درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 2 بهمن 1395 - 06:40   

دسترسی به صفحه شبکه "آر تی" در فیس بوک به طور کامل ازسر گرفته شد

  دسترسی به صفحه شبکه "آر تی" در فیس بوک به طور کامل ازسر گرفته شد


ادامه ادامه مطلب یک

انتشار مقاله توسط ربات روزنامه نگار در چین

  انتشار مقاله توسط ربات روزنامه نگار در چین


ادامه ادامه مطلب دو

سناریوی طراحی شده سی ان ان برای جایگزینی ترامپ

  سناریوی طراحی شده سی ان ان برای جایگزینی ترامپ


ادامه ادامه مطلب سه

امتناع هنرمندان سرشناس جهان در مراسم تحلیف دانلد ترامپ

  امتناع هنرمندان سرشناس جهان در مراسم تحلیف دانلد ترامپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  معاون هلال احمر: سرنخی از جاماندگان در آوار ساختمان پلاسکو در دست نیست
  پلاسکو چرا فرو ریخت
  گزیده سخنرانی ترامپ
  فیسبوک بلاک کردن صفحه شبکه تلویزیونی راشا تودی را به دلایل سیاسی رد کرد
  مردى که قول کشتن ترامپ را داده بود در میامى دستگیر شد
  دلایل اصلی موفقیت ترامپ از حیث روابط عمومی
  حادثه پلاسکو؛ انتظار زنده‌ماندن کسی زیر آوار وجود ندارد
  تلاش برای رسیدن به زیرآوار ماندگان ساختمان پلاسکو ادامه دارد
  ترامپ در سخنرانی پیش از تحلیف چه گفت؟
  اگر پلاسکو روابط عمومی داشت؟!؟!
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  مقالات روابط عمومی  

بازاریابی محتـوا بازاریابی محتـوا
«موسسه بازاریابی محتوا» (Content Marketing Institute) سایتی است که به‌صورت آنلاین هرگونه اطلاعاتی مرتبط با بازاریابی محتوا را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد. در صفحه اینترنتی این موسسه آمده: «بازاریابی محتوا، روشی از بازاریابی است که در آن سازمان، به‌منظور جذب و دستیابی به مخاطبان، محتوایی ارزشمند، متناسب با شرایط (شامل فرهنگ، علایق مخاطب و...) به صورتی مستمر ایجاد و منتشر می‌کند، با این هدف که اعمال مشتریان تبدیل به رفتاری سودبخش برای سازمان شود.»
یکشنبه، 19 دی 1395 - 15:38

محتویات ویدیویی محتویات ویدیویی
محتویات ویدیویی یکی از اولویت‌های اصلی برای فیسبوک به حساب می‌آیند و در همین راستا به احتمال زیاد شاهد اضافه‌شدن قابلیت‌های جدید با محوریت ویدیوهای 360 درجه، بویژه نمونه‌های سازگار با Oculus Rift خواهیم بود. نرم‌افزار رسمی ویژه کنفرانس شرکت فیسبوک به‌طور فهرست‌وار به ارائه دو راهکار ویژه که با استفاده از آن، توسعه‌دهندگان می‌توانند فرمت‌های ویدیویی را به‌منظور سازگاری هرچه بیشتر با تکنولوژی واقعیت مجازی بهینه‌سازی کنند و در نهایت آن را در برنامه مورد نظر خود به‌کار گیرند اشاره کرده است.
یکشنبه، 19 دی 1395 - 14:35

فـن آوری و محتــوا فـن آوری و محتــوا
اینترنت واقعا نعمت بزرگی است! یکی از بهترین و تاثیرگذارترین ابزارهای موجود در جهان برای برقراری ارتباط و تولید  محتوا و همچنین مطالعه نظرات و مطالب منتشر شده از سوی دیگر کاربران از جمله ویژگی هایی است که اینترنت در اختیار ما قرار می دهد.
شنبه، 18 دی 1395 - 10:30

تولید محتوای اثربخش، نیاز امروز روابط عمومی ها تولید محتوای اثربخش، نیاز امروز روابط عمومی ها
امروزه واحدهای روابط عمومی بیش از هر دوره ای به مدد توسعه تکنولوژی های نوین ارتباطی از ابزارهای مختلف و قدرتمند اطلاع رسانی بهره مند شده اند که در حداقل زمان ممکن پیام های شان را به انبوه بی شماری از مخاطب انتقال می دهند. از سویی دیگر مخاطبان نیز در لحظه، قادر به دریافت پیام ها می باشند و می توانند به صورت تعاملی بازخورد و خواسته و نظرات شان را ارائه دهند.
یکشنبه، 19 دی 1395 - 09:25

بزرگ ترین بحران های روابط عمومی در سال 2016 بزرگ ترین بحران های روابط عمومی در سال 2016
با اینکه در اوایل سال 2017 به سر می بریم، بحران های مهمی در حوزه روابط عمومی در اخبار مشاهده می کنیم. در اینجا چند نمونه برای مثال بیان شده که انتظار داریم در آنها لحظه ای درنگ کنید و اینکه چگونه پاسخ هر نام تجاری درک ما از مسائل را تحت تأثیر قرار می دهد.
سه شنبه، 7 دی 1395 - 14:25

 نقش یک برنامه موثر و موفقیت آمیز روابط عمومی در هدایت ارزش نشان تجاری نقش یک برنامه موثر و موفقیت آمیز روابط عمومی در هدایت ارزش نشان تجاری
مزیتی که روابط عمومی برای ارتباطات بی نقص و مؤثر بازاریابی به همراه دارد، ظرفیت ارائه پیام های بسیار مؤثر و طبقه بندی شده به مخاطبان مورد نظر در خلال اوقات راهبردی است که فرصت های مناسب برای طرح مؤثر نشان صنفی وجود دارد.
دوشنبه، 29 آذر 1395 - 07:10

روابط عمومی سرمایه ارزشمند روابط عمومی سرمایه ارزشمند
از آنجایی که روابط عمومی به عنوان یک اصل، همواره در مرکز ارتباطات مؤثر پیام های راهبردی نسبت به تمام مخاطبان مهم قرار دارد، در تشریح توان نشان تجاری می تواند از ارزش بسیار بالایی برخوردار باشد و از سویی می تواند ارتباطاتی را که از بار معنایی بهره مند هستند، به فعالیت های بی نقص و موثر تبدیل کند.
یکشنبه، 28 آذر 1395 - 07:09

اهداف روابط عمومی در آموزش رسانه ای اهداف روابط عمومی در آموزش رسانه ای
در دهه­ های اخیر، تغییری در تمرکز بر آموزش رسانه صورت گرفته است تا استراتژی­ های مختلف را در بر گیرد و فن­آوری ­های در حال تغییر را مورد توجه قرار دهد. این مقاله تغییرات ایجاد شده در اهداف اصلی این برنامه­ ها را پیگیری می­ کند و شامل مصاحبه­ هایی با مربیان آموزش رسانه است.
یکشنبه، 14 آذر 1395 - 07:50

آیا شرکت های کوچک روابط عمومی می توانند به نتایج قابل ملاحظه ای برسند؟ آیا شرکت های کوچک روابط عمومی می توانند به نتایج قابل ملاحظه ای برسند؟
آنها با سرمایه گذاری در اصول زیر بنایی قادر به انجام چنین کاری هستند بهترین این شرکت ها با تکیه بر یکی از فرض های زیر بنایی روابط عمومی اقدام به تولید تبلیغات موفق و به یادماندنی در محیط تجاری می کنند.
پنجشنبه، 11 آذر 1395 - 08:50

جایگاه روابط عمومی در نظریه های عمومی نظام ها جایگاه روابط عمومی در نظریه های عمومی نظام ها
در زمینه کاربرد نظام ها در روابط عمومی باید گفت که حداقل از جهت نظری هیچ شکل دیگری ازارتباطات برنامه ریزی شده بیش از روابط عمومی، از طریق تفکر در نظریه ها تنظیم نشده است.
یکشنبه، 7 آذر 1395 - 09:13

مدیریت بحران مدیریت بحران
توانایی شما در شناسایی و اداره کردن منابع احتمالی خطر در محیط پیچیده کشاورزی نوین برای موفقیت‌های مالی یک ضرورت است.
یکشنبه، 7 آذر 1395 - 08:32

روابط عمومی جهانی روابط عمومی جهانی
روابط عمومی باید نه تنها برای کمپانی ها، بلکه برای کل جهان موثر باشد، به همین ترتیب باید بتواند زندگی با ارزش را تامین کند.
شنبه، 6 آذر 1395 - 08:09

پایان عصر طلایی صنعت تلویزیون در آمریکا پایان عصر طلایی صنعت تلویزیون در آمریکا
صنعت تلویزیون از نظر شمار تولیدات جدید با بزرگترین انفجار در تاریخچه خود روبروست. مسئله ای که سبب شده، بین شبکه های جاافتاده تلویزیونی از یک سو و غول های شورشی حسابی پولدار اینترنتی از دیگر سو، جرقه های یک جنگ میلیارد دلاری زده شود.
سه شنبه، 2 آذر 1395 - 16:30

روابط‌عمومی تغییر روابط‌عمومی تغییر
آیا روابط‌عمومی عامل انتشار تغییر است، یا تغییر را مدیریت و هدایت می کند؟ رویارویی روابط‌عمومی با موانع تغییر چگونه است؟ فلسفه و رویکرد روابط‌عمومی بر کدام تغییر (اجباری و یا مشارکتی برنامه‌ریزی شده و بدون برنامه) مبتنی است.
سه شنبه، 2 آذر 1395 - 08:14

بینش روابط عمومی: پنج رهنمود برای کامیابی روابط عمومی بینش روابط عمومی: پنج رهنمود برای کامیابی روابط عمومی
به خاطر دشته باشید نقشۀ جامع روابط عمومی یک شبه تکامل نمی‌یابد. مستلزم گذر زمان و تفکّر خلّاق و انتقادی است. امّا، با آغاز کردن با این پنج رهنمود، قادر خواهید بود خود را در مسیر موفّقیت قرار داده، نهایتاً به آنجا منجر می‌شود که محصولات و خدمات شما در معرض دید مخاطبان مورد نظر که مجذوب آن شده‌اند قرار می‌گیرد.
شنبه، 29 آبان 1395 - 07:35

پنج راه برای احیای روابط عمومی پنج راه برای احیای روابط عمومی
چیزی که در صنعت روابط عمومی الهام بخش است این است که اشتباهات و درس ها تنها چالش هایی برای غلبه بر و یادگیری از آن هاست. احیای واقعی از نگاه کاملا نو و متفاوت به روشی است که کارها را انجام می دهیم.
شنبه، 22 آبان 1395 - 08:43

عوامل مؤثر بر میزان رضایت شغلی کارکنان روابط عمومی در سازمان های دولتی عوامل مؤثر بر میزان رضایت شغلی کارکنان روابط عمومی در سازمان های دولتی
منظور از مفهوم رضایت شغلی این است که فرد شاغل از انجام وظیفه خود احساس رضایت کند، با شغل خود سازگاری حاصل کند و نسبت به حرفه خود دید مثبتی داشته باشد.
چهارشنبه، 19 آبان 1395 - 08:22

افزایش امکان مشارکت روابط عمومی ها در تصمیم گیری های مدیریتی افزایش امکان مشارکت روابط عمومی ها در تصمیم گیری های مدیریتی
یکی از منافع چشمگیر ارتقاء مسولیت پذیری اجتماعی و تصمیم گیری اخلاقی در بین دست اندرکاران روابط عمومی آن است که این امور به تقویت اعتبار و افزایش مشارکت آنان در تصمیم گیری های مدیریت منجر می شود.
سه شنبه، 18 آبان 1395 - 09:20

 اخلاق روابط عمومی اخلاق روابط عمومی
شواهد تجربی نشان می دهد که دست اندرکاران حرفه روابط عمومی که تصمیم گیری ها و توصیه های آنان به مدیران بر شالوده اصول اخلاقی و مسولیت اجتماعی استوار است از امکان بیشتری برای ایفای نقش گسترده تر در تصمیم گیری ها و فعالیت مدیریت برخوردارند.
سه شنبه، 18 آبان 1395 - 08:17

چرا به روبط عمومی نیازمندیم چرا به روبط عمومی نیازمندیم
ماهیت حکومت در عصر حاضر ایجاب می کند گردانندگان امور کشور که قوانین وضع و به مردم خدمت می کنند با مردم کشور حسن ارتباط و تفاهم داشته باشند تا از پشتیبانی کامل آنها برخوردار شوند. میزان موفقیت دولت ها در کارهای خود، بسته به میزان و پشتیبانی و همکاری مردم است.
دوشنبه، 17 آبان 1395 - 11:11

گزارش مطبوعاتی چیست گزارش مطبوعاتی چیست
از آنجا که روابط عمومی ها تامین کننده بخشی از اخبار و مطالب مطبوعات می باشند آشنایی کارشناسان روابط عمومی با ساختار گزارش مطبوعاتی ضروری به نظر می رسد.
شنبه، 15 آبان 1395 - 10:16

تهیه گزارش در روابط عمومی تهیه گزارش در روابط عمومی
روابط عمومی ها در راستای وظیفه اطلاع یابی خود باید اطلاعات پیرامونی راجمع آوری و به تصمیم گیران مؤسسه ارایه کنند. بنابراین روابط عمومی ها در یک فرایند انتقال اطلاعات باید دو نوع گزارش تهیه و تدوین نمایند.
شنبه، 15 آبان 1395 - 08:13

پاسخگویی با تکیه بر نظارت پاسخگویی با تکیه بر نظارت
متاسفانه اکنون به وضوح می‌توان دید که برخی تحرکات فسادآمیزساختارگونه و سازمان یافته در کشور عزیزمان ایران برای احیای تبعیض و نقض عدالت اجتماعی درحال انجام است و هزینه‌های هنگفتی به کشور و ملت تحمیل می کند.
پنجشنبه، 13 آبان 1395 - 08:27

روابط عمومی و برتری سرمایه انسانی بر منابع انسانی روابط عمومی و برتری سرمایه انسانی بر منابع انسانی
آنچه در روابط عمومی می توان به عنوان یک دستآورد مهم یاد کرد این است که به نیروی انسانی نگاه سرمایه ای دارد و ارزش گذاری آن بر اساس ماهیت انسانی نیروی انسانی می باشد.
چهارشنبه، 12 آبان 1395 - 13:49

"کنکاشی در مفهوم" سواد رسانه ای "کنکاشی در مفهوم" سواد رسانه ای
اگر هدف از آموزش درسی به نام ” سواد رسانه ای” را آن دسته از فرایندهای شناختی بدانیم که در تفکر استنباطی و انتقادی مورد استفاده قرار می گیرد، الزاماتی خواهیم یافت که با توجه به برون داد آن، پایبندی علمی و ژرف به رسانه ها را از سوی نگارندگان کتاب ” سواد رسانه ای” باید با دیده نقد جدی نگریست.
سه شنبه، 11 آبان 1395 - 09:28

اطلاع رسانی به شیوه رفع تکلیف اطلاع رسانی به شیوه رفع تکلیف
دانش اطلاع رسانی شیوه های متعددی را برای تولید پیام های اثربخش و مبتنی بر نیاز جامعه معرفی و آموزش می دهد و از کانال های اطلاع رسانی که نقش اتصال دهنده در وقایع جامعه را ایفا می کنند روابط عمومی و رسانه به عنوان دو عنصر جدایی ناپذیر کارکرد قوی تری دارند.
سه شنبه، 11 آبان 1395 - 09:32

دستگاه روابط عمومی نازی‌ها دستگاه روابط عمومی نازی‌ها
رژیم نازی را باید به عنوان جامع‌ترین عملیات روابط عمومی در تاریخ مشاهده و درک کرد. اوائل دهۀ 1920 هیتلر رهبری تبلیغات حزبی کوچک را به عهده گرفت و این نکته به وضوح حائز اهمّیت است که او کار خود را نه به عنوان رهبر بلکه به عنوان مسئول روابط عمومی شروع کرد.
سه شنبه، 11 آبان 1395 - 07:42

کارکرد و اثربخشی ابزارهای ارتباطی کارکرد و اثربخشی ابزارهای ارتباطی
آنچه که همواره در فرایند فعالیت های رسانه‌ای مورد غفلت و بی‌توجهی واقع می‌شود، ارزیابی مستمر از میزان اثربخشی و روند موفقیت یا عدم موفقیت فعالیت ها و ماموریت های رسانه ای و ارتباطی است و آنچه بیشتر در این مقوله بدان توجه می‌شود تنها کمیت و تعدد کارهای صورت گرفته است.
دوشنبه، 10 آبان 1395 - 09:07

پنج صفت اثربخشی ارتباطات میان فردی پنج صفت اثربخشی ارتباطات میان فردی
اثربخشی یک هدف مهم در ارتباطات برنامه ریزی شده است و در ارتباط با اهدافی که برنامه ریزی ارتباطی برای پیکار معین می کند سنجیده می شود. این اهداف باید با هنجارها و ارزش های رایج همگام باشند.
دوشنبه، 10 آبان 1395 - 07:58

چند برداشت از سواد رسانه ای به بهانه فرا رسیدن هفته سواد علمی چند برداشت از سواد رسانه ای به بهانه فرا رسیدن هفته سواد علمی
روزهای31 اکتبر تا 4 نوامبر برابر با 10 تا 14 آبان، در کشورهای زیادی به هفته سواد علمی نام گذاری شده است تا اهمیت آموزش سواد رسانه¬ای به¬ویژه به کودکان و جوانان مورد تاکید قرار گیرد. از این¬رو، تصمیم گرفتم که به این بهانه طی این روزها، یاداشتی در خصوص سواد رسانه ای و آموزش آن بنویسم.
یکشنبه، 9 آبان 1395 - 16:03

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  آشنایی با روابط عمومی و تبلیغات


  روزنامه نگار در نقش آموزگار و پاسدار دمکراسی


  روزنامه نگاری که اعلامیه استقلال آرژانتین را نوشت


  اختراع گرامافون


  قهرمانان پلاسکو


  چگونه از هدر رفتن حجم اینترنت موبایل در شبکه‌های اجتماعی جلوگیری کنیم


  گردهم‌آیی نخبگان در داووس؛ برخی نگران نزول اعتماد عمومی


  پیام تسلیت انجمن متخصصان روابط عمومی در پی شهادت آتش نشانان


  چرا هیتلر سخنران بسیار موفقی بود؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: روابط عمومی هشتمین شغل پر استرس در آمریکا