درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 مهر 1396 - 14:15   

قارّه سبز و استاندارد زندگی

  قارّه سبز و استاندارد زندگی


ادامه ادامه مطلب یک

جلسه تودیع و معارفه مدیریت روابط عمومی شهرداری اصفهان

  جلسه تودیع و معارفه مدیریت روابط عمومی شهرداری اصفهان


ادامه ادامه مطلب دو

سوگیری شدید رسانه را می کشد

  سوگیری شدید رسانه را می کشد


ادامه ادامه مطلب سه

انتصاب مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان

  انتصاب مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  "من خودم بلدم حرف بزنم"! ..."روابط عمومی وزیر یا رییس تان نباشید"!
  اطلاعیه موسسه ملل درخصوص تعاونی وحدت
  تاریخچه موسسه اعتباری ملل
  ثبت نام چهاردهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی آغاز ‌شد
  بازاریابی پیامکی
  شهردار تهران: نشریات زیان‌ده شهرداری تعطیل می‌شوند
  فناوری دارد مهم ترین داشته انسان را نابود می کند
  چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت رسانه
  استراتژی ها و چگونگی تبلیغات و فعالیت های روابط عمومی در صنعت فولاد
  سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری زنجان: تعامل میان روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها ازاهمیت ویژه‌ای برخوردار است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  آموزش روابط عمومی  

بررسی و ارزیابی برنامه های مدیریت بحران بررسی و ارزیابی برنامه های مدیریت بحران
آیا به آنچه مردم درباره شما در رسانه های سنتی و جدید می گویند گوش می دهید؟ آیا باید برای پیشگیری از تشدید مشکل به تغییر پیام خود دست بزنید؟ آیا پیش از بروز و تشدید بحران می توانید آن را تعیین نموده و بشناسید؟
یکشنبه، 23 مهر 1396 - 07:56

عوامل موثر بر ارتباط روابط عمومی ها با رسانه ها عوامل موثر بر ارتباط روابط عمومی ها با رسانه ها
چگونگی ارتباط روابط عمومی با رسانه ها بابع عوامل گوناگونی است که شناخت آنها می تواند هم از یک سو انتظارهای روابط عمومی ها از رسانه ها را عقلایی تر و منطقی تر سازد و از جانب دیگر کیفیت ارتباط را بهبود بخشد.
شنبه، 22 مهر 1396 - 07:43

بزرگترین چالش متخصصان روابط عمومی در آینده از منظر پروفسور گرونیگ بزرگترین چالش متخصصان روابط عمومی در آینده از منظر پروفسور گرونیگ
به نظر من بزرگ ترین چالش را کسانی ایجاد خواهند کرد که روابط عمومی را بازاریابی می دانند. اگر روابط عمومی در حد بازاریابی تنزل کند کاری غیر از پیشبرد اهداف بازاریابی انجام نخواهد داد.
چهارشنبه، 19 مهر 1396 - 11:38

با دانستن این نکات عکس‌های بهتری بگیرید با دانستن این نکات عکس‌های بهتری بگیرید
اندی وارهول زمانی می‌گفت، “خوبی عکس به این است که هیچ موقع تغییر نمی‌کند، حتی زمانی که اشخاص درون عکس تغییر می‌کنند.” پس ما عکس می‌گیریم چون با اینکار خاطره‌ای از آن‌ها در ما جاودانه خواهد شد.
پنجشنبه، 6 مهر 1396 - 13:08

اهمیت داستان سرایی در روابط عمومی اهمیت داستان سرایی در روابط عمومی
داستان سرایی یکی از روش های جدید در ارتباط با مخاطبان در روابط عمومی است. تحقیقات نشان داده است که ذهن بشری مایل است که داده ها را به شکل روایی، کدگذاری ذخیره و بازیابی کند.
دوشنبه، 3 مهر 1396 - 14:06

آشنایی با روابط عمومی آشنایی با روابط عمومی
اصطلاح روابط عمومی که اکنون ما به کار می بریم ترجمه کلمه به کلمه اصطلاح انگلیسی (public relations) است. این اصطلاح در ایران برای نخستین بار در شرکت نفت به کار گرفته شد و سازمان ها و موسسات دیگر گشورمان سال ها پس از شرکت نفت شروع به ایجاد واحدی بنام روابط عمومی در تشکیلات خود نمودند.
جمعه، 27 شهریور 1394 - 21:24

مراحل عملی تهیه گزارش مراحل عملی تهیه گزارش
موضوعاتی که برای تهیه گزارش و درج در روزنامه ها انتخاب و باید اولاً موضوع (( روز )) باشد یعنی تا گزارش تهیه می شود مطلب کهنه نشود ثانیاً فراگیری و پوشش هر چه وسیعتر داشته باشد.
شنبه، 25 شهریور 1396 - 09:14

جلسات یورش فکری جلسات یورش فکری
برای استفاده از این روش در پرورش تفکر خلاق باید برای مدتی هر گونه قضاوت و انتقاد را کنار گذاشت. زیرا در بعضی موارد، قضاوت و انتقاد مانع ارائه اندیشه نو و خلاق می شود.
چهارشنبه، 22 شهریور 1396 - 01:16

گام نخست در تهیه گزارش اداری گام نخست در تهیه گزارش اداری
گزارش نویسی مانند پیمودن یک راه عادی بایداز جایی شروع ودر جایی دیگر پایان پذیرد. طبیعی است که هر گزارش روشنگر مطلبی باشد یا راه حل مشکلی را نشان دهد و این کار تنها با پژوهش و تحقیق عملی است. پس قدم اول در تهیه گزارش بعد از انتخاب موضوع دست زدن به تحقیق و جمع آوری اطلاعات می باشد.
سه شنبه، 21 شهریور 1396 - 09:03

چهار روش برای جذب مخاطبین به سمت غرفه خودتان چهار روش برای جذب مخاطبین به سمت غرفه خودتان
به احتمال زیاد شما هم تاکنون در رویدادهای مختلف صنعتی یا مصرفی مختلفی که در حوزه و صنایع مختلف باهدف معرفی و فروش محصولات و خدمات برگزار می‌شود شرکت کرده‌اید.
سه شنبه، 7 شهریور 1396 - 08:51

روابط عمومی چگونه می تواند کمک کند روابط عمومی چگونه می تواند کمک کند
امروز، روابط عمومی شامل تجزیه و تحلیل و درک کاملی از همه عوامل تاثیر گذار بر نگرش مردم نسبت به یک سازمان، می باشد. در دنیای امروز، فروش ایده ها به طور فزاینده ای سخت تر و رقابتی تر شده است، به خصوص با وجود میلیون ها موضوعی که مصرانه می خواهند در آگاهی افراد نفوذ کنند.
پنجشنبه، 2 شهریور 1396 - 15:44

درس های روابط عمومی هوشمند از خورشیدگرفتگی (کسوف) درس های روابط عمومی هوشمند از خورشیدگرفتگی (کسوف)
این مطلب نیاز به شروع با مقداری احتیاط برای تمام استراتژیست های روابط عمومی دارد – موج سواری خبری (نیوزجکینگ) موثر از چنین رویدادی فقط برای آن دسته از برند ها یا شرکت هایی که واقعا دارای تناسب و هیجان هستند، کارآیی دارد.
جمعه، 3 شهریور 1396 - 08:25

ده نکته از دیوید اوگیلوای برای واضح و مختصر نوشتن ده نکته از دیوید اوگیلوای برای واضح و مختصر نوشتن
افراد کله پشمالو خاطرات پشمی، نامه های پشمی و سخنرانی پشمی می نویسند. خوب نوشتن یک موهبت غریزی نیست. شما باید یاد بگیرد تا خوب بنویسید. در اینجا 10 نکته وجود دارد.
جمعه، 20 مرداد 1396 - 07:34

پنج گام مهم برای راه اندازی یک وب سایت بی نظیر پنج گام مهم برای راه اندازی یک وب سایت بی نظیر
همان طور که نیاز هر شرکت متفاوت است، هر وب سایتی نیز متفاوت است، اما فرآیند راه اندازی هر وب سایتی برای هر برندی تقریبا یکسان است. هر زمان که شما یک وب سایتی را می سازید یا از یک شرکت تقاضا می کنید یکی برای شما راه ندازی کند، لازم است که مراحل زیر را رعایت کنید.
سه شنبه، 31 مرداد 1396 - 00:48

تولید یک فعالیت سازمان یافته در روابط عمومی تولید یک فعالیت سازمان یافته در روابط عمومی
اگر سازمانی برنامه‌ریزی نداشته باشد و نتواند امور رسانه‌ای خود را سازماندهی کند، تنها وقت را تلف نموده است. باید همکاران را از ارزش و تأثیر استراتژی رسانه ای جهت‌دهی شده و برنامه‌ریزی شده آگاه نمود.
دوشنبه، 30 مرداد 1396 - 01:14

آموزش مهارت «نشریه» آموزش مهارت «نشریه»
در بین رسانه های دیداری، شنیداری و نوشتاری، ماندگاری نوشتار در ذهن مخاطب بیش از دو مورد دیگر است و هم چنین رسانه های دیداری بیشترین تاثیرگذاری را دارند و از آن جا که نشریه یک رسانه نوشتاری و دیداری است، از دو ویژگی (ماندگاری و تاثیرگذاری) که در بالا ذکر شد، برخوردار است و به همین دلیل است که جزء موفق ترین رسانه ها محسوب می شود.
چهارشنبه، 7 تیر 1396 - 00:12

نشریه داخلی یا خبرنامه چیست؟ نشریه داخلی یا خبرنامه چیست؟
نشریات داخلی، می‌تواند نقش موثری را در ایجاد ارتباط متقابل و متعادل بین بخش‌های مختلف یک سازمان ایفا نمایند و فرصت‌ مناسبی را برای تشریح و تبیین اهداف سازمانی و جلب مشارکت پرسنل، برای اداره سازمان فراهم آوردند.
چهارشنبه، 7 تیر 1396 - 00:47

چهار درس از روابط عمومی در سال 1396 چهار درس از روابط عمومی در سال 1396
روی یک استراتژی روابط عمومی خوب که بتواند اعتبار شرکت تان را تقویت کند، کار کنید. با سرمایه گذاری زمان و پول و تلاش بیشتر، پیام و دیدگاه خود را توسعه دهید.
سه شنبه، 20 تیر 1396 - 07:58

نشریه داخلی و ضرورت ها نشریه داخلی و ضرورت ها
هدف اصلی از انتشار نشریه داخلی باید ارزیابی شود. روابط عمومی موظف است اهداف کوتاه مدت و بلند مدت انتشار نشریه را پیش از انتشار، تدوین و تبیین کند تا در خلال انتشار دچار گمراهی یا خطا نشود و در حین راه بخشی از مخاطبان خود را از دست ندهد.
چهارشنبه، 7 تیر 1396 - 00:56

9 نکته درباره خبرنامه 9 نکته درباره خبرنامه
خبرنامه یکی از بهترین گزینه های انتخابی برای انتقال گاه به گاه اطلاعات در مورد شرکت و تولیدات و خدمات آن است. خبرنامه معمولاً حاوی اطلاعات علمی و کاربردی و نیز مطالب سرگرم کننده است. بنابراین عمر مفید بیشتری نسبت به گونه های دیگر فعالیت های تبلیغاتی دارد.
چهارشنبه، 7 تیر 1396 - 01:03

نامه نامه
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روش رایج و بسیار متداول،‌ نامه است، هم توسط اداره‌ی پست و هم توسط شرکت های خصوصی مانند فدرال اکسپرس[1] ، دی اچ ال[2].
چهارشنبه، 7 تیر 1396 - 00:34

نگرانی در مورد سازمان های دولتی در آموزش روابط عمومی نگرانی در مورد سازمان های دولتی در آموزش روابط عمومی
این هزینه ها معمولا به آژانس ها و کلینیک های روابط عمومی و ارتباطات پرداخت می شود که آموزش در زمینه مدیریت اعتبار، مدیریت بحران و حضور رسانه ها را ارائه می دهد. نگرانی اینجاست که این ارقام بیشتر در راستای مدیریت پیام صرف می شود.
دوشنبه، 12 تیر 1396 - 16:49

راهنمای اجمالی وظایف و فعالیت ‏های روابط ‏عمومی راهنمای اجمالی وظایف و فعالیت ‏های روابط ‏عمومی
راهنمای اجمالی وظایف و فعالیت ‏های روابط ‏عمومی
چهارشنبه، 31 خرداد 1396 - 09:31

 یک شخصیت کاریزماتیک چه ویژگی‌هایی دارد؟ یک شخصیت کاریزماتیک چه ویژگی‌هایی دارد؟
کاریزما تواناییِ مسحور کردن و تحت تأثیر قرار دادن دیگران است، حاصلِ ارتباطات عالی و مهارت‌های میان‌فردی که می‌توان آنها را آموخت و بهبود بخشید، بنابراین، شکوفایی آن امکان‌پذیر است و می‌توان بسیاری از عوامل کلیدی در شکل‌گیری یک شخصیت کاریزماتیک را شناسایی کرد.
جمعه، 15 اردیبهشت 1396 - 15:09

تفاوت سهام بی‌نام و با نام در شرکت‌های سهامی
از نظر شکل سهام، سهام را در شرکت‌های سهامی به سهام بانام و سهام بی‌نام تقسیم‌بندی می‌کنند. افراد می‌توانند هر یک از این دو نوع سهام را داشته باشند و تکلیف قانونی جز در موارد خاصی برای سهامداران نیست و آنها مجبور نیستند نوع خاصی از سهام را به الزام داشته باشند.
یکشنبه، 10 اردیبهشت 1396 - 09:50

شاخص های ارزیابی موفقیت روابط عمومی شاخص های ارزیابی موفقیت روابط عمومی
جداسازی روابط عمومی از تبلیغات و تلاش های فروش، کاری بسیار دشوار است. تعامل مشتری یک شاخص به مراتب بهتر از موفقیت روابط عمومی محسوب می شود.
یکشنبه، 3 اردیبهشت 1396 - 08:02

نقش سخنگو: راکفلر در برابر ترامپ نقش سخنگو: راکفلر در برابر ترامپ
برای بیش از چهار دهه، من به عنوان "سخنگوی" روابط عمومی دیوید راکفلر، که در ماه مارس در سن 101 سالگی درگذشت، خدمت کردم.
شنبه، 2 اردیبهشت 1396 - 10:20

چالش مدیران روابط عمومی در سازمان های کوچک چالش مدیران روابط عمومی در سازمان های کوچک
یکی از مسائل مهم در حوزه روابط عمومی مهارت هایی است که یک کارگزار روابط عمومی باید داشته باشد تا بتواند در واحد روابط عمومی کار کند.
شنبه، 26 فروردین 1396 - 08:18

سرنوشت نخستین روزنامه ای که در آمریکا انتشار یافت سرنوشت نخستین روزنامه ای که در آمریکا انتشار یافت
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نخستین نشریه چاپی که در آمریکای شمالی انتشار یافت 25 نوامبر سال 1690 طبق دستور عمومی (بخشنامه) فرماندار انگلیسی مهاجر نشین ماساچوست برای همیشه تعطیل شد.
دوشنبه، 4 آذر 1392 - 22:27

راهنمای رویدادهای روابط عمومی آمریکا در سال 2017 راهنمای رویدادهای روابط عمومی آمریکا در سال 2017
راهنمای رویدادهای روابط عمومی آمریکا در سال 2017
سه شنبه، 19 بهمن 1395 - 10:01

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ثبت نام چهاردهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی آغاز ‌شد


  گزارش برگزاری چهارمین همایش سراسری روابط عمومی های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات


  مدیریت پاسخگویی در روابط عمومی


  جلسه تودیع و معارفه مدیریت روابط عمومی شهرداری اصفهان


  استراتژی ها و چگونگی تبلیغات و فعالیت های روابط عمومی در صنعت فولاد


  ویدیو/ انتقاد وزیر ارتباطات از مجیزگویی و چاپلوسی روابط عمومی ها


  سوگیری شدید رسانه را می کشد


  انتصاب مسئول جدید اداره روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد


  فناوری دارد مهم ترین داشته انسان را نابود می کند


  شهردار تهران: نشریات زیان‌ده شهرداری تعطیل می‌شوند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: سرفصل های کارگاه آموزشی "چگونگی توسعه خلاقیت های کارآمد در روابط عمومی" اعلام شد