درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 27 شهریور 1398 - 10:05   

زادروز نیویورک تایمز

  زادروز نیویورک تایمز


ادامه ادامه مطلب یک

جای خالی رسانه های رسمی در کارزار شایعات

  جای خالی رسانه های رسمی در کارزار شایعات


ادامه ادامه مطلب دو

چاپ قبوض کاغذی برق در پایتخت متوقف شد

  چاپ قبوض کاغذی برق در پایتخت متوقف شد


ادامه ادامه مطلب سه

انتصاب مدیر جدید روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم

  انتصاب مدیر جدید روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه می توان روابط عمومی را توصیف کرد?
  سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری اپل در هند؛ مقدمه ای برای خروج از چین
  10 تاکتیک کارآمد برای نوشتن
  لیبرا، واحد پولی فیس‌بوک
  انتصاب مدیر جدید روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم
  روابط عمومی؛ کاهنده فاصله بین ملت و مسئولان
  جای خالی رسانه های رسمی در کارزار شایعات
  چاپ قبوض کاغذی برق در پایتخت متوقف شد
  نشر الکترونیک: یک مطالعه‎ تحلیلی
  بحران های روابط عمومی که در سال ۲۰۱۹ مشخص شده اند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  مقالات روابط عمومی  

چگونه می توان روابط عمومی را توصیف کرد? چگونه می توان روابط عمومی را توصیف کرد?
روابط عمومی عبارت است از علم یا هنر تدوین و متعاقباً اجرای یک استراتژی که موجب تقویت و ایجاد یک پیوند و یک رابطه قابل اعتماد بین سازمان و مخاطبان (بازدید کنندگان) آن می شود. خلاصه اینکه، شما دو مسئولیت اصلی دارید. اولین مورد برای شرکت شما و دوم برای افراد کلیدی شرکت است.
چهارشنبه، 27 شهریور 1398 - 08:53

 10 تاکتیک کارآمد برای نوشتن 10 تاکتیک کارآمد برای نوشتن
هر نویسنده حرفه ای به شما خواهد گفت که نوشتن یا حداقل خوب نوشتن زمان می برد. هر نویسنده حرفه ای درباره سرعت نوشتن مشورت خواهد کرد: نوشتن یک مطلب چقدر زمان می برد؟ هرچه بیشتر زمان ببرد، مورد پذیرش است. بنابراین اگر احساس می کنید کند هستید، شانس دارید این کار را به درستی انجام دهید.
سه شنبه، 26 شهریور 1398 - 22:14

بحران های روابط عمومی که در سال ۲۰۱۹ مشخص شده اند بحران های روابط عمومی که در سال ۲۰۱۹ مشخص شده اند
از سال ۲۰۱۹ چهار ماه باقی مانده است اما به نظر می رسد که شاهد یک سال رسوائی و بحران هستیم. سال گذشته، سال سوءاستفاده از داده های فیس بوک و سوء استفاده از اشتباهات متنوع استارباکس بود. امسال، سال بوئینگ و بحران مکس ۷۳۷ و خرده فروشانی که به خشونت اسلحه در جوامع خود پاسخ می دهند.
سه شنبه، 26 شهریور 1398 - 00:15

تحلیل محتوای نشریه پیام صادق: مطالعه موردی تحلیل محتوای نشریه پیام صادق: مطالعه موردی
در این پژوهش، 4 شماره از نشریه "پیام صادق" برای سال 1397 که توسط روابط عمومی دانشگاه امام صادق (علیه السلام) منتشر شده اند، مورد تحلیل محتوا قرار گرفته اند. آشنایی با روش تحلیل محتوا، شناخت اجمالی مطالعه موردی، نگاهی به دانشگاه امام صادق (ع)، و ارائه اطلاعاتی درباره وضعیت این نشریه از مواردی است که در این پژوهش ارائه شده اند.
یکشنبه، 24 شهریور 1398 - 08:02

چگونه بازاریابی یکپارچه و روابط عمومی نیروی کار مدرن را دوباره تعریف خواهند کرد چگونه بازاریابی یکپارچه و روابط عمومی نیروی کار مدرن را دوباره تعریف خواهند کرد
نگران نباشید، تیم های بازاریابی و روابط عمومی خود را با یکدیگر ترکیب کرده و عنوان جدیدی را به همه اعضا بدهید. کارگران برای تشکیل تیم های یکپارچه و فرآیندهای کاری باید مهارت های جدیدی را توسعه دهند. بازاریابان باید از شیوه ها و مهارت های روابط عمومی آگاه شوند و برعکس. و سازمان ها برای آن آماده شده اند.
شنبه، 23 شهریور 1398 - 08:03

مقدمه ای بر تحلیل محتوای متون تولیدی روابط عمومی مقدمه ای بر تحلیل محتوای متون تولیدی روابط عمومی
تحلیل محتوای متون تولیدی روابط عمومیها یکی از مهمترین اقداماتی است که می تواند در تبیین جهت گیری سازمان و تعیین مفاهیم مطرح شده توسط آن، سودمند باشد.
سه شنبه، 12 آذر 1398 - 17:30

بایسته های روابط عمومی در تولید محتوا بایسته های روابط عمومی در تولید محتوا
نگارش در روابط عمومی ابعاد گسترده تری از صرف نوشتن دارد. روابط عمومی ها نگارش را در حوزه های مختلفی به کار می برند، که برخی از مهمترین آنها عبارتند از:
یکشنبه، 5 آبان 1398 - 00:30

7 معضل پنهان روابط عمومی 7 معضل پنهان روابط عمومی
این روزها اگر شرکت شما اشتباهی انجام دهد، قبل از اینکه از این موضوع اطلاع پیدا کنید، در تمام صفحات فیس بوک و توییتر قرار خواهد گرفت و اکنون که شبکه های اجتماعی جریان اصلی اطلاعات هستند، شرکت ها از هر شکل و اندازه ای در معرض خطر هستند.
سه شنبه، 5 شهریور 1398 - 08:02

درس اخلاق روابط عمومی، احترام به "هک بزرگ" درس اخلاق روابط عمومی، احترام به "هک بزرگ"
مستند نتفلیکس به بررسی عمق رسوایی کمبریج آنالیتیکا و پیامدهای طولانی مدت آن می پردازد. نویسنده راه حل های اساسی برای متخصصان صنعت ارایه می دهد. مستند "هک بزرگ" پرچم های قرمز اخلاقی زیادی را که متخصصان روابط عمومی باید به آن بپردازند، برافراشته است.
دوشنبه، 28 مرداد 1398 - 12:03

۶ گام ساده برای ایراد یک سخنرانی عالی ۶ گام ساده برای ایراد یک سخنرانی عالی
در ابتدا با مشخص کردن هدف خود از ارایه سخنرانی شروع کنید. سپس مطالب را برای مخاطبان خود تنظیم و آن را مختصر کنید. آیا می خواهید با یک سخنرانی واضح و به یاد ماندنی بر مخاطبان خود تأثیر ماندگار بگذارید؟
یکشنبه، 27 مرداد 1398 - 22:42

 مزیت های کسب و کارهای کوچک بر برندهای بزرگ در حوزه روابط عمومی مزیت های کسب و کارهای کوچک بر برندهای بزرگ در حوزه روابط عمومی
در این مقاله هدف اصلی من بررسی برخی از مزیت های کسب و کارهای کوچک نسبت به برندهای بزرگ در زمینه روابط عمومی و شیوه های کسب موفقیت آنهاست. در ادامه تحت سه بخش جداگانه به بررسی بیشتر این موضوع خواهیم پرداخت.
شنبه، 26 مرداد 1398 - 11:38

۶ آمار و روندی که باید در رابطه با روابط عمومی بدانید ۶ آمار و روندی که باید در رابطه با روابط عمومی بدانید
به طور سنتی، وظایف تحت عنوان روابط عمومی شامل انتشار اخبار شرکت ها و انتشارات مطبوعاتی، اشکال مختلف تبلیغات، کنترل خسارت و رابطه با رسانه هاست. با این حال ، با ظهور شبکه های اجتماعی، محتوای دیجیتالی دموکراتیک شد. در نتیجه روابط عمومی مجبور شد با دنیایی سازگار شود که همه چیز در زمان واقعی اتفاق می افتد و بلاگ یا فید توییتر هر کسی می تواند داغترین خبر روز باشد.
شنبه، 26 مرداد 1398 - 08:05

چرا باید از گفتن اینکه "هیچ کس در روابط عمومی نمی میرد" خودداری کنیم؟ چرا باید از گفتن اینکه "هیچ کس در روابط عمومی نمی میرد" خودداری کنیم؟
اگرجوانب مثبت روابط عمومی می خواهند در میزهای مدیران ارشد شرکت ها قرار بگیرند، ما باید جلوی کمرنگ کردن تخصص خود را بگیریم و قدرت این کار را بشناسیم. روابط عمومی هنگامی که به خوبی و به درستی انجام شود، می تواند یک نیروی جهانی برای تغییر و تحول در زندگی باشد.
سه شنبه، 22 مرداد 1398 - 20:05

چگونه روابط عمومی می تواند حضور شما را در وب افزایش دهد؟ چگونه روابط عمومی می تواند حضور شما را در وب افزایش دهد؟
روابط عمومی فقط در حاکمیت ثروتمندان و افراد مشهور نیست. روابط عمومی برای مشاغل بزرگ و کوچک نیز ضروری است، هرچند کار متخصصان این صنعت اغلب توسط صاحبان مشاغل کوچک درک نمی شود. ممکن است آنها نسبت به روابط عمومی محتاط باشند، هرچند این نشان می دهد که آنها درک کمی از داشته ها یا مزایای آن دارند.
سه شنبه، 22 مرداد 1398 - 08:12

آشنایی با روابط عمومی آشنایی با روابط عمومی
اصطلاح روابط عمومی که اکنون ما به کار می بریم ترجمه کلمه به کلمه اصطلاح انگلیسی (public relations) است. این اصطلاح در ایران برای نخستین بار در شرکت نفت به کار گرفته شد و سازمان ها و موسسات دیگر گشورمان سال ها پس از شرکت نفت شروع به ایجاد واحدی بنام روابط عمومی در تشکیلات خود نمودند.
جمعه، 27 شهریور 1394 - 21:24

چرا روابط عمومی نسبت به هر زمان دیگری حایز اهمیت است؟ چرا روابط عمومی نسبت به هر زمان دیگری حایز اهمیت است؟
کسب و کار روابط عمومی رونق دارد. یکی از دلیل آن این است که روابط عمومی نسبت به همیشه مهمتر و با ارزش تر شده است.
شنبه، 19 مرداد 1398 - 08:00

روابط عمومی فضای سوم و شکل گیری گفتمان سازمانی روابط عمومی فضای سوم و شکل گیری گفتمان سازمانی
روابط عمومی عصر واقعی بدون عصر مجازی، عصر شکل گیری گفتمان ها و انتقال اطلاعات به گونه ای است که نوعی از تسلط و هژمونی سازمان را بر جامعه تداعی می کند.
یکشنبه، 1 دی 1398 - 17:40

حرکت از روزنامه نگاری به روابط عمومی حرکت از روزنامه نگاری به روابط عمومی
صلاحیت های حرفه ای و پیشرفت مداوم حرفه ای به پر کردن شکاف ها کمک می کند. روابط عمومی از رسانه های سنتی به سمت رسانه های تاثیرگذار و جوامع در حال تغییر است. این یک چیز خوب برای گفتمان عمومی و آینده حرفه روابط عمومی است.
چهارشنبه، 16 مرداد 1398 - 08:01

 چالس های پیش روی برندهای کوچک در مسیر تعیین بودجه تبلیغات و حوزه روابط عمومی چالس های پیش روی برندهای کوچک در مسیر تعیین بودجه تبلیغات و حوزه روابط عمومی
در دنیای کسب و کار تبلیغات و روابط عمومیی از اهمیت بالایی برخوردار است. این امر به دلیل ماهیت فعالیت تجاری است. اگر برند ما بهترین محصولات را نیز تولید کند، در صورت عدم آگاهی مخاطب از آن کمترین نتیجه ای برای ما به ثمر نخواهد آمد.
سه شنبه، 15 مرداد 1398 - 18:03

مدل بیوگرافی فرهنگی عکس مدل بیوگرافی فرهنگی عکس
استفاده از مدل بیوگرافی فرهنگی کوپیتوف برای عکس می‌تواند سودمند باشد. زیرا عکس‌ها اشیائی هستند که حامل بیوگرافی فرهنگی هستند و با این ملاحظه پا به عرصه‌ حیات می‌گذارند. عکس‌ها از جغرافیایی به جغرافیای دیگر و از زمانی به زمان دیگر دچار تحولات معنایی و کارکردی می‌شوند. عکس‌ها را می‌توان به منظورهای گوناگون در شرایط گوناگون به نمایش گذاشت و با این عمل نقش‌های جدیدی برای ایفا کردن و معانی جدیدی به آن‌ها بخشید.
یکشنبه، 13 مرداد 1398 - 18:37

روابط عمومی در ایران، چالش ها و فرصت ها روابط عمومی در ایران، چالش ها و فرصت ها
روابط عمومی در هر سازمان یکی از اساسی ترین و مهمترین واحد سازمانی به منظور اطلاع رسانی و پل ارتباطی قوی مابین کارکنان سازمان و محیط بیرونی سازمان نقش ایفا می کنند. این واحد سازمانی می تواند رهرو تغییرات در سازمان باشد و با آمـوزش و ابزارهایی که در اختیار دارد آگاهی های لازم را برای تسریع روند تغییرات ارائه نماید.
شنبه، 12 مرداد 1398 - 23:14

۸ استراتژی برای ارتقای محتوا ۸ استراتژی برای ارتقای محتوا
موج سواری خبری می تواند انواع مختلفی داشته باشد. همزمان که محتوا را ایجاد می کنید، نگاهی به رویدادهای مهم خبری بیاندازید و از آنها جویا شوید. برای مثال، می توان تعطیلات، رویدادهای ملی یا اخبار بین المللی را در نظر گرفت.
چهارشنبه، 9 مرداد 1398 - 08:01

روابط عمومی و سناریوسازی در فضای سوم روابط عمومی و سناریوسازی در فضای سوم
کشف فضای مجازی تحولی اساسی در فعالیت روابط عمومیها ایجاد نمود. این فضای دیجیتالی جدید، یک فضای چند جانبه، چند سویه، چند زبانه، چند زمانه و چند هویتی است که بازنمایی های متنوع و متعددی دارد و با رسانه های الکترونیکی تفاوت اساسی و جدی دارد.
جمعه، 1 آذر 1398 - 17:43

روابط عمومی تخیّل روابط عمومی تخیّل
گفتمان روابط عمومی، یا حداقل بخشی از گفتمان آن، بر مبنای تخیّل و تصویرسازی از گذشته، حال و آینده شکل می گیرند. اصولا تخیّل زمانی که گذشته، حال و آینده را شامل می شود سازندة سه رکن حافظه، آگاهی و رویا است.
چهارشنبه، 1 آبان 1398 - 17:33

هوش مصنوعی و آینده شغلی فعالان حوزه بصری هوش مصنوعی و آینده شغلی فعالان حوزه بصری
آنچه مسلم است اینکه هوش مصنوعی حوزه های طراحی و تولید آثار بصری را متحول خواهد کرد و فعالان این حوزه، باید خود را آماده مواجهه با شرایط جدیدی کنند که در آن تعامل میان هوش مصنوعی و انسان و کسب مهارتهای لازم در این حوزه ضروری است.
چهارشنبه، 20 شهریور 1398 - 15:29

7 قانون برای شفاف بودن 7 قانون برای شفاف بودن
شفافیت معنادار تنها در صورتی موفق خواهد بود که رهبران اجرایی بتوانند از مزایای روابط عمومی بهره مند شوند. در فضای رسانه ای سریع و مدرن دیجیتال و مجازی که امروزه به سرعت در حال تغییر است، کار شما در روابط عمومی نیازمند دسترسی بی نظیر به تمام اطلاعات لازم و (تا حد ممکن) مرتبط است.
پنجشنبه، 3 مرداد 1398 - 08:02

روابط عمومی و فضای سوم روابط عمومی و فضای سوم
فضای سوم در حقیقت یک فضای تداخلی- اجتماعی است که بخشی از آن در فضای واقعی، بخشی دیگر در فضای مجازی و بخشی دیگر در فضای ذهنی شکل می گیرد. این فضا محصول تعامل سه فضای واقعی، ذهنی و مجازی است. در این فضای جدید است که روابط عمومی ها باید فعالیت های جدید خود را تعریف نمایند.
سه شنبه، 1 مرداد 1398 - 08:02

روابط عمومی ها برای کشف آینده نیازمند سناریونویسی روابط عمومی ها برای کشف آینده نیازمند سناریونویسی
سازمان نیز باید بر پایه این تحول در فضاهای واقعی و مجازی، ابزارها و امکانات لازم را در اختیار روابط عمومی ها قرار دهد تا بتوان با بکارگیری بهینه آنها به طراحی سناریوهای مطلوب و پیش بیی آینده بر اساس منطق و اطلاعات صحیح اقدام نماید.
دوشنبه، 31 تیر 1398 - 17:19

هوش مصنوعی و طراحی وب سایت هوش مصنوعی و طراحی وب سایت
هوش مصنوعی به طراحان، طرحهای جایگزین کاملاً جدید پیشنهاد کرده و گزارش می دهند چگونه و چرا اینها، تعامل کاربران را ارتقا می دهند. همچنین به طراحان کمک می کند تا سایتهای تجاری را شخصی سازی کرده و همچنین به طور کلی بهینه طراحی کنند.
دوشنبه، 20 آبان 1398 - 15:31

آیا رسانه های درآمدزا اعتبار بیشتری نسبت به تبلیغات دارند؟ آیا رسانه های درآمدزا اعتبار بیشتری نسبت به تبلیغات دارند؟
بیشترین درصد شرکت کنندگان نشان و توضیح دادند که داستان رسانه های درآمدزا را در میان منابع ارائه شده معتبرتر می دانند. هنگام بررسی یک پیام در یک داستان رسانه ای درآمدزا، مردم به دنبال نشانه هایی مانند استقلال داستان نویسی روزنامه نگار، اینکه آیا داستان در قالبی متعادل است، مدارک روزنامه نگار و اعتبار خروجی رسانه هایی که در آن داستان ظاهر شده بودند.
دوشنبه، 31 تیر 1398 - 02:04

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دفتر جدید روابط عمومی شهرداری کوهسار راه اندازی شد


  آیین معارفه و تکریم رئیس مرکز روابط عمومی دانشگاه آزاد برگزار شد


  بحران های روابط عمومی که در سال ۲۰۱۹ مشخص شده اند


  نشر الکترونیک: یک مطالعه‎ تحلیلی


  انتصاب سرپرست روابط عمومی شورای شهر شیراز


  10 تاکتیک کارآمد برای نوشتن


  میزگرد تخصصی " تبلیغات در فضای تحریم" برگزار شد


  برگزاری جلسه دورنگاه مرکز ارتباطات شهرداری تهران در عمارت عین الدوله


  انتصاب مدیر جدید روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم


  استقبال از آیفون 11 بیش از انتظار است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران