درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 9 مرداد 1400 - 06:04   

فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آشنایی با روابط عمومی

  آشنایی با روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

... و بدینسان دموکراسی متولد شد

  ... و بدینسان دموکراسی متولد شد


ادامه ادامه مطلب سه

برای ثبت‌نام اولین کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران دیگر فرصتی نمانده

  برای ثبت‌نام اولین کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران دیگر فرصتی نمانده


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضداطلاعات دیجیتالی و مشارکت فعال شهروندان در حل اختلاف‌نظرهای موجود در حوزه‌های سلامت و علم: دیدگاه‌هایی جدید از کووید-19
  درگذشت دو نفر از کارشناسان مرکز روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی
  چرا نباید خیلی نگران طرح صیانت مجلس بود؟
  بررسی تأثیرات بیماری همه‌گیر کووید-19 بر مسئولیت اجتماعی شرکت ‌و نقش استراتژیک متخصصان روابط‌عمومی
  چه گزارشی خوب و موثر است؟
  پیش به سوی عصر جدید دورکاری
  توسعه و استفاده از هوش مصنوعی در واکنش به کووید-19
  تدوین گزارش‌ ارزیابی‌ روزمره‌ به شکلی نوین
  اصول سخنرانی عالی
  28 ژوئیه، روز متخصصان روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  آخرین رویدادهای روابط عمومی  

ضداطلاعات دیجیتالی و مشارکت فعال شهروندان در حل اختلاف‌نظرهای موجود در حوزه‌های سلامت و علم: دیدگاه‌هایی جدید از کووید-19 ضداطلاعات دیجیتالی و مشارکت فعال شهروندان در حل اختلاف‌نظرهای موجود در حوزه‌های سلامت و علم: دیدگاه‌هایی جدید از کووید-19
ما در این مقاله کوشیده‌ایم تا مجموعه‌ای از جدیدترین داده‌ها و دیدگاه‌ها را از چهار قاره جهان جمع‌آوری کنیم که به محققان حوزه رسانه، روزنامه‌نگاران، متخصصان علوم ارتباطات، متخصصان حوزه سلامت و سیاست‌گذاران کمک می‌کند تا ابعاد گوناگون اطلاع‌پراکنی درباره کووید-19 را به خوبی درک کرده و دریابند که از چه راه‌هایی می‌توانند بر توانایی و اثرگذاری خود بر روی عموم مردم برای مشارکت فعال در حل و فصل اختلاف‌نظرهای موجود در زمینه علم و سلامت تاثیرگذار باشند.
جمعه، 8 مرداد 1400 - 16:44

درگذشت دو نفر از کارشناسان مرکز روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی درگذشت دو نفر از کارشناسان مرکز روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی
وزیر جهاد کشاورزی در پیامی، درگذشت خانم ها زنده یاد "فلورا نیکخو" و زنده یاد "مریم قراخانلو" دو نفر از کارشناسان مرکز روابط‌عمومی و امور بین الملل این وزارت را تسلیت گفت.
جمعه، 8 مرداد 1400 - 16:22

بررسی تأثیرات بیماری همه‌گیر کووید-19  بر مسئولیت اجتماعی شرکت ‌و نقش استراتژیک متخصصان روابط‌عمومی بررسی تأثیرات بیماری همه‌گیر کووید-19 بر مسئولیت اجتماعی شرکت ‌و نقش استراتژیک متخصصان روابط‌عمومی
بسیاری از شرکت‌ها در دوران وقوع بحران کووید-19 نه تنها خود را به فعالیت‌های غیراخلاقی در عرصه کسب‌وکار آلوده نکردند بلکه در حوزه‌های مختلف مسئولیت‌پذیری و پاسخگویی اجتماعی، فعال‌تر نیز شده‌اند و در راستای مقابله با این ویروس جهان‌سوز گام‌های موثری را برداشته‌اند.
جمعه، 8 مرداد 1400 - 11:14

انتصاب مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران انتصاب مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران
طی حکمی از سوی مهندس حیدر نوروزی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران ، حمید اکبر زاده به عنوان سرپرست روابط‌عمومی اداره کل منصوب شد.
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 - 17:46

شفافیت، عنصر ذاتی روابط عمومی شفافیت، عنصر ذاتی روابط عمومی
روابط عمومی بنا به وظیفه ذاتی و ضمن پایبندی به اصول حرفه ای خود همواره در مسیر شفافیت قدم برداشته است و از با بهره گیری از نظرات و راهنمایی ها و ارایه طریق مدیران حوزه های مختلف، به این هدف ادامه خواهد داد تا پاسخگوی خدمات و سایر نیازهای مخاطبان و گروه های هدف، در سریع ترین، آسان ترین و در دسترس ترین شکل ممکن باشد.
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 - 14:18

مهمترین راه‌کارهای کسب موفقیت در حوزه روابط‌عمومی مهمترین راه‌کارهای کسب موفقیت در حوزه روابط‌عمومی
اگر شما در تلاش برای همکاری با رسانه ها محتوای بصری جذابی به آنها ندهید، شاید در نهایت گزارش های مربوط به برندتان در خبرگزاری ها با کیفیت تصویری بسیار پایینی منتشر شود. این امر ضربه بزرگی به جایگاه برند شما در بازار وارد می کند. بنابراین همیشه نسبت به تهیه عکس و ویدئو در رابطه با برندتان توجه نشان دهید. این امر نه تنها در تعامل با رسانه ها، بلکه در رابطه با مشتریان عادی نیز کاربرد دارد.
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 - 12:19

رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس: روابط عمومی از جدی ترین مقوله های سازمانی است رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس: روابط عمومی از جدی ترین مقوله های سازمانی است
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با تاکید بر اینکه روابط‌عمومی و حوزه ارتباطات یکی از جدی ترین مقوله های سازمانی است، گفت: در این حوزه باید افراد دانش محور فعالیت کنند
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 - 11:14

نگـاه چامسکی به صنعت روابط عمومی نگـاه چامسکی به صنعت روابط عمومی
ایالات متحده پیشگام صنعت روابط عمومی بوده است. مسئولیت این صنعت همان گونه که رهبران آن تعیین می کردند عبارت بود از کنترل اذهان عمومی، این عده مطالب زیادی از موفقیت های کمیسیون کریل و نتایج مطلوبی که از ابداع هیولای سرخ و پیامدهای آن به دست آورند، فرا گرفتند.
چهارشنبه، 10 بهمن 1397 - 08:01

نفوذ و تاثیرگذاری رسانه‌ها در دوران همه‌گیری کووید-19 نفوذ و تاثیرگذاری رسانه‌ها در دوران همه‌گیری کووید-19
در این مقاله ما مرتبط‌ترین اطلاعات و یافته‌ها در ارتباط با میزان نفوذ و تاثیرگذاری رسانه‌های اجتماعی در دوران همه‌گیری کووید-19 و همچنین نقاط مثبت و منفی استفاده از رسانه‌های اجتماعی برای اطلاع‌رسانی و تحت تاثیر قرار دادن مردم را خلاصه و ارائه کرده‌ایم.
سه شنبه، 5 مرداد 1400 - 23:01

تدوین تقویم اجرایی، یک ضرورت برای روابط عمومی تدوین تقویم اجرایی، یک ضرورت برای روابط عمومی
تقویم اجرایی، نقشه راه و برنامه عملیاتی یک ساله روابط عمومی است که کلیه برنامه‌ها و اقدامات گروه‌های مختلف از ابتدا تا انتهای سال در آن مشخص شده و اجرای آن از سوی تمامی همکاران روابط عمومی الزامی است.
یکشنبه، 21 بهمن 1397 - 21:34

روابط عمومی و سیاست روابط عمومی و سیاست
مسئله کلیدی در رابطه با نقش روابط عمومی در شیوه های ارتباطات دولتی این است که آیا می تواند در ایجاد یک محیط عمومی قابل دسترس تر و شفاف و همچنین تسهیل مشارکت عمومی کمک کند یا خیر؟
جمعه، 24 اسفند 1397 - 02:01

برای ثبت‌نام اولین کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران دیگر فرصتی نمانده برای ثبت‌نام اولین کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران دیگر فرصتی نمانده
این کنفرانس شامل ارائه، کارگاه و بحث و گفتگو درباره موضوعات استراتژیک ارتباطات بحران، کووید-19، مطالعات‌موردی، بهترین راهکارها و ترندهای در حال رشد می‌شود که توسط اساتید، صاحب‌نظران و متخصصان حرفه‌ای و برجسته روابط‌عمومی سراسر دنیا آموزش داده می‌شود.
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 - 20:38

مدیریت مسایل مدیریت مسایل
وظیفه مدیر مسایل، ثبت و سر و کار داشتن با سؤالات مربوط به افکارعمومی، روندهای اجتماعی، فناوری جدید و غیره است، که می توانند تاثیری بر سازمان مورد نظر داشته باشند.
یکشنبه، 26 اسفند 1397 - 22:23

چگونه عوامل اجتماعی بر خلاقیت تاثیر می گذارد؟ چگونه عوامل اجتماعی بر خلاقیت تاثیر می گذارد؟
نادیده گرفتن تکنیک های تفکر خلاق و اهمیت آن، شایع ترین مانع تفکر خلاق است. برخی از افراد در برابر جلسات تفکر خلاق، که ممکن است تعصب داشته باشند تحت تأثیر تجربیات بد قرار می گیرند.
چهارشنبه، 1 اسفند 1397 - 08:01

5 روش برای مدیریت بحران 5 روش برای مدیریت بحران
اگر به درستی رفتار شود، یادگیری از طریق بحران ممکن است پایه محکمی برای تغییر مثبت و ایجاد یکپارچگی مردم باشد. حتی ممکن است یک فرصت برای ایجاد یک ادراک مثبت از سازمان باشد - تا زمانی که اخبار مربوط به بحران در یک روش موثر و کارآمد مورد استفاده قرار گیرد.
پنجشنبه، 1 فروردین 1398 - 23:59

فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی
این جشنواره قصد دارد دست‌اندرکاران حوزه روابط‌عمومی و ارتباطات را با اصول، گونه‌های جدید نشر و همچنین استانداردهای چاپ بیشتر آشنا کرده و ضمن ارائه و معرفی آثار شاخص و الگوهای برتر، زمینه را برای کمک به توسعه و ارتقای سطح توانمندی‌ها و مهارت‌های موردنیاز مدیران و کارشناسان این حوزه و روزآمدسازی دانش تخصصی آنها فراهم سازد.
یکشنبه، 3 مرداد 1400 - 10:59

نقش روابط‌عمومی در مدیریت بحران همه‌گیری ویروس کرونا نقش روابط‌عمومی در مدیریت بحران همه‌گیری ویروس کرونا
تحقیق حاضر تلاش دارد تا روش‌ها و اقدامات اتخاذ شده توسط دولت امارات متحده عربی در قبال مدیریت بحران همه‌گیری ویروس کرونا را تشریح نماید که می‌تواند الگویی باشد برای سایر دولت‌هایی که با چنین بحرانی در کشورهای خود روبرو هستند.
یکشنبه، 3 مرداد 1400 - 10:19

به‌کارگیری اعتماد در بازیابی کووید-19 به‌کارگیری اعتماد در بازیابی کووید-19
اعتماد نقش بافت پیوندی روابط، اقدامات و انتظارات‌مان از دیگران را ایفا می ‎کند. انتظار داریم که نهادها، کسب‎ وکارها و سایر سازمان‎ ها، وعده‏ های‌شان را برآورده کنند و رفتار مسئولانه‎ ای داشته باشند. انتظار داریم که بتوانیم با ایمنی کامل، در جامعه‎ حاضر شویم، روی روابط‌مان حساب باز کنیم و شرایط باثباتی داشته باشیم.
یکشنبه، 3 مرداد 1400 - 10:15

9 نکته ای که روابط رسانه ای شما را دگرگون می کند 9 نکته ای که روابط رسانه ای شما را دگرگون می کند
هدف روابط رسانه ای این است که حداکثر پوشش مثبت در رسانه های جمعی بدست آید. به همین دلیل روابط مداوم بین یک سازمان و رسانه های خبری حیاتی است. این نیاز حتی با گسترش رسانه های اجتماعی به شدت اساس می شود و نمی توان اهمیت انتشار یک مطلب در یک رسانه پر مخاطب آنلاین را دست کم گرفت.
چهارشنبه، 26 دی 1397 - 09:21

سه بخش روابط‌عمومی‌ سه بخش روابط‌عمومی‌
می‌توان‌ فعالیت‌های‌ روابط‌عمومی‌ را به‌ سه‌ بخش‌ داخلی‌ (درون‌‌سازمانی‌)، خارجی‌ (برون‌سازمانی‌) و بین‌المللی‌ تقسیم‌ کرد. با این‌ تقسیم‌بندی‌، یک‌ روابط‌عمومی‌ کارآمد، باید بتواند در هر سه‌ بخش‌، کارآمدی‌ و بازدهی‌ لازم‌ را داشته‌ باشد.
سه شنبه، 7 اسفند 1397 - 07:35

روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی آذربایجان شرقی برتر شد روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی آذربایجان شرقی برتر شد
آذربایجان شرقی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از کسب رتبه نخست روابط‌عمومی اداره کل استان در بین روابط عمومی‌های وزارت مربوطه در ارزیابی سال ۹۹ خبر داد.
شنبه، 2 مرداد 1400 - 11:53

بررسی پیرامون قدرت اثربخشی و متقاعد کنندگی ارتباط گـران روابط عمومی بررسی پیرامون قدرت اثربخشی و متقاعد کنندگی ارتباط گـران روابط عمومی
این مقاله می تواند شواهد تجربی در شیوه ها و سبک هایی را به متخصصان روابط عمومی ارائه نماید که بر اساس آن ها ارتباط‌گر قادر است به طور موثر برای دستیابی به نتیجه مطلوب و مورد نظر، ارتباط پیامی برقرار کند.
دوشنبه، 30 مرداد 1396 - 01:04

نمی توانم یک روابط عمومی خوب ایجاد کنیم؟ نمی توانم یک روابط عمومی خوب ایجاد کنیم؟
در چند ماه گذشته، من مسوول یک برنامه ریزی غیر معمول شدم که صاحبان شرکت ها و مشتریانم به من پیشنهاد کرده بودند. من متوجه شدم که به دلیل فقدان اطلاعات و دانش آنها در مورد موضوع، بسیاری از شرکت ها نمی خوا هند برای روابط عمومی خود هزینه کنند.
سه شنبه، 7 اسفند 1397 - 08:30

در یک نشست کلاب هاوسی، چالش‌های روابط عمومی در ایران بررسی شد در یک نشست کلاب هاوسی، چالش‌های روابط عمومی در ایران بررسی شد
آموزش یکی از جدی‌ترین و با اولویت‌دارترین نیازهای فعالان روابط‌عمومی در ایران است. اگرچه، تکنولوژی‌های نوین ارتباطات، موجب پیشرفت نهاد روابط‌عمومی و جبران بخشی از عقب‌ماندگی‌های تاریخی آن شده است اما باید بپذیریم که فاصله‌ی موجود تا حد مطلوب، فقط با آموزش و تقویت مهارت‌های حرفه‌ای تکمیل می‌شود.
جمعه، 1 مرداد 1400 - 10:32

نظرسنجی: بیش از هر زمان دیگری به ارتباط‌گران ارج نهاده می‌شود/ سه چالش اصلی متخصصان ارتباطات و روابط‌عمومی نظرسنجی: بیش از هر زمان دیگری به ارتباط‌گران ارج نهاده می‌شود/ سه چالش اصلی متخصصان ارتباطات و روابط‌عمومی
سه چالش اصلی متخصصان ارتباطات و روابط‌عمومی "اولویت‌های بسیار زیاد" (40 درصد)، "جلب توجه کردن" (37 درصد) و کار با "رهبرانی که ارتباطات را درک نمی‌کنند" (36 درصد) است. نسبت به چالش‌های اصلی که در نظرسنجی سال گذشته که در آن بودجه و بازگشت سرمایه از اصلی‌ترین موانع موفقیت بودند، امسال تغییراتی در این چالش‌ها رخ داده است. بیش از نیمی از (54درصد) پاسخ‌دهندگان فکر می‌کنند برای کاهش فشار، کار بیشتری به آژانس‌های خارجی محول می شود.
پنجشنبه، 31 تیر 1400 - 14:46

سه مرحله مدیریت بحران سه مرحله مدیریت بحران
بحران ها همه گیر و خسته کننده هستند. شما باید در هر مرحله دارای یک برنامه بسیار روشن و هدفمند باشید. مدیریت بحران دارای سه مرحله است:
پنجشنبه، 1 فروردین 1398 - 23:55

نحوه برقراری ارتباط چهره به چهره موثر‌ نحوه برقراری ارتباط چهره به چهره موثر‌
ملاقات‌ شخصی‌ می‌تواند سریع‌ترین‌ و سرراست‌ترین‌ راه‌ برای‌ دریافت‌ پاسخ‌ یک‌ سؤال‌ یا موافقت‌ با نحوه‌ اجرای‌ اقدامی‌ باشد. یک‌ ملاقات‌ شخصی‌ می‌تواند توافق‌ و حسن‌ تفاهم‌ طرف‌ مقابل‌ را برانگیزد و یا باعث‌ ایجاد اندیشه‌ جدیدی‌ شود که‌ شاید بتواند طرحی‌ را با سهولت‌ بیشتری‌ پیش‌ ببرد.
دوشنبه، 6 اسفند 1397 - 08:04

عصر روابط عمومی عصر روابط عمومی
امروز دوره انقلاب صنعت روابط عمومی است. به عصر روابط عمومی خوش آمدید. چالش روبروی متخصصان روابط عمومی و شرکت ها این است که چطور بهترین گزینه ها از دنیای قدیمی و جدید روابط عمومی را در چشم انداز امروز رسانه اجتماعی ترکیب کنند تا به مجموعه ای از عوامل کارا در جهت پاسخگویی به درخواست های موجود برسند.
یکشنبه، 12 اسفند 1397 - 08:39

انتصاب مسئول روابط عمومی کمیته جت اسکی آذربایجان غربی
انتصاب مسئول روابط عمومی کمیته جت اسکی آذربایجان غربی شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| زیبا محمدی به عنوان مسئول روابط‌عمومی کمیته جت اسکی آذربایجان غربی معرفی شد. به گزارش شارا به نقل از روابط‌عمومی کمیته جت اسکی آذربایجان غربی، در مراسمی با حضور رامین امید باراندوزی دبیر هیات انجمن های ورزشی آذربایجان‌غربی و الناز اکبری رئیس کمیته جت اسکی و جت بت استان، زیبا محمدی به عنوان مسئول روابط عمومی کمیته جت اسکی آذربایجان غربی معرفی شد.
چهارشنبه، 30 تیر 1400 - 13:04

تغییر چهره روابط عمومی تغییر چهره روابط عمومی
قسمت جالب روابط عمومی، تغییر و انتقال آن است و ارتباطات در سرتاسر کره زمین امتداد یافته است. من عقیده دارم که روابط عمومی ارزش و اعتبار بیشتری کسب می کند تا اینکه اعتبار خود را از دست بدهد.
سه شنبه، 23 بهمن 1397 - 11:07

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ... و بدینسان دموکراسی متولد شد


  تدوین گزارش‌ ارزیابی‌ روزمره‌ به شکلی نوین


  اصول سخنرانی عالی


  چرا نباید خیلی نگران طرح صیانت مجلس بود؟


  پیش به سوی عصر جدید دورکاری


  28 ژوئیه، روز متخصصان روابط‌عمومی


  توسعه و استفاده از هوش مصنوعی در واکنش به کووید-19


  درگذشت دو نفر از کارشناسان مرکز روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی


  چه گزارشی خوب و موثر است؟


  بررسی تأثیرات بیماری همه‌گیر کووید-19 بر مسئولیت اجتماعی شرکت ‌و نقش استراتژیک متخصصان روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: برای ثبت‌نام اولین کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران دیگر فرصتی نمانده