درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 18 فروردین 1399 - 21:48   

انتصاب رئیس روابط عمومی شرکت بهره‎ برداری نفت و گاز غرب

  انتصاب رئیس روابط عمومی شرکت بهره‎ برداری نفت و گاز غرب


ادامه ادامه مطلب یک

سرپرست مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان منصوب شد

  سرپرست مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

پونیسف/ راهنمایی‌هایی برای مراقبت از کودکان در زمان شیوع ویروس کرونا

  پونیسف/ راهنمایی‌هایی برای مراقبت از کودکان در زمان شیوع ویروس کرونا


ادامه ادامه مطلب سه

کرونا تهدیدی برای نسل جدید تلفن‌های هوشمند

  کرونا تهدیدی برای نسل جدید تلفن‌های هوشمند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  "رادیو اروپای آزاد" به مجارستان باز می‌گردد
  پونیسف/ راهنمایی‌هایی برای مراقبت از کودکان در زمان شیوع ویروس کرونا
  مدیرعامل مؤسسه اعتباری ملل اعلام کرد: اهداء ده دستگاه ونتیلاتور توسط مؤسسه اعتباری ملل
  استعفای مقامی که مردم را تشویق به ماندن در خانه کرد ولی خودش به سفر رفت
  سرپرست مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان منصوب شد
  قدردانی دانشگاه علوم پزشکی قم از بانک رفاه
  هشدارهای امنیتی درباره نرم‌افزار ارتباطی زوم
  وظایف مدیران روابط عمومی در ایام کرونا
  استفاده از داده‌های تلفن‌همراه برای مقابله با کرونا در اتریش
  کرونا تهدیدی برای نسل جدید تلفن‌های هوشمند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  مقالات روابط عمومی  

استفاده از داده‌های تلفن‌همراه برای مقابله با کرونا در اتریش استفاده از داده‌های تلفن‌همراه برای مقابله با کرونا در اتریش
شیوع کرونا در اتریش محدودتر از کشورهای همسایه آن است. از این رو دولت اتریش به کاهش محدودیت‌ها می‌اندیشد. برای اجرای این سیاست دولت به فکر تجزیه و تحلیل اطلاعات تلفن‌های همراه افتاده است. همه با این سیاست موافق نیستند.
دوشنبه، 18 فروردین 1399 - 14:48

روابط عمومی در هنگامه کرونا/ 6 توصیه روابط عمومی در هنگامه کرونا/ 6 توصیه
بدون تردید هر بحرانی تاثیر قابل توجهی بر روی وضعیت کسب و کارها دارد. اکنون ویروس کرونا بدل به نگرانی جهانی شده است. تاثیر این امر بر روی فعالیت برندهای مختلف شدید ارزیابی می شود. نکته مهم در این میان تلاش برندها برای استفاده از شرایط موجود به منظور بهبود شرایط فعالیت شان است. در غیر این صورت ما شانسی برای ادامه حیات در عرصه کسب و کار نخواهیم داشت.
دوشنبه، 18 فروردین 1399 - 12:26

مبارزه با COVID-19 یک جنگ است مبارزه با COVID-19 یک جنگ است
جنگ و درگیری بخش مداوم تاریخ بشر بوده است. نبرد با ویروس COVID-19 دشمنی است که تاکنون هیچ ملتی با آن روبرو نشده است. ویروس کرونا بی وقفه حمله می کند. کروناویروس یک دشمن قدرتمند است، اما مانند همه دشمنان در همه جنگها، شکست خواهد خورد.
یکشنبه، 17 فروردین 1399 - 13:15

چرا تجارت شما بیش از هر زمان دیگری به روابط عمومی و بازاریابی احتیاج دارد چرا تجارت شما بیش از هر زمان دیگری به روابط عمومی و بازاریابی احتیاج دارد
یک چیز وجود دارد که می توانید در مورد آن اطمینان داشته باشید: بازاریابی و روابط عمومی. شما اکنون بیش از هر زمان دیگری به آنها احتیاج دارید. حتی در بیشتر مواقع، اولویت بندی راهکارهای ارتباطی صحیح به حفظ دید و شغل شما برای مشتریان و بازارهای هدف مورد نظر کمک می کند.
شنبه، 16 فروردین 1399 - 16:12

 استراتژی روابط عمومی برای آژانس های املاک و مستغلات/ 6 نکته استراتژی روابط عمومی برای آژانس های املاک و مستغلات/ 6 نکته
داشتن یک استراتژی عالی روابط‌عمومی می تواند تفاوت های شغلی شما را برجسته کند. وقتی در املاک و مستغلات کار می کنید باید به انگشتان پا فکر کنید. این یک صنعت پر سرعت و در حال تغییر است که باید به طور منظم با آن سازگار شوید.
جمعه، 15 فروردین 1399 - 00:10

 4 روش ساده برای بهبود تصویر عمومی 4 روش ساده برای بهبود تصویر عمومی
همیشه به یاد داشته باشید که درک عموم مردم از نام تجاری شما برای موفقیت در کسب و کار بسیار مهم است. به همین دلیل، سرمایه گذاری در تلاش های روابط عمومی برای بهبود چهره عمومی، یکی از مؤثرترین راه ها برای رشد و پیشرفت شغلی و تبدیل شدن به یک قدرت و رهبر فکری در صنعت است.
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 - 23:31

کرونا؛ ویروس‌ها چطور در دفاتر کار منتشر می‌شوند کرونا؛ ویروس‌ها چطور در دفاتر کار منتشر می‌شوند
ممنوعیت کار در دفاتر تنها یک اقدام احتیاطی به حساب نمی‌آید. ادارات همیشه محل اصلی انتشار ویروس‌ها و باکتری‌ها بوده‌اند. احتمالا با این چرخه آشنا هستید: در هر فصل یک نوع ویروس همه جا منتشر می‌شود. یکی از کارمندان وارد دفتر می‌شود و با سرفه‌ها و عطسه‌های خود ویروس را به همکارانش منتقل می‌کند و این چرخه ادامه خواهد داشت.
سه شنبه، 12 فروردین 1399 - 02:46

 تولید محتوای مخاطب محور، پاشنه آشیل رسانه های امروزی تولید محتوای مخاطب محور، پاشنه آشیل رسانه های امروزی
مخاطب در کلیه بخش های ارتباط نقش کلیدی دارد و اگر در یکی از بخش ها نیز مورد بی توجهی قرار گیرد، محتوای ارتباط مانند مانند پرتاب تیری در تاریکی بی نتیجه خواهد ماند و فقط زمان و هزینه ای صرف شده است.
یکشنبه، 10 فروردین 1399 - 15:04

مدیریت دموکراتیک در موقعیت کنونی: اجتماعی کردن در مقابل دولتی کردن مدیریت دموکراتیک در موقعیت کنونی: اجتماعی کردن در مقابل دولتی کردن
مزیت اجتماعی کردن به جای ملی کردن، بسیج فرایندهای دموکراتیک است که امکان حل منازعات اجتماعی را فراهم می‌آورد. اقتصاد جنگی با توجه به پیامدهای اجتماعی و اقتصادی کوید ۱۹ یک ضرورت حیاتی است. با این حال، باید نسبت به دولتی کردن و اتحاد مقدس با احتیاط عمل کرد چرا که تهدیدی برای دموکراسی می‌باشد و به طور معمول تمایل به نادیده گرفتن نزاع‌های اجتماعی دارد.
شنبه، 9 فروردین 1399 - 17:02

آشنایی با روابط عمومی آشنایی با روابط عمومی
اصطلاح روابط عمومی که اکنون ما به کار می بریم ترجمه کلمه به کلمه اصطلاح انگلیسی (public relations) است. این اصطلاح در ایران برای نخستین بار در شرکت نفت به کار گرفته شد و سازمان ها و موسسات دیگر کشورمان سال ها پس از شرکت نفت شروع به ایجاد واحدی بنام روابط عمومی در تشکیلات خود نمودند.
جمعه، 27 شهریور 1394 - 21:24

فقدان رهبری جهانی در نبرد بشر علیه کرونا فقدان رهبری جهانی در نبرد بشر علیه کرونا
امروزه بشریت نه‌تنها به خاطر ویروس کرونا بلکه به دلیل بی‌اعتمادی بین انسان‌ها، با بحران تمام‌عیار روبرو است. برای شکست‌دادن کرونا، مردم باید به دانشمندان، شهروندان به حکومت و کشورها به یکدیگر اعتماد کنند.
پنجشنبه، 7 فروردین 1399 - 05:01

 مستندسازی فاجعه؛ ثبت مشاهدات شخصی در جریان شیوع ویروس کرونا مستندسازی فاجعه؛ ثبت مشاهدات شخصی در جریان شیوع ویروس کرونا
مستندسازی فاجعه توسط شاهدان عینی مهم است، چون چنین سندها می‌تواند روایت رسمی را به چالش بکشد. این روزها، روایت رسمی سخنان مسئولان وزارت صحت عامه است که هر روز اعلام می‌کنند که نتایچ آزمایش‌های گرفته‌شده منفی است، تعداد مبتلایان اندک است، و این‌که دولت توانایی مدیریت این بحرانِ در حال گسترش را دارد.
چهارشنبه، 6 فروردین 1399 - 23:31

یک تاثیر بلند مدت بحران ویروس کرونا/ شیوع بیشتر دورکاری و دور- خدمت رسانی یک تاثیر بلند مدت بحران ویروس کرونا/ شیوع بیشتر دورکاری و دور- خدمت رسانی
واگیری ویروس کرونا در دنیا (بیش از ۱۴۰ کشور) و بعد همه گیری آن در برخی جوامع، مردم سراسر کره‌ خاکی را مجبور کرده است اموری مثل مراجعه به پزشک یا انجام کارهای اداری در خانه را که پیش از این نیز در دسترش بودند مطمح نظر قرار دهند. همچنین بسیاری برای خرید مواد غذایی به تحویل در خانه رو کرده‌اند.
چهارشنبه، 6 فروردین 1399 - 16:52

 اخلاق شهروندی برای لحظات بحرانی اخلاق شهروندی برای لحظات بحرانی
به یک آرامش روحی برسید وقتی که توقع بهترین ها را نداشته باشید. با در نظر گرفتن بدترین احتمال ها کمی به خودتان مجال بیشتر در شرایط سخت کنونی بدهید. لحظات بحرانی و همه خطرات ناشناخته اش را به حداقل برسانید. آنقدر بترسید که حوصله تان از ترس، سر برود.
یکشنبه، 3 فروردین 1399 - 01:40

  چگونه بحران های روابط عمومی را مدیریت کنیم؟ چگونه بحران های روابط عمومی را مدیریت کنیم؟
بسیاری از کسب و کارها در صورت بهره مندی از مدیریت روابط عمومی بهتر هرگز شکست های سنگین را تجربه نخواهند کرد. یکی از نکات مهم در زمینه روابط عمومی مدیریت بحران هاست.
شنبه، 2 فروردین 1399 - 23:49

چگونه روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی باعث افزایش شهرت برند می شود چگونه روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی باعث افزایش شهرت برند می شود
مصرف کنندگان و کارمندان به طور یکسان سازمانهایی را ترجیح می دهند که مأموریت های آنها، ارزش های خود را منعکس کند: "با انجام کارهای خوب" یک بررسی روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی شرکت در سال 2019 نشان داد که تقریباً سه چهارم مردم احتمالاً با سازمانی درگیر هستند که از موضوعی که به آن اعتقاد دارند پشتیبانی می کند.
پنجشنبه، 29 اسفند 1398 - 15:21

 هوش عاطفی یعنی توجه و تشخیص جزئیات هوش عاطفی یعنی توجه و تشخیص جزئیات
هوش عاطفی داشتن یعنی قدرت دیدن انواع احساسات متفاوت و تفکیک شان در بدن خودشان و دیگران است. برای همین یک بازیگر خوب یا سیاستمدار پر تجربه یا یک انسان با تجربیات عشقی و شعور جنسی بیشتر، می تواند هم رفتار خود را و هم رفتار و احساسات دیگران را بخوانند یا بفهمند و طبیعتا بهترین تصمیم و واکنش را بگیرد.
چهارشنبه، 28 اسفند 1398 - 05:32

پنجره های روابط عمومی در سال 1399 پنجره های روابط عمومی در سال 1399
یکی از کارهایی که من انجام می دهم کمک به شرکت ها و سازمان ها برای بازبینی و بهبود استراتژی های روابط عمومی یا ارتباطاتشان است. متاسفانه این دروغ است. دروغ است چون اغلب وقت ها سازمان ها اصلا استراتژی درست و حسابی ندارند که بشود آن را بازبینی کرد. تنها چیزی که دارند برنامه، بودجه و تقویم است. مجموعه ای رنگارنگ از فنون - که گاهی فنون خوبی هم هستند- بدون هیچگونه استراتژی منسجم.
سه شنبه، 27 اسفند 1398 - 08:06

6 راه روابط عمومی تجاری در عصر یکپارچه 6 راه روابط عمومی تجاری در عصر یکپارچه
یک کارمند خوب روابط عمومی می تواند به شکاف بین کسب و کار و عموم مردم کمک کند. همچنین یک کارمند خوب روابط عمومی می تواند به محدود کردن انتشار خبرهای بد کمک کند تا اعتماد عمومی به کسب و کارها از بین نرود.
شنبه، 24 اسفند 1398 - 08:01

 5 کلید مهم روابط عمومی 5 کلید مهم روابط عمومی
برای طراحی و سپس اجرای یک برنامه ارتباطی مؤثر، درک این مسئله که مدیران در سازمان شما به چه چیزی اهمیت می دهند بسیار مهم است. پرسیدن سؤالات صحیح و کشف آنچه مدیران واقعاً از روابط عمومی می خواهند، خطر را نیز از بین می برد. برقراری ارتباط با رهبری در نهایت به متخصصان روابط‌عمومی اجازه می دهد تا کار خود را بهتر انجام دهند.
پنجشنبه، 22 اسفند 1398 - 08:05

یک متخصص روابط عمومی چه می کند؟ یک متخصص روابط عمومی چه می کند؟
روابط عمومی متمرکز بر روابط مثبت با کسانی است که علاقه به شرکت یا سازمان دارند. با مخاطبان زیادی سروکار دارد؛ از مشتریان و رسانه ها گرفته تا کارمندان و ذینفعان.
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 - 17:13

مفاهیم اجتماعی را به حلقه روابط عمومی وارد کنید مفاهیم اجتماعی را به حلقه روابط عمومی وارد کنید
تأثیرگذاران رسانه های اجتماعی برای رسیدن به مخاطبان امروز، نقش روابط عمومی را تغییر داده اند. موازنه قدرت بین مصرف کنندگان و برندها تغییر کرده است و مصرف کنندگان بیشتر از بازاریابی سنتی به افرادی که در فیدهای رسانه های اجتماعی خود می بینند اعتماد دارند.
پنجشنبه، 23 بهمن 1399 - 16:13

نیاز روزافزون به سواد بصری در عصر اطلاعات نیاز روزافزون به سواد بصری در عصر اطلاعات
اکنون که جهان پذیرفته تا بخش بزرگی از فرهنگش را با تصویر شکل دهد، قدم بعدی این است تا به بقیه آموزش دهیم چگونه درباره این تصاویر اندیشه کنند، اینگونه ممکن است در جهانی بهتر و اندیشمند زندگی کنیم.
سه شنبه، 13 اسفند 1398 - 08:07

گزارشگری از خطر گزارشگری از خطر
زمانی که به گزارش مسائل خطر در زمینه محیط زیست و سلامت می‌پردازیم پای اعتبار رسانه و در نهایت تشکیلات علم در میان است. مردم بسیاری آن بیرون هستند که هر یک از آنها از سطح احساس و تفکر بسیار متنوعی برخوردارند. برخی از مردم تقریبا درباره هرچیزی وحشت زده و هیستریک می‌شوند در حالی که برخی دیگر به دلیل اطلاعات زیاد از گوش کردن و دنبال کردن دست می‌کشند. در میانه آنها خوانندگان و شنوندگانی هستند که به رسانه به عنوان نوعی راهنما برای درک خطر‌هایی که با آن روبروییم و نحوه مقابله با آنها نگاه می‌کنند.
دوشنبه، 12 اسفند 1398 - 02:20

 3 مزیت گوش دادن اجتماعی 3 مزیت گوش دادن اجتماعی
به دنبال فرصت هایی برای پاسخ دادن به مخاطبان خود باشید. اگر پاسخ های مثبتی وجود دارد، به این موضوع توجه کنید که چرا و چگونه می توانید پاسخگوی نیازهای آنها باشید. اگر پاسخ های منفی وجود دارد، دلیل آن را دریابید و تغییر دهید. مردم از برندهای معتبری که گوش می دهند و درگیر کار هستند قدردانی می کنند.
یکشنبه، 11 اسفند 1398 - 12:39

تفاوت بین یک مطالعه موردی با یک توصیف چیست؟ تفاوت بین یک مطالعه موردی با یک توصیف چیست؟
یک مطالعه موردی چیست؟ یک داستان مفصل از کاری است که شرکت شما انجام داده است. توضیحی درباره اتفاقات بعدی و قطعنامه ای که به تصویر می کشد چگونه شرکت مسئله را حل یا بهبود داده است.
دوشنبه، 27 بهمن 1399 - 13:39

3 مورد ضروری برای محافظت و تقویت شهرت شرکت 3 مورد ضروری برای محافظت و تقویت شهرت شرکت
در شرایط اقتصادی امروز، شهرت همه چیز است. کوچکترین غفلت می تواند منجر به کابوس روابط‌عمومی شود؛ بعلاوه، مشخص شده است که طی چند روز می توانید شرکتی را بشکنید. یکی از عوامل مهم دنیای روزافزون رسانه‌های اجتماعی در حال تغییر است: همه چیز یک ثانیه طول می کشد تا در سراسر دنیا به اشتراک گذاشته شود.
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 - 23:29

ایجاد تعادل: روابط عمومی سنتی و روابط عمومی دیجیتال ایجاد تعادل: روابط عمومی سنتی و روابط عمومی دیجیتال
بهترین راه برای ایجاد استراتژی روابط عمومی همه جانبه 360 درجه، حفظ تعادل بین روابط عمومی سنتی و روابط عمومی دیجیتال در استراتژی موسسه است.
جمعه، 24 بهمن 1399 - 22:41

سلامت روان روابط عمومی: 5 راه برای شروع دهه جدید با استرس کمتر سلامت روان روابط عمومی: 5 راه برای شروع دهه جدید با استرس کمتر
یکی از شوخی های کیهانی بودن در روابط عمومی این است که ما هرگز کنترل واقعی خود را در روز نداریم. اخبار فوری: چالش تیم و تغییر اولویت های مشتری می تواند حتی فهرست کارهایی که به بهترین شکل تهیه شده اند، به هم بریزد. در عوض، سعی کنید روزتان را به مهمترین چیزها تقسیم کنید.
یکشنبه، 27 بهمن 1398 - 08:11

خطراتی که بیخ گوش مدیران برند است خطراتی که بیخ گوش مدیران برند است
"شعار ما این است، اول روابط عمومی، بعد تبلیغات!" بخاطر داشته باشید که کارآفرینان باید زمان زیادی را به مساله روابط عمومی اختصاص دهند. هزینه کردهای تبلیغاتی بدون داشتن مدیریت روابط عمومی و شناخت مخاطبان و بازار، هدر دادن پول و زمان است.
شنبه، 26 بهمن 1398 - 17:29

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مبارزه با COVID-19 یک جنگ است


  دفترچه راهنمای بانکی برای عبور از بحران کروناویروس


  شکل‌گیری دوباره نقش روابط‌عمومی در دوران کروناویروس


  تعطیلی روزنامه‌ها در عصر کرونا، معادله‌ای چند مجهوله


  چهار نکته آسان برای برجسته کردن رویداد مجازی


  مدیریت پروژه نمونه کارها؛ فرآیند تصمیم گیری منطقی


  4 نکته برای تقویت تصویر برند تجاری


  نحوه حمایت دولت از فعالان حوزه نشر اعلام شد


  آیفون۹: بالا گرفتن شایعه تلفن جدید و ارزان‌تر اپل


  کرونا تهدیدی برای نسل جدید تلفن‌های هوشمند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"