درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 2 آذر 1398 - 06:02   

یک استاد دانشگاه: قرآن، محتوای گفتمانی دارد

  یک استاد دانشگاه: قرآن، محتوای گفتمانی دارد


ادامه ادامه مطلب یک

روز جهانی تلویزیون

  روز جهانی تلویزیون


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری

  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


ادامه ادامه مطلب سه

اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران

  اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت نیرو عنوان کرد: شفافیت و پاسخگویی دو رکن اصلی روابط عمومی هاست
  نشست دبیران انسجام بخشی روابط عمومی‌های صنعت آب و برق کشور در مشهد
  تمدید مهلت ارائه اثر به نخستین جشنواره تخصصی «شهر و رسانه»
  نکاتی سودمند در مورد روابط مطبوعات/3
  یک استاد دانشگاه: قرآن، محتوای گفتمانی دارد
  اینترنت همه چیزها و روابط عمومی هوشمند
  آیا قطع اینترنت راه‌حل است؟
  روز جهانی تلویزیون
  آیا صدا و سیما مورد اعتماد مخاطبانش است!؟
  معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد: اساس کار روابط عمومی ها اطلاع رسانی است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  اخبار بانک و بیمه  

رییس کل بیمه مرکزی: جایگاه روابط عمومی های صنعت بیمه پاسخگویی صرف به انتقادات نیست رییس کل بیمه مرکزی: جایگاه روابط عمومی های صنعت بیمه پاسخگویی صرف به انتقادات نیست
رییس کل بیمه مرکزی با ابراز خرسندی از حضور در جمع همکاران روابط عمومی از خلق خبر به عنوان یکی از مهمترین ماموریت های مجموعه روابط عمومی ها یاد کرد و افزود: رسانه های صنعت بیمه می توانند با حرکت بر روی ریل امیدواری از حجم اخبار ناامیدکننده بکاهند و در افزایش ضریب امید به آینده و سطح شادابی جامعه نقش موثری را ایفا کنند.
دوشنبه، 13 آبان 1398 - 08:43

چرا مدیریت یک باشگاه مشتری باعث افزایش وفاداری و رضایت مشتریان می شود؟ چرا مدیریت یک باشگاه مشتری باعث افزایش وفاداری و رضایت مشتریان می شود؟
باشگاه مشتریان با رضایت و وفاداری مشتری و تجربیات مثبت رابطه مستقیمی دارد. "سامانتا لوید" می گوید حتی وقتی مشتریان از تجربه خود راضی هستند، ممکن است 60تا80 درصدشان هرگز باز نگردند. با این حال یک باشگاه وفاداری یک راه عالی برای مقابله با این آمار و حفظ وفاداری مشتریان برای بازگشت آنهاست.
شنبه، 11 آبان 1398 - 21:57

 منشور اخلاقی کارکنان بانک توسعه تعاون منشور اخلاقی کارکنان بانک توسعه تعاون
با استعانت از آیه شریفه " تعاونوا علی البر و التقوی" ما مفتخریم در بانکی خدمت رسانی کنیم که در اجرای سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری و در جهت ارتقای بخش مردمی تعاون در اقتصاد کشور تشکیل شده است.
یکشنبه، 12 آبان 1398 - 14:21

کارنامه بانک رفاه در حوزه مسئولیت اجتماعی؛ پربارتر از همیشه کارنامه بانک رفاه در حوزه مسئولیت اجتماعی؛ پربارتر از همیشه
بانک رفاه به عنوان یک سازمان اثرگذار، با سابقه و مهمتر از همه متعلق به بزرگترین سازمان عمومی غیردولتی که به بیش از 40 میلیون نفر در سطح جامعه خدمات اجتماعی ارائه می دهد، در تلاش است با تعهد به مسئولیت اجتماعی خود، جامعه ای بهتر برای زندگی افراد بنیان نهد.
چهارشنبه، 8 آبان 1398 - 12:48

ضرورت آموزش عمومی بیمه درسطح جامعه ضرورت آموزش عمومی بیمه درسطح جامعه
در دنیایی که ضرورت توجه به نفش و رضایت مردم یکی از بزرگترین سرمایه های اجتماعی هر کشور محسوب می شود، روابط عمومیها در توسعه و آگاه سازی افکارعمومی و همچنین رضایت مندی و جلب مخاطب، نقش روشنگر و اساسی دارند.
دوشنبه، 15 مهر 1398 - 17:37

نشست مهرماهی شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت بیمه برگزار شد نشست مهرماهی شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت بیمه برگزار شد
نشست مهرماهی شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت بیمه امروز ۷ مهرماه به میزبانی بیمه تجارت‌نو برگزار شد.
دوشنبه، 8 مهر 1398 - 00:24

بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد
اعتبار بزرگ بانک رفاه کارگران، سازمان بزرگ تأمین اجتماعی است، سازمانی که به صورت مستقیم چهل و دو میلیون کارگر زحمتکش، بازنشسته و مستمری بگیر سهامدار آن هستند. سهامدارانی که اعتباری افزون بر سایر بانک‌ها را شامل می‌شود.
چهارشنبه، 27 شهریور 1398 - 19:46

ششمین نشست شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت بیمه برگزار شد ششمین نشست شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت بیمه برگزار شد
ششمین نشست شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت بیمه در سال ۱۳۹۸ به میزبانی این شرکت برگزار گردید .
یکشنبه، 17 شهریور 1398 - 11:27

برسیم/ نگاهی مسئولانه به برنامه‌های ارتباطی برسیم/ نگاهی مسئولانه به برنامه‌های ارتباطی
برنامه ارتباطی «برسیم» این پیام را با سه طرح مختلف و با بهره‌گیری از عناصر بصری بسترهای پیام‌رسان در تلفن همراه انتقال می‌دهد: (1) من نزدیک خونه‌ام، (2) تو راهم دارم میام و (3) چند دقیقه دیگه می‌رسیم. در هریک از این طرح‌ها، پیام موردنظر به‌نحوی مخدوش شده تا تداعی‌کننده ریسک بروز تصادف و نرسیدن باشد؛ هم نرسیدن پیام فرستاده‌شده از تلفن همراه به دست گیرنده و هم نرسیدن خود فرستندۀ پیام به مقصد.
شنبه، 16 شهریور 1398 - 08:15

برندگان جوایز مسابقه اینستاگرامی بانک ملی ایران مشخص شدند برندگان جوایز مسابقه اینستاگرامی بانک ملی ایران مشخص شدند
برندگان مسابقه اینستاگرامی بانک ملی ایران با عنوان "دست هایی که بی منت گره ای را باز می کند" به قید قرعه مشخص شدند.
دوشنبه، 4 شهریور 1398 - 23:09

راه‌اندازی باشگاه مشتریان بیمه کوثر راه‌اندازی باشگاه مشتریان بیمه کوثر
احمدرضا عصاری گفت: بیمه‌گذاران شرکت که در این باشگاه عضو می‌شوند، خدمت ویژه‌ای دریافت می‌کنند و فرصت استفاده از مزایای منحصربه‌فردی همچون بهره‌مندی از تخفیف خرید و دریافت درصدی از مبلغ خرید به‌عنوان اعتبار برایشان ایجاد می‌شود.
چهارشنبه، 30 مرداد 1398 - 13:00

فراخوان جشنواره عکس «نمای ملی» بانک ملی ایران فراخوان جشنواره عکس «نمای ملی» بانک ملی ایران
فراخوان جشنواره عکس «نمای ملی» بانک ملی ایران بانک ملی ایران به پاس نود و یکمین سال تاسیس این بانک جشنواره عکس «نمای ملی» را از تاریخ 2 شهریور تا 20 مهر ماه سال جاری در دو بخش معماری و مستند اجتماعی با اهدای جوایز نفیس به نفرات برتر برگزار می کند.
یکشنبه، 20 مرداد 1398 - 13:23

پست اینستاگرامی مدیرعامل بانک ملّی ایران به مناسبت روز خبرنگار پست اینستاگرامی مدیرعامل بانک ملّی ایران به مناسبت روز خبرنگار
هفدهم مردادماه، روز خبرنگار، یادآور حماسه آفرینی های دلیرانی است که بقای حقیقت را به بقای خود ترجیح می دهند؛ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگار شهید، محمود صارمی، این روز را بهانه ای قرار داده تا از زحمات و تلاش های بی شائبه ی خبرنگاران گرامی، اصحاب رسانه، خانواده بزرگ مطبوعات و سایر عزیزان زحمت کش حوزه اطلاع رسانی و خبر تشکر و قدردانی نمایم.
جمعه، 18 مرداد 1398 - 17:39

 نشست هیأت رییسه شورای روابط عمومی های کردستان نشست هیأت رییسه شورای روابط عمومی های کردستان
دومین نشست هیأت رییسه شورای روابط عمومیهای استان کردستان در سال جاری با حضور مدیر شعب استان، مدیر کل روابط عمومی استانداری کردستان و اعضای هیأت رییسه شورای روابط عمومی های استان کردستان به میزبانی بانک مسکن برگزار شد.
سه شنبه، 15 مرداد 1398 - 15:07

مدیر روابط عمومی بیمه کوثر: یکی از کلیدهای موفقیت در هر سازمانی، رضایت مشتری از نحوه خدمت‌رسانی و محصول‌های آن سازمان است مدیر روابط عمومی بیمه کوثر: یکی از کلیدهای موفقیت در هر سازمانی، رضایت مشتری از نحوه خدمت‌رسانی و محصول‌های آن سازمان است
نتیجه بررسی مدل‌های مختلف ارزیابی میزان رضایت مشتریان برون سازمانی و اخذ بازخورد از آنان؛ طراحی "مدل ارزیابی رضایت از مشتریان شرکت بیمه کوثر" (CSM) بوده است که هدف آن، درک میزان واقعی رضایت مشتریان این شرکت است.
دوشنبه، 14 مرداد 1398 - 21:59

روابط عمومی بانک توسعه تعاون در مسیر تحول و توسعه روابط عمومی بانک توسعه تعاون در مسیر تحول و توسعه
گشودگی بیشتر فضای ارتباطی و تعامل با رسانه ها در دوره جدید تصدی مدیریت روابط عمومی بانک توسعه تعاون، در دورانی که برخی مدیران خود را در شکاف دیوارهای اتاق های شان محبوس کرده و خبرنگاران را صرفا در پشت درهای بسته اتاق و دیوارهای بلند میزهای خود می پسندند، دستاورد قابل توجهی است.
یکشنبه، 13 مرداد 1398 - 11:40

کارگاه آموزشی اصول علمی خبرنویسی در فومن برگزار شد کارگاه آموزشی اصول علمی خبرنویسی در فومن برگزار شد
اولین کارگاه آموزشی اصول علمی خبر نویسی به همت کانون خبرنگاران شهرستان فومن در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
پنجشنبه، 10 مرداد 1398 - 00:02

تجلیل از پیشکسوت روابط عمومی صنعت بیمه تجلیل از پیشکسوت روابط عمومی صنعت بیمه
ظهر امروز آئین تجلیل از کریم همتی پیشکسوت روابط عمومی صنعت بیمه با حضور آقایان زندی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، بیانیان رئیس هیئت مدیره و پیکارجو مدیرعامل شرکت بیمه آرمان برگزار شد.
چهارشنبه، 9 مرداد 1398 - 16:46

نقش مهم بانک رفاه در ایفای مسئولیت های اجتماعی در حوزه سلامت نقش مهم بانک رفاه در ایفای مسئولیت های اجتماعی در حوزه سلامت
توجه و همکاری تمامی سازمان‌های دولتی و خصوصی به حوزه سلامت امری ضروری است که بانک رفاه در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود اهتمام ویژه‌ای به آن دارد.
چهارشنبه، 9 مرداد 1398 - 16:44

اقدام بانک توسعه تعاون در راستای انجام مسئولیت اجتماعی اقدام بانک توسعه تعاون در راستای انجام مسئولیت اجتماعی
بانک توسعه تعاون در راستای انجام تکالیف اجتماعی اقدام به برقراری تعامل دوجانبه با موسسه خیریه کهریزک البرز نموده است.
دوشنبه، 7 مرداد 1398 - 20:40

مدیر روابط عمومی بیمه تجارت‌نو؛ همکاری کارشناسان روابط عمومی با رسانه ها می تواند به جلب رضایت مشتریان این شرکت منجر شود مدیر روابط عمومی بیمه تجارت‌نو؛ همکاری کارشناسان روابط عمومی با رسانه ها می تواند به جلب رضایت مشتریان این شرکت منجر شود
مدیرروابط عمومی بیمه تجارت‌نو اظهارداشت: صنعت بیمه کشور زمانی مسیر توسعه را در پیش خواهد گرفت که رسانه‌ها با جریان سازی و نقدهای منصفانه ضعف‌های این صنعت را به گوش مسئولان برسانند تا با اصلاح ساختار رضایت مردم از خدمات این صنعت مهم به خوبی جلب شود.
سه شنبه، 25 تیر 1398 - 23:32

انتصاب مدیر جدید روابط عمومی بانک ملی ایران انتصاب مدیر جدید روابط عمومی بانک ملی ایران
با صدور حکمی توسط محمدرضا حسین زاده مدیرعامل بانک ملی ایران، نادر اکبری وند به سمت ریاست اداره کل روابط عمومی این بانک منصوب شد.
سه شنبه، 18 تیر 1398 - 17:22

تقدیرجمعیت هلال احمر کردستان از روابط عمومی بانک مسکن تقدیرجمعیت هلال احمر کردستان از روابط عمومی بانک مسکن
طی مراسمی در جمعیت هلال احمر استان کردستان و با حضور مدیر کل روابط عمومی استانداری کردستان و جمعی از روابط عمومی های ادارات استان،از فعالیتهای لقمان فلاحی در روابط عمومی مدیریت شعب استان کردستان تجلیل و قدردانی شد.
پنجشنبه، 30 خرداد 1398 - 13:06

دیدار مدیر روابط عمومی بیمه دی از فاش نیوز
مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی بیمه دی با حضور در دفتر فاش نیوز، با مدیر مسئول و هیئت تحریریه این پایگاه خبری دیدار و گفت و گو کرد.
چهارشنبه، 22 خرداد 1398 - 14:20

رادیو رفاه آغاز به کار کرد رادیو رفاه آغاز به کار کرد
رادیو رفاه با حضور مدیر عامل و اعضای هیأت مدیره بانک رفاه، صاحبان ایده و استارت آپ های فعال در حوزه فین تک و سلامت و با هدف توسعه روابط عمومی الکترونیک، از امروز آغاز به کار کرد.
سه شنبه، 21 خرداد 1398 - 09:56

برگزاری جلسه کارگروه روابط عمومی سندیکای بیمه گران ایران برگزاری جلسه کارگروه روابط عمومی سندیکای بیمه گران ایران
روابط عمومی شرکت بیمه آرمان -ساعت 14 روز یکشنبه نوزدهم خردادماه سالجاری جلسه ی کارگروه روابط عمومی سندیکای بیمه گران ایران با حضور مدیران روابط عمومی شرکت های بیمه ،دبیر کارگروه تخصصی بیمه های اتومبیل سندیکا و با دعوت از مدیران بیمه های خودرو چند شرکت به صورت مشترک در سالن جلسات سندیکا برگزار گردید.
دوشنبه، 20 خرداد 1398 - 10:38

مسابقه استارت آپ های حوزه های فین تک و سلامت در جریان نمایشگاه اینوتکس مسابقه استارت آپ های حوزه های فین تک و سلامت در جریان نمایشگاه اینوتکس
مسابقه استارت‌آپ‌ها‌‌ی فین‌تک و سلامت با هدف ایجاد تعامل میان این دو حوزه در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۱۹ برگزار می‌شود.
شنبه، 18 خرداد 1398 - 01:13

کمک انسانی رئیس و مقامات شعبه بانک ملّی کمک انسانی رئیس و مقامات شعبه بانک ملّی
به خاطر دارم که دهم مارس 2016 (اسفندماه)، در فرودگاه امام، مأموری که ورقه پرداخت عوارض خروجی 75 هزار تومانی مرا دریافت و به آن نگاه می کرد، با لبخندی گفت:
جمعه، 17 خرداد 1398 - 01:19

مدیرعامل پست‌ بانک‌ ایران: روابط عمومی باید برای تأمین اهداف بانک و انتظارات ذینفعان آن تلاش کند مدیرعامل پست‌ بانک‌ ایران: روابط عمومی باید برای تأمین اهداف بانک و انتظارات ذینفعان آن تلاش کند
دکتر شیری مدیرعامل پست‌بانک‌ایران در نشست با مدیران و کارشناسان روابط عمومی این بانک که به‌مناسبت بیست‌وهفتم اردیبهشت‌ماه روز ارتباطات‌وروابط‌عمومی برگزارشد ضمن تبریک این روز گفت: سهامداران، مشتریان و مدیران و کارکنان به عنوان ذینفعان بانک هستند و روابط عمومی باید نظرات و انتظارات آنان را به مدیران ارائه و اقدامات بانک را برای دستیابی به اهداف تعیین‌شده بطورمناسبی اطلاع‌رسانی کند.
یکشنبه، 29 اردیبهشت 1398 - 14:13

مدیر عامل بانک صادرات ایران: نقش روابط‌ عمومی در رشد سازمان مدیر عامل بانک صادرات ایران: نقش روابط‌ عمومی در رشد سازمان
مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: روابط عمومی می‌تواند با ایجاد توازن و اطلاع‌رسانی به‌موقع در جریان اطلاعات از داخل سازمان به بیرون و بالعکس، در میان چهار بخش ذینفعان بانک از جمله مشتریان، سهامداران، کارکنان و سایر نهادهای مدنی جامعه، رشد و بالندگی سازمان را رقم بزند.
شنبه، 28 اردیبهشت 1398 - 14:54

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روز جهانی تلویزیون


  اینترنت همه چیزها و روابط عمومی هوشمند


  آیا صدا و سیما مورد اعتماد مخاطبانش است!؟


  نکاتی سودمند در مورد روابط مطبوعات/2


  بهره‌گیری ناروا از روابط عمومی


  معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد: اساس کار روابط عمومی ها اطلاع رسانی است


  آیا قطع اینترنت راه‌حل است؟


  یک استاد دانشگاه: قرآن، محتوای گفتمانی دارد


  مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت نیرو عنوان کرد: شفافیت و پاسخگویی دو رکن اصلی روابط عمومی هاست


  نکاتی سودمند در مورد روابط مطبوعات/3


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود