درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 00:12   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7391صفحه نخست » آموزش روابط عمومیدوشنبه، 4 آذر 1392 - 20:25
چهار نکته برای اندازه گیری موفقیت استراتژی محتوا
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- توسعه محتوای برند که تحت تاثیر و تعامل مخاطبان است، کلیدی برای موفقیت ارتباطی در این دوره به شمار می رود. دوره ای که تحریریه ها کوچکتر شده و کم کم محو می شوند و شما باید بدانید که محتوایتان اهداف شما را تامین و ماموریت شما را تمکین می کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  توسعه محتوای برند که تحت تاثیر و تعامل مخاطبان است، کلیدی برای موفقیت ارتباطی در این دوره به شمار می رود. دوره ای که تحریریه ها کوچکتر شده و کم کم محو می شوند و شما باید بدانید که محتوایتان اهداف شما را تامین و ماموریت شما را تمکین می کند.


جولی کریون، معاون ارتباطات شرکت صنایع غذایی هورمل، و سخنگوی پی آر نیوز در کنفرانس کاربردی ارتباطات رسانه ای 12 دسامبر، به چهار نکته اشاره می کند که می تواند به شما این اطمینان را بدهد که استراتژی محتوایتان با معیارهای قابل سنجش برای اندازه گیری موفقیت تنظیم شده است.


1. داده های مرتبط با الگو: قبل از شروع هر طرح استراتژی محتوا، به نقطه آغاز نگاه کنید. ابزاری برای تحلیل از قبیل گوگل آنالیتیکس یا ادوبی سایت کاتالیست را برای نظارت تلاش های دیجیتال و ارزیابی مکان هایی که می تواند بهبود یابد و نحوه اجرای آن را مشخص کنید.


2. تنظیم اهداف: اهداف این طرح را می توان درموارد ذیل بررسی کرد: 1. نیازهای ذینفعان داخلی با هدف رفع نیازهای آنها 2. نیازهای بیان شده توسط مشتریان 3. نیازهای نشان داده شده از طریق تعیین معیار داده ها حول اینکه کابران تعامل لازم را با تلاش های ارتباطی شما برقرار کرده اند.


3. خودآزمایی: هنگامی که پیام خود را آماده کرده و طرحی از تقویم محتوایی خود تنظیم کردید، مطمئن شوید از تمامی آزمون ها و فرصت های واسط های رسانه ای برای پیشنهاد استفاده کرده باشید. از طریق کار با یک توسعه دهنده شما می توانید آزمایش های مختلف را برای درک میزان تکرار پیام خود برای بیشترین اثرگزاری بر مصرف کننده، آگاه شوید. برای تنظیم مطالب خود با تنظیم استراتژی های محتوای میان کمپین آماده شوید.


4. گزارش نتایج: در پایان کمپینبه طور خلاصه این را که آیا شما تنها یک کارآفرین هستید و یا عضوی از یک بخش 50 نفره ارتباطات، برنامه زمانبندی و مزاحم های کلیدی را گزارش کنید. پس از تعریف پیام، اهداف و استراتژی برای کمپین آینده، زمانی را صرف تامل در نحوه بهبود ارتباط کنید.


منبع:

 http://www.prnewsonline.com/water-cooler/2013/11/18/measure-the-success-of-your-content-marketing-strategy/?hq_e=el&hq_m=2787751&hq_l=15&hq_v=472ca672b1

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  راهنمای کوتاه بحران


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد