درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 30 مرداد 1396 - 18:25   

اعتیاد به تلفن هوشمند، معضل اجتماعی دیگر

  اعتیاد به تلفن هوشمند، معضل اجتماعی دیگر


ادامه ادامه مطلب یک

قیام "سیلیکون ولی" علیه راست‌گرایان افراطی

  قیام "سیلیکون ولی" علیه راست‌گرایان افراطی


ادامه ادامه مطلب دو

هوپ هیکس، از مدل تا مدیر روابط عمومی دونالد ترامپ

  هوپ هیکس، از مدل تا مدیر روابط عمومی دونالد ترامپ


ادامه ادامه مطلب سه

مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان امور دانشجویان منصوب شد

  مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان امور دانشجویان منصوب شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  صرفه جویی ماهانه یک میلیارد تومان با راه اندازی اتوماسیون اداری بانک ملی ایران
  توسعه حضور بانک ملی ایران در عراق
  پیام تبریک مدیرعامل بانک ملی ایران به وزیر امور اقتصادی و دارایی
  نتایج یک تحقیق نشان داد: دیدگاه و روش رفتار انسان از هوش او مهم تر است
  شیائومی و گوگل موبایل می‌سازند
  پیش‌بینی حذف قریب‌الوقوع مراکز مخابراتی
  احراز هویت کسب وکارهای آنلاین
  ضربه‌گیری راهبردی و مدیریت تکانه استراتژیک در تغییر کابینه
  هوش مصنوعی و آینده رقابت در فروش
  حلقه مفقوده توسعه رهبری سازمانی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  مقالات روابط عمومی  

تفاوت بین بازاریابی و روابط عمومی تفاوت بین بازاریابی و روابط عمومی
حقیقت این است که شما بدون داشتن اندکی فعالیت در حوزه روابط عمومی، اصلاً قادر به بازاریابی کردن نیستید و همچنین بدون داشتن حداقل فعالیتی در حوزه بازاریابی هم قادر به هیچ فعالیتی در حوزه روابط عمومی نیستید.
دوشنبه، 30 مرداد 1396 - 08:17

پنج راهکار روابط عمومی دیجیتال پنج راهکار روابط عمومی دیجیتال
رسانه‌های دیجیتال موجب شده‌اند تا عرصه رقابت برای کسب‌وکارهای کوچک به نسبت برندهای بزرگ در سطحی برابر قرارگرفته و کسب نتایج قابل‌اندازه‌گیری را از طریق اصول روابط عمومی دیجیتال از هر زمان دیگری ساده‌تر ساخته است. اما برای موفقیت در این زمینه باید اصول بازی را یاد بگیرید.
یکشنبه، 29 مرداد 1396 - 08:15

اسرار روابط عمومی دوران باستان اسرار روابط عمومی دوران باستان
در طی زمان و با ظهور ارتباطات پیچیده آنلاین، همچنان یک موضوع از قطعیت برخوردار می باشد: و آن هم اینکه ما همواره می توانیم از گذشته یک یا دو مورد را یاد بگیریم و بخوبی در کارهای خود مورد استفاده قرار دهیم. زمانی که نوبت به موضوع روابط عمومی می رسد، نقش مراجعه کردن به روش های مورد استفاده توسط گذشتگان از اهمیت بیشتری برخوردار می شود.
شنبه، 28 مرداد 1396 - 08:11

چهار حقیقت روابط عمومی چهار حقیقت روابط عمومی
برخی از استراتژی های روابط عمومی قابل استفاده و بکارگیری در هر کسب و کاری می باشند و شما به منظور بهره مند شدن از آنها فقط و فقط نیاز به بکار بردن آنها در کمپین بازاریابی خودتان دارید.
شنبه، 28 مرداد 1396 - 08:05

چه زمانی باید یک کمپین روابط عمومی راه اندازی کنیم؟ چه زمانی باید یک کمپین روابط عمومی راه اندازی کنیم؟
در زمان بررسی برای آغاز یک کمپین روابط عمومی شما باید ابتدا به شناسایی مخاطب خود بپردازید، اینکه در کجا زندگی می‌کند و از چه رسانه‌ای استفاده می‌کند و نکته دیگر اینکه قصد اطلاع‌رسانی به‌صورت محلی یا بین‌المللی و یا حتی ترکیبی از هر دو آن رادارید.
جمعه، 27 مرداد 1396 - 08:59

حفظ و نگهداشت مشتری حفظ و نگهداشت مشتری
در حوزه بازاریابی و فروش دو پیشنهاد مادی وجود دارد که یک شرکت می‌تواند برای حفظ و نگهداشت مشتری خودش پیشنهاد دهد. اولین پیشنهاد برنامه فراوانی خرید و دیگری برنامه باشگاه مشتریان است.
پنجشنبه، 26 مرداد 1396 - 09:53

کمپین روابط عمومی و یک چک‌لیست حیاتی برای فعالیت‌های آن کمپین روابط عمومی و یک چک‌لیست حیاتی برای فعالیت‌های آن
این چک‌لیست کمپین روابط عمومی راه و روشی فوق‌العاده برای مدیران جهت داشتن یک تیم برای یک پروژه روابط عمومی مشخص و تعیین اهداف واقع‌گرایانه و نیز اهداف قابل‌اندازه‌گیری است. با داشتن ضرب العجل های نزدیک به هم دیگر فعالیت‌های مشخص برای نظارت کردن بر روی آن‌ها، می‌توانید از این راهنما جهت حفظ منابع زمانی و … باشید و کمپین روابط عمومی خود را به‌پیش ببرید.
پنجشنبه، 26 مرداد 1396 - 08:57

سه دلیل احتمالی ضعیف بودن روابط عمومی سازمان‌ها سه دلیل احتمالی ضعیف بودن روابط عمومی سازمان‌ها
اگر به دنبال توسعه‌ و بهبود مشخصات روابط عمومی سازمان خود هستید، به رئیس‌تان کمک کنید تا pr را بهتر درک کند. آن‌ها را متقاعد کنید تا روابط عمومی را در اوایل در نظر بگیرند و بر پیام خود تمرکز کرده، آن را توسعه دهند.
چهارشنبه، 25 مرداد 1396 - 08:50

روابط عمومی آینده بازاریابی اینترنتی روابط عمومی آینده بازاریابی اینترنتی
در بازاریابی اینترنتی، بازاریابان دانایی که از روش های روابط عمومی به شیوه ای پایدار و استراتژیک در تمام سطوح استفاده می کنند می توانند دنیایی از مزایای بالقوه را به دست آورند.
سه شنبه، 24 مرداد 1396 - 08:48

رعایت تشریفات؛ از روابط شخصی تا مذاکرات بین‌المللی رعایت تشریفات؛ از روابط شخصی تا مذاکرات بین‌المللی
آداب و تشریفات بخش مهمی از زندگی امروز ما است و اساسا کاری وجود ندارد که برای آن برنامه و دستورالعملی نوشته نشده باشد. رعایت اصول و قواعد تشریفات نه تنها راهبرد موفقیت است، بلکه به ما کمک می‌کند برای رسیدن به مقاصد، نیت‌ها و اهداف مان درست رفتار کنیم.
یکشنبه، 22 مرداد 1396 - 20:50

سه قاعده در انجام فعالیت روابط عمومی سه قاعده در انجام فعالیت روابط عمومی
امروزه یک برنامه استراتژیک بازاریابی که ابزار روابط عمومی در آن نقشی نداشته باشد و یا از کمترین امکانات آن بهره برداری کند، قطعاً موثرترین برنامه بازاریابی نخواهد بود. در این برنامه بازاریابی بودجه بسیار زیادی صرف شده و بی شک به اندازه هزینه انجام شده موثر نخواهد بود.
یکشنبه، 22 مرداد 1396 - 08:43

 روابط عمومی ابزاری برای خلق یک برند جدید روابط عمومی ابزاری برای خلق یک برند جدید
روابط عمومی ابزاری است برای خلق یک برند جدید. کاری که امروز روابط عمومی برای خلق یک برند جدید می تواند انجام دهد تبلیغات یا از انجام آن عاجز است و یا با هزینه ای به مراتب بیشتر می تواند انجام دهد.
شنبه، 21 مرداد 1396 - 14:38

رسوایی اسناد پاناما و وظیفه روابط عمومی رسوایی اسناد پاناما و وظیفه روابط عمومی
انتشار اسنادی موسوم به اسناد پاناما نیاز به عکس‌العمل سریع از طرف تیم روابط عمومی برای مواجه با یک بحران روابط عمومی دارد.
پنجشنبه، 26 مرداد 1396 - 08:53

 نقش روابط عمومی و تبلیغات در یک گروه هنری نقش روابط عمومی و تبلیغات در یک گروه هنری
واحد روابط عمومی به لحاظ جایگاه تشکیلاتی باید مستقیم زیر نظر عالی‌ترین مقام گروه یعنی کارگردان تئاتر فعالیت کند و از او برای اعمال رویه‌ کلی فرمان و قدرت بگیرد. اگر این جایگاه در یک گروه هنری و یا غیرهنری دچار تزلزل و مخدوش است از دو جهت قابل بررسی است. قرار ندادن افرادی با دانش، بینش و منش لازم در جایگاه روابط عمومی و یا عدم اطلاع کافی کارگردان از نقش و اهمیت روابط عمومی.
پنجشنبه، 19 مرداد 1396 - 11:33

