قدردانی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مدیرعامل بانک رفاه کارگران
دکتر سید صولت مرتضوی با اهدای تقدیرنامهای به دکتر اسماعیل للـهگانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران از حسن همکاری و تلاشهای صورت گرفته در راستای تحقق کمی و کیفی اهداف دولت در برنامه زیستبوم ملی اشتغال و اعطای تسهیلات اشتغالزایی از منابع تکلیفی و بودجه سنواتی و حمایت از مشاغل خانگی تقدیر و تشکر کرد.
|
سه شنبه، 11 مهر 1402 - 00:32
|
وضعیت رسانههای اجتماعی در بانکداری در سال 2023
بانک ها به طور فزاینده ای در رسانههای اجتماعی فعال هستند. در سال 2023، 88% از بانک ها تا حدودی یا بسیار فعال در رسانه های اجتماعی بودند، که از 75% در سال 2021 بیشتر است.
|
دوشنبه، 20 شهریور 1402 - 15:52
|
روابطعمومی، کلید ایجاد تصویر مثبت بیمه مرکزی
نقش روابطعمومی در بیمه مرکزی، ایجاد و حفظ تصویری مثبت و قابل اعتماد از این نهاد در نزد مخاطبان است. این تصویر باید بر اساس واقعیت و عملکرد واقعی بیمه مرکزی باشد.
|
دوشنبه، 13 شهریور 1402 - 10:32
|
نگاهی به نقش فناوری در روابط عمومیهای حوزه پرداخت بانکی
استفاده هوشمندانه از فناوری در حوزه پرداخت بانکی هم میتواند به بهبود عملکرد روابط عمومی، افزایش رضایت مشتریان، افزایش اعتماد و وفاداری و ایجاد مزیت رقابتی برای بانکها کمک کند. به همین دلیل، بانکها باید با استفاده از نوآوریهای تکنولوژیک، بهبود مستمر در روابط عمومی خود را تداوم بخشند و با تغییرات بازار و نیازهای مشتریان همگام شوند.
|
یکشنبه، 21 خرداد 1402 - 16:45
|
قدردانی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان جنوبی از بانک رفاه کارگران
اقدامات اثربخش مدیران عالی و کارکنان بانک رفاه کارگران در آزادسازی زندانیان جرائم مالی غیرعمد استان خراسان جنوبی، مورد قدردانی مقام عالی قضایی و رئیس انجمن حمایت زندانیان مرکز این استان قرار گرفت.
|
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 - 18:59
|
پیام تبریک مدیر عامل بانک توسعه تعاون به مناسبت روز روابطعمومی و ارتباطات
محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون همزمان با فرارسیدن روز روابطعمومی و ارتباطات، طی پیامی این مناسبت را به همکاران حوزه روابطعمومی بانک تبریک گفت.
|
چهارشنبه، 27 اردیبهشت 1402 - 16:32
|
سرپرست بانک مسکن: تلاشگران عرصه ارتباطات مسیر توسعه را هموار کنند
روابط عمومیها در دنیای امروز به مدد ارتقای روز افزون فناوریهای ارتباطی و رشد فکری آحاد بشری، بسیار توسعه یافته و از جمله مجموعههای پیشرو در هر سازمانی محسوب میشوند.
|
چهارشنبه، 27 اردیبهشت 1402 - 14:55
|
«اعتمادسازی عمومی»، هدف غایی روابطعمومی در صنعت بیمه است
اگر نگاهی عمیقتر به فعالیت روابطعمومی داشته باشیم و پا را از خصوصیات ذاتی و نگرشهای عموم فراتر بگذاریم میتوان روابطعمومی را در قالب یک فرآیند استراتژیک بلندمدت ارزیابی کرد و از آن با عناوینی همچون «مدیریت اعتماد عمومی» و یا «مدیریت برند» نام برد.
|
سه شنبه، 26 اردیبهشت 1402 - 13:09
|
روشهای نوین برای روابط عمیق با مشتری
مفهوم تشویق مشتریان به پسانداز برای یک خرید بزرگ برای بانکداران مفهوم جدیدی نیست. اکثر بانکها طیف وسیعی از ویژگیها را برای تشویق جذب پسانداز مشتریان دارند. از جمله این ویژگیهای میتوان به قوانینی برای پسانداز خودکار، ابزارهایی برای نظارت بر الگوهای مخارج و هدفگذاری اشاره کرد. چالش همیشگی این بوده است که چگونه میتوان این برنامههای پساندازی را به درآمدزایی تبدیل کرد.
|
پنجشنبه، 17 فروردین 1402 - 23:30
|
نخستین نشست صمیمانه و کارشناسی مدیر روابطعمومی بیمه سرمد با نخبگان رسانهای صنعت بیمه
در نخستین نشست مشورتی رسانهای بیمه سرمد با حضور رسانههای دغدغهمند صنعت بیمه در محل این شرکت برگزار و پیرامون راهکارها و توصیهها راهگشای رسانهای بحث و تبادل نظر شد.
|
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 - 15:36
|
بازدید مدیرکل روابطعمومی بیمه مرکزی از بیمه ملت
مدیرکل روابطعمومی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی در بازدید از بیمه ملت گفت: استفاده از ظرفیت رسانهها برای ارتقای جایگاه صنعت بیمه در افکار عمومی ضروری است. شرکتهای بیمه باید از رسانههای تخصصی صنعت بیمه و همچنین رسانههای عمومی کشور، برای ارائه برنامهها، ظرفیتها و کارنامه موفق خود به جامعه استفاده کنند.
|
سه شنبه، 1 آذر 1401 - 13:35
|
روابطعمومی آینه است؛ نه دکور!
روابطعمومی یک هنر است، هنر مردمداری، هنر آیندهپژوهشی، هنر تعامل سازنده و شفاف، هنر تبدیل تهدیدها به فرصتها. هنرمندان روابطعمومی را ارج نهید. باور کنید روابطعمومی آینه تمامنماست که میتوان خود را در آن دید و تضعیف روابطعمومی یعنی شکستن آینه. چه اینکه گفتهاند آینه چون نقش تو بنمود راست؛ خود شکن، آینه شکستن خطاست. لطفا روابطعمومی را دکور نکنید!
|
یکشنبه، 22 آبان 1401 - 19:53
|
مراسم تودیع و معارفه مدیر روابطعمومی بانک ملت برگزار شد
در مراسمی که با حضور مدیرعامل، اعضای هیات عامل و همچنین مهدی محمدی رئیس مرکز روابطعمومی و اطلاعرسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد، حمید یادروج به عنوان مشاور مدیرعامل و رئیس جدید اداره کل روابطعمومی بانک ملت معرفی و از زحمات علیاکبر صابریان در طول تصدی مدیریت امور اداره کل دفتر مدیریت و روابطعمومی، تجلیل شد.
|
دوشنبه، 24 مرداد 1401 - 15:01
|
چرا بسیاری از بانکها دومین پلتفرم رسانه اجتماعی و موتور جستجوی بزرگ جهان را نادیده میگیرند؟
بر اساس تحقیقات هوروویتز، یوتیوب در حال حاضر دومین موتور جستجوی بزرگ جهان و دومین پلتفرم بزرگ رسانه های اجتماعی با بیش از 2.2 میلیارد کاربر فعال ماهانه است که 81 درصد از بزرگسالان ایالات متحده را تشکیل می دهند.
|
دوشنبه، 3 مرداد 1401 - 15:41
|
دو انتصاب در بیمه کوثر
طی احکام جداگانهای از سوی مدیرعامل بیمه کوثر محمدسجاد میرزاخانی و سیروس صدقی به ترتیب به عنوان مدیران آموزش و پژوهش و بیمههای کشتی و هواپیمای شرکت منصوب شدند.
|
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 - 10:49
|
28هزار کارمند جدید بانک سپه مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری شدند
طرح ملی ادغام بانکها به منظور اصلاح و ساماندهی شبکه بانکی از سال 1397 آغاز و پس از تصویب در فروردین ماه سال 1398 به بانک سپه ابلاغ شد.
|
دوشنبه، 29 فروردین 1401 - 12:40
|
اسامی ابربدهکاران بانک رفاه کارگران اعلام شد
در راستای اجرای قوانین جاری کشور و دستور ریاست محترم جمهوری به وزارت امور اقتصادی و دارایی مبنی بر اعلام اسامی بدهکاران کلان بانکی، بانک رفاه کارگران فهرست بخشی از بدهکاران دارای بدهی مطالبات مشکوکالوصول بالای ۱۰۰۰میلیارد ریال این بانک تا پایان اسفند ماه سال ۱۴۰۰ را به شرح زیر اعلام کرد.
|
یکشنبه، 21 فروردین 1401 - 23:31
|
زادروز سلفون و ورود «موبایل تلویزیونی» به بازار و «موبایل بانکینگ» و ...
زادروز سلفون و ورود «موبایل تلویزیونی» به بازار و «موبایل بانکینگ» و ...
|
پنجشنبه، 14 فروردین 1393 - 21:08
|
بانک ها در متاورس: چرا باید زودتر شروع کرد و سه راه برای شروع؟
چیزی که متاورس را برای بانکداری جالب می کند این است که این جهان های مجازی مدرن بر روی بلاک چین ها، ارزهای دیجیتال و امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) ساخته شده اند. آنها فرصت های جدید و هیجان انگیز زیادی را ارائه می دهند.
|
شنبه، 14 اسفند 1400 - 00:45
|
نوسازی داده ها در بانکداری فوریت جدیدی پیدا می کند
بیشتر سازمانها یک پلتفرم نوسازی داده را از ابتدا ایجاد نمیکنند. این نه تنها گران است، بلکه فرآیند آزمایش و یادگیری پیاده سازی مسیری را دنبال می کند که قبلاً توسط بسیاری از مؤسسات مالی طی شده است. در نتیجه، بیشتر سازمان ها کار با یک ارائه دهنده خدمات شخص ثالث را بررسی می کنند.
|
سه شنبه، 19 بهمن 1400 - 13:15
|
روندهای بانکداری برای سال 2022 (6): تحول بانکداری دیجیتال هرگز متوقف نمیشود
گزارش بانکداری دیجیتال تحقیقات قابل توجهی در مورد روندهای بانکداری پس از همه گیری انجام داد و دریافت که بزرگترین چالش اکثر مؤسسات مالی، فناوری قدیمی نیست. بزرگترین نیاز، رهبری، چشم انداز و فرهنگی خواهد بود که تغییرات را در بر می گیرد، مایل به ریسک است و آماده است تا سازمان خود را به چیزی کاملاً متفاوت با آنچه از زمان شکل گیری آنها بوده تبدیل کند.
|
دوشنبه، 27 دی 1400 - 11:04
|
روندهای بانکداری برای سال 2022 (5): افزایش تمرکز بر امنیت سایبری
در حالی که حملات سایبری به طور قابل توجهی در روزهای اولیه همهگیری افزایش یافت، آسیب واقعی زمانی رخ داد که موسسات مالی و بانکی برای اجرای سیاست کار از راه دور و افزایش دو برابری طرحهای تحول بانکداری دیجیتال عجله کردند.
|
یکشنبه، 26 دی 1400 - 11:01
|
روندهای بانکداری برای سال 2022 (4): اتوماسیون فرآیند هوشمند
ابزارهای اتوماسیون فرآیند مانند اتوماسیون فرآیند رباتیک (RPA) و اتوماسیون فرآیند دیجیتال (DPA) همچنان در سال 2022 از رشد بیشتری برخوردار خواهند بود زیرا موسسات مالی مزایایی فراتر از بهبود کارایی را درک می کنند.
|
شنبه، 25 دی 1400 - 11:58
|
روندهای بانکداری برای سال 2022 (3): حرکت به سمت «ابر»
برای ایجاد ظرفیتهای جدید و سرعت در ارائه خدمات، بانکها و اتحادیه های اعتباری باید به دنبال راه حل های رایانش ابری برای ذخیره داده ها و پشتیبانی از تحلیل های کاربردی باشند. زیرساخت های مبتنی بر ابر می تواند به سازمان های بانکی کمک کند تا در یک لحظه نسبت به تغییرات بازار واکنش نشان دهند.
|
جمعه، 24 دی 1400 - 11:56
|
روندهای بانکداری برای سال 2022 (2): بانکداری باز
مصرف کنندگان به طور فزاینده ای خواستار تجربیات مرتبط، به موقع و شخصی هستند که می تواند در زمان و هزینه آنها صرفه جویی کند. بیماری همهگیر نشان داد که کسب و کارها در هر صنعتی تا چه حد میتوانند به فرصتی برای تحول دیجیتال برای برآوردن نیازهای مصرفکننده تبدیل شوند.
|
پنجشنبه، 23 دی 1400 - 10:54
|
روندهای بانکداری برای سال 2022 (1): هوش مصنوعی و تحلیل های کاربردی
کسب و کارها هیچ زمانی به اندازه امروز نیازمند استفاده از داده ها، هوش مصنوعی و تحلیل های کاربردی نبوده اند. دادهها، اطلاعات و تحلیلها باید برای شناسایی فرصتها، تسهیل نوآوری، اصلاح تصمیمها و حمایت از ارتباطات استفاده شوند.
|
چهارشنبه، 22 دی 1400 - 10:52
|
بانکداری و فناوری مدرن
برای اینکه موسسات مالی آماده آینده شوند، باید از فناوری های مدرن برای حمایت از چابکی، کارایی، امنیت و نوآوری استفاده کنند. فناوری هایی مانند تصمیم گیری هوشمند، API های بانکداری باز، محاسبات ابری، روباتیک و اتوماسیون.
|
سه شنبه، 21 دی 1400 - 12:41
|
اهمیت اخلاق در صنعت بانکداری
تعریف من این است: تلاش برای یک شهروند شرکتی خوب بودن؛ در مقام یک سازمان، تلاش برای پایبند بودن به مجموعهای از ارزشهای اخلاقی معین؛ و تلاش برای برخورد مناسب با همه گروههای ذینفع- مشتریان، کارمندان، تأمینکنندگان و سهامداران- هر سازمان. به نوشته یک نویسنده، به معنی "مرجح دانستن خوب به بد، درست به غلط، انصاف به بیانصافی".
|
سه شنبه، 18 آبان 1400 - 17:26
|
بانکداری الکترونیک در بنگلادش: آیندۀ بانکداری
با توسعۀ تأسیسات زیربنایی تکنولوژی جهانی اطلاعات و ارتباطات (آیسیتی) و اینترنت، بانکداری الکترونیک نقشی محوری در اقتصاد ملی ایفا خواهد کرد و بدین لحاظ نرمافزار مناسب، تأسیسات زیربنایی، نیروی انسانی ماهر در زمینۀ اینترنت برای اجرای بانکداری الکترونیک در کشور از اهمیت زیادی برخوردار است.
|
دوشنبه، 17 آبان 1400 - 17:38
|
مدیرعامل بیمه تعاون: وظیفه اصلی روابط عمومیهای صنعت بیمه جلب اعتماد مردم است
مهمترین مساله به اعتقاد من حفظ اعتماد و باور ذینفعان صنعت بیمه است. ما باید یادآوری کنیم که صنعت بیمه تنها دست گیرنده ندارد بلکه ما حامی و همراه مشتریان خود در شرایط سخت هستیم. بعنوان مثال اجرای طرح های مختلف توسط شرکت های بیمه ای در حمایت از مشتریان خود نظیر بیمه توقف کسب و کار، بیمه کرونا، تخفیف ها و تسهیلات در نظر گرفته شده برای خدماتی نظیر بیمه درمان و غیره می تواند جامعه را به نقش پررنگ بیمه در ایفای نقش حامی و آینده نگر به مشتریان معرفی کند.
|
سه شنبه، 11 خرداد 1400 - 20:54
|