درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 26 شهریور 1400 - 23:54   

فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

100 شرکت برتر جهانی براساس ادراک برند

  100 شرکت برتر جهانی براساس ادراک برند


ادامه ادامه مطلب دو

دکتر سعیدرضا عاملی در سوگ پدر نشست

  دکتر سعیدرضا عاملی در سوگ پدر نشست


ادامه ادامه مطلب سه

فرایند حل مسئله

  فرایند حل مسئله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  موفقیت محققان در انتقال اینترنت پرسرعت با استفاده از پرتوهای نور
  کتاب: مقررات روابط عمومی
  کاربرد جلسات‌ گروهی‌ در روابط عمومی
  انتشار کتاب مدیریت تولید و انتشار بروشور
  محدودیت های روابط عمومی سنتی
  پنج فصل "فنون روابط عمومی" در یک کتاب خواندنی!
  تحولات روزمره را چگونه انعکاس دهیم؟
  آنچه باید بدانیم!/ تعریف روابط عمومی
  رونق جهانی صنعت بازی‌های الکترونیکی
  آسیب‌های روحی اینستاگرام
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  اخبار بانک و بیمه  

مدیرعامل بیمه تعاون: وظیفه اصلی روابط عمومی‌های صنعت بیمه جلب اعتماد مردم است مدیرعامل بیمه تعاون: وظیفه اصلی روابط عمومی‌های صنعت بیمه جلب اعتماد مردم است
مهمترین مساله به اعتقاد من حفظ اعتماد و باور ذینفعان صنعت بیمه است. ما باید یادآوری کنیم که صنعت بیمه تنها دست گیرنده ندارد بلکه ما حامی و همراه مشتریان خود در شرایط سخت هستیم. بعنوان مثال اجرای طرح های مختلف توسط شرکت های بیمه ای در حمایت از مشتریان خود نظیر بیمه توقف کسب و کار، بیمه کرونا، تخفیف ها و تسهیلات در نظر گرفته شده برای خدماتی نظیر بیمه درمان و غیره می تواند جامعه را به نقش پررنگ بیمه در ایفای نقش حامی و آینده نگر به مشتریان معرفی کند.
سه شنبه، 11 خرداد 1400 - 20:54

جایگاه ویژه روابط عمومی در صنعت بیمه جایگاه ویژه روابط عمومی در صنعت بیمه
روابط‌عمومی جایگاه و اهمیت ویژه‌ای برای بنگاه‌های اقتصادی خصوصاً در صنعت بیمه دارد به همین دلیل علاوه بر فراهم کردن بستر فعالیت برای توسعه آن، باید نقش بیشتری به این واحد سازمانی داده شود تا در جهت حداکثر کردن منافع ذینفعان تلاش کرده و با بهره‌گیری از ابزارهای متنوع ارتباطی، آگاهی جامعه را نسبت به خدمات صنعت بیمه افزایش داده و یک نگرش تازه از این صنعت در اذهان مخاطبان ایجاد کند.
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 - 08:21

نقش و وظایف روابط عمومی در سال 1400 نقش و وظایف روابط عمومی در سال 1400
امروز مشتریان بانک‌ها با بسیاری از سرویس‌های بانکی و نحوه استفاده از آنها آشنایی ندارند. بنابراین در شرایطی که در سال 1400 نیز کرونا همچنان در کنار ما وجود دارد بهتر است تا روابط عمومی بانک‌ها و شرکت‌های پرداخت با تولید محتوای فاخر مورد نیاز مشتریان در حوزه فرهنگ‌سازی و آموزش، از طریق کانال‌های متنوع اطلاع‌رسانی، به دیده شدن اقدامات بانک‌ها و شرکت‌های فعال در این حوزه کمک کنند...
شنبه، 28 فروردین 1400 - 10:08

5 گرایش متداول در صنعت بیمه 5 گرایش متداول در صنعت بیمه
گرایش‎ های پنجگانه نشان می‌دهند که امکان خلق میلیاردها دلار ارزش جدید برای صنعت بیمه وجود دارد. کلید این ماجرا در درک چگونگی و زمان بهره‌گیری از پتانسیل فناوری‎ های موجود و جدید است.
شنبه، 28 فروردین 1400 - 10:00

مدیر عامل بیمه آسیا: تبلیغات در صنعت بیمه نباید گمراه‌کننده باشد مدیر عامل بیمه آسیا: تبلیغات در صنعت بیمه نباید گمراه‌کننده باشد
هدف از تبلیغات بیمه‌ای، معرفی صحیح خدمات بیمه‌ای با هدف ایجاد تقاضا در جامعه و تاثیر مثبت بر فروش بیمه‌نامه است.
سه شنبه، 28 بهمن 1399 - 14:33

اصلاح فرهنگ بیمه ای، وظیفه روابط عمومی ها اصلاح فرهنگ بیمه ای، وظیفه روابط عمومی ها
وظیفه روابط‌عمومی‌ها در صنعت بیمه با وجود همه کاستی‌ها و ضعف‌ها و نوع معیشت مردم چیست؟ اگر از من بپرسید که راهکار و چاره چیست شاید اولین چیزی که به ذهن خطور کند و پاسخی برای آن بیایم اصلاح فرهنگ بیمه‌ای است. اصلاح فرهنگ بیمه‌ای آن هم به شکل بنیادی و پایه‌ای می‌تواند دریچه‌ای باشد برای باز شدن مسیر پر پیچ و خم بیمه.
پنجشنبه، 13 آذر 1399 - 22:07

 مدیرعامل بانک سینا: روابط عمومی یک ضرورت مهم سازمانی به شمار می رود مدیرعامل بانک سینا: روابط عمومی یک ضرورت مهم سازمانی به شمار می رود
مدیرعامل بانک سینا در دیدار کارکنان مدیریت امور حوزه مدیرعامل و روابط‌عمومی که مقارن با روز روابط عمومی انجام شد؛ روابط عمومی را آغازگر حرکت در مسیر پیشرفت و توسعه سازمانی برشمرد.
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 - 14:01

سرپرست امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک دی معرفی شد سرپرست امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک دی معرفی شد
برات کریمی، مدیرعامل بانک دی، طی حکمی سید‌حسین میناکار را به سمت سرپرست امور روابط‌عمومی و حوزه مدیریت بانک دی منصوب کرد.
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 - 12:10

روابط عمومی کارآمد، موتور محرک توسعه بنگاه
روابط عمومی با تحلیل و پیش بینی سرو کار دارد و یک واحد عملیاتی است که تفاهم و منافع سازمان و ذی نفعان را در حوزه عملکردی خود دنبال می کند و می بایست مستقیماً با مدیران ارشد سازمان در ارتباط باشد.
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 - 16:01

 روابط عمومی و توسعه فرهنگ بیمه درکشور روابط عمومی و توسعه فرهنگ بیمه درکشور
روابط‌عمومی در دوران کرونا و پساکرونا با چالش های بسیار بزرگی روبرو خواهد بود. دورانی که جامعه در رفتار خود تجدید نظر کرده است، تماس ها به حداقل رسیده و فاصله گذاری اجتماعی و رعایت اصول سلامتی از اجزاء اصلی آداب اجتماعی گردیده است.
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 - 13:58

 مدیرعامل بانک صادرات ایران تأکید کرد: روابط‌عمومی بخش مهمی از زنجیره ارزش بانک است مدیرعامل بانک صادرات ایران تأکید کرد: روابط‌عمومی بخش مهمی از زنجیره ارزش بانک است
مدیرعامل بانک صادرات ایران در دومین روز از هفته روابط‌عمومی طی نشستی صمیمی با همکاران اداره‌کل روابط‌عمومی، بر تبیین هر چه بیشتر دستاوردها، ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بانک صادرات ایران و تقویت ارتباط با همکاران و مشتریان تأکید کرد.
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 - 22:58

لزوم اعتمادسازی روابط عمومی برای توسعه بیمه لزوم اعتمادسازی روابط عمومی برای توسعه بیمه
اساساً روابط عمومی در صنعت بیمه مسئولیتی به مراتب بیشتر و در عین حال گسترده تر از سایر بخشها دارد چرا که متاسفانه تصویر ذهنی افکار عمومی از بیمه همچنان مبهم و کلی بوده و خدمات متنوع و بااهمیت آن کمتر برای آنها بازگو شده است.
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 - 09:13

 به مناسبت روز روابط عمومی بررسی شد/ روابط عمومی بانک ها مصداق روابط عمومی هوشمند به مناسبت روز روابط عمومی بررسی شد/ روابط عمومی بانک ها مصداق روابط عمومی هوشمند
روز ارتباطات و روابط عمومی نقطه عطفی در توجه و توسعه نقش روابط عمومی ها در سازمان های کشور باشد. بنابراین در نخستین گام باید پذیرفت که کار روابط عمومی تسهیل و خدمت به مدیریت سازمان بوده نه مدیر و برای دستیابی به منافع برای سازمان تلاش می کند و نمی توان ادعا کرد که مدیریت در محور آن قرار دارد.
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 - 23:34

پیام مدیرعامل بانک سینا به مناسبت روز روابط عمومی: روابط عمومی مدرن و منسجم عامل موفقیت سازمانهاست پیام مدیرعامل بانک سینا به مناسبت روز روابط عمومی: روابط عمومی مدرن و منسجم عامل موفقیت سازمانهاست
مدیرعامل بانک سینا در پیامی، فرا رسیدن هفته ارتباطات و روز روابط‌عمومی را تبریک گفت و از فعالان این عرصه به ویژه همکاران روابط عمومی این بانک قدردانی کرد.
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 - 23:32

در گفتگو با مدیر روابط عمومی بیمه مرکزی بررسی شد: نقش روابط عمومی های صنعت بیمه در توسعه فرهنگ بیمه در گفتگو با مدیر روابط عمومی بیمه مرکزی بررسی شد: نقش روابط عمومی های صنعت بیمه در توسعه فرهنگ بیمه
صنعت بیمه را می توان صنعتی برای تضمین فعالیت های اقتصادی و زندگی دانست. درنتیجه با چنین رویکردی نقش بیمه ها در تحقق جهش تولید، نقشی پررنگ خواهد بود و شاید بیش از گذشته مورد توجه مردم قرار می گیرد. اما حال این سوال مطرح است که درشرایط کنونی روابط‌عمومیهای این صنعت به عنوان پل ارتباطی میان مردم و بیمه چطور می توانند به تحقق این شعار کمک کنند.
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 - 08:13

 کلید واژه روابط عمومی در شرکت های بیمه کلید واژه روابط عمومی در شرکت های بیمه
جایگاه روابط عمومی جایگاه ویژه ای است. اما در کشور ما بخصوص در نهادهای مالی، انتظاراتی که از روابط عمومی ها وجود دارد، انتظارات تبلیغاتی و بازاریابی است تا فرهنگ سازی. به این معنا که در روابط عمومی ها وجه تبلیغاتی به نسبت فعالیت های اطلاع رسانی غالب است.
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 - 17:10

روابط عمومی و بهره گیری از دانش روز جهانی روابط عمومی و بهره گیری از دانش روز جهانی
صنعت بیمه علی رغم پیشرفت در این حوزه در سال‌های اخیر، نیازمند تدوین استراتژی های مناسب تری برای بهره گیری موثرتر از فضای جدید ارتباطات است. روابط‌عمومی به عنوان متولی این حوزه، نقش حساس و بی بدیلی در شرایط کنونی دارد.
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 - 15:42

مشاور مدیرعامل و مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک توسعه تعاون: نقش روابط عمومی صیانت از شأنیت و اعتبار سازمان است مشاور مدیرعامل و مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک توسعه تعاون: نقش روابط عمومی صیانت از شأنیت و اعتبار سازمان است
اشراف و تسلط فعال روابط عمومی بر وظایف و کارکردهای محیط حرفه‌ای خود، بستر لازم برای مدیریت بحران در شرایط دشوار را فراهم می‌سازد و امکان تبدیل تهدید به فرصت را برای سازمان ایجاد می‌نماید.
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 - 14:01

 رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون: روابط عمومی تبیین‌کننده اهداف و راهبردهای سازمان است رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون: روابط عمومی تبیین‌کننده اهداف و راهبردهای سازمان است
استفاده از مکانیزم های جدید ارتباطی و اطلاع‌رسانی در ایجاد ارتباط مؤثر با مشتریان و اعتلای سطح خدمات بانک بسیار تأثیرگذار است و ازاین‌رو روابط عمومی بانک می‌تواند به‌عنوان مزیت رقابتی و همچنین تقویت‌کننده نقش توسعه‌ای بانک مطرح باشد.
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 - 13:57

  مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی: مدیران روابط عمومی تلاش کنند تا مردم نسبت به عملکرد شرکت های بیمه آگاه شوند مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی: مدیران روابط عمومی تلاش کنند تا مردم نسبت به عملکرد شرکت های بیمه آگاه شوند
مصطفی زندی مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی در اولین نشست شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت بیمه نیز با اشاره به حادثه سیل اخیر از مدیران روابط عمومی خواست تا درباره عملکرد شرکت های بیمه در این مناطق اطلاع رسانی دقیق و سریع داشته باشند تا مردم نسبت به عملکرد شرکت های بیمه آگاه شوند.
یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 - 22:24

 درخواست دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران از مدیران روابط عمومی های شرکت های بیمه درخواست دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران از مدیران روابط عمومی های شرکت های بیمه
دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران با تاکید براینکه شرکت های بیمه برای رفع آلام و مشکلات مردم مناطق سیل زده باید خود را بجای آسیب دیدگان قرار دهند، گفت: نباید احساس شود که شرکت های بیمه از پرداخت خسارت شانه خالی می کنند.
یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 - 22:23

دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران: روابط عمومی ها در افزایش ضریب نفوذ بیمه نقش کلیدی برعهده دارند دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران: روابط عمومی ها در افزایش ضریب نفوذ بیمه نقش کلیدی برعهده دارند
دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران با اشاره به اهداف کلان صنعت بیمه در خصوص افزایش ضریب نفوذ بیمه نقش روابط عمومی ها را در این راستا اساسی دانست.
یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 - 22:00

دبیر جدید کارگروه روابط عمومی سندیکای بیمه گران معرفی شد دبیر جدید کارگروه روابط عمومی سندیکای بیمه گران معرفی شد
داود شکری مدیر روابط عمومی بیمه "ما" با رای اکثریت مدیران روابط عمومی شرکت های بیمه بعنوان دبیر جدید کارگروه روابط عمومی سندیکای بیمه گران ایران انتخاب شد.
یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 - 12:40

دفترچه راهنمای بانکی برای عبور از بحران کروناویروس دفترچه راهنمای بانکی برای عبور از بحران کروناویروس
کارشناسان به بانکها توصیه می کنند تا افق برنامه ریزی استراتژیک خود را به یک پنجره 21 ماهه تا ماه دسامبر 2021 گسترش دهند. علاوه بر این، جیم ماروس، ناشر گزارش بانکداری دیجیتال، نوشت: "در این مواقع، اهمیت راه حل های بانکی دیجیتال، از افتتاح حساب و درخواست وام گرفته تا پرداخت وجه مشخص می شود."
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 - 02:52

زادروز سلفون و ورود «موبایل تلویزیونی» به بازار و «موبایل بانکینگ» و ... زادروز سلفون و ورود «موبایل تلویزیونی» به بازار و «موبایل بانکینگ» و ...
زادروز سلفون و ورود «موبایل تلویزیونی» به بازار و «موبایل بانکینگ» و ...
پنجشنبه، 14 فروردین 1393 - 21:08

اجرای مسئولیت های اجتماعی با ایده خلاقانه بیمه دی اجرای مسئولیت های اجتماعی با ایده خلاقانه بیمه دی
در این طرح گرافیکی از نشانه تصویری تخم مرغ های رنگی سفره هفت سین و همچنین ماسک برای جلوگیری از انتقال ویروس کرونا که در برگیرنده سال جدید و مراقبت های بهداشتی است استفاده شده است.
دوشنبه، 11 فروردین 1399 - 21:38

رئیس اداره روابط عمومی بانک رفاه منصوب شد رئیس اداره روابط عمومی بانک رفاه منصوب شد
طی حکمی از سوی اسماعیل لله گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران، بهرام فرهی به سمت رئیس اداره روابط عمومی این بانک منصوب شد.
شنبه، 17 اسفند 1398 - 13:41

مرکز تماس کاشف برای اطلاع رسانی به مردم راه اندازی شد مرکز تماس کاشف برای اطلاع رسانی به مردم راه اندازی شد
بانک مرکزی در اطلاعیه شماره ۹ که امروز منتشر شد، از راه اندازی مرکز تماس کاشف برای پاسخگویی به سوالات احتمالی در مورد رمز پویا خبر داد.
چهارشنبه، 18 دی 1398 - 23:10

 مدیر امور بازاریابی و روابط‌عمومی بانک صادرات منصوب شد مدیر امور بازاریابی و روابط‌عمومی بانک صادرات منصوب شد
مدیرعامل بانک صادرات ایران طی حکمی مدیر امور بازاریابی و روابط‌عمومی این بانک را منصوب کرد
چهارشنبه، 18 دی 1398 - 22:50

تفاوت بین پروژه ها و برنامه ها تفاوت بین پروژه ها و برنامه ها
افرادی هستند که ممکن است یک برنامه را فقط یک پروژه بزرگ تلقی کنند. در واقعیت، برنامه ها و پروژه ها هر دو تفاوت و ویژگی های مشترک دارند. برای جلوگیری از سوء تفاهم احتمالی، تجزیه و تحلیل تفاوت بین پروژه ها و برنامه ها می تواند مفید باشد.
چهارشنبه، 18 دی 1398 - 11:18

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انتشار کتاب مدیریت تولید و انتشار بروشور


  پنج فصل "فنون روابط عمومی" در یک کتاب خواندنی!


  تقویم روز ارتباطات/ کم حوصله شدن خوانندگان روزنامه ها و ابتکار «میامی هرالد»


  محدودیت های روابط عمومی سنتی


  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


  کاربرد جلسات‌ گروهی‌ در روابط عمومی


  کتاب: مقررات روابط عمومی


  آنچه باید بدانیم!/ تعریف روابط عمومی


  تحولات روزمره را چگونه انعکاس دهیم؟


  فرآیندهای کاری در روابط‌عمومی دیجیتال


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی