درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 26 آذر 1396 - 12:32   

بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید

  بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید


ادامه ادامه مطلب یک

عملیات جاسوس‌های چین در شبکه‌های اجتماعی

  عملیات جاسوس‌های چین در شبکه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب دو

واتس‌اپ؛ هشداردهنده افسردگی در نوجوانان

  واتس‌اپ؛ هشداردهنده افسردگی در نوجوانان


ادامه ادامه مطلب سه

روابط عمومی مجتمع جهان فولاد سیرجان، روابط عمومی برتر شد

  روابط عمومی مجتمع جهان فولاد سیرجان، روابط عمومی برتر شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نقش روابط عمومی و تبلیغات
  آدم های سمی، روابط سمی
  آشنایی با راهنمای ارتباطی روابط عمومی های کشور
  نظر جالب این روزنامه نگار اینوستیگیتیو درباره فقر و فقیر
  ت‌فلیکس
  تجهیز کلیه ایستگاه های متروی <تی تی سی> به سیستم شبکه سلولار
  مدیر روابط عمومی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم منصوب شد
  رونمایی از کتاب «نظریه پردازی درباره ارتباطات میان فرهنگی»
  بررسی نقش روابط عمومی در بیمارستان ها
  معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور: ضرورت ایجاد اتاق فکر رسانه در حوزه مهارت آموزی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  اخبار بانک و بیمه  

بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید
بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید.
شنبه، 25 آذر 1396 - 11:44

جایگاه جدید روابط عمومی ها در شرکت های بیمه جایگاه جدید روابط عمومی ها در شرکت های بیمه
استفاده از نیروهای غیر حرفه ای معمولا باعث روز ضررهای جبران ناپذری می شود. چرا که تغییر یک برداشت و احساس منفی که در اثر یک ارتباط اشتباه در یک مخاطب ایجاد می شود چندین بار مشکل تر از ایجاد یک اثر مطلوب در یک مخاطب بدون پیش گزینه است.
چهارشنبه، 22 آذر 1396 - 14:08

واقعیت این است... واقعیت این است...
با دمیدن سرنا از سر گشاد آن فقط ثابت می کنیم که نه درست کار می کنیم و نه کار درست و نتیجه قهری این عادت نامالوف، صرف انرژی بسیار زیاد و بازدهی بسیار کم یا بهتر بگویم"هیچ "خواهد بود.
چهارشنبه، 22 آذر 1396 - 14:05

جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی سازمان‌های زیرمجموعه وزارت تعاون برگزار شد. جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی سازمان‌های زیرمجموعه وزارت تعاون برگزار شد.
به‌منظور افزایش تعامل، هماهنگی، هم‌اندیشی و هم‌افزایی بیشتر در خصوص موضوعات مشترک جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی سازمان‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کارورفاهاجتماعی در ساختمان مرکزی بانک توسعه تعاون برگزار گردید.
سه شنبه، 21 آذر 1396 - 23:50

نقش روابط عمومی و رسانه در توسعه صنعت بیمه کشور نقش روابط عمومی و رسانه در توسعه صنعت بیمه کشور
هدف صنعت بیمه ایجاد آرامش و امنیت و کمک به رفاه مردم در هنگام حوادث است و هرچه در این حوزه بیشتر اطلاع رسانی شود، تعداد افرادی که از مزایای بیمه استفاده می کنند در جامعه افزایش می یابد.
سه شنبه، 21 آذر 1396 - 23:27

روابط عمومی؛ فرآیند مدیریت هدفمند روابط عمومی؛ فرآیند مدیریت هدفمند
یکی از عناصر تاثیر گذار در ارتقای فرهنگ بیمه و افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور هنر روابط عمومی است که می تواند با خلاقیت و کارآمدی و بهره مندی از ابزارهای ارتباطی در حوزه های بازاریابی و مشتری مداری جایگاه شایسته صنعت بیمه در کشور را ارتقا داده و تثبیت کند.
سه شنبه، 21 آذر 1396 - 15:16

کار مشترک روابط عمومی و رسانه در توسعه صنعت بیمه کار مشترک روابط عمومی و رسانه در توسعه صنعت بیمه
مدیران روابط عمومی در واقع مدیران افکار عمومی اند و در بهترین حالت رسانه را برای فرایند اطلاع رسانی در اختیار می گیرند و به جلب افکار عمومی می‌پردازند و از این طریق ضمن آگاهی بخشی به جامعه و مسئولان، بازاری مناسب برای محصولات خود ایجاد می کنند.
دوشنبه، 20 آذر 1396 - 15:16

