درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 2 بهمن 1400 - 16:07   

برنامه جدید اینستاگرام: قابلیت کسب درآمد برای تولیدکنندگان محتوا

  برنامه جدید اینستاگرام: قابلیت کسب درآمد برای تولیدکنندگان محتوا


ادامه ادامه مطلب یک

واتس‌اپ ابزارهای ترسیمی را برای تصاویر و ویدئوها ارائه می کند

  واتس‌اپ ابزارهای ترسیمی را برای تصاویر و ویدئوها ارائه می کند


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان هجدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

  فراخوان هجدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان آثار جشنواره مردم‌داری ایران

  فراخوان آثار جشنواره مردم‌داری ایران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تنظیم موثر اهداف و مقاصد برنامه ریزی روابط عمومی
  مصرف کنندگان همه چیز را می خواهند: صنعت خرده فروشی تغییر شکل می دهد تا اولویت های خرید و پایداری را برآورده کند
  چرا بازاریابی ارگانیک فیس بوک هنوز اهمیت دارد؟
  مدیریت بحران روابط‌عمومی از طریق رسانه‌های اجتماعی
  جلسات اداری
  تحلیل متون خبری به کمک هوش مصنوعی
  واتس‌اپ ابزارهای ترسیمی را برای تصاویر و ویدئوها ارائه می کند
  زندگی تان را برنامه ریزی کنید
  تعارض در اطلاع‌رسانی در بحران‌ها، تعرض به امنیت روحی و روانی مردم است
  تشکیل کارگروه تدوین شیوه نامه مدیریت بحران روابط‌عمومی‌ها در شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  اخبار بانک و بیمه  

روندهای بانکداری برای سال 2022 (6): تحول بانکداری دیجیتال هرگز متوقف نمی‌شود روندهای بانکداری برای سال 2022 (6): تحول بانکداری دیجیتال هرگز متوقف نمی‌شود
گزارش بانکداری دیجیتال تحقیقات قابل توجهی در مورد روندهای بانکداری پس از همه گیری انجام داد و دریافت که بزرگترین چالش اکثر مؤسسات مالی، فناوری قدیمی نیست. بزرگترین نیاز، رهبری، چشم انداز و فرهنگی خواهد بود که تغییرات را در بر می گیرد، مایل به ریسک است و آماده است تا سازمان خود را به چیزی کاملاً متفاوت با آنچه از زمان شکل گیری آنها بوده تبدیل کند.
دوشنبه، 27 دی 1400 - 11:04

روندهای بانکداری برای سال 2022 (5): افزایش تمرکز بر امنیت سایبری روندهای بانکداری برای سال 2022 (5): افزایش تمرکز بر امنیت سایبری
در حالی که حملات سایبری به طور قابل توجهی در روزهای اولیه همه‌گیری افزایش یافت، آسیب واقعی زمانی رخ داد که موسسات مالی و بانکی برای اجرای سیاست کار از راه دور و افزایش دو برابری طرح‌های تحول بانکداری دیجیتال عجله کردند.
یکشنبه، 26 دی 1400 - 11:01

روندهای بانکداری برای سال 2022 (4): اتوماسیون فرآیند هوشمند روندهای بانکداری برای سال 2022 (4): اتوماسیون فرآیند هوشمند
ابزارهای اتوماسیون فرآیند مانند اتوماسیون فرآیند رباتیک (RPA) و اتوماسیون فرآیند دیجیتال (DPA) همچنان در سال 2022 از رشد بیشتری برخوردار خواهند بود زیرا موسسات مالی مزایایی فراتر از بهبود کارایی را درک می کنند.
شنبه، 25 دی 1400 - 11:58

روندهای بانکداری برای سال 2022 (3): حرکت به سمت «ابر» روندهای بانکداری برای سال 2022 (3): حرکت به سمت «ابر»
برای ایجاد ظرفیت‌های جدید و سرعت در ارائه خدمات، بانکها و اتحادیه های اعتباری باید به دنبال راه حل های رایانش ابری برای ذخیره داده ها و پشتیبانی از تحلیل های کاربردی باشند. زیرساخت های مبتنی بر ابر می تواند به سازمان های بانکی کمک کند تا در یک لحظه نسبت به تغییرات بازار واکنش نشان دهند.
جمعه، 24 دی 1400 - 11:56

روندهای بانکداری برای سال 2022 (2): بانکداری باز روندهای بانکداری برای سال 2022 (2): بانکداری باز
مصرف کنندگان به طور فزاینده ای خواستار تجربیات مرتبط، به موقع و شخصی هستند که می تواند در زمان و هزینه آنها صرفه جویی کند. بیماری همه‌گیر نشان داد که کسب و کارها در هر صنعتی تا چه حد می‌توانند به فرصتی برای تحول دیجیتال برای برآوردن نیازهای مصرف‌کننده تبدیل شوند.
پنجشنبه، 23 دی 1400 - 10:54

روندهای بانکداری برای سال 2022 (1): هوش مصنوعی و تحلیل های کاربردی روندهای بانکداری برای سال 2022 (1): هوش مصنوعی و تحلیل های کاربردی
کسب و کارها هیچ زمانی به اندازه امروز نیازمند استفاده از داده ها، هوش مصنوعی و تحلیل های کاربردی نبوده اند. داده‌ها، اطلاعات و تحلیل‌ها باید برای شناسایی فرصت‌ها، تسهیل نوآوری، اصلاح تصمیم‌ها و حمایت از ارتباطات استفاده شوند.
چهارشنبه، 22 دی 1400 - 10:52

بانکداری و فناوری مدرن بانکداری و فناوری مدرن
برای اینکه موسسات مالی آماده آینده شوند، باید از فناوری های مدرن برای حمایت از چابکی، کارایی، امنیت و نوآوری استفاده کنند. فناوری هایی مانند تصمیم گیری هوشمند، API های بانکداری باز، محاسبات ابری، روباتیک و اتوماسیون.
سه شنبه، 21 دی 1400 - 12:41

اهمیت اخلاق در صنعت بانکداری اهمیت اخلاق در صنعت بانکداری
تعریف من این است: تلاش برای یک شهروند شرکتی خوب بودن؛ در مقام یک سازمان،‌ تلاش برای پایبند بودن به مجموعه‌ای از ارزش‌های اخلاقی معین؛ و تلاش برای برخورد مناسب با همه گروه‌های ذی‌نفع- مشتریان، کارمندان، تأمین‌کنندگان و سهام‌داران- هر سازمان. به نوشته یک نویسنده، به معنی "مرجح دانستن خوب به بد، درست به غلط، انصاف به بی‌انصافی".
سه شنبه، 18 آبان 1400 - 17:26

بانکداری الکترونیک در بنگلادش: آیندۀ بانکداری بانکداری الکترونیک در بنگلادش: آیندۀ بانکداری
با توسعۀ تأسیسات زیربنایی تکنولوژی جهانی اطلاعات و ارتباطات (آی‌سی‌تی) و اینترنت، بانکداری الکترونیک نقشی محوری در اقتصاد ملی ایفا خواهد کرد و بدین لحاظ نرم‌افزار مناسب، تأسیسات زیربنایی، نیروی انسانی ماهر در زمینۀ اینترنت برای اجرای بانکداری الکترونیک در کشور از اهمیت زیادی برخوردار است.
دوشنبه، 17 آبان 1400 - 17:38

مدیرعامل بیمه تعاون: وظیفه اصلی روابط عمومی‌های صنعت بیمه جلب اعتماد مردم است مدیرعامل بیمه تعاون: وظیفه اصلی روابط عمومی‌های صنعت بیمه جلب اعتماد مردم است
مهمترین مساله به اعتقاد من حفظ اعتماد و باور ذینفعان صنعت بیمه است. ما باید یادآوری کنیم که صنعت بیمه تنها دست گیرنده ندارد بلکه ما حامی و همراه مشتریان خود در شرایط سخت هستیم. بعنوان مثال اجرای طرح های مختلف توسط شرکت های بیمه ای در حمایت از مشتریان خود نظیر بیمه توقف کسب و کار، بیمه کرونا، تخفیف ها و تسهیلات در نظر گرفته شده برای خدماتی نظیر بیمه درمان و غیره می تواند جامعه را به نقش پررنگ بیمه در ایفای نقش حامی و آینده نگر به مشتریان معرفی کند.
سه شنبه، 11 خرداد 1400 - 20:54

جایگاه ویژه روابط عمومی در صنعت بیمه جایگاه ویژه روابط عمومی در صنعت بیمه
روابط‌عمومی جایگاه و اهمیت ویژه‌ای برای بنگاه‌های اقتصادی خصوصاً در صنعت بیمه دارد به همین دلیل علاوه بر فراهم کردن بستر فعالیت برای توسعه آن، باید نقش بیشتری به این واحد سازمانی داده شود تا در جهت حداکثر کردن منافع ذینفعان تلاش کرده و با بهره‌گیری از ابزارهای متنوع ارتباطی، آگاهی جامعه را نسبت به خدمات صنعت بیمه افزایش داده و یک نگرش تازه از این صنعت در اذهان مخاطبان ایجاد کند.
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 - 08:21

نقش و وظایف روابط عمومی در سال 1400 نقش و وظایف روابط عمومی در سال 1400
امروز مشتریان بانک‌ها با بسیاری از سرویس‌های بانکی و نحوه استفاده از آنها آشنایی ندارند. بنابراین در شرایطی که در سال 1400 نیز کرونا همچنان در کنار ما وجود دارد بهتر است تا روابط عمومی بانک‌ها و شرکت‌های پرداخت با تولید محتوای فاخر مورد نیاز مشتریان در حوزه فرهنگ‌سازی و آموزش، از طریق کانال‌های متنوع اطلاع‌رسانی، به دیده شدن اقدامات بانک‌ها و شرکت‌های فعال در این حوزه کمک کنند...
شنبه، 28 فروردین 1400 - 10:08

5 گرایش متداول در صنعت بیمه 5 گرایش متداول در صنعت بیمه
گرایش‎ های پنجگانه نشان می‌دهند که امکان خلق میلیاردها دلار ارزش جدید برای صنعت بیمه وجود دارد. کلید این ماجرا در درک چگونگی و زمان بهره‌گیری از پتانسیل فناوری‎ های موجود و جدید است.
شنبه، 28 فروردین 1400 - 10:00

مدیر عامل بیمه آسیا: تبلیغات در صنعت بیمه نباید گمراه‌کننده باشد مدیر عامل بیمه آسیا: تبلیغات در صنعت بیمه نباید گمراه‌کننده باشد
هدف از تبلیغات بیمه‌ای، معرفی صحیح خدمات بیمه‌ای با هدف ایجاد تقاضا در جامعه و تاثیر مثبت بر فروش بیمه‌نامه است.
سه شنبه، 28 بهمن 1399 - 14:33

اصلاح فرهنگ بیمه ای، وظیفه روابط عمومی ها اصلاح فرهنگ بیمه ای، وظیفه روابط عمومی ها
وظیفه روابط‌عمومی‌ها در صنعت بیمه با وجود همه کاستی‌ها و ضعف‌ها و نوع معیشت مردم چیست؟ اگر از من بپرسید که راهکار و چاره چیست شاید اولین چیزی که به ذهن خطور کند و پاسخی برای آن بیایم اصلاح فرهنگ بیمه‌ای است. اصلاح فرهنگ بیمه‌ای آن هم به شکل بنیادی و پایه‌ای می‌تواند دریچه‌ای باشد برای باز شدن مسیر پر پیچ و خم بیمه.
پنجشنبه، 13 آذر 1399 - 22:07

 مدیرعامل بانک سینا: روابط عمومی یک ضرورت مهم سازمانی به شمار می رود مدیرعامل بانک سینا: روابط عمومی یک ضرورت مهم سازمانی به شمار می رود
مدیرعامل بانک سینا در دیدار کارکنان مدیریت امور حوزه مدیرعامل و روابط‌عمومی که مقارن با روز روابط عمومی انجام شد؛ روابط عمومی را آغازگر حرکت در مسیر پیشرفت و توسعه سازمانی برشمرد.
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 - 14:01

سرپرست امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک دی معرفی شد سرپرست امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک دی معرفی شد
برات کریمی، مدیرعامل بانک دی، طی حکمی سید‌حسین میناکار را به سمت سرپرست امور روابط‌عمومی و حوزه مدیریت بانک دی منصوب کرد.
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 - 12:10

روابط عمومی کارآمد، موتور محرک توسعه بنگاه
روابط عمومی با تحلیل و پیش بینی سرو کار دارد و یک واحد عملیاتی است که تفاهم و منافع سازمان و ذی نفعان را در حوزه عملکردی خود دنبال می کند و می بایست مستقیماً با مدیران ارشد سازمان در ارتباط باشد.
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 - 16:01

 روابط عمومی و توسعه فرهنگ بیمه درکشور روابط عمومی و توسعه فرهنگ بیمه درکشور
روابط‌عمومی در دوران کرونا و پساکرونا با چالش های بسیار بزرگی روبرو خواهد بود. دورانی که جامعه در رفتار خود تجدید نظر کرده است، تماس ها به حداقل رسیده و فاصله گذاری اجتماعی و رعایت اصول سلامتی از اجزاء اصلی آداب اجتماعی گردیده است.
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 - 13:58

 مدیرعامل بانک صادرات ایران تأکید کرد: روابط‌عمومی بخش مهمی از زنجیره ارزش بانک است مدیرعامل بانک صادرات ایران تأکید کرد: روابط‌عمومی بخش مهمی از زنجیره ارزش بانک است
مدیرعامل بانک صادرات ایران در دومین روز از هفته روابط‌عمومی طی نشستی صمیمی با همکاران اداره‌کل روابط‌عمومی، بر تبیین هر چه بیشتر دستاوردها، ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بانک صادرات ایران و تقویت ارتباط با همکاران و مشتریان تأکید کرد.
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 - 22:58

لزوم اعتمادسازی روابط عمومی برای توسعه بیمه لزوم اعتمادسازی روابط عمومی برای توسعه بیمه
اساساً روابط عمومی در صنعت بیمه مسئولیتی به مراتب بیشتر و در عین حال گسترده تر از سایر بخشها دارد چرا که متاسفانه تصویر ذهنی افکار عمومی از بیمه همچنان مبهم و کلی بوده و خدمات متنوع و بااهمیت آن کمتر برای آنها بازگو شده است.
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 - 09:13

 به مناسبت روز روابط عمومی بررسی شد/ روابط عمومی بانک ها مصداق روابط عمومی هوشمند به مناسبت روز روابط عمومی بررسی شد/ روابط عمومی بانک ها مصداق روابط عمومی هوشمند
روز ارتباطات و روابط عمومی نقطه عطفی در توجه و توسعه نقش روابط عمومی ها در سازمان های کشور باشد. بنابراین در نخستین گام باید پذیرفت که کار روابط عمومی تسهیل و خدمت به مدیریت سازمان بوده نه مدیر و برای دستیابی به منافع برای سازمان تلاش می کند و نمی توان ادعا کرد که مدیریت در محور آن قرار دارد.
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 - 23:34

پیام مدیرعامل بانک سینا به مناسبت روز روابط عمومی: روابط عمومی مدرن و منسجم عامل موفقیت سازمانهاست پیام مدیرعامل بانک سینا به مناسبت روز روابط عمومی: روابط عمومی مدرن و منسجم عامل موفقیت سازمانهاست
مدیرعامل بانک سینا در پیامی، فرا رسیدن هفته ارتباطات و روز روابط‌عمومی را تبریک گفت و از فعالان این عرصه به ویژه همکاران روابط عمومی این بانک قدردانی کرد.
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 - 23:32

در گفتگو با مدیر روابط عمومی بیمه مرکزی بررسی شد: نقش روابط عمومی های صنعت بیمه در توسعه فرهنگ بیمه در گفتگو با مدیر روابط عمومی بیمه مرکزی بررسی شد: نقش روابط عمومی های صنعت بیمه در توسعه فرهنگ بیمه
صنعت بیمه را می توان صنعتی برای تضمین فعالیت های اقتصادی و زندگی دانست. درنتیجه با چنین رویکردی نقش بیمه ها در تحقق جهش تولید، نقشی پررنگ خواهد بود و شاید بیش از گذشته مورد توجه مردم قرار می گیرد. اما حال این سوال مطرح است که درشرایط کنونی روابط‌عمومیهای این صنعت به عنوان پل ارتباطی میان مردم و بیمه چطور می توانند به تحقق این شعار کمک کنند.
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 - 08:13

 کلید واژه روابط عمومی در شرکت های بیمه کلید واژه روابط عمومی در شرکت های بیمه
جایگاه روابط عمومی جایگاه ویژه ای است. اما در کشور ما بخصوص در نهادهای مالی، انتظاراتی که از روابط عمومی ها وجود دارد، انتظارات تبلیغاتی و بازاریابی است تا فرهنگ سازی. به این معنا که در روابط عمومی ها وجه تبلیغاتی به نسبت فعالیت های اطلاع رسانی غالب است.
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 - 17:10

روابط عمومی و بهره گیری از دانش روز جهانی روابط عمومی و بهره گیری از دانش روز جهانی
صنعت بیمه علی رغم پیشرفت در این حوزه در سال‌های اخیر، نیازمند تدوین استراتژی های مناسب تری برای بهره گیری موثرتر از فضای جدید ارتباطات است. روابط‌عمومی به عنوان متولی این حوزه، نقش حساس و بی بدیلی در شرایط کنونی دارد.
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 - 15:42

مشاور مدیرعامل و مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک توسعه تعاون: نقش روابط عمومی صیانت از شأنیت و اعتبار سازمان است مشاور مدیرعامل و مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک توسعه تعاون: نقش روابط عمومی صیانت از شأنیت و اعتبار سازمان است
اشراف و تسلط فعال روابط عمومی بر وظایف و کارکردهای محیط حرفه‌ای خود، بستر لازم برای مدیریت بحران در شرایط دشوار را فراهم می‌سازد و امکان تبدیل تهدید به فرصت را برای سازمان ایجاد می‌نماید.
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 - 14:01

 رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون: روابط عمومی تبیین‌کننده اهداف و راهبردهای سازمان است رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون: روابط عمومی تبیین‌کننده اهداف و راهبردهای سازمان است
استفاده از مکانیزم های جدید ارتباطی و اطلاع‌رسانی در ایجاد ارتباط مؤثر با مشتریان و اعتلای سطح خدمات بانک بسیار تأثیرگذار است و ازاین‌رو روابط عمومی بانک می‌تواند به‌عنوان مزیت رقابتی و همچنین تقویت‌کننده نقش توسعه‌ای بانک مطرح باشد.
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 - 13:57

  مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی: مدیران روابط عمومی تلاش کنند تا مردم نسبت به عملکرد شرکت های بیمه آگاه شوند مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی: مدیران روابط عمومی تلاش کنند تا مردم نسبت به عملکرد شرکت های بیمه آگاه شوند
مصطفی زندی مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی در اولین نشست شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت بیمه نیز با اشاره به حادثه سیل اخیر از مدیران روابط عمومی خواست تا درباره عملکرد شرکت های بیمه در این مناطق اطلاع رسانی دقیق و سریع داشته باشند تا مردم نسبت به عملکرد شرکت های بیمه آگاه شوند.
یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 - 22:24

 درخواست دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران از مدیران روابط عمومی های شرکت های بیمه درخواست دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران از مدیران روابط عمومی های شرکت های بیمه
دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران با تاکید براینکه شرکت های بیمه برای رفع آلام و مشکلات مردم مناطق سیل زده باید خود را بجای آسیب دیدگان قرار دهند، گفت: نباید احساس شود که شرکت های بیمه از پرداخت خسارت شانه خالی می کنند.
یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 - 22:23

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تنظیم موثر اهداف و مقاصد برنامه ریزی روابط عمومی


  برنامه ریزی شرکتی؛ ماهیت و چالش ها


  زندگی تان را برنامه ریزی کنید


  تحلیل متون خبری به کمک هوش مصنوعی


  دیجیتال


  برنامه جدید اینستاگرام: قابلیت کسب درآمد برای تولیدکنندگان محتوا


  تحول دیجیتال


  تعارض در اطلاع‌رسانی در بحران‌ها، تعرض به امنیت روحی و روانی مردم است


  تشکیل کارگروه تدوین شیوه نامه مدیریت بحران روابط‌عمومی‌ها در شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی


  فناوری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: نخستین "جشنواره مردمداری ایران" برگزار می‌شود