درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 15:00   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX
  نوآورترین شرکت‌های جهان در سال 2024
  چت‌بات آرنا (Chatbot Arena)
  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39776صفحه نخست » خبر یکجمعه، 18 مرداد 1398 - 18:36
گزارش برگزاری سومین نشست تخصصی-توجیهی مسئولین روابط عمومی بیمه ایران
سومین نشست تخصصی، توجیهی مسئولین روابط عمومی استان های کشور با حضور رییس هیات مدیره و مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، معاونین، مدیران و کارشناسان حوزه اطلاع­رسانی شرکت سهامی بیمه ایران در روزهای 16 و 17 مرداد ماه در تهران برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| سومین نشست تخصصی، توجیهی مسئولین روابط عمومی استان های کشور با حضور رییس هیات مدیره و مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، معاونین، مدیران و کارشناسان حوزه اطلاع­رسانی شرکت سهامی بیمه ایران در روزهای 16 و 17 مرداد ماه در تهران برگزار شد.

این گردهمایی بمنظور طرح و تبیین موضوعات تخصصی در حوزه روابط عمومی و اطلاع­رسانی و تبادل تجربیات و دانش و ارزیابی فعالیت­های مسئولین روابط عمومی واحدهای استانی در سومین سال متوالی برگزار شد. 

 

معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد در نشست مسئولین روابط عمومی بیمه ایران استان های سراسر کشور:
بیمه ایران شریک محوری را سرلوحه امور اطلاع رسانی قرار دهد

خدادی، معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سومین نشست تخصصی-توجیهی مسئولین روابط عمومی بیمه ایران گفت: ایجاد ارتباط دقیق و دو سویه منجر به درک متقابل، اقدام مشترک و تأمین منافع طرفین یک بنگاه اقتصادی می شود.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بیمه ایران " محمد خدادی" با اشاره به نقش حیاتی رسانه‌ها در عصر انفجار اطلاعات و ارتباطات، نیازمندی های بشر امروز را اکسیژن برای زنده ماندن و ارتباط برای زندگی کردن دانست و گفت: اطلاعات مرز زنده بودن و زندگی کردن است و باید ایجاد ارتباط دو سویه منجر به درک متقابل، اقدام مشترک و تأمین منافع طرفین شود.

وی با اشاره به تحولات عمیق در کارکرد رسانه‌ها و تاکید بر ترویج انسانیت افزود: نارسایی اطلاعاتی منجر به زوال و نابودی جوامع می شود. خدادی در ادامه نقش رسانه ها را در دو عصر انحصار رسانه ها که تقریبا به پایان راه خود رسیده و عصر تنوع رسانه ها که چند سالی است آغاز شده، تحلیل کرد و گفت: جریان اطلاعات از نظر محتوا در دو بخش تبلیغ محور، به معنای جمع آوری هوادار و فالوور و شریک محور، به معنای تبدیل دیتا به اطلاعات و سهیم شدن مخاطب در حل مشکلات جامعه خلاصه می‌شود و بیمه ایران هم نباید صرفاً در پی جلب و جذب هوادار و فالوور باشد و باید شریک محور باشد.

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در ادامه به تشریح و تحلیل کارکردها و تحولات رسانه ها پرداخت و در پایان چنین نتیجه گرفت که باید بپذیریم تحول در فناوری اطلاعات فرصت است و تهدید نیست، باید به دنبال تولید اطلاعات و از مخاطب، به تولید اطلاعات برسیم.

خدادی در پایان تصریح کرد: کارکرد تولید اطلاعات باید تخصصی شود و کارگزاران خبر و روابط عمومی به دنبال کسب مهارت باشند و باید خود را برای تغییر و تحول روزانه آماده کنیم و قابلیت انعطاف پذیری بالایی داشته باشیم.

مدیرعامل بیمه ایران با اشاره به نقش مهم اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی در عملکرد شرکت از نرخ رشد حدود ۵۰ درصدی بیمه ایران در بهار امسال خبر داد
رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران در مراسم افتتاحیه این هم اندیشی طی سخنانی نقش و کارکردهای مهم روابط عمومی در فعالیت­های بیمه­گری را تشریح و از تلاش و همت مدیران، مسئولان و کارشناسان این حوزه قدردانی کرد.

پورکیانی ضمن با اهمیت دانستن جایگاه روابط عمومی در فعالیت­های حرفه­ای و تخصصی، به نقش مهم اطلاع­رسانی و تولید اخبار و گزارشات مرتبط با فعالیت­های شرکت اشاره و خاطر نشان ساخت؛ سوژه­پردازی و تولید اخبار، اطلاعات و گزارشات از فعالیت­ها، موضوعات و رویدادهای مهمی که در نقاط مختلف کشور، واحدهای اجرایی و استانی صورت می­گیرد و انعکاس به موقع، سریع و خلاقانه آن از مهمترین کارکردهایی است که از روابط عمومی­های مناطق و استان­های کشور مورد انتظار بوده و باید به نحو تاثیرگذار پرداخته شود. در شرکت کارها، فعالیت­ها و اتفاقات ارزشمند و مهمی در حوزه خدمات­رسانی و حرفه­ای در نقاط مختلف کشور انجام می­شود، هنر مسئولین و کارشناسان روابط عمومی حضور مؤثر و کارآمد در این موقعیت­ها و شناسایی، خلق و تولید گزارشات و اخبار و انعکاس به موقع و سریع آن در فضای اطلاع­رسانی به مخاطبان داخل و بیرون شرکت می­باشد. این موضوع ار جنبه­های متعدد تاثیرگذار می­باشد هم مخاطبان، بیمه­گذاران، مشتریان بالقوه و ذینفعان و مردم در بیرون سازمان از فعالیت­های مهم و خدمات ارائه شده توسط شرکت آگاه و موجب رضایتمندی آنان می­شود و هم تلاش و همت و فعالیت خالصانه و دلسوزانه همکاران در اقصاء نقاط کشور در فضای داخلی شرکت منعکس و در معرض نگاه و ارزیابی قرار می­گیرد.

رییس هیأت مدیره بیمه ایران در این خصوص افزود؛ انعکاس دستاوردها و نتایج مهم تلاش­ها و برنامه­ریزی­ها در سطوح مختلف شرکت، استان­ها و شهرستان­ها به مخاطبان بیرونی و داخلی با بهره­گیری از ظرفیت­ها، ابزارها و تکنیک­های نوین ارتباطی از مهمترین وظایف و نقش­های فعالان حوزه روابط عمومی است که انتظار می­رود با عنایت به تجارب کسب شده تحرک جدید و تلاش مضاعفی صورت پذیرد.

پورکیانی در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به ضرورت واکنش هوشمندانه و به موقع نسبت به تغییرات سریع بعنوان مهمترین خصیصه عصرکنونی، نقش روابط عمومی­ها در موقعیت و فضای جدید را پر اهمیت برشمرد و گفت؛ در دورانی قرار داریم که تغییرات سریع، مستمر و محسوس در تمامی عناصر، پدیده­ها و شرایط بویژه در فضای کسب و کار حرفه­ای قابل مشاهده بوده و چنانچه خودمان را با شناخت، هوشمندی و برنامه­ریزی در موقعیت­های و شرایط جدید هماهنگ و وفق ندهیم، مطمئناً دستیابی به اهداف و اجرای سیاست­ها و برنامه­ها با کندی و چالش اساسی مواجه می­شود؛در این شرایط روابط عمومی­ها ضمن اینکه پیشقراول تأثیرپذیری و تأثیرگذاری موقعیت­های جدید و متغیر هستند می­توانند با شناسایی و آگاهی از فضای جدید زمینه همراهی و هماهنگی و بهره­برداری شایسته از آنرا فراهم نماید.

وی در ادامه به نقش اعتماد آفرینی و اعتماد سازی روابط عمومی در فعالیت­های حرفه­ای آنان اشاره و خاطر نشان ساخت؛ زمینه­سازی برای ایجاد فضایی مملو از حسن اعتماد و اطمینان در مناسبات و روابط میان فردی، گروهی و اجتماعی در فضای کاری و حرفه­ای از مهمترین کارکردهایی است که صاحب نظران علوم ارتباطات و روابط عمومی برای فعالان این عرصه تعریف و مورد تأکید قرار داده اند. این نقش با توجه به ماهیت حرفه بیمه گری و ماموریت تعریف شده که همانا ایجاد آرامش و اطمینان جامعه با ارائه انواع پوشش های بیمه ای بوده از مهمترین و حساس ترین ماموریت و کارکرد روابط عمومی است.

پورکیانی با اشاره به نقش روابط عمومی و فعالان و کارشناسان این حوزه در بازاریابی و فروش و مؤلفه­های مرتبط با آن تأکید داشت؛ مدل­ها و شیوه­های ارتباطی دو سویه، فراگیر و مستمر مورد استفاده در روابط عمومی­ها می­تواند الگوی تعامل و ارتباط شایسته و تاثیرگذار با بیمه­گذاران و مشتریان بیمه در حوزه بازاریابی و فروش بوده و مورد استفاده و بهره­برداری قرار گیرد و از این منظر می­توان از ظرفیت­ها و تکنیک­ها و قابلیت­های روابط عمومی در تقویت و ارتقاء توان بازاریابی استفاده شایان نمود. بنابراین تعامل و روابط مستمر در حوزه روابط عمومی و بازاریابی و فروش یک ضرورت اجتناب­ناپذیر، مهم و استراتژیک بوده و توصیه می­شود این دو بخش مهم فعالیت بیش از پیش همکاری داشته باشند.

رییس هیأت مدیره بیمه ایران با تأکید بر مخاطب­شناسی و توجه به نیازهای مخاطبان و نقش این مؤلفه در جلب و احساس رضایت آنان گفت؛ خلق و پردازش اخبار و گزارشات مهم در حوزه فعالیت که دارای بیشترین و بالاترین ارزش­های خبری باشد از مهمترین نکاتی است که کارشناسان و مسئولین روابط عمومی باید مورد عنایت ویژه قرار دهند و یقیناً استمرار روابط با مخاطبان و تامین رضایت آنان و همچنین ارزیابی از فعالیت حوزه روابط عمومی در این بخش، پرداختن به مهمترین، فراگیرترین، تازه ترین رویدادها با ملحوظ داشتن عنصر سرعت در انعکاس آن می­باشد.

مدیرعامل بیمه ایران در بخش پایانی سخنان به تبیین راهبردها و اولویت­های بنیادین شرکت پرداخته و خاطر نشان ساخت؛ با شناسایی و درک عمیق از شرایط شرکت و فضای کسب و کار در فعالیت­های حرفه­ای و بیمه­گری، نسبت به ترسیم و تدوین راهبردها و اولویت­های مهم اقدام نموده­ایم و خوشبختانه طی برنامه­ریزی و تلاش همه جانبه­ای که از همه ارکان و عناصر شرکت شده نتایج و دستاوردهای قابل اتکا و ارزشمندی حاصل شده است.

پورکیانی رییس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی بیمه ایران در پایان سخنان خود از تلاش و همت مدیران، مسئولان و فعالان حوزه روابط عمومی در ستاد و واحدهای استانی و اجرایی کشور در انعکاس و پردازش رویدادها و اخبار و موضوعات متعدد تخصصی در این حوزه قدردانی کرد.

در ادامه این مراسم، سید علیرضا سادات میر مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه ایران در سخنانی با اشاره به عملکرد و تحولات گسترده روابط عمومی بیمه ایران در سال های اخیر، به تشریح برنامه‌های آتی و اهداف نشست های تخصصی مسئولین روابط عمومی استان های سراسر کشور پرداخت.

همچنین سوهانی، مسئول روابط عمومی استان گیلان به نمایندگی از مسئولین روابط عمومی استان های کشور با اشاره به آغاز نهضت توسعه و توانمندسازی روابط عمومی استان ها از سه سال قبل تاکنون، شمه ای از تحولات انجام شده در روابط عمومی بیمه ایران در مراکز بیمه ایران استان ها را بر شمرد. قرائت گزارش عملکرد روابط عمومی استانها توسط مسئولان روابط عمومی مناطق پنجگانه از دیگر برنامه‌های این همایش تخصصی بود.

علاوه بر سخنرانی معاون وزیر ارشاد و مدیرعامل بیمه ایران همچنین گزارش عملکرد مدیرکل امور روابط عمومی و بین الملل بیمه ایران، پنل های کارگاهی و آموزشهای تخصصی موردنیاز برای همکاران روابط عمومی استانها ارایه شد.

بازدید از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان به عنوان بزرگترین خبرگزاری کشور و حضور در مراسم روز خبرنگار صنعت بیمه از دیگر برنامه های این نشست دو روزه بود.

همچنین پس از سخنرانی معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور ایشان و مدیران ارشد بیمه ایران مراسم قدردانی و تجلیل از خبرنگاران و مسئولان روابط عمومی های برتر بیمه ایران مناطق برگزار شد. در این مراسم از آقای شکری (خراسان رضوی)، خانم صانع زاده (کرمانشاه)، آقای سوهانی (گیلان) خانم فرخ روز (فارس) آقای غلامعلیان (اصفهان) و آقای منوچهر بقایی عکاس پیشکسوت و سابق روابط عمومی بیمه ایران تقدیر شد.
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انسان یا ماشین؟ مرزهای مبهم هوش مصنوعی


  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد