درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 28 آذر 1396 - 01:07   

بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید

  بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید


ادامه ادامه مطلب یک

مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری اردبیل منصوب شد

  مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری اردبیل منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

«بام» در صدر عبارات جست و جو شده در اینترنت

  «بام» در صدر عبارات جست و جو شده در اینترنت


ادامه ادامه مطلب سه

نوآوری؛ حلقه مفقوده روابط عمومی ها برای پیشبرد اهداف سازمانی بانکها

  نوآوری؛ حلقه مفقوده روابط عمومی ها برای پیشبرد اهداف سازمانی بانکها


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مخاطبان روستایی، حلقه گمشده اطلاع رسانی در روابط عمومی
  برنامه ریزی و هدایت برنامه های روابط عمومی
  محمد سلطانی فرمعاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد شد
  انتصاب مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش
  نوآوری؛ حلقه مفقوده روابط عمومی ها برای پیشبرد اهداف سازمانی بانکها
  آشنایی با سالنامه تخصصی روابط عمومی
  نشست جهانی روابط عمومی مالتا
  سه فاجعه بزرگ روابط عمومی در سال 2017
  گوگل و آمازون ؛ دو رقیب جدی بانکها در سال ۲۰۱۸
  جشنواره جدید بانک ملی ایران با موضوع پیام رسان بله، به زودی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  تبلیغات و بازاریابی  

نقش روابط عمومی و تبلیغات نقش روابط عمومی و تبلیغات
کسی که به کار روابط عمومی می پردازد، هدفش تنها شهره ساختن این و آن نیست بلکه هدف او کشف امور مورد علاقه جامعه و ایجاد هماهنگی و اعتماد بین موسسه و جامعه بر مبنای تامین منافع و علاقه های طرفین می باشد.
یکشنبه، 26 آذر 1396 - 12:17

آینده تبلیغات در رسانه های اجتماعی آینده تبلیغات در رسانه های اجتماعی
یکی از راه های سنجش اثربخشی محتوی، بررسی مخاطب می باشد که بتوانیم بگوییم در مخاطب چه تاثیری گذاشته ایم که رفتار تجاری خاصی را در جهت هدف تبلیغاتی ما انجام بدهد.
دوشنبه، 20 آذر 1396 - 12:16

بازاریابی محتوا و روابط عمومی – دو روی یک سکه بازاریابی محتوا و روابط عمومی – دو روی یک سکه
بازاریابی محتوا و روابط عمومی، طبیعتی کاملا شبیه به یکدیگر دارند. در واقع می توان گفت که آن ها دو روی یک سکه هستند.
شنبه، 11 آذر 1396 - 12:17

اجبار صنایع دخانیات در آمریکا به تبلیغ علیه دخانیات اجبار صنایع دخانیات در آمریکا به تبلیغ علیه دخانیات
حکمی که سال‌ها قبل صادر شده، به مرحله‌ی اجرا گذاشته شده است. بر اساس این حکم دادگاه فدرال، تبلیغات با موضوع محصولات دخانی بار دیگر به نشریات و تلویزیون آمریکا بازگشته‌اند. البته این بار موضوع اندکی متفاوت است.
سه شنبه، 7 آذر 1396 - 23:05

بازاریابی کمیابی بازاریابی کمیابی
بازاریابی کمیابی Scarcity marketing یعنی انگیزش مخاطب برای خرید با اشاره به تعداد کم و زمان محدود برای خرید محصول. در این روش از بازاریابی هدف ایجاد حس ضرورت از طریق یک فراخوان به عمل تهاجمی است.
دوشنبه، 6 آذر 1396 - 13:09

مغز و تبلیغات مغز و تبلیغات
زنان به لطف ارتباط خوب و قوی بین دو نیمکره مغز خودشان، بیشتر به تصویر بزرگتر و جامع‌تر توجه می‌کنند. به علاوه جزئیات را بیشتر می‌بینند، اما کل مجموعه باید برای آنها منطقی جلوه کند. آنها بلند مدت فکر می‌کنند و خریدهای یکباره و هیجانی کمتری دارند.
یکشنبه، 28 آبان 1396 - 23:53

مدیریت در بازار رکود مدیریت در بازار رکود
فراموش نکنیم در دوره رکود و بحران صاحبان رسانه های تبلیغاتی نیز در شرایطی مشابه قرار می گیرند. با افزایش قدرت چانه زنی، صاحبان صنایع امکان تهیه فضای رسانه ای با قیمت های مناسب را که در این دوره بالاست، خواهند داشت.
شنبه، 20 آبان 1396 - 12:37

تفاوت اثربخشی و کارایی در تبلیغات تفاوت اثربخشی و کارایی در تبلیغات
کارایی به معنای کار را درست انجام دادن، انجام عمل با حداقل منابع و حداکثر بازده. هرچه بتوانیم عملی را به شکل مناسب تر با هزینه کمتر و بازدهی بیشتر انجام دهیم، آن عمل را کاراتر انجام دادیم.
دوشنبه، 15 آبان 1396 - 23:55

پنج روش برای شروع تبلیغات موبایلی شما پنج روش برای شروع تبلیغات موبایلی شما
شروع تبلیغات موبایلی برای صاحبان کسب و کار یک فرصت خوب است تا این امکان جدید تکنولوژیک را امتحان کنند. به خصوص که امروزه این مدل بسیار مقرون به صرفه است.
چهارشنبه، 10 آبان 1396 - 20:34

کتاب رفتار مصرف کننده آنلاین منتشر شد کتاب رفتار مصرف کننده آنلاین منتشر شد
کتاب رفتار مصرف کننده آنلاین ترجمه سمیه اولی و محسن شاهین پور که مملو از بینش‌های گیرا و اقناع‌کننده درباره کاربرد رسانه‌های اجتماعی، دنیای مجازی، بازی‌های آنلاین، خرید آنلاین و مواردی از این دست در مصرف‌کننده است توسط انتشارات سوره مهر منتشر شد.
شنبه، 6 آبان 1396 - 20:46

وظایف شما وقتی برایتان اسپانسر پیدا می‌ شود وظایف شما وقتی برایتان اسپانسر پیدا می‌ شود
بحث اسپانسرینگ برای کسب‌و‌کارهایی که در حوزه ورزش فعالیت می‌کنند، موضوعی حیاتی است. مسئله‌ای که بسیاری به آن بی‌توجه هستند این است که زمانی که کسی حاضر می‌شود از شما حمایت مالی کند، کار هنوز برای شما تمام نشده است.
شنبه، 6 آبان 1396 - 13:50

پنج روش متقاعدکننده تبلیغات موبایلی پنج روش متقاعدکننده تبلیغات موبایلی
در این مقاله به پنج تکنیک برای تبلیغات موبایلی متقاعد کننده  خواهیم پرداخت. بر اساس آخرین تحقیقات انجام شده مردم نه تنها از تبلیغات موبایلی خسته نیستند، بلکه پذیرای آن نیز هستند. واضح است که تبلیغات موبایلی می باید در مرکز توجه کمپین تبلیغاتی ما قرار گیرد.
جمعه، 5 آبان 1396 - 15:24

تقویم روز تبلیغات/ ابتکار «حمایت از مصرف کننده» ـ تبلیغ تلویزیونی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رالف نیدر (نادر)، آمریکایی لبنانی تبار 27 اکتبر 1969 برای مبارزه با اجحاف فروشندگان و نامرغوب بودن کالا، سازمان حمایت از مصرف کنندگان (آمریکایی) را تاسیس کرد
سه شنبه، 6 آبان 1393 - 11:40

توجه، مساله اصلی تبلیغات برند
تبلیغات برند جدید در حال تغییر از معیارهای سنتی دیجیتال بر مبنای کلیک، به سمت معیار جدید توجه در تبلیغات برند است. امروزه حجم زیاد نوآوری ما را به اینجا رسانیده است. اندازه ی تبلیغات، فرمت آنها، کاربری آنها، تکنیک های هدف گیری و روش های خرید آنها این نوآوری ها هستند.
چهارشنبه، 3 آبان 1396 - 13:11

