درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 26 خرداد 1403 - 23:54   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7391صفحه نخست » آموزش روابط عمومیدوشنبه، 4 آذر 1392 - 19:49
چهار نکته برای اندازه گیری موفقیت استراتژی محتوا
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- توسعه محتوای برند که تحت تاثیر و تعامل مخاطبان است، کلیدی برای موفقیت ارتباطی در این دوره به شمار می رود. دوره ای که تحریریه ها کوچکتر شده و کم کم محو می شوند و شما باید بدانید که محتوایتان اهداف شما را تامین و ماموریت شما را تمکین می کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  توسعه محتوای برند که تحت تاثیر و تعامل مخاطبان است، کلیدی برای موفقیت ارتباطی در این دوره به شمار می رود. دوره ای که تحریریه ها کوچکتر شده و کم کم محو می شوند و شما باید بدانید که محتوایتان اهداف شما را تامین و ماموریت شما را تمکین می کند.


جولی کریون، معاون ارتباطات شرکت صنایع غذایی هورمل، و سخنگوی پی آر نیوز در کنفرانس کاربردی ارتباطات رسانه ای 12 دسامبر، به چهار نکته اشاره می کند که می تواند به شما این اطمینان را بدهد که استراتژی محتوایتان با معیارهای قابل سنجش برای اندازه گیری موفقیت تنظیم شده است.


1. داده های مرتبط با الگو: قبل از شروع هر طرح استراتژی محتوا، به نقطه آغاز نگاه کنید. ابزاری برای تحلیل از قبیل گوگل آنالیتیکس یا ادوبی سایت کاتالیست را برای نظارت تلاش های دیجیتال و ارزیابی مکان هایی که می تواند بهبود یابد و نحوه اجرای آن را مشخص کنید.


2. تنظیم اهداف: اهداف این طرح را می توان درموارد ذیل بررسی کرد: 1. نیازهای ذینفعان داخلی با هدف رفع نیازهای آنها 2. نیازهای بیان شده توسط مشتریان 3. نیازهای نشان داده شده از طریق تعیین معیار داده ها حول اینکه کابران تعامل لازم را با تلاش های ارتباطی شما برقرار کرده اند.


3. خودآزمایی: هنگامی که پیام خود را آماده کرده و طرحی از تقویم محتوایی خود تنظیم کردید، مطمئن شوید از تمامی آزمون ها و فرصت های واسط های رسانه ای برای پیشنهاد استفاده کرده باشید. از طریق کار با یک توسعه دهنده شما می توانید آزمایش های مختلف را برای درک میزان تکرار پیام خود برای بیشترین اثرگزاری بر مصرف کننده، آگاه شوید. برای تنظیم مطالب خود با تنظیم استراتژی های محتوای میان کمپین آماده شوید.


4. گزارش نتایج: در پایان کمپینبه طور خلاصه این را که آیا شما تنها یک کارآفرین هستید و یا عضوی از یک بخش 50 نفره ارتباطات، برنامه زمانبندی و مزاحم های کلیدی را گزارش کنید. پس از تعریف پیام، اهداف و استراتژی برای کمپین آینده، زمانی را صرف تامل در نحوه بهبود ارتباط کنید.


منبع:

 http://www.prnewsonline.com/water-cooler/2013/11/18/measure-the-success-of-your-content-marketing-strategy/?hq_e=el&hq_m=2787751&hq_l=15&hq_v=472ca672b1

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد