درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 26 تیر 1399 - 20:44   

احتمال ممنوعیت تبلیغات سیاسی در فیس‌بوک

  احتمال ممنوعیت تبلیغات سیاسی در فیس‌بوک


ادامه ادامه مطلب یک

آشنایی با روابط عمومی

  آشنایی با روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

تکنولوژی‌های مقابله با کرونا در غیاب واکسن و داروی بیماری

  تکنولوژی‌های مقابله با کرونا در غیاب واکسن و داروی بیماری


ادامه ادامه مطلب سه

گزارش/ ماجرای هک بی‌سابقه حساب‌های افراد مشهور در توییتر

  گزارش/ ماجرای هک بی‌سابقه حساب‌های افراد مشهور در توییتر


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  سرپرست اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی لرستان منصوب شد
  رسانه ها، بازوان توانمند روابط عمومی در کنترل بحران همه گیری کرونا
  فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی
  گزارش/ ماجرای هک بی‌سابقه حساب‌های افراد مشهور در توییتر
  تکنولوژی‌های مقابله با کرونا در غیاب واکسن و داروی بیماری
  مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری ایلام/ جایگاه روابط‌عمومی در دستگاه‌های اجرایی ایلام تقویت می‌شود
  آشنایی با روابط عمومی
  رفتارهایی که به رهبران در مواجه با بحران کمک می‌کنند
  هشت شیوه روابط عمومی برای بازاریابی موفقیت آمیز محتوا
  فرماندار ویژه لارستان: تنها با رسانه های مجوز دار همکاری نمایید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  تبلیغات و بازاریابی  

هشت شیوه روابط عمومی برای بازاریابی موفقیت آمیز محتوا هشت شیوه روابط عمومی برای بازاریابی موفقیت آمیز محتوا
پس از چندین ماه برنامه ریزی، پژوهش، نوشتن و طراحی؛ گزارش پژوهشی جدید تجارت به تجارت شما آماده ارائه است. شخصیت ها تعریف شده اند، پایگاه داده ها تقسیم بندی شده است. ترافیک وب سایت، تولید نقش ها و اهداف تغییر فروش تماما صورت پذیرفته است و سیستم مدیریت پروژه شما با تمامی اصول استاندارد فعالیت های بازاریابی موفقیت آمیز محتوا انباشته شده است:
دوشنبه، 8 تیر 1394 - 16:16

بازاریابی محتوا و رازهای آن بازاریابی محتوا و رازهای آن
بازاریابی محتوا، روشی از بازاریابی است که در آن سازمان، به‌منظور جذب و دستیابی به مخاطبان، محتوایی ارزشمند، متناسب با شرایط (شامل فرهنگ، علایق مخاطب و...) به صورتی مستمر ایجاد و منتشر می‌کند، با این هدف که اعمال مشتریان تبدیل به رفتاری سودبخش برای سازمان شود.
یکشنبه، 22 فروردین 1395 - 08:40

عصر اطلاعات گمراه‌کننده؛ انقلابی در پروپاگاندا عصر اطلاعات گمراه‌کننده؛ انقلابی در پروپاگاندا
سرریز یا انفجار اطلاعات، عصر حاضر را نه‌فقط به دوران فراوانی داده که به عصر اطلاعات گمراه‌کننده یا حتی ضداطلاعات تبدیل کرده است؛ چنانکه بر خلاف تصورات قبلی، فراوانی آن لزوما به آگاهی بیشتر منجر نمی‌شود؛ بلکه ناآگاهی نسبت به چگونگی شکل‌گیری اطلاعات همچنین اخبار جعلی و ربات‌های خبرساز می‌توانند مخاطب را گمراه کنند.
سه شنبه، 17 تیر 1399 - 12:26

بازاریابی تأثیرگذار چطور در دُبی رشد می‌کند؟ بازاریابی تأثیرگذار چطور در دُبی رشد می‌کند؟
نظرسنجی گروه بی‌پی‌جی نشان داد که ۷۲ درصد شرکت‌کنندگان برای خرید یا غذاخوردن به‌نظر اینفلوئنسرها اعتماد کرده‌اند و ۷۱ درصد آنها برای خدمات و نیز ۵۷ درصد برای سفر از پیشنهاد اینفلوئنسرها استفاده کرده‌اند.
جمعه، 13 تیر 1399 - 08:34

دولت فرانسه یک تبلیغ تلویزیونی دوچرخه‌های الکتریکی را سانسور کرد دولت فرانسه یک تبلیغ تلویزیونی دوچرخه‌های الکتریکی را سانسور کرد
دولت فرانسه از پخش تبلیغ تلویزیونی دوچرخه‌های الکتریکی شرکت هلندی وانمووف به دلیل «ارائه تصویر ویران کننده از صنعت خودروسازی» جلوگیری کرد.
پنجشنبه، 12 تیر 1399 - 23:39

چگونگی تاثیر مثبت استراتژی روابط عمومی روی افزایش فروش تجارت به تجارت چگونگی تاثیر مثبت استراتژی روابط عمومی روی افزایش فروش تجارت به تجارت
دستیابی به برتری در روابط عمومی می‌تواند از طریق اقدامات متعددی حاصل شود، اقداماتی نظیر ایجاد ترافیک بازدید از سایت یا ترافیک به بخشی خاص، دنبال کنندگان جدید، جلب توجه به پست‌های شما و ...، تمامی این موارد برای مدیریت اعتبار ضروری هستند.
شنبه، 4 مهر 1394 - 09:00

بازاریابی رویداد در سراسر جهان بازاریابی رویداد در سراسر جهان
استراتژی بازاریابی رویدادی برنامه ای متناسب با هدف تبلیغ یک برند یا محصول با رویدادها به عنوان یک ابزار تبلیغاتی است. این شامل تجزیه و تحلیل عمیق برنامه ها برای حضور برند در رویدادهاست.
چهارشنبه، 28 اسفند 1398 - 14:23

پروپاگاندا دو هزار سال پیش چگونه بود؟ پروپاگاندا دو هزار سال پیش چگونه بود؟
همه ما تحت تاثیر پروپاگاندا هستیم، دیدنش بعضی وقت‌ها آسان است و گاه چنان نهفته که حتی از آن آگاه هم نمی‌شویم. پروپاگاندا هزاران سال سابقه دارد و یکی از برجسته‌ترین بکارگیرندگان آن در دنیای قدیم، آگوستوس اولین امپراتور روم بود.
پنجشنبه، 22 خرداد 1399 - 01:29

بازاریابی رویدادی بازاریابی رویدادی
بازاریابی رویدادی، بازاریابی از طریق رویدادهایی است که در آن بازاریابی به عنوان مرکز شناخته می شود و این رویداد ابزار واقعی بازاریابی محسوب می شود. بازاریابی رویدادی بر روی یک گروه هدف تمرکز دارد و ارتباط بیشتری را شامل می شود.
چهارشنبه، 28 اسفند 1398 - 14:10

آگهی جدید نایک علیه نژادپرستی آگهی جدید نایک علیه نژادپرستی
نایک تبلیغ ویژه‌ای با شعار «این کار را نکن» منتشر کرده است. این عبارت بازی با شعار معروف این برند لباس‌های ورزشی است: «کار را انجام بده» شعار جدید اشاره به مبارزه با نژادپرستی در پی مرگ جورج فلوید دارد.
سه شنبه، 13 خرداد 1399 - 22:00

پروژه نصب بزرگ‌ترین تلویزیون شهری یکپارچه استان در نیشابور آماده‌سازی شد
خراسان رضوی روابط‌عمومی مجتمع فولاد خراسان از عملیات احداث سازه بزرگ‌ترین نمایشگر تک‌صفحه‌ای شهری استان خراسان رضوی، با سرمایه‌گذاری مجتمع فولاد خراسان در نیشابور خبر داد.
دوشنبه، 12 خرداد 1399 - 00:05

 4 گام استراتژیک برای توسعه فعالیت بازاریابی تأثیرگذار 4 گام استراتژیک برای توسعه فعالیت بازاریابی تأثیرگذار
مدیران برند باید در فعالیتهای بازاریابی خود، دقیقاً بدانند که به چه هدف یا اهدافی می خواهند دست یابند. زیرا این اهداف است که باید استراتژی را هدایت کند، نه چیز دیگر.
جمعه، 9 خرداد 1399 - 01:20

 چگونه می توانید از محتوا برای تکمیل بازاریابی ایمیل استفاده کنید چگونه می توانید از محتوا برای تکمیل بازاریابی ایمیل استفاده کنید
بازاریابی ایمیل با محتوای عالی، روشی موفق و مقرون به صرفه برای جذب و حفظ مشتری است. در حقیقت، بازاریابی از طریق ایمیل بدون داشتن محتوای خوب، امکان پذیر نیست.
پنجشنبه، 8 خرداد 1399 - 10:34

آگهی جنجالی فولکس‌واگن را مجبور به عذرخواهی کرد آگهی جنجالی فولکس‌واگن را مجبور به عذرخواهی کرد
آگهی ده ثانیه‌ای که در صفحه اینستاگرام فولکس‌واگن منتشر شده بود، دست بزرگ زنی را نشان می‌داد که با خنده مردی را مانند عروسک بازی می‌دهد. این دست سپس مرد را از یک مدل گلف دور کرده و به داخل یک رستوران فرانسوی پرتاب می‌کند که نامش "پتی کولون" است که به فارسی "کشورگشای کوچولو" ترجمه می‌شود. حقه‌های تصویری شبیه به این در شبکه‌های اجتماعی زیاد دیده می‌شود اما معترضان معتقدند سفید بودن پوست دست و سیاه‌پوست بودن مرد، برتری نژادی سفیدپوستان را به بیننده القا می‌کند.
دوشنبه، 5 خرداد 1399 - 12:53

مشتریان بالقوه خود را رها نکنید مشتریان بالقوه خود را رها نکنید
"بازاریابی مجدد" می‌تواند به هدایت آن دسته از بازدیدکننده‌هایی که در یک فرایند خرید واردشده و آن را تکمیل نکرده‌اند کمک کند تا مجدداً به فرایند خرید خود بازگردند.
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 - 16:31

کسب وفاداری مشتری در بحران اقتصادی کسب وفاداری مشتری در بحران اقتصادی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بحران مالی و اقتصادی کل جهان را فرا گرفته است و هیچ مشتری ای از آثار آن در امان نمانده است. در دوران‌های بحران اقتصادی، مشتریان تلاش می‌کنند بودجه مصرفی خود را بهتر مدیریت کنند زیرا علاوه بر کاسته شدن از درآمد واقعی‌شان، نسبت به اینکه در آینده چه پیش خواهد آمد در عدم قطعیت به سر می‌برند.
دوشنبه، 28 مهر 1393 - 10:46

به بهانه سالروز خودکشی دکتر جوزف گوبلز رئیس تبلیغات رایش سوم/ اصول تبلیغات گوبلز به بهانه سالروز خودکشی دکتر جوزف گوبلز رئیس تبلیغات رایش سوم/ اصول تبلیغات گوبلز
فعالان رسانه‌ای باید همگی باهوش بوده و به همه منابعی که روشنفکران جامعه به آن‌ها اظهار علاقه می‌کنند، تسلط داشته باشند. فعالان رسانه‌ای باید شناخت درستی از افکار عمومی و اتفاقاتی که مردم به آن‌ها حساسیت نشان می‌دهند، داشته باشند.
پنجشنبه، 5 دی 1392 - 13:24

5 نکته در مورد بازاریابی محصولات 5 نکته در مورد بازاریابی محصولات
از بین همه تغییرات دهه گذشته، تسلط بر رسانه های اجتماعی مهمترین است. در این مورد چیز زیادی برای گفتن وجود ندارد. اگر شما از رسانه های اجتماعی برای بازاریابی استفاده نمی کنید، پس چه می کنید؟
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 - 16:35

3 معیار اصلی برای اندازه گیری عملکرد بازاریابی رویداد و ROI 3 معیار اصلی برای اندازه گیری عملکرد بازاریابی رویداد و ROI
به دلیل رقابت روزافزون شرکت‌ها، مشاغل سراسر جهان از بازاریابی رویدادها به عنوان راهکاری برای به دست آوردن فرصت‌های سودآور استفاده می کنند. با گذشت سال‎‌ها، بازاریابی رویدادها محبوبیت زیادی کسب کرده است زیرا به تجارت کمک می کند تا با حداقل سرمایه گذاری به اهداف خود برسند. علاوه بر این، رویدادها تعامل مستقیم بین مشتری و برند را تسهیل می کنند، از این طریق تصویری مطمئن به تجارت شما می بخشند.
پنجشنبه، 18 دی 1399 - 13:37

4 نکته برای تقویت تصویر برند تجاری 4 نکته برای تقویت تصویر برند تجاری
هنگامی که در روزهای اولیه ارتقاء کسب وکارتان قرار دارید، شبکه سازی بسیار مهم است. همچنین این فرصت را به شما می دهد تا یاد بگیرید که چگونه شرکت های دیگر، تصویر نام تجاری خود را ایجاد کرده اند. هرگز نباید شبکه متوقف شود، حتی پس از موفقیت. مخاطبین جدید همیشه با ارزش خواهند بود و هنوز هم در این راه درس های زیادی وجود دارد که باید یاد بگیرید.
دوشنبه، 18 فروردین 1399 - 00:44

ترکیب روابط عمومی و استراتژی های بازاریابی محتوا ترکیب روابط عمومی و استراتژی های بازاریابی محتوا
ترکیبی از روابط‌عمومی و استراتژی های بازاریابی محتوا به دستیابی به مخاطبان جدید و شاید گسترده تر کمک خواهد کرد. بعلاوه روزنامه نگاران به محتوا نیاز دارند، محتوایی که واقعاً مخاطبان را درگیر کند و عمق بیشتری به گفتگو بدهد.
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 - 20:27

مدیریت هزینه تبلیغات تلویزیونی در ایام شیوع کرونا مدیریت هزینه تبلیغات تلویزیونی در ایام شیوع کرونا
درست است که فشار‌های اقتصادی در زمان شیوع بیماری و تعطیلی مقطعی برخی از کسب و کارها می‌تواند برای بسیاری از شرکت‌های صاحب نام مشکل‌ساز باشد اما در عین حال می‌تواند فرصتی باشد برای شرکت‌های نوپا با رویکرد کسب و کار اینترنتی تا بتوانند از کاهش میزان تبلیغات یا متوقف شدن تبلیغات در شرکت‌های بزرگ حداکثر استفاده را به عمل بیاورند و خودی نشان بدهند، به تعبیری این موضوع فرصتی فراهم می‌کند تا بتوانند به‌عنوان یک فرصت‌طلایی فضای رقابتی را به سود خود رقم بزنند.
یکشنبه، 10 فروردین 1399 - 18:52

آماده انقلاب در کسب و کارهای نوین در سال 1399 باشید آماده انقلاب در کسب و کارهای نوین در سال 1399 باشید
در این انقلاب اینترنتی اشرافیت مدیران روابط عمومی به این موضوع و ضرورت حرکت دادن سازمان ها و مدیران عامل تصمیم ساز برای حمایت های مادی و معنوی به این تغییر ذائقه و هم گام نمودن رسانه ها در ترویج صحیح استفاده و اعتمادسازی به این کسب و کارها می تواند از مهمترین برنامه های اجرایی سال جدید روابط عمومی ها باشد.
سه شنبه، 27 اسفند 1398 - 17:39

نوآوری در تبلیغات نوآوری در تبلیغات
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نوشیروان کیهانی زاده- در جریان سعی و رقابت متقاضیان نامزدی دو حزب عمده ایالات متحده برای انتخابات ریاست جمهوری این کشور در نوامبر 2008، نوآوری های تبلیغاتی تازه ای به چشم خورد.
یکشنبه، 25 اسفند 1392 - 20:11

نصب بیلبورد تبلیغاتی در بزرگراه سری 400، منبع درآمد برای دولت انتاریو نصب بیلبورد تبلیغاتی در بزرگراه سری 400، منبع درآمد برای دولت انتاریو
داگ فورد، رئیس دولت انتاریو معتقد است که نصب بیلبوردهای تبلیغاتی در بزرگراه های سری 400 انتاریو، منبع درآمد خوبی برای استان می باشد.
یکشنبه، 25 اسفند 1398 - 20:28

نام برند خودتان را چگونه انتخاب کنید نام برند خودتان را چگونه انتخاب کنید
شیوه های مختلفی برای نام گذاری برند مورد استفاده قرار می گیرند که در این مطلب به سه شیوه اساسی اشاره خواهیم کرد:
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 - 18:45

4 مرحله مهم برای ایجاد یک استراتژی بازاریابی موثر تأثیرگذار 4 مرحله مهم برای ایجاد یک استراتژی بازاریابی موثر تأثیرگذار
بازاریابی اینفلوئنسر می تواند نتایج مختلفی را برای یک کسب و کار به وجود آورد و داشتن یک هدف کاملاً مشخص تنها راه برای نشان دادن عملکرد خوب این کمپین است.
دوشنبه، 12 اسفند 1398 - 10:20

چرا برخی از بهترین محصولات هیچ گاه در بازار جایگاهی نداشتند؟ چرا برخی از بهترین محصولات هیچ گاه در بازار جایگاهی نداشتند؟
یک کسب و کار موفق، ماورای ویژگی های یک محصول یا خدمات را می بیند و پس از آن فرآیند تحقیقات برای کشف نیاز بازار را انجام می دهد و در همان راستا برنامه های بازاریابی اش را به گونه ای خلق می کند که به مشتری نشان دهد چگونه بازاریابی اش موجب می شود که هیجان و رفتار جدیدی از مشتریان در برابر محصولاتش را که می خرند یا از خدماتش استفاده می کند، که بخشی از رویای مشتریان است، تحقق بخشد.
شنبه، 10 اسفند 1398 - 15:53

نظرسنجی/ ویدئو، موثرترین شیوه بازاریابی آنلاین است نظرسنجی/ ویدئو، موثرترین شیوه بازاریابی آنلاین است
یافته ها نشان می دهند که 51 درصد بازاریاب ها بیش از یک بار در هفته ویدئو منتشر می کنند. این در حالی است که 36 درصد آن ها بیش از 5 ویدئو در ماه منتشر می کنند. این نشان دهنده ترند غالب برای بازاریابی ویدئویی به عنوان راه کلیدی برای دستیابی به مصرف کنندگان در سراسر جهان است.
شنبه، 10 اسفند 1398 - 14:00

اوبر روی سقف تاکسی های خود تبلیغات نمایش می دهد اوبر روی سقف تاکسی های خود تبلیغات نمایش می دهد
اوبر به زودی برنامه ای را برای نمایش تبلیغات روی سقف تاکسی های خود شروع می کند که درآمد جدیدی برای رانندگان به همراه خواهد داشت.
سه شنبه، 6 اسفند 1398 - 23:36

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  هشت شیوه روابط عمومی برای بازاریابی موفقیت آمیز محتوا


  بازاریابی محتوا و رازهای آن


  چگونه با مشتری خود در دنیای کووید ۱۹ ارتباط مجدد برقرار نمایید


  دیدار معاونین فرهنگی هنری و روابط عمومی سپاه استان با مدیر کل صدا و سیما مرکز سمنان


  نشست «ژورنالیسم ورزشی در ایران» برگزار می‌شود


  مدیرعامل برق منطقه ای یزد: روابط عمومی ها نقش پررنگی در بیان فعالیت­‌های صنعت برق استان دارند


  احتمال ممنوعیت تبلیغات سیاسی در فیس‌بوک


  هوش مصنوعی، جایگزین انسان خطاکار


  ثبت نام در وبینارهای آموزشی روابط عمومی شروع شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فهرست اولیه وبینارهای آموزشی موسسه کارگزار روابط عمومی اعلام شد