درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 09:17   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15901صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 8 اسفند 1393 - 23:55
گزارش/ فقر روابط عمومی دامن گیر رسانه های سیرجان
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- یکی از مهم ترین وظایف روابط عمومی سازمان ها ارتباط با رسانه است اما این حلقه مفقوده در سیرجان به شدت احساس می شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- یکی از مهم ترین وظایف روابط عمومی سازمان ها ارتباط با رسانه است اما این حلقه مفقوده در سیرجان به شدت احساس می شود.

به گزارش شارا،  روابط عمومی در هر سازمان یا اداره بعنوان پل ارتباطی بین مسئولان و مردم می باشد.

نخستین روایط عمومی در ایران در سال ۱۳۳۲ در شرکت نفت آغاز بکار کرد و روابط عمومی در سازمانها و ادارات تا سال ۱۳۴۵ به نام تبلیغات و انتشارات و یا انتشارات و اطلاعات فعالیت می کرد که از این تاریخ به بعد نام این ادارات به روابط عمومی تغییرکرد.

یکی از مهم ترین وظایف روابط عمومی سازمان ها ارتباط با رسانه است اما این حلقه مفقوده در سیرجان به شدت احساس می شود، توسعه پایگاه های اینترنتی و خبرگزاری ها باعث شد تا این حلقه مفقوده راهی دیگر برای توسعه رسانه ای باز کند، اما فقر رسانه ایی روابط عمومی معضلی است که دامن گیر رسانه های سیرجان بویژه رسانه های مجازی شده است که تنها برخی روابط عمومی ها وظایف خود را در نصب بنر و پارچه میدانند.

توجه زیاد به این بخش باید سبب شود تا مسئولین افرادی با سطح آگاهی بالا در این پست ها بگمارند تا با کوشش و آگاهی بیشتری ارتباط خود را با رسانه و مردم افزایش دهند و این در حالی است که در سیرجان حتی برخی از روابط عمومی ها نه تنها با رسانه های اینترنتی همکاری ندارند بلکه از هر طریق سعی در تضعیف این نوع رسانه ها دارند اما غافل از این نکته که امروز اینترنت توانسته جای خود را در بین مردم پیدا کند.

بارها مسئولین از برنامه های خود برای تقویت روابط عمومی ها سخن گفتند ولی به آن عمل نشد اما روز گذشته نخستین جلسه هم اندیشی روابط عمومی ها در فرمانداری سیرجان برگزار شد و می توان گفت اولین نشست روابط عمومی های سیرجان بود که به همت سید علی آتشی پور مدیر روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان برگزار شد.

فرماندار سیرجان که میزبان این جلسه بود در سخنانش جایگاه روابط عمومی را ارزشمند دانست و گفت: مدیران ادارات باید بهترین گزینه را برای این پست حساس برگزینند و موثر ترین کارمندان خود را در این مسند قرار دهند

وی ادامه داد :روابط عمومی و رسانه مهم ترین عامل توسعه در شهرستان هستند.

سید علی آتشی پور مدیر روابط عمومی فرمانداری ویژه سیرجان در گفت و گو با خبرنگار ما گفت : در روابط عمومی موثر، پاسخگویی و ارتباط با رسانه دو اصل از اصول مهم است و ارتباط با رسانه آنقدر مهم است که در رشته های دانشگاهی روابط عمومی گرایش امور رسانه می‌باشد که بنده هم در این گرایش‌اش مشغول تحصیلم.

اگر مقوله ارتباط با رسانه ها را از روابط عمومی بگیریم باید در آن واحد روابط عمومی را تخته کرد اما در شهرمان علیرغم وجود مناسب رسانه‌ها و مطبوعات، ارتباط روابط عمومی‌ها با بنده بسیار کم است.

این آفت است که بیشتر به دو دلیل بر می گردد یکی سیاست‌های غلط مدیران سازمان و اداره در رابطه میزان و نحوه پاسخگویی‌اش و دیگر به ناتوانی مسئولان روابط عمومی در تعامل با رسانه‌ها بر می گردد.

مدیران ما هنوز آن جور که باید پاسخگو نیستند به عنوان مثال اگر به ستون های پیام مردمی نشریات نگاه کنیم پر از نقد و خواسته مردم است اما کمتر اتفاق می افتد که تعداد جوابیه و پاسخ های ادارات و نهادها را در قبال این پیام ها ببینیم.

مسئولان روابط عمومی تعامل با رسانه ها را نمی دانند و وقتی یک مدیر روابط عمومی هنوز نمی تواند دو خط خبر از همان عملکرد سازمانش تنظیم کند و توان سخن گفتن هم ندارد چگونه با رسانه تعامل کند.

رسانه‌ها و مطبوعات در چند سال اخیر در سیرجان رشد فزاینده ای داشته اند اما آن‌چنان که مطبوعات و رسانه‌ها در شهر ما رشد داشته‌اند، روابط عمومی ها رشد چندانی نداشته اند.

منبع: سیرجان خبر

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد