درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 10 بهمن 1398 - 01:03   

آموزش عکاسی (۳): ساختمان دوربین‌های گوناگون

  آموزش عکاسی (۳): ساختمان دوربین‌های گوناگون


ادامه ادامه مطلب یک

مایکروسافت برای بار دوم

  مایکروسافت برای بار دوم 'آخرین' به‌روزرسانی ویندوز ۷ را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی

  کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399

  فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مایکروسافت برای بار دوم 'آخرین' به‌روزرسانی ویندوز ۷ را منتشر کرد
  بی‌بی‌سی ۴۵۰ شغل را برای صرفه‌جویی مالی حذف می‌کند
  خود را برای برکزیت آماده کنید/ تاثیر آن بر روابط عمومی و ارتباطات
  روابط عمومی تعاون روستایی استان البرز رتبه ششم را در بین استانهای سراسر کشوردر زمینه سایت کسب نمود.
  مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام: دستگاه‌های اجرایی در ارائه عملکردها قوی‌تر عمل کنند
  انتصاب مدیر روابط عمومی انجمن تخصصی صنایع نیرو محرکه و قطعه سازان خودرویی استان تهران
  جنبه های مدیریت موفقیت برنامه ها
  آموزش عکاسی (۳): ساختمان دوربین‌های گوناگون
  دلایل استعفای مدیریت روابط عمومی کارخانه ارج
  مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی: کیفیت و زمان پاسخگویی روابط عمومی به رسانه اهمیت دارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  روابط عمومی ایرانی  

ایده منتخب/ الگوی کاربردی آسیب شناسی ارتباطات درون سازمانی (مطالعه موردی: شرکت فجر انرژی خلیج فارس) ایده منتخب/ الگوی کاربردی آسیب شناسی ارتباطات درون سازمانی (مطالعه موردی: شرکت فجر انرژی خلیج فارس)
ارتباطات سازمانی نامناسب یکی از موانع پیشرفت یک سازمان محسوب می شود. زیرا ارتباطات ابزاری مطلوب برای بالندگی سازمانها و نیروی پیشبرنده برای مدیران یک سازمام محسوب می شود. لذا شناخت آسیب های ارتباطی هر سازمان می تواند یاری کننده مدیران و تقویت کننده یکپارچکی سازمانی و بهبود شرایط محیطی برای پیشرفت سازمانی باشد.
سه شنبه، 20 اسفند 1398 - 19:33

ایده منتخب/ پیوست اطلاع رسانی طرحها و پروژه های عمرانی و خدماتی دستگاههای اجرایی ایده منتخب/ پیوست اطلاع رسانی طرحها و پروژه های عمرانی و خدماتی دستگاههای اجرایی
یک طرح و پروژه در دستگاههای اجرایی اعم از عمرانی و خدماتی، برای اثرگذاری هرچه بهتر و فراهم آوردن مشروعیت و مقبولیت سازمانی در عرصه افکار عمومی و همچنین اطلاع و آگاهی هرچه بهتر مردم از خدمات دستگاههای اجرایی، با هر ابعادی که باشد نیازمند یک فرآیند اطلاع رسانی برای مخاطبان خود است.
سه شنبه، 20 اسفند 1398 - 16:24

روابط عمومی یعنی؛ نفوذ بر دل ها و هدایت افکار عمومی روابط عمومی یعنی؛ نفوذ بر دل ها و هدایت افکار عمومی
همه اینها مرا یاد آن تعریف واقعی و صادق روابط عمومی انداخت. روابط‌عمومی یعنی نفوذ بر دل ها و هدایت افکار عمومی و حقیقتا که حاج قاسم سلیمانی شهید مصداق همین تعریف روابط عمومی شد و ماندگار ماند.
چهارشنبه، 18 دی 1398 - 10:13

 روابط عمومی؛ طبل بزرگ زیر پای چپ... روابط عمومی؛ طبل بزرگ زیر پای چپ...
آنان که خدمت زبر پرچم یا همان سربازی را گذراندند نیک به یاد دارند برای انجام رژه و هماهنگی گروه رژه رونده با گروه موزیک، می باید با صدای طبل بزرگ پای چپ خود را به زمین فرود آورند تا این هارمونی و هماهنگی جلوه بصری و شنیداری مناسبی پیدا کند. غرض از یادآوری این مطلب نگاهی گذرا به روابط‌عمومی است، جایی که باید در یک دستگاه اداری و سازمانی این هارمونی چنان باشد که هم صدایی طبل و پا بتواند گوش نواز و مناسب جلوه نماید.
سه شنبه، 10 دی 1398 - 10:19

اخلاق حرفه‌ای و مشتری‌مداری ضرورت هر سازمان است اخلاق حرفه‌ای و مشتری‌مداری ضرورت هر سازمان است
در دنیای رقابتی امروز سازمان‌ها برای رقابت‌پذیری و ایجاد مزیت رقابت‌پذیری موظف به رعایت و اجرای تمام و کمال مقوله اخلاق حرفه‌ای و مشتری‌مداری هستند.
پنجشنبه، 5 دی 1398 - 19:56

دکتر حسن خسروی پیشکسوت عرصه روابط عمومی و ارتباطات کشور بازنشسته شد دکتر حسن خسروی پیشکسوت عرصه روابط عمومی و ارتباطات کشور بازنشسته شد
حسن خسروی عمری را در راه رشد و اعتلای روابط عمومی کشور گذراند و با تربیت هزاران شاگرد و دانشجو، صدقه جاریه ارزشمندی از خود بجای گذاشت که حلاوت و شیرینی آن در دل و جان هر دلسوز و دوستدار روابط عمومی و ارتباطات، سالهای سال ماندگار خواهد ماند.
پنجشنبه، 19 دی 1398 - 09:45

نقش قدرتمند روابط عمومی در تبیین درست "برنامه ریزی و مدیریت" در کشور نقش قدرتمند روابط عمومی در تبیین درست "برنامه ریزی و مدیریت" در کشور
در یک سیستم بازخوردی موفق؛ کارفرما باید کانالهای دریافت نظریات و پیشنهادات و یا انتقادات مخاطب را باز گذاشته و در زمان سیاستگذاری به دسترسی آسان مخاطب به همراه چگونگی تشویق او به شرکت در نظرسنجی مثلا پس از استفاده از خدمات کارفرما و یا خرید کالای کارفرما بطور عملگرایانه ای بیندیشد.
سه شنبه، 20 اسفند 1398 - 16:15

درونی‌سازی و باورمندی به مفهوم بیمه درونی‌سازی و باورمندی به مفهوم بیمه
جای تردید نیست که نفوذ بیمه در میان اقشار مختلف اجتماع ایران، دارای ضعف و نارسایی‌های بسیاری است. با این همه، می‌توان با تبیین برخی روش‌های روانشناسانه و راهکارهای تبلیغی، این خلاء فرهنگی را از میان برداشته و ضمن درونی ساختن مفهوم و اهمیت «بیمه» در افراد، آینده‌ی روشنی را برای صنعت بیمه متصور شد. یکی از این راه‌کارها، اجرای روش آیدا AIDA است.
دوشنبه، 18 آذر 1398 - 16:57

بهره‌گیری ناروا از روابط عمومی بهره‌گیری ناروا از روابط عمومی
بعضی از سازمانها که از لحاظ مدیریت بسیار ناتوان و بی‌کفایت می باشند به فعالیت‌های روابط عمومی روی می آورند به امید اینکه با برنامه‌های روابط عمومی نقص و نارسائی مدیریت خود را پوشیده نگاه دارند و شهرت و نیکنامی کاذب بدست آورند. این اشتباه محض است برنامه‌های روابط عمومی نمی‌توانند بی‌کفایتی و ناتوانی مدیران را جبران یا کتمان کنند.
چهارشنبه، 29 آبان 1398 - 08:02

خاطره های سبز و زرد روابط عمومی خاطره های سبز و زرد روابط عمومی
در مشرب مدیران عالی سازمانها، روابط عمومی حق زبان درازی و اظهارنظرهای کارشناسی درباره سیاستها و خط مشی های سازمانها را ندارد، بلکه باید تنها اجرا کننده چشم و گوش بسته اوامر و فرمایشات باشد. مدیران و کارشناسان روابط عمومی ها اگر در کار خود علامه دهر هم باشند در بیشتر سازمانها به عنوان شهروندان درجه 2 که حقی برای عرض اندام ندارند شناخته می شوند.
سه شنبه، 28 آبان 1398 - 11:50

ضرورت احیای روابط عمومی در وزارت آموزش‌ و پرورش ضرورت احیای روابط عمومی در وزارت آموزش‌ و پرورش
آموزش و پرورش به خاطر وجود افراد مختلف با ایده‌ها و تفکرات متفاوت مشکل‌تر از سایر دستگاه‌هاست چون پاسخگویی به نیازهای آنان و راضی نگه‌داشتن این قشر عظیم انسانی کاری بس دشوار و مشکل است بنابراین فراهم‌کردن زمینه مشارکت همه جانبه فرهنگیان در مدیریت آموزش‌و‌پرورش به منظور افزایش کارآیی نظام تعلیم وتربیت امری انکار ناپذیر است که جز به مدد اطلاع‌رسانی، همت و تلاش و پشتیبانی مسئولان و کارگزاران روابط عمومی این دستگاه عظیم امکان‌پذیر نخواهد بود.
چهارشنبه، 8 آبان 1398 - 14:50

مسوولان روابط عمومی یا روابط عمومی‌های مسوول‌؟! مسوولان روابط عمومی یا روابط عمومی‌های مسوول‌؟!
متاسفانه برخی از روابط عمومی‌ها که دستگاه‌ متبوع شان، به ویژه مدیر مربوطه آنها کارنامه روشن و درخشانی در عرصه خدمت رسانی به مردم ندارند، معمولا سعی دارند تا مردم، به ویژه رسانه‌ها را از سر خود باز کنند و به این ترتیب، خود را سپر بلای مدیر می‌کنند تا آماج گلایه‌‎ها و انتقادات و شکوایه‌ها باشند!
پنجشنبه، 11 مهر 1398 - 15:37

وضعیت استخدام نیرو در سازمان های خیلی مذهبی؛ او به درد شما نمی خورد!/ یک نفر برای مدیریت روابط عمومی می خواهیم وضعیت استخدام نیرو در سازمان های خیلی مذهبی؛ او به درد شما نمی خورد!/ یک نفر برای مدیریت روابط عمومی می خواهیم
البته می دانی که محیط سازمان ما خیلی مذهبی است و طبیعتا این سر و شکلی که تو تعریف می کنی با آن مجموعه خیلی سازگار نیست ولی حالا شاید بتوانیم قانعش کنیم که موهایش را کوتاه کند! چون بالاخره فضای عمومی بر وبچه های ما بیشتر جوّ رفقای هیئتی و حزب اللهی است و حال و هوایشان این طوری نیست.
چهارشنبه، 10 مهر 1398 - 13:04

آیا روش‌های غربی روابط عمومی برای استارت‌آپ‌های ایرانی مناسب است؟ آیا روش‌های غربی روابط عمومی برای استارت‌آپ‌های ایرانی مناسب است؟
در کشوری مثل ایران که از هر نقطه‌اش فرهنگ، زبان یا گویشی متفاوت از دیگری سربرآورده است، حرف زدن با زبان آن ناحیه و حتی انتخاب سخنگویی از همان قوم و فرهنگ به خصوص در برهه‌های حساس، کارسازتر است؛ مثل این که رئیس یک قبیله که از خون و نژاد همان مردم است، برای میانجی‌گری پا پیش بگذارد. این کار حتی سبب می‌شود که حس همذات‌پنداری و هم‌دردی با کسب‌وکار بحران‌زده در مردم آن ناحیه بیش‌تر شود.
سه شنبه، 9 مهر 1398 - 13:57

تقدیر از مدیر کل اسبق روابط عمومی شهرداری تهران تقدیر از مدیر کل اسبق روابط عمومی شهرداری تهران
در مراسمی که با حضور احمد مسجدجامعی عضو شورای شهر تهران، حجت الاسلام والمسلمین موسوی لاری و‌ جمعی از مدیران و فعالان فرهنگی، شهری و رسانه‌ای برگزار شد از محمدعلی کریمی رییس سابق مرکز ارتباطات و بین الملل شهرداری تهران تقدیر شد.
جمعه، 5 مهر 1398 - 15:04

برسیم/ نگاهی مسئولانه به برنامه‌های ارتباطی برسیم/ نگاهی مسئولانه به برنامه‌های ارتباطی
برنامه ارتباطی «برسیم» این پیام را با سه طرح مختلف و با بهره‌گیری از عناصر بصری بسترهای پیام‌رسان در تلفن همراه انتقال می‌دهد: (1) من نزدیک خونه‌ام، (2) تو راهم دارم میام و (3) چند دقیقه دیگه می‌رسیم. در هریک از این طرح‌ها، پیام موردنظر به‌نحوی مخدوش شده تا تداعی‌کننده ریسک بروز تصادف و نرسیدن باشد؛ هم نرسیدن پیام فرستاده‌شده از تلفن همراه به دست گیرنده و هم نرسیدن خود فرستندۀ پیام به مقصد.
شنبه، 16 شهریور 1398 - 08:15

شاخص ها و الزامات روابط عمومی ها در ایران شاخص ها و الزامات روابط عمومی ها در ایران
توجه به نیازها، ضرورت ها و فرصت های عرصه روابط عمومی در کنار توانمندی های موجود در این عرصه اعم از تجربیات، تجهیزات و نیروی انسانی متخصص می تواند به عنوان یک مزیت بسیار مهم در عرصه توسعه روابط عمومی در ایران مطرح گردد که امید است با تغییر در نگرش به روابط عمومی ها و وظایف این نهاد مهم و تاثیر گذار درکنار به کاریری امکانات خوب موجود شاهد شکوفایی و توسعه بیش از پیش در عرصه روابط عمومی در کشور باشیم.
پنجشنبه، 14 شهریور 1398 - 18:37

10 مهارتی که روابط عمومی را تبدیل به هنر می کند! 10 مهارتی که روابط عمومی را تبدیل به هنر می کند!
علیرغم اینکه روابط عمومی حوزه ای پر مشغله و سختی است، درعین حال می تواند با مدیریت و برنامه ریزی به کاری اثربخش و لذت بخش تبدیل شود.
دوشنبه، 1 خرداد 1391 - 10:11

پیوست اطلاع رسانی؛ پلی برای ارتباط و سدی در برابر تخریب پیوست اطلاع رسانی؛ پلی برای ارتباط و سدی در برابر تخریب
یکی از ایرادات و اشکالات مهمی که همواره در دولت های مختلف به نوعی مطرح بوده و متأسفانه در دولت یازدهم و دوازدهم نیز بروز و ظهور جدی داشته است، ضعف در آگاهی بخشی و اطلاع رسانی از خدمات گسترده ای است که در حوزه های گوناگون ارائه شده است.
یکشنبه، 10 شهریور 1398 - 13:52

روابط‌عمومی اوقاف حلقه گمشده مسابقات سراسری قرآن! روابط‌عمومی اوقاف حلقه گمشده مسابقات سراسری قرآن!
در حالیکه روابط عمومی سازمان اوقاف را می‌توان حلقه مفقوده این مسابقات تاکنون معرفی کرد، البته این موضوع مربوط به این رویداد قرآنی نمی‌شود و به‌طور کلی می‌توان گفت که اداره کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان چند وقتی است که دچار رخوت و رکود شده است.
چهارشنبه، 23 مرداد 1398 - 15:49

روابط عمومی ها و رسانه ها روایت عادلانه ای از تجربه و زندگی واقعی معلولان ارایه کنند روابط عمومی ها و رسانه ها روایت عادلانه ای از تجربه و زندگی واقعی معلولان ارایه کنند
روابط عمومی ها به کمک رسانه ها می توانند کلیشه های منفی در حوزه معلولیت را از بین ببرند و با آگاهی رسانی در خصوص حقوق افراد معلول و تغییر نگرش های منفی به ایجاد جامعه ای فراگیر برای همه کمک کنند.
چهارشنبه، 16 مرداد 1398 - 19:03

مدیر روابط عمومی بیمه کوثر: یکی از کلیدهای موفقیت در هر سازمانی، رضایت مشتری از نحوه خدمت‌رسانی و محصول‌های آن سازمان است مدیر روابط عمومی بیمه کوثر: یکی از کلیدهای موفقیت در هر سازمانی، رضایت مشتری از نحوه خدمت‌رسانی و محصول‌های آن سازمان است
نتیجه بررسی مدل‌های مختلف ارزیابی میزان رضایت مشتریان برون سازمانی و اخذ بازخورد از آنان؛ طراحی "مدل ارزیابی رضایت از مشتریان شرکت بیمه کوثر" (CSM) بوده است که هدف آن، درک میزان واقعی رضایت مشتریان این شرکت است.
دوشنبه، 14 مرداد 1398 - 21:59

روابط عمومی بانک توسعه تعاون در مسیر تحول و توسعه روابط عمومی بانک توسعه تعاون در مسیر تحول و توسعه
گشودگی بیشتر فضای ارتباطی و تعامل با رسانه ها در دوره جدید تصدی مدیریت روابط عمومی بانک توسعه تعاون، در دورانی که برخی مدیران خود را در شکاف دیوارهای اتاق های شان محبوس کرده و خبرنگاران را صرفا در پشت درهای بسته اتاق و دیوارهای بلند میزهای خود می پسندند، دستاورد قابل توجهی است.
یکشنبه، 13 مرداد 1398 - 11:40

جواد قاسمی مدرس و پیشکسوت روابط عمومی: روابط عمومی ها باید آینده نگر سازمان ها باشند جواد قاسمی مدرس و پیشکسوت روابط عمومی: روابط عمومی ها باید آینده نگر سازمان ها باشند
در انتخاب دانشجو بایستی تجدید نظر شود و افرادی که واقعاً علاقمند این حوزه هستند جذب شوند تا روابط عمومی بتوانند در توسعه فعالیت های سازمان تاثیر گذار باشد و امکانات و مدیران و کارشناسان و منابع مالی مناسب جهت تحقق نگاه حرفه ای به آینده پژوهی و آینده نگری بخش روابط عمومی تحقق یابد.
جمعه، 11 مرداد 1398 - 09:46

دکتر اسماعیل قدیمی استاد دانشگاه: آینده نگری اساس فعالیت روابط عمومی هاست دکتر اسماعیل قدیمی استاد دانشگاه: آینده نگری اساس فعالیت روابط عمومی هاست
روابط عمومی فعالیت هایش اساساً مبتنی بر آینده نگری و پیش بینی و درک خواسته های مشتریان و درک ارتباطات راهبردی مشتریان از پیام و کالایی است که به مشتری ارائه می شود.
پنجشنبه، 10 مرداد 1398 - 09:44

دکتر ضیایی پرور استاد دانشگاه: روابط عمومی ها در آینده با تک تک مخاطبان ارتباط خواهند داشت دکتر ضیایی پرور استاد دانشگاه: روابط عمومی ها در آینده با تک تک مخاطبان ارتباط خواهند داشت
الان مثل گذشته نیست که اخبار به فاصله چند ساعت یا حتی یک روز منتشر شوند بلکه افکار عمومی در لحظه شکل می گیرد و قبل از آنکه سازمان ها بخواهند واکنش نشان دهند افکارعمومی به جهت دیگری سوق داده می شود.
چهارشنبه، 9 مرداد 1398 - 12:43

دکتر امیدعلی مسعودی استاد علوم ارتباطات: تحقق نوآوری در روابط عمومی ها با رویکرد علمی و هنری دکتر امیدعلی مسعودی استاد علوم ارتباطات: تحقق نوآوری در روابط عمومی ها با رویکرد علمی و هنری
اصولاً روابط عمومی از ترکیب علم و هنر شکل می گیرد و این واقعیتی است که هم کسانی که در حوزه علم فعال هستند و هم کسانی که درعرصه هنر تلاش می کنند و ترکیبی از این دو باعث می شود که روابط عمومی به وظایف خود جامه عمل بپوشاند، لذا این دوبعد علمی و هنری در تحقق نوآوری در روابط عمومی ها اهمیت بسزایی دارد.
سه شنبه، 8 مرداد 1398 - 23:41

مردگانِ نامیرا در اَمرداد* مردگانِ نامیرا در اَمرداد*
مراسم شب هفت دکتر علی سمیعی، استاد فلسفه سیاسی را می‌گویم که هفته قبل در سن ۸۴ سالگی و در غربت تمام درگذشت.
پنجشنبه، 3 مرداد 1398 - 16:31

دیدار جمعی از فعالان روابط عمومی با رئیس قوه مقننه دیدار جمعی از فعالان روابط عمومی با رئیس قوه مقننه
جمعی از فعالان روابط عمومی بعد از ظهر روز یکشنبه با رئیس قوه مقننه دیدار کردند. علی لاریجانی در این دیدار، ضمن تبادل نظر با فعالان روابط عمومی، بر اهمیت آموزش در روابط عمومی تاکید کرد.
دوشنبه، 31 تیر 1398 - 02:38

نگاه آینده محور به موضوع روابط عمومی نگاه آینده محور به موضوع روابط عمومی
روابط عمومی های سازمانهای یاد گیرنده این پالس ها را به مدیریت سازمان منتقل کنند که با توجه به مقتضیاتی که در بازار اقتصاد جهانی وجود دارد در جهت جلب مشتری و ارتقاء کیفیت و دستیابی مشتریان وفادار و ارائه خدمات پس از فروش یا خدمات پس از استفاده در سازمان ایجاد شود که در قدم اول باید مشتریان وفادار خود را حفظ کرده و به تدریج دنبال جلب مشتریان جدیدتر باشند.
جمعه، 21 تیر 1398 - 18:04

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین نوبت مجمع عمومی فوق العاده کانون روابط عمومی و تبلیغات تئاتر خانه تئاتر


  چرا بیل گیتس ثروتش را خرج امور خیریه می کند؟


  دلایل استعفای مدیریت روابط عمومی کارخانه ارج


  یک روش کارآمد برای اجرای استراتژی شرکت


  آموزش عکاسی (۲): انواع دوربین‌‌ها و مشخصات آن‌ها


  انتصاب مدیر روابط عمومی انجمن تخصصی صنایع نیرو محرکه و قطعه سازان خودرویی استان تهران


  فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"


  نشست مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با رییس حوزه هنری استان


  برگزاری کارگاه آموزش خبر نویسی در فرمانداری ری


  رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان: تنویر افکار عمومی برای همراهی و همگرایی با تغییرات در آموزش و پرورش ضروری است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی