درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 04:08   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15116صفحه نخست » جهان روابط عمومیدوشنبه، 15 دی 1393 - 12:56
چگونه شرکت های روابط عمومی از پناه سایه ها ظهور کردند؟
متخصصان روابط عمومی از قماش مردان دیوانه جدید هستند - ظهور رسانه های اجتماعی همزمان با رشد اهمیت مسئولیت اجتماعی باعث جنبشی در متخصصان روابط عمومی از پشت درهای بسته، تولید گزارش های مطبوعاتی و سازماندهی رویدادها برای کسانی شده است که در آن طرف طراحی برند و تعامل با مصرف کنندگان هستند.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مری ترزا بیتی- ظهور رسانه های اجتماعی همزمان با رشد اهمیت مسئولیت اجتماعی باعث جنبشی در متخصصان روابط عمومی از پشت درهای بسته، تولید گزارش های مطبوعاتی و سازماندهی رویدادها برای کسانی شده است که در آن طرف طراحی برند و تعامل با مصرف کنندگان هستند.

 

امروز روز جدیدی برای صنعت است که برای سال ها در سایه همتایان جذاب خود بازاریابی و تبلیغات حضور داشته است، که اکنون برای از دست دادن درخشش خودش حداقل در چشم مشتریان ظاهر شده است. بر اساس پیمایشی که اخیرا توسط آژانسی در کالیفرنیا به نام آر پی ای و یو اس ای تودی انجام شده است، شکافی میان اعتماد، درک و ارتباطات آزاد میان آژانس ها و مشتریان به وجود آمده است.


جانا سیتس، سخنران و مدیر ارتباطات در دانشکده کسب و کار ریچارد ایوی می گوید: «متخصصان روابط عمومی از قماش مردان دیوانه جدید هستند.»


وی می افزاید: «رسانه اجتماعی قدرت تغییر مشتری/ افراد را تسهیل کرده است. در نتیجه، شرکت ها نیاز دارند که درک کنند چگونه برند و شهرت خودشان را مدیریت کنند و روابط عمومی چشم اندازی عالی برای آن دارد.»


این خانم می افزاید: «استراتژی هل دادن در بازاریابی برای کالا یا خدمات موضوعیت می یابد، در حالیکه روابط عمومی درباره گوش دادن است. روابط عمومی درباره درک برند و ارزش ها و درک مشتری، نیازهای آنها و ارزش های شان و آنچه که آنها می گویند است. آنها این کار را می کنند تا درک خوبی از شرایط بدست آورند و بتوانند چهره ای مناسب از شرکت شان را برای عموم مردم به نمایش بگذارند. این اتصال قلب روابط عمومی است. اگر درباره آن فکر کنید، ارزش های زیادی از یک سازمان با آنچه عمومی سازی می شود گره خورده است به ویژه شهرت سازمان. این ایجاد فرصت های بی بدیل برای مردم در روابط عمومی است، حوزه ای که روز به روز در حال گسترش می باشد.»


در حالیکه تعریف روابط عمومی از زمان ادوارد برنیز تغییر چندانی نکرده است، برنیز خواهرزاده فروید بود، وی این صنعت را در سال 1920 بنیان گذاری کرد و آنچه امروز نسبت به آن زمان تغییر کرده است، نحوه انجام همان کارهاست.


ناتاشا کویفمن در سال 2002 تاسیس شده است، و تمام تمرکز خود را بر تغییر راه تعامل مردم و کسب و کارها از طریق اینترنت متمرکز کرده است. در آن زمان ما بسیار متکی بر رسانه های سنتی (روزنامه، مجله، تلویزیون و رادیو) بودیم تا بتوانیم مصرف کننده را جذب چیزهایی کنیم که ترویج می شود.


امروز ما این فرصت را داریم که به طور مستقیم با مصرف کننده و مشتری نهایی ارتباط بگیریم و این ها همه به برکت توییتر، اینستاگرام و فیسبوک ممکن شده است. کلید این است که استراتژیک و موثق عمل کنیم.


او می افزاید: «رسانه اجتماعی بخش عمده ای از آن چیزی است که ما انجام می دهیم. اما این نمی تواند صرفا معرف برند من باشد بلکه به این دلیل است که بگوید ما چه چیزی می خواهیم انجام دهیم. رسانه اجتماعی درباره درک این است که مردم نگران چه چیزی هستند و تعامل با آنها بر اساس علایق آنها و به منظور ترویج برند/ خدمت/ محصول می باشد.»

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

برگردان: گروه ترجمه شارا

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد