درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 28 مرداد 1401 - 21:21   

انتشارا فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  انتشارا فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان مقاله  نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران منتشر شد

  فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران منتشر شد


ادامه ادامه مطلب دو

کتاب «اطلاعات غلط در برابر اخبار جعلی» منتشر شد

  کتاب «اطلاعات غلط در برابر اخبار جعلی» منتشر شد


ادامه ادامه مطلب سه

کتاب «روابط‌عمومی متاورس» منتشر شد

  کتاب «روابط‌عمومی متاورس» منتشر شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیین تجلیل از خبرنگاران فعال شهرستان تنکابن
  مدیر روابط‌عمومی ستاد نظارت گمرکات خراسان رضوی منصوب شد
  روابط عمومی و دیپلماسی
  اهمیت حیاتی همکاری راستی‌آزمایان برای مبارزه با انتشار اطلاعات جعلی
  جلسه رسمی شورای هماهنگی روابط عمومی های هیات های ورزشی استان اردبیل
  کتاب «روابط‌عمومی متاورس» منتشر شد
  آشنایی با روابط عمومی
  آشنایی با روابط عمومی و تبلیغات
  انتشارا فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی
  فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران منتشر شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  تبلیغات و بازاریابی  

آشنایی با روابط عمومی و تبلیغات آشنایی با روابط عمومی و تبلیغات
اصطلاح روابط عمومى، ترجمه واژه انگلیسى public Relations براى نخستین بار در آمریکا در اتحادیه راه آهن به کار برده شد و در ایران نخستین بار در شرکت نفت به کار رفته و دفترى در آن شرکت ایجاد شد.
یکشنبه، 28 مهر 1392 - 08:11

طرح مرکز پژوهش‌های مجلس: مسئولیت چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی 1. تبلیغات بازرگانی طرح مرکز پژوهش‌های مجلس: مسئولیت چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی 1. تبلیغات بازرگانی
مطالعات صورت گرفته حاکی از این است که در چارچوب نظم حقوقی کنونی قوانین و مقررات موجود درخصوص تبلیغات و تأییدهای صورت گرفته توسط چهره ها در فضای سنتی و به طریق اولی فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی پاسخگوی چالش های موجود نیست؛ تحقیق حاضر با هدف تدوین ضوابط و مقررات حاکم بر مسئولیت حقوقی چهره های تأییدکننده در تأییدیه‎های صورت گرفته توسط آنان که به ایراد خسارت و آسیب به مصرف کنندگان دامن زده، نگاشته شده است.
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 - 11:27

انواع اینفلوئنسرمارکتینگ برای تبلیغات موفق انواع اینفلوئنسرمارکتینگ برای تبلیغات موفق
​شناساندن محصولات و خدمات توسط افراد تأثیرگذار در فضای مجازی، به‌منظور پیدا کردن بازار و به فروش رساندن محصولات یا ارائه دادن خدمات را اینفلوئنسر مارکتینگ می‌گویند. اینفلوئنسر مارکتینگ یا بازاریابی از طریق تأثیرگذاران فضای مجازی، به حدی به صاحبان کالا و خدمات در مقوله‌ی بازاریابی و تبلیغات کمک کرده است که بسیاری از آن‌ها، مهم‌ترین هزینه‌های بخش تبلیغات را به این روش اختصاص می‌دهند.
پنجشنبه، 13 مرداد 1401 - 12:14

سوشال‌لیسنینگ چیست و چه جایگاهی در بازاریابی دیجیتال دارد؟ سوشال‌لیسنینگ چیست و چه جایگاهی در بازاریابی دیجیتال دارد؟
سوشال‌لیسنینگ رصد دقیق شبکه‌های اجتماعی مختلف خود برند و سایر صفحه‌ها، برای یافتن هرگونه بازخورد یا اشاره به برند شماست. این اشاره‌ها ممکن است مثبت، منفی یا خنثی باشند و گفت‌وگویی درباره آن شکل گرفته باشد.
پنجشنبه، 13 مرداد 1401 - 11:39

هوش فرهنگی و تجربه مشتری هوش فرهنگی و تجربه مشتری
هوش فرهنگی مقیاسی است که در سطح جهانی شناخته شده و صرفا به معنی داشتن حساسیت فرهنگی نیست. بلکه تفاوت‌‌های فرهنگی را از نظر ملیت، قومیت، جنسیت، سن، ویژگی‌‌های اجتماعی- اقتصادی، محل زندگی و تاثیر این عوامل بر عقاید، نگرش‌‌ها و ارزش‌‌های ما به شکل عمیق‌‌تری مورد کاوش قرار می‌‌دهد.
دوشنبه، 3 مرداد 1401 - 14:27

 7 روند تاثیرگذار بر صنعت خرده‌فروشی در سال 2022 7 روند تاثیرگذار بر صنعت خرده‌فروشی در سال 2022
خرده‌‌فروشان در سال 2022 با چالش‌های زیادی از جمله تعدیل نیروی کار، کمبود زنجیره تامین و تورم بی‌سابقه که باعث افزایش قیمت و نارضایتی مشتریان می‌شود، رو‌به‌رو خواهند بود. با وجود این، کارشناسان فرصت‌‌هایی مانند تجارت الکترونیک، پیشنهادات شخصی‌سازی شده و فضای تبلیغات دیجیتال را پس از همه‌گیری کرونا، پر رونق می‌بینند.
یکشنبه، 2 مرداد 1401 - 12:00

برند قوی با ارزش ترین دارایی یک کسب و کار است برند قوی با ارزش ترین دارایی یک کسب و کار است
اگرچه به نظر می‌رسد سرمایه‌گذاری در برندسازی هزینه‌ای است که تنها شرکت‌های بزرگ می‌توانند از عهده آن برآیند، اما برای کسب و کارها و مدیران آنها ارزش آن را دارد تا به عنوان یک سرمایه‌گذاری موفق و نیز یک استراتژی نوآورانه در جهت تغییر قواعد بازی در یک کسب و کار و صنعتی که در آن فعالیت می‌کند باشد.
پنجشنبه، 30 تیر 1401 - 20:07

  شیفت شرکت‌ها به «تبلیغات سنتی» شیفت شرکت‌ها به «تبلیغات سنتی»
کارشناسان مدت‌‌‌هاست که نابودی تبلیغات سنتی را پیش‌بینی کرده‌‌‌اند. با این حال، تبلیغات سنتی هم چنان سرپاست و برای اولین بار در یک دهه گذشته به سمت رشد پیش می‌رود. وقتی بازاریابی سنتی و دیجیتال با هم استفاده شوند، می‌توانند به مخاطبان بیشتری دست یابند، اعتماد آنها را جلب و حفظ کنند و انگیزه خرید را در مشتریانی که از جهات دیگری ممکن است به پیام‌‌‌های بازاریابی توجه کنند، برانگیزند.
پنجشنبه، 2 تیر 1401 - 00:49

شناخت بازاریابی موبایلی و بررسی جنبه‌های مختلف آن شناخت بازاریابی موبایلی و بررسی جنبه‌های مختلف آن
تلفن همراه به عنوان یکی از پرمخاطب‌ترین رسانه‌های جهان، یا به‌نوعی، یک رسانه‌ی همه‌گیر، بستر بسیار مناسبی برای بازاریابی محسوب می‌شود. همچنین از نقش شبکه‌های اجتماعی که به‌صورت اپلیکیشن‌هایی، در تلفن‌های همراه، قابل دسترس هستند، نمی‌توان چشم‌پوشی کرد. سعی کنید در بازاریابی اصول آن را همیشه رعایت کنید و به بازاریابی موبایلی به عنوان فرصتی برای رشد کسب ‌و کارتان بیندیشید.
یکشنبه، 29 خرداد 1401 - 23:54

دیجیتال مارکتینگ یک تکنیک بازاریابی قدرتمند برای تمام کسب و کارها دیجیتال مارکتینگ یک تکنیک بازاریابی قدرتمند برای تمام کسب و کارها
به دلیل بهینه‌سازی هزینه‌ها، ارتباط و تعامل دو طرفه با مشتریان، دستیابی به کاربران بدون محدودیت جغرافیایی و یا زمانی، آنالیز نتایج، افزایش آگاهی و ثبت برند در ذهن مشتریان و... باید از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ و به خصوص دو موردی که در بالا درباره آن‌ها صحبت شد، برای موفقیت و پیشرفت استفاده کرد.
یکشنبه، 29 خرداد 1401 - 16:31

رابطه مدیریت تبلیغات و اخلاق تبلیغات رابطه مدیریت تبلیغات و اخلاق تبلیغات
بطور کلی تبلیغ از جنبه ارتباطی ، شامل انتقال اطلاعات سازمان یافته در قالب پیام و رسانه است و از جنبه روان شناختی، شامل کوشش برای تغییر نگرش و متقاعد کردن مردم می باشد.بدین ترتیب مطالعه و تحقیق در زمینه تبلیغ، افزون برحوزه ارتباطات به دامن روان شناسی نیز کشیده شده و در کنار هم بعنوان خاستگاه های عمده ای مطرح می شوند که آبشخور مهم نظریه ها مدل ها و راهبردهای تبلیغ هستند.
شنبه، 21 خرداد 1401 - 10:55

ترندهای کلیدی ریبرندینگ که در سال ۲۰۲۲ خواهیم دید ترندهای کلیدی ریبرندینگ که در سال ۲۰۲۲ خواهیم دید
هر کسی که در سال ۲۰۲۲ برند جدیدی ایجاد می‌کند، باید گزینه‌های تک کلمه‌ای بیشتری را در نظر بگیرد. به نظر می رسد ۲۰۲۲ سال هیجان‌انگیزی برای ریبرندینگ باشد. مهمتر از همه، ما امیدواریم که استقبال و درک فزاینده مردم از این استراتژی مهم تحول مبتنی بر نام تجاری پایدار بماند.
پنجشنبه، 19 خرداد 1401 - 12:42

برند سازی اخلاقی و مسئولیت اجتماعی شرکت ها برند سازی اخلاقی و مسئولیت اجتماعی شرکت ها
رعایت اخلاقیات در تمامی قسمت های یک سازمان و به ویژه در انتخاب نام و نشان تجاری که نقطه شروع شرکت برای شناسایی محصول می باشد، ضروری است و در صورتی که به درستی به آن عمل گردد،اعتبار شرکت افزایش خواهد یافت و این افزایش اعتبار خود را به صورت افزایش ارزش افزوده شرکت که یک نوع دارایی نامشهود و ارزشمند است، نشان خواهد داد.
دوشنبه، 16 خرداد 1401 - 08:04

 چرا مدیریت بازاریابی باید چابک و متمرکز بر مشتری باشد؟ چرا مدیریت بازاریابی باید چابک و متمرکز بر مشتری باشد؟
تمرکز بر مشتری از طریق رهبری بازاریابی «خارج به درون» و نه «داخل به خارج» کار آسانی نیست و مستلزم ارتقای مهارت مداوم و توسعه هوشمندی رهبری بازاریابی است. برای هر شرکت که روی برابری رقابتی تمرکز می‌کند، چه به عنوان رهبر سازمان یا یک پیرو، آنها باید یک سوال بپرسند: آیا ما می‌دانیم پیرو که هستیم؟
یکشنبه، 15 خرداد 1401 - 19:24

استراتژی فروش و بازاریابی نوآورانه استراتژی فروش و بازاریابی نوآورانه
حفظ و نگهداری مشتری به‌وسیله توسعه ارتباطات با آنها مستلزم وجود یک مزیت رقابتی در بازار است. در حیطه بازاریابی و فروش طرح نکردن شکایت ازسوی مشتری، نشانه خوبی نیست و نمی‌توان آن را به حساب رضایتمندی مشتری گذاشت؛ چه بسا در بسیاری از موارد موضوع خلاف این است و براساس تحقیقات انجام‌شده مشتری ساکت، همواره یک مشتری راضی نیست.
چهارشنبه، 11 خرداد 1401 - 10:02

طراحی و ساخت انواع تابلو تبلیغاتی طراحی و ساخت انواع تابلو تبلیغاتی
استفاده از تابلو مناسب سبب می‌شود تا کسب و کار شما از دیدگاه مخاطبان جذابیت بیشتری داشته و همچنین سبب بیشتر دیده شدن شما می‌شود. در ادامه به بررسی انواع تابلو تبلیغاتی و ساخت و طراحی آن‌ها می‌پردازیم.
دوشنبه، 9 خرداد 1401 - 13:36

برنامه‌ بازاریابی چیست و چه کاربردی دارد؟ برنامه‌ بازاریابی چیست و چه کاربردی دارد؟
برنامه‌ی بازاریابی نقشه‌‌ راه کاملی است که استراتژی بازاریابی، روش‌ها، فعالیت‌ها، هزینه‌ها و پروژه‌های یک بازه‌ زمانی مشخص را بیان می‌کند. سندی با جزئیات است که فعالیت‌های بازاریابی ضروری که کسب و کارتان برای دست یابی به یک هدف یا اهداف بازاریابی نیاز دارد را تنظیم می‌کند. این برنامه شامل استراتژی‌های مختلف تدوین شده‌ای برای دست یابی به رشد در کسب و کار و کسب سود است.
دوشنبه، 9 خرداد 1401 - 12:44

چالش های بازاریابی در متاورس چالش های بازاریابی در متاورس
یکی از بحث های مهم در دنیای متاورس نحوه تعامل شما با مخاطب هدف است. این امر می تواند تاثیر بسیار مهمی بر روی روند بازاریابی و تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف داشته باشد. یادتان باشد در دنیای متاورس بسیاری از معیارهای سنتی برای ارزیابی میزان موفقیت بازاریابی دیگر معنایی ندارد. درست به همین دلیل شما باید سراغ معیارهای تازه برای کارتان بروید.
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 - 16:33

 5 نکته برای بهتر دیده شدن در شبکه های اجتماعی 5 نکته برای بهتر دیده شدن در شبکه های اجتماعی
صنعت اینفلوئنسری در سال 2021 به بیش از 13.5 میلیارد دلار درآمد رسیده است و این یعنی تولیدکنندگان محتوای آنلاین به ستونی در بازاریابی در فضای اینترنت تبدیل شده اند. چشم انداز جهان دیجیتال در حال تغییر است.
جمعه، 23 اردیبهشت 1401 - 08:10

تبلیغات در متاورس تبلیغات در متاورس
مهم ترین گام پیش از ورود به متاورس این است که این ابرفناوری را به طور کامل شناخته و برای توسعه کسب و کارهای مختلف به کار گرفت. صنایع مختلف نظیر صنعت تبلیغات و یا بازاریابی نیز از این قاعده مستثنی نیستند و نیازمند خلاقیت و نوآوری برای تثبیت در دنیای متاورس خواهند بود. روش های مختلف اجرای تبلیغات در متاورس نیز روز به روز با پیشرفت تکنولوژی و تغییر سلیقه مردم، توسعه یافته و در جهت تطابق با تغییر نسل، بهبود پیدا خواهند کرد.
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 - 08:01

اهمیت و نقش بازاریابی در کسب و کارهای امروزی اهمیت و نقش بازاریابی در کسب و کارهای امروزی
بازاریابی در دنیای امروز روز به شاه کلیدی برای موفقیت شرکت های کوچک و بزرگ تبدیل شده است به همین علت آموختن این دانش از تئوری ها و اصول گرفته تا روشهای نوین بازاریابی یکی از نیازمندی های تمام مدیران و کارشناسان شرکت های کوچک بزرگ و حتی دولتی است.
سه شنبه، 13 اردیبهشت 1401 - 17:40

 نقش تبلیغات آنلاین در برندینگ محصولات زودمصرف نقش تبلیغات آنلاین در برندینگ محصولات زودمصرف
پژوهش‌ها نشان می‌دهد رشد فروش کالاهای زودمصرف برندهای مختلف به میزان قابل ‌توجهی به رسانه‌ای که برای برگزاری کمپین‌های تبلیغاتی خود استفاده می‌کنند، وابسته است. این رسانه‌ها شامل رسانه‌های چاپی، رسانه‌های محیطی، رسانه‌های دیجیتال، رادیو و تلویزیون و پست مستقیم (ارسال نامه، بروشور، ایمیل، نمونه محصول و انواع پیشنهادات مختلف درزمینهٔ پیشبرد فروش) می‌شود.
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 - 22:43

اخلاق در تبلیغات اخلاق در تبلیغات
به گفته‌ برخی از صاحب‌نظران، تبلیغات چیزی فراتر از فروش محصولات است. تبلیغات با تشویق شیوه‌های مادی‌گرایانه در زندگی این گمان را ایجاد می‌کند که سعادت انسان از طریق مصرف کالاهای مادی مهیا می‌شود. بنابراین تملک کالاها و خدمات پایه‌ ارزش‌های اجتماعی، شادمانی و هدف‌های آن معرفی می‌شود.
دوشنبه، 2 دی 1392 - 11:28

اولین نشست کمیته برندسازی، تبلیغات و فرهنگ‌سازی محصولات و خدمات بومی اولین نشست کمیته برندسازی، تبلیغات و فرهنگ‌سازی محصولات و خدمات بومی
اولین نشست کمیته برندسازی، تبلیغات و فرهنگ‌سازی محصولات و خدمات بومی زیر مجموعه کارگروه ویژه اقتصاد دیجیتال کشور در ساترا برگزار شد. سعید مقیسه رئیس ساترا، محسن قائمی‌نسب سرپرست قائم مقامی ساترا، دکتر مهدی سالم مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر فشاد مهدی‌پور معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهندس طاها ذیقیمت از اعضای کارگروه هوش مصنوعی و مدیر مرکز فناوری‌های نوظهور دیجیتال معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و دکتر امیرحسین اسدی سرپرست دفتر خدمات کسب و کار معاونت تجارت و خدمات وزارت صنعت و معدن و تجارت در این نشست حضور داشتند.
یکشنبه، 4 اردیبهشت 1401 - 14:30

۱۰ مهارت برای مدیران بازاریاب ۱۰ مهارت برای مدیران بازاریاب
بر اساس شواهد حاصل از نظرسنجی جمعی و مصاحبه‌‌ با مدیران عامل، در مطالعه روندهای بازاریابی جهانی دلویت (Deloitte ۲۰۲۱) و مطالعه مصاحبه‌های مدیران عامل سازمان آینده‌پژوهی، ۱۰ اقدام کلیدی را شناسایی کرده‌‌ایم که می‌تواند به رهبران بازاریابی برای دستیابی به این نتایج کمک کند.
یکشنبه، 4 اردیبهشت 1401 - 09:00

تلاش شرکت‌های تبلیغاتی برای نفوذ به خواب و رؤیای مردم تلاش شرکت‌های تبلیغاتی برای نفوذ به خواب و رؤیای مردم
انجمن بازاریابی آمریکا در نیویورک در آینده‌ی مطالعات بازاریابی در سال ۲۰۲۱ دریافت که از بیش از چهارصد شرکت تبلیغاتی متعلق به شرکت‌های موجود در سراسر ایالات متحده، ۷۷درصد از آنها قصد دارند تکنیک‌های خواب و رؤیا را برای تبلیغاتشان در سه سال آینده به کار گیرند. استفاده‌ی تجاری برای سودبردن از راه نفوذ در رؤیای آدم‌ها ــ عرضه‌کردن محرک‌هایی پیش از خواب یا در طی خواب برای تأثیرگذاشتن بر محتوای رؤیا ــ به‌سرعت به واقعیت تبدیل می‌شود.
یکشنبه، 4 اردیبهشت 1401 - 08:01

اصول تبلیغات گوبلز اصول تبلیغات گوبلز
فعالان رسانه‌ای باید همگی باهوش بوده و به همه منابعی که روشنفکران جامعه به آن‌ها اظهار علاقه می‌کنند، تسلط داشته باشند. فعالان رسانه‌ای باید شناخت درستی از افکار عمومی و اتفاقاتی که مردم به آن‌ها حساسیت نشان می‌دهند، داشته باشند.
پنجشنبه، 5 دی 1392 - 13:24

اهداف تبلیغات بازرگانی اهداف تبلیغات بازرگانی
تبلیغات تجاری عمدتاً به منظور آگاهی بخشی، متقاعدسازی و یادآوری انجام می‌شود. برخی از جزیی‌ترین مصادیق این اهداف عبارتست از:
پنجشنبه، 12 تیر 1393 - 19:10

 انواع تبلیغات هدفمند در بازار تبلیغات آنلاین و کاربرد آن‌ها انواع تبلیغات هدفمند در بازار تبلیغات آنلاین و کاربرد آن‌ها
تبلیغات هدفمند، یکی از جذاب‌ترین انواع تبلیغات برای کسب‌وکارهای حوزه خرده‌فروشی می‌تواند باشد؛ چرا که این محصولات، جامعه هدف مشخصی داشته و نمایش آن به افراد غیرمرتبط به نوعی هدر دادن هزینه تبلیغات محسوب می‌شود، اما با مشخص کردن جامعه هدف و نمایش تبلیغات صرفاً برای این جامعه، از یک سو هزینه تبلیغات کاهش پیدا کرده و از سوی دیگر، محصولات صرفاً برای افرادی نمایش داده می‌شود که نیازمند آن محصول یا علاقه‌مند به استفاده از آن می‌توانند باشند.
شنبه، 27 فروردین 1401 - 08:04

شیوه‌های به کارگیری عکس در پوسترهای تبلیغاتی شیوه‌های به کارگیری عکس در پوسترهای تبلیغاتی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- پوستر تا سرحدامکان باید ساده و واضح باشد و عناصر تشکیل دهنده آن اعم از طرح و نوشته از فاصله مشخص آشکارا دیده شود. پوستر باید دارای طرحی خوب و مناسب باشد
سه شنبه، 2 دی 1393 - 13:10

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  آشنایی با روابط عمومی و تبلیغات


  کتاب «روابط‌عمومی متاورس» منتشر شد


  فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران منتشر شد


  روابط عمومی و دیپلماسی


  انتشارا فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


  کتاب «اطلاعات غلط در برابر اخبار جعلی» منتشر شد


  جلسه رسمی شورای هماهنگی روابط عمومی های هیات های ورزشی استان اردبیل


  تاثیر بازی‌های کامپیوتری بر سلامت روان


  اهمیت حیاتی همکاری راستی‌آزمایان برای مبارزه با انتشار اطلاعات جعلی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد