درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 19:15   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15358صفحه نخست » جهان روابط عمومیدوشنبه، 29 دی 1393 - 06:09
راهکارهای یکپارچه رشد در صنعت روابط عمومی
امروز شرکت های روابط عمومی در ابزارها و استعداد به اندازه ای سرمایه گذاری می کنند که تا پنج سال پیش حتی تصور آن نیز نمی شد. این تنها راهی است که می توانند به عملکردی کلی برای برند تبدیل شوند. برای روابط عمومی، سال جدید نه فقط از نظر درآمد بهتر خواهد بود، بلکه همچنین از نظر کیفیت برای خدماتی که ارائه می شود، نیز تغییرات عمده ای در آن صورت خواهد گرفت. برخی از روندهایی که در سال 2015 به واقعیت می پیوندند عبارتند از:
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، جایدیپ شرگیل- سرعت در صنعت ارتباطات به شدت در حال تغییری سرسام آور است، و این امر شرکت های روابط عمومی را مجبور کرده است که تبدیل به مشاورانی برای ارتباطات یکپارچه شوند.


امروز شرکت های روابط عمومی در ابزارها و استعداد به اندازه ای سرمایه گذاری می کنند که تا پنج سال پیش حتی تصور آن نیز نمی شد. این تنها راهی است که می توانند به عملکردی کلی برای برند تبدیل شوند.4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


برای روابط عمومی، سال جدید نه فقط از نظر درآمد بهتر خواهد بود، بلکه همچنین از نظر کیفیت برای خدماتی که ارائه می شود، نیز تغییرات عمده ای در آن صورت خواهد گرفت. برخی از روندهایی که در سال 2015 به واقعیت می پیوندند عبارتند از:


1. بازاریابی: صنعت با استفاده از بازاریابی به عنوان یک بازیگر استراتژیک پیروز می شود. برای این، اثبات ارزش کاری که ارائه شده است و سرمایه گذاری صحیح کلیدی خواهند بود.


2. بودجه: بودجه مشتریان افزایش خواهد یافت، اما روابط عمومی راهی پشت تبلیغات در سال 2015 باقی خواهد ماند. بودجه روابط عمومی در چند سال گذشته همچنان افزایش یافته است. صنعت دارد به شکل یکپارچه تبدیل می شود و به سرعت مشتریان در حال شناسایی همکاری در رشد خود با بخش های دیگر هستند.. در سال جاری افزایش بودجه حدود 20 درصد تخمین زده می شود.


ارتباطات یکپارچه
بسیاری از رشد منتهی به راهکارهای یکپارچه ارائه شده در صنعت خواهد شد. منافع زیادی در این امر وجود دارد. برای مثال، ارتباطات یکپارچه تعامل بالاتری را با مخاطبان به وجود می آورد. یک فرصت برای تجربه برند از طریق رسانه های چندگانه. در حالیکه بسیاری از مردم ارزش ارتباطات یکپارچه را می شناسند، هماهنگی همچنان یک چالش باقی می ماند. به سرعت انجام نمی شود. این می تواند گران تمام شود و چند نفر از ذینفعان را در هیئت مدیره درگیر نماید.


تبلیغات: تبلیغات همچنان مورد اعتمادتر از روابط عمومی خواهد بود و در ارتباطات یکپارچه رکن اساسی را تشکیل می دهد. تغییر درک متفاوت خواهد بود، اما یا باید انجام دهید یا بمیرید. توانایی ما برای وارد کردن اعتبار به برند، تعامل صحیحی را ارائه می دهد و روابط پایداری را می سازد که نیاز است بر آن تاکید شود. امام ما در ارزیابی فراتر از بینش اشتباه می کنیم. این دو جنبه توجه زیادی را در سال 2015 به خودشان جلب می کنند.


تحقیق و بینش: ما نیاز داریم که دادده ها و بینش های محوری بیشتری را دریافت کنیم. این است که می توانیم ارزش بیشتری را به مشتریان کسب و کار نشان داده و ارائه دهیم. در سال 2015، تحقیق و بینش به صورت یک امر لازم ظاهر می شوند. داده و بینش نقش بیشتری را در شرکت ها و استراتژی های ارتباطات به طور کلی بازی خواهند کرد. شرکت هایی که نمی توانند خودشان را با این شرایط هماهنگ کنند دور خواهند شد و از بین خواهند رفت.


برنامه ریزی: برنامه ریزی بخشی از روند اصلی کسب وکار می شود. مشتریان نیاز به رویکردهای علمی برای پاسخ به نیازهایشان دارند. شرکت های تبلیغاتی نهادی شده اند و چنین فرایندی برای دهه ها اتفاق افتاده است اما روابط عمومی اینگونه نشده، به جای تکیه بر غریزه و تجربه، از سال 2015 توانایی برای اجرای کمپین ها به تنهایی کافی نخواهد بود. ما می خواهیم که محاسبه کنیم چگونه چنین اثری را ارزیابی می کنیم. بینش ها، یکپارچگه سازی و تاثیر چارچوبی کاری برای ارزش های استراتژیک به شمار می روند.
 

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

برگردان: گروه ترجمه شارا

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد