درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 9 بهمن 1398 - 18:54   

آموزش عکاسی (۳): ساختمان دوربین‌های گوناگون

  آموزش عکاسی (۳): ساختمان دوربین‌های گوناگون


ادامه ادامه مطلب یک

چرا بیل گیتس ثروتش را خرج امور خیریه می کند؟

  چرا بیل گیتس ثروتش را خرج امور خیریه می کند؟


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی

  کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399

  فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  خود را برای برکزیت آماده کنید/ تاثیر آن بر روابط عمومی و ارتباطات
  روابط عمومی تعاون روستایی استان البرز رتبه ششم را در بین استانهای سراسر کشوردر زمینه سایت کسب نمود.
  مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام: دستگاه‌های اجرایی در ارائه عملکردها قوی‌تر عمل کنند
  انتصاب مدیر روابط عمومی انجمن تخصصی صنایع نیرو محرکه و قطعه سازان خودرویی استان تهران
  جنبه های مدیریت موفقیت برنامه ها
  آموزش عکاسی (۳): ساختمان دوربین‌های گوناگون
  دلایل استعفای مدیریت روابط عمومی کارخانه ارج
  مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی: کیفیت و زمان پاسخگویی روابط عمومی به رسانه اهمیت دارد
  رئیس شورای اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی استان سمنان: مدیران روابط عمومی رسانه مدار باشند
  اجرای دومین مرحله از طرح هویت بصری وزارت ارتباطات با نصب تابلوهای راهنما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  اخبار بانک و بیمه  

بانک رفاه کارگران در بین صد شرکت برتر کشور بانک رفاه کارگران در بین صد شرکت برتر کشور
بانک رفاه کارگران در بیست و دومین رتبه بندی شرکت های برتر ایران، در بین صد شرکت برتر کشور قرار گرفت.
دوشنبه، 7 بهمن 1398 - 15:12

نشست «بانکداری؛ ارتباطات و توسعه» با محوریت روابط‌عمومی و بانکداری جدید برگزار می‌شود نشست «بانکداری؛ ارتباطات و توسعه» با محوریت روابط‌عمومی و بانکداری جدید برگزار می‌شود
ماهنامه مدیریت ارتباطات در دومین نشست از دور جدید سلسله نشست‌های تخصصی به ارتباطات در بانکداری جدید و نسبت آن با مقوله توسعه می‌پردازد.
شنبه، 5 بهمن 1398 - 21:15

مرکز تماس کاشف برای اطلاع رسانی به مردم راه اندازی شد مرکز تماس کاشف برای اطلاع رسانی به مردم راه اندازی شد
بانک مرکزی در اطلاعیه شماره ۹ که امروز منتشر شد، از راه اندازی مرکز تماس کاشف برای پاسخگویی به سوالات احتمالی در مورد رمز پویا خبر داد.
چهارشنبه، 18 دی 1398 - 23:10

 مدیر امور بازاریابی و روابط‌عمومی بانک صادرات منصوب شد مدیر امور بازاریابی و روابط‌عمومی بانک صادرات منصوب شد
مدیرعامل بانک صادرات ایران طی حکمی مدیر امور بازاریابی و روابط‌عمومی این بانک را منصوب کرد
چهارشنبه، 18 دی 1398 - 22:50

مرکز ارتباط با مشتریان (فراد) بانک رفاه به مشتریان خدمات جدید ارائه می دهد مرکز ارتباط با مشتریان (فراد) بانک رفاه به مشتریان خدمات جدید ارائه می دهد
بانک رفاه در راستای افزایش و ارتقای رضایت عموم مشتریان و ذی نفعان در حوزه پاسخگویی، تحقق اصل مشتری مداری و صیانت از حقوق شهروندی، درختواره تلفن گویای مرکز ارتباط با مشتریان خود را بازنگری کرد.
چهارشنبه، 18 دی 1398 - 12:29

تفاوت بین پروژه ها و برنامه ها تفاوت بین پروژه ها و برنامه ها
افرادی هستند که ممکن است یک برنامه را فقط یک پروژه بزرگ تلقی کنند. در واقعیت، برنامه ها و پروژه ها هر دو تفاوت و ویژگی های مشترک دارند. برای جلوگیری از سوء تفاهم احتمالی، تجزیه و تحلیل تفاوت بین پروژه ها و برنامه ها می تواند مفید باشد.
چهارشنبه، 18 دی 1398 - 11:18

تعدیل نیرو در بانک‌ها نتیجه پیشرفت و توسعه ربات‌ها تعدیل نیرو در بانک‌ها نتیجه پیشرفت و توسعه ربات‌ها
توسعه ربات‌ها و سیر صعودی مشکلات مالی در بانک‌ها منجر به تعدیل نیرو در بانک‌ها شد. به گزارش شارا به نقل از بلومبرگ، سیر نزولی اقتصاد در دنیا و راهیابی تکنولوژی‌های جدید به سیستم بانکی، بانک‌ها را برای ماندن در عرصه رقابت ناچار به تعدیل نیرو کرده است.
یکشنبه، 15 دی 1398 - 13:53

پیام تسلیت مدیر عامل بانک رفاه به مناسبت شهادت سردار سرلشکر قاسم سلیمانی پیام تسلیت مدیر عامل بانک رفاه به مناسبت شهادت سردار سرلشکر قاسم سلیمانی
شهادت سرباز سرافراز اسلام و مجاهد نستوه جبهه های حق علیه باطل و سردار ولایت و امت اسلامی سپهبد سرلشکر قاسم سلیمانی را به روح پرفتوح این مجاهد عالیقدر و بلند مرتبه تبریک و محضر مقدس حضرت ولی عصر (عج)، رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی ( مد ظله العالی)، ملت شریف و شهید پرور ایران اسلامی، تمامی رزمندگان و مبارزان جبهه مقاومت اسلامی، خانواده معظم و علاقمندان و ارادتمندان وی تسلیت عرض نموده و این اقدام ناجوانمردانه و خباثت امیز دولت تروریست و جنایتکار آمریکا را محکوم می نمائیم.
جمعه، 13 دی 1398 - 15:23

اینستاگرام بانک شهر پرمخاطب‌ترین صفحه مجازی در میان بانک‌ها اینستاگرام بانک شهر پرمخاطب‌ترین صفحه مجازی در میان بانک‌ها
مدیر مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر گفت: هم اکنون صفحه اینستاگرام بانک شهر با بیش از 160 هزار دنبال کننده به عنوان پرمخاطب ترین صفحه مجازی در میان تمامی بانک های کشور شناخته می شود.
سه شنبه، 10 دی 1398 - 17:28

کارگاه آموزشی دوروزه کارشناسان روابط عمومی بانک توسعه تعاون کارگاه آموزشی دوروزه کارشناسان روابط عمومی بانک توسعه تعاون
کارگاه آموزشی کاربردی کارشناسان روابط‌عمومی ستاد و صف بانک توسعه تعاون باهدف کمک به افزایش مهارت‌های تخصصی و ارتقاء سطح آگاهی و توانمندی آنان با بهره‌گیری از تجارب اساتید دانشگاهی طی روزهای 9 و 10 دی‌ماه سال جاری با حضور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل، اعضاء هیات مدیره و برخی از مدیران ستادی در سالن همایش‌های مرکز آموزش و پژوهش این بانک برگزار می‌گردد.
یکشنبه، 8 دی 1398 - 12:54

اخلاق حرفه‌ای و مشتری‌مداری ضرورت هر سازمان است اخلاق حرفه‌ای و مشتری‌مداری ضرورت هر سازمان است
در دنیای رقابتی امروز سازمان‌ها برای رقابت‌پذیری و ایجاد مزیت رقابت‌پذیری موظف به رعایت و اجرای تمام و کمال مقوله اخلاق حرفه‌ای و مشتری‌مداری هستند.
پنجشنبه، 5 دی 1398 - 19:56

تقدیر از اقدام مشتری در صیانت از حریم بانک سینا تقدیر از اقدام مشتری در صیانت از حریم بانک سینا
مدیرکل حوزه مدیرعامل و روابط‌عمومی بانک سینا با حضور در شعبه تهرانسر، از اقدام دلسوزانه آقای وحید صبوعی در صیانت از حریم بانک قدردانی کردند.
دوشنبه، 2 دی 1398 - 15:23

ایجاد نظام یکپارچه شبکه‌های ارتباطی و اطلاع‌رسانی در بانک سینا ایجاد نظام یکپارچه شبکه‌های ارتباطی و اطلاع‌رسانی در بانک سینا
مراسم تقدیر از مدیر منطقه فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد بانک سینا با حضور مدیرکل حوزه مدیریت عامل و روابط‌عمومی، مدیر امور شعب و بازاریابی، روسای شعب و همکاران منطقه برگزار شد.
پنجشنبه، 28 آذر 1398 - 22:27

بهره‌برداری از دومین کارخانۀ تولید پودر میکرونیزه بنتونیت و آهک بهره‌برداری از دومین کارخانۀ تولید پودر میکرونیزه بنتونیت و آهک
طی آئینی و با حضور معاون وزیر صمت و رئیس هیئت عامل ایمیدرو، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه، مدیرعامل منطقۀ ویژۀ صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس استان هرمزگان، مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان و مدیـــرعامـــــل هلدینگ آتیــــــه ‌فولاد نقش‌جهـــــان، دومیـــــن کــــارخـــانۀ تولیدکنندۀ پودر میکرونیزه بنتونیت و آهک هلدینگ آتیه‌فولاد نقش‌جهان افتتاح و کلنگ طرح توسعۀ تولید آهک کلسینه و محصولات وابسته در شرکت سنگ و فولاد هرمزگان نیز به زمین زده شد.
شنبه، 23 آذر 1398 - 16:22

ظرفیت‌های عظیم کشور نباید معطل خوراک مواد معدنی بماند ظرفیت‌های عظیم کشور نباید معطل خوراک مواد معدنی بماند
اولین نشست مدیران خرید پنج شرکـــــــت بزرگ فــولادســاز کشور به‌منظور هم‌اندیشی و دستیابی به راهکارهای مؤثر برای تأمین مواد معدنی و کالاهای اساسی، به اشتــــــراک گذاشتــــــن تجـــــــــــارب به‌دست‌آمده و کاهش هزینه‌های تولید در محل شرکت فولاد مبارکه برگزار شد.
شنبه، 23 آذر 1398 - 16:21

ماشین‌کاری قفسه‌های نورد مقدماتی بدون حضور کارشناسان خارجی ماشین‌کاری قفسه‌های نورد مقدماتی بدون حضور کارشناسان خارجی
رئیس تعمیرات نورد گرم از انجام موفقیت‌آمیز تعمیرات سالانۀ نورد گرم فولاد مبارکه و ماشین‌کاری قفسه‌های نورد مقدماتی بدون حضور کارشناسان خارجی خبر داد و گفت: این تعمیرات بزرگ دقیقا مطابق با برنامه طی مدت 10 روز به اتمام رسید.
شنبه، 23 آذر 1398 - 16:20

تداوم و رشد تولید فولاد مبارکه موجب تأمین امنیت بیشتر جامعه خواهد شد تداوم و رشد تولید فولاد مبارکه موجب تأمین امنیت بیشتر جامعه خواهد شد
دکتر حق‌پرست، مدیرکل ادارۀ اطلاعــــات استـــــــان اصفهـــــان، روز چهارشنبه بیستم آذرماه، ضمن بازدید از فولاد مبارکه و دیدار با مدیرعامل و معاونان این شرکت در جمع کارکنان گفت: حاصل تلاش کارکنان فولاد مبارکه مایۀ افتخار و عزت کشور است و تداوم رشد تولید در این شرکت موجب تامین امنیت بیشتر جامعه خواهد شد.
شنبه، 23 آذر 1398 - 16:19

فرهنگ سازی در جوامع، مهمترین نقش نظام های آموزش عالی فرهنگ سازی در جوامع، مهمترین نقش نظام های آموزش عالی
از آن جایی که فرهنگ سازی یک فعل اجتماعی است که در ارتباط با گستره وسیعی از انسانها سروکار دارد و می خواهد بر رفتار و ذهنیت تعداد زیادی از آدمیان تأثیر بگذارد یک عمل روابط عمومی نیز هست زیرا شناخت افکار عمومی و تأثیرو نفوذ در آن یکی از وظایف و شاید مهمترین وظیفه روابط‌عمومی است.
شنبه، 23 آذر 1398 - 15:51

آموزش؛ کلید واژه موفقیت صنعت بیمه آموزش؛ کلید واژه موفقیت صنعت بیمه
صنعت بیمه به عنوان یکی از اضلاع مهم نهادهای پولی ومالی کشور نقش و تاثیر تعیین‌کننده ای در رشد و اعتلای اقتصاد کشور ایفا می‌کند.
شنبه، 23 آذر 1398 - 15:46

جای خالی آموزش بیمه به کودکان در رسانه های جمعی جای خالی آموزش بیمه به کودکان در رسانه های جمعی
اگر تعریف فرهنگ را شیوه زندگی ای بدانیم که الگوهای رفتاری را شکل می دهد، متعاقب آن باید درنظر داشته باشیم که الگوهای رفتاری بر مبنای باورهای نهادینه شده افراد شکل می گیرد. به این معنی که اگر افراد به رفتاری باور و اعتقاد داشته باشند، بدون توسل به اجبار یا قانون، آن را انجام خواهند داد.
چهارشنبه، 20 آذر 1398 - 14:48

 مدیر کل پیشین روابط عمومی بانک مهر اقتصاد تکریم شد مدیر کل پیشین روابط عمومی بانک مهر اقتصاد تکریم شد
روابط عمومی بانک به مثابه جزیی از یک پیکر واحد همواره تلاش داشت تا در مسیر رشد و توسعه بانک حرکت کند و طی این سالها با اتکا به خداوند متعال و تکیه بر همیاری و حمایت همکاران توانستیم به سلامت از گردنه های سخت و شرایط دشوار عبور کنیم.
سه شنبه، 19 آذر 1398 - 09:53

برگزیدگان هفتمین جشنواره روابط عمومی های برتر صنعت بیمه برگزیدگان هفتمین جشنواره روابط عمومی های برتر صنعت بیمه
صنعت بیمه برترین روابط عمومیهای خود را در حوزه‌های گوناگون رسانه‌های تبلیغی و حوزه‌های پژوهشی و آموزشی شناخت.
پنجشنبه، 14 آذر 1398 - 22:21

معرفی بیمه‌ کوثر به‌‌ عنوان روابط‌‌عمومی برتر معرفی بیمه‌ کوثر به‌‌ عنوان روابط‌‌عمومی برتر
این شرکت در هفتمین جشنواره روابط عمومی‌های صنعت بیمه کشور که هم‌زمان با بیست‌وششمین همایش بیمه و توسعه و با حضور رییس‌کل بیمه مرکزی، رییس پژوهشکده بیمه، مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل بیمه مرکزی و همچنین مدیران عامل و جمعی از مدیران و کارشناسان و نمایندگان شرکت‌های بیمه برگزار شد، به‌عنوان روابط‌عمومی برتر معرفی شد.
پنجشنبه، 14 آذر 1398 - 22:19

نگهبانی از سرمایه اجتماعی نگهبانی از سرمایه اجتماعی
با ظهور و گسترش این فناوری‌ها و رسانه‌های گروهی، آموزش کارشناسان روابط عمومیها برای حضور فعال و تولید محتوای مناسب و تاثیرگزار در این فضا به شدت احساس می‌شود. سرعت تکثیر و توزیع پیام در این محیط‌ها با هیچ‌یک از سایر رسانه‌های مرسوم قابل مقایسه نیست. همچنین نوع ادبیات و ساختار پیام‌های متنی و چند رسانه‌ای باید متناسب با سلیقه و حوصله مخاطبان این نوع رسانه‌ها باشد.
دوشنبه، 4 آذر 1398 - 15:47

رییس کل بیمه مرکزی: جایگاه روابط عمومی های صنعت بیمه پاسخگویی صرف به انتقادات نیست رییس کل بیمه مرکزی: جایگاه روابط عمومی های صنعت بیمه پاسخگویی صرف به انتقادات نیست
رییس کل بیمه مرکزی با ابراز خرسندی از حضور در جمع همکاران روابط عمومی از خلق خبر به عنوان یکی از مهمترین ماموریت های مجموعه روابط عمومی ها یاد کرد و افزود: رسانه های صنعت بیمه می توانند با حرکت بر روی ریل امیدواری از حجم اخبار ناامیدکننده بکاهند و در افزایش ضریب امید به آینده و سطح شادابی جامعه نقش موثری را ایفا کنند.
دوشنبه، 13 آبان 1398 - 08:43

چرا مدیریت یک باشگاه مشتری باعث افزایش وفاداری و رضایت مشتریان می شود؟ چرا مدیریت یک باشگاه مشتری باعث افزایش وفاداری و رضایت مشتریان می شود؟
باشگاه مشتریان با رضایت و وفاداری مشتری و تجربیات مثبت رابطه مستقیمی دارد. "سامانتا لوید" می گوید حتی وقتی مشتریان از تجربه خود راضی هستند، ممکن است 60تا80 درصدشان هرگز باز نگردند. با این حال یک باشگاه وفاداری یک راه عالی برای مقابله با این آمار و حفظ وفاداری مشتریان برای بازگشت آنهاست.
شنبه، 11 آبان 1398 - 21:57

 منشور اخلاقی کارکنان بانک توسعه تعاون منشور اخلاقی کارکنان بانک توسعه تعاون
با استعانت از آیه شریفه " تعاونوا علی البر و التقوی" ما مفتخریم در بانکی خدمت رسانی کنیم که در اجرای سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری و در جهت ارتقای بخش مردمی تعاون در اقتصاد کشور تشکیل شده است.
یکشنبه، 12 آبان 1398 - 14:21

کارنامه بانک رفاه در حوزه مسئولیت اجتماعی؛ پربارتر از همیشه کارنامه بانک رفاه در حوزه مسئولیت اجتماعی؛ پربارتر از همیشه
بانک رفاه به عنوان یک سازمان اثرگذار، با سابقه و مهمتر از همه متعلق به بزرگترین سازمان عمومی غیردولتی که به بیش از 40 میلیون نفر در سطح جامعه خدمات اجتماعی ارائه می دهد، در تلاش است با تعهد به مسئولیت اجتماعی خود، جامعه ای بهتر برای زندگی افراد بنیان نهد.
چهارشنبه، 8 آبان 1398 - 12:48

ضرورت آموزش عمومی بیمه درسطح جامعه ضرورت آموزش عمومی بیمه درسطح جامعه
در دنیایی که ضرورت توجه به نفش و رضایت مردم یکی از بزرگترین سرمایه های اجتماعی هر کشور محسوب می شود، روابط عمومیها در توسعه و آگاه سازی افکارعمومی و همچنین رضایت مندی و جلب مخاطب، نقش روشنگر و اساسی دارند.
دوشنبه، 15 مهر 1398 - 17:37

نشست مهرماهی شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت بیمه برگزار شد نشست مهرماهی شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت بیمه برگزار شد
نشست مهرماهی شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت بیمه امروز ۷ مهرماه به میزبانی بیمه تجارت‌نو برگزار شد.
دوشنبه، 8 مهر 1398 - 00:24

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین نوبت مجمع عمومی فوق العاده کانون روابط عمومی و تبلیغات تئاتر خانه تئاتر


  چرا بیل گیتس ثروتش را خرج امور خیریه می کند؟


  دلایل استعفای مدیریت روابط عمومی کارخانه ارج


  یک روش کارآمد برای اجرای استراتژی شرکت


  آموزش عکاسی (۲): انواع دوربین‌‌ها و مشخصات آن‌ها


  شور و نشاط روابط عمومی‌های هرمزگان با دوشنبه‌های همدلی


  شور و نشاط روابط عمومی‌های هرمزگان با دوشنبه‌های همدلی


  جشنواره روابط عمومی‌ها ویژه دهه فجر برگزار می‌شود


  فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"


  نشست مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با رییس حوزه هنری استان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی