درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 5 فروردین 1398 - 19:15   

مطبوعات چاپی در ایران "در سال ۹۸ از نفس می‌افتند"

  مطبوعات چاپی در ایران "در سال ۹۸ از نفس می‌افتند"


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان ثبت نام سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی

  فراخوان ثبت نام سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

آشنایی با روابط عمومی

  آشنایی با روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

بیل گیتس بریتانیا محکوم می شود

  بیل گیتس بریتانیا محکوم می شود


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیریت بحران در حوادث غیرمترقبه (آشنایی اجمالی با اقدامات راهبردی و اجرایی در حوادث)
  فروش
  بیل گیتس بریتانیا محکوم می شود
  سرپرست روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کردستان منصوب شد
  فراخوان ثبت نام سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی
  قریب به 800 بسته اطلاع رسانی در ایستگاه های ورودی جنوب تهران توزیع شد
  اقدامات حمایتی بانک رفاه به آسیب دیدگان مناطق شمالی کشور/ تخصیص 500 میلیون ریال کمک بلاعوض و 1000 فقره تسهیلات قرض الحسنه 50 میلیون ریالی
  حضور فعالانه کارکنان بانک رفاه استان های گلستان و مازندران در یاری رساندن به هموطنان سیل زده مناطق شمالی کشور
  نوآوری‌گرایی
  جف بزوس
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  آموزش روابط عمومی  

12 نکته کلیدی که یک "عکاس خبری" باید بداند 12 نکته کلیدی که یک "عکاس خبری" باید بداند
امروزه عکس هایی را که در پورتال اطلاع رسانی سازمان ها مشاهده می کند، بیشتر به عکس های یادگاری یا مستندسازی و یا به طور عامیانه به پاچه خواری از مسئولان شبیه است تا به عکس خبری!
دوشنبه، 20 اسفند 1397 - 16:47

نحوه برقراری ارتباط چهره به چهره موثر‌ نحوه برقراری ارتباط چهره به چهره موثر‌
ملاقات‌ شخصی‌ می‌تواند سریع‌ترین‌ و سرراست‌ترین‌ راه‌ برای‌ دریافت‌ پاسخ‌ یک‌ سؤال‌ یا موافقت‌ با نحوه‌ اجرای‌ اقدامی‌ باشد. یک‌ ملاقات‌ شخصی‌ می‌تواند توافق‌ و حسن‌ تفاهم‌ طرف‌ مقابل‌ را برانگیزد و یا باعث‌ ایجاد اندیشه‌ جدیدی‌ شود که‌ شاید بتواند طرحی‌ را با سهولت‌ بیشتری‌ پیش‌ ببرد.
دوشنبه، 6 اسفند 1397 - 08:04

5 بهترین روش برای مدیریت بحران 5 بهترین روش برای مدیریت بحران
اگر به درستی رفتار شود، یادگیری از طریق بحران ممکن است پایه محکمی برای تغییر مثبت و ایجاد یکپارچگی مردم باشد. حتی ممکن است یک فرصت برای ایجاد یک ادراک مثبت از سازمان باشد - تا زمانی که اخبار مربوط به بحران در یک روش موثر و کارآمد مورد استفاده قرار گیرد.
پنجشنبه، 1 فروردین 1398 - 23:59

سه مرحله مدیریت بحران سه مرحله مدیریت بحران
بحران ها همه گیر و خسته کننده هستند. شما باید در هر مرحله دارای یک برنامه بسیار روشن و هدفمند باشید. مدیریت بحران دارای سه مرحله است:
پنجشنبه، 1 فروردین 1398 - 23:55

3 گام ضروری برای نوشتن یک سخنرانی برای مدیر عامل 3 گام ضروری برای نوشتن یک سخنرانی برای مدیر عامل
آیا تاکنون از شما خواسته شده تا برای رهبر سازمان خود یک سخنرانی آماده کنید؟ در اینجا سه عنصر حیاتی از نوشتن یک سخنرانی آمده است:
سه شنبه، 30 بهمن 1397 - 08:04

هر عکس خود قصه یا بخشی از یک روایت است هر عکس خود قصه یا بخشی از یک روایت است
برخی عکاسان رسانه ای یا شاغل در روابط عمومی اعتقاد چندانی به مستند بودن عکسها ندارند چرا که سعی دارند تا بیشترین دخالت را در چیدمان عناصر داخل عکس داشته باشند به نوعی که به تحریف یک بخش از ماجرا می پردازند تا به اصطلاح خودشان عکس حرفه ای بگیرند
جمعه، 26 بهمن 1397 - 21:54

پنج عادت گفتاری در افراد دوست‌داشتنی پنج عادت گفتاری در افراد دوست‌داشتنی
چند تن از پژوهشگران دانشگاه هاروارد، در جریان یک پژوهش، دریافتند که برای افراد، گفتگو درباره‌ خودشان، به اندازه غذا خوردن لذت بخش است. مردم عاشق این هستند که درباره‌ خودشان سخن بگویند. این به این معنی است، که اینکه اجازه بدهید در جریان یک گفتگو، مخاطبان شما از خودشان حرف بزنند، به آنها کمک می‌کند تا از گفتگو لذت برده و از شما نیز خوش شان بیاید.
جمعه، 19 بهمن 1397 - 12:25

هفت نکته مهم که باید درباره روابط رسانه ای بدانیم هفت نکته مهم که باید درباره روابط رسانه ای بدانیم
بخش بزرگی از حرفه روابط عمومی شامل کار با رسانه ها می شود. بنابراین، یادگیری نحوه ایجاد و مدیریت ارتباط با خبرنگاران و رسانه ها برای راهبردهای ارتباطی شما بسیار مهم است.
یکشنبه، 26 اسفند 1397 - 00:56

ده نکته ای که روابط رسانه ای شما را دگرگون می کند ده نکته ای که روابط رسانه ای شما را دگرگون می کند
هدف روابط رسانه ای این است که حداکثر پوشش مثبت در رسانه های جمعی بدست آید. به همین دلیل روابط مداوم بین یک سازمان و رسانه های خبری حیاتی است. این نیاز حتی با گسترش رسانه های اجتماعی به شدت اساس می شود و نمی توان اهمیت انتشار یک مطلب در یک رسانه پر مخاطب آنلاین را دست کم گرفت.
چهارشنبه، 26 دی 1397 - 09:21

کاربرد جلسات‌ گروهی‌ در روابط عمومی کاربرد جلسات‌ گروهی‌ در روابط عمومی
طرح‌ و نحوه‌ کار جلسات‌ ممکن‌ است‌ با توجه‌ به‌ اندازه‌، تعداد شرکت‌کنندگان‌، بانیان‌ جلسه‌، و موضوعاتی‌ که‌ قرار است‌ در آن‌ جلسه‌ مورد بررسی‌ قرار گیرد، تفاوت‌ کند، اما گروه‌هایی‌ که‌ می‌خواهند به‌ طور مؤثرتری‌ کار کنند، باید از قواعد اصولی‌ معینی‌ که‌ در این‌ زمینه‌ وجود دارد پیروی‌ نمایند.
چهارشنبه، 26 دی 1397 - 08:00

تدوین گزارش‌ ارزیابی‌ روزمره‌ به شکلی نوین تدوین گزارش‌ ارزیابی‌ روزمره‌ به شکلی نوین
متداول‌ترین‌ نوع‌ ارزیابی‌ که‌ یک‌ کارگزار روابط عمومی‌ باید انجام‌ دهد تدوین‌ گزارش‌ غیر رسمی‌ درباره‌ پیشرفت‌ کار است‌ که‌ معمولاً به‌ صورت ماهانه‌، دو ماه‌ یک بار یا فصلی‌، و به‌ شکل‌ جامع تری‌ در پایان‌ هر سال‌ فراهم‌ می‌آید.
دوشنبه، 24 دی 1397 - 08:00

یادداشت‌ ‌درون‌ سازمانی‌ یادداشت‌ ‌درون‌ سازمانی‌
این‌ یادداشت‌ها به‌ اجرای‌ یک‌ رشته‌ وظایف‌ کمک‌ می‌کنند، می‌توانند رئوس‌ مباحث‌ را پیش‌ از طرح‌ آنها روشن‌ کنند، یا اینکه‌ بعداً به‌ جمع‌بندی‌ نتایج‌ بپردازند. یادداشت‌های‌ درون‌ سازمانی‌ در مواردی‌ ممکن‌ است‌ حتی‌ جایگزین‌ کل‌ مذاکره‌ شوند.
شنبه، 22 دی 1397 - 08:02

آنچه باید بدانیم!/ بازدیدها و گردش‌های علمی آنچه باید بدانیم!/ بازدیدها و گردش‌های علمی
بازدید از کارخانه‌ها، آسمان نماها، موزه‌ها، نمایشگاه ها، باغ وحش، پارک‌های علمی و نظایر آنها از جمله مواردی است که باعث عمومی شدن علوم و فنون نزد اقشار گوناگون جامعه می‌شود.
جمعه، 21 دی 1397 - 08:51

آنچه باید بدانیم!/ تهیه‌ فیلم‌ مستند کوتاه‌ آنچه باید بدانیم!/ تهیه‌ فیلم‌ مستند کوتاه‌
هدف‌ از تولید یک‌ مستند کوتاه‌ معمولاً پرورش‌ یک‌ خبر یا دیدگاه‌ دارای‌ ارزش‌ خبری‌ به‌ منظور بهره‌برداری‌ از آن‌ برای‌ به‌ شهرت‌ رساندن‌ غیرمستقیم‌ مشتری‌ است‌.
سه شنبه، 18 دی 1397 - 08:00

چهار اصل در تایپ خبرنامه چهار اصل در تایپ خبرنامه
خبرنامه‌ها یکی از ابزار برقراری ارتباط هستند. برای موفقیت هر چه بیشتر در زمینه انتشار آنها کافی است روابط نزدیک و ویژه‌ای را با متن و خواننده به‌صورت هم‌زمان ایجاد کنید. رعایت چهار اصل مطرح شده در این مقاله شما را در پیمودن این راه یاری خواهد کرد.
دوشنبه، 26 آذر 1397 - 09:36

هفت قانون مهم برای افزایش کیفیت جلسات اداری هفت قانون مهم برای افزایش کیفیت جلسات اداری
احتمالاً این مسائل برای تان آشناست؛ گروهی که آنها را برای شرکت در جلسه به اتاق فرا خوانده اید تمرکز حواس ندارند و به یکجا خیره شده اند و یا به تلفن همراه خود نگاه می کنند. هنگامی که سوالی می پرسید، جز یک یا دو نفر که کاملاً بحث را در دست خود گرفته اند، کسی پاسخ نمی دهد.
پنجشنبه، 1 آذر 1397 - 15:07

بزرگترین ترین کارت پستال جهان بزرگترین ترین کارت پستال جهان
۱۰۰ هزار کارت پستال از نقاط مختلف جهان بر فراز کوههای سوئیس برای ثبت رکورد کتاب گینس به عنوان بزرگترین ترین کارت پستال جهان کنار هم قرار گرفتند. این کارتها حامل پیامهایی در اعتراض به تغییرات اقلیمی هستند.
سه شنبه، 29 آبان 1397 - 14:56

فنون روابط عمومی/ ترتیب‌ دادن‌ جلسات‌ عمومی فنون روابط عمومی/ ترتیب‌ دادن‌ جلسات‌ عمومی
از راه های‌ نزدیکی‌ بین کارکنان‌ و مدیریت‌ و ایجاد همدلی‌، ترتیب‌ دادن‌ جلسات‌ ملاقات‌ عمومی‌کارکنان‌ با مسئولان‌ مؤسسه‌ است‌.
سه شنبه، 29 آبان 1397 - 09:34

هرگز به کسی تهمت نزنید هرگز به کسی تهمت نزنید
برای رسیدن به موفقیت، یکی از کارهایی که هرگز مجاز به انجام آن نیستید، تهمت زدن به دیگران است. تحت هیچ شرایطی اجازه ندارید به طرف مقابل خود افترا بزنید و با زدن برچسب های نامناسب بر او، خود را موجه جلوه دهید.
سه شنبه، 15 آبان 1397 - 09:42

چراغ راه/ برنامه ریزی در روابط عمومی چراغ راه/ برنامه ریزی در روابط عمومی
نیاز به شناخت و درک متقابل به منظور تسریع در دستیابی به مقاصد و اهداف، امروزه در سازمانها و ادارات به عنوان یک اصل اساسی در مدیریت پذیرفته شده است. این ارتباط که از آن به عنوان روابط عمومی یاد می شود یکی از مهمترین و با ارزش‎ترین عوامل موثر در سرنوشت هر موسسه و گروه محسوب می گردد.
پنجشنبه، 9 اسفند 1397 - 19:47

برنامه‌ریزی‌ یک‌ رویداد روابط‌عمومی‌ برنامه‌ریزی‌ یک‌ رویداد روابط‌عمومی‌
گام‌ مهم‌ در برنامه‌ریزی‌ یک‌ رویداد روابط عمومی‌ اتخاذ روشی‌ برای‌ حفظ‌ و هماهنگ‌ کردن‌ همه‌ اقداماتی‌ است‌ که‌ در یک‌ کنفرانس‌ خبری‌ باید انجام‌ گیرد.
دوشنبه، 7 آبان 1397 - 08:06

نمونه هایی از ارتباطات جمعی و برنامه های آن/ حمایت مالی نمونه هایی از ارتباطات جمعی و برنامه های آن/ حمایت مالی
این یک پروژه سطح بالا و در عین حال با مقیاسی کوچک بود. وظیفه مشتری افزایش آگاهی از کلوپ داینرز در میان موسساتی بود که اخیراً کارت قابل شارژ داینرز را گرفته بودند و آنهایی که هنوز این کارت را نداشتند.
سه شنبه، 24 مهر 1397 - 08:04

31 دلیل عمدۀ شکست و ناکامی 31 دلیل عمدۀ شکست و ناکامی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- 31 دلیل عمدۀ شکست و ناکامی. نکات مهم بدین قرار است: (هیل، 1379، ص 128 ـ 122)
چهارشنبه، 28 آذر 1397 - 15:54

18 عذر و بهانۀ مشهور برای اشخاص ناموفق 18 عذر و بهانۀ مشهور برای اشخاص ناموفق
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- 55 عذر و بهانۀ مشهور برای اشخاص ناموفق. بخشی از آنها که با بحث حاضر مرتبط است، به این قرار است: (هیل، 1376، ص 246 - 244)
دوشنبه، 28 آبان 1397 - 15:57

10 خطای بزرگ در روابط‌عمومی 10 خطای بزرگ در روابط‌عمومی
کار روابط‌عمومی به صورت فی‌البداهه انجام نمی‌شود. اگر برنامه عملی نداشته باشید،‌ از کجا خواهید دانست که قدم بعدی چیست. باید تصمیم بگیرید که به کجا، کی و چگونه حرکت خواهید کرد. همچنین باید انعطاف‌پذیر باشید و در صورت به هم خوردن همه برنامه‌ها، برنامه کمکی داشته باشید.
سه شنبه، 18 دی 1397 - 23:22

صفر تا صد روابط عمومی در ایران/2 صفر تا صد روابط عمومی در ایران/2
یکی از اقدامات جدی در حوزه روابط عمومی، تغییر نگرش ها نسبت به این حوزه است و این کار تنها با بازگشت روابط عمومی به جایگاه اصلی خود میسر می شود. آشنا نبودن مدیران با اهمیت و ضرورت وجود مجموعه ای تحت عنوان روابط عمومی و به دنبال آن ضعف در اطلاع رسانی موجب شده که جایگاه روابط عمومی در سازمان ملموس نباشد.
دوشنبه، 19 شهریور 1397 - 08:00

صفر تا صد روابط عمومی در ایران صفر تا صد روابط عمومی در ایران
روابط عمومی نهادی است که به جوامع نوین تعلق دارد و در روند پیدایش و رشد سازمان های نوین برای تسهیل ارتباط میان سازمان با محیط درونی و بیرونی، مخاطبان، گروه های تأثیرگذار و تأثیرپذیر از سازمان، افکار عمومی، رسانه ها و سازمان های دیگر ایجاد شده است.
یکشنبه، 18 شهریور 1397 - 09:06

نوشتن نطق یا سخنرانی نوشتن نطق یا سخنرانی
پس از نگارش، متن سخنرانی را بلند بخوانید تا انسجام و فصاحت آن حفظ شود. سخنرانی یک مقاله نیست. اگر بد فهمیده شود نمی توان آن را قرائت کرد. سوال و جواب های عمومی را بنویسید.
سه شنبه، 13 شهریور 1397 - 07:58

دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه دانشگاه آزاد اسلامی دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه دانشگاه آزاد اسلامی
دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه دانشگاه آزاداسلامی تهران مرکزی اولین دانشکده اختصاصی ارتباطات در دانشگاه آزاد اسلامی است که در روز پنجم آبان 1393در واحد دانشگاهی تهران مرکزی افتتاح شد.
پنجشنبه، 1 شهریور 1397 - 01:46

 دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی
در حال حاضز این دانشکده با ۲۱ عضو هیئت علمی تمام وقت به امر آموزش بیش از نزدیک به یک هزار دانشجو در ۳ گروه آموزشی و هفت رشته تحصیلی در مقاطع مختلف تحصیلی اهتمام دارد.
پنجشنبه، 1 شهریور 1397 - 01:42

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان ثبت نام سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی


  پنج دلیل استرس زا بودن حرفه روابط عمومی


  پراسترس ترین مشاغل 2019- "روابط عمومی" در بین 10 شغل اول


  هماهنگ‌کننده رویداد


  مسئول روابط عمومی


  روابط عمومی پزشکی


  هافینگتون پست


  رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات:‌ اطلاع رسانی آن نیز باید خلاقانه و بدیع باشد


  منفی‌نگری


  مطبوعات چاپی در ایران "در سال ۹۸ از نفس می‌افتند"


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ثبت نام سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی