درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 21:08   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38573صفحه نخست » گزارشدوشنبه، 30 اردیبهشت 1398 - 07:30
گزارش برگزاری آیین چهاردهمین جشنواره روابط عمومی های اصفهان
آیین چهاردهمین جشنواره روابط عمومی همراه با معرفی و تجلیل از آثار برتر عصر امروز ـ یکشنبه ۲۹ اردیبهشت ۹۸ـ در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| آیین چهاردهمین جشنواره روابط عمومی همراه با معرفی و تجلیل از آثار برتر عصر امروز ـ یکشنبه ۲۹ اردیبهشت ۹۸ـ در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.

 

 استاندار اصفهان: روابط عمومی ها در رفع مشکلات نهادها و جامعه نقش دارند
 استاندار اصفهان با اشاره به اینکه روابط عمومی پل ارتباط بین مردم و مسئولان است، گفت: روابط عمومی ها باید جهت دهنده این پل باشند تا مشکلات یک موسسه، نهاد و جامعه برطرف شود.

عباس رضایی در آیین چهاردهمین جشنواره روابط عمومی های اصفهان در سالن اجتماعات اتاق بازگانی افزود: در بسیاری از مجالس گفته می شود، روابط عمومی پل ارتباطی بین مدیران و مردم است که به نظر من شان و شئون روابط عمومی بالاتر از پل ارتباطی است.


وی ادامه داد: برای این جهت یابی نیازمند اطلاعات، دانش و بینش کافی و وافی در این شغل هستیم تا راه درست در این مسیر طی شود.


استاندار اصفهان تصریح کرد: در جمع روابط عمومی ها و خبرنگاران سخن گفتن کار دشواری است چون آنها نکته بردار و نکته سنج هستند از این رو در جمع روابط عمومی ها باید از اهمیت این شغل سخن گفت که شما خود عمل کنندگان، اهل فن و متخصص هستید.


رضایی تصریح کرد: روابط عمومی امروز یک دانش و رشته به روز است، معتقدم علم روابط عمومی با سرعت بسیار فراوان در حال پیشرفت است.


وی اظهارداشت: مسئولان روابط عمومی نباید بخشی نگر باشند و باید توسعه را در راس کار خود قرار دهند، توسعه یک جانبه نیست وقتی می توان از توسعه سخن گفت که توسعه همه جانبه داشته باشیم.


استاندار اصفهان با بیان اینکه برخی قصد التهاب و تنش در جامعه را در شرایط تحریم دارند، خاطرنشان کرد: از این رو روابط عمومی ها باید به این التهابات پایان دهند.


رئیس مرکز ملی فضای مجازی: روابط عمومی ها در گسترش و بسط سواد رسانه ای نقش مهمی دارند
رئیس مرکز ملی فضای مجازی با بیان این که روابط عمومی ها در گسترش و بسط سواد رسانه ای نقش مهمی دارند، گفت: تحولات روابط عمومی در عصر دیجیتالی شدن متوقف شده که این مشکل فعلی ماست از این رو باید گفت روابط عمومی ها باید به سمت ماشینی شدن پیش بروند.
 

سید ابوالحسن فیروزآبادی در این آیین افزود: سرعت روابط عمومی ها باید افزایش پیدا کند، داشتن سرعت از خصوصیات این عصر است نمی توانیم روابط عمومی داشته باشیم که به جهانی شدن توجهی نداشته باشد.


وی با بیان این که طی چند دهه اخیر شاهد سه روند با مزیت تکنولوژیک بودیم، افزود: دوره الکترونیکی شدن، دیجیتالی شدن و اکنون در دوره فضای مجازی هستیم.


وی ادامه داد: در دوره الکترونیکی شدن شاهد بودیم که رسانه های الکترونیکی به فراوانی در دسترس مردم قرار گرفت که از نمونه آن به رادیو و تلویزیون می توان اشاره کرد.


رئیس مرکز ملی فضای مجازی بیان کرد: در دوره دیجیتالی شدن علاوه بر بحث صدا مباحث چند رسانه ای، ذخیره سازی، بازیابی اطلاعات و پردازش ها هم مطرح شد و در حقیقت ابزار به صورت گسترده مورد استفاده قرار گرفتند.


وی اظهارداشت: نزدیک به 15 میلیارد دیوایس(دستگاه) دیجیتالی در دنیا وجود دارد که پنج میلیارد آن گوشی های موبایل هستند.


فیروزآبادی با اشاره به دوره فضای مجازی تصریح کرد: دوره فضای مجازی دوره ای است که ابزارهای دیجیتالی فضایی را خلق کردند که از فضای واقعی موجود از عصر الکترونیک بزرگ تر بوده و خصیصه های فراوانی دارد.


وی با بیان اینکه از مهم ترین خصوصیات عصر فضای مجازی به وجود آمده از دوره دیجیتالی، اجتماعی شدن است، اضافه کرد: حوزه فعالیت ها به ویژه روابط عمومی ها به سمت اجتماعی شدن حرکت کرده است که دلیل آن این است که فضایی که برآمده از ابزارهای دیجیتال بود باعث شدند هرآنچه در شبکه هاست پوشش جهانی داشته باشد.


رئیس مرکز ملی فضای مجازی خاطرنشان کرد: تمامی افرادی که به شبکه های اینترنتی دسترسی دارند می توانند به محتواهای جهانی دسترسی داشته باشند که این خصوصیت مهمی است.


وی با بیان اینکه در این فضا شاهد ظهور و بروز بازیگران جدید هستیم، افزود: روابط عمومی ها با بازیگران و کنش گران جدید روبه رو هستند و نمی توان گفت روابط عمومی امروز با روابط عمومی سال های پیش تنها تفاوت ابزاری دارند بلکه شرح وظیفه و بازیگران در صحنه و روابط بین آن ها تماما تغییر کرده است.


فیروزآبادی ادامه داد : در فضای یکپارچه جهانی با پدیده شفافیت کدر مواجهیم، با جهانی شدن و دیجیتالی شدن و با 305 میلیادر تولیدکننده خبر با جهانی شفاف روبه رو هستیم که این شفافیت به قدری زیاد است که کدری ایجاد می کند.


وی ادامه داد: روابط عمومی ها در گسترش و بسط سواد رسانه ای نقش مهمی دارند و باید این رسالت را به جایی برسانند که سواد خود را به جامعه القا کنند که از خصوصیات این فضا تعاملی بودن و مشارکت داشتن است.


رئیس مرکز ملی فضای مجازی بیان کرد : روابط عمومی ها نمی توانند نسبت به وجود سازمان های مردم نهاد و جامعه ذیربط تجاهل کنند.


وی خاطرنشان کرد: ما باید متناسب با تحولات اصلی، روابط عمومی هایی داشته باشیم که شبکه باشند و در تمامی محیط های فراخور شغل خود که ذیربطان آن حوزه از جمله نخبگان، دولتی ها و حکومتی ها حضور دارند فعالیت کنند.


همچنین دانشجویان رشته روابط عمومی اصفهان در این آیین سوگند یاد کردند.

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد