درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 22 فروردین 1400 - 01:56   

نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400 با موضوع: ابر نیروی روابط‌عمومی

  نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400 با موضوع: ابر نیروی روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

تقویم روز ارتباطات/ زادروز مصطفی قریب روزنامه نگار معاصر ایران ـ روش کار قریب در خبرنویسی

  تقویم روز ارتباطات/ زادروز مصطفی قریب روزنامه نگار معاصر ایران ـ روش کار قریب در خبرنویسی


ادامه ادامه مطلب دو

یافته‌های جدید پژوهش «پیو» در خصوص شبکه های اجتماعی

  یافته‌های جدید پژوهش «پیو» در خصوص شبکه های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب سه

آینده مشاغل در عصر هوش مصنوعی

  آینده مشاغل در عصر هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اصول وآداب تشریفات گامی نوین در روابط عمومی سازمان ها
  مدیرعامل در مراسم افتتاح طرح ملی موتورهای کم مصرف یورو6: پشتیبانی از واحد های تولیدی از برنامه های اصلی بانک رفاه کارگران است
  نگاهی ارتباطی به ماسک
  تقویم روز ارتباطات/ زادروز مصطفی قریب روزنامه نگار معاصر ایران ـ روش کار قریب در خبرنویسی
  رسانه و روابط عمومی در مناطق آزاد یعنی آینه های روبرو
  عزای ملی چیست؟
  درباره تخریب دوباره صنعت لبنیات / ۱۰درس‌ ارتباطاتی یک ویدئو
  دستاورد دیگری در سال جهش تولید؛ پشتیبانی فولاد مبارکه در تامین مواد اولیه صنعت فولاد/ تثبیت جایگاه بزرگترین آهک ساز خاورمیانه توسط فولاد سنگ
  روابط عمومی شرکت‌های وابسته به فولاد مبارکه باید در سیاست‌های اطلاع‌رسانی با این شرکت هماهنگ باشند
  مسابقه بزرگ زیست محیطی تهران رسانه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  مقالات روابط عمومی  

نقش روابط عمومی در ایجاد انگیزه و همدلی در کارکنان و ارتقای فرهنگ سازمان نقش روابط عمومی در ایجاد انگیزه و همدلی در کارکنان و ارتقای فرهنگ سازمان
یکی از راهکارهایی که روابط عمومی می تواند همدلی سازمانی ایجاد کند، فرهنگ احترام به پیشکسوتان و ارزش گذاشتن به تجربه های آنهاست، زیرا این عمل در کارکنان جوان آثار مثبتی را در پی خواهد داشت و حسی را ایجاد خواهد کرد که در سال‌های بعد خدمات آنها نیز مورد قدردانی و ارزش قرار خواهد گرفت.
پنجشنبه، 19 فروردین 1400 - 16:38

شش واقعیت درباره روابط عمومی شش واقعیت درباره روابط عمومی
اگر شرکت شما پاسخی از یک خبرنگار دریافت نکرد، شاید بدین دلیل باشد که خبر شما برای خبرنگار مورد نظر جذاب نبوده یا او خبر را مرتبط به خود نیافته است.
چهارشنبه، 26 تیر 1398 - 08:00

6 گام برای مدیریت شهرت رسانه های اجتماعی 6 گام برای مدیریت شهرت رسانه های اجتماعی
رسانه‌های اجتماعی نه تنها به شما کمک می کنند تا نام تجاری شما شناخته تر شود و فروش سالانه خود را افزایش دهید، بلکه می تواند به شما کمک کند تا سازمان بزرگ یا کوچک خود را به گونه ای سازماندهی کنید که شهرت آنلاین خود را به طور موثر مدیریت کنید.
چهارشنبه، 26 تیر 1398 - 08:04

5 توانایی که همه کارگزاران روابط عمومی باید داشته باشند 5 توانایی که همه کارگزاران روابط عمومی باید داشته باشند
در این مطلب، پنج توانایی برای موفقیت روز افزون متخصصان روابط عمومی آورده شده است. در هر نوع از حرفه روابط عمومی، فرد باید این پنج توانایی را داشته باشد:
دوشنبه، 24 تیر 1398 - 08:13

۷ روش برای برقراری ارتباط مؤثر ۷ روش برای برقراری ارتباط مؤثر
گاهی اوقات تشخیص موانعی که سبب سوءتفاهم در محیط کار می‌شوند، آن‌قدرها که فکر می‌کنیم دشوار نیست. سوءتفاهم هنگامی روی می‌دهد که شفافیت در محیط کار وجود نداشته باشد؛ البته گاهی هم ممکن است ناخواسته اتفاق بیفتد. درهرصورت اگر سوءتفاهم حل‌نشده باقی بماند، ممکن است به درگیری در محیط کار یا کاهش بهره وری منجر شود.
جمعه، 28 تیر 1398 - 12:19

روابط عمومی چیست و چه وظایفی دارد؟ روابط عمومی چیست و چه وظایفی دارد؟
در تاریخ کسب و کارهای کوچک و بزرگ، چنین بحران‌هایی زیاد اتفاق افتاده‌اند. بعضی‌ها توانسته‌اند از سد این بحرانها بگذرند و بعضی دیگر در مقابل آن زانو زده‌اند. البته بخش اعظم موفقیت کسب و کارهایی که با این بحران‌ها مبارزه کرده بودند به روابط عمومی قدرتمندشان برمی‌گردد.
سه شنبه، 17 فروردین 1400 - 10:13

اهمیت داستان سرایی در روابط عمومی اهمیت داستان سرایی در روابط عمومی
داستان سرایی یکی از روش های جدید در ارتباط با مخاطبان در روابط عمومی است. تحقیقات نشان داده است که ذهن بشری مایل است که داده ها را به شکل روایی، کدگذاری ذخیره و بازیابی کند.
دوشنبه، 3 مهر 1396 - 14:06

مدیریت بحران‌ها توسط مدیران بزرگ مدیریت بحران‌ها توسط مدیران بزرگ
می‌گویند «هر بحران یک فرصت است.» کسی دوست ندارد با بحران مواجه شود؛ اما اگر مدیر یک سازمان هستید، وقوع بحران‌ها در زندگی حرفه‌ای شما اجتناب‌ناپذیر است. این بحران‌ها هستند که باعث می‌شوند توانایی‌های خود را محک بزنید و رهبران قابل، بحران را به منزله فرصتی می‌بینند که خود و اعضای تیم می‌توانند از آن بهره ببرند.
دوشنبه، 9 آذر 1394 - 09:00

مدیریت بحران روابط عمومی مدیریت بحران روابط عمومی
حوزه روابط عمومی یکی از مهم ترین بخش هایی است که در برندسازی مورد توجه قرار می گیرد. تمام تلاش های یک تیم مدیریتی در نهایت به وسیله توانایی بخش روابط عمومی اش سنجیده می شود.
یکشنبه، 12 شهریور 1396 - 14:26

روابط عمومی و نقش فرهنگ در مدیریت بحران روابط عمومی و نقش فرهنگ در مدیریت بحران
اشراف به ویژگی های قومی، فرهنگی و جغرافیای زیستی حوزه بحران و تاکید بر رویکرد فرهنگی و فرهنگ محلی ما را در همیاری منابع مختلف ارتباطی و انسانی در راستای حل بحران کمک خواهد کرد. «دلجویی از آسیب دیدگان، فراهم کردن امکانات اولیه در قالب مسئولیت های اجتماعی و ...» نمونه هایی از رویکرد انسانی و اجتماعی به بحران است.
سه شنبه، 10 فروردین 1400 - 08:17

طرح‌ها و استراتژی‌های روابط عمومی طرح‌ها و استراتژی‌های روابط عمومی
مدیریت امور از دید ارتباطات بیانگر این نکته است که سازمان‌ها اطلاعات لازم را در اختیار گروه‌های کلیدی بیرونی مانند سهامداران، رسانه‌های گروهی، مقامات دولتی، گروه‌های سیاسی و عموم مردم یا مصرف کننده قرار می‌دهند.
یکشنبه، 16 اسفند 1394 - 08:10

مدیریت بحران و ارتباطات در شرایط بحران مدیریت بحران و ارتباطات در شرایط بحران
بی تردید عصر حاضر، بنا به دلایل متعدد، متنوع و پیچیده در کانون وقوع انواع بحران ها واقع شده است. امروزه،  جوامع معاصر با بحران های مختلف اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، طبیعی، تکنولوژیکی و... در ابعاد ملی و بین المللی مواجه اند.
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1395 - 08:15

عکاسی در روابط عمومی عکاسی در روابط عمومی
روابط عمومی ها غالبا در مدیریت بحران، نیاز مبرمی به تصاویر و مواد بصری دارند، که گاهی آن را نادیده می گیرند. من نویسنده، با توجه به ماهیت کارم، مایلم که مواردی را که می نویسم ،ببینم، در عین حال این روند به گونه ای فزاینده ایجاب می کند که افراد بخواهند از مواد بصری بهره مند شوند و تصاویر در این میان برای ارتباطات بحران بسیار ضروری اند.
دوشنبه، 20 آبان 1392 - 08:48

بررسی 5 اشتباه روابط عمومی بررسی 5 اشتباه روابط عمومی
هدف اصلی در مقاله کنونی بررسی برخی از اشتباهات روابط عمومی در دوران کرونایی است. این امر به شناخت هرچه بهتر از ماهیت عرصه روابط عمومی و افزایش شانس برندها برای فعالیت بهتر کمک خواهد کرد.
شنبه، 7 فروردین 1400 - 11:16

 9 درس‌ از رهبری سازمانی 9 درس‌ از رهبری سازمانی
در این مقاله، ما برای پاسخ به این سوال که «مدیران چه درس‌هایی می‌توانند از سال ۲۰۲۰ بگیرند و در سال آینده اجرایی کنند؟» سراغ مشاوران ارشد در MIT Sloan Management Review رفتیم. دیدگاه‌های متعددی برای اینکه چگونه رهبران در تمام سطوح یک سازمان می‌توانند متعهد به مراقبت، پرورش فرهنگ‌های حمایتی کار (supportive work cultures) و ایجاد مسیرهای جدید در سال ۲۰۲۱ شوند، ارائه شد.
پنجشنبه، 5 فروردین 1400 - 11:19

فرصت استثنایی «کلاب‌هاوس» برای روابط‌عمومی فرصت استثنایی «کلاب‌هاوس» برای روابط‌عمومی
برای آنهایی که با روابط عمومی سروکار دارند، بهترین روشی که می‌توان کلاب‌هاوس را معرفی کرد، این است که محیط آن شبیه یک کنفرانس است و سخنرانان، تنظیم‌کننده‌ها و شرکت‌کننده‌ها را شامل می‌شود.
پنجشنبه، 28 اسفند 1399 - 03:21

 روابط‌عمومی و هنر تحلیل اطلاعات روابط‌عمومی و هنر تحلیل اطلاعات
برخورداری از یک استراتژی روابط‌عمومی برای ارتباط با انواع مخاطب امروز نیاز شرکت‌های بزرگ و استارت‌آپ‌ها است که بیش از هر زمان دیگری به معرفی مجموعه و خدمات خود نیاز دارند. بیش از یک‌سال از شیوع ویروس کووید-۱۹ در دنیا گذشته و برای مخاطب شما قطعا جذاب است که با عدد و رقم ببیند که شما این سال عجیب را چگونه سپری کرده‌اید.
پنجشنبه، 30 بهمن 1399 - 08:09

مدیریت یکپارچه روابط‌عمومی، مدیریت یکپارچه روابط‌عمومی،
مدیریت یکپارچه روابط‌عمومی، نگاه به درون و توجه به بیرون سازمان را برای کسب ایده‌ها و روش‌های جدید همزمان به کار می‌گیرد. بدون این توجه به جهت‌گیری "درون-بیرون"، امکان شناخت، تفکیک و اجرای مناسب ایده‌ها وجود ندارد.
یکشنبه، 26 بهمن 1399 - 10:02

اینترنت و ارتباطات زیست محیطی: مطالعه برساخت مساله آب ایران در رسانه‌های اجتماعی اینترنت و ارتباطات زیست محیطی: مطالعه برساخت مساله آب ایران در رسانه‌های اجتماعی
دکتر فرزاد غلامی، فارغ‌التحصیل رشته علوم ارتباطات اجتماعی، از دانشکده علوم اجتماعی، و از اعضای هیأت علمی جدیدالاستخدام گروه ارتباطات اجتماعی است. عنوان رساله وی «اینترنت و ارتباطات زیست محیطی: مطالعه برساخت مساله آب ایران در رسانه‌های اجتماعی» می‌باشد. وی رساله خود را با راهنمایی دکتر سید سعیدرضا عاملی به سرانجام رسانده است.
سه شنبه، 21 بهمن 1399 - 11:20

ترندهای برتر حوزه روابط‌عمومی ترندهای برتر حوزه روابط‌عمومی
عرصه روابط‌عمومی در طول دهه‌های متمادی تغییر کرده است. این حوزه در طول یک سال اخیر به دلیل شرایط ناشی از کرونا و تلاش کسب‌وکارها برای حفظ روابط با مشتریان به سرعت تغییر کرده است. با این حساب برندها نیاز به استفاده از ترندهای مناسب روابط‌عمومی برای ماندگاری در این حوزه از کسب‌وکار دارند. ترندهای مورد بحث در این مقاله گزینه‌ای مناسب برای شروع فعالیت کسب‌وکارها محسوب می‌شود.
شنبه، 18 بهمن 1399 - 17:50

تاثیر تحول رسانه‌ای بر ارتباطات روابط‌عمومی‌ تاثیر تحول رسانه‌ای بر ارتباطات روابط‌عمومی‌
هنگامی که مالکان رسانه ها در جستجوی یافتن گزینه های مختلفی برای پولی کردن خدمات آنلاین خود و تثبیت حضور آنلاین شان هستند، چالش جدی و جدیدی برای فعالان حوزه روابط‌عمومی و ارتباطات که معمولا اقدام به پوشش خبری رایگان و نامحدود برای مخاطبین می کنند شکل گرفته است.
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 - 08:08

روابط عمومی برای دوران پساکرونا روابط عمومی برای دوران پساکرونا
کسب و کارها برای تاثیرگذاری بلندمدت بر روی مشتریان همیشه به استفاده از تکنیک های روابط عمومی گرایش دارند. اگر روابط عمومی یک شرکت در تعامل با مشتریانش مناسب نباشد، امکان جلب نظر مشتریان و تبدیل شان به مشتریان وفادار برند فراهم نخواهد شد. بسیاری از برندها در شرایط سخت کنونی اقدام به استفاده از راهکارهای کاهش هزینه های کسب و کار می کنند.
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 - 15:47

مسئولیت اجتماعی روابط عمومی در عصر کرونا (راهبردها و کاربردها) مسئولیت اجتماعی روابط عمومی در عصر کرونا (راهبردها و کاربردها)
روابط عمومی ها بایستی آگاهی داشته باشند که مسئولیت اجتماعی تنها یک مسئولیت شرکتی نیست بلکه یک نظام یکپارچه است که مسئولیت فردی (تک تک کارکنان)، مسئولیت بخشی (تک تک واحدهای اداری) و مسئولیت شرکت در قبال جامعه را شامل می شود و لذا موفقیت مسئولیت اجتماعی نیازمند همگرایی و همسویی مجموعه سازمان است.
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 - 08:18

افق جهان‌شمولی در حوزه روابط‌عمومی افق جهان‌شمولی در حوزه روابط‌عمومی
حوزه روابط عمومی یک حوزه تاریخی است و به دلایل مختلف، تغییر و تحولات بسیاری را در جوامع مختلف تجربه کرده است. این حوزه برای فعالیت در شرایط اجتماعی، سیاسی و اقتصادی محیطی که در آن فعالیت می کند، تا حد زیادی تحت تاثیر فرهنگ بومی است.
سه شنبه، 26 اسفند 1399 - 01:51

آشنایی با روابط عمومی آشنایی با روابط عمومی
اصطلاح روابط عمومی که اکنون ما به کار می بریم ترجمه کلمه به کلمه اصطلاح انگلیسی (public relations) است. این اصطلاح در ایران برای نخستین بار در شرکت نفت به کار گرفته شد و سازمان ها و موسسات دیگر کشورمان سال ها پس از شرکت نفت شروع به ایجاد واحدی بنام روابط عمومی در تشکیلات خود نمودند.
جمعه، 27 شهریور 1394 - 21:24

کتاب راهنمای روابط‌عمومی بحران: درس‌هایی که از بحران‌های اخیر گرفتیم کتاب راهنمای روابط‌عمومی بحران: درس‌هایی که از بحران‌های اخیر گرفتیم
با نگاهی به بحران‌های اخیر روابط‌عمومی، چگونگی تأثیر آنها بر برندهای مربوطه و درسهایی که از این بحرانها گرفته شده، دریچه ای مقابل ما گشوده می شود. در اینجا به برخی از بحران‌هایی که برندهای بزرگ با آن روبرو شده اند اشاره کردیم و متخصصان روابط‌عمومی می توانند از آنها درس بگیرند:
جمعه، 12 دی 1399 - 08:05

بهبود مهارت‌های مدیریتی بهبود مهارت‌های مدیریتی
جان اف. کندی روزی گفته بود «مدیریت و آموزش از همدیگر جدایی‌ناپذیر هستند.» هر کارآفرین شایسته باید این نکته را به خوبی با خود تکرار کند: مدیریت و آموزش.
شنبه، 30 دی 1391 - 23:38

چگونه یک ایده را به واقعیت تبدیل کنیم چگونه یک ایده را به واقعیت تبدیل کنیم
اندیشیدن به یک ایده تنها یک آغاز است، اما آنچه در این زمینه اهمیت دارد اجرا یا عملی‌کردن همان ایده است. این نکته‌ای است که همه ما از ماجرای ایده‌پردازی تا اجرای فیس‌بوک توسط مارک زوکربرگ آموختیم.
چهارشنبه، 20 دی 1391 - 08:14

روابط‌عمومی در ارتباطات سلامت و ریسک روابط‌عمومی در ارتباطات سلامت و ریسک
در بسیاری از مطالعات و بررسی‌های علمی صورت گرفته در زمینه روابط‌عمومی بر این موضوع تاکید شده و می‌شود که روابط‌عمومی درست می‌تواند به‌خوبی بر مورد پذیرش قرار گرفتن علم و یافته‌های علمی به‌طوری عام و دانشمندان و سازمان‌های علمی به‌طوری خاص از سوی مردم تاثیر مثبت گذاشته و آن را تسهیل نماید.
یکشنبه، 7 دی 1399 - 08:19

 بر زمینت می‌زند نادان دوست روابط‌عمومی بر زمینت می‌زند نادان دوست روابط‌عمومی
متخصص روابط‌عمومی یک دودو (نوعی پرنده) نیست که برخی فکر می کنند. آنها نوابغی هستند که به عمق روابط پی می برند و به اندازه همکاران خود در بررسی جامعه و ارتباطات قد علم می کنند ...
سه شنبه، 25 آذر 1399 - 09:42

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ زادروز مصطفی قریب روزنامه نگار معاصر ایران ـ روش کار قریب در خبرنویسی


  7 اصل برای حفظ انسجام جلسات


  مزیت‌های سخنرانی‌ها


  هنر شنیدن دیگران


  هوا همیشه تاریک و سرد است برای درماندگان


  یافته‌های جدید پژوهش «پیو» در خصوص شبکه های اجتماعی


  رسانه و روابط عمومی در مناطق آزاد یعنی آینه های روبرو


  درباره تخریب دوباره صنعت لبنیات / ۱۰درس‌ ارتباطاتی یک ویدئو


  رشد تبلیغات آنلاین در دوران کرونا


  روابط عمومی شرکت‌های وابسته به فولاد مبارکه باید در سیاست‌های اطلاع‌رسانی با این شرکت هماهنگ باشند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400 با موضوع: ابر نیروی روابط‌عمومی