درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 28 آذر 1396 - 01:07   

بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید

  بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید


ادامه ادامه مطلب یک

مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری اردبیل منصوب شد

  مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری اردبیل منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

«بام» در صدر عبارات جست و جو شده در اینترنت

  «بام» در صدر عبارات جست و جو شده در اینترنت


ادامه ادامه مطلب سه

نوآوری؛ حلقه مفقوده روابط عمومی ها برای پیشبرد اهداف سازمانی بانکها

  نوآوری؛ حلقه مفقوده روابط عمومی ها برای پیشبرد اهداف سازمانی بانکها


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مخاطبان روستایی، حلقه گمشده اطلاع رسانی در روابط عمومی
  برنامه ریزی و هدایت برنامه های روابط عمومی
  محمد سلطانی فرمعاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد شد
  انتصاب مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش
  نوآوری؛ حلقه مفقوده روابط عمومی ها برای پیشبرد اهداف سازمانی بانکها
  آشنایی با سالنامه تخصصی روابط عمومی
  نشست جهانی روابط عمومی مالتا
  سه فاجعه بزرگ روابط عمومی در سال 2017
  گوگل و آمازون ؛ دو رقیب جدی بانکها در سال ۲۰۱۸
  جشنواره جدید بانک ملی ایران با موضوع پیام رسان بله، به زودی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  آموزش روابط عمومی  

آشنایی با روابط عمومی آشنایی با روابط عمومی
اصطلاح روابط عمومی که اکنون ما به کار می بریم ترجمه کلمه به کلمه اصطلاح انگلیسی (public relations) است. این اصطلاح در ایران برای نخستین بار در شرکت نفت به کار گرفته شد و سازمان ها و موسسات دیگر گشورمان سال ها پس از شرکت نفت شروع به ایجاد واحدی بنام روابط عمومی در تشکیلات خود نمودند.
جمعه، 27 شهریور 1394 - 21:24

11 پیشنهاد در خصوص نحوه خلاقیت تیم روابط عمومی 11 پیشنهاد در خصوص نحوه خلاقیت تیم روابط عمومی
همیشه ایده های بزرگ داشته باشید که بر کمپین شما اثر بگذارد. یک روایت خلاقانه برند که بر یافتن جایگاه برند ارائه و اثر می گذارد می تواند کمک خوبی باشد.
یکشنبه، 21 آبان 1396 - 08:22

هفت نکته برای برای تهیه و انتشار یک مطلب تاثیرگذار / فراخوانی برای عمل هفت نکته برای برای تهیه و انتشار یک مطلب تاثیرگذار / فراخوانی برای عمل
کسب و کار شما بستگی به توانایی شما برای نوشتن و تولید محتوای خوب دارد. نوشتن به معرفی دیدگاه سازمان و شرکت شما کمک می کند. از وب سایت و خبرنامه الکترونیکی گرفته تا پست های وبلاگ و بروز رسانی های رسانه های اجتماعی.
شنبه، 20 آبان 1396 - 08:00

نقش کلیدی روابط عمومی در مصاحبه های مطبوعاتی نقش کلیدی روابط عمومی در مصاحبه های مطبوعاتی
یکی از نقش های کلیدی روابط عمومی در هدایت مدیران سازمان و آماده سازی آنها برای مصاحبه های مطبوعاتی است. گروهی از خبرنگاران که برخی همسو و برخی غیر همسو با منافع سازمان هستند در نشست های مطبوعاتی شرکت می کنند. هر کدام از این افراد این پتانسیل را دارند که سازمان را با بحران های جدی روبرو کنند یا اعتماد مخاطبان را به سازمان افزایش دهند.
پنجشنبه، 11 آبان 1396 - 08:29

15 دلیل برای موفقیت یک سخنرانی 15 دلیل برای موفقیت یک سخنرانی
سخنرانی یک هنر است؛ اما این هنر می تواند آموخته شود. روی خودتان کار کنید و با صحبت کردن بهتر شوید. این یک فرایند طولانی است، اما در فرم بیشتر از محتوا تمرکز کنید: تماس چشم، صدای شما، حرکات و غیره.
شنبه، 29 مهر 1396 - 07:55

بررسی و ارزیابی برنامه های مدیریت بحران بررسی و ارزیابی برنامه های مدیریت بحران
آیا به آنچه مردم درباره شما در رسانه های سنتی و جدید می گویند گوش می دهید؟ آیا باید برای پیشگیری از تشدید مشکل به تغییر پیام خود دست بزنید؟ آیا پیش از بروز و تشدید بحران می توانید آن را تعیین نموده و بشناسید؟
یکشنبه، 23 مهر 1396 - 07:56

عوامل موثر بر ارتباط روابط عمومی ها با رسانه ها عوامل موثر بر ارتباط روابط عمومی ها با رسانه ها
چگونگی ارتباط روابط عمومی با رسانه ها بابع عوامل گوناگونی است که شناخت آنها می تواند هم از یک سو انتظارهای روابط عمومی ها از رسانه ها را عقلایی تر و منطقی تر سازد و از جانب دیگر کیفیت ارتباط را بهبود بخشد.
شنبه، 22 مهر 1396 - 07:43

بزرگترین چالش متخصصان روابط عمومی در آینده از منظر پروفسور گرونیگ بزرگترین چالش متخصصان روابط عمومی در آینده از منظر پروفسور گرونیگ
به نظر من بزرگ ترین چالش را کسانی ایجاد خواهند کرد که روابط عمومی را بازاریابی می دانند. اگر روابط عمومی در حد بازاریابی تنزل کند کاری غیر از پیشبرد اهداف بازاریابی انجام نخواهد داد.
چهارشنبه، 19 مهر 1396 - 11:38

با دانستن این نکات عکس‌های بهتری بگیرید با دانستن این نکات عکس‌های بهتری بگیرید
اندی وارهول زمانی می‌گفت، “خوبی عکس به این است که هیچ موقع تغییر نمی‌کند، حتی زمانی که اشخاص درون عکس تغییر می‌کنند.” پس ما عکس می‌گیریم چون با اینکار خاطره‌ای از آن‌ها در ما جاودانه خواهد شد.
پنجشنبه، 6 مهر 1396 - 13:08

اهمیت داستان سرایی در روابط عمومی اهمیت داستان سرایی در روابط عمومی
داستان سرایی یکی از روش های جدید در ارتباط با مخاطبان در روابط عمومی است. تحقیقات نشان داده است که ذهن بشری مایل است که داده ها را به شکل روایی، کدگذاری ذخیره و بازیابی کند.
دوشنبه، 3 مهر 1396 - 14:06

مراحل عملی تهیه گزارش مراحل عملی تهیه گزارش
موضوعاتی که برای تهیه گزارش و درج در روزنامه ها انتخاب و باید اولاً موضوع (( روز )) باشد یعنی تا گزارش تهیه می شود مطلب کهنه نشود ثانیاً فراگیری و پوشش هر چه وسیعتر داشته باشد.
شنبه، 25 شهریور 1396 - 09:14

جلسات یورش فکری جلسات یورش فکری
برای استفاده از این روش در پرورش تفکر خلاق باید برای مدتی هر گونه قضاوت و انتقاد را کنار گذاشت. زیرا در بعضی موارد، قضاوت و انتقاد مانع ارائه اندیشه نو و خلاق می شود.
چهارشنبه، 22 شهریور 1396 - 01:16

گام نخست در تهیه گزارش اداری گام نخست در تهیه گزارش اداری
گزارش نویسی مانند پیمودن یک راه عادی بایداز جایی شروع ودر جایی دیگر پایان پذیرد. طبیعی است که هر گزارش روشنگر مطلبی باشد یا راه حل مشکلی را نشان دهد و این کار تنها با پژوهش و تحقیق عملی است. پس قدم اول در تهیه گزارش بعد از انتخاب موضوع دست زدن به تحقیق و جمع آوری اطلاعات می باشد.
سه شنبه، 21 شهریور 1396 - 09:03

چهار روش برای جذب مخاطبین به سمت غرفه خودتان چهار روش برای جذب مخاطبین به سمت غرفه خودتان
به احتمال زیاد شما هم تاکنون در رویدادهای مختلف صنعتی یا مصرفی مختلفی که در حوزه و صنایع مختلف باهدف معرفی و فروش محصولات و خدمات برگزار می‌شود شرکت کرده‌اید.
سه شنبه، 7 شهریور 1396 - 08:51

روابط عمومی چگونه می تواند کمک کند روابط عمومی چگونه می تواند کمک کند
امروز، روابط عمومی شامل تجزیه و تحلیل و درک کاملی از همه عوامل تاثیر گذار بر نگرش مردم نسبت به یک سازمان، می باشد. در دنیای امروز، فروش ایده ها به طور فزاینده ای سخت تر و رقابتی تر شده است، به خصوص با وجود میلیون ها موضوعی که مصرانه می خواهند در آگاهی افراد نفوذ کنند.
پنجشنبه، 2 شهریور 1396 - 15:44

درس های روابط عمومی هوشمند از خورشیدگرفتگی (کسوف) درس های روابط عمومی هوشمند از خورشیدگرفتگی (کسوف)
این مطلب نیاز به شروع با مقداری احتیاط برای تمام استراتژیست های روابط عمومی دارد – موج سواری خبری (نیوزجکینگ) موثر از چنین رویدادی فقط برای آن دسته از برند ها یا شرکت هایی که واقعا دارای تناسب و هیجان هستند، کارآیی دارد.
جمعه، 3 شهریور 1396 - 08:25

ده نکته از دیوید اوگیلوای برای واضح و مختصر نوشتن ده نکته از دیوید اوگیلوای برای واضح و مختصر نوشتن
افراد کله پشمالو خاطرات پشمی، نامه های پشمی و سخنرانی پشمی می نویسند. خوب نوشتن یک موهبت غریزی نیست. شما باید یاد بگیرد تا خوب بنویسید. در اینجا 10 نکته وجود دارد.
جمعه، 20 مرداد 1396 - 07:34

پنج گام مهم برای راه اندازی یک وب سایت بی نظیر پنج گام مهم برای راه اندازی یک وب سایت بی نظیر
همان طور که نیاز هر شرکت متفاوت است، هر وب سایتی نیز متفاوت است، اما فرآیند راه اندازی هر وب سایتی برای هر برندی تقریبا یکسان است. هر زمان که شما یک وب سایتی را می سازید یا از یک شرکت تقاضا می کنید یکی برای شما راه ندازی کند، لازم است که مراحل زیر را رعایت کنید.
سه شنبه، 31 مرداد 1396 - 00:48

تولید یک فعالیت سازمان یافته در روابط عمومی تولید یک فعالیت سازمان یافته در روابط عمومی
اگر سازمانی برنامه‌ریزی نداشته باشد و نتواند امور رسانه‌ای خود را سازماندهی کند، تنها وقت را تلف نموده است. باید همکاران را از ارزش و تأثیر استراتژی رسانه ای جهت‌دهی شده و برنامه‌ریزی شده آگاه نمود.
دوشنبه، 30 مرداد 1396 - 01:14

آموزش مهارت «نشریه» آموزش مهارت «نشریه»
در بین رسانه های دیداری، شنیداری و نوشتاری، ماندگاری نوشتار در ذهن مخاطب بیش از دو مورد دیگر است و هم چنین رسانه های دیداری بیشترین تاثیرگذاری را دارند و از آن جا که نشریه یک رسانه نوشتاری و دیداری است، از دو ویژگی (ماندگاری و تاثیرگذاری) که در بالا ذکر شد، برخوردار است و به همین دلیل است که جزء موفق ترین رسانه ها محسوب می شود.
چهارشنبه، 7 تیر 1396 - 00:12

نشریه داخلی یا خبرنامه چیست؟ نشریه داخلی یا خبرنامه چیست؟
نشریات داخلی، می‌تواند نقش موثری را در ایجاد ارتباط متقابل و متعادل بین بخش‌های مختلف یک سازمان ایفا نمایند و فرصت‌ مناسبی را برای تشریح و تبیین اهداف سازمانی و جلب مشارکت پرسنل، برای اداره سازمان فراهم آوردند.
چهارشنبه، 7 تیر 1396 - 00:47

چهار درس از روابط عمومی در سال 1396 چهار درس از روابط عمومی در سال 1396
روی یک استراتژی روابط عمومی خوب که بتواند اعتبار شرکت تان را تقویت کند، کار کنید. با سرمایه گذاری زمان و پول و تلاش بیشتر، پیام و دیدگاه خود را توسعه دهید.
سه شنبه، 20 تیر 1396 - 07:58

نشریه داخلی و ضرورت ها نشریه داخلی و ضرورت ها
هدف اصلی از انتشار نشریه داخلی باید ارزیابی شود. روابط عمومی موظف است اهداف کوتاه مدت و بلند مدت انتشار نشریه را پیش از انتشار، تدوین و تبیین کند تا در خلال انتشار دچار گمراهی یا خطا نشود و در حین راه بخشی از مخاطبان خود را از دست ندهد.
چهارشنبه، 7 تیر 1396 - 00:56

9 نکته درباره خبرنامه 9 نکته درباره خبرنامه
خبرنامه یکی از بهترین گزینه های انتخابی برای انتقال گاه به گاه اطلاعات در مورد شرکت و تولیدات و خدمات آن است. خبرنامه معمولاً حاوی اطلاعات علمی و کاربردی و نیز مطالب سرگرم کننده است. بنابراین عمر مفید بیشتری نسبت به گونه های دیگر فعالیت های تبلیغاتی دارد.
چهارشنبه، 7 تیر 1396 - 01:03

نامه نامه
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روش رایج و بسیار متداول،‌ نامه است، هم توسط اداره‌ی پست و هم توسط شرکت های خصوصی مانند فدرال اکسپرس[1] ، دی اچ ال[2].
چهارشنبه، 7 تیر 1396 - 00:34

نگرانی در مورد سازمان های دولتی در آموزش روابط عمومی نگرانی در مورد سازمان های دولتی در آموزش روابط عمومی
این هزینه ها معمولا به آژانس ها و کلینیک های روابط عمومی و ارتباطات پرداخت می شود که آموزش در زمینه مدیریت اعتبار، مدیریت بحران و حضور رسانه ها را ارائه می دهد. نگرانی اینجاست که این ارقام بیشتر در راستای مدیریت پیام صرف می شود.
دوشنبه، 12 تیر 1396 - 16:49

راهنمای اجمالی وظایف و فعالیت ‏های روابط ‏عمومی راهنمای اجمالی وظایف و فعالیت ‏های روابط ‏عمومی
راهنمای اجمالی وظایف و فعالیت ‏های روابط ‏عمومی
چهارشنبه، 31 خرداد 1396 - 09:31

 یک شخصیت کاریزماتیک چه ویژگی‌هایی دارد؟ یک شخصیت کاریزماتیک چه ویژگی‌هایی دارد؟
کاریزما تواناییِ مسحور کردن و تحت تأثیر قرار دادن دیگران است، حاصلِ ارتباطات عالی و مهارت‌های میان‌فردی که می‌توان آنها را آموخت و بهبود بخشید، بنابراین، شکوفایی آن امکان‌پذیر است و می‌توان بسیاری از عوامل کلیدی در شکل‌گیری یک شخصیت کاریزماتیک را شناسایی کرد.
جمعه، 15 اردیبهشت 1396 - 15:09

تفاوت سهام بی‌نام و با نام در شرکت‌های سهامی
از نظر شکل سهام، سهام را در شرکت‌های سهامی به سهام بانام و سهام بی‌نام تقسیم‌بندی می‌کنند. افراد می‌توانند هر یک از این دو نوع سهام را داشته باشند و تکلیف قانونی جز در موارد خاصی برای سهامداران نیست و آنها مجبور نیستند نوع خاصی از سهام را به الزام داشته باشند.
یکشنبه، 10 اردیبهشت 1396 - 09:50

شاخص های ارزیابی موفقیت روابط عمومی شاخص های ارزیابی موفقیت روابط عمومی
جداسازی روابط عمومی از تبلیغات و تلاش های فروش، کاری بسیار دشوار است. تعامل مشتری یک شاخص به مراتب بهتر از موفقیت روابط عمومی محسوب می شود.
یکشنبه، 3 اردیبهشت 1396 - 08:02

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با سالنامه تخصصی روابط عمومی


  نظر جالب این روزنامه نگار اینوستیگیتیو درباره فقر و فقیر


  سه فاجعه بزرگ روابط عمومی در سال 2017


  نقش روابط عمومی و تبلیغات


  شش گرایش جدید روابط عمومی در جهان


  توسعه و تجهیز روابط عمومی ها به ابزار نوین ضروریست


  تقدیر از روابط عمومی بانک صادرات قم


  مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری اردبیل منصوب شد


  انتصاب مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش


  محمد سلطانی فرمعاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: جلد سوم کتاب استانداردهای روابط عمومی منتشر شد