درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 15 فروردین 1399 - 02:30   

پاکستان حکم اعدام قاتل خبرنگار وال استریت ژورنال را لغو کرد

  پاکستان حکم اعدام قاتل خبرنگار وال استریت ژورنال را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ایجاد یک سناریوی ارتباطات بحرانی برای کروناویروس

  ایجاد یک سناریوی ارتباطات بحرانی برای کروناویروس


ادامه ادامه مطلب دو

توئیتر هزاران حساب کاربری جعلی را بست

  توئیتر هزاران حساب کاربری جعلی را بست


ادامه ادامه مطلب سه

تبدیل یک چالش به فرصتی برای صنعت بیمه

  تبدیل یک چالش به فرصتی برای صنعت بیمه


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تبدیل یک چالش به فرصتی برای صنعت بیمه
  استراتژی روابط عمومی برای آژانس های املاک و مستغلات/ 6 نکته
  4 روش ساده برای بهبود تصویر عمومی
  4 نکته برای ایجاد شهرت تجاری خوب
  کمک 500 هزار دلاری صندوق اوپک برای توسعه جهانی (OFID) به ایران برای خرید و توزیع تجهیزات بسیار ضروری بیمارستانی
  توئیتر هزاران حساب کاربری جعلی را بست
  ایجاد یک سناریوی ارتباطات بحرانی برای کروناویروس
  پاکستان حکم اعدام قاتل خبرنگار وال استریت ژورنال را لغو کرد
  مثبت‌اندیشی
  زادروز سلفون و ورود «موبایل تلویزیونی» به بازار و «موبایل بانکینگ» و ...
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  آموزش روابط عمومی  

پروتکل ها و رویه های عملیاتی در هنگامه کروناویروس پروتکل ها و رویه های عملیاتی در هنگامه کروناویروس
معیشت کارگران به وضعیت اقتصادی سازمان بستگی دارد. برنامه ریزی مناسب تضمین می کند که شما بتوانید به دانش آموزان، بیماران، مشتریان، مصرف کنندگان و سایر ذینفعان خدمت کنید - حتی اگر نتوانید در کارخانه، شرکت، فروشگاه، مدرسه و رستوران حضور پیدا کنید. این به معنای خلاقیت و استفاده از اینترنت برای ارتقای همکاری های داخلی و ارائه بهتر خدمت به مردم است.
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 - 03:18

با مشتریان در ارتباط باشید با مشتریان در ارتباط باشید
از گسترش دامنه حضور در رسانه های اجتماعی گرفته تا ارائه معاملات آنلاین، بسیاری از راه ها وجود دارند که صاحبان مشاغل کوچک می توانند درگیر مشتریان باشند و فروش خود را در طول COVID-19 زنده نگه دارند.
دوشنبه، 7 مهر 1399 - 03:51

اصول روابط عمومی - چگونگی تنظیم یک برنامه روابط عمومی اصول روابط عمومی - چگونگی تنظیم یک برنامه روابط عمومی
هر فعالیت روابط عمومی در برنامه شما باید با اهداف مشخص و نتایج مطلوب در رسانه های اجتماعی همراه باشد. این اهداف نه تنها به شما در حفظ مسیر کمک می کند، بلکه اندازه گیری و تجزیه و تحلیل نتایج می تواند مسیر برنامه های روابط عمومی آینده شما را مشخص سازد.
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 - 01:48

کروناویروس: رهنمودهایی برای منابع انسانی و کارفرمایان در مورد برنامه ریزی استمرار کسب و کار کروناویروس: رهنمودهایی برای منابع انسانی و کارفرمایان در مورد برنامه ریزی استمرار کسب و کار
ذینفعان ذیربط مانند تأمین کنندگان، ارائه دهندگان خدمات و مشتریان و پیام های کلیدی برای هر گروه ذینفعان را شناسایی کنید و گفتگو با آنها را در مورد اقدامات احتمالی در هنگام شیوع ویروس آغاز کنید.
سه شنبه، 12 فروردین 1399 - 15:42

چگونه می توان از خانه کار کرد/ 6 توصیه چگونه می توان از خانه کار کرد/ 6 توصیه
در این مدت عدم اطمینان که کروناویروس در حال تازیدن است، طبیعی است که نگران ناشناخته ها و پیامدهای آن باشید. به کارهای روزمره خود ادامه دهید و کاری را که متخصصان بهداشت و سلامت پیشنهاد می کنند، گوش کنید. انزوای اجتماعی برای انسان خوب نیست و راه هایی برای مبارزه با آن وجود دارد که فراتر از کارایی در کار است. طبق معمول با همکاران خود ارتباط برقرار کنید...
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 - 03:17

سه سطح از ارتباطات در هنگامه کرونا/ مطالعه موردی سه سطح از ارتباطات در هنگامه کرونا/ مطالعه موردی
من پیشنهاد نمی کنم که هر مدیر عامل، اندرو کومو باشد، یا می تواند باشد. به همین دلیل ارتباطات در اینجا بسیار مهم هستند: ارائه اطلاعات و حقایق روشن، در زمان واقعی؛ تجزیه و تحلیل روند و پیشرفت هایی که می تواند برای مخاطب بومی سازی شود و به رهبران ما کمک می کند تا با قاطعیت و دلسوزی رهبری کنند.
دوشنبه، 11 فروردین 1399 - 09:16

در هنگامه کروناویروس، انتظارات را مدیریت کنید/ 5 ستون مدیریت بحران در هنگامه کروناویروس، انتظارات را مدیریت کنید/ 5 ستون مدیریت بحران
زمانی که مدیران کسب و کار با چالش ها، تعهدات و مخاطبان متنوع روبروند، مبانی ارتباطات بحران شرکت ها باید با بهترین شیوه های علمی و مدیریتی سازگار باشد: شفاف، معتبر، سازگار، ارتباط، اجتماعی.
یکشنبه، 10 فروردین 1399 - 09:12

نکاتی برای کمک به عکاسان در هنگامه تاخت و تاز کروناویروس نکاتی برای کمک به عکاسان در هنگامه تاخت و تاز کروناویروس
برای اینکه عکاس در حالی که در خانه می ماند به دنبال کارهایی باشد که باید انجام دهد، ما فهرستی از ایده ها را برای ماندگاری و کمک ارائه می دهیم:
شنبه، 9 فروردین 1399 - 17:42

مدیریت نگرانی کروناویروس در مشاغل کوچک/  4 روش مدیریت نگرانی کروناویروس در مشاغل کوچک/ 4 روش
مشاغل مختلف در ایالات متحده و جهان به سرعت سیاست های خود را برای مقابله با بحران کروناویروس تغییر داده اند که شرکت های بزرگ از جمله گوگل، فیس بوک و مایکروسافت کارهای راه دور را توصیه می کنند.
سه شنبه، 7 بهمن 1399 - 03:33

یک نکته حیاتی برای متخصصان روابط عمومی در سال ۲۰۲۰/ فیلم یک نکته حیاتی برای متخصصان روابط عمومی در سال ۲۰۲۰/ فیلم
فیلم را در همه جا مردم دوست دارند. با این حال، فیلم فقط برای جلب توجه افراد مفید نیست، همچنین در جذب افراد در درک پیام ها و مضامین بسیار مؤثر است.
یکشنبه، 24 اسفند 1399 - 22:07

5 راه برای حفظ مشتریان خود در هنگامه شیوع کروناویروس 5 راه برای حفظ مشتریان خود در هنگامه شیوع کروناویروس
فاصله اجتماعی اگرچه برای سلامت عمومی مفید است، اما برای مشاغل کوچک بد است. بسیاری از دارندگان مشاغل نگران هستند که تأثیر کروناویروس عمیق تر و طولانی تر از حد انتظار باشد. در نتیجه، بازرگانان در هر صنعت به دنبال راه هایی برای نگه داشتن مشتریان خود هستند.
جمعه، 8 فروردین 1399 - 09:13

