درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 7 اردیبهشت 1396 - 15:26   

گزارشگری علمی و بی طرفانه

  گزارشگری علمی و بی طرفانه


ادامه ادامه مطلب یک

موسس ویکی‌پدیا ویکی‌تریبون را راه‌اندازی می کند

  موسس ویکی‌پدیا ویکی‌تریبون را راه‌اندازی می کند


ادامه ادامه مطلب دو

پرچمدار جدید سامسونگ چگونه است؟

  پرچمدار جدید سامسونگ چگونه است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان مقاله چهاردهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران

  فراخوان مقاله چهاردهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پرچمدار جدید سامسونگ چگونه است؟
  یونایتد ایرلاینز ۱۰ هزار دلار به مسافران برای واگذاری صندلی می‌دهد
  سامسونگ
  آشنایی با روابط عمومی
  آشنایی با روابط عمومی و تبلیغات
  سرنوشت VOLKISCHER BEOBACHTER ، روزنامه حزب ناسیونال سوسیالست آلمان
  گزارشگری علمی و بی طرفانه
  شش راهکار برای تربیت نیروی انسانی کارآمد
  تعداد کارکنان شرکت آمازون به نیم میلیون می‌رسد؛ کارآفرین یا قاتل کار؟
  مدیر روابط‌عمومی بانک صادرات ایران منصوب شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  مقالات روابط عمومی  

پنج نکته مهم که در ارتباط با صنعت روابط عمومی باید بدانید پنج نکته مهم که در ارتباط با صنعت روابط عمومی باید بدانید
صنعت روابط عمومی فرآیند برقراری ارتباطات استراتژیک و ایجاد روابط سودمند متقابل بین سازمان و عموم مردم است.
چهارشنبه، 30 فروردین 1396 - 11:02

مقاله/ نقش روابط عمومی در رشد تولید ملی و ایجاد اشتغال مقاله/ نقش روابط عمومی در رشد تولید ملی و ایجاد اشتغال
دست اندرکاران و ارتباط گران به ویژه روابط عمومی ‏ها بویژه در مراکز متولی مرتبط با حوزه های دانش بنیان، تولید، اقتصاد، کشاورزی، صنعت، دام و طیور، گردشگری و آموزشی و سایر رشته ها می بایست فضای پویا و با نشاط اجتماعی را فراهم کنند و از ظرفیت همه اقشار مردم بویژه نخبگان و مخاطبین استفاده کنند تا منجر به خلاقیت و نوآوری، توسعه کارآفرینی با تکیه بر اقتصاد مقاومتی شوند.
دوشنبه، 28 فروردین 1396 - 08:07

یک روش عالی روابط عمومی بی تو بی: اطلاعیه های مطبوعاتی یک روش عالی روابط عمومی بی تو بی: اطلاعیه های مطبوعاتی
اطلاعیه های مطبوعاتی چگونه منجر به افزایش کیفیت جذب مخاطب هدفمند می شوند؟ سه دلیل عمده وجود دارد که اطلاعیه های مطبوعاتی را برای فرایند جذب مخاطب هدفمند ایده آل نموده است. دلیل اول، قدرت و اعتبار آن هاست.
یکشنبه، 20 فروردین 1396 - 08:31

یک روش عالی روابط عمومی بی تو بی: سخنرانی های رسمی در مورد صنعت تان یک روش عالی روابط عمومی بی تو بی: سخنرانی های رسمی در مورد صنعت تان
سخنرانی های رسمی انواع مختلفی از شکل و اندازه دارند، از تجمعات کوچک محلی کسب و کار گرفته تا کنفرانس های بزرگ تلویزیونی از نوع سخنرانی های TED. به منظور فرایند جذب مخاطب هدفمند، هدف تبدیل شدن به یک سخنران در یک رویداد خاص در صنعت شماست.
شنبه، 19 فروردین 1396 - 08:36

 ضرورت آینده پژوهی و نگاه به آینده به عنوان نقش برجسته روابط عمومی نوین ضرورت آینده پژوهی و نگاه به آینده به عنوان نقش برجسته روابط عمومی نوین
روابط عمومی ها به عنوان وجدان بیدار جامعه و کسانی که در تصمیم گیری های سازمان موثر هستند باید با بصیرت و بینش, بی اخلاقی ها و عملکرد های نادرست را به گونه ای شایسته مطرح کنند و برای رفع آن اهتمام ورزند از جمله ارزش های اخلاقی قابل تامل در روابط عمومی می توان به مسئولیت پذیری, انصاف, بی طرفی، شرافت مندی, عزت نفس و سعه صدر و غیره اشاره داشت.
چهارشنبه، 16 فروردین 1396 - 09:54

۵ نکته مهم در ارتباط با فعالیت‌های بخش روابط عمومی ۵ نکته مهم در ارتباط با فعالیت‌های بخش روابط عمومی
متاسفانه بسیاری از صاحبان کسب و کار به اهمیت وجود بخش روابط عمومی و فعالیت‌های آن در کسب و کار خود توجهی نمی‌کنند. اما این نکته را نباید فراموش کرد که فعالیت‌های بخش روابط عمومی تاثیر شگفت‌انگیزی بر رشد و توسعه‌ کسب و کارها و تسهیل فرآیند بازاریابی آن‌ها دارد.
چهارشنبه، 16 فروردین 1396 - 00:25

 کاربرد اوراق سفید در روابط عمومی کاربرد اوراق سفید در روابط عمومی
"یک گزارش متقاعدکننده، معتبر و عمیق در مورد یک موضوع خاص که یک مشکل را معرفی می کند و یک راه حل برای آن ارائه می نماید" بنابراین به طور کلی، اوراق سفید به معنای آموزش به مخاطبان در مورد مسائلی است که با آن مواجه هستند و ارائه راه های حل و فصل آن ها.
سه شنبه، 15 فروردین 1396 - 07:43

وظایف مدیر روابط عمومی ماهر در عصر بازاریابی دیجیتال وظایف مدیر روابط عمومی ماهر در عصر بازاریابی دیجیتال
یک مدیر روابط عمومی ماهر به کمک روش‌های خلاقانه و جدید می‌تواند با هر فعالیت خود افراد بیشتری را تحت تاثیر قرار دهد. در ادامه این مطلب ۸ مورد از مهمترین روش‌های جدیدی که یک مدیر روابط عمومی حرفه‌ای باید با آن‌ها آشنا باشند را مورد بررسی قرار می‌دهیم.
جمعه، 11 فروردین 1396 - 02:41

هفت دلیل اهمیت بیش از پیش روابط عمومی هفت دلیل اهمیت بیش از پیش روابط عمومی
در زمان بروز بحران، ما به یاد کتاب Lanny Davis در مورد روزهای حضور او در کاخ سفید به نام "حقیقت برای گفتن: حقیقت را زود بگوئید، همه حقیقت را بگوئید، خودتان حقیقت را بگوئید" می افتیم، که کلمات رمز مهمی برای بقای ماست
سه شنبه، 17 اسفند 1395 - 08:32

ده مهارت سخنرانی موثر و تاثیرگذار ده مهارت سخنرانی موثر و تاثیرگذار
در هنگام سخنرانی، حتما سعی کنید با مخاطبان خود ارتباطی تعاملی برقرار کنید. این موضوع باعث می‌شود احساس دوری کمتری از شنوندگان داشته باشید و همه با پیامی که می‌خواهید منتقل کنید، درگیری ذهنی داشته باشند. بر اساس شرایط، به صورت فردی یا گروهی سوالی مطرح کنید و افراد را به ارائه پاسخ تشویق کنید.
دوشنبه، 16 اسفند 1395 - 07:50

شکل های موفق روابط عمومی شکل های موفق روابط عمومی
روابط عمومی، حرفه ای با درگیری مداوم است. این حرفه به کارگزارانی نیازمند است که با تمرکز مداوم خود را با پیشرفت ها و نظرات جدید بروز نگه دارند. موسسات معتبر فعال در زمینه آموزش آکادمیک، شروعی مناسب برای کارشناسان روابط عمومی فراهم می کنند با این حال هر چه فرد در این شغل رشد کند، باید با آخرین رویدادها در ارتباطات در تماس بوده و از آنها مطلع شود.
یکشنبه، 15 اسفند 1395 - 07:28

هفت روش اثربخشی فعالیت های خبررسانی هفت روش اثربخشی فعالیت های خبررسانی
مهم ترین وظیفه و نقش اساسی و مسائل ارتباطی، انتشار جریان و رویدادهای اجتماعی است. وسایل ارتباط جمعی به عنوان یکی از وظایف اصلی خود، پخش خبر و اطلاع را برعهده دارند. رسالت این وسائل در انتقال سریع، بی طرفانه و آگاهی بخش اخبار و وقایع دنیای ماست.
شنبه، 14 اسفند 1395 - 07:51

بایسته های اخلاقی در روابط عمومی بایسته های اخلاقی در روابط عمومی
بیایید خودمان را در بالاترین استانداردهای صداقت در نظر بگیریم، بدون توجه به اینکه دیگران چه می کنند. این بدان معناست که در تصمیم گیری هایمان شفاف باشیم و صداقت در اولویت کار ما قرار داشته باشد، و آنچنان که آرتور دابلیو پیج اشاره می کند: «حقیقت را بگوئید» و «آن را با عمل ثابت کنید.»
چهارشنبه، 11 اسفند 1395 - 07:51

30 نکته در باب دریافت پوشش از رسانه ها 30 نکته در باب دریافت پوشش از رسانه ها
به یاد داشته باشید در حال حاضر شبکه های اجتماعی اولین جایی است که بسیاری از مردم بخصوص خبرنگاران، با شما و کسب و کارتان آشنا می شوند. همیشه شبکه های اجتماعی را جدی بگیرید و در مورد آنها به روز باشید. به یاد داشته باشید هر چیزی که در شبکه های اجتماعی وارد می شود به طیف وسیعی از مخاطبان خواهد رسید.
پنجشنبه، 5 اسفند 1395 - 19:39

مشکلات و موانع موجود در روابط عمومی ها مشکلات و موانع موجود در روابط عمومی ها
اگر مدیران سازمانی می خواهند هنر مردم داری را تحقق بخشند، لازمه آن به کارگیری مدیران روابط عمومی کاردان، متخصص، بااخلاق و هنرمند در برقراری ارتباط با مخاطبان است.
چهارشنبه، 4 اسفند 1395 - 08:20

پژوهش/ بررسی تاثیر میزان پاسخگویی عمومی بر اعتماد شهروندان به سازمان پژوهش/ بررسی تاثیر میزان پاسخگویی عمومی بر اعتماد شهروندان به سازمان
مفهوم پاسخگویی به یکی از موضوعات مهم در ادبیات حکمرانی بدل گشته است. مسئله پاسخگو نگه داشتن سیاست مداران و مدیران دولتی در محیط جدید حکمرانی، جایی که ابزارهای سنتی کنترل دولت به طور کامل به کار گرفته نشده‌اند به شناخت وسیعی نیاز پیدا کرده است.
سه شنبه، 3 اسفند 1395 - 13:47

فرایند خلاقیت فرایند خلاقیت
نکته مهم در خلاقیت، توجه به فرایند شکل گیری راه حل های خلاق مسائل و گام هایی که در این فرایند برداشته می شود، است. والاس برای خلاقیت چهار مرحله قایل شده است که عبارتند از:
سه شنبه، 3 اسفند 1395 - 10:07

روابط عمومی دولتی در هند روابط عمومی دولتی در هند
روابط عمومی دولتی هرگز به عنوان یک فرآیند مستمر مورد ملاحظه قرار نگرفت، و تنها فعالیت‌های گوناگون غیر مرتبط با روابط عمومی حرفه‌ای به سازمان روابط عمومی واگذار شد.
سه شنبه، 3 اسفند 1395 - 07:34

شش اصل روابط عمومی که متخصصین نمی توانند فراموش کنند شش اصل روابط عمومی که متخصصین نمی توانند فراموش کنند
هر گونه طرح ارتباطی و یا روابط عمومی باید در نهایت به دستیابی به اهداف تجاری یک شرکت کمک کند. اگر این چنین نباشد، پس بنابراین احتمالا دلیل خوبی برای شروع آن وجود نخواهد داشت.
دوشنبه، 2 اسفند 1395 - 11:01

نقش رسانه های اجتماعی در کارآفرینی سازمانی روابط عمومی نقش رسانه های اجتماعی در کارآفرینی سازمانی روابط عمومی
در دنیای روابط عمومی، تفکر رو به جلو، برای اکثر زمینه های کاری امری بنیادی است، همانطور که هدف نهایی هر سازمان رضایت ذی نفعان (داخلی و خارجی سازمان) است که با استراتژی‌های نوآورانه‌ی روابط عمومی ایفای نقش می کنند.
یکشنبه، 1 اسفند 1395 - 08:17

خروج تبلیغات و روابط عمومی از دایره اصول خروج تبلیغات و روابط عمومی از دایره اصول
برای نخستین بار، نهم نوامبر 2008 استیو کرافت گزارشگر اینوستیگیتیو شبکه تلویزیونی «سی بی اس» آمریکا، در مجله مصوّر این شبکه گوشه ای ازخروج روابط عمومی از دایره اصول و تعاریف مربوط را آشگار ساخت و راز انتخاب شگفت انگیز «بارک اوباما» و کارها و شگرد تیم روابط عمومی اورا برملا ساخت.
سه شنبه، 26 بهمن 1395 - 11:10

نتایج یک پژوهش: چگونه می توان ارتباط پیامی برقرار کرد؟ نتایج یک پژوهش: چگونه می توان ارتباط پیامی برقرار کرد؟
با افزایش دانش در زمینه ارتباط اقناعی، متخصصان روابط عمومی می توانند ارتباط پیامی با افراد مورد نظر خود را برای دستیابی به خروجی رفتاری مدنظرشان، به شکلی بهتر و موثرتر یاد بگیرند.
شنبه، 30 بهمن 1395 - 08:02

نقش کارگزاران روابط عمومی برای حفاظت از مدیریت تصویر آنلاین نقش کارگزاران روابط عمومی برای حفاظت از مدیریت تصویر آنلاین
با توجه به پیچیدگی های مدیریت تصویر آنلاین، برای کارگزاران روابط عمومی مهم است بدانند که استراتژی های آن ها به طور مستقیم، هر دو بحث قدرت و دوام یک علامت تجاری را تحت تاثیر قرار می دهد.
پنجشنبه، 5 اسفند 1395 - 07:42

بررسی نقش روابط عمومی در فرآیند مذاکره و همکاری های بین المللی بررسی نقش روابط عمومی در فرآیند مذاکره و همکاری های بین المللی
روابط عمومی بین المللی را "تلاش برنامه ریزی شده و سازمان یافته یک شرکت"، مؤسسه یا حکومت برای ایجاد روابط متقابل سودمند با سایر ملل و مخاطبان آن، تعریف کرد. این گونه روابط عمومی از میزبانی ساده تا ارتقای روابط و دیپلماتیک و روابط بلند مدت و استراتژیک را در برمی‌گیرد.
چهارشنبه، 20 بهمن 1395 - 08:04

روابط عمومی بدون محدودیت و تعهد روابط عمومی بدون محدودیت و تعهد
مدیران ارشد نتایج روابط عمومی قابل ارزیابی را می خواهند و روابط عمومی ها به دنبال ارائه آنها هستند. عدم ارتباط گزارش ارایه شده آن بود که مدیران و رهبران روابط عمومی اطلاعات کافی در مورد تحقیقات نداشتند و مدیرانی که باید گزارشات به آنها ارائه می شد اطلاع کافی در مورد روابط عمومی نداشتند تا آنها را راهنمایی کنند.
سه شنبه، 19 بهمن 1395 - 08:05

گفتگو و به اشتراک گذاری: روش جدید اطلاع رسانی گفتگو و به اشتراک گذاری: روش جدید اطلاع رسانی
واقعیت آن است که فعالیت های های مردان و زنان در شبکه های مختلف اجتماعی و پیام رسان های موبایلی که واکنش دولت را هم به همراه داشت، بیانگر این قدرت است: قدرت دموکراسی. قدرت مردم.
چهارشنبه، 13 بهمن 1395 - 10:00

هنر فرصت و نقش روابط عمومی هنر فرصت و نقش روابط عمومی
«هنر فرصت» در حالی یک حالت کارآفرینانه ایجاد می‌کند که تلاش می‌کند تا شرکت‌ شما را به سوی چشم‌اندازی هدایت کند که شامل ایجاد ارزش برای مشتری، شرکت و اکوسیستم کسب‌وکار می‌شود.
چهارشنبه، 13 بهمن 1395 - 08:08

پای لنگ اخلاق، اعتماد و صداقت در روابط عمومی پای لنگ اخلاق، اعتماد و صداقت در روابط عمومی
می توانیم ارزش صداقت و درستی را در مواجهه و برخورد با عموم مردم درک کنیم. از طریق روابط روشن و درست می توانیم به تقویت روابط ادامه دهیم، اعتماد عموم مردم را بدست بیاوریم و اهمیت صداقت در روابط را تقویت کنیم.
یکشنبه، 10 بهمن 1395 - 07:56

نقش روابط عمومی در مدیریت و ارتباطات ریسک شهرت نقش روابط عمومی در مدیریت و ارتباطات ریسک شهرت
درباره این که چرا کارگزاران روابط عمومی باید به ارتباطات ریسک بپردازند بحثی وجود ندارد. در غیر این صورت این وظیفه بر عهده مدیرانی که مسئول این حوزه هستند یا مشاوران آن ها خواهد بود؟
جمعه، 8 بهمن 1395 - 19:43

چگونه فیس بوک نیاز به پرداخت به روابط عمومی را کاهش داده است چگونه فیس بوک نیاز به پرداخت به روابط عمومی را کاهش داده است
متخصصان روابط عمومی هنوز هم می توانند زنده بمانند و رشد نمایند، به شرط آن که چیزی بیشتر از خدمات جایگذاری به مشتریان خود ارائه نمایند. با توجه به این که بسیاری از آن ها بازاریابان خلاق و باهوشی نیز هستند.
سه شنبه، 5 بهمن 1395 - 08:03

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  آشنایی با روابط عمومی و تبلیغات


  فراخوان جایزه طلایی انجمن بین المللی روابط عمومی 2017


  10 رویکرد شغلی نوظهور در حوزه روابط عمومی


  شش راهکار برای تربیت نیروی انسانی کارآمد


  تعداد کارکنان شرکت آمازون به نیم میلیون می‌رسد؛ کارآفرین یا قاتل کار؟


  گزارشگری علمی و بی طرفانه


  مشتریان را تکان دهید


  سیری آخرین پیغام‏ های واتس ‏اپ را برای کاربر می‏خواند


  چالش جدید منابع انسانی: خدمات به کل خانواده


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: ویژه‌نامه "مثبت اندیشی در روابط عمومی" منتشر می شود