دو انتصاب در بیمه کوثر
طی احکام جداگانهای از سوی مدیرعامل بیمه کوثر محمدسجاد میرزاخانی و سیروس صدقی به ترتیب به عنوان مدیران آموزش و پژوهش و بیمههای کشتی و هواپیمای شرکت منصوب شدند.
|
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 - 10:49
|
28هزار کارمند جدید بانک سپه مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری شدند
طرح ملی ادغام بانکها به منظور اصلاح و ساماندهی شبکه بانکی از سال 1397 آغاز و پس از تصویب در فروردین ماه سال 1398 به بانک سپه ابلاغ شد.
|
دوشنبه، 29 فروردین 1401 - 12:40
|
اسامی ابربدهکاران بانک رفاه کارگران اعلام شد
در راستای اجرای قوانین جاری کشور و دستور ریاست محترم جمهوری به وزارت امور اقتصادی و دارایی مبنی بر اعلام اسامی بدهکاران کلان بانکی، بانک رفاه کارگران فهرست بخشی از بدهکاران دارای بدهی مطالبات مشکوکالوصول بالای ۱۰۰۰میلیارد ریال این بانک تا پایان اسفند ماه سال ۱۴۰۰ را به شرح زیر اعلام کرد.
|
یکشنبه، 21 فروردین 1401 - 23:31
|
زادروز سلفون و ورود «موبایل تلویزیونی» به بازار و «موبایل بانکینگ» و ...
زادروز سلفون و ورود «موبایل تلویزیونی» به بازار و «موبایل بانکینگ» و ...
|
پنجشنبه، 14 فروردین 1393 - 21:08
|
بانک ها در متاورس: چرا باید زودتر شروع کرد و سه راه برای شروع؟
چیزی که متاورس را برای بانکداری جالب می کند این است که این جهان های مجازی مدرن بر روی بلاک چین ها، ارزهای دیجیتال و امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) ساخته شده اند. آنها فرصت های جدید و هیجان انگیز زیادی را ارائه می دهند.
|
شنبه، 14 اسفند 1400 - 00:45
|
نوسازی داده ها در بانکداری فوریت جدیدی پیدا می کند
بیشتر سازمانها یک پلتفرم نوسازی داده را از ابتدا ایجاد نمیکنند. این نه تنها گران است، بلکه فرآیند آزمایش و یادگیری پیاده سازی مسیری را دنبال می کند که قبلاً توسط بسیاری از مؤسسات مالی طی شده است. در نتیجه، بیشتر سازمان ها کار با یک ارائه دهنده خدمات شخص ثالث را بررسی می کنند.
|
سه شنبه، 19 بهمن 1400 - 13:15
|
روندهای بانکداری برای سال 2022 (6): تحول بانکداری دیجیتال هرگز متوقف نمیشود
گزارش بانکداری دیجیتال تحقیقات قابل توجهی در مورد روندهای بانکداری پس از همه گیری انجام داد و دریافت که بزرگترین چالش اکثر مؤسسات مالی، فناوری قدیمی نیست. بزرگترین نیاز، رهبری، چشم انداز و فرهنگی خواهد بود که تغییرات را در بر می گیرد، مایل به ریسک است و آماده است تا سازمان خود را به چیزی کاملاً متفاوت با آنچه از زمان شکل گیری آنها بوده تبدیل کند.
|
دوشنبه، 27 دی 1400 - 11:04
|
روندهای بانکداری برای سال 2022 (5): افزایش تمرکز بر امنیت سایبری
در حالی که حملات سایبری به طور قابل توجهی در روزهای اولیه همهگیری افزایش یافت، آسیب واقعی زمانی رخ داد که موسسات مالی و بانکی برای اجرای سیاست کار از راه دور و افزایش دو برابری طرحهای تحول بانکداری دیجیتال عجله کردند.
|
یکشنبه، 26 دی 1400 - 11:01
|
روندهای بانکداری برای سال 2022 (4): اتوماسیون فرآیند هوشمند
ابزارهای اتوماسیون فرآیند مانند اتوماسیون فرآیند رباتیک (RPA) و اتوماسیون فرآیند دیجیتال (DPA) همچنان در سال 2022 از رشد بیشتری برخوردار خواهند بود زیرا موسسات مالی مزایایی فراتر از بهبود کارایی را درک می کنند.
|
شنبه، 25 دی 1400 - 11:58
|
روندهای بانکداری برای سال 2022 (3): حرکت به سمت «ابر»
برای ایجاد ظرفیتهای جدید و سرعت در ارائه خدمات، بانکها و اتحادیه های اعتباری باید به دنبال راه حل های رایانش ابری برای ذخیره داده ها و پشتیبانی از تحلیل های کاربردی باشند. زیرساخت های مبتنی بر ابر می تواند به سازمان های بانکی کمک کند تا در یک لحظه نسبت به تغییرات بازار واکنش نشان دهند.
|
جمعه، 24 دی 1400 - 11:56
|
روندهای بانکداری برای سال 2022 (2): بانکداری باز
مصرف کنندگان به طور فزاینده ای خواستار تجربیات مرتبط، به موقع و شخصی هستند که می تواند در زمان و هزینه آنها صرفه جویی کند. بیماری همهگیر نشان داد که کسب و کارها در هر صنعتی تا چه حد میتوانند به فرصتی برای تحول دیجیتال برای برآوردن نیازهای مصرفکننده تبدیل شوند.
|
پنجشنبه، 23 دی 1400 - 10:54
|
روندهای بانکداری برای سال 2022 (1): هوش مصنوعی و تحلیل های کاربردی
کسب و کارها هیچ زمانی به اندازه امروز نیازمند استفاده از داده ها، هوش مصنوعی و تحلیل های کاربردی نبوده اند. دادهها، اطلاعات و تحلیلها باید برای شناسایی فرصتها، تسهیل نوآوری، اصلاح تصمیمها و حمایت از ارتباطات استفاده شوند.
|
چهارشنبه، 22 دی 1400 - 10:52
|
بانکداری و فناوری مدرن
برای اینکه موسسات مالی آماده آینده شوند، باید از فناوری های مدرن برای حمایت از چابکی، کارایی، امنیت و نوآوری استفاده کنند. فناوری هایی مانند تصمیم گیری هوشمند، API های بانکداری باز، محاسبات ابری، روباتیک و اتوماسیون.
|
سه شنبه، 21 دی 1400 - 12:41
|
اهمیت اخلاق در صنعت بانکداری
تعریف من این است: تلاش برای یک شهروند شرکتی خوب بودن؛ در مقام یک سازمان، تلاش برای پایبند بودن به مجموعهای از ارزشهای اخلاقی معین؛ و تلاش برای برخورد مناسب با همه گروههای ذینفع- مشتریان، کارمندان، تأمینکنندگان و سهامداران- هر سازمان. به نوشته یک نویسنده، به معنی "مرجح دانستن خوب به بد، درست به غلط، انصاف به بیانصافی".
|
سه شنبه، 18 آبان 1400 - 17:26
|
بانکداری الکترونیک در بنگلادش: آیندۀ بانکداری
با توسعۀ تأسیسات زیربنایی تکنولوژی جهانی اطلاعات و ارتباطات (آیسیتی) و اینترنت، بانکداری الکترونیک نقشی محوری در اقتصاد ملی ایفا خواهد کرد و بدین لحاظ نرمافزار مناسب، تأسیسات زیربنایی، نیروی انسانی ماهر در زمینۀ اینترنت برای اجرای بانکداری الکترونیک در کشور از اهمیت زیادی برخوردار است.
|
دوشنبه، 17 آبان 1400 - 17:38
|
مدیرعامل بیمه تعاون: وظیفه اصلی روابط عمومیهای صنعت بیمه جلب اعتماد مردم است
مهمترین مساله به اعتقاد من حفظ اعتماد و باور ذینفعان صنعت بیمه است. ما باید یادآوری کنیم که صنعت بیمه تنها دست گیرنده ندارد بلکه ما حامی و همراه مشتریان خود در شرایط سخت هستیم. بعنوان مثال اجرای طرح های مختلف توسط شرکت های بیمه ای در حمایت از مشتریان خود نظیر بیمه توقف کسب و کار، بیمه کرونا، تخفیف ها و تسهیلات در نظر گرفته شده برای خدماتی نظیر بیمه درمان و غیره می تواند جامعه را به نقش پررنگ بیمه در ایفای نقش حامی و آینده نگر به مشتریان معرفی کند.
|
سه شنبه، 11 خرداد 1400 - 20:54
|
جایگاه ویژه روابط عمومی در صنعت بیمه
روابطعمومی جایگاه و اهمیت ویژهای برای بنگاههای اقتصادی خصوصاً در صنعت بیمه دارد به همین دلیل علاوه بر فراهم کردن بستر فعالیت برای توسعه آن، باید نقش بیشتری به این واحد سازمانی داده شود تا در جهت حداکثر کردن منافع ذینفعان تلاش کرده و با بهرهگیری از ابزارهای متنوع ارتباطی، آگاهی جامعه را نسبت به خدمات صنعت بیمه افزایش داده و یک نگرش تازه از این صنعت در اذهان مخاطبان ایجاد کند.
|
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 - 08:21
|
نقش و وظایف روابط عمومی در سال 1400
امروز مشتریان بانکها با بسیاری از سرویسهای بانکی و نحوه استفاده از آنها آشنایی ندارند. بنابراین در شرایطی که در سال 1400 نیز کرونا همچنان در کنار ما وجود دارد بهتر است تا روابط عمومی بانکها و شرکتهای پرداخت با تولید محتوای فاخر مورد نیاز مشتریان در حوزه فرهنگسازی و آموزش، از طریق کانالهای متنوع اطلاعرسانی، به دیده شدن اقدامات بانکها و شرکتهای فعال در این حوزه کمک کنند...
|
شنبه، 28 فروردین 1400 - 10:08
|
5 گرایش متداول در صنعت بیمه
گرایش های پنجگانه نشان میدهند که امکان خلق میلیاردها دلار ارزش جدید برای صنعت بیمه وجود دارد. کلید این ماجرا در درک چگونگی و زمان بهرهگیری از پتانسیل فناوری های موجود و جدید است.
|
شنبه، 28 فروردین 1400 - 10:00
|
مدیر عامل بیمه آسیا: تبلیغات در صنعت بیمه نباید گمراهکننده باشد
هدف از تبلیغات بیمهای، معرفی صحیح خدمات بیمهای با هدف ایجاد تقاضا در جامعه و تاثیر مثبت بر فروش بیمهنامه است.
|
سه شنبه، 28 بهمن 1399 - 14:33
|
اصلاح فرهنگ بیمه ای، وظیفه روابط عمومی ها
وظیفه روابطعمومیها در صنعت بیمه با وجود همه کاستیها و ضعفها و نوع معیشت مردم چیست؟
اگر از من بپرسید که راهکار و چاره چیست شاید اولین چیزی که به ذهن خطور کند و پاسخی برای آن بیایم اصلاح فرهنگ بیمهای است. اصلاح فرهنگ بیمهای آن هم به شکل بنیادی و پایهای میتواند دریچهای باشد برای باز شدن مسیر پر پیچ و خم بیمه.
|
پنجشنبه، 13 آذر 1399 - 22:07
|
مدیرعامل بانک سینا: روابط عمومی یک ضرورت مهم سازمانی به شمار می رود
مدیرعامل بانک سینا در دیدار کارکنان مدیریت امور حوزه مدیرعامل و روابطعمومی که مقارن با روز روابط عمومی انجام شد؛ روابط عمومی را آغازگر حرکت در مسیر پیشرفت و توسعه سازمانی برشمرد.
|
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 - 14:01
|
سرپرست امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک دی معرفی شد
برات کریمی، مدیرعامل بانک دی، طی حکمی سیدحسین میناکار را به سمت سرپرست امور روابطعمومی و حوزه مدیریت بانک دی منصوب کرد.
|
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 - 12:10
|
روابط عمومی کارآمد، موتور محرک توسعه بنگاه
روابط عمومی با تحلیل و پیش بینی سرو کار دارد و یک واحد عملیاتی است که تفاهم و منافع سازمان و ذی نفعان را در حوزه عملکردی خود دنبال می کند و می بایست مستقیماً با مدیران ارشد سازمان در ارتباط باشد.
|
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 - 16:01
|
روابط عمومی و توسعه فرهنگ بیمه درکشور
روابطعمومی در دوران کرونا و پساکرونا با چالش های بسیار بزرگی روبرو خواهد بود. دورانی که جامعه در رفتار خود تجدید نظر کرده است، تماس ها به حداقل رسیده و فاصله گذاری اجتماعی و رعایت اصول سلامتی از اجزاء اصلی آداب اجتماعی گردیده است.
|
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 - 13:58
|
مدیرعامل بانک صادرات ایران تأکید کرد: روابطعمومی بخش مهمی از زنجیره ارزش بانک است
مدیرعامل بانک صادرات ایران در دومین روز از هفته روابطعمومی طی نشستی صمیمی با همکاران ادارهکل روابطعمومی، بر تبیین هر چه بیشتر دستاوردها، ظرفیتها و قابلیتهای بانک صادرات ایران و تقویت ارتباط با همکاران و مشتریان تأکید کرد.
|
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 - 22:58
|
لزوم اعتمادسازی روابط عمومی برای توسعه بیمه
اساساً روابط عمومی در صنعت بیمه مسئولیتی به مراتب بیشتر و در عین حال گسترده تر از سایر بخشها دارد چرا که متاسفانه تصویر ذهنی افکار عمومی از بیمه همچنان مبهم و کلی بوده و خدمات متنوع و بااهمیت آن کمتر برای آنها بازگو شده است.
|
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 - 09:13
|
به مناسبت روز روابط عمومی بررسی شد/ روابط عمومی بانک ها مصداق روابط عمومی هوشمند
روز ارتباطات و روابط عمومی نقطه عطفی در توجه و توسعه نقش روابط عمومی ها در سازمان های کشور باشد. بنابراین در نخستین گام باید پذیرفت که کار روابط عمومی تسهیل و خدمت به مدیریت سازمان بوده نه مدیر و برای دستیابی به منافع برای سازمان تلاش می کند و نمی توان ادعا کرد که مدیریت در محور آن قرار دارد.
|
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 - 23:34
|
پیام مدیرعامل بانک سینا به مناسبت روز روابط عمومی: روابط عمومی مدرن و منسجم عامل موفقیت سازمانهاست
مدیرعامل بانک سینا در پیامی، فرا رسیدن هفته ارتباطات و روز روابطعمومی را تبریک گفت و از فعالان این عرصه به ویژه همکاران روابط عمومی این بانک قدردانی کرد.
|
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 - 23:32
|
در گفتگو با مدیر روابط عمومی بیمه مرکزی بررسی شد: نقش روابط عمومی های صنعت بیمه در توسعه فرهنگ بیمه
صنعت بیمه را می توان صنعتی برای تضمین فعالیت های اقتصادی و زندگی دانست. درنتیجه با چنین رویکردی نقش بیمه ها در تحقق جهش تولید، نقشی پررنگ خواهد بود و شاید بیش از گذشته مورد توجه مردم قرار می گیرد. اما حال این سوال مطرح است که درشرایط کنونی روابطعمومیهای این صنعت به عنوان پل ارتباطی میان مردم و بیمه چطور می توانند به تحقق این شعار کمک کنند.
|
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 - 08:13
|