عناصر اصلی برنامه استراتژیک تبیلغات عناصر اصلی برنامه استراتژیک تبیلغات
برنامه استراتژیک تبلیغات چارچوبی را برای شرکت و آزانس تبلیغاتی فراهم می کند تا با آن میزان موثربودن و رسیدن به اهداف کمپین تبلیغاتی را اندازه بگیرند.
یکشنبه، 30 مهر 1396 - 19:37

ابزارهای ترویج فروش ابزارهای ترویج فروش
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- تبلیغات، ترویج، رسانه های اجتماعی و روابط عمومی، استراتژی های بازاریابی را با استفاده از روش های متعدد پشتیبانی می کنند.
یکشنبه، 30 مهر 1396 - 19:36

استفاده از هرم تبلیغاتی برای رسیدن به مشتریان بیشتر استفاده از هرم تبلیغاتی برای رسیدن به مشتریان بیشتر
هرم تبلیغاتی یک چارچوب است که به شما کمک می کند تا بدانید که چگونه به خریدارانتان نزدیک شوید، از وسیع ترین کمپین تبلیغاتی تا دسترسی شخصی. اما بهترین راه برای رسیدن به آنها چیست؟
یکشنبه، 30 مهر 1396 - 07:27

بازاریابی پیامکی بازاریابی پیامکی
بازاریابی پیامکی بر اساس ارسال پام های کوتاه روی گوشی های موبایل مشتریان است. باید بدانیم طبق پیش بینی ها تا  سال 2020، 90 درصد مردم جهان گوشی همراه خواهند داشت.
دوشنبه، 24 مهر 1396 - 23:28

پنج سطح بازاریابی دیجیتال و فرآیند فروش پنج سطح بازاریابی دیجیتال و فرآیند فروش
اگر شما هر یک از مراحل را به درستی انجام دهید و مشتریان بالقوه را از پنج مرحله بالا به خوبی عبور دهید سایت شما یک موفقیت خواهد بود.
پنجشنبه، 20 مهر 1396 - 14:56

«داو» از تبلیغ نژاد پرستانه خود در فیسبوک پوزش خواست «داو» از تبلیغ نژاد پرستانه خود در فیسبوک پوزش خواست
شرکت آرایشی-بهداشتی «داو»، بخاطر تبلیغی نژاد پرستانه که در آن یک زن سیاه‌پوست پس از استفاده از صابون این شرکت سفید می‌شود، مجبور به عذرخواهی شد.
چهارشنبه، 19 مهر 1396 - 00:59

شعار تبلیغاتی شعار تبلیغاتی
شعار تبلیغاتی به عنوان یکی از عناصر تشکیل دهندة آگهی، نقش مهمی در برقرار کردن یا تداوم بخشیدن به رابطه مخاطب با اگهی دارد. این شعار می‌تواند یک عبارت موزون و آهنگین، یک پرسش ساده و یا حتی فقط یک کلمه یا نام باشد.
سه شنبه، 18 مهر 1396 - 12:05

نگاهی به وضعیت عکاسی تبلیغاتی در ایران نگاهی به وضعیت عکاسی تبلیغاتی در ایران
عکاسی تبلیغاتی همان‌طور که از نامش پیداست، برای تصویری پیام یا محتوای تبلیغات به وجود می‌آید. عکس تبلیغاتی براساس فکر کلی و ترسیم شده توسط مدیر هنری و بنا به خواست طراح گرافیک پدید می‌آید. همه ویژگی‌های کار گرافیک باید در عکاسی تبلیغاتی نیز باشد. ساده، صریح و روشن مفهوم خود را بیان کند.
دوشنبه، 17 مهر 1396 - 23:49

10 برند ارزشمند دنیا 10 برند ارزشمند دنیا
در لیست زیر به ارائه ی ارزشمندترین برندهای دنیا پرداخته شده است. این لیست و آمار آن می تواند به نحوی وضعیت آینده ی برند را مشخص کند و رشد و یا افول آنرا می توان فهمید.
چهارشنبه، 12 مهر 1396 - 21:45

101 ایده برای بازاریابی کسب و کارهای کوچک 101 ایده برای بازاریابی کسب و کارهای کوچک
در این مقاله به ارائه ی 101 ایده برای بازاریابی کسب و کارهای کوچک پرداخته ایم که می تواند کسب و کار شما را متحول کند. هدف اصلی یک کسب و کار کوچک جهانی، فروش محصولات و خدمات کسب و کار است.
سه شنبه، 11 مهر 1396 - 17:52

چرا مهارت نوشتن منجر به بهبود کسب و کار می شود چرا مهارت نوشتن منجر به بهبود کسب و کار می شود
یکی از کلیدی ترین ابزارهای ارتباطی در محیط های انلاین مهارت تبلیغ نویسی است. تبلیغ نویسی دقیقا چیست؟ ما هر روزه با این مهارت دست به گریبان هستیم.
سه شنبه، 11 مهر 1396 - 17:47

چگونه یک تبلیغات نویس شویم چگونه یک تبلیغات نویس شویم
در این مقاله به شرح اینکه چگونه تبلیغ نویس شویم خواهیم پرداخت. ملزومات اصلی این شغل، خلاقیت، رزومه و کارآموزی است.
سه شنبه، 11 مهر 1396 - 17:46

استفاده از روابط عمومی در برند شخصی استفاده از روابط عمومی در برند شخصی
پوشش رسانه‌ای، فوق‌العاده‌ترین و ارزان‌ترین وسیله ایجاد اعتبار بر روی کره زمین است. وقتی برند فردی خود را توسعه می‌دهید، پوشش رسانه‌ای در برخی مواقع تعیین‌کننده می‌شود؛ یعنی به تائید شخص سوم و بی‌طرفی نیازمندید تا به دیگران بگویید همان‌طور که خودتان می‌گویید، خوب هستید.
دوشنبه، 10 مهر 1396 - 08:36

ده قانون تبلیغات ده قانون تبلیغات
ده قانون تبلیغات توصیه های همیشگی برای تبلیغات توسط افسانه ی تبلیغات بیل برنباخ.
یکشنبه، 9 مهر 1396 - 00:10

ادغام برنامه روابط عمومی و بازاریابی هتل ها ادغام برنامه روابط عمومی و بازاریابی هتل ها
خیلی از هتلدارها می‌دانند که چه طور باید خدمات خود را عرضه کنند؛ اما در این میان نقش روابط عمومی در هتلداری و ترکیب آن با برنامه‌های بازاریابی برای یک هتل چگونه است؟
شنبه، 8 مهر 1396 - 08:32

روابط عمومی مارکتینگ روابط عمومی مارکتینگ
بسیاری از شرکت ها جهت حمایت از تبلیغ محصول یا شرکت و ایجاد وجهه بیش از پیش رو به سوی روابط عمومی مارکتینگ می آورند. همانند روابط عمومی مالی و روابط عمومی اجتماعی، روابط عمومی مارکتینگ به حوزه خاصی به نام مارکتینگ، خدمت رسانی می کند.
جمعه، 7 مهر 1396 - 09:30

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با سالنامه تخصصی روابط عمومی


  نظر جالب این روزنامه نگار اینوستیگیتیو درباره فقر و فقیر


  سه فاجعه بزرگ روابط عمومی در سال 2017


  نقش روابط عمومی و تبلیغات


  شش گرایش جدید روابط عمومی در جهان


  توسعه و تجهیز روابط عمومی ها به ابزار نوین ضروریست


  تقدیر از روابط عمومی بانک صادرات قم


  مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری اردبیل منصوب شد


  انتصاب مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش


  محمد سلطانی فرمعاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: جلد سوم کتاب استانداردهای روابط عمومی منتشر شد