درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1397 - 21:34   

فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

حسن خسروی گزینه مطرح معاونت منابع انسانی شهرداری تهران شد

  حسن خسروی گزینه مطرح معاونت منابع انسانی شهرداری تهران شد


ادامه ادامه مطلب دو

تقدیر گوگل از مخترع صفحه گرامافون

  تقدیر گوگل از مخترع صفحه گرامافون


ادامه ادامه مطلب سه

نقش توییتر در انتشار اخبار دروغ

  نقش توییتر در انتشار اخبار دروغ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط عمومی تنها واحدی که در سازمانها به فراموشی سپرده شده اند
  حسن خسروی گزینه مطرح معاونت منابع انسانی شهرداری تهران شد
  استاندار اردبیل: کارآمدی روابط عمومی ها عملکرد دولت را بهتر نشان می دهد
  نایب رئیس اتاق بازرگانی شیراز: فعالیت روابط عمومی با کار تبلیغاتی متفاوت است
  خلاقیت روابط عمومی موجب اثربخشی بیشتر اقدامات می‎شود
  مدیریت به سبک روابط عمومی
  تقدیر از عملکرد بانک ملی ایران برای ایجاد شفافیت در معاملات دولتی
  انتقاد امام جمعه تبریز از روابط عمومی‌های متملق
  در همایش مدیران روابط عمومی مازندران عنوان شد: فقط از روابط عمومی‌ها تبلیغ خواسته‌ایم
  11 مهارت اساسی یک ارتباط موفق
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  مقالات روابط عمومی  

رویکردهای روابط عمومی کارآمد رویکردهای روابط عمومی کارآمد
کار کردن برای کارکنان در یک سازمان، بدون همراهی و همگامی کارکنان به بار نخواهد نشست، همراه کردن کارکنان، جلب مشارکت و اعتماد آنان برای پیشرفت های مادی و معنوی سازمان از جمله وظایف و کارکردهای اساسی روابط عمومی است.
پنجشنبه، 20 اردیبهشت 1397 - 02:09

پنج راه برای احیای روابط عمومی پنج راه برای احیای روابط عمومی
چیزی که در صنعت روابط عمومی الهام بخش است این است که اشتباهات و درس ها تنها چالش هایی برای غلبه بر یادگیری از آنهاست. احیای واقعی از نگاه کاملا نو و متفاوت به روشی است که کارها را انجام می دهیم.
سه شنبه، 18 اردیبهشت 1397 - 15:04

سخنی در باب گردشگری و صنعت توریسم - نگاهی تطبیقی با محوریت ایران  سخنی در باب گردشگری و صنعت توریسم - نگاهی تطبیقی با محوریت ایران
اخیرا شنیده ام که برخی دولتمردان مرتبط با حوزه مناطق آزاد گفته اند که باید برای توسعه و رونق مناطق آزاد کاری کرد و تحولاتی در زمینه قوانین و مقررات آنها داشت ؟!؟!. خوب شما نگاه کنید به برخی کشورها که در زمینه صنعت توریسم در دو دهه گذشته گامهایی بلند برداشته اند .
پنجشنبه، 30 فروردین 1397 - 01:31

با ناراحت کردن مخاطبان خود چطور می‌توانید بر قدرت قانع کنندگی خود بیفزایید؟ با ناراحت کردن مخاطبان خود چطور می‌توانید بر قدرت قانع کنندگی خود بیفزایید؟
نفوذ اجتماعی می‌تواند تأثیری عظیم بر زندگی کاری شما داشته باشد. اضافه بر جلب مشتری برای محصولات پرفروش شما با آماری چشمگیر که محبوبیت آنها را نشان می‌دهد به خاطر داشته باشید که همیشه از مشتریان و ارباب رجوع راضی خود تقاضای اظهار نظر نمایید که می‌تواند اثرات مطلوبی داشته باشد.
سه شنبه، 4 دی 1397 - 19:23

تعهد روابط عمومی تعهد روابط عمومی
تعهد روابط عمومی در واقع بسط و تعمیمی از همان جایگاه یابی یک سازمان است. اگر به جایگاه‌یابی به عنوان زمین حاصلخیزی می نگرید که به یک برند اجازه می دهد تا جوانه بزند، رشد کند و به موفقیت دست پیدا کند؛ تعهد در واقع "فلسفه" و "میوه" روابط عمومی است – در واقع مزیت محسوسی است که باعث می شود تا یک خدمت مطلوب و مورد پسند باشد.
شنبه، 25 اسفند 1397 - 23:30

پنج دی جایگاه یابی در روابط عمومی پنج دی جایگاه یابی در روابط عمومی
جایگاه یابی از طریق توسعه یک خدمت و یک آمیخته روابط عمومی به صورتی محقق می‌شود که این مجموعه و به اصطلاح صورت فلکی را در جای مشخص و خاصی در ذهن مخاطبان مختلف قرار دهد. رویکردهای جایگاه یابی اصولا یک یا چند شکل مختلف به خود می گیرند:
یکشنبه، 26 اسفند 1397 - 12:29

آشنایی با روابط عمومی آشنایی با روابط عمومی
اصطلاح روابط عمومی که اکنون ما به کار می بریم ترجمه کلمه به کلمه اصطلاح انگلیسی (public relations) است. این اصطلاح در ایران برای نخستین بار در شرکت نفت به کار گرفته شد و سازمان ها و موسسات دیگر گشورمان سال ها پس از شرکت نفت شروع به ایجاد واحدی بنام روابط عمومی در تشکیلات خود نمودند.
جمعه، 27 شهریور 1394 - 21:24

هم اندیشی/ افکار عمومی؛‌ اطلاع رسانی و روابط عمومی هم اندیشی/ افکار عمومی؛‌ اطلاع رسانی و روابط عمومی
در نوع اول سیاست مدار نیازمند نگاه مثبت افکار عمومی است و در غیر این صورت ان را محو و کمرنگ می سازد لذا سرکوب اغاز می شود. در نوع دوم ارتباطگر سیاسی هرچند نیازمند توجه مثبت افکار عمومی است ولی سعی می کند در صورت مخالفت ان؛ با استفاده از ابزارها و تمهیدات ارتباط ان را بسازد و یا نوک پیکان مخالفتش را به جهت دیگر منحرف سازد.
سه شنبه، 4 دی 1397 - 19:47

پاسخگویی، رسالت نخست روابط عمومی‌هاست پاسخگویی، رسالت نخست روابط عمومی‌هاست
آگاهی حق است، دانستن لازمه زندگی اجتماعی است و زندگی اجتماعی بدون آگاهی و تفکر همه جانبه مردم در زمینه‌های مختلف و به شکل بهینه و مطلوب ممکن نخواهد بود.
جمعه، 3 فروردین 1397 - 00:48

در مهمانی پایان سال شرکت‌ها چگونه باید رفتار کرد؟ در مهمانی پایان سال شرکت‌ها چگونه باید رفتار کرد؟
اکنون در زمانی هستیم که اغلب شرکت‌ها برای ورود به سال نو خورشیدی جشن‌هایی را تدارک دیده‌اند و از کارمندان خود دعوت می‌کنند تا ساعاتی را در کنار هم و فارغ از مسایل کاری به گپ سپری کنند. از این‌رو شاید خالی از لطف نباشد تا برخی از آداب حرفه‌ای شرکت در چنین مناسبت‌هایی را بیاموزید و همیشه در کنج ذهنتان آنها را داشته باشید.
جمعه، 25 اسفند 1396 - 23:21

97: سال نوآوری و رشد و شکوفایی 97: سال نوآوری و رشد و شکوفایی
ایده‌های بزرگ غالبا در پی تجربیات جدید به سراغ افراد می‌آیند. پس ترتیبی دهید تا در فواصل زمانی کوتاه، کلاس‌هایی با حضور اساتید و صاحب‌نظران حوزه خلاقیت و نوآوری آن هم در محیط خارج از شرکت یا سازمان، مثلا در طبیعت و فضای باز برگزار شود.
چهارشنبه، 11 فروردین 1395 - 12:03

روابط عمومی مقاله ای روابط عمومی مقاله ای
روابط عمومی مقاله ای شامل نگارش و انتشار محتوا برای انتشار در وبسایت، وبلاگ، رسانه های جدید یا مجلات مختلف می شد.
سه شنبه، 14 اسفند 1397 - 15:36

اتاق شیشه ‏ای غریبِ قریب در باغ مدیریت کشور... اتاق شیشه ‏ای غریبِ قریب در باغ مدیریت کشور...
ایجاد اتاق شیشه ‏ای مدیران جز با آیینه‏ ای شفاف و هنرمندی روابط عمومی و جریان پویای ارتباطات فراگیر ممکن نیست. شفافیت در عملکرد حرفه ‏ای و جلب اعتماد عمومی یکی از اصول اساسی در زندگی حرفه ‏ای امروز است؛ اتاق شیشه ‏ای در مقابل اتاق فولادی مطرح شده است.
یکشنبه، 13 اسفند 1396 - 08:17

آنچه در سال 2018 برای روابط عمومی ها الزامیست آنچه در سال 2018 برای روابط عمومی ها الزامیست
روابط عمومی ها می بایست ابزارهایی که بیشتر در بین مردم عمومیت دارد اعم از فیس بوک، گوگل و (تلگرام) را به عنوان عمومی ترین ابزارهای در دسترس مردم شناسایی و براساس آنها برای توسعه و اجرای اهداف خود برنامه ریزی کنند.
شنبه، 12 اسفند 1396 - 15:10

روابط عمومی ویدئویی روابط عمومی ویدئویی
اگر هنوز روابط عمومی ها به طور کامل و همه جانبه از قابلیت های این شبکه استفاده نمی کنند، وقت را بیشتر تلف نکنند و دست به کار شوند!!!
چهارشنبه، 1 فروردین 1397 - 12:31

اقناع و تبلیع اقناع و تبلیع
مخاطبان می­ توانند در برابر ارتباط اقناعی و تبلیغی که در پیش است به وسیله پیش ­بینی­ ها و پیشگیری­ هایی مقاوم شوند و این پیش­ بینی و پیشگیری می­ تواند از طریق تثبیت و تحکیم عقاید کنونی و تقویت ارزش­های فردی و گروهی مورد نظر فرد باشد.
سه شنبه، 1 اسفند 1396 - 09:25

ارتباطات الکترونیکی و روابط بین المللی ارتباطات الکترونیکی و روابط بین المللی
رواج و فراگیر شدن ارتباطات الکترونیکی در سطح جهانی علاوه بر تحولات مثبتی که در پی داشته است، باعث برخی سوتعبیرها نیز در روابط عمومی گشته است. در اعماق تصاویر و پیام های فراگیری که بسیاری از افراد از طریق آن ارتباط برقرار می کنند، الگوهای رفتاری ای وجود دارند که به این زودی ها تغییر نخواهند کرد.
شنبه، 5 اسفند 1396 - 09:40

افکار عمومی چیست؟ افکار عمومی چیست؟
امروزه مشخص شده است که افکار عمومی، بسیاری از رفتارها و مناسبت ها را شکل می دهد و بررسی محتوای افکار عمومی که ریشه در دین، مذهب، سنت، عادت ها، رسوم، حقوق و اخلاقیات دارد، کاری بسیار ضروری است.
دوشنبه، 30 بهمن 1396 - 09:02

روابط عمومی چگونه به وجود آمد روابط عمومی چگونه به وجود آمد
مردم را به حساب آوردن و اخبار و اطلاعات و افکار تازه را صحیح و دقیق در اختیار آن­ها گذاشتن لازمه­ یک جامعه آزاد و دموکراتیک است. جلب عقیده و اطمینان مردم نیز سروکار با روان­شنادسی فردی و اجتماعی دارد، یعنی پایه­ ی این کار بر وقوف و اطلاع کامل بر طرز تفکر و روحیه فردی و روحیه­ ی اجتماعی افراد هر جامعه استوار می­ باشد.
یکشنبه، 29 بهمن 1396 - 09:30

الگوهای اصلی تحقیق در روابط عمومی الگوهای اصلی تحقیق در روابط عمومی
در روابط عمومی¬ها، پژوهشگران نیاز دارند شیوه خود را برای استفاده زیاد از تحقیق پیمایشی تغییر دهند و به سوی یک اعتماد بیشتر به روش¬های دیگر، به خصوص روش مشاهده¬ای حرکت کنند.
شنبه، 28 بهمن 1396 - 09:00

خروج تبلیغات و روابط عمومی از دایره اصول خروج تبلیغات و روابط عمومی از دایره اصول
برای نخستین بار، نهم نوامبر 2008 استیو کرافت گزارشگر اینوستیگیتیو شبکه تلویزیونی «سی بی اس» آمریکا، در مجله مصوّر این شبکه گوشه ای ازخروج روابط عمومی از دایره اصول و تعاریف مربوط را آشگار ساخت و راز انتخاب شگفت انگیز «بارک اوباما» و کارها و شگرد تیم روابط عمومی اورا برملا ساخت.
سه شنبه، 26 بهمن 1395 - 11:10

جایگاه روابط عمومی در دانشگاه جایگاه روابط عمومی در دانشگاه
به وجود آمدن ارتباطات مستمر و متقابل بین دانشگاه و فعالیت­های آن با افکار عمومی و ایجاد تبادل نظر و همگونی در این زمینه، نقش بسیار مهمی در توسعه فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و صنعتی ایفا می­ کند و از اینرو، روابط عمومی و فعالیت­ های آن جایگاه ویژه ­ای به خود اختصاص می­ دهد.
یکشنبه، 22 بهمن 1396 - 19:38

نگاهی به توسعه و نقش روابط عمومی و ارتباطات نگاهی به توسعه و نقش روابط عمومی و ارتباطات
روابط عمومی نیز از طریق اقناع مردم و ارایه اطلاعات بیشتر و کامل تر به افکار عمومی مردم را به مشارکت بیشتر ترغیب می کند، چرا که هر چه اطلاعات بیشتر باشد علاقه مردم به مشارکت نیز بیشتر می شود.
سه شنبه، 24 بهمن 1396 - 08:02

مسئولیت اجتماعی بنگاه ها مسئولیت اجتماعی بنگاه ها
بحث مسولیت اجتماعی بنگاه ها یکی از چالش های مهم منابع انسانی چه ازدیدگاه غرب و چه از دیدگاه ایدئلوژیک است و امروزه کشورها به دنبال راهی هستند تا از طریق آن مسئولیت­پذیری نهادها را در مقابل هم افزایش دهند تا به اهداف خود برسند.
شنبه، 21 بهمن 1396 - 10:57

روابط عمومی مخاطب‌محور روابط عمومی مخاطب‌محور
مدیر روابط عمومی باید با این روش‌ها آشنا و به آن‌ها مسلط باشد و بعد تکنیک‌ها و تاکتیک‌های متفاوت را به کار بگیرد چون هر سازمان مخاطبان خاص خود را دارد. لذا تنظیم پیام‌ها باید به شکلی باشد که با مخاطب ارتباط موثر برقرار کند و مخاطب آن را ببیند و بشناسد و بفهمد و بپذیرد و حمایت کند.
شنبه، 21 بهمن 1396 - 08:13

رهبری، توانمندسازی و هدایت منابع انسانی با رویکرد روابط عمومی رهبری، توانمندسازی و هدایت منابع انسانی با رویکرد روابط عمومی
اگر کارگزاران روابط عمومی که کار عمده آنان ارتباط گری است خود را در پارادایم و قالب رهبری قرار دهند بنظر می رسد که این خود یک میان بر باشد برای رسیدن به موفقیت های بزرگ در این حرفۀ خطیر که منحصراً مبادله احساس و اندیشه با انسان هاست.
چهارشنبه، 18 بهمن 1396 - 10:54

نقش رسانه در تحقق اقتصاد مقاومتی با محوریت ارتقا سواد رسانه ای نقش رسانه در تحقق اقتصاد مقاومتی با محوریت ارتقا سواد رسانه ای
شفافیت به این معناست که حکومت قابل ارزیابی باشد و بدون داشتن اطلاعات، حکومت غیر قابل ارزیابی است.
چهارشنبه، 18 بهمن 1396 - 10:40

چالش های متخصصان روابط عمومی چالش های متخصصان روابط عمومی
پویایی شناسی اعتماد- که احتمالا ضروری ترین جز در حرفه روابط عمومی می باشد- امروزه به طور اساسی تغییر کرده است. نسل جدید کامپیوتری انصاف بیشتری در خرد جمعی از جمعیت آنلاین، مانند آن چه در بلاگ های گروهی، و مباحثات آنلاین، پیدا می شود نسبت به اصوات ایزوله در رسانه سنتی، دارند.
چهارشنبه، 18 بهمن 1396 - 08:07

نقش روابط عمومی در فرآیند جهانی شدن نقش روابط عمومی در فرآیند جهانی شدن
روابط عمومی ها بزرگترین ابزار تصمیم گیری و تصمیم سازی هستند پس بنابراین اگر می خواهید از یک چنین ابزاری خوب استفاده بکنید بهترین ها را باید به این کار بگمارید.
دوشنبه، 16 بهمن 1396 - 08:16

متن های شنیداری در روابط عمومی متن های شنیداری در روابط عمومی
متن های شنیداری انواعی دارد که از آن جمله می توان به متن های سخنرانی، معرفی نامه ها، بیانیه های خبری ویدیویی، اعلامیه های خدمات عمومی و فیلمنامه ها اشاره کرد. از آنجا که مردم کمتر می خوانند و بیشتر می شنوند و می بینند، نوشتن متن های شنیداری برای کارشناس روابط عمومی از اهمیت خاصی برخوردار است.
یکشنبه، 15 بهمن 1396 - 08:01

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  معرفی سالنامه تخصصی روابط عمومی ایران (1397)


  زمانی که بزرگترین شبکه سراسری خبر و توزیع در یک کشور آسیایی، در ایران تکمیل شد


  گذری و نظری بر سالنامه تخصصی روابط عمومی ایران


  "رهگذر" سرپرست جدید روابط عمومی شرکت توسعه شد


  نقش روابط عمومی در تنظیم و بهبود ارتباطات سازمانی


  شرکت گوگل چطور با استفاده از اطلاعاتی که از خودتان کسب کرده، آینده را به شما می فروشد


  نشست مدیرعامل با اداره کل روابط عمومی بانک توسعه تعاون به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی


  آیا بازدید روزانه ایرانیان از تلگرام دو برابر شد؟


  هنگام خواب با موبایل و فضای مجازی نباشید


  حسن خسروی گزینه مطرح معاونت منابع انسانی شهرداری تهران شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی