درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 2 تیر 1396 - 23:27   

آقای روزنامه نگاری آنلاین ایران 60 ساله شد

  آقای روزنامه نگاری آنلاین ایران 60 ساله شد


ادامه ادامه مطلب یک

مرکز روابط عمومی USC Annenberg

  مرکز روابط عمومی USC Annenberg


ادامه ادامه مطلب دو

دانشکده ارتباطات و روزنامه نگاری USC Annenberg

  دانشکده ارتباطات و روزنامه نگاری USC Annenberg


ادامه ادامه مطلب سه

تهدید به مسدود کردن تلگرام در روسیه

  تهدید به مسدود کردن تلگرام در روسیه


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آگاهان اجتماعی افغانستان: اینجا فیس‌بوک است نه میدان جنگ
  هک تلفن‌های هوشمند مظنونان در آلمان، قانونی شد
  تهدید به مسدود کردن تلگرام در روسیه
  تقویم روز ارتباطات/ امیر محبیان؛ طرح نو او، شکل و فرمت قرن 21 برای انتشار روزنامه
  تقویم روز ارتباطات/ گوشه ای دردناک از تاریخ مطبوعات: قصه پُرغصه و دنباله دار روزنامه «سپیده دم»! به مناسبت سالروز صدور پروانه آن
  گزارش و ویژگی های آن
  انواع یادداشت نویسی
  فنون مصاحبه
  دانشکده ارتباطات و روزنامه نگاری USC Annenberg
  مرکز روابط عمومی USC Annenberg
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  تبلیغات و بازاریابی  

نقش روابط عمومی در موفقیت استراتژی بازاریابی و تبلیغات نقش روابط عمومی در موفقیت استراتژی بازاریابی و تبلیغات
روابط عمومی و بازاریابی اهداف یکسانی را دنبال می‌کنند. ارتقا و بهبود نقش روابط عمومی در سمت و سویی که بتواند منجر به افزایش ارتباط شما با مشتریان و جلب اعتماد آن‌ها شود، می‌تواند منجر به موفقیت شما در کسب و کارتان باشد.
چهارشنبه، 31 خرداد 1396 - 14:09

عکس‌العمل‌های نورونی به تبلیغات تلویزیونی عکس‌العمل‌های نورونی به تبلیغات تلویزیونی
عکس‌العمل‌های نورونی به تبلیغات تلویزیونی را می‌توان ارزیابی، بررسی، و با عدد و رقم به صورت کمیت نشان داد.‌ خوشبختانه با بهره‌مندی از فناوریهای نوین پزشکی، محققان دریافتند که می‌توان از این دستگاه‌ها و ابزارها استفاده کرد تا میزان دقت، توجه، و حافظه را به هنگام پخش تبلیغات تلویزیونی سنجید.
چهارشنبه، 24 خرداد 1396 - 12:15

تیزر تبلیغاتی "شهر در اندیشه نشر" بهترین آگهی در اردیبهشت‌ماه
تیزر تبلیغاتی بانک شهر با عنوان شهر در اندیشه نشر به عنوان بهترین آگهی تلویزیونی در اردیبهشت‌ماه برگزیده شد.
یکشنبه، 21 خرداد 1396 - 20:11

بررسی و تحلیل روندهای برتر سال ۲۰۱۷ برای هدایت بازاریابی بررسی و تحلیل روندهای برتر سال ۲۰۱۷ برای هدایت بازاریابی
بدون توجه به فاکتور زمان، تبلیغات و هدایت بازاریابی جنبه‌هایی از مساله بازاریابی است که هیچ گاه تغییر نمی‌کند. چه قبل از عصر ارتباطات دیجیتال چه بعد از آن، این موضوع حائز اهمیت است که مشتریان کسب و کار شما را چگونه می‌بینند.
یکشنبه، 21 خرداد 1396 - 13:27

اثر سوء تبلیغات خوراکی های ناسالم بر روی نوجوانان اثر سوء تبلیغات خوراکی های ناسالم بر روی نوجوانان
90 درصد از آگهی های مربوط به مواد غذایی که توسط کودکان و نوجوانان دیده می شوند، محصولات فاقد ارزش غذایی و حتی ناسالم را تبلیغ می کنند.
شنبه، 20 خرداد 1396 - 23:43

نکاتی برای دستیابی به تبلیغات شبکه‌های اجتماعی موثر نکاتی برای دستیابی به تبلیغات شبکه‌های اجتماعی موثر
مطالعات اخیر انجام شده توسط شرکت Kantar TNS نشان می‌دهند برخی از مشتریان احساس خوبی نسبت به تبلیغات گسترده در شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام ندارند و احساس می‌کنند بیش از حد توسط این تبلیغات محاصره شده‌اند.
جمعه، 19 خرداد 1396 - 22:21

کمپین تبلیغاتی کشور پرتغال برای جذب توریست کمپین تبلیغاتی کشور پرتغال برای جذب توریست
توریسم امروزه به مرکز توجه بسیاری از کشورهای جهان در رشد اقتصادی تبدیل شده است. وزارت‌خانه‌ها و بخش خصوصی در کشورهای مختلف تمام تلاش خود را می‌کنند تا با هر شیوه‌ای که شده سالانه توریست‌های بیشتری را به کشور خود بکشانند و برای این کار کمپین تبلیغاتی متنوعی را اجرا می‌کنند.
چهارشنبه، 10 خرداد 1396 - 21:46

با ارزش ترین برندهای تجاری جهان از نظر فوربز با ارزش ترین برندهای تجاری جهان از نظر فوربز
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مجله فوربز لیست با ارزش ترین برندهای تجاری جهان در سال 2017 را منتشر کرد.
دوشنبه، 8 خرداد 1396 - 23:51

پوسترهای ماه مبارک رمضان با طعم تبلیغات- قسمت اول پوسترهای ماه مبارک رمضان با طعم تبلیغات- قسمت اول
پوسترهای ماه مبارک رمضان با طعم تبلیغات
یکشنبه، 6 مرداد 1392 - 08:03

چهار استراتژی بازاریابی موبایلی برای افزایش تعامل با مشتری و فروش چهار استراتژی بازاریابی موبایلی برای افزایش تعامل با مشتری و فروش
بازاریابی موبایلی یکی از موثرترین روش‌های بازاریابی است که با افزایش نرخ کلیک میزان مواجهه افراد مختلف با تبلیغات موبایلی را چندین برابر می‌کند. از این انتخاب یک استراتژی بازاریابی قوی می‌تواند با افزایش نرخ تعامل با مشتری میزان فروش محصولات را نیز افزایش دهد.
یکشنبه، 7 خرداد 1396 - 20:19

پنج نکته بازاریابی برای برندها در ماه مبارک رمضان پنج نکته بازاریابی برای برندها در ماه مبارک رمضان
با حلول ماه مبارک رمضان، بازاریابان باید بر روی کمپین‌هایی در رسانه‌های اجتماعی تمرکز کنند، زیرا مردم در این ماه بیشتر وقت خود را به گشت و گذار در شبکه‌های اجتماعی اختصاص می‌دهند.
چهارشنبه، 19 تیر 1392 - 18:29

برند سازی در بخش معدن و صنایع معدنی چه نقشی دارد؟ برند سازی در بخش معدن و صنایع معدنی چه نقشی دارد؟
ایجاد برند موفق باعث می شود تا سرمایه گذاران و مشتریان با توجه به اعتبار برند ایجاد شده در این حوزه با تمایل بیشتری سرمایه گذاری کنند.
شنبه، 6 خرداد 1396 - 08:40

آیا تبلیغات در اینستاگرام مناسب است؟ آیا تبلیغات در اینستاگرام مناسب است؟
آمار تبلیغات اینستاگرام برای یک شبکه اجتماعی عکس محور فوق‌العاده است. جالب است بدانید که شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام ۶۰۰ میلیون کاربر دارد که روزانه ۴۰۰ میلیون کاربر به آن سر می‌زنند و در آن فعالیت می‌کنند.
شنبه، 6 خرداد 1396 - 04:15

 آگهی هایی جذاب به مناسبت ماه مبارک رمضان آگهی هایی جذاب به مناسبت ماه مبارک رمضان
آگهی هایی جذاب به مناسبت ماه مبارک رمضان
پنجشنبه، 20 خرداد 1395 - 09:59

 محو شدن شغل ها در آینده و گور پدر کار محو شدن شغل ها در آینده و گور پدر کار
شغل ها مدام در حال ناپدید شدن هستند و اکثریت شغل آدم های معمولی، خرج زندگی را نمی دهد برای همین چرا به فکر سیستم جدیدی نباشیم که کار کردن به صورتی که می شناسیم لازم نباشد
یکشنبه، 31 اردیبهشت 1396 - 21:47

چت بات چه نقشی در استراتژی بازاریابی کسب و کارها ایفا می‌کند؟ چت بات چه نقشی در استراتژی بازاریابی کسب و کارها ایفا می‌کند؟
چت بات یکی از دستاوردهای جدید فناوری هوش مصنوعی است که اخیرا موفق شده است که وارد کسب و کارها شده و استراتژی بازاریابی آن‌ها را تحت تاثیر خود قرار دهد.
یکشنبه، 31 اردیبهشت 1396 - 20:34

مدل تبلیغات باید از سمت تبلیغات تجاری و پوپولیستی به سمت تبلیغات تحلیلی و تبیینی چرخش یابد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: مدل تبلیغات باید از سمت تبلیغات تجاری و پوپولیستی به سمت تبلیغات تحلیلی و تبیینی چرخش یابد.
دوشنبه، 25 اردیبهشت 1396 - 13:42

خودکشی رئیس تبلیغات هیتلر خودکشی رئیس تبلیغات هیتلر
هیتلر چند دقیقه پیش از خودکشی، دریاسالار دونتیس را به ریاست کشور (رئیس جمهوری) و دکتر گوبلز را به ریاست دولت (مقام صدر اعظمی) منصوب کرده بود، دو سمتی که قبلا خود او داشت. هیتلر سمت رهبری حزب (ناسیونال سوسیالیست کارگران آلمان = نازی) را به کسی تفویض نکرد و با خود به آن دنیا برد.
دوشنبه، 11 اردیبهشت 1396 - 22:01

بازنشر/ دستور العمل تبلیغات انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری بازنشر/ دستور العمل تبلیغات انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری
کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور دستورالعمل تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری را مجدداً برای آگاهی هرچه بیشتر ستادهای تبلیغاتی نامزدها، هواداران و عموم مخاطبان منتشر کرد. همچنین فایل رایانه ای این دستورالعمل، ذیل همین خبر قابل دریافت است.
پنجشنبه، 7 اردیبهشت 1396 - 16:52

آشنایی با تاثیرگذارترین و بهترین کمپین‌های تبلیغاتی سال ۲۰‍۱۶ آشنایی با تاثیرگذارترین و بهترین کمپین‌های تبلیغاتی سال ۲۰‍۱۶
همه ساله کمپین‌های تبلیغاتی مختلفی اجرا می‌شوند که تنها تعدادی محدودی از آن‌ها موفق می‌شوند به اهداف خود دست یابند. زیرا عوامل مختلفی در موفقیت کمپین‌های تبلیغاتی تاثیرگذارند که از جمله‌ی این عوامل می‌توان به انتخاب استراتژی صحیح، اثربخشی کمپین، تناسب نوع کمپین با محصولات برند و انتخاب رسانه‌ی درست اشاره کرد.
چهارشنبه، 30 فروردین 1396 - 10:58

برندهای محبوب نسل امروز
بر اساس گزارش جدیدی که از سوی موسسه تحقیقاتی Cambridge Analytica منتشر شده است،Urban Outfitters و Hot Topic، خرده فروشان محبوب نسل امروز (ملقب به نسل هزاره)، می باشند.
جمعه، 25 فروردین 1396 - 11:12

آداب تبلیغات انتخابات در فضای مجازی آداب تبلیغات انتخابات در فضای مجازی
استفاده از فضای مجازی آدابی دارد و این آداب شامل تبلیغات انتخابات نیز می‌شود. جدای از قانون و مقررات تبلیغات، آداب برخورد انسانی و اجتماعی حکم می‌کند که:
جمعه، 25 فروردین 1396 - 11:08

اشتباهات رایج کسب و کارها در فرآیند برندسازی و موفقیت برند اشتباهات رایج کسب و کارها در فرآیند برندسازی و موفقیت برند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- می‌توان گفت اکثر بازاریابان در تلاش برای به موفقیت رساندن برند کسب و کارها هستند و فشار زیادی را برای تحقق این امر تحمل می‌کنند.
پنجشنبه، 24 فروردین 1396 - 23:25

روش‌های ضد‌تبلیغات در رقابت‌های انتخاباتی روش‌های ضد‌تبلیغات در رقابت‌های انتخاباتی
خیلی طبیعی است که در هر انتخاباتی رقیبان برای ضد‌تبلیغات برنامه‌ی مفصلی تدارک ببینند و این با توجه به وجود نیروهای متخصص در تیم‌های گوناگون متفاوت خواهد بود، اما در جهان مدرن ضد‌تبلیغات بخش عمده‌ای از تبلیغات محسوب می‌شود و یک نامزد آمادگی دارد تا هزینه‌ی بیش‌تری به این بخش اختصاص دهد.
پنجشنبه، 24 فروردین 1396 - 11:09

راه‌های جذب مشتری وفادار برای کسب و کارها در عصر ارتباطات راه‌های جذب مشتری وفادار برای کسب و کارها در عصر ارتباطات
در هر کسب و کاری و در هر زمینه‌ای که فعالیت می‌کنید باید این موضوع را مد نظر قرار دهید که نیازهای مشتری پس از گذشت زمان دچار تغییراتی می‌شود. از این رو کسب و کارها برای جذب مشتری وفادار باید از روش‌های جدید بازاریابی و طراحی محصول بهره گیرند.
سه شنبه، 22 فروردین 1396 - 00:43

برگزاری سه رویداد جهانی بزرگ در عرصه بازاریابی برگزاری سه رویداد جهانی بزرگ در عرصه بازاریابی
حضور در رویداد جهانی می‌تواند فرصت‌های شغلی و سرمایه‌گذاری مختلفی را برای کارآفرینان ایجاد کند. ملاقات با افراد مختلف و استفاده از تجربه‌ی سخنران‌ها نیز می‌تواند دانش جدیدی را در اختیار افراد حاضر در کنفرانس یا رویداد جهانی قرار دهد. در این گزارش به معرفی ۳ رویداد جهانی که در هفته گذشته با محوریت بازاریابی برگزار شدند می‌پردازیم.
شنبه، 19 فروردین 1396 - 15:02

نقش بازاریابی درونی بر استراتژی فروش در عصر خرید اینترنتی نقش بازاریابی درونی بر استراتژی فروش در عصر خرید اینترنتی
با گسترش خرید اینترنتی در عصر حاضر، تاثیر برخورد فروشنده بر تصمیم‌گیری مشتری هنگام خرید رنگ باخته است. فروشندگان و مدیران فروش عصر حاضر باید با استفاده از تکنیک‌های جدید و با داشتن درک کاملی از نقش بازاریابی درونی به افزایش فروش کمک کنند.
جمعه، 18 فروردین 1396 - 11:05

بررسی عوامل موثر در محبوبیت برند شکلات کیت کت بررسی عوامل موثر در محبوبیت برند شکلات کیت کت
تعامل و همکاری با سایر برندها یک راه حل استراتژیک برای تعامل با مخاطبان جدید است. اجرای کمپین‌های خلاقانه می‌تواند یکی از راه‌های موفقیت برندها باشد.
جمعه، 18 فروردین 1396 - 11:03

قانون هایی برای جذب دیگران قانون هایی برای جذب دیگران
افرادی هستند که همانند مغناطیس دیگران را به سمت خود جذب می کنند و همه اطرافیانشان آرزو دارند یا مثل آن ها باشند یا مورد تایید آن ها. نکته جالب این جاست که این همه جذابیت هیچ ارتباطی به ظاهر آن ها ندارد. اگر می خواهید مانند چنین افرادی جذاب باشید از این چند قانون پیروی کنید.
پنجشنبه، 17 فروردین 1396 - 22:07

روندهای بازاریابی اینترنتیِ ایران، در سال ۱۳۹۶ روندهای بازاریابی اینترنتیِ ایران، در سال ۱۳۹۶
در این مقاله سعی کردم در بازاریابی اینترنتی به روندهایی بپردازم که کاملا برای شرایط ایران در نظر گرفته‌شده است. یک وب‌مستر یا بازاریاب اینترنتی با تمرکز بر این ۵ مورد می‌تواند رشد کسب‌و‌کار آنلاین خود را در سال ۱۳۹۶۶ بسیار سریع‌تر کند.
پنجشنبه، 17 فروردین 1396 - 21:54

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ امیر محبیان؛ طرح نو او، شکل و فرمت قرن 21 برای انتشار روزنامه


  تقویم روز ارتباطات/ ایجاد خبرگزاری پارس


  تقویم روز ارتباطات/ ژورنال نویسی در ایران


  تقویم روز ارتباطات/ گوشه ای دردناک از تاریخ مطبوعات: قصه پُرغصه و دنباله دار روزنامه «سپیده دم»! به مناسبت سالروز صدور پروانه آن


  نقش روابط عمومی در مدیریت تصویر آنلاین سازمان


  مرکز روابط عمومی USC Annenberg


  دانشکده ارتباطات و روزنامه نگاری USC Annenberg


  آمارهای باورنکردنی از 60 ثانیه اینترنت


  رتبه‌بندی مؤسسه اطلاعات علمی در سال 2017 نشان می‌دهد؛ ضریب تأثیر پایین مجلات علمی ایرانی


  اصول خبر نویسی در خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: دومین فراخوان آثار دوازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی