درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 2 مهر 1397 - 07:07   

پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران برگزار می شود

  پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران برگزار می شود


ادامه ادامه مطلب یک

اهدا تندیس من هم یک جنگلبانم به مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین

  اهدا تندیس من هم یک جنگلبانم به مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین


ادامه ادامه مطلب دو

آشنایی با دو نمونه موفق بازاریابی محتوا در صنعت نوشیدنی

  آشنایی با دو نمونه موفق بازاریابی محتوا در صنعت نوشیدنی


ادامه ادامه مطلب سه

نمایشگاه بازی‌های ویدئویی در موزه «ویکتوریا و آلبرت» لندن

  نمایشگاه بازی‌های ویدئویی در موزه «ویکتوریا و آلبرت» لندن


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  سکوت مدیریتی در برابر افکار عمومی!
  مهارت‌ها و الزامات یک مدیر روابط عمومی
  «حسن مظفری» مدیرکل روابط‌عمومی استانداری زنجان شد
  پرداخت 11 هزار فقره تسهیلات بانک ملّی ایران برای خود اشتغالی و مشاغل خانگی
  انتصاب معاون روابط عمومی مرکز ارتباطات شهرداری تهران
  معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد اعلام کرد؛ تسهیلاتی برای توسعه رسانه‌ها در فضای مجازی
  سازمان بورس عضو انجمن بین المللی روابط عمومی شد
  تسهیلات ویژه برای توسعه رسانه‌ها در فضای مجازی
  تمدید مهلت ثبت نام دوره خبرنگاری خانه مطبوعات گیلان
  برگزاری کارگاه تخصصی «عکاسی نجوم» در مراغه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  تبلیغات و بازاریابی  

آشنایی با دو نمونه موفق بازاریابی محتوا در صنعت نوشیدنی آشنایی با دو نمونه موفق بازاریابی محتوا در صنعت نوشیدنی
۷۲ درصد از بازاریابان احساس می کنند که بازاریابی محتوا، بهتر از تبلیغات مجله ای می‌تواند باعث بازگشت سرمایه شان شود و ۶۹ درصد نیز بر این باورند که بازاریابی محتوا بهتر از ایمیل و روابط عمومی‌است.
پنجشنبه، 29 شهریور 1397 - 16:22

وجود ابهام بین روابط عمومی و بازاریابی وجود ابهام بین روابط عمومی و بازاریابی
به منظور کسب اهداف سازمانی، سازمانها می‌باید هم به روابط عمومی و هم به بازاریابی توجه داشته باشند. هرکدام از این کارکردها، مستقل، اما مکمل یکدیگر، جهت ایجاد و حفظ بسیاری از روابط ضروری، در راستای بقاء و رشد سازمان می‌باشد. به عبارت دیگر نادیده گرفتن یکی، خطر افزایش شکست در دیگری را به همراه خواهد داشت.
یکشنبه، 18 آذر 1397 - 23:14

آسیب شناسی وضعیت تبلیغات در تئاتر آسیب شناسی وضعیت تبلیغات در تئاتر
یک مدیر تبلیغات تئاتر با اشاره به اینکه هر نمایشی نیازمند نوع خاصی از تبلیغات است، عنوان کرد تبلیغات مجازی به تنهایی نمی تواند در جذب مخاطب به تئاتر موفق عمل کند.
سه شنبه، 20 شهریور 1397 - 15:19

 چرا تبلیغات دیجیتال به فناوری بلاک‌چین احتیاج دارند چرا تبلیغات دیجیتال به فناوری بلاک‌چین احتیاج دارند
ما در عصر دیجیتال زندگی می‌کنیم و همه چیز با سرعت زیادی در حال پیشرفت است. از طرفی روش‌های کلاهبرداری و تقلب هم پیشرفت زیادی نسبت به گذشته داشته‌اند. اما تکنولوژی بلاک‌چین فرصتی را برای شکل‌گیری روابط دیجیتالی قدرتمند فراهم کرده است. روابطی که ایمن هستند و راه حلی را برای جلوگیری از کلاهبرداری‌های آنلاین ارائه داده‌اند.
جمعه، 9 شهریور 1397 - 15:09

تاثیرات روانی آفیش‌های تبلیغاتی احزاب بر مردم در سوئد تاثیرات روانی آفیش‌های تبلیغاتی احزاب بر مردم در سوئد
مشخصات روانی آفیش‌های تبلیغاتی احزاب را شبیه به تبلیغات برای فروش کالاهای مختلف می‌داند. احزاب برای تبلیغات خود از برخی مشخصه‌های روانشناسانه نیز که شبیه به تبلیغات کالاهاست استفاده می‌کنند.
پنجشنبه، 1 شهریور 1397 - 18:41

تبلیغات چیست؟ تبلیغات چیست؟
چالش موجود خلق تبلیغی است که به سرعت جلب توجه نماید، مردم را علاقه‌مند نگه دارد و تاثیر به‌یادماندنی بگذارد تا به موقع خود هنگام انتخاب از میان محصولات یک فروشگاه، ناخودآگاه ما آن محصولی که تبلیغات موفق‌تری نسبت به دیگران داشته است را ببینیم و بخریم.
پنجشنبه، 1 شهریور 1397 - 09:44

روش های تبلیغ دهان به دهان روش های تبلیغ دهان به دهان
بلیغ دهان به دهان اگر مالک یک کار و کسب کوچک باشید، از هر چیزی برای شما کارسازتر است – خصوصا در دنیای امروزی آنلاین محور ما. امروزه کامنت و نظرات آنلاین برای کار و کسبی از پزشکان گرفته تا خدمات نگهداری از حیوانات در فضای آنلاین وجود دارد و بر اساس تحقیقات مختلف تقریبا از هر 10 مصرف کننده، 9 نفر پیش از هرگونه خرید آنلاین نظرات دیگر مصرف کنندگان قبلی را مطالعه می کند تا از قابل اعتماد بودن آن کار و کسب تا حدودی مطلع شوند.
یکشنبه، 28 مرداد 1397 - 15:32

تفاوت تبلیغات با روابط عمومی چیست تفاوت تبلیغات با روابط عمومی چیست
اگر خیلی مختصر تفاوت این دو را بیان کنیم تبلیغات می‌گوید: «محصول ما را بخرید»، اما روابط عمومی می‌گوید: «چرا باید محصول ما را بخرید». تبلیغاتچی‌ها آنچه را که مخاطب مایل به شنیدنش است، بازگو می‌کنند در حالی‌که دوستان روابط عمومی آنچه را که مخاطب نیاز دارد بشنود، گوشزد می‌کنند.
شنبه، 27 مرداد 1397 - 09:45

 تبلیغات سیاسی در آمریکا تبلیغات سیاسی در آمریکا
هرکس که در روزهای باقی مانده به شروع انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا بوده باشد یا اخبار این روزهای این سرزمین را از دور دنبال کرده باشد، بخوبی از چند و چون تبلیغات سیاسی اطلاع دارند.
دوشنبه، 22 مرداد 1397 - 21:26

10 گام تا رسیدن به یک طراحی مناسب برای تبلیغات بیلبوردی 10 گام تا رسیدن به یک طراحی مناسب برای تبلیغات بیلبوردی
مصرف کنندگان دیگر به سبک و شیوه 20 یا 30 سال گذشته به بیلبوردهای تبلغاتی نگاه نمی‌کنند. در حالیکه این فضاهای تبلیغاتی همچنان فضاهای ویژه ای به حساب می آیند که شاید هر کار و کسبی توان استفاده از آنها را نداشته باشد، اما مصرف کنندگان هم این روزها مشغول گوشی های هوشمند، تبلت ها و سیستم های بازی خودشان هستند. به عبارتی بخش عمده ای از زمان ما چنان می گذرد که چشم های ما به در عوض بالا، به سمت پایین پایین خیره شده است.
جمعه، 19 مرداد 1397 - 00:18

افزایش فروش ساده تر از چیزی است که تصور می کنید افزایش فروش ساده تر از چیزی است که تصور می کنید
حتما شما هم می خواهید افزایش فروش چشمگیری تجربه کنید! پس توصیه می کنم تمرکز خود را از جذب مشتریان جدید به جلب و تحریک مشتریان قدیمی به خرید مجدد از خودتان تغییر دهید.
سه شنبه، 16 مرداد 1397 - 23:08

مدیرکل بازاریابی بانک ملت خبرداد: بانک ملت تنها شرکت ایرانی مجهز به لابراتوار عصبی مدیرکل بازاریابی بانک ملت خبرداد: بانک ملت تنها شرکت ایرانی مجهز به لابراتوار عصبی
مدیرکل بازاریابی بانک ملت در حاشیه نمایشگاه الکامپ و در گفت و گوی اختصاصی با واحد ارتباطات رسانه ای و خبر روابط عمومی، فعالیت های بازاریابی بانک ملت را تشریح کرد.
جمعه، 12 مرداد 1397 - 17:38

نقش تبلیغات جهانی نقش تبلیغات جهانی
تبلیغات بازرگانی در یک محیط سرمایه گذاری آزاد رشد و توسعه می یابد. اقتصاد های بازار محور برای موفقیت در مبادله کالا و خدمات در سطح داخلی و بین المللی به تبلیغات نیاز دارند.
یکشنبه، 28 بهمن 1397 - 02:06

پسر بچه‌ای که آگهی فوتش را خودش نوشت پسر بچه‌ای که آگهی فوتش را خودش نوشت
پسرپنج‌ساله‌ای که چندی پیش بر اثر بیماری سرطان فوت کرد، به مادرش در نوشتن آگهی فوت خودش کمک کرده بود. مادرش می‌گوید از این که متنی که پسرش نوشت روی مردم تأثیر گذاشته بسیار احساس سر‌بلندی می‌کند.
پنجشنبه، 28 تیر 1397 - 22:08

باورپذیری اصل اساسی در تولید محتوا و استفاده از شعار تبلیغاتی است باورپذیری اصل اساسی در تولید محتوا و استفاده از شعار تبلیغاتی است
امروزه، در عرصه تبلیغات، تکرار مکررات آفت بزرگی است که می‌تواند به ضد تبلیغات تبدیل شود. برای برون‌رفت از این مشکل باید محتوایی تولید کرد که باورپذیر، خلاق و جذاب باشد.
چهارشنبه، 27 تیر 1397 - 18:39

چگونه می‌توانم اینفوگرافیک‌ها را ارزیابی و ارزش‌گذاری کنم؟ چگونه می‌توانم اینفوگرافیک‌ها را ارزیابی و ارزش‌گذاری کنم؟
به‌طور کلی و به‌ویژه در چارچوب انواع رقابت‌ها، مسابقات و... به یاری معیارهایی صورت می‌گیرد که این معیارها علی‌رغم تنوع‌شان، به دست‌کم دو بحث شکلی و محتوایی این آثار و چگونگی و نحوه عرضۀ آن‌ها توجه دارند.
یکشنبه، 24 تیر 1397 - 09:33

ابلاغ قانون قانون ممنوعیت تبلیغات و معرفی محصولات و خدمات غیرمجاز و آسیب‌رسان ابلاغ قانون قانون ممنوعیت تبلیغات و معرفی محصولات و خدمات غیرمجاز و آسیب‌رسان
در اجرای اصل 123 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، رئیس‌جمهوری «قانون ممنوعیت تبلیغات و معرفی محصولات و خدمات غیرمجاز و آسیب‌رسان به سلامت در رسانه‌های ارتباط جمعی داخلی و بین‌المللی و فضاهای مجازی» را برای اجرا به وزارتخانه‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ابلاغ کرد.
یکشنبه، 17 تیر 1397 - 09:51

کمیسیون امنیتی و معاوضة کالا کمیسیون امنیتی و معاوضة کالا
کمیسیون امنیتی و معاوضه کالا (SEC) معتقد است هر نوع اطلاعاتی که امنیت ملی را به خطر بیندازد باید به این سازمان شناسانده شود. این کار از طریق بایگانی گزارشهای سالیانه و فصلی انجام می‌شود.
شنبه، 16 تیر 1397 - 09:19

خدمت- خدمات- سرویس‌ خدمت- خدمات- سرویس‌
خدمات یا سرویس‌ها به هرگونه فعالیت یا مزیت گویند که از یک طرف به طرف دیگر ارائه می‌شود و لزوماً نامحسوس است و مالکیت چیزی را به دنبال ندارد.
جمعه، 15 تیر 1397 - 20:00

محصول محصول
محصول یا فرآورده (به انگلیسی: product)، به معنای «چیزی است که توسط نیروی انسانی یا تلاشی تولید می‌شود» یا «نتیجهٔ یک عمل یا یک فرایند» را گویند. محصول به معنای حاصل شده و فرآورده به معنای فرآوری‌شده (تولید شده) است. محصول بیش‌تر در گذشته برای حاصل زراعت و مانند آن به کار می‌رفته است.
جمعه، 15 تیر 1397 - 19:57

کمیسیون تجاری فدرال کمیسیون تجاری فدرال
این کمیسیون ، روش‌های غیرمنصفانة رقابت تجاری و عملکردهای نامناسب و غیرقانونی را مورد بررسی قرار می‌دهد. تبلیغات و آگهی‌ها موضوعات مورد نظر این کمیسیون است. همچنین اشخاصی که در آگهی‌ها و یا تبلیغات مورد اهانت و یا تهمت قرار می‌‌گیرند می‌توانند ادعای خسارت کنند.
جمعه، 15 تیر 1397 - 09:17

رویکردهایی برای فروش احساسی رویکردهایی برای فروش احساسی
اکثر قریب به اتفاق مشتری های بالقوه عموما بر حسب احساس و هیجان دست به خرید می‌زنند و در خریدهای آنها منطق جایی ندارد. آنها تصمیم به خرید می گیرند، چرا که احساس خوبی نسبت به خرید کردن در آن لحظه یا آن محصول دارند، سپس از منطق برای توجیح آن خرید در ذهن خود استفاده می کنند
یکشنبه، 20 خرداد 1397 - 12:46

چهار عصر برندینگ چهار عصر برندینگ
تاریخچه برندینگ شاید خیلی بلند نباشد، اما مطمئنا تاریخچه ای غنی و البته در حال تکامل است.
پنجشنبه، 17 خرداد 1397 - 00:43

چطور بر اعتراضات زمان محور مشتری در فروش فائق بیاییم چطور بر اعتراضات زمان محور مشتری در فروش فائق بیاییم
خیلی غیر طبیعی و دور از انتظار نیست که از یک مشتری بالقوه بشنویم که: “باید در موردش فکر کنم.” یا ” اجازه بدید در موردش فکر کنم و دوباره با شما تماس بگیرم.”؛ آن هم دقیقا در زمانی که شما آماده بستن و نهایی کردن قرارداد فروش خودتان هستید.
چهارشنبه، 9 خرداد 1397 - 00:29

خانم متخصص فروش خانم متخصص فروش
اغلب مردم وقتی می خواهند در مورد یک فروشنده فکر کنند، آن را بصورت یک مرد خوش پوش در ذهن خود تصور می کنند. البته در حالیکه امروزه بسیاری از فروشندگان از آقایان هستند، اما خانم ها هم از جایگاه خوب و شایسته و شناخته شده ای در صنعت فروش برخوردار می باشند.
جمعه، 4 خرداد 1397 - 18:41

پنج کتاب برتر بازاریابی با موضوع برندینگ پنج کتاب برتر بازاریابی با موضوع برندینگ
در ادامه این مطلب 5 کتاب مختلف را در حوزه برندینگ به شما معرفی می کنم که در درک و فهم معنای خلق یک برند و اینکه چرا یک شرکت بدون داشتن یک هویت برند محکوم به نابودی است، بسیار کاربردی می باشد. برخی از این کتب بر اساس اطلاعات مترجم متن به زبان فارسی ترجمه شده که در متن به آن اشاره می کنم.
سه شنبه، 1 خرداد 1397 - 16:28

نشست کارگروه «حمایت از تبلیغات کالا و خدمات داخلی» برگزار شد نشست کارگروه «حمایت از تبلیغات کالا و خدمات داخلی» برگزار شد
نخستین نشست کارگروه حمایت از «تبلیغات کالا و خدمات داخلی» با حضور نمایندگان نهادها و سازمان‌های فرهنگی، اقتصادی و صنعتی و فعالان صنف تبلیغات به میزبانی معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
دوشنبه، 24 اردیبهشت 1397 - 11:00

شش ویژگی حیاتی برای تهیه یک بروشور شش ویژگی حیاتی برای تهیه یک بروشور
حتی در این دنیای دیجیتالی که ما امروزه در آن زندگی می کنیم، بروشور می تواند یکی از بهترین دوستان شرکت و کسب و کار شما باشد.
چهارشنبه، 12 اردیبهشت 1397 - 22:45

روند بازاریابی دیجیتال در سال 2018/ نظرسنجی در مورد تکنولوژی مصرف کننده روند بازاریابی دیجیتال در سال 2018/ نظرسنجی در مورد تکنولوژی مصرف کننده
نظرسنجی در مورد تکنولوژی مصرف کننده در سال 2018، روند بازاریابی دیجیتال اصلی را در بازاریابی روابط عمومی، اجتماعی و دیجیتال، دوباره تایید می کند، و چندین تصور غلط در مورد اینکه چرا خریداران جدیدترین تکنولوژی شخصی را خریداری می کنند، برطرف می سازد.
سه شنبه، 11 اردیبهشت 1397 - 08:09

پنج اصل کاربردی روزنامه نگاری برای استفاده در بازاریابی محتوایی پنج اصل کاربردی روزنامه نگاری برای استفاده در بازاریابی محتوایی
احترام به مخاطب تنها هدفی کوتاه مدت به منظور جذب افراد در ابتدای راه نیست. در حقیقت این موضوع یک هدف کاملا مستقل و مهم به حساب می آید. علاوه بر این، باید تلاش کنیم تا مخاطب رفتار ما را باور کند.
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1397 - 21:51

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  تاسیس پستخانه در آمریکا با شعار داریوش بزرگ ـ نگاهی به وظایف پستخانه آمریکا


  تقویم روز ارتباطات/ درگذشت امپراتور رسانه ای آلمان


  مشروعیت و اعتماد


  تلاش زن عکاس برای به تصویر کشیدن حمله تروریستی اهواز


  درخشش عکاسان ایرانی در عکاسی محیط زیست 2018


  اهدا تندیس من هم یک جنگلبانم به مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین


  انتصاب معاون روابط عمومی مرکز ارتباطات شهرداری تهران


  مهارت‌ها و الزامات یک مدیر روابط عمومی


  مشروعیت و کارآیی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله و ثبت نام پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران