درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 06:13   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  پربیننده  

اسناد مرجع روابط‌عمومی، نقشه راه موفقیت سازمان‌ها اسناد مرجع روابط‌عمومی، نقشه راه موفقیت سازمان‌ها
اسناد مرجع روابط‌عمومی، نقشه راهی هستند که به سازمان‌ها کمک می‌کنند تا اهداف و استراتژی‌های روابط‌عمومی خود را به‌طور موثر اجرا کنند. این اسناد، چارچوبی را برای فعالیت‌های روابط‌عمومی فراهم می‌کنند و به کارکنان روابط‌عمومی کمک می‌کنند تا در جهت اهداف مشترک کار کنند.
چهارشنبه، 4 آبان 1407 - 17:14

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
همزمان با روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی، دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز صنعت روابط‌عمومی ایران با هدف هم‌اندیشی و تبادل نظر در خصوص چالش‌ها و فرصت‌های پیش‌روی روابط‌عمومی در ایران، ۳۱اردیبهشت 1403 در تهران برگزار خواهد شد.
چهارشنبه، 23 اسفند 1402 - 14:43

  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
تشویق و قدردانی یک عامل کلیدی در ایجاد احساس تعلق و وفاداری در کارمندان است. شرکت‌ها می‌توانند با ارایه بازخورد مثبت، پاداش‌های مالی و غیرمالی و فرصت‌های رشد شغلی، کارمندان خود را تشویق کنند.
چهارشنبه، 10 آبان 1402 - 09:00

سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
مدیریت رسانه‌های اجتماعی خود را فعالانه مدیریت کنید. در زمان بحران، باید در رسانه‌های اجتماعی حضور فعال داشته باشید تا بتوانید اطلاعات صحیح را ارایه دهید و پاسخگوی سوالات و نگرانی‌های مردم باشید.
دوشنبه، 20 شهریور 1402 - 15:49

۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
«دن شوبل»، متخصص برندینگ شخصی، می‌گوید: «وقتی افراد مهارت‌های مشابه دارند و برای به‌دست آوردن موقعیت‌های مشابه رقابت می‌کنند، آنچه آنها را متمایز می‌کند مهارت‌های گفتگو است. طوری‌ که خود را نشان می‌دهید، ارتباط‌تان با دیگران هنگام مصاحبه یا حین کار، می‌تواند برند شخصی شما را بسازد یا تخریب کند.». در ادامه با ۱۰ مورد بسیار مهم برای تقویت مهارت‌های گفتگو آشنا می‌شویم.
دوشنبه، 2 مرداد 1402 - 10:55

روابط‌عمومی تجارت به تجارت روابط‌عمومی تجارت به تجارت
اگر به دنبال راه هایی برای بهبود روابط کسب‌وکار خود هستید، روابط‌عمومیB2B تجارت به تجارت (Business to Business Marketing) یک ابزار ارزشمند است. با ایجاد یک استراتژی مؤثر و اجرای تاکتیک های مناسب، می توانید روابط مثبت و پایداری با مشتریان و شرکای خود ایجاد کنید.
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 - 09:24

۷ نمونه از سوگیری در تصاویر تولید شده با هوش مصنوعی ۷ نمونه از سوگیری در تصاویر تولید شده با هوش مصنوعی
اگر اخیراً خبرهای مربوط به فن‌آوری به‌خصوص هوش مصنوعی را در اینترنت دنبال کرده باشید، شاید برخی از تصویرهای خارق‌العاده‌ای را که توسط پلتفرم‌های متن به تصویر مثل Midjourney و DALL-E 2 تولید شده‌اند، دیده‌ باشید. این تصویرها شامل عکس‌های متفاوتی از طبیعی‌نما (مثل تصویر چهره یک بازیکن فوتبال) گرفته تا تصویرهای سوررئال (مثل سگ فضانوردی که در این تصویر می‌بینید) هستند. این تصویر از حساب توییتری که اینجا می‌توانید آن را ببینید،‌ برداشته شده است.
دوشنبه، 28 اسفند 1402 - 21:16

 مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی
استراتژی‌های اقیانوس آبی می‌توانند ابزاری قدرتمند برای سازمان‌هایی باشند که می‌خواهند رشد و موفقیت خود را در بازار تضمین کنند. با درک نیازها و خواسته‌های مخاطبان و تولید ایده‌های جدید و نوآورانه، سازمان‌ها می‌توانند بازارهای جدیدی را ایجاد کنند و از رقابت دوری کنند.
پنجشنبه، 4 آبان 1402 - 12:00

چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟ چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
رسانه‌ها و روابط‌عمومی در شرایط جنگی نقشی اساسی در مدیریت افکار عمومی و بسیج مردم برای مقابله با دشمن دارند. این دو نهاد باید با تلاش و تعهد، از عهده وظایف خود در این شرایط برآیند و به حفظ امنیت و ثبات کشور کمک کنند.
پنجشنبه، 20 مهر 1402 - 20:24

بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید
والری می‌گوید که بهترین راه برای تحقق رویاهای‌مان این است که از خواب بیدار شویم. این بدان معناست که باید از رویاپردازی و خیال‌پردازی فراتر برویم و شروع به اقدام کنیم.
شنبه، 13 آبان 1402 - 10:34

تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی
تحول دیجیتال یکی از مهم‌ترین تحولات در عصر حاضر است که تأثیرات عمیقی بر کسب‌وکارها و سازمان‌ها داشته است. این تحول، صنعت روابط‌عمومی را نیز بی‌نصیب نگذاشته است و تغییرات زیادی را در این صنعت ایجاد کرده است. من با توجه به اهمیت این موضوع، تصمیم گرفتم کتابی در مورد تحول دیجیتال در صنعت روابط‌عمومی بنویسم تا به متخصصان روابط‌عمومی کمک کنم تا با این تغییرات آشنا شوند و از آنها بهره‌مند شوند.
چهارشنبه، 8 آذر 1402 - 09:10

کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
کسانی که با دیگران محترمانه رفتار می‌کنند، با اخلاق خوب خود اشتباه و ضعف شخصیت آنها را نشان می‌دهند. دیگران ممکن است باعث خشم و ناراحتی شما شوند، ولی شما باید آماده باشید.
چهارشنبه، 28 تیر 1402 - 15:54

نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
نوشتن و انتشار کتاب می‌تواند به طور قابل توجهی دسترسی و دیده شدن برند شما را افزایش دهد. می‌تواند به شما کمک کند تا به عنوان یک رهبر فکری و متخصص در صنعت خود شناخته شوید.
سه شنبه، 28 شهریور 1402 - 09:57

گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی
گیمیفیکیشن می‌تواند یک ابزار قدرتمند برای روابط‌عمومی باشد، اما مهم است که به‌طور مسئولانه استفاده شود. سازمان‌ها باید اطمینان حاصل کنند که گیمیفیکیشن آنها جذاب و مرتبط با مخاطبان هدف آنهاست. همچنین مهم است که گیمیفیکیشن به گونه‌ای طراحی شود که برای مخاطبان خسته‌کننده یا آزاردهنده نباشد.
چهارشنبه، 19 مهر 1402 - 16:17

چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟ چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟
کاربردهای روانشناسی در روابط‌عمومی در شرایط خاص نیز اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌کند. به عنوان نمونه، در شرایط بحرانی، روانشناسی می‌تواند به روابط‌عمومی کمک کند تا پیام‌های خود را به گونه‌ای طراحی کند که بتواند آرامش و اطمینان خاطر را به مخاطبان منتقل کند.
پنجشنبه، 20 مهر 1402 - 17:58

راهنمای کوتاه بحران راهنمای کوتاه بحران
بحران‌ها بر حسب نوع و شدت متفاوتند. بحران یک فشارزایی بزرگ و ویژه است که باعث در هم شکسته شدن انگاره‌های متعارف و واکنش‌های گسترده می‌شود و آسیب‌ها، تهدیدها، خطرها و نیازهای تازه‌ای به‌وجود می‌آورد.
سه شنبه، 23 خرداد 1402 - 13:22

رویکرد ایدیولوژیک به اطلاعات و اطلاع‌رسانی رویکرد ایدیولوژیک به اطلاعات و اطلاع‌رسانی
در یک رویکرد ایدیولوژیک، اطلاعات اغلب به صورت انتخابی منتشر می‌شود تا یک تصویر مطلوب از یک ایدئولوژی خاص ایجاد کند. اطلاعات منفی یا متناقض اغلب سانسور یا تحریف می‌شود.
شنبه، 22 مهر 1402 - 08:07

6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر 6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
اکثر رهبران سازمان هیچ توجهی به این حرفه ندارند. آنها بر این باورند که هر کسی می تواند کار روابط‌عمومی را انجام دهد. آنها درک نزدیک‌بینی از این حرفه دارند، بنابراین نیازی به مشارکت یک روابط‌عمومی داخلی و مشاور برای مدیریت شهرت خود نمی‌بینند.
شنبه، 27 خرداد 1402 - 14:46

نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
در زمان حاضر، برند سازی دیجیتال به عنوان یکی از عوامل کلیدی برای موفقیت کسب و کارها شناخته می‌شود و روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال نقش مهمی در این زمینه ایفا می‌کند. در زیر به برخی از روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی اشاره می‌کنم:
شنبه، 24 تیر 1402 - 11:38

چگونه از قدرت و رهبری به‌طور موثر استفاده کنیم چگونه از قدرت و رهبری به‌طور موثر استفاده کنیم
ارتباطات را در اولویت قرار دهید. اگر با افراد مناسب ارتباط برقرار نکنید، توانایی شما برای استفاده از قدرت روابط به خطر می‌افتد. بنابراین، افرادی را که نیاز به برقراری یا توسعه رابطه با آنها دارید، شناسایی کنید و زمان و انرژی خود را برای روابط فعلی خود صرف کنید.
شنبه، 13 اسفند 1401 - 09:56

4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت 4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
در این مقاله، پیج فرانسیس، مدیر ارشد فناوری اطلاعات، چهار رفتار رهبری کمتر شناخته شده را که می توانند به رهبران کمک کنند تا بر موفقیت تسلط یابند، شناسایی می‌کند.
چهارشنبه، 3 آبان 1402 - 10:29

نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
روابط‌عمومی و گردشگری دو حوزه‌ای هستند که ارتباط تنگاتنگی با یکدیگر دارند. روابط‌عمومی ابزاری قدرتمند برای ترویج و بازاریابی گردشگری است. با استفاده از روابط‌عمومی، می‌توان آگاهی از یک مقصد گردشگری را افزایش داد، تصویر مثبتی از آن مقصد ایجاد کرد و گردشگران را به بازدید از آن مقصد ترغیب کرد.
سه شنبه، 16 آبان 1402 - 08:15

آینده ما در دست ماست آینده ما در دست ماست
رالف والدو امرسون گفته است: «تنها فردی که قرار است تبدیل شوید همان شخصی است که تصمیم می گیرید باشید.» معنای این جمله این است که آینده ما در دست ماست. ما می توانیم هر کسی که می خواهیم باشیم، به شرطی که تصمیم بگیریم.
دوشنبه، 20 شهریور 1402 - 16:10

چرا نقشه راه فناوری مهم است؟ چرا نقشه راه فناوری مهم است؟
نقشه راه فناوری یک سند است که چشم‌انداز و برنامه شما برای آینده فناوری سازمان شما را مشخص می‌کند. این شامل برنامه‌ریزی برای سرمایه‌گذاری‌های فناوری، تعریف اهداف فنی و تعیین زمان‌بندی برای تحویل است.
سه شنبه، 16 آبان 1402 - 10:25

10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر 10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
خبرنامه‌ها یک راه عالی برای ارتباط با مخاطبان هدف و ترویج کسب‌وکار شما هستند. با این حال، تهیه و انتشار یک خبرنامه تاثیرگذار می‌تواند چالش برانگیز باشد. در اینجا 10 نکته برای کمک به شما در تهیه و انتشار خبرنامه‌هایی وجود دارد که مشترکین شما را به وجد می‌آورد:
دوشنبه، 24 مهر 1402 - 11:00

ارتباطات ترکیبی ارتباطات ترکیبی
در دنیای امروز، ارتباطات ترکیبی یک ضرورت است. مردم از طیف گسترده‌ای از کانال‌های ارتباطی برای برقراری ارتباط با یکدیگر استفاده می‌کنند. ارتباطات ترکیبی می‌تواند به سازمان‌ها کمک کند تا با این نیازهای ارتباطی سازگار شوند و با مخاطبان خود ارتباط موثری برقرار کنند.
چهارشنبه، 3 آبان 1402 - 09:00

دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز
گذار سبز یا حرکتی منصفانه و فراگیر از فعالیت‌هایی که کربن زیادی تولید می‌کند به سوی یک اقتصاد سبز -- که در توافقنامه پاریس در سال ۲۰۱۵ تصریح شده، در سال‌های اخیر مورد توجه بیشتری قرار گرفته است. این اندیشه، گذاری موفق به سوخت‌های سبز را اقدام فراگیری تلقی می‌کند که می‌تواند برای جوامع سراسر جهان، فرصت‌های اقتصادی کافی به وجود بیاورد. مطلبی که می‌خوانید، تأملی بر این اندیشه است.
یکشنبه، 14 آبان 1402 - 13:17

کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد
این داستانک می‌تواند با روابط‌عمومی به چند صورت ارتباط داده شود. از یک سو، این داستان نشان می‌دهد که چگونه یک رفتار یا اشتباه کوچک می‌تواند به یک درگیری بزرگ منجر شود. این امر در روابط‌عمومی نیز صادق است. یک اشتباه یا سوء تفاهم کوچک می‌تواند به یک بحران روابط‌عمومی تبدیل شود.
یکشنبه، 19 شهریور 1402 - 16:32

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
همزمان با روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی، دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز صنعت روابط‌عمومی ایران با هدف هم‌اندیشی و تبادل نظر در خصوص چالش‌ها و فرصت‌های پیش‌روی روابط‌عمومی در ایران، ۳۱اردیبهشت 1403 در تهران برگزار خواهد شد.
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 14:39

چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
در دنیای امروز، رسانه‌های اجتماعی ابزاری ضروری برای کارآفرینانی است که به دنبال تبدیل شدن به رهبران فکری و افزایش آگاهی از برند خود هستند. با استفاده از استراتژی‌های درست، می‌توانید از رسانه‌های اجتماعی برای برقراری ارتباط با مخاطبان خود، ایجاد اعتبار و در نهایت، رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید.
دوشنبه، 3 اردیبهشت 1403 - 14:07

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد