درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 18 فروردین 1399 - 12:46   

انتصاب رئیس روابط عمومی شرکت بهره‎ برداری نفت و گاز غرب

  انتصاب رئیس روابط عمومی شرکت بهره‎ برداری نفت و گاز غرب


ادامه ادامه مطلب یک

آیفون۹: بالا گرفتن شایعه تلفن جدید و ارزان‌تر اپل

  آیفون۹: بالا گرفتن شایعه تلفن جدید و ارزان‌تر اپل


ادامه ادامه مطلب دو

داده‌های برنامه نقشه‌های گوگل در خدمت نبرد با کووید ۱۹

  داده‌های برنامه نقشه‌های گوگل در خدمت نبرد با کووید ۱۹


ادامه ادامه مطلب سه

تبدیل یک چالش به فرصتی برای صنعت بیمه

  تبدیل یک چالش به فرصتی برای صنعت بیمه


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط عمومی در هنگامه کرونا/ 6 توصیه
  داده‌های برنامه نقشه‌های گوگل در خدمت نبرد با کووید ۱۹
  آیفون۹: بالا گرفتن شایعه تلفن جدید و ارزان‌تر اپل
  شکل‌گیری دوباره نقش روابط‌عمومی در دوران کروناویروس
  نخستین اجرای آنلاین تئاتر افتتاح شد
  انتصاب رئیس روابط عمومی شرکت بهره‎ برداری نفت و گاز غرب
  ابتکارات بازاریابی و روابط عمومی
  4 نکته برای تقویت تصویر برند تجاری
  پیام وزیر اقتصاد به مناسبت روز جوان
  دفترچه راهنمای بانکی برای عبور از بحران کروناویروس
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  تبلیغات و بازاریابی  

4 نکته برای تقویت تصویر برند تجاری 4 نکته برای تقویت تصویر برند تجاری
هنگامی که در روزهای اولیه ارتقاء کسب وکارتان قرار دارید، شبکه سازی بسیار مهم است. همچنین این فرصت را به شما می دهد تا یاد بگیرید که چگونه شرکت های دیگر، تصویر نام تجاری خود را ایجاد کرده اند. هرگز نباید شبکه متوقف شود، حتی پس از موفقیت. مخاطبین جدید همیشه با ارزش خواهند بود و هنوز هم در این راه درس های زیادی وجود دارد که باید یاد بگیرید.
دوشنبه، 18 فروردین 1399 - 00:44

ترکیب روابط عمومی و استراتژی های بازاریابی محتوا ترکیب روابط عمومی و استراتژی های بازاریابی محتوا
ترکیبی از روابط‌عمومی و استراتژی های بازاریابی محتوا به دستیابی به مخاطبان جدید و شاید گسترده تر کمک خواهد کرد. بعلاوه روزنامه نگاران به محتوا نیاز دارند، محتوایی که واقعاً مخاطبان را درگیر کند و عمق بیشتری به گفتگو بدهد.
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 - 20:27

مدیریت هزینه تبلیغات تلویزیونی در ایام شیوع کرونا مدیریت هزینه تبلیغات تلویزیونی در ایام شیوع کرونا
درست است که فشار‌های اقتصادی در زمان شیوع بیماری و تعطیلی مقطعی برخی از کسب و کارها می‌تواند برای بسیاری از شرکت‌های صاحب نام مشکل‌ساز باشد اما در عین حال می‌تواند فرصتی باشد برای شرکت‌های نوپا با رویکرد کسب و کار اینترنتی تا بتوانند از کاهش میزان تبلیغات یا متوقف شدن تبلیغات در شرکت‌های بزرگ حداکثر استفاده را به عمل بیاورند و خودی نشان بدهند، به تعبیری این موضوع فرصتی فراهم می‌کند تا بتوانند به‌عنوان یک فرصت‌طلایی فضای رقابتی را به سود خود رقم بزنند.
یکشنبه، 10 فروردین 1399 - 18:52

آماده انقلاب در کسب و کارهای نوین در سال 1399 باشید آماده انقلاب در کسب و کارهای نوین در سال 1399 باشید
در این انقلاب اینترنتی اشرافیت مدیران روابط عمومی به این موضوع و ضرورت حرکت دادن سازمان ها و مدیران عامل تصمیم ساز برای حمایت های مادی و معنوی به این تغییر ذائقه و هم گام نمودن رسانه ها در ترویج صحیح استفاده و اعتمادسازی به این کسب و کارها می تواند از مهمترین برنامه های اجرایی سال جدید روابط عمومی ها باشد.
سه شنبه، 27 اسفند 1398 - 17:39

نوآوری در تبلیغات نوآوری در تبلیغات
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نوشیروان کیهانی زاده- در جریان سعی و رقابت متقاضیان نامزدی دو حزب عمده ایالات متحده برای انتخابات ریاست جمهوری این کشور در نوامبر 2008، نوآوری های تبلیغاتی تازه ای به چشم خورد.
یکشنبه، 25 اسفند 1392 - 20:11

نصب بیلبورد تبلیغاتی در بزرگراه سری 400، منبع درآمد برای دولت انتاریو نصب بیلبورد تبلیغاتی در بزرگراه سری 400، منبع درآمد برای دولت انتاریو
داگ فورد، رئیس دولت انتاریو معتقد است که نصب بیلبوردهای تبلیغاتی در بزرگراه های سری 400 انتاریو، منبع درآمد خوبی برای استان می باشد.
یکشنبه، 25 اسفند 1398 - 20:28

نام برند خودتان را چگونه انتخاب کنید نام برند خودتان را چگونه انتخاب کنید
شیوه های مختلفی برای نام گذاری برند مورد استفاده قرار می گیرند که در این مطلب به سه شیوه اساسی اشاره خواهیم کرد:
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 - 18:45

4 مرحله مهم برای ایجاد یک استراتژی بازاریابی موثر تأثیرگذار 4 مرحله مهم برای ایجاد یک استراتژی بازاریابی موثر تأثیرگذار
بازاریابی اینفلوئنسر می تواند نتایج مختلفی را برای یک کسب و کار به وجود آورد و داشتن یک هدف کاملاً مشخص تنها راه برای نشان دادن عملکرد خوب این کمپین است.
دوشنبه، 12 اسفند 1398 - 10:20

چرا برخی از بهترین محصولات هیچ گاه در بازار جایگاهی نداشتند؟ چرا برخی از بهترین محصولات هیچ گاه در بازار جایگاهی نداشتند؟
یک کسب و کار موفق، ماورای ویژگی های یک محصول یا خدمات را می بیند و پس از آن فرآیند تحقیقات برای کشف نیاز بازار را انجام می دهد و در همان راستا برنامه های بازاریابی اش را به گونه ای خلق می کند که به مشتری نشان دهد چگونه بازاریابی اش موجب می شود که هیجان و رفتار جدیدی از مشتریان در برابر محصولاتش را که می خرند یا از خدماتش استفاده می کند، که بخشی از رویای مشتریان است، تحقق بخشد.
شنبه، 10 اسفند 1398 - 15:53

نظرسنجی/ ویدئو، موثرترین شیوه بازاریابی آنلاین است نظرسنجی/ ویدئو، موثرترین شیوه بازاریابی آنلاین است
یافته ها نشان می دهند که 51 درصد بازاریاب ها بیش از یک بار در هفته ویدئو منتشر می کنند. این در حالی است که 36 درصد آن ها بیش از 5 ویدئو در ماه منتشر می کنند. این نشان دهنده ترند غالب برای بازاریابی ویدئویی به عنوان راه کلیدی برای دستیابی به مصرف کنندگان در سراسر جهان است.
شنبه، 10 اسفند 1398 - 14:00

اوبر روی سقف تاکسی های خود تبلیغات نمایش می دهد اوبر روی سقف تاکسی های خود تبلیغات نمایش می دهد
اوبر به زودی برنامه ای را برای نمایش تبلیغات روی سقف تاکسی های خود شروع می کند که درآمد جدیدی برای رانندگان به همراه خواهد داشت.
سه شنبه، 6 اسفند 1398 - 23:36

4 روش برای معرفی یک شغل تجاری در اقلیم مدرن 4 روش برای معرفی یک شغل تجاری در اقلیم مدرن
هر شغلی که در اقلیم مدرن فعالیت کند، برای یافتن مشتری جدید، حضور در ذهن مصرف کنندگان و حفظ مشتریان موجود، نیاز به بازاریابی، روابط‌عمومی و روابط عالی مشتری دارد و این سه نکته است که در اصل به شما کمک می کند سهم بیشتری از بازاری را که در آن کار می کنید، بدست آورید.
سه شنبه، 6 اسفند 1398 - 11:51

5 قانون ساده برای خوشحال کردن هر مشتری 5 قانون ساده برای خوشحال کردن هر مشتری
برای اینکه مشتری خود را راضی نگه دارید، باید به تعهدات خود عمل کنید. به آنها بگویید که قصد دارید چه کاری انجام دهید، چگونه می خواهید این کار را انجام دهید و چه نتایجی را می توان انتظار داشت.
دوشنبه، 5 اسفند 1398 - 08:20

ویروس کرونا و لغو تور تبلیغاتی آخرین فیلم جیمز باند در چین ویروس کرونا و لغو تور تبلیغاتی آخرین فیلم جیمز باند در چین
سفر دنیل کرگ به چین برای تبلیغ فیلم جدیدش، زمانی برای مردن نیست، کنسل شد. به گزارش دی لاین، به دلیل ادامه شیوع ویروس کرونا در چین، تور تبلیغاتی و اولین اکران آخرین فیلم مجموعه جیمز باند در این کشور لغو شد. در چین، کشور منشا ویروس کرونا، تا کنون 70 هزار مورد ابتلا به ویروس گزارش شده که 1700 نفر از این تعداد جان باخته اند.
شنبه، 3 اسفند 1398 - 22:40

4 گام استراتژیک برای توسعه فعالیت های بازاریابی تأثیرگذار 4 گام استراتژیک برای توسعه فعالیت های بازاریابی تأثیرگذار
چندین گام برای تدوین استراتژی موفقیت آمیز بازاریابی تأثیرگذار وجود دارد. در این مقاله به این موارد خواهیم پرداخت:
دوشنبه، 27 بهمن 1399 - 13:48

4 دلیل برندسازی با استراتژی روابط عمومی 4 دلیل برندسازی با استراتژی روابط عمومی
بسیاری از افراد، بویژه در وضعیت نامشخص اقتصادی امروز، می توانند نسبت به اهداف برند شما شک داشته باشند، بنابراین برای به دست آوردن اعتماد، داشتن تصویری مسئولانه ضروری است.
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 - 15:33

مصرف کنندگان می گویند تبلیغات با توجه به علایق و رفتار آنلاین آنها شخصی شود مصرف کنندگان می گویند تبلیغات با توجه به علایق و رفتار آنلاین آنها شخصی شود
مطابق آخرین نظرسنجی شرکت PowerInbox، هشتاد و دو درصد (82%) از مصرف کنندگان می گویند به جای پرداخت هزینه برای اشتراک، ترجیح می دهند تبلیغات را در ازای محتوا ببینند.
دوشنبه، 27 بهمن 1399 - 13:55

اتحادیه اروپا سالانه میلیون‌ها یورو خرج کارزار تبلیغاتی برای تشویق به گوشت‌خواری می‌کند
بنا به پژوهش یک سازمان غیردولتی مدافع حقوق حیوانات در هلند، اتحادیه اروپا سالانه میلیون‌ها یورو هزینه کارزار تبلیغاتی برای تشویق به گوشت‌خواری می‌کند.
جمعه، 25 بهمن 1398 - 23:31

 اینفلوئنسر اینفلوئنسر
اینفلوئنسر شخصی است که قدرت آن را دارد تا روی دیگران تاثیر بگذارد و این امر به خاطر مسئولیت، میزان دانش، موقعیت اجتماعی و یا رابطه‌اش با مخاطبین امکان‌پذیر است. همچنین شخصی که در یک حوزه تخصصی خاص بسیار مشهور است و به شکل فعال در آن حوزه فعالیت می‌کند، می‌تواند نوعی Influencer باشد و این مسئله به گستردگی و میزان وسعت آن حوزه بستگی دارد.
چهارشنبه، 23 بهمن 1398 - 15:55

آشنایی با روابط عمومی و تبلیغات آشنایی با روابط عمومی و تبلیغات
اصطلاح روابط عمومى، ترجمه واژه انگلیسى public Relations براى نخستین بار در آمریکا در اتحادیه راه آهن به کار برده شد و در ایران نخستین بار در شرکت نفت به کار رفته و دفترى در آن شرکت ایجاد شد.
یکشنبه، 28 مهر 1392 - 08:11

آیا استراتژی تخفیف و یا هدیه دادن همیشه برای فروش بیشتر جواب می دهد؟ آیا استراتژی تخفیف و یا هدیه دادن همیشه برای فروش بیشتر جواب می دهد؟
یکی از قدرتمندترین واژه ها در زبان بازاریابی کلمه تخفیف و یا هدیه است. هرگاه این کلمه را می بینیم، مکث و توجه می کنیم و سوال هایی از این قبیل از خودمان می پرسیم که: چه چیزی تخفیف خورده است؟ شرایطی که باید داشته باشیم که این تخفیف شامل حال ما باشد؟ آیا می توانم بیشتر تخفیف و یا هدیه بگیرم؟
شنبه، 12 بهمن 1398 - 18:04

استفاده صحیح از استراتژی محرک هیجانی "ترس" در بازاریابی استفاده صحیح از استراتژی محرک هیجانی "ترس" در بازاریابی
ترس درون همه انسان ها وجود دارد. ترس در کسب و کارها نیز بخشی از آن است. ترس از دست دادن، ترس از کمبودها و ترس از رقبا موجب عدم موفقیت ما می شود. به همین دلیل است که استفاده از ترس یکی از موثرترین تاکتیک های فروش است که می توان به کار گرفت.
دوشنبه، 7 بهمن 1398 - 18:18

آغاز کمپین چند میلیون دلاری برای تشویق مردم به خرید مواد غذایی کانادایی آغاز کمپین چند میلیون دلاری برای تشویق مردم به خرید مواد غذایی کانادایی
آیا می دانید مواد غذایی که مصرف می کنید از کجا می آید؟ دولت فدرال خود را برای کمپین 5 ساله جهت اطلاع رسانی و آموزش کانادایی ها در مورد بخش کشاورزی و دامداری کانادا و استانداردهای کیفی، آماده می کند. دولت امیدوار است که با راه اندازی کمپین از تابستان سال جاری مردم را بیش از پیش به خرید تولیدات کانادایی ترغیب نماید.
یکشنبه، 6 بهمن 1398 - 21:52

نصب بیلبوردهای ضد ترودو در آلبرتا نصب بیلبوردهای ضد ترودو در آلبرتا
طی هفته گذشته چندین بیلبورد حاوی پیام های ضد ترودو در سراسر آلبرتا برپا شد. در این بیلبوردها ترودو به حمایت از تروریست های داعشی، توطئه اقتصادی، دخالت خارجی و اتهامات دیگر متهم شده و شایسته زندانی شدن دانسته شده بود. همانطور که انتظار می رفت، نصب تابلوهای تبلیغاتی واکنش مثبت و منفی کانادایی ها را سبب شد.
یکشنبه، 29 دی 1398 - 11:27

 واتساپ صحنه تبلیغات نمی ‌شود واتساپ صحنه تبلیغات نمی ‌شود
گزارش‌ ها حاکی از آن است که کمپانی فیسبوک از برنامه‌های خود برای نمایش تبلیغات در پلتفرم پیام‌ رسان واتساپ منصرف شده است.
جمعه، 27 دی 1398 - 20:42

تبلیغات هدفمند برای فرار از شهرت منفی تبلیغات هدفمند برای فرار از شهرت منفی
برند کوکاکولا در طول سال های گذشته استراتژی بازاریابی و تبلیغاتی جذابی را دنبال کرده است. آنها در اغلب رویدادهای ورزشی مهم حضوری فعال داشته اند. یکی از بزرگترین همکاری های این برند با سازمان جهانی المپیک در زمان برگزاری مسابقات المپیک 2016 بود. این کمپین با هدف گذاری اختصاصی بر روی نسل جوان (Z) و مادرهای آنها انجام شده بود.
جمعه، 27 دی 1398 - 11:45

ماجرای یک موفقیت/ پپسی بهترین برند بازاریاب ۲۰۱۹ شد ماجرای یک موفقیت/ پپسی بهترین برند بازاریاب ۲۰۱۹ شد
برند پپسی امسال بودجه تبلیغاتی اش را ۱۲درصد افزایش داد. این امر تاثیر انکارناپذیری بر روی فعالیت های تبلیغاتی این برند در سال جاری داشت. هدف اصلی پپسی جلب نظر دوباره نسل جوان و افزایش فروش محصولاتش در بازارهای جهانی بود. این غول دنیای نوشیدنی های گازدار در طول یک دهه گذشته توجه بخش قابل توجهی از نسل جوان را از دست داده بود.
جمعه، 27 دی 1398 - 11:36

2020؛ سال سرنوشت ساز برای هفت برند محبوب 2020؛ سال سرنوشت ساز برای هفت برند محبوب
برخی از شرکت ها و برندهای محبوب در سال 2020 به دلایل مختلف، از تغییر قوانین و استانداردها گرفته تا تغییر ذائقه مصرف کنندگان، با چالش های جدی روبرو خواهند شد. نحوه پاسخگویی و واکنش مدیران این شرکت ها به مشکلات پیش رو، سرنوشت آنها را رقم خواهد زد.
پنجشنبه، 19 دی 1398 - 13:35

نحوه بازیابی بازاریابی کلیدی و محتوای روابط عمومی برای دستیابی برتر نحوه بازیابی بازاریابی کلیدی و محتوای روابط عمومی برای دستیابی برتر
چگونه می توانید اطمینان حاصل کنید که ارزش پول خود را از بازاریابی و موارد روابط عمومی دریافت می کنید؟ بخش اعظم آن به توانایی شما برای بازیابی محتوای شما بر می گردد.
سه شنبه، 3 دی 1398 - 13:45

 شانزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی افتتاح شد شانزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی افتتاح شد
شانزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات و بازاریابی با حضور بهمن حسین زاده مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران و علی اعتدالی مجری این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی ایران آغاز به کار کرد.
چهارشنبه، 27 آذر 1398 - 14:18

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روز جهانی درستی‌سنجی/ چه کسی باید درستی اخبار و شایعات را در ایران بررسی کند؟


  «اینفودمیک» در عصر «پاندمیک» کووید-۱۹


  مبارزه با COVID-19 یک جنگ است


  پدیده کرونا


  بیل گیتس برای ساخت واکسن کرونا میلیاردها دلار سرمایه‌گذاری می‌کند


  تعطیلی روزنامه‌ها در عصر کرونا، معادله‌ای چند مجهوله


  چهار نکته آسان برای برجسته کردن رویداد مجازی


  روزنامه ها در فهرست جدید کسب و کارها و خدمات ضروری در کانادا در دوران شیوع کرونا


  چرا تجارت شما بیش از هر زمان دیگری به روابط عمومی و بازاریابی احتیاج دارد


  مدیریت پروژه نمونه کارها؛ فرآیند تصمیم گیری منطقی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"