درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 مهر 1396 - 14:15   

قارّه سبز و استاندارد زندگی

  قارّه سبز و استاندارد زندگی


ادامه ادامه مطلب یک

جلسه تودیع و معارفه مدیریت روابط عمومی شهرداری اصفهان

  جلسه تودیع و معارفه مدیریت روابط عمومی شهرداری اصفهان


ادامه ادامه مطلب دو

سوگیری شدید رسانه را می کشد

  سوگیری شدید رسانه را می کشد


ادامه ادامه مطلب سه

انتصاب مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان

  انتصاب مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  "من خودم بلدم حرف بزنم"! ..."روابط عمومی وزیر یا رییس تان نباشید"!
  اطلاعیه موسسه ملل درخصوص تعاونی وحدت
  تاریخچه موسسه اعتباری ملل
  ثبت نام چهاردهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی آغاز ‌شد
  بازاریابی پیامکی
  شهردار تهران: نشریات زیان‌ده شهرداری تعطیل می‌شوند
  فناوری دارد مهم ترین داشته انسان را نابود می کند
  چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت رسانه
  استراتژی ها و چگونگی تبلیغات و فعالیت های روابط عمومی در صنعت فولاد
  سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری زنجان: تعامل میان روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها ازاهمیت ویژه‌ای برخوردار است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  تبلیغات و بازاریابی  

بازاریابی پیامکی بازاریابی پیامکی
بازاریابی پیامکی بر اساس ارسال پام های کوتاه روی گوشی های موبایل مشتریان است. باید بدانیم طبق پیش بینی ها تا  سال 2020، 90 درصد مردم جهان گوشی همراه خواهند داشت.
دوشنبه، 24 مهر 1396 - 23:28

پنج سطح بازاریابی دیجیتال و فرآیند فروش پنج سطح بازاریابی دیجیتال و فرآیند فروش
اگر شما هر یک از مراحل را به درستی انجام دهید و مشتریان بالقوه را از پنج مرحله بالا به خوبی عبور دهید سایت شما یک موفقیت خواهد بود.
پنجشنبه، 20 مهر 1396 - 14:56

«داو» از تبلیغ نژاد پرستانه خود در فیسبوک پوزش خواست «داو» از تبلیغ نژاد پرستانه خود در فیسبوک پوزش خواست
شرکت آرایشی-بهداشتی «داو»، بخاطر تبلیغی نژاد پرستانه که در آن یک زن سیاه‌پوست پس از استفاده از صابون این شرکت سفید می‌شود، مجبور به عذرخواهی شد.
چهارشنبه، 19 مهر 1396 - 00:59

شعار تبلیغاتی شعار تبلیغاتی
شعار تبلیغاتی به عنوان یکی از عناصر تشکیل دهندة آگهی، نقش مهمی در برقرار کردن یا تداوم بخشیدن به رابطه مخاطب با اگهی دارد. این شعار می‌تواند یک عبارت موزون و آهنگین، یک پرسش ساده و یا حتی فقط یک کلمه یا نام باشد.
سه شنبه، 18 مهر 1396 - 12:05

نگاهی به وضعیت عکاسی تبلیغاتی در ایران نگاهی به وضعیت عکاسی تبلیغاتی در ایران
عکاسی تبلیغاتی همان‌طور که از نامش پیداست، برای تصویری پیام یا محتوای تبلیغات به وجود می‌آید. عکس تبلیغاتی براساس فکر کلی و ترسیم شده توسط مدیر هنری و بنا به خواست طراح گرافیک پدید می‌آید. همه ویژگی‌های کار گرافیک باید در عکاسی تبلیغاتی نیز باشد. ساده، صریح و روشن مفهوم خود را بیان کند.
دوشنبه، 17 مهر 1396 - 23:49

10 برند ارزشمند دنیا 10 برند ارزشمند دنیا
در لیست زیر به ارائه ی ارزشمندترین برندهای دنیا پرداخته شده است. این لیست و آمار آن می تواند به نحوی وضعیت آینده ی برند را مشخص کند و رشد و یا افول آنرا می توان فهمید.
چهارشنبه، 12 مهر 1396 - 21:45

101 ایده برای بازاریابی کسب و کارهای کوچک 101 ایده برای بازاریابی کسب و کارهای کوچک
در این مقاله به ارائه ی 101 ایده برای بازاریابی کسب و کارهای کوچک پرداخته ایم که می تواند کسب و کار شما را متحول کند. هدف اصلی یک کسب و کار کوچک جهانی، فروش محصولات و خدمات کسب و کار است.
سه شنبه، 11 مهر 1396 - 17:52

چرا مهارت نوشتن منجر به بهبود کسب و کار می شود چرا مهارت نوشتن منجر به بهبود کسب و کار می شود
یکی از کلیدی ترین ابزارهای ارتباطی در محیط های انلاین مهارت تبلیغ نویسی است. تبلیغ نویسی دقیقا چیست؟ ما هر روزه با این مهارت دست به گریبان هستیم.
سه شنبه، 11 مهر 1396 - 17:47

چگونه یک تبلیغات نویس شویم چگونه یک تبلیغات نویس شویم
در این مقاله به شرح اینکه چگونه تبلیغ نویس شویم خواهیم پرداخت. ملزومات اصلی این شغل، خلاقیت، رزومه و کارآموزی است.
سه شنبه، 11 مهر 1396 - 17:46

استفاده از روابط عمومی در برند شخصی استفاده از روابط عمومی در برند شخصی
پوشش رسانه‌ای، فوق‌العاده‌ترین و ارزان‌ترین وسیله ایجاد اعتبار بر روی کره زمین است. وقتی برند فردی خود را توسعه می‌دهید، پوشش رسانه‌ای در برخی مواقع تعیین‌کننده می‌شود؛ یعنی به تائید شخص سوم و بی‌طرفی نیازمندید تا به دیگران بگویید همان‌طور که خودتان می‌گویید، خوب هستید.
دوشنبه، 10 مهر 1396 - 08:36

ده قانون تبلیغات ده قانون تبلیغات
ده قانون تبلیغات توصیه های همیشگی برای تبلیغات توسط افسانه ی تبلیغات بیل برنباخ.
یکشنبه، 9 مهر 1396 - 00:10

ادغام برنامه روابط عمومی و بازاریابی هتل ها ادغام برنامه روابط عمومی و بازاریابی هتل ها
خیلی از هتلدارها می‌دانند که چه طور باید خدمات خود را عرضه کنند؛ اما در این میان نقش روابط عمومی در هتلداری و ترکیب آن با برنامه‌های بازاریابی برای یک هتل چگونه است؟
شنبه، 8 مهر 1396 - 08:32

روابط عمومی مارکتینگ روابط عمومی مارکتینگ
بسیاری از شرکت ها جهت حمایت از تبلیغ محصول یا شرکت و ایجاد وجهه بیش از پیش رو به سوی روابط عمومی مارکتینگ می آورند. همانند روابط عمومی مالی و روابط عمومی اجتماعی، روابط عمومی مارکتینگ به حوزه خاصی به نام مارکتینگ، خدمت رسانی می کند.
جمعه، 7 مهر 1396 - 09:30

۱۰ نکته‌ درمورد تبلیغات از زبان دیوید آگیلوی، پدر تبلیغات دنیا ۱۰ نکته‌ درمورد تبلیغات از زبان دیوید آگیلوی، پدر تبلیغات دنیا
نظریه‌های بازاریابی تقریبا هر ۱۰ سال تغییر می‌کنند، مگر اینکه شما «دیوید آگیلوی» باشید و نظرات شما برای مدتی طولانی نزدیک به یک‌ قرن، قابل اتکا باشند.
پنجشنبه، 6 مهر 1396 - 17:48

چه کسانی مجازند "دارو" تبلیغ کنند؟ چه کسانی مجازند "دارو" تبلیغ کنند؟
مدیر روابط عمومی سازمان غذا و دارو گفت: "تبلیغات دارو" صرفا در نشریات و پایگاه‌های اینترنتی علمی- تخصصی پزشکی مختص جامعه پزشکی مجاز است.
دوشنبه، 3 مهر 1396 - 20:18

استفاده از همایش عمومی در خلق برند شخصی استفاده از همایش عمومی در خلق برند شخصی
قبل از هر چیزی باید توجه داشت که شرکت در یک همایش عمومی برای تمام افراد آزاد بوده و شما موظف هستید تا فضای مورد نیاز جهت برگزاری سمینار پرسونال برندینگ خودتان را فراهم نمایید.
یکشنبه، 2 مهر 1396 - 09:39

سبک تبلیغات آمریکایی سبک تبلیغات آمریکایی
گفت وگوها در تبلیغات رادیویی و تلویزیونی، عامیانه و محاوره ای است. از قوه بحث و استدلال، توصیف و کوبندگی استفاده می شود. تبلیغات آمریکایی باید مخاطب را به نقطه حساس یا به نتیجه نهایی برساند، انگیزه ایجاد کند یا تصمیم ساز شود.
یکشنبه، 26 شهریور 1396 - 17:06

4 تفاوت اساسی بین روابط عمومی (PR) و تبلیغات 4 تفاوت اساسی بین روابط عمومی (PR) و تبلیغات
قدرت و نفوذ روابط عمومی بسیار بیشتر از تبلیغات است. امروزه باتوجه به رویکرد مشتری محور بازاریابی، تبلیغات همانند یک CD یک بار مصرف کهنه می ماند و روابط عمومی همچون وسیله ای مدرن، مانند یک هارد دیسک.
یکشنبه، 26 شهریور 1396 - 16:40

روابط عمومی به عنوان جایگزین یا مکمل تبلیغات روابط عمومی به عنوان جایگزین یا مکمل تبلیغات
روابط عمومی که گاهی اوقات بانام اختصاری آن (PR) نیز خوانده می شود از تکنیک هایی است که به طور غیرمستقیم در مصرف کنندگان احتمالی آگاهی، میل، ترجیح یا تقاضای خرید ایجاد می کند.
جمعه، 24 شهریور 1396 - 20:52

تبلیغ فیلم مادر دیوارنگاری ۲۰ ساله را خراب کرد تبلیغ فیلم مادر دیوارنگاری ۲۰ ساله را خراب کرد
ابتکار مسئولان کمپین تبلیغاتی فیلم "مادر!"، تازه‌ترین اثر دارن آرونوفسکی با نقش‌آفرینی جنیفر لارنس، برای سازندگان فیلم دردسرساز شد.
جمعه، 17 شهریور 1396 - 23:48

بهترین تبلیغ را چگونه بسازیم؟ بهترین تبلیغ را چگونه بسازیم؟
با پیچیده شدن ارتباطات زندگی و افزایش چشمگیر مشغله های روزمره، فقط بازاریابی می تواند موفق باشد که بتواند مشتریان را در ساده تر کردن زندگی کمک کند. بازاریاب هایی که با جلب اعتماد مشتری بتوانند قانع کردن را به درستی انجام دهند، در بخشی از تصمیم گیری ها در انتخاب کالا و خدمات مورد نیاز تاثیر گذار بوده اند.
جمعه، 10 شهریور 1396 - 23:14

رهبر رسانه‌ها در کسب‌وکار خود شوید رهبر رسانه‌ها در کسب‌وکار خود شوید
روابط عمومی به‌ عنوان یکی کانال ارتباطی مقرون ‌به ‌صرفه اغلب برای رسیدن به این هدف مورد استفاده قرار می‌گیرد که البته خود دارای تکنیک‌ها اصول خاصی هست.
چهارشنبه، 8 شهریور 1396 - 08:57

پنح تفاوت موجود بین تبلیغات و روابط عمومی پنح تفاوت موجود بین تبلیغات و روابط عمومی
اگر به دنبال یافتن شغلی هستید یا قصد تبلیغ برند و کسب‌وکار خودتان رادارید، ممکن است سؤال‌هایی در رابطه با تبلیغات در مقایسه با روابط عمومی داشته باشید. این دو صنعت باوجود شباهت‌های بسیار، دو صنعت کاملاً متفاوت از یکدیگر هستند.
چهارشنبه، 8 شهریور 1396 - 08:23

چهار ترفند تبلیغات و بازاریابی آفلاین اثربخش چهار ترفند تبلیغات و بازاریابی آفلاین اثربخش
کارشناسان به این نتیجه رسیده‌اند که برای بهبود تبلیغات و بازاریابی آفلاین باید حجم انبوه تبلیغات را کاهش داده و بر شخصی‌سازی و تعاملات بپردازند.
یکشنبه، 5 شهریور 1396 - 21:57

سه راه برای بهره‌گیری از اثبات اجتماعی سه راه برای بهره‌گیری از اثبات اجتماعی
امروزه مشتریان بسیار هوشمند هستند. اگر آن‌ها متوجه شوند که شما از راهکارهای اثبات اجتماعی برای افزایش فروش خود استفاده می‌کنید، احتمال این‌که نسبت به آن بی‌اعتنا باشند، بسیار زیاد است.
پنجشنبه، 2 شهریور 1396 - 15:46

معرفی ۵ کتاب برتر در حوزه‌ بازاریابی و کسب‌وکار معرفی ۵ کتاب برتر در حوزه‌ بازاریابی و کسب‌وکار
رالف والدو امرسون، فیلسوف و نویسنده‌ی آمریکایی معتقد است، اولین سوالی که باید از یک نابغه یا کسی که کار متفاوتی انجام داده است، پرسید اینست که چه کتاب‌هایی می‌خوانی؟ برای کسانی که در حوزه‌ی کسب وکار فعالیت دارند، باید پرسید چه کتاب های بازاریابی یا کسب وکار می‌خوانی؟
یکشنبه، 29 مرداد 1396 - 20:22

خدمات مشتری یا تجربه مشتری؟ خدمات مشتری یا تجربه مشتری؟
همه ما قبلاً به‌نوعی چنین تجربه‌ای را داشته‌ایم – وارد یک فروشگاه می‌شوید، مثلاً به اتاق پرو می‌روید یا بخش صندوق و … و با یک متصدی روبرو می‌شوید درواقع اصلاً در آنجا حضور ندارد و جای دیگری است.
یکشنبه، 29 مرداد 1396 - 09:01

اعتماد مشتری اعتماد مشتری
آیا مشتریان به‌راحتی چیزی را فراموش می‌کنند؟ عموماً زمانی که خلف وعده یا تجاوزی در حق‌وحقوق آن‌ها صورت می‌گیرد، به‌سختی جبران شده و از ذهن آن‌ها زدوده می‌شود.
شنبه، 28 مرداد 1396 - 09:59

بازسازی جایگاه برند از طریق برنامه روابط عمومی بازسازی جایگاه برند از طریق برنامه روابط عمومی
اگر قصد دارید از روابط عمومی برای بازسازی جایگاه برند خود استفاده کنید و این موضوع شما را ترغیب کرده است که از نزدیک به برنامه روابط عمومی خود نگاهی بیندازید، در این مطلب کوتاه به نقل از سایت هورموند به بیان چهار قانون ساده که می تواند به عنوان نقطه شروع به شما کمک کند می پردازیم.
جمعه، 27 مرداد 1396 - 18:16

ابزارها و شرایط ایجاد ارتباط و تبلیغات موثر ابزارها و شرایط ایجاد ارتباط و تبلیغات موثر
چنانچه چیزی در باره ی نحوه ی نوشتن متون تبلیغاتی ندانیم ، تفکر و تعمق در دنیای تبلیغات ،کاری بی فایده است.
پنجشنبه، 26 مرداد 1396 - 10:54

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ثبت نام چهاردهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی آغاز ‌شد


  گزارش برگزاری چهارمین همایش سراسری روابط عمومی های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات


  مدیریت پاسخگویی در روابط عمومی


  جلسه تودیع و معارفه مدیریت روابط عمومی شهرداری اصفهان


  استراتژی ها و چگونگی تبلیغات و فعالیت های روابط عمومی در صنعت فولاد


  ویدیو/ انتقاد وزیر ارتباطات از مجیزگویی و چاپلوسی روابط عمومی ها


  سوگیری شدید رسانه را می کشد


  انتصاب مسئول جدید اداره روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد


  فناوری دارد مهم ترین داشته انسان را نابود می کند


  شهردار تهران: نشریات زیان‌ده شهرداری تعطیل می‌شوند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: سرفصل های کارگاه آموزشی "چگونگی توسعه خلاقیت های کارآمد در روابط عمومی" اعلام شد