درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 8 مهر 1399 - 21:27   

پیام های ارتباطی غیر کلامی

  پیام های ارتباطی غیر کلامی


ادامه ادامه مطلب یک

4 نکته که مشتریان تمایلی به شنیدن آنها ندارند

  4 نکته که مشتریان تمایلی به شنیدن آنها ندارند


ادامه ادامه مطلب دو

«آمـازون» فاتح بازار ایتـالیا در دوران «کـرونا»

  «آمـازون» فاتح بازار ایتـالیا در دوران «کـرونا»


ادامه ادامه مطلب سه

جزئیات افزایش ضریب نفوذ تلفن‌همراه‌ درکشور

  جزئیات افزایش ضریب نفوذ تلفن‌همراه‌ درکشور


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ربودن دل‌ها به آگاهی و صدق
  میزگرد/ رسانه و روابط‌عمومی؛ در برابر هم یا برابر هم
  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی: در برخی دستگاه های اجرایی نگاه تخصصی به روابط عمومی وجود ندارد
  اولین نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی شهرداری های استان تهران
  4 نکته که مشتریان تمایلی به شنیدن آنها ندارند
  تبلت های اهدایی بانک رفاه کارگران به دانش آموزان سیستانی رسید
  حمایت از ورزش در راستای مسئولیت های اجتماعی بانک رفاه کارگران است
  روابط عمومی شرکت پست استان ایلام برتر شد
  ارتباطات موثر و تعامل با رسانه ها اساسی ترین وظیفه روابط عمومی هاست
  رسانه کماکان بستر شناخت جامعه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  اخبار بانک و بیمه  

جلسه کمیسیون روابط عمومی بانک های دولتی و نیمه دولتی برگزار شد جلسه کمیسیون روابط عمومی بانک های دولتی و نیمه دولتی برگزار شد
اکثر پروژه های تولیدی در کشور با حمایت بانک ها به بهره برداری می رسد، لذا ضرورت دارد که مراکز روابط عمومی بانک ها خدمات گسترده شبکه بانکی را به خوبی به استحضار مردم شریف کشورمان برسانند.
شنبه، 5 مهر 1399 - 16:49

بانکداری دیجیتالی و تحولات پیش رو بانکداری دیجیتالی و تحولات پیش رو
بانکداری دیجیتالی دیگر مانند بانکداری الکترونیک مشتری به شعبه یا محل استقرار ماشین بانکی مراجعه نمی‌کند، بلکه سعی بر این است که خدمات بانکی در محل حضور مشتری ارائه شود. به همین سبب هم ارائه خدمات بانکی از طریق دستگاه‌های در اختیار مشتری در اولویت قرار می‌گیرد. به همین سبب یکی از ویژگی‌های بانکداری دیجیتالی را دسترسی مشتری به خدمات بانکی در هر زمان و هر مکان می‌دانند.
سه شنبه، 18 شهریور 1399 - 13:37

سهم ۳۷ درصدی زنان در هیئت مدیره بانک‌های بریتانیایی سهم ۳۷ درصدی زنان در هیئت مدیره بانک‌های بریتانیایی
این تحقیق نشان می‌دهد در طول همه‌گیری ویروس کرونا ۳۵۰ شرکت اف تی اس‌ای (FTSE بورس اوراق بهادار) که تعادل جنسیتی بیشتری را در هیات مدیره داشتند با تأثیر منفی کمتری بر قیمت سهام خود در مقایسه با سایر شرکت‌ها (که تنوع جنسیتی کمتری داشتند) روبه‌رو شدند.
یکشنبه، 2 شهریور 1399 - 19:56

 پیام تبریک مدیر عامل بانک رفاه کارگران به مناسبت شصتمین سالروز تأسیس بانک پیام تبریک مدیر عامل بانک رفاه کارگران به مناسبت شصتمین سالروز تأسیس بانک
فرا رسیدن بیست و هفتم مرداد ماه سالروز تأسیس بانک مردمی و ارزش آفرین رفاه کارگران را صمیمانه محضر یکایک شما بزرگواران که اصلی ترین سرمایه های بانک هستید، تبریک عرض می‌نمایم.
سه شنبه، 28 مرداد 1399 - 00:02

 "بابایان" مدیر عامل کارگزاری بیمه تامین آتیه شد "بابایان" مدیر عامل کارگزاری بیمه تامین آتیه شد
آرش بابایان به عنوان مدیرعامل شرکت کارگزاری رسمی بیمه تامین آتیه امداد ( وابسته کمیته امداد امام) انتخاب شد. به گزارش شارا، بابایان سابقه مدیریت روابط‌عمومی و بازاریابی بیمه نوین، مدیریت امور نمایندگان بیمه ملت را در کارنامه دارد.
دوشنبه، 27 مرداد 1399 - 12:45

 پیام مدیر امور حوزه مدیرعامل و روبط عمومی بانک سینا به مناسبت روز خبر نگار پیام مدیر امور حوزه مدیرعامل و روبط عمومی بانک سینا به مناسبت روز خبر نگار
رشد و توسعه ی فرهنگی یک جامعه در گرو آگاهی و اطلاع رسانی شفاف و دقیق به مردم است و این خبرنگاران هستند که به عنوان تصویرگران جامعه با کسب اطلاعات و اخبار موثق همسو با اخلاق حرفه ای همواره در مسیر حقیقت و نشر و گسترش آن اهتمام می ورزند و آگاهی و درستی را به افکار عمومی هدیه می کنند.
جمعه، 17 مرداد 1399 - 01:37

پیام تبریک مدیرعامل بانک سینا به مناسبت روز خبرنگار پیام تبریک مدیرعامل بانک سینا به مناسبت روز خبرنگار
مدیرعامل بانک سینا در پیامی، فرا رسیدن روز خبرنگار را به صاحبان اندیشه، فکر و آگاهی و فعالان رسانه تبریک گفت.
جمعه، 17 مرداد 1399 - 01:36

پیام تبریک مدیر عامل بانک رفاه کارگران به مناسبت روز خبرنگار پیام تبریک مدیر عامل بانک رفاه کارگران به مناسبت روز خبرنگار
فرا رسیدن هفدهم مرداد ماه روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران ارجمند و فرهیخته که با تراوش اندیشه و جاری‌سازی آن با نقش قلم، تنویر افکار عمومی و تقارن اطلاعاتی جامعه را رقم می زنند، صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 - 23:50

شفاف‌سازی اطلاعات، صحت عملکرد بانک توسعه تعاون را در طرح اشتغال روستایی تبیین می‌کند شفاف‌سازی اطلاعات، صحت عملکرد بانک توسعه تعاون را در طرح اشتغال روستایی تبیین می‌کند
ظرفیت‌های ایجادشده از طریق تسهیلات این طرح باید به‌درستی و روشنی در هر منطقه تبیین و بازتاب یابد و از طریق برقراری ارتباط مؤثر با رسانه‌ها زمینه آشنایی با فرصت‌های ایجادشده و نیز اقدامات بانک توسعه تعاون در اختیار عموم قرار گیرد.
پنجشنبه، 2 مرداد 1399 - 10:44

امنیت؛ الزام بانکداری الکترونیکی امنیت؛ الزام بانکداری الکترونیکی
فرشید فرخ نژاد رئیس هیات مدیره بانک رفاه در یادداشتی با اشاره به تغییر سبک زندگی اجتماعی و وابستگی روز افزون بشر به فن آوری های نوین، اتخاذ رویکردهای مبتکرانه در ارائه خدمات مالی که پایه و اساس ارتباطات اجتماعی عصر حاضر در حوزه های مختلف کسب و کار به شمار می روند را یک ضرورت اجتناب ناپذیر عنوان کرد.
یکشنبه، 11 خرداد 1399 - 13:37

