عمومی

  اعلام محورهای کارگاههای آموزشی انجمن متخصصان روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

آیا دنیای دیجیتال روابط عمومی ها را تضعیف می کند؟

  آیا دنیای دیجیتال روابط عمومی ها را تضعیف می کند؟


ادامه ادامه مطلب سه

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  همایش مدیران روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام رضا(ع) در مشهد برگزار می شود
  مدیرکل ورزش و جوانان فارس: روابط عمومی صدای رسای خدمت رسانی به مردم باشد
  روابط عمومی ها مرکز و پردازش اطلاعات دستگاه های اجرایی باشند
  سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان: مدیران دستگاه‌های اجرایی در جهت تقویت روابط عمومی‌ها اقدام کنند
  مطالبات رسانه های فارس به وزارتخانه ارجاع داده می شود
  برگزاری آزمون خبرنویسی ویژه مسئولین روابط عمومی ادارات و دستگاههای اجرایی شهرستان پاکدشت
  آیا دنیای دیجیتال روابط عمومی ها را تضعیف می کند؟
  مدیر کل ورزش و جوانان فارس عنوان کرد: روابط عمومی صدای رسای خدمت رسانی به مردم باشد
  یک اتفاق خوب در راه است!
  عملکرد بانک ملی ایران از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی در سال گذشته
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  روابط عمومی ایرانی  

دیدار جمعی از فعالان روابط عمومی با رئیس قوه مقننه دیدار جمعی از فعالان روابط عمومی با رئیس قوه مقننه
جمعی از فعالان روابط عمومی بعد از ظهر روز یکشنبه با رئیس قوه مقننه دیدار کردند. علی لاریجانی در این دیدار، ضمن تبادل نظر با فعالان روابط عمومی، بر اهمیت آموزش در روابط عمومی تاکید کرد.
دوشنبه، 31 تیر 1398 - 02:38

نگاه آینده محور به موضوع روابط عمومی نگاه آینده محور به موضوع روابط عمومی
روابط عمومی های سازمانهای یاد گیرنده این پالس ها را به مدیریت سازمان منتقل کنند که با توجه به مقتضیاتی که در بازار اقتصاد جهانی وجود دارد در جهت جلب مشتری و ارتقاء کیفیت و دستیابی مشتریان وفادار و ارائه خدمات پس از فروش یا خدمات پس از استفاده در سازمان ایجاد شود که در قدم اول باید مشتریان وفادار خود را حفظ کرده و به تدریج دنبال جلب مشتریان جدیدتر باشند.
جمعه، 21 تیر 1398 - 18:04

رئیس جمهور در حکمی اولویت های ارتباطاتی و رسانه ای سخنگوی دولت را ابلاغ کرد رئیس جمهور در حکمی اولویت های ارتباطاتی و رسانه ای سخنگوی دولت را ابلاغ کرد
«ایجاد هم‌افزایی و هماهنگی میان روابط عمومی‌ها»، «ارتقا کیفی فعالیت روابط عمومی‌ها در جهت افزایش شفافیت و پاسخگویی دولت در مورد سوالات، ابهامات و شایعات در مورد عملکرد دولت»، «اطلاع‌رسانی سریع و دقیق و دسترسی آزادانه مردم به اطلاعات»، «سیاستگذاری، برنامه‌ریزی و هدایت روابط عمومی‌ها و نظارت بر عملکرد آن‌ها در جهت سیاست‌های اطلاع‌رسانی دولت» و «طراحی و تدوین فعالیت‌های رسانه‌ای ارتباطات اجتماعی با همکاری وزرا و معاونین رئیس‌جمهور و استانداران».
چهارشنبه، 19 تیر 1398 - 01:40

جایگاه روابط عمومی در ایران؛ جایگاهی متزلزل یا راسخ ... جایگاه روابط عمومی در ایران؛ جایگاهی متزلزل یا راسخ ...
هر چند اثر گذاری یک روابط عمومی در ساختار اجرایی یک سازمان از باب علمی انکار ناپذیر است اما برخی مدیران با نگرش سلیقه ای و غیر علمی، روابط عمومی ها را ابزار و دستمایه ای برای دستیابی به اهداف شخصی، گروهی، سیاسی و حتی حفظ جایگاه خود قرار داده و رسالت و نقش روابط عمومی در سازمانها را بگونه ای ترسیم می کنند که این حوزه را از نظر وظایف سازمانی با ابهامات بسیاری مواجه می سازد.
سه شنبه، 11 تیر 1398 - 15:08

یک روابط عمومی خوب یک روابط عمومی مرده است یک روابط عمومی خوب یک روابط عمومی مرده است
متاسفانه دیدگاه غلط برخی مدیران سازمان‌ها منجر به ایجاد نگرش‌های غلط در مورد روابط عمومی‌ها شده است. این مدیران در تبعیت از مشاوران مرئی و نامرئی خود خواهان یک روابط عمومی رئیس محور هستند.
سه شنبه، 11 تیر 1398 - 00:56

آینده نگری روابط عمومی درگرو گذار ازنگاه دولتی است آینده نگری روابط عمومی درگرو گذار ازنگاه دولتی است
آنچه در غرب باعث رشد روابط عمومی ها شده نگاه به بخش خصوصی و نگاه به اینکه اگر یک سازمان و نهادی بخواهد شروع به کار کند و فعالیت خود را گسترش دهد به روابط عمومی ساختاری خود نگاه نمی کند بلکه از ابزارهای بخش خصوصی استفاده می کند. بنابراین نگاه دولت محور و کارمند محوری به روابط عمومی عامل ایستایی آن خواهد بود و محل و مجالی برای اینده نگری نخواهد داشت.
یکشنبه، 9 تیر 1398 - 14:25

واقع بینی نسبت به روابط عمومی، نیاز سازمان های امروز واقع بینی نسبت به روابط عمومی، نیاز سازمان های امروز
بی شک هوشمندی در هم سوئی با تغییرات و بهره گیری از ظرفیت ها و قابلیت های موجود و برخورداری از انعطاف در مواجهه با تغییرات و عدم مقاومت در مقابل آن مانائی و پایداری هر سازمان را در چرخه فعالیت و اثر بخشی آن بر جامعه هدف، بهتر و بیشترمی سازد. روابط عمومی به عنوان یکی از ظرفیت های بی بدیل در دنیای گسترده و پر پیچ و خم ارتباطات انسانی، اجتماعی و سازمانی قلمداد می گردد.
چهارشنبه، 5 تیر 1398 - 14:14

انتقاد تند خبرگزاری مهر از روابط عمومی ها/ فاشیست‌هایی که در نقد را می‌بندند انتقاد تند خبرگزاری مهر از روابط عمومی ها/ فاشیست‌هایی که در نقد را می‌بندند
عموم خبرنگاران و روزنامه‌نگارانی که اندکی تعهد و دغدغه اجتماع دارند، بارها با این مساله مواجه شده‌اند: به محض انتشار نقدی از یک سازمان یا یک نهاد دولتی و حکومتی شخصی از روابط عمومی آن سازمان تماس گرفته و ضمن ادعای اینکه شما کارتان حرفه‌ای نیست، خواهان برداشتن آن مطلب شده‌اند.
سه شنبه، 4 تیر 1398 - 14:44

خسرویی که به دریا زد خسرویی که به دریا زد
استاد روابط عمومی، خسرو رفیعی بعد از سالها تلاش از بانک پاسارگاد خداحافظی کرد. وی که پس از بازنشستگی از سازمان آب و فاضلاب برای همکاری با این بانک دعوت شده بود در معرفی و ارتقای این برند برتر مالی ایرانی، نقش مهمی را بازی کرد.
دوشنبه، 3 تیر 1398 - 20:27

 افزایش اعتبارات اطلاع‌رسانی و تبلیغی دستاورد‌های دستگاه‌های اجرایی/ یک اقدام قابل تحسین افزایش اعتبارات اطلاع‌رسانی و تبلیغی دستاورد‌های دستگاه‌های اجرایی/ یک اقدام قابل تحسین
هیئت وزیران با افزایش اعتبارات هزینه‌ای بودجه جاری ستادی و استانی دستگاه‌های اجرایی برای امر اطلاع‌رسانی و تبلیغی به میزان سه در هزار موافقت کرد.
یکشنبه، 2 تیر 1398 - 21:47

زوال روابط عمومی ها زوال روابط عمومی ها
در دوران ریاست جمهوری دکتر محمود احمدی نژاد به همت دست اندرکاران و انجمن های روابط عمومی و تلاش صاحب نظران این عرصه نیز روابط عمومی های وزارتخانه ها و سازمان ها از سطح اداره کل به مرکز ارتقا یافت و این حرکت در تاریخ روابط عمومی های کشور یک رکورد و نقطه عطف به شمار آمد. این در حالی بود که روابط عمومی به عنوان تشکیلاتی مستقل با هیچ یک از عناوین و حوزه هایی چون دفتر وزارتی، ریاست و امور بین الملل در یک قاب مشترک قرار نگرفت.
یکشنبه، 2 تیر 1398 - 14:59