روابط عمومی و استفاده از نوآوری در ارتقاء حس رضایتمندی ذینفعان روابط عمومی و استفاده از نوآوری در ارتقاء حس رضایتمندی ذینفعان
روابط عمومی می تواند با تکیه بر تجارب گذشته پر افتخار علمی، قابلیتها و توانمندیهای بالقوه و بالفعل شایان توجه و در راستای همگونی و همخوانی با تحولات جدید سیستم های اقتصادی و اجتماعی، روشهای علمی نوین و اجرایی را به چرخه نظام اطلاع رسانی وارد نماید.
سه شنبه، 21 آذر 1396 - 16:09

خلاقیت و نوآوری در بانکداری ایرانی؛ موانع و فرصت‌ها خلاقیت و نوآوری در بانکداری ایرانی؛ موانع و فرصت‌ها
نوآوریها و خلاقیت بیشماری که در کشورهای دیگر هر روز اخبار و گزارشهای آنها را در حوزه‌های مختلف از جمله حوزه پرداخت و بانکداری الکترونیک می‌شنویم، بخوبی نشان‌می‌دهد این مسیر، حد و مرز مشخصی ندارد و می‌توان سالها در آن حرکت کرد و خدمات متنوع و جدیدی ارائه داد.
شنبه، 18 آذر 1396 - 07:54

تخصیص هزینه چاپ تقویم و سررسید سال آینده بانک های دولتی به مردم کرمانشاه تخصیص هزینه چاپ تقویم و سررسید سال آینده بانک های دولتی به مردم کرمانشاه
رییس شورای هماهنگی بانک‌های دولتی گفت: بانک های دولتی در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی خود، از چاپ تقویم و سررسید سال 1397 صرف نظر می کنند و هزینه های آن را برای کمک به آسیب دیدگان ناشی از حادثه زلزله کرمانشاه اختصاص می دهند.
یکشنبه، 12 آذر 1396 - 14:04

پنجمین جلسه شورای اطلاع رسانی روابط عمومی های وزارت اقتصاد برگزار شد پنجمین جلسه شورای اطلاع رسانی روابط عمومی های وزارت اقتصاد برگزار شد
علی رغم اطلاع رسانی مناسب، باید با رصد اخبار منتشر شده اجازه انتشار اطلاعات نادرست در خصوص نحوه خدمات رسانی به زلزله زدگان توسط مجموعه وزارت اقتصاد گرفته شود زیرا این موضوع خود باعث تضعیف روحیه و تشدید آلام زلزله زدگان خواهد شد.
پنجشنبه، 9 آذر 1396 - 00:35

​عیادت رییس روابط عمومی بانک صادرات ایران از پیشکسوت عرصه خبر
رییس اداره کل روابط عمومی بانک صادرات ایران از ناصر یمینی مردوخی کردستانی، خبرنگار پیشکسوت، عیادت کرد.
دوشنبه، 6 آذر 1396 - 13:09

آغاز ‎حراج سکه بهار آزادی در بانک کارگشایی از روز شنبه آغاز ‎حراج سکه بهار آزادی در بانک کارگشایی از روز شنبه
رییس بانک کارگشایی از حراج سکه های تمام بهار و نیم بهار آزادی در این بانک، از روز شنبه چهارم آذرماه خبر داد.
شنبه، 4 آذر 1396 - 10:59

رئیس شوراى هماهنگى بانک هاى دولتى اعلام کرد: تسهیلات حداکثری و ضمانت های حداقلی برای مردم آسیب دیده از زلزله در کرمانشاه رئیس شوراى هماهنگى بانک هاى دولتى اعلام کرد: تسهیلات حداکثری و ضمانت های حداقلی برای مردم آسیب دیده از زلزله در کرمانشاه
رئیس شوراى هماهنگى بانک هاى دولتى با یادآوری رشادت ها و مقاومت های مردم کرمانشاه در هشت سال دفاع مقدس، گفت: امروز زمان جبران آن خدمات است و به همین دلیل مردم و نظام بانکی در این خدمت رسانی پیش قدم شده اند.
دوشنبه، 29 آبان 1396 - 15:30

تعالی سازمانی،همبستگی درونی و میراثی برای فردا تعالی سازمانی،همبستگی درونی و میراثی برای فردا
بانک ملی ایران،از این منظر سرمایه های گرانقدری دارد که می توانند دستمایه علوم روانشناسانه و جامعه شناسانه قرار گیرند و تحت یافته های این علوم، پرداخته شوند و تعالی یابند و سنگ بنای مستحکم و رفیع تعالی فرهنگ سازمانی را بنهند.
دوشنبه، 29 آبان 1396 - 13:24

با دستور ویژه مدیرعامل، بانک ملی ایران به کمک زلزله زدگان کرمانشاه شتافت با دستور ویژه مدیرعامل، بانک ملی ایران به کمک زلزله زدگان کرمانشاه شتافت
با دستور ویژه مدیرعامل بانک ملی ایران، امکانات بیمارستان بانک برای کمک رسانی به زلزله زدگان استان کرمانشاه بسیج شد.
دوشنبه، 22 آبان 1396 - 13:30

پاسخگویی آنلاین به مخاطبان کانال تلگرامی بانک ملی ایران پاسخگویی آنلاین به مخاطبان کانال تلگرامی بانک ملی ایران
کانال تلگرامی بانک ملی ایران به عنوان یکی از سریعترین و به روزترین راه های ارتباطی با مخاطبان، تنها به اطلاع رسانی یک طرفه اکتفا نکرده و به صورت آنلاین در هفت روز هفته پاسخگوی سوالات مشتریان نیز بوده است.
سه شنبه، 16 آبان 1396 - 15:26

گزارش برگزاری همایش کارشناسان روابط عمومی بانک ملی ایران گزارش برگزاری همایش کارشناسان روابط عمومی بانک ملی ایران
همایش کارشناسان روابط عمومی بانک ملی ایران نهم آبان ماه 1396 در سالن همایش حافظ این بانک برگزار شد.
سه شنبه، 9 آبان 1396 - 23:24

نهمین جلسه کمیسیون هماهنگی روابط عمومی بانکها برگزار شد
دکتر مجتبی لشکر بلوکی عضو هیات مدیره این بانک در نهمین جلسه کمیسیون هماهنگی روابط عمومی بانک ها که به میزبانی بانک صادرات ایران برگزار شد، گفت: تجهیز منابع گران هم به زیان بانک ها است هم به زیان مشتریان و از این رو حمایت روابط عمومی بانکها در تبعیت از مقررات شورای پول و اعتبار و رعایت نرخ های سود مصوب می تواند بسیار راهگشا باشد.
جمعه، 5 آبان 1396 - 01:11

ضرورت تشکیل شورای روابط عمومی و رسانه در صنعت بیمه ضرورت تشکیل شورای روابط عمومی و رسانه در صنعت بیمه
اعتماد سازی و ایجاد باور مثبت در مورد بیمه؛ معرفی خدمات بیمه ای به مردم و اقناع افکار عمومی برای خرید بیمه به منظور جبران خسارت ها، باید در دستور کار شورای هماهنگی روابط عمومی های صنعت بیمه قرار بگیرد و با حساسیت و ظرافت بیشتری دنبال و پیگیری شود.
چهارشنبه، 3 آبان 1396 - 12:31

معرفی روابط عمومی بانک مسکن معرفی روابط عمومی بانک مسکن
روابط عمومی بانک مسکن وظیفه برقراری ارتباط ساده و سریع میان مشتریان و مخاطبان بانک با مسئولان و دوایر مختلف این بانک را بر عهده دارد. این امر از طریق سامانه های مختلفی مانند مرکز مشاوره، پایگاه اطلاع رسانی، نظرسنجی، وبلاگ، تالار گفتگو و خبرنامه الکترونیک صورت می گیرد.
جمعه، 28 مهر 1396 - 02:56

بانک شهر صدر نشین شبکه‌های اجتماعی بین بانک های کشور شد بانک شهر صدر نشین شبکه‌های اجتماعی بین بانک های کشور شد
بانک شهر بر اساس ارزیابی و آنالیز فعالیت بانک‌های ایران در شبکه‌های اجتماعی، که این ارزیابی به تایید بانک مرکزی نیز رسیده است، به عنوان بانک اول در سیستم بانکی کشور در سه ماهه دوم سالجاری معرفی شد.
جمعه، 21 مهر 1396 - 23:23

حسین زاده تاکید کرد: استفاده از همه ظرفیت های بانک ملی ایران برای کمک به توسعه شهر مقدس مشهد
مدیرعامل بانک ملی ایران با تاکید بر اینکه شهر مشهد متعلق به همه مردم ایران و شیعیان جهان است، گفت: توسعه شهر مشهد موجب افتخار همه ماست و بانک ملی ایران نیز از هر گونه کوششی برای کمک به این شهر دریغ نخواهد کرد.
چهارشنبه، 19 مهر 1396 - 11:36

تقدیر مدیرعامل بانک ملی ایران از اقدامات شرکت داده ورزی سداد
مدیرعامل بانک ملی ایران در راس هیاتی متشکل از مسئولان حوزه فناوری اطلاعات بانک، از شرکت داده ورزی سداد بازدید کرد.
یکشنبه، 16 مهر 1396 - 13:12

وب اپلیکیشن باشگاه مشتریان بانک ایران زمین منتشر شد وب اپلیکیشن باشگاه مشتریان بانک ایران زمین منتشر شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مشتریان بانک ایران زمین از این پس می توانند از طریق این اپلیکیشن به سایت باشگاه مشتریان این بانک دسترسی داشته باشند.
شنبه، 15 مهر 1396 - 23:04

تاریخچه تاسیس و سابقه فعالیت بانک ایران زمین تاریخچه تاسیس و سابقه فعالیت بانک ایران زمین
بانک ایران زمین (سهامی عام) به موجب مجوز شماره 283592/89 مورخ 1389/12/21 صادره توسط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ 1389/12/24 تحت شماره 399279 در اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری در تهران به ثبت رسیده است.
شنبه، 15 مهر 1396 - 23:00

دکتر حسین زاده خبر داد: برنامه ریزی جدی برای بانک ملی ایران 1400 دکتر حسین زاده خبر داد: برنامه ریزی جدی برای بانک ملی ایران 1400
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر عامل بانک ملی ایران گفت: برنامه ریزی های جدی برای تبدیل شدن این بانک به بانکی مدرن، پیشرو، روزآمد و کارآمد در سال 1400 انجام شده است.
شنبه، 15 مهر 1396 - 22:54

برگزاری مراسم قرعه کشی جشنواره «یک بام و چند برنده» بانک ملی ایران برگزاری مراسم قرعه کشی جشنواره «یک بام و چند برنده» بانک ملی ایران
قرعه کشی جشنواره «یک بام و چند برنده» بانک ملی ایران امروز با حضور مدیرعامل، تنی چند از اعضای هیات مدیره، جمعی از مدیران امور و مسئولان ارشد بانک برگزار و برندگان دو هدیه ویژه آن شامل یک دستگاه خودروی «نیسان جوک» ویژه مشتریان و یک دستگاه «هیوندای i10 » ویژه همکاران مشخص شدند.
شنبه، 15 مهر 1396 - 22:53

توسعه روابط کارگزاری بانک ملی ایران در آمریکای جنوبی توسعه روابط کارگزاری بانک ملی ایران در آمریکای جنوبی
عضو هیات مدیره و معاون امور ارزی و بین الملل بانک ملی ایران اعلام کرد: در راستای توسعه روابط کارگزاری به منظور حمایت و پشتیبانی از تجارت خارجی کشور، بانک ملی ایران موفق به برقراری روابط کارگزاری با بانک های برزیلی شد.
چهارشنبه، 12 مهر 1396 - 15:47

رونمایی از لوگوی جدید کانون جوانه های بانک ملی ایران رونمایی از لوگوی جدید کانون جوانه های بانک ملی ایران
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- لوگوی جدید کانون جوانه های بانک ملی ایران پس از گذشت چهار سال از راه اندازی آن، بازطراحی شد.
چهارشنبه، 12 مهر 1396 - 12:08

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پوشش بی سابقه رسانه ها به مردن یک نهنگ


  سالنامه تخصصی روابط عمومی ایران 1397 منتشر می شود


  برترین عکس های خبری سال 2017 در مجله آتلانتیک


  راهنمای آداب و معاشرت در رستوران


  نظر جالب این روزنامه نگار اینوستیگیتیو درباره فقر و فقیر


  کنفرانس روابط عمومی در مانیتورینگ رسانه ای


  معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور: ضرورت ایجاد اتاق فکر رسانه در حوزه مهارت آموزی


  بررسی نقش روابط عمومی در بیمارستان ها


  رونمایی از کتاب «نظریه پردازی درباره ارتباطات میان فرهنگی»


  تاسیس معاونت ارتباطات سایپا برای پاسخگویی شفاف


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: جلد سوم کتاب استانداردهای روابط عمومی منتشر شد