 نگاهی به اقدامات بانک سینا در بخش مسئولیت های اجتماعی/ زندگی با همدلی زیباست نگاهی به اقدامات بانک سینا در بخش مسئولیت های اجتماعی/ زندگی با همدلی زیباست
بانک سینا در راستای ایفای رسالت و مسئولیت های اجتماعی با توجه به شرایط خاص ناشی از بحران ویروس کرونا برای یاری رسانی به شبکه بهداشت کشور اقدامات اساسی و مهمی را در چندین مرحله و در زمینه های مختلف انجام داده که نتایج مناسبی نیز به همراه داشته است.
شنبه، 10 خرداد 1399 - 18:13

 مدیرعامل بانک سینا: روابط عمومی یک ضرورت مهم سازمانی به شمار می رود مدیرعامل بانک سینا: روابط عمومی یک ضرورت مهم سازمانی به شمار می رود
مدیرعامل بانک سینا در دیدار کارکنان مدیریت امور حوزه مدیرعامل و روابط‌عمومی که مقارن با روز روابط عمومی انجام شد؛ روابط عمومی را آغازگر حرکت در مسیر پیشرفت و توسعه سازمانی برشمرد.
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 - 14:01

سرپرست امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک دی معرفی شد سرپرست امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک دی معرفی شد
برات کریمی، مدیرعامل بانک دی، طی حکمی سید‌حسین میناکار را به سمت سرپرست امور روابط‌عمومی و حوزه مدیریت بانک دی منصوب کرد.
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 - 12:10

روابط عمومی کارآمد، موتور محرک توسعه بنگاه
روابط عمومی با تحلیل و پیش بینی سرو کار دارد و یک واحد عملیاتی است که تفاهم و منافع سازمان و ذی نفعان را در حوزه عملکردی خود دنبال می کند و می بایست مستقیماً با مدیران ارشد سازمان در ارتباط باشد.
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 - 16:01

 روابط عمومی و توسعه فرهنگ بیمه درکشور روابط عمومی و توسعه فرهنگ بیمه درکشور
روابط‌عمومی در دوران کرونا و پساکرونا با چالش های بسیار بزرگی روبرو خواهد بود. دورانی که جامعه در رفتار خود تجدید نظر کرده است، تماس ها به حداقل رسیده و فاصله گذاری اجتماعی و رعایت اصول سلامتی از اجزاء اصلی آداب اجتماعی گردیده است.
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 - 13:58

 مدیرعامل بانک صادرات ایران تأکید کرد: روابط‌عمومی بخش مهمی از زنجیره ارزش بانک است مدیرعامل بانک صادرات ایران تأکید کرد: روابط‌عمومی بخش مهمی از زنجیره ارزش بانک است
مدیرعامل بانک صادرات ایران در دومین روز از هفته روابط‌عمومی طی نشستی صمیمی با همکاران اداره‌کل روابط‌عمومی، بر تبیین هر چه بیشتر دستاوردها، ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بانک صادرات ایران و تقویت ارتباط با همکاران و مشتریان تأکید کرد.
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 - 22:58

لزوم اعتمادسازی روابط عمومی برای توسعه بیمه لزوم اعتمادسازی روابط عمومی برای توسعه بیمه
اساساً روابط عمومی در صنعت بیمه مسئولیتی به مراتب بیشتر و در عین حال گسترده تر از سایر بخشها دارد چرا که متاسفانه تصویر ذهنی افکار عمومی از بیمه همچنان مبهم و کلی بوده و خدمات متنوع و بااهمیت آن کمتر برای آنها بازگو شده است.
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 - 09:13

 به مناسبت روز روابط عمومی بررسی شد/ روابط عمومی بانک ها مصداق روابط عمومی هوشمند به مناسبت روز روابط عمومی بررسی شد/ روابط عمومی بانک ها مصداق روابط عمومی هوشمند
روز ارتباطات و روابط عمومی نقطه عطفی در توجه و توسعه نقش روابط عمومی ها در سازمان های کشور باشد. بنابراین در نخستین گام باید پذیرفت که کار روابط عمومی تسهیل و خدمت به مدیریت سازمان بوده نه مدیر و برای دستیابی به منافع برای سازمان تلاش می کند و نمی توان ادعا کرد که مدیریت در محور آن قرار دارد.
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 - 23:34

پیام مدیرعامل بانک سینا به مناسبت روز روابط عمومی: روابط عمومی مدرن و منسجم عامل موفقیت سازمانهاست پیام مدیرعامل بانک سینا به مناسبت روز روابط عمومی: روابط عمومی مدرن و منسجم عامل موفقیت سازمانهاست
مدیرعامل بانک سینا در پیامی، فرا رسیدن هفته ارتباطات و روز روابط‌عمومی را تبریک گفت و از فعالان این عرصه به ویژه همکاران روابط عمومی این بانک قدردانی کرد.
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 - 23:32

در گفتگو با مدیر روابط عمومی بیمه مرکزی بررسی شد: نقش روابط عمومی های صنعت بیمه در توسعه فرهنگ بیمه در گفتگو با مدیر روابط عمومی بیمه مرکزی بررسی شد: نقش روابط عمومی های صنعت بیمه در توسعه فرهنگ بیمه
صنعت بیمه را می توان صنعتی برای تضمین فعالیت های اقتصادی و زندگی دانست. درنتیجه با چنین رویکردی نقش بیمه ها در تحقق جهش تولید، نقشی پررنگ خواهد بود و شاید بیش از گذشته مورد توجه مردم قرار می گیرد. اما حال این سوال مطرح است که درشرایط کنونی روابط‌عمومیهای این صنعت به عنوان پل ارتباطی میان مردم و بیمه چطور می توانند به تحقق این شعار کمک کنند.
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 - 08:13

 کلید واژه روابط عمومی در شرکت های بیمه کلید واژه روابط عمومی در شرکت های بیمه
جایگاه روابط عمومی جایگاه ویژه ای است. اما در کشور ما بخصوص در نهادهای مالی، انتظاراتی که از روابط عمومی ها وجود دارد، انتظارات تبلیغاتی و بازاریابی است تا فرهنگ سازی. به این معنا که در روابط عمومی ها وجه تبلیغاتی به نسبت فعالیت های اطلاع رسانی غالب است.
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 - 17:10

روابط عمومی و بهره گیری از دانش روز جهانی روابط عمومی و بهره گیری از دانش روز جهانی
صنعت بیمه علی رغم پیشرفت در این حوزه در سال‌های اخیر، نیازمند تدوین استراتژی های مناسب تری برای بهره گیری موثرتر از فضای جدید ارتباطات است. روابط‌عمومی به عنوان متولی این حوزه، نقش حساس و بی بدیلی در شرایط کنونی دارد.
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 - 15:42

مشاور مدیرعامل و مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک توسعه تعاون: نقش روابط عمومی صیانت از شأنیت و اعتبار سازمان است مشاور مدیرعامل و مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک توسعه تعاون: نقش روابط عمومی صیانت از شأنیت و اعتبار سازمان است
اشراف و تسلط فعال روابط عمومی بر وظایف و کارکردهای محیط حرفه‌ای خود، بستر لازم برای مدیریت بحران در شرایط دشوار را فراهم می‌سازد و امکان تبدیل تهدید به فرصت را برای سازمان ایجاد می‌نماید.
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 - 14:01

 رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون: روابط عمومی تبیین‌کننده اهداف و راهبردهای سازمان است رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون: روابط عمومی تبیین‌کننده اهداف و راهبردهای سازمان است
استفاده از مکانیزم های جدید ارتباطی و اطلاع‌رسانی در ایجاد ارتباط مؤثر با مشتریان و اعتلای سطح خدمات بانک بسیار تأثیرگذار است و ازاین‌رو روابط عمومی بانک می‌تواند به‌عنوان مزیت رقابتی و همچنین تقویت‌کننده نقش توسعه‌ای بانک مطرح باشد.
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 - 13:57

  مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی: مدیران روابط عمومی تلاش کنند تا مردم نسبت به عملکرد شرکت های بیمه آگاه شوند مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی: مدیران روابط عمومی تلاش کنند تا مردم نسبت به عملکرد شرکت های بیمه آگاه شوند
مصطفی زندی مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی در اولین نشست شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت بیمه نیز با اشاره به حادثه سیل اخیر از مدیران روابط عمومی خواست تا درباره عملکرد شرکت های بیمه در این مناطق اطلاع رسانی دقیق و سریع داشته باشند تا مردم نسبت به عملکرد شرکت های بیمه آگاه شوند.
یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 - 22:24

 درخواست دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران از مدیران روابط عمومی های شرکت های بیمه درخواست دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران از مدیران روابط عمومی های شرکت های بیمه
دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران با تاکید براینکه شرکت های بیمه برای رفع آلام و مشکلات مردم مناطق سیل زده باید خود را بجای آسیب دیدگان قرار دهند، گفت: نباید احساس شود که شرکت های بیمه از پرداخت خسارت شانه خالی می کنند.
یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 - 22:23

دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران: روابط عمومی ها در افزایش ضریب نفوذ بیمه نقش کلیدی برعهده دارند دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران: روابط عمومی ها در افزایش ضریب نفوذ بیمه نقش کلیدی برعهده دارند
دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران با اشاره به اهداف کلان صنعت بیمه در خصوص افزایش ضریب نفوذ بیمه نقش روابط عمومی ها را در این راستا اساسی دانست.
یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 - 22:00

اقدامات بانک توسعه تعاون در راستای مقابله با ویروس کرونا اقدامات بانک توسعه تعاون در راستای مقابله با ویروس کرونا
بانک توسعه تعاون همگام با اقدامات یکپارچه و پیشگیرانه شبکه بانکی و با هدف تامین ملاحظات بهداشتی، محیطی و اجتماعی برای حفظ سلامت مشتریان و کارکنان و با رعایت اصول بهداشتی و مراقبتی با همکاری واحدهای مختلف ستادی و صف نسبت به اتخاذ تدابیر لازم و اجرای فوری اقدامات پیشگیرانه در دو بعد درون‌سازمانی و برون‌سازمانی اهتمام نموده است.
یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 - 21:41

 گزارش اقدامات جامع بانک سامان در دوران اپیدمی کرونا گزارش اقدامات جامع بانک سامان در دوران اپیدمی کرونا
بانک سامان نیز به عنوان یکی از اعضای نظام بانکی ایران هم‌زمان با جدی شدن تب کرونا در کشور، خود را از آلام جامعه جدا ندید و تلاش کرد در دو بعد پرسنلی و عمومی اقدامات و برنامه های خود را با حساسیت پیگیری و به اجرا درآورد.
سه شنبه، 21 بهمن 1399 - 01:37

دبیر جدید کارگروه روابط عمومی سندیکای بیمه گران معرفی شد دبیر جدید کارگروه روابط عمومی سندیکای بیمه گران معرفی شد
داود شکری مدیر روابط عمومی بیمه "ما" با رای اکثریت مدیران روابط عمومی شرکت های بیمه بعنوان دبیر جدید کارگروه روابط عمومی سندیکای بیمه گران ایران انتخاب شد.
یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 - 12:40

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برون سپاری خدمات در سازمان‌ها


  نقش رهبری سازمان در تحول روابط عمومی


  درس‌هایی از مسوولیت اجتماعی شرکتی


  پیام های ارتباطی غیر کلامی


  ویژگی های یک متخصص حرفه ای روابط عمومی


  مذاکره موفق برای فروش


  استراتژی استعداد در بازارهای رو به رشد


  4 نکته که مشتریان تمایلی به شنیدن آنها ندارند


  واتساپ ویژگی جدید را رونمایی می‌کند که همه در انتظارش بودند


  اپل یک اپلیکیشن پادکست محبوب را خرید