شما چه راهنمایی یا توصیه ای را به شرکت ها ارائه می دهید تا اطمینان حاصل کنند که کارمندانشان در این بحران احساس حمایت و ارتباط دارند؟ شما چه راهنمایی یا توصیه ای را به شرکت ها ارائه می دهید تا اطمینان حاصل کنند که کارمندانشان در این بحران احساس حمایت و ارتباط دارند؟
هر زمان که اطلاعات یا تحولات جدیدی برای به اشتراک گذاشتن وجود داشته باشد، مهم است که این کار را برای خنثی کردن و از بین بردن ترس ها و ایجاد یک محیط کاری آرام تر انجام دهید. کارمندان به اطلاعاتی که می گیرند برای درک وضعیت در حال توسعه و تصمیم گیری در مورد آنچه باید در پاسخ انجام دهند، اعتماد می کنند.
دوشنبه، 5 آبان 1399 - 17:46

بحران کرونا؛ راهکارهای مقابله با ترس و تنهایی/ جلوگیری از سیل اطلاعات، گسترش ارتباط مجازی بحران کرونا؛ راهکارهای مقابله با ترس و تنهایی/ جلوگیری از سیل اطلاعات، گسترش ارتباط مجازی
در چنین شرایطی برای مقابله با تنهایی و انزوا و ترس از ویروس کرونا چه راهکارهایی می‌توانند موثر باشند؟ یکی از توصیه‌ها جلوگیری از جاری شدن سیلاب اطلاعات است. کسب اطلاع بله، اما نه به طور دائم.
چهارشنبه، 6 فروردین 1399 - 21:52

 5 روش برای اینکه کارمند جدید خود را مانند بخشی از تیم احساس کنید 5 روش برای اینکه کارمند جدید خود را مانند بخشی از تیم احساس کنید
وقتی یک کارمند جدید استخدام می کنید، ضروری است که آن را به عنوان بخشی از تیم حس کنید. این کاری است که توسط بیشتر کارفرمایان نادیده گرفته می شود، اما در واقع انجام این کار بسیار آسان و ثمربخش است.
چهارشنبه، 6 فروردین 1399 - 11:11

کروناویروس: چیزهایی که کسب و کارهای کوچک باید انجام دهند کروناویروس: چیزهایی که کسب و کارهای کوچک باید انجام دهند
در اینجا نکات برتر توصیه شده CDC که صاحبان مشاغل کوچک می توانند برای کاهش ریسک، محافظت از کارکنان و پشتیبانی از مشتریان در طی همه گیری کروناویروس استفاده کنند، آورده شده است.
چهارشنبه، 6 فروردین 1399 - 09:04

روابط عمومی در همه گیری روابط عمومی در همه گیری
در زمان بحران، همه چیز در مورد ارتباط و معنا و مفهوم انسان در رابطه است. روابط عمومی یک کارکرد مهم است، اما برای اثربخش کار کردن باید معتبر باشد. در حالی که بسیاری از مشاغل و کارآفرینان منتظر زنگ تلفن هستند، یک مشاور روابط‌عمومی می تواند با روزنامه نگاران درگیر تعامل شود و تولید محتوا را کنترل کند. خواه خودتان این کار را انجام دهید یا از آنها کمک بخواهید، لازم است اطمینان حاصل کنید که این کار برای بقا انجام شده است.
چهارشنبه، 6 فروردین 1399 - 01:36

 3روش برای بدست آوردن نتایج مثبت هنگام انجام روابط عمومی 3روش برای بدست آوردن نتایج مثبت هنگام انجام روابط عمومی
اگرچه روش های زیادی برای بدست آوردن نتایج مثبت هنگام انجام روابط‌عمومی وجود دارد، اما اصول اساسی وجود دارد که هر حرفه ای می تواند از آنها استفاده کند. در این یادداشت، برخی نکات مهم برای اعمال روابط عمومی موثر آورده شده است:
سه شنبه، 5 فروردین 1399 - 09:02

نقش روابط عمومی در مدیریت بحران نقش روابط عمومی در مدیریت بحران
در ارتباطات امروزی مبتنی بر رسانه های اجتماعی، برندها به طور مداوم با چالش هایی همراه با تبلیغات منفی روبرو می شوند. با رشد سریع داستانها، برندهای تجاری به دلیل عدم تحقق وعده های خود، بدرفتاری با کارمندان یا تحویل یک محصول معیوب به بازار، خود را با واکنش گسترده ای مواجه کرده اند.
یکشنبه، 24 اسفند 1399 - 22:15

4 روند روابط عمومی برای هر کسب و کار 4 روند روابط عمومی برای هر کسب و کار
روابط‌عمومی یک واحد مهم در هر کسب و کار است. این امر باعث افزایش شهرت برندها می شود. گزارش ها نشان می دهد که صنعت روابط عمومی در سال های آینده رشد چشمگیری خواهد داشت - با روندهای خاصی که رشد را تسریع می کنند.
دوشنبه، 4 فروردین 1399 - 10:25

3 مرحله برای استفاده از فرهنگ مخاطبان برای بهبود روابط عمومی 3 مرحله برای استفاده از فرهنگ مخاطبان برای بهبود روابط عمومی
یادگیری در مورد فرهنگ مخاطب به خودی خود یک استراتژی روابط‌عمومی و بازاریابی است و در صورت استفاده صحیح، می تواند شگفتی هایی رخ دهد.
دوشنبه، 4 فروردین 1399 - 01:05

اصول سیزده‌گانهٔ معرفتیِ بنجامین فرانکلین اصول سیزده‌گانهٔ معرفتیِ بنجامین فرانکلین
بنجامین فرانکلین یکی از پدران بنیان‌گذار ایالات متحده آمریکا، نفْس خویش را به مدد امساک و پرهیزگاری، که از دوران شباب بدان خو گرفته‌بود، مهار کرد و به خلوص آن همت ورزید.
یکشنبه، 3 فروردین 1399 - 17:52

چگونه در شرایط دشوار آرام بمانیم چگونه در شرایط دشوار آرام بمانیم
دکتر رادا مودگیل، پزشک سه توصیهٔ خیلی ساده برای ما دارد، توصیه‌های ساده‌ای که بر بنیان عصب‌شناسی شکل گرفته‌اند و به طرز شگفت‌آوری به حفظ آرامش ما در لحظه‌های دشوار زندگی کمک می‌کنند.
جمعه، 1 فروردین 1399 - 20:36

5 نکته مفید برای اجرای مشارکت موثر کارمندان 5 نکته مفید برای اجرای مشارکت موثر کارمندان
صرفنظر از اینکه موقعیت شما در شرکت کجا باشد، هر کارمند این فرصت را دارد که از تغییرات مثبت سخن بگوید. فکر کنید که چگونه می توانید این نقش را ایفا کنید و عامل واقعی تغییر شرکت خود باشید.
یکشنبه، 25 اسفند 1398 - 08:05

با اضطراب ویروس کرونا چه کنیم؟/ دسترسی محدود به رسانه‌ها و دریافت اطلاعات از منابع معتبر با اضطراب ویروس کرونا چه کنیم؟/ دسترسی محدود به رسانه‌ها و دریافت اطلاعات از منابع معتبر
بررسی دائمی شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها برای دریافت اخبار جدید در این زمینه وسوسه انگیز است، اما مراجعه زیاد به این شبکه‌های اجتماعی و اطلاعاتی می‌تواند اضطراب ما را بیشتر کند. ما همین نوع اضطراب اغراق‌آمیز را به راحتی به فرزندان و اطرافیان خود منتقل می‌کنیم. علاوه‌براین تمرکز روی افکار و پیش‌بینی‌های فاجعه‌آمیز، به خصوص آن چیزهایی که در رسانه‌های اجتماعی مطرح می‌شود وحشت ما را دوچندان می‌کند.
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 - 11:47

5 نکته در باره نحوه آماده سازی مدیران اجرایی برای سخنرانی عمومی 5 نکته در باره نحوه آماده سازی مدیران اجرایی برای سخنرانی عمومی
برای متخصصان روابط‌عمومی و ارتباطات بسیار مهم است که اطمینان حاصل کنند پیامهایی که مدیران در هنگام صحبت در ملاء عام با مخاطبان به اشتراک می گذارند، مطابق با نام تجاری سازمان آنهاست:
سه شنبه، 20 اسفند 1398 - 10:46

5 روش برای شخصی سازی برنامه های روابط عمومی 5 روش برای شخصی سازی برنامه های روابط عمومی
اگر شخصی سازی، استراتژی روابط‌عمومی شما را هدایت نمی کند، اهداف، معیارها و داده های مشتری خود را دوباره مرور کنید. امروزه مصرف کنندگان انتظار دارند که تجربیات برند فقط برای آنها طراحی شود و داده های واقعی موجود امروز به متخصصان روابط عمومی کمک می کند تا پیام های منحصر به فردی را برای مخاطبان هدف ارائه دهند.
دوشنبه، 19 اسفند 1398 - 08:06

ویروس کرونا در فضای مجازی تهدید جدی برای دانش آموزان/ به سواد رسانه ای مسلح شویم ویروس کرونا در فضای مجازی تهدید جدی برای دانش آموزان/ به سواد رسانه ای مسلح شویم
با آمدن کرونا می بینیم که بازار فضای مجازی حسابی داغ شده و به عنوان یک فرزند ناخوانده این روزها در خانه دلبری می کند، انگاری چیزی را گم کرده باشیم و حتی برای بدست آوردنش حسابی به بحث و جدل می پردازیم.
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 - 14:45

با شیوع ویروس کرونا، مراقب سلامت روان‌مان باشیم با شیوع ویروس کرونا، مراقب سلامت روان‌مان باشیم
شایعه و حدس و گمان می‌تواند اضطراب برانگیزد. دسترسی به اطلاعات با کیفیت بالا در مورد ویروس می‌تواند به شما کمک کند تسلط بیشتری به پیرامون خود داشته باشید. از همه اخبار دوری نکنید و همچنان به اطلاع‌رسانی و آموزش ادامه دهید، اما در صورت مزاحم بودن اخبار، خواندن آنها را محدود کنید.
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 - 14:11

ویروس کرونا؛ چرا مردم دستمال توالت انبار می‌کنند؟ ویروس کرونا؛ چرا مردم دستمال توالت انبار می‌کنند؟
کارشناسان روانشناسی مصرف‌کننده می‌گویند این رفتار به وضوح "غیر منطقی" است، نمونه‌ای آشکار از ذهنیت گله‌وار که از شبکه‌های اجتماعی و پوشش‌های خبری سرچشمه گرفته‌ است.
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 - 14:03

3 ایده برای تقویت شهرت برند 3 ایده برای تقویت شهرت برند
بهبود شهرت برند و ایجاد نام بهتر برای خود همیشه آسان نیست. اولین قدم، در روند پذیرش مسئله وجود دارد و مردم از تجارت شما ناراضی هستند. از اینجا می توانید نظرات را جمع آوری کرده و شروع به کار کنید تا تدابیری در نظر گرفته شود که مشکل را حل کند.
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 - 08:11

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  زادروز سلفون و ورود «موبایل تلویزیونی» به بازار و «موبایل بانکینگ» و ...


  شوخی آوریل در ایران، تنها یک بار و آن هم به شکل طرح ترور ناشر همان روزنامه!


  ایران 16 روز بدون روزنامه عمومی (غیردولتی)!


  روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه پیشگام در اطلاع رسانی مقابله با ویروس کرونا


  «فاصله‌گیری اجتماعی» یا «فاصله‌گیری فیزیکی»


  با مشتریان در ارتباط باشید


  اعتصاب کارگران انبارهای آمازون در آمریکا


  مدیرکل روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست: رادیو گفت و گو تنها همراه رسانه ملی در پیگیری امور حفاظت محیط زیست


  ترکیب روابط عمومی و استراتژی های بازاریابی محتوا


  فناوری هایی که فرایندها و اثربخشی مدیریت روابط عمومی را تغییر می دهند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"