درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 5 فروردین 1396 - 20:07   

نوروز: پیدایش آن و برخی از رویدادهای این روز

  نوروز: پیدایش آن و برخی از رویدادهای این روز


ادامه ادامه مطلب یک

پیامک های عید نوروز و روابط عمومی

  پیامک های عید نوروز و روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

درباره مراسم نوروز سال 401 پیش از میلاد

  درباره مراسم نوروز سال 401 پیش از میلاد


ادامه ادامه مطلب سه

تاریخچـه هفـت سیـن از گذشتـه تا به امـروز

  تاریخچـه هفـت سیـن از گذشتـه تا به امـروز


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  دیدگاه مدیران و مسئولان/ اهمیت و جایگاه روابط عمومی/ بخش دوم
  پی‌آمدهای مخرب گسترش شبکه‌های اجتماعی
  ابراز نگرانی مکارم شیرازی از "آسیب‌های فضای مجازی"
  10 میان وعده غذایی مفید با 100 کالری
   مسئول روابط عمومی اوقاف استان قم: از رسانه‌های فعال در انتشار اخبار طرح آرامش بهاری تقدیر می‌شود
  دیدگاه مدیران و مسئولان/ روابط عمومی/ بخش اول
  سرانجام قدیمی ترین مجله طنز
  آیفون‌های قرمز ۷ به بازار آمد: جلب ذائقه مشتری و هزینه برای مبارزه با بیماری ایدز
  شرکت اپل از ارزانترین آیپد خود رونمایی کرد
  دردسر گوگل به‌خاطر هم‌نشینی تبلیغات با محتوای افراط‌گرایانه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  مقالات روابط عمومی  

هفت دلیل اهمیت بیش از پیش روابط عمومی هفت دلیل اهمیت بیش از پیش روابط عمومی
در زمان بروز بحران، ما به یاد کتاب Lanny Davis در مورد روزهای حضور او در کاخ سفید به نام "حقیقت برای گفتن: حقیقت را زود بگوئید، همه حقیقت را بگوئید، خودتان حقیقت را بگوئید" می افتیم، که کلمات رمز مهمی برای بقای ماست
سه شنبه، 17 اسفند 1395 - 08:32

ده مهارت سخنرانی موثر و تاثیرگذار ده مهارت سخنرانی موثر و تاثیرگذار
در هنگام سخنرانی، حتما سعی کنید با مخاطبان خود ارتباطی تعاملی برقرار کنید. این موضوع باعث می‌شود احساس دوری کمتری از شنوندگان داشته باشید و همه با پیامی که می‌خواهید منتقل کنید، درگیری ذهنی داشته باشند. بر اساس شرایط، به صورت فردی یا گروهی سوالی مطرح کنید و افراد را به ارائه پاسخ تشویق کنید.
دوشنبه، 16 اسفند 1395 - 07:50

شکل های موفق روابط عمومی شکل های موفق روابط عمومی
روابط عمومی، حرفه ای با درگیری مداوم است. این حرفه به کارگزارانی نیازمند است که با تمرکز مداوم خود را با پیشرفت ها و نظرات جدید بروز نگه دارند. موسسات معتبر فعال در زمینه آموزش آکادمیک، شروعی مناسب برای کارشناسان روابط عمومی فراهم می کنند با این حال هر چه فرد در این شغل رشد کند، باید با آخرین رویدادها در ارتباطات در تماس بوده و از آنها مطلع شود.
یکشنبه، 15 اسفند 1395 - 07:28

هفت روش اثربخشی فعالیت های خبررسانی هفت روش اثربخشی فعالیت های خبررسانی
مهم ترین وظیفه و نقش اساسی و مسائل ارتباطی، انتشار جریان و رویدادهای اجتماعی است. وسایل ارتباط جمعی به عنوان یکی از وظایف اصلی خود، پخش خبر و اطلاع را برعهده دارند. رسالت این وسائل در انتقال سریع، بی طرفانه و آگاهی بخش اخبار و وقایع دنیای ماست.
شنبه، 14 اسفند 1395 - 07:51

بایسته های اخلاقی در روابط عمومی بایسته های اخلاقی در روابط عمومی
بیایید خودمان را در بالاترین استانداردهای صداقت در نظر بگیریم، بدون توجه به اینکه دیگران چه می کنند. این بدان معناست که در تصمیم گیری هایمان شفاف باشیم و صداقت در اولویت کار ما قرار داشته باشد، و آنچنان که آرتور دابلیو پیج اشاره می کند: «حقیقت را بگوئید» و «آن را با عمل ثابت کنید.»
چهارشنبه، 11 اسفند 1395 - 07:51

30 نکته در باب دریافت پوشش از رسانه ها 30 نکته در باب دریافت پوشش از رسانه ها
به یاد داشته باشید در حال حاضر شبکه های اجتماعی اولین جایی است که بسیاری از مردم بخصوص خبرنگاران، با شما و کسب و کارتان آشنا می شوند. همیشه شبکه های اجتماعی را جدی بگیرید و در مورد آنها به روز باشید. به یاد داشته باشید هر چیزی که در شبکه های اجتماعی وارد می شود به طیف وسیعی از مخاطبان خواهد رسید.
پنجشنبه، 5 اسفند 1395 - 19:39

مشکلات و موانع موجود در روابط عمومی ها مشکلات و موانع موجود در روابط عمومی ها
اگر مدیران سازمانی می خواهند هنر مردم داری را تحقق بخشند، لازمه آن به کارگیری مدیران روابط عمومی کاردان، متخصص، بااخلاق و هنرمند در برقراری ارتباط با مخاطبان است.
چهارشنبه، 4 اسفند 1395 - 08:20

پژوهش/ بررسی تاثیر میزان پاسخگویی عمومی بر اعتماد شهروندان به سازمان پژوهش/ بررسی تاثیر میزان پاسخگویی عمومی بر اعتماد شهروندان به سازمان
مفهوم پاسخگویی به یکی از موضوعات مهم در ادبیات حکمرانی بدل گشته است. مسئله پاسخگو نگه داشتن سیاست مداران و مدیران دولتی در محیط جدید حکمرانی، جایی که ابزارهای سنتی کنترل دولت به طور کامل به کار گرفته نشده‌اند به شناخت وسیعی نیاز پیدا کرده است.
سه شنبه، 3 اسفند 1395 - 13:47

فرایند خلاقیت فرایند خلاقیت
نکته مهم در خلاقیت، توجه به فرایند شکل گیری راه حل های خلاق مسائل و گام هایی که در این فرایند برداشته می شود، است. والاس برای خلاقیت چهار مرحله قایل شده است که عبارتند از:
سه شنبه، 3 اسفند 1395 - 10:07

روابط عمومی دولتی در هند روابط عمومی دولتی در هند
روابط عمومی دولتی هرگز به عنوان یک فرآیند مستمر مورد ملاحظه قرار نگرفت، و تنها فعالیت‌های گوناگون غیر مرتبط با روابط عمومی حرفه‌ای به سازمان روابط عمومی واگذار شد.
سه شنبه، 3 اسفند 1395 - 07:34

شش اصل روابط عمومی که متخصصین نمی توانند فراموش کنند شش اصل روابط عمومی که متخصصین نمی توانند فراموش کنند
هر گونه طرح ارتباطی و یا روابط عمومی باید در نهایت به دستیابی به اهداف تجاری یک شرکت کمک کند. اگر این چنین نباشد، پس بنابراین احتمالا دلیل خوبی برای شروع آن وجود نخواهد داشت.
دوشنبه، 2 اسفند 1395 - 11:01

نقش رسانه های اجتماعی در کارآفرینی سازمانی روابط عمومی نقش رسانه های اجتماعی در کارآفرینی سازمانی روابط عمومی
در دنیای روابط عمومی، تفکر رو به جلو، برای اکثر زمینه های کاری امری بنیادی است، همانطور که هدف نهایی هر سازمان رضایت ذی نفعان (داخلی و خارجی سازمان) است که با استراتژی‌های نوآورانه‌ی روابط عمومی ایفای نقش می کنند.
یکشنبه، 1 اسفند 1395 - 08:17

خروج تبلیغات و روابط عمومی از دایره اصول خروج تبلیغات و روابط عمومی از دایره اصول
برای نخستین بار، نهم نوامبر 2008 استیو کرافت گزارشگر اینوستیگیتیو شبکه تلویزیونی «سی بی اس» آمریکا، در مجله مصوّر این شبکه گوشه ای ازخروج روابط عمومی از دایره اصول و تعاریف مربوط را آشگار ساخت و راز انتخاب شگفت انگیز «بارک اوباما» و کارها و شگرد تیم روابط عمومی اورا برملا ساخت.
سه شنبه، 26 بهمن 1395 - 11:10

نتایج یک پژوهش: چگونه می توان ارتباط پیامی برقرار کرد؟ نتایج یک پژوهش: چگونه می توان ارتباط پیامی برقرار کرد؟
با افزایش دانش در زمینه ارتباط اقناعی، متخصصان روابط عمومی می توانند ارتباط پیامی با افراد مورد نظر خود را برای دستیابی به خروجی رفتاری مدنظرشان، به شکلی بهتر و موثرتر یاد بگیرند.
شنبه، 30 بهمن 1395 - 08:02

نقش کارگزاران روابط عمومی برای حفاظت از مدیریت تصویر آنلاین نقش کارگزاران روابط عمومی برای حفاظت از مدیریت تصویر آنلاین
با توجه به پیچیدگی های مدیریت تصویر آنلاین، برای کارگزاران روابط عمومی مهم است بدانند که استراتژی های آن ها به طور مستقیم، هر دو بحث قدرت و دوام یک علامت تجاری را تحت تاثیر قرار می دهد.
پنجشنبه، 5 اسفند 1395 - 07:42

بررسی نقش روابط عمومی در فرآیند مذاکره و همکاری های بین المللی بررسی نقش روابط عمومی در فرآیند مذاکره و همکاری های بین المللی
روابط عمومی بین المللی را "تلاش برنامه ریزی شده و سازمان یافته یک شرکت"، مؤسسه یا حکومت برای ایجاد روابط متقابل سودمند با سایر ملل و مخاطبان آن، تعریف کرد. این گونه روابط عمومی از میزبانی ساده تا ارتقای روابط و دیپلماتیک و روابط بلند مدت و استراتژیک را در برمی‌گیرد.
چهارشنبه، 20 بهمن 1395 - 08:04

روابط عمومی بدون محدودیت و تعهد روابط عمومی بدون محدودیت و تعهد
مدیران ارشد نتایج روابط عمومی قابل ارزیابی را می خواهند و روابط عمومی ها به دنبال ارائه آنها هستند. عدم ارتباط گزارش ارایه شده آن بود که مدیران و رهبران روابط عمومی اطلاعات کافی در مورد تحقیقات نداشتند و مدیرانی که باید گزارشات به آنها ارائه می شد اطلاع کافی در مورد روابط عمومی نداشتند تا آنها را راهنمایی کنند.
سه شنبه، 19 بهمن 1395 - 08:05

گفتگو و به اشتراک گذاری: روش جدید اطلاع رسانی گفتگو و به اشتراک گذاری: روش جدید اطلاع رسانی
واقعیت آن است که فعالیت های های مردان و زنان در شبکه های مختلف اجتماعی و پیام رسان های موبایلی که واکنش دولت را هم به همراه داشت، بیانگر این قدرت است: قدرت دموکراسی. قدرت مردم.
چهارشنبه، 13 بهمن 1395 - 10:00

هنر فرصت و نقش روابط عمومی هنر فرصت و نقش روابط عمومی
«هنر فرصت» در حالی یک حالت کارآفرینانه ایجاد می‌کند که تلاش می‌کند تا شرکت‌ شما را به سوی چشم‌اندازی هدایت کند که شامل ایجاد ارزش برای مشتری، شرکت و اکوسیستم کسب‌وکار می‌شود.
چهارشنبه، 13 بهمن 1395 - 08:08

پای لنگ اخلاق، اعتماد و صداقت در روابط عمومی پای لنگ اخلاق، اعتماد و صداقت در روابط عمومی
می توانیم ارزش صداقت و درستی را در مواجهه و برخورد با عموم مردم درک کنیم. از طریق روابط روشن و درست می توانیم به تقویت روابط ادامه دهیم، اعتماد عموم مردم را بدست بیاوریم و اهمیت صداقت در روابط را تقویت کنیم.
یکشنبه، 10 بهمن 1395 - 07:56

نقش روابط عمومی در مدیریت و ارتباطات ریسک شهرت نقش روابط عمومی در مدیریت و ارتباطات ریسک شهرت
درباره این که چرا کارگزاران روابط عمومی باید به ارتباطات ریسک بپردازند بحثی وجود ندارد. در غیر این صورت این وظیفه بر عهده مدیرانی که مسئول این حوزه هستند یا مشاوران آن ها خواهد بود؟
جمعه، 8 بهمن 1395 - 19:43

چگونه فیس بوک نیاز به پرداخت به روابط عمومی را کاهش داده است چگونه فیس بوک نیاز به پرداخت به روابط عمومی را کاهش داده است
متخصصان روابط عمومی هنوز هم می توانند زنده بمانند و رشد نمایند، به شرط آن که چیزی بیشتر از خدمات جایگذاری به مشتریان خود ارائه نمایند. با توجه به این که بسیاری از آن ها بازاریابان خلاق و باهوشی نیز هستند.
سه شنبه، 5 بهمن 1395 - 08:03

بازاریابی محتـوا بازاریابی محتـوا
«موسسه بازاریابی محتوا» (Content Marketing Institute) سایتی است که به‌صورت آنلاین هرگونه اطلاعاتی مرتبط با بازاریابی محتوا را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد. در صفحه اینترنتی این موسسه آمده: «بازاریابی محتوا، روشی از بازاریابی است که در آن سازمان، به‌منظور جذب و دستیابی به مخاطبان، محتوایی ارزشمند، متناسب با شرایط (شامل فرهنگ، علایق مخاطب و...) به صورتی مستمر ایجاد و منتشر می‌کند، با این هدف که اعمال مشتریان تبدیل به رفتاری سودبخش برای سازمان شود.»
یکشنبه، 19 دی 1395 - 15:38

محتویات ویدیویی محتویات ویدیویی
محتویات ویدیویی یکی از اولویت‌های اصلی برای فیسبوک به حساب می‌آیند و در همین راستا به احتمال زیاد شاهد اضافه‌شدن قابلیت‌های جدید با محوریت ویدیوهای 360 درجه، بویژه نمونه‌های سازگار با Oculus Rift خواهیم بود. نرم‌افزار رسمی ویژه کنفرانس شرکت فیسبوک به‌طور فهرست‌وار به ارائه دو راهکار ویژه که با استفاده از آن، توسعه‌دهندگان می‌توانند فرمت‌های ویدیویی را به‌منظور سازگاری هرچه بیشتر با تکنولوژی واقعیت مجازی بهینه‌سازی کنند و در نهایت آن را در برنامه مورد نظر خود به‌کار گیرند اشاره کرده است.
یکشنبه، 19 دی 1395 - 14:35

فـن آوری و محتــوا فـن آوری و محتــوا
اینترنت واقعا نعمت بزرگی است! یکی از بهترین و تاثیرگذارترین ابزارهای موجود در جهان برای برقراری ارتباط و تولید  محتوا و همچنین مطالعه نظرات و مطالب منتشر شده از سوی دیگر کاربران از جمله ویژگی هایی است که اینترنت در اختیار ما قرار می دهد.
شنبه، 18 دی 1395 - 10:30

تولید محتوای اثربخش، نیاز امروز روابط عمومی ها تولید محتوای اثربخش، نیاز امروز روابط عمومی ها
امروزه واحدهای روابط عمومی بیش از هر دوره ای به مدد توسعه تکنولوژی های نوین ارتباطی از ابزارهای مختلف و قدرتمند اطلاع رسانی بهره مند شده اند که در حداقل زمان ممکن پیام های شان را به انبوه بی شماری از مخاطب انتقال می دهند. از سویی دیگر مخاطبان نیز در لحظه، قادر به دریافت پیام ها می باشند و می توانند به صورت تعاملی بازخورد و خواسته و نظرات شان را ارائه دهند.
یکشنبه، 19 دی 1395 - 09:25

بزرگ ترین بحران های روابط عمومی در سال 2016 بزرگ ترین بحران های روابط عمومی در سال 2016
با اینکه در اوایل سال 2017 به سر می بریم، بحران های مهمی در حوزه روابط عمومی در اخبار مشاهده می کنیم. در اینجا چند نمونه برای مثال بیان شده که انتظار داریم در آنها لحظه ای درنگ کنید و اینکه چگونه پاسخ هر نام تجاری درک ما از مسائل را تحت تأثیر قرار می دهد.
سه شنبه، 7 دی 1395 - 14:25

 نقش یک برنامه موثر و موفقیت آمیز روابط عمومی در هدایت ارزش نشان تجاری نقش یک برنامه موثر و موفقیت آمیز روابط عمومی در هدایت ارزش نشان تجاری
مزیتی که روابط عمومی برای ارتباطات بی نقص و مؤثر بازاریابی به همراه دارد، ظرفیت ارائه پیام های بسیار مؤثر و طبقه بندی شده به مخاطبان مورد نظر در خلال اوقات راهبردی است که فرصت های مناسب برای طرح مؤثر نشان صنفی وجود دارد.
دوشنبه، 29 آذر 1395 - 07:10

روابط عمومی سرمایه ارزشمند روابط عمومی سرمایه ارزشمند
از آنجایی که روابط عمومی به عنوان یک اصل، همواره در مرکز ارتباطات مؤثر پیام های راهبردی نسبت به تمام مخاطبان مهم قرار دارد، در تشریح توان نشان تجاری می تواند از ارزش بسیار بالایی برخوردار باشد و از سویی می تواند ارتباطاتی را که از بار معنایی بهره مند هستند، به فعالیت های بی نقص و موثر تبدیل کند.
یکشنبه، 28 آذر 1395 - 07:09

اهداف روابط عمومی در آموزش رسانه ای اهداف روابط عمومی در آموزش رسانه ای
در دهه­ های اخیر، تغییری در تمرکز بر آموزش رسانه صورت گرفته است تا استراتژی­ های مختلف را در بر گیرد و فن­آوری ­های در حال تغییر را مورد توجه قرار دهد. این مقاله تغییرات ایجاد شده در اهداف اصلی این برنامه­ ها را پیگیری می­ کند و شامل مصاحبه­ هایی با مربیان آموزش رسانه است.
یکشنبه، 14 آذر 1395 - 07:50

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ابراز نگرانی مکارم شیرازی از "آسیب‌های فضای مجازی"


  پی‌آمدهای مخرب گسترش شبکه‌های اجتماعی


  دیدگاه مدیران و مسئولان/ اهمیت و جایگاه روابط عمومی/ بخش دوم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله دومین همایش ملی زن و روابط‌عمومی