فراخوان اینستاگرامی رئیس قوه قضائیه/ رویکردی تازه در راه است فراخوان اینستاگرامی رئیس قوه قضائیه/ رویکردی تازه در راه است
در کنار ظرفیت بخش های مختلف، روابط عمومی ها می توانند در تولید محتوای مفید در شبکه های اجتماعی مشارکت کنند. امروزه مخاطبان، قدرت زیادی در انتخاب و تولید محتوا دارند و روابط عمومی باید متناسب با این تغییر به تولید محتوا بپردازد.
پنجشنبه، 30 خرداد 1398 - 13:45

خلاقیت در ذات روابط عمومی است خلاقیت در ذات روابط عمومی است
انسان ذاتاً موجود خلاقی استً. یونانیان باستان براین عقیده بودند که انسان در هر شرایطی اقلیمی و سنی که باشد ذات او خلاق و اندیشمند است ولی در بسیاری موارد جامعه مانع بروز ذات خلاق انسان ها می شود.
دوشنبه، 27 خرداد 1398 - 08:01

آیا وزیر اقتصاد هم به صف مخالفان روابط عمومی پیوست؟! آیا وزیر اقتصاد هم به صف مخالفان روابط عمومی پیوست؟!
گزارش های غیر رسمی حکایت از این دارد مرکز روابط عمومی وزارت امور اقتصادی و دارایی در دفتر وزارتی ادغام شد. البته تماس های شارا با سیدمالک حسینی برای تایید صحت یا عدم صحت این ادغام بی نتیجه بود چون تلفن همراه ایشان خاموش بود و دفتر ایشان هم تاکنون پاسخ درستی ارایه نکرد. به گزارش شارا، اگر این خبر صحت داشته باشد و مرکز روابط عمومی وزارت امور اقتصادی و دارایی منحل شده و به واحدی ذیل دفتر وزیر تنزل داده شده باشد، می توان شاهد از هم گسیختگی هر چه بیشتر سپهر ارتباطی دولت بود.
یکشنبه، 26 خرداد 1398 - 19:17

روابط عمومی ها نیازمند ابزارهای آینده پژوهانه هستند روابط عمومی ها نیازمند ابزارهای آینده پژوهانه هستند
امروزه روابط عمومی ها شاید یکی از استراتژیک ترین بخش های سازمان باشند اما اهمیت شان در ارتباط با آینده این است که در سازمان ها و بنگاه ها و شرکت ها و کسب و کارها مسیر خطی نداریم که الان بفهمیم چند سال آینده سازمان در کجا قرار دارد و به کجا خواهد رسید بلکه نوعی پویایی غیر خطی باعث شده خیلی از این تحولات قابل پیش بینی نباشند.
شنبه، 25 خرداد 1398 - 12:30

استاد عباس زاده در پی نام و نان نبود استاد عباس زاده در پی نام و نان نبود
استاد عباس زاده با کرامت زیست.صادق و دلسوز بود.به دانش ارتباطات و روابط عمومی بها می داد.در پی آن نبود که از این نمط برای خود کلاهی بدوزد.در پی نام و نان نبود.دانشجو تربیت کرد و سال ها در دانشگاه علامه به کار تدریس و تعلیم مشغول بود.در کسوت یک دوست و برادر بزرگتر ظاهر میشد.هیچگاه خودش را برای ما و دانشجویانش نمی گرفت.به همین خاطر استاد متواضع برازنده این عزیز سفر کرده است.یاد و نامش گرامی.
سه شنبه، 21 خرداد 1398 - 10:38

به روحانی خرده نگیریم؛ روابط عمومی ها افکارسنجی را دست کم می گیرند به روحانی خرده نگیریم؛ روابط عمومی ها افکارسنجی را دست کم می گیرند
اینک که رئیس جمهوری با وقوف به ضعف قوه ارتباطی دولت با جامعه، سخنگوی جدید کابینه را هم زمان به عنوان دستیار خود در ارتباطات اجتماعی تعیین کرده است، می توان انتظار داشت که دست کم در حوزه روابط عمومی های دولتی نیز به نوعی، بازتعریف شرح وظایف و مسئولیت ها و ارتقای این واحدهای سازمانی تا سطح مشاور مدیران ارشد را شاهد باشیم.
دوشنبه، 20 خرداد 1398 - 14:42

روابط عمومی و استقلال رای روابط عمومی و استقلال رای
بی تردید استاد عالیقدر و فرهیخته مرحوم دکتر هوشنگ عباس زاده در مسیر علمی و عملی و در سالها کسوت آموختن و آموزش دادن، یاد گرفتن و یاد دادن و در محافل و مجالس و نشست ها و گفت و شنود علمی در کنار همه خصایل و ویژگی هایی خوب انسانی اعم از اخلاق مداری، صداقت، تواضع و فروتنی و تبسم و مهربانی و ادب و نزاکت گفتاری و رفتاری و برخوداری از ویژگی مقام شامخ معلمی، هیچگاه از اصول و استقلال رای و شرافت انسانی و تعهدات حرفه ای خود دست نکشید
شنبه، 18 خرداد 1398 - 13:51

 اندیشمندان روابط عمومی و ارتباطات: استاد هوشنگ عباس‌زاده اندیشمندان روابط عمومی و ارتباطات: استاد هوشنگ عباس‌زاده
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- استاد هوشنگ عباس‌زاده در اردیبهشت ماه سال 1330 هجری شمسی در مشهد مقدس به دنیا آمد. مقطع ابتدایی را در مشهد گذراند و مقطع متوسطه را در تهران به پایان رساند.
چهارشنبه، 3 دی 1393 - 12:26

هوشنگ عباس زاده چهره ماندگار روابط عمومی ایران چشم از جهان فرو بست هوشنگ عباس زاده چهره ماندگار روابط عمومی ایران چشم از جهان فرو بست
استاد هوشنگ عباس‌زاده، چهره ماندگار روابط عمومی کشورمان که از چند سال پیش درگیر بیماری قلبی بود، امروز بر اثر ایست قلبی در سن ۶۸ سالگی درگذشت.
جمعه، 17 خرداد 1398 - 21:08

مردم و درستکاری مردم و درستکاری
مردم زمانی که حس می‌کنند به آنها از سوی حکومت ظلم می‌شود یا حق آنها در جایی خورده می‌شود، هرجا که دستشان برسد، سعی خواهند کرد تا با ریاکاری و دزدی، این حق خورده شده را جبران کنند. در واقع این سطح از دزدی و ریاکاری و ناهنجاری در همه جوامع، به نوع تعامل حکومت‌ها با مردم بازمی‌گردد. رفتار دولت‌ها به‌شدت روی شکل‌گیری اخلاق در جامعه تأثیرگذار بوده و به‌سادگی می‌تواند مرزهای اخلاق را جابه‌جا کند.
سه شنبه، 14 خرداد 1398 - 14:56

روابط عمومی، سفیران مسئولیت اجتماعی روابط عمومی، سفیران مسئولیت اجتماعی
روابط عمومی ها را می توان سفیران مسئولیت اجتماعی دانست که علاوه بر نقش آفرینی صحیح در قبال ذینفعان اصلی سازمان، می تواند به عنوان محور فرهنگ سازی و توسعه و تعمیم این اصل ارزشمند و یاد آوری آن به عموم مردم تلقی گردد.
سه شنبه، 7 خرداد 1398 - 18:02

روابط عمومی های امروزی؛ بررسی وضعیت موجود، طرحی برای آینده روابط عمومی های امروزی؛ بررسی وضعیت موجود، طرحی برای آینده
اگر توسعه روابط عمومی مطلوب نظر است، در ساختار، رویکرد و نگرش، اهداف، منابع انسانی و مدیریت این حوزه باید تحولاتی اساسی و شگرف اتفاق بیفتد.
دوشنبه، 6 خرداد 1398 - 12:29

روابط عمومی کلیشه یی! روابط عمومی کلیشه یی!
چه خوب است روابط عمومی ها قدر همین نامگذاری را بدانند و سر خود را در میان سایر دوایر بالا نگاه دارند و به خود ببالند که می توانند از یک روابط عمومی کلیشه یی به یک روابط عمومی پویا مبدل شوند به شرط آن که نگذارند افرادی غیر مسوول با دخالت های بی مورد خود سد راهشان باشند و به تکلیف و وظایف ذاتی که دارند جامه عمل بپوشند.
یکشنبه، 5 خرداد 1398 - 21:42

روابط عمومی که زیر پله محبوس است!؟ روابط عمومی که زیر پله محبوس است!؟
در این اوضاع و احوال نابسامان و بی در و پیکر حوزه روابط عمومی ها در گیلان و استان های کشور، همه شعار مقابله با تبلیغات و فضاسازی های و سیاه نمایی رسانه های بیگانه را می دهند. به راستی با چنین تفکرات خود خواهانه، نا آگاهانه و خود شیفته می توان با رسانه های بیگانه مقابله کرد. حتی با این شرایط می توان به افکار عمومی در داخل کشور اطلاع رسانی های مناسب و امید بخش داد؟
شنبه، 4 خرداد 1398 - 13:23

روابط عمومی، گوش های شنوا روابط عمومی، گوش های شنوا
اگر هر یک از دو طرف این بازار، زبان و گوش به عنوان فروشنده و خریدار، روابط عمومی و مردم به عنوان دهنده و ستاننده در عدم شکل گیری یک بازار منصفانه و منطقی قصور و یا تقصیر داشته باشند، به نظر هر دو گروه متضرر خواهند شد.
چهارشنبه، 1 خرداد 1398 - 15:51

روابط عمومی؛ تلفیقی از علم و خلاقیت روابط عمومی؛ تلفیقی از علم و خلاقیت
بخش زیادی از مدیران و مسئولان، حتی در بالاترین سطوح اداری کشور، بنا به‌دلایلی که ریشه در ساختار اداری ایران دارد، اعتقادی به اطلاع‌رسانی ندارند. مع‌الاسف در سیستم اداری کشور، چون پاسخ‌گو بودن یک وظیفه اصلی نبوده و نیست، بنابراین مدیران اداری، لزومی نمی‌بینند که خود را ملزم به پاسخ‌گویی کنند.
سه شنبه، 31 اردیبهشت 1398 - 16:08

روابط عمومی بادیگاردی روابط عمومی بادیگاردی
زمانی که مدیر و رئیس در بین مردم و کارکنان حضور می یابند، به جای تسهیل فرآیند ارتباطی، نقش بادیگارد رئیس را ایفا کنند و با بیان مطالبی که؛ رئیس جلسه دارد، باید جایی حضور پیدا کند، وقت ندارد و.... افرادی که در پی برقراری ارتباط هستند تا مطالبی را بیان کنند، متفرق سازند. چنین رفتاری صرفا در حیطه وظایف بادیگاردها است و مسلما مدیران روابط عمومی ها نباید چنین نقشی را برای خود ایفا کنند چون آسیب زننده به اعتبار روابط عمومی است.
سه شنبه، 31 اردیبهشت 1398 - 10:48

وزیر کار: روابط عمومی به افزایش اعتماد عمومی و بالا‌بردن سطح سرمایه‌های اجتماعی در کشور کمک می‌کند وزیر کار: روابط عمومی به افزایش اعتماد عمومی و بالا‌بردن سطح سرمایه‌های اجتماعی در کشور کمک می‌کند
محمد شریعتمداری طی یادداشتی، ضمن تبریک روز روابط عمومی به دست‌اندرکاران روابط عمومی، خبرنگاران و اصحاب رسانه، نوشت:‎ ‎تعامل بین درون دستگاه با بیرون دستگاه از مأموریت‌های اساسی روابط عمومی‌ها است که باید آن را با قوت انجام دهند و اگر احیانا در این زمینه ضعفی باشد دستگاه با مشکل مواجه خواهد شد.
یکشنبه، 29 اردیبهشت 1398 - 13:58

روابط عمومی و اخلاق مداری روابط عمومی و اخلاق مداری
کارکرد روابط عمومی یک عملکرد اخلاقی است و بین روابط عمومی و اخلاق یک رابطه نزدیک و تنگاتنگ وجود دارد و رعایت و پایبندی به اصول اخلاقی یکی از ویژگی های بارز روابط عمومی است.
یکشنبه، 29 اردیبهشت 1398 - 11:35

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط عمومی و فضای سوم


  روابط عمومی ها و فضای مجازی!


  بررسی و تحلیل محتوای نشریات داخلی سازمان ها


  روابط عمومی ها برای کشف آینده نیازمند سناریونویسی


  مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران: روابط عمومی ها باید در چارچوب مسئولیت اجتماعی فعالیت کنند


  اهمیت، نقش و کارکرد روابط عمومی


  تأثیر هوش مصنوعی در اتاق خبر و آنچه برای حرفه ای های روابط عمومی لازم است


  نشست بررسی نقش «رسانه در گردشگری» برگزار شد


  ایجاد ارتباط پایدار در جامعه از وظایف اصلی روابط عمومی هاست


  خبرنامه الکترونیک روابط‌عمومی شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی راه‌اندازی شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران