درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 3 خرداد 1398 - 05:51   

آشنایی با روابط عمومی

  آشنایی با روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

سه خاصیت انسانی دشوارساز زندگی

  سه خاصیت انسانی دشوارساز زندگی


ادامه ادامه مطلب دو

۵ دلیل برای نگرانی غرب از غول فناوری چین

  ۵ دلیل برای نگرانی غرب از غول فناوری چین


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اپراتورهای موبایل در اروپا و آسیا همکاری با هوآوی را متوقف کردند
  ۵ دلیل برای نگرانی غرب از غول فناوری چین
  چگونه بر ترس از پرواز غلبه کنید؟
  گزارش برگزاری نشست موزه و رسانه‌
  تقویم روز ارتباطات/ صدای آمریکا به زبان فارسی باردیگر خاموش شد
  همایش تجلیل از مسئولان روابط عمومی های برتر شهرستان خلخال
  تجلیل از روابط عمومی‌های برتر دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری منطقه ۱۰ کشور
  مدیر روابط عمومی حفاری شمال برکنار می‌شود؟
  شکایت وزارت نفت از مدیرکل روابط عمومی استانداری لرستان در دستور کار است
  نشست روابط عمومی های حوزه اقتصادی و بخش خصوصی استان قزوین
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  اخبار بانک و بیمه  

مدیرعامل پست‌ بانک‌ ایران: روابط عمومی باید برای تأمین اهداف بانک و انتظارات ذینفعان آن تلاش کند مدیرعامل پست‌ بانک‌ ایران: روابط عمومی باید برای تأمین اهداف بانک و انتظارات ذینفعان آن تلاش کند
دکتر شیری مدیرعامل پست‌بانک‌ایران در نشست با مدیران و کارشناسان روابط عمومی این بانک که به‌مناسبت بیست‌وهفتم اردیبهشت‌ماه روز ارتباطات‌وروابط‌عمومی برگزارشد ضمن تبریک این روز گفت: سهامداران، مشتریان و مدیران و کارکنان به عنوان ذینفعان بانک هستند و روابط عمومی باید نظرات و انتظارات آنان را به مدیران ارائه و اقدامات بانک را برای دستیابی به اهداف تعیین‌شده بطورمناسبی اطلاع‌رسانی کند.
یکشنبه، 29 اردیبهشت 1398 - 14:13

مدیر عامل بانک صادرات ایران: نقش روابط‌ عمومی در رشد سازمان مدیر عامل بانک صادرات ایران: نقش روابط‌ عمومی در رشد سازمان
مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: روابط عمومی می‌تواند با ایجاد توازن و اطلاع‌رسانی به‌موقع در جریان اطلاعات از داخل سازمان به بیرون و بالعکس، در میان چهار بخش ذینفعان بانک از جمله مشتریان، سهامداران، کارکنان و سایر نهادهای مدنی جامعه، رشد و بالندگی سازمان را رقم بزند.
شنبه، 28 اردیبهشت 1398 - 14:54

پیام مدیر عامل بانک رفاه کارگران به مناسبت گرامیداشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی پیام مدیر عامل بانک رفاه کارگران به مناسبت گرامیداشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی
فرا رسیدن 27 اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی فعالان عرصه روابط عمومی و اطلاع رسانی تبریک و تهنیت عرض می کنم.
جمعه، 27 اردیبهشت 1398 - 12:22

مدیر روابط عمومی بانک ایران‌زمین:اعتماد مردم به شبکه‌ بانکی بزرگترین دستاورد روابط عمومی بانکها است مدیر روابط عمومی بانک ایران‌زمین:اعتماد مردم به شبکه‌ بانکی بزرگترین دستاورد روابط عمومی بانکها است
مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین، ضمن تبریک روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی اعتماد مردم به شبکه بانکی را بزرگترین دستاورد روابط عمومی بانکها دانست.
پنجشنبه، 26 اردیبهشت 1398 - 13:14

مدیرعامل بانک صنعت و معدن روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت مدیرعامل بانک صنعت و معدن روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت
حسین مهری رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت 27 اردیبهشت ، روز ارتباطات و روابط عمومی با صدور پیامی، این روز را به همه فعالان این عرصه و به همکاران خود در این بانک تبریک گفت.
پنجشنبه، 26 اردیبهشت 1398 - 11:16

روابط عمومی صنعت بیمه؛ مطالبه گر و هوشیار روابط عمومی صنعت بیمه؛ مطالبه گر و هوشیار
وقت آن رسیده است که هر عضو روابط عمومی در صنعت بیمه چراغی شود در ذهن جامعه در جهت فرهنگ سازی و آگاه سازی نسبت به بیمه، تعاریف آن، حقوق بیمه گذار و فرآیند خسارت دهی و نیز لزوم وجود بیمه در سبد خانوار را برای چندمین بار و این بار در شکل هایی تاثیر گذارتر متذکر شود.
پنجشنبه، 26 اردیبهشت 1398 - 10:05

مدیرعامل خانه کتاب: ناشران تجربه و خاطرات بسیار خوبی از بانک صادرات ایران دارند مدیرعامل خانه کتاب: ناشران تجربه و خاطرات بسیار خوبی از بانک صادرات ایران دارند
مدیرعامل خانه کتاب از غرفه بانک صادرات ایران در بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم بازدید و با مدیران و مسئولان این بانک گفت‌وگو کرد.
پنجشنبه، 26 اردیبهشت 1398 - 09:05

روابط‌عمومی؛ متهم ردیف اول روابط‌عمومی؛ متهم ردیف اول
افکار عمومی کشور در‌حال‌حاضر به‌شدت نگران و ملتهب است. به نظر می‌رسد در چنین فضایی رویکرد روابط‌عمومی‌ها باید به سمت اعتمادسازی باشد و به‌جای هزینه کردن بودجه خود در تبلیغات محض، روی راهکارهای نوین ارتباطی مؤثر که بتواند اهداف و آسیب‌های ذکر شده را جبران کند تمرکز کنند.
چهارشنبه، 25 اردیبهشت 1398 - 16:37

 لزوم توسعه روابط عمومی الکترونیک در صنعت بیمه لزوم توسعه روابط عمومی الکترونیک در صنعت بیمه
اگر بخواهیم ضرورت روابط عمومی الکترونیک را در صنعت بیمه بررسی کنیم باید بگوییم که با توجه به ماهیت خاص خدمات بیمه ای و طیف گسترده مخاطبان این صنعت در رشته های مختلف، ضرورت حرکت روابط عمومی به سمت ابزارهای نوین ارتباطی بیش از سایر بخش ها باید در صنعت بیمه مد نظر قرار بگیرد.
چهارشنبه، 25 اردیبهشت 1398 - 15:15

ایجاد آگاهی بیمه ای، بایسته ای برای این صنعت ایجاد آگاهی بیمه ای، بایسته ای برای این صنعت
واقعیت این است که اطلاع رسانی دقیق، مناسب و درست از هر طریقی و به هر صورتی، باعث انباشت دانش و متعاقب آن ایجاد آگاهی در جامعه می شود و مسلم است که اطلاع رسانی منطقی، و متاثراز حقیقت نه تنها موجد و موجب ایجاد دانش و زایش معرفت می شود بلکه با تکرار و تداوم این فرایندمی توان به ایجاد و تشکیل هنجارهای درست در جامعه امیدوار بود.
چهارشنبه، 25 اردیبهشت 1398 - 13:49

تعاونی‌ها و روابط عمومی - ضرورت رفتار حرفه‌ای در عصر ارتباطات تعاونی‌ها و روابط عمومی - ضرورت رفتار حرفه‌ای در عصر ارتباطات
ترسیم چهره‌ای مطلوب از سازمان‌بخشی از وظایف ذاتی روابط عمومی به شمار می‌رود. هر تشکیلات تجاری در این عصر رقابت آزاد، به رشد، کامیابی و تسلط بر بازار میل دارد و شک نیست که امروز روابط عمومی بر فایده رفتار حرفه‌ای در مواجه با فرصت‌ها، محدودیت‌ها و تقاضاهای مطرح واقف است، منش و رفتاری که خود مستلزم تعمق در راهبردهای اتخاذی نسبت به ارتباطات درون و برون‌سازمانی است.
چهارشنبه، 25 اردیبهشت 1398 - 13:28

گزارش نشست شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت بیمه گزارش نشست شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت بیمه
نشست شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت بیمه با حضور مدیر کل محترم روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی ج.ا.ا، هیئت همراه و مدیران روابط عمومی صنعت بیمه به میزبانی شرکت بیمه تعاون برگزار شد.
دوشنبه، 16 اردیبهشت 1398 - 15:53

انتخاب «بله» به عنوان پیام رسان داخلی برتر توسط شورای عالی فضای مجازی کشور
شورای عالی فضای مجازی کشور، پیام رسان بله را به عنوان یکی از سه پیام رسان داخلی برتر برای انجام مکاتبات، ارایه خدمات اداری، تبلیغات و استفاده نهادها و موسسات دولتی، عمومی و غیر دولتی اعلام کرد.
دوشنبه، 16 اردیبهشت 1398 - 15:38

مشتری نقطه تمرکز شرکت‌های بیمه‌ مشتری نقطه تمرکز شرکت‌های بیمه‌
در حال حاضر شرکت‌های بیمه و شبکه فروش به دنبال بیمه‌گذاران کلان و پذیرش ریسک‌های پایین هستند در حالی که با یک تغییر نگاه و تمرکز بر روی برنامه‌های مشتری‌مداری و جذب بیمه‌گذاران خرد علاوه بر کاهش ریسک، فروش شرکت افزایش می‌یابد.
یکشنبه، 15 اردیبهشت 1398 - 14:35

شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت بیمه کشور برگزار کرد
صنعت بیمه کشور همزمان با دوزادهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه کارگاههای آموزشی را برای بازدیدکنندگان نمایشگاه برگزار می کند.
چهارشنبه، 4 اردیبهشت 1398 - 00:21

زادروز سلفون و ورود «موبایل تلویزیونی» به بازار و «موبایل بانکینگ» و ... زادروز سلفون و ورود «موبایل تلویزیونی» به بازار و «موبایل بانکینگ» و ...
زادروز سلفون و ورود «موبایل تلویزیونی» به بازار و «موبایل بانکینگ» و ...
پنجشنبه، 14 فروردین 1393 - 21:08

اعلام شماره حساب ویژه بانک صادرات برای کمک‌ به سیل‌زدگان اعلام شماره حساب ویژه بانک صادرات برای کمک‌ به سیل‌زدگان
بانک صادرات ایران اعلام کرد حساب ویژه‌ای را برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای سیل‌زدگان استان‌های مختلف کشور اختصاص داده است.
سه شنبه، 6 فروردین 1398 - 14:43

شماره حساب 99999 بانک سپه برای کمک به هموطنان سیل زده شماره حساب 99999 بانک سپه برای کمک به هموطنان سیل زده
بانک سپه شماره حساب 99999 را برای کمک هموطنان به سیل زدگان اعلام کرد.
سه شنبه، 6 فروردین 1398 - 14:38

انتشار ویژه نامه نوروزی بانک ملی ایران انتشار ویژه نامه نوروزی بانک ملی ایران
انتشار ویژه نامه نوروزی بانک ملی ایران دویست و شصتمین شماره مجله بانک ملی ایران به صورت ویژه نامه نوروزی منتشر شد.
دوشنبه، 27 اسفند 1397 - 19:40

"دکتر کاردگر خبر داد: رشد 24 درصدی فروش بیمه دانا در 6 ماهه گذشته" در صدر مطالب پربازدید این هفته شارا "دکتر کاردگر خبر داد: رشد 24 درصدی فروش بیمه دانا در 6 ماهه گذشته" در صدر مطالب پربازدید این هفته شارا
"چقازردی: با استحکام مالی مطلوب آماده اجرای فرایندهای ادغام بانک‌ها هستیم"، "با هدف ارائه خدمات مطلوب به مشتریان؛ افزایش ساعات کار شعب بانک آینده تا پایان سال 1397"، "تسهیلات یک هزار و 500 میلیارد ریالی بانک ملی ایران برای رفع احتیاجات ضروری" و "تسهیلات یک هزار و 500 میلیارد ریالی بانک ملی ایران برای رفع احتیاجات ضروری"در صدر اخبار و مطالب پربازدید این هفته شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) قرار دارد.
یکشنبه، 26 اسفند 1397 - 23:05

شعب منتخب ویژه بانک صادرات ایران از ٨ صبح تا ٨ شب در خدمت مسافران نوروزی شعب منتخب ویژه بانک صادرات ایران از ٨ صبح تا ٨ شب در خدمت مسافران نوروزی
معاون شعب و بازاریابی بانک صادرات ایران گفت: شعب منتخب ویژه این بانک در طرح ویژه «نوروز ٩٨، ٨ تا ٨» در ایام نوروز هم از صبح تا شب به خدمت‌رسانی خود ادامه خواهند داد.
یکشنبه، 26 اسفند 1397 - 20:55

 انجمن بانکداران کانادا: بیش ازسه چهارم کانادایی‌ها کارهای بانکی‌شان را آنلاین انجام می دهند انجمن بانکداران کانادا: بیش ازسه چهارم کانادایی‌ها کارهای بانکی‌شان را آنلاین انجام می دهند
این نظرسنجی آنلاین انجمن بانکداران کانادا که دو سال به طول انجامیده است نشان می‌دهد که پس از خدمات آنلاین نرم افزارهای موبایلی بیشترین کاربرد 23 درصدی، را در بین کاربران دارند و بیش ازسه چهارم کانادایی‌ها کارهای بانکی‌شان را آنلاین (از طریق بانکداری آنلاین) انجام می دهند که این رقم در مقایسه با دو سال پیش 68 درصد رشد داشته است.
جمعه، 24 اسفند 1397 - 17:50

بانکداری باز، روشی سودآور برای شهروندان بانکداری باز، روشی سودآور برای شهروندان
در تعریف بانکداری باز آمده که این روش، شکلی از بانکداری است که بر پایه استفاده از تکنولوژی و اپلیکشین‌های آنلاین، و با ارائه‌ شفافیت مالی بیشتر از سوی بانک‌ها و برای مشتریان، عمل می‌کند.
چهارشنبه، 22 اسفند 1397 - 14:55

​مدیر عامل بانک صادرات ایران: تلاش‌های خاموش روابط عمومی‌ها و اصحاب رسانه در جامعه اثرات ارزشمند و ماندگاری دارد. ​مدیر عامل بانک صادرات ایران: تلاش‌های خاموش روابط عمومی‌ها و اصحاب رسانه در جامعه اثرات ارزشمند و ماندگاری دارد.
مدیرعامل بانک صادرات ایران با تأکید بر اینکه روابط عمومی در زنجیره ارزش یک سازمان جایگاه مهم و تعیین‌کننده‌ای دارد و آگاهی‌بخشی بهترین هدیه به مردم است، گفت: وظیفه داریم با اطلاع‌رسانی صحیح به کاهش مشکلات و نگرانی‌های مردم کمک کنیم و در این راستا باید همواره نیمه پر لیوان را هم دید.
یکشنبه، 19 اسفند 1397 - 12:53

"افزایش سرمایه بانک توسعه تعاون منجر به توسعه تعاون در کشور خواهد شد" در صدر مطالب پربازدید این هفته شارا "افزایش سرمایه بانک توسعه تعاون منجر به توسعه تعاون در کشور خواهد شد" در صدر مطالب پربازدید این هفته شارا
"اعلام نتایج برندگان بهمن ماه دومین دوره جشنواره کارت های هدیه #موسسه_اعتبار_ کوثر "، "کارت هدیه #بانک_ملی ایران را جایگزین اسکناس نو کنید" و "نرخ حق الوکاله #بانک_ملی ایران در سال 98 ثابت ماند" در صدر اخبار و مطالب پربازدید این هفته شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) قرار دارد.
جمعه، 17 اسفند 1397 - 16:07

تندیس جایزه ملی استراتژی ایران به بانک توسعه تعاون تعلق گرفت تندیس جایزه ملی استراتژی ایران به بانک توسعه تعاون تعلق گرفت
در پنجمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت استراتژیک، تندیس یک ستاره جایزه ملی استراتژی ایران (استراتگوس) به بانک توسعه تعاون تعلق گرفت.
سه شنبه، 14 اسفند 1397 - 23:36

بانک مسکن با اپلیکیشن‌های موبایلی بانک مسکن با اپلیکیشن‌های موبایلی
مدیر امور فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مسکن از برنامه‌ریزی بانک مسکن برای سرویس‌دهی در حوزه خدمات پرداخت از طریق برخی از اپلیکیشن‌های تلفن همراه در سال آینده خبر داد.
سه شنبه، 14 اسفند 1397 - 11:19

"راه اندازی قابلیت تراکنش های بانکی با «کارت ملی هوشمند» در سامانه های بانک ملی ایران" در صدر مطالب پربازدید این هفته شارا "راه اندازی قابلیت تراکنش های بانکی با «کارت ملی هوشمند» در سامانه های بانک ملی ایران" در صدر مطالب پربازدید این هفته شارا
"مدیر عامل #بانک_مهر_اقتصاد: فروش 2640 میلیارد ریال از املاک مازاد بانک مهر اقتصاد"، "همراه با #ملی_شو 2/ ویدئو بام، خدمت جدید و ارزنده بانک ملی ایران برای کاربران سامانه بام"، "برپایی نمایشگاه «#ملی_شو 2» بانک ملی ایران برای عموم مردم" و "#طرح_ مهر_دانا کشوری می‌شود: سازمان بسیج اصناف کشور، به طرح "مهر‌دانا" پیوست" در صدر اخبار و مطالب پربازدید این هفته شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) قرار دارد.
جمعه، 10 اسفند 1397 - 21:25

مدیرعامل بانک ملی ایران تحولات ایجاد شده در حوزه روابط عمومی را باعث انعکاس گسترده دستاوردهای بانک خواند مدیرعامل بانک ملی ایران تحولات ایجاد شده در حوزه روابط عمومی را باعث انعکاس گسترده دستاوردهای بانک خواند
مدیرعامل بانک ملی ایران تحولات ایجاد شده در سازمان به ویژه در حوزه روابط عمومی را باعث انعکاس گسترده دستاوردهای بانک خواند و گفت: بازتاب کم سابقه ملی شو 2 بسیار مطلوب بود و این روند باید ادامه یابد.
پنجشنبه، 9 اسفند 1397 - 03:18

روابط عمومی و استراتژی تمرکز بر ارزش‌ها روابط عمومی و استراتژی تمرکز بر ارزش‌ها
در حرفه روابط عمومی پنج نوع رابطه اخلاقی وجود دارد که شامل: وظیفه نسبت به خود، نسبت به مخاطب، نسبت به کارفرما، نسبت به حرفه و سرانجام نسبت به جامعه که مورد تأکید است؛ بنابراین توفیق روابط عمومی در انجام رسالت حرفه‌ای و اخلاقی مستلزم بهره‌گیری از قدرت تلفیقی قانونی، اطلاعاتی، تخصصی، ارتباطاتی و مرجعیت است.
یکشنبه، 5 اسفند 1397 - 15:15

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  تقویم روز ارتباطات/ صدای آمریکا به زبان فارسی باردیگر خاموش شد


  تقویم روز ارتباطات/ ورود نخستین چاپخانه مدل گوتنبرگ به ایران


  مدیرکل مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی‌ رسانه‌ها منصوب شد


  روابط عمومی، گوش های شنوا


  مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران: جایگاه روابط عمومی ها نیازمند تغییر اساسی است


  استاندار خراسان رضوی: رسانه‌ها باید در جهت امیدآفرینی واقعی در جامعه تلاش کنند


  انتشار لوح فشرده سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی


  استاندار ایلام: روابط عمومی ها القاگر آرامش حقیقی به جامعه باشند


  نقش ارتباطات در بهبود کیفی نظام اجتماعی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: گزارش سومین رخداد ملی بررسی مسایل و چالش های روابط عمومی