 چالش‌ عمل به اصول اخلاقی در روابط عمومی چالش‌ عمل به اصول اخلاقی در روابط عمومی
از آنجا که روابط عمومی به عنوان حرفه‌ای بالنده تلاش دارد تا در تصمیم‌گیری‌های اقتصادی، نماینده مردم و در کنار آن نماینده سازمان هم باشد، کارکنان آن اغلب به معیارهای بالاتری پایبندند.
چهارشنبه، 18 مرداد 1396 - 08:02

 درسی که نیاموختن شان یک عمر پشیمانی به بارمی آورد درسی که نیاموختن شان یک عمر پشیمانی به بارمی آورد
تمام افراد موفق از اعتماد به نفس بالایی برخوردارند. در واقع این موفقیت ایشان نبوده، که سبب شده چنین اعتمادی در آنها به وجود بیاید. بلکه برعکس اعتماد به نفسشان موجب موفقیت آنها گردیده است.
سه شنبه، 17 مرداد 1396 - 09:19

شش باور زهرآلود نابودکننده دستاوردها شش باور زهرآلود نابودکننده دستاوردها
اشتباه کردن اشکالی ندارد. بلکه آنچه از اهمیت برخوردار می باشد، چیزی است که انسان پس از ارتکاب به اشتباه به خود می گوید. به عبارت دیگر افکاری که در این هنگام در سر انسان به وجود می آیند، یا می توانند سبب افزایش منفی بافی وی گردند، و یا به او کمک کنند عواقب این اشتباه را پشت سر بگذارد.
سه شنبه، 17 مرداد 1396 - 09:16

نرم‌افزار مدیریت پروژه ترللو؛ امکانی برای ارتقای بهره‌وری نیروی انسانی روابط عمومی‌ها نرم‌افزار مدیریت پروژه ترللو؛ امکانی برای ارتقای بهره‌وری نیروی انسانی روابط عمومی‌ها
روابط عمومی سازمان ها نه تنها می‌توانند از ترللو به منظور ارتقای بهره‌وری واحد خویش استفاده نمایند، بلکه می‌توانند با اجرایی نمودن آن در تمامی سطوح سازمان، زمینه‌ساز ارتقای هر چه بیشتر بهره‌وری در سازمان خود شوند. این امر می تواند به عنوان پروژه‌ای از سوی روابط عمومی سازمان مطرح گردد و در سطح سازمان در قالب آموزش کارکنان اجرایی شود.
سه شنبه، 17 مرداد 1396 - 08:38

روز خبرنگار مبارک باد؛ چقدر از این جمله کلیشه‌ ای متنفرم روز خبرنگار مبارک باد؛ چقدر از این جمله کلیشه‌ ای متنفرم
مسئولین ظاهرا مشکلات خبرنگاران و حقوق قانونی آنها را قبول دارند و همیشه از رسالت خبرنگاری سخن به میان می آورند اما دریغ از اینکه برای انجام چنین رسالتی باید حق و حقوق خبرنگاران نیز رعایت شود.
سه شنبه، 17 مرداد 1396 - 00:52

دزدی از دزد: شش درس روابط عمومی به وسیله انتونی سکراموسی دزدی از دزد: شش درس روابط عمومی به وسیله انتونی سکراموسی
عقیده آنتونیو اسکاراموچی– و متصدی بدنام مدیر ارتباطات کاخ سفید و مشاور ارشد رئیس جمهور منبعی از دروس را برای ما فراهم کرد، هرچند برخی از آنها از موارد منع شده گرفته شده بود.
جمعه، 20 مرداد 1396 - 23:48

اشتباهات بزرگ در حوزه روابط عمومی اشتباهات بزرگ در حوزه روابط عمومی
مسلما همه ما هنگامی که مرتکب اشتباهات کاری بزرگ می‌شویم، حس بدی پیدا خواهیم کرد. اما نکته مهم اینست که بتوانیم از این اشتباهات درس بگیریم و قدم‌های بعدی کاری خود را طوری برداریم که این اشتباهات دیگر تکرار نشود.
شنبه، 14 مرداد 1396 - 14:14

روابط عمومی و آینده پژوهی روابط عمومی و آینده پژوهی
آینده روابط عمومی و تقویت جایگاه آن نیازمند تحقیقات فشرده در مورد پیش بینی و سایر زمینه های مرتبط است که می تواند به ارایه دانش جدید و یک راه خوب برای دستیابی به جایگاه شایسته روابط عمومی و حفظ قدرت آن در معادلات اجتماعی، اقتصادی و سیاسی بینجامد.
شنبه، 14 مرداد 1396 - 07:40

واکنش پذیری و روابط عمومی واکنش پذیری و روابط عمومی
افزایش واکنش پذیری، به مسولان توانایی شناسایی شکاف های مهم اجرایی "تفاوت میان انتظارات سازمان و اجرای عملی" را می دهد. شکاف های اجرایی در موقعیت هایی پیش می آید که هدف های سازمانی به طور کامل تحقق نیافته اند.
جمعه، 13 مرداد 1396 - 01:00

بررسی پیرامون قدرت اثربخشی و متقاعد کنندگی ارتباط گـران روابط عمومی بررسی پیرامون قدرت اثربخشی و متقاعد کنندگی ارتباط گـران روابط عمومی
این مقاله می تواند شواهد تجربی در شیوه ها و سبک هایی را به متخصصان روابط عمومی ارائه نماید که بر اساس آن ها ارتباط‌گر قادر است به طور موثر برای دستیابی به نتیجه مطلوب و مورد نظر، ارتباط پیامی برقرار کند.
دوشنبه، 30 مرداد 1396 - 01:04

      جذابیت ارتباط گر       جذابیت ارتباط گر
ویژگی خود مانیتورینگ (خود کنترلی) گیرنده، یا تمایل به تنظیم رفتار فرد توسط خودش برای مطابقت با محیط اجتماعی خود، نقش مهمی در خود اعتبارسنجی فرد ایفا می کند.
دوشنبه، 2 مرداد 1396 - 00:59

19 نکته در باب نگارش خبرنامه الکترونیکی 19 نکته در باب نگارش خبرنامه الکترونیکی
ارسال خبرنامه یکی از ابزارهای روابط عمومی برای اطلاع رسانی است. این ابزار با ورود تکنولوژی های جدید ارتباطی در روابط عمومی ها متحول شده است. بهره مندی از خبرنامه های الکترونیکی علاوه بر صرفه جویی در هزینه های چاپ و کاغذ، به سرعت اطلاع رسانی افزوده است.
چهارشنبه، 7 تیر 1396 - 00:07

      انتظارات ارتباط گر       انتظارات ارتباط گر
شرکت کنندگان در مطالعه رابینوویچ، مورتون و بیرنی (2012)، دانشمندان را چنانچه طبق انتظار برای متقاعد کردن یا اطلاع رسانی  کردن ظاهر می شدند، قابل اعتمادتر می دانستند. به منظور تطبیق انتظارات، ارتباط گران باید از آن ها آگاه بوده و بر اساس آن خود را آماده کنند.
جمعه، 30 تیر 1396 - 00:55

شگردهای روابط عمومی پیشرو در بزنگاه های ملی صنعت نفـت شگردهای روابط عمومی پیشرو در بزنگاه های ملی صنعت نفـت
روابط عمومی ‎ها پس از تولید ایده و خلق اندیشه ‎های تازه در راستای منافع سازمان، برای نشر و اشاعه آنها از ابزارهای خاصی استفاده می کنند که سرعت انتقال پیام به مخاطبان هدف را بسیار زیادتر و پویاتر می کند.
چهارشنبه، 28 تیر 1396 - 11:11

هویت ارتباط گر هویت ارتباط گر
جلب توجه به سمت اعتبار ارتباط گر باید به طور جداگانه ای از ارائه محتوای پیام انجام شود، چه قبل و چه بعد از آن، چرا که ارزیابی ها از اعتبار تا حد زیادی مستقل از پردازش پیام، پردازش می شوند.
چهارشنبه، 28 تیر 1396 - 10:48

نقش کارمندان منتقد در روابط عمومی شرکت‌ها نقش کارمندان منتقد در روابط عمومی شرکت‌ها
حال که با راهکارهای برخورد با کارمندان منتقد آشنا شده‌اید، دیگر نیاز نیست از انتقاد هراس داشته باشید و حتی می‌توانید از کارمندان منتقد خود نیز برای بهبود روابط عمومی شرکت تان استفاده کنید.
شنبه، 24 تیر 1396 - 23:53

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پنج راهکار روابط عمومی دیجیتال


  سرفصل های کارگاه آموزشی مدیریت استراتژیک روابط عمومی اعلام شد


  خدمات مشتری یا تجربه مشتری؟


  آخرین برگ دفتر شورای چهارم، به «روابط عمومی» رسید


  تفاوت بین بازاریابی و روابط عمومی


  رهبران سازمانی چگونه خود را با عدم اطمینان وفق دهند


  اعطای تندیس زرین سرآمدی روابط عمومی به شرکت فولاد مبارکه


  مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان امور دانشجویان منصوب شد


  معرفی ۵ کتاب برتر در حوزه‌ بازاریابی و کسب‌وکار


  نتایج یک تحقیق نشان داد: دیدگاه و روش رفتار انسان از هوش او مهم تر است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: سرفصل های کارگاه آموزشی مدیریت استراتژیک روابط عمومی اعلام شد