درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 04:54   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  همه اخبار  

متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
مقاله در مورد تلاش‌های متا برای ادغام هوش مصنوعی در محصولات خود، به ویژه چت‌بات‌ها در برنامه‌های محبوب مانند فیس‌بوک، اینستاگرام، واتس‌اپ و مسنجر است. متا مدل‌های هوش مصنوعی خود را ارتقا می‌دهد و قصد دارد تا سال 2030 هوش مصنوعی مکالمه‌ای را به یک امر عادی تبدیل کند.
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 17:38

متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
مقاله در مورد تلاش‌های متا برای ادغام هوش مصنوعی در محصولات خود، به‌ویژه چت‌بات‌ها در برنامه‌های محبوب مانند فیس‌بوک، اینستاگرام، واتس‌اپ و مسنجر است.
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 16:38

جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
دنیای شلوغ امروز، جلب توجه رسانه‌ها می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. با این حال، راه‌های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد، از جمله استفاده از جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال.
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 16:18

عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
این عکس توسط مایک راندل در توییتر منتشر شد و به سرعت مورد توجه قرار گرفت. بسیاری از مردم از ظاهر جدید زاکربرگ با ریش استقبال کردند و از او خواستند که آن را واقعی کند.
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 15:58

فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
در روز زمین 2024، بحث پیرامون اقدامات لازم برای پایدارتر کردن تبلیغات دیجیتال داغ‌تر از همیشه است. با این حال، به نظر می‌رسد که صنعت در بن‌بستی گرفتار شده است، زیرا هر یک از ذینفعان منتظر می‌ماند تا دیگری اولین قدم را بردارد.
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 15:45

روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
روز زمین، که هر ساله در 22 آوریل جشن گرفته می‌شود، فرصتی برای افزایش آگاهی عمومی در مورد مسائل زیست‌محیطی و تشویق اقداماتی برای حفاظت از سیاره ما است. در سال 2024، موضوع روز زمین "کره زمین علیه پلاستیک" است که بر کاهش 60 درصدی تولید جهانی پلاستیک تا سال 2040 تمرکز دارد.
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 15:38

پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
دنیای روابط‌عمومی در حال تحول دائمی است و برای متخصصان این حوزه ضروری است که از جدیدترین روندها آگاه باشند. در این مقاله، به هفت روندی که انتظار می‌رود در سال 2024 اهمیت داشته باشند، می‌پردازیم.
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 14:49

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
همزمان با روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی، دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز صنعت روابط‌عمومی ایران با هدف هم‌اندیشی و تبادل نظر در خصوص چالش‌ها و فرصت‌های پیش‌روی روابط‌عمومی در ایران، ۳۱اردیبهشت 1403 در تهران برگزار خواهد شد.
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 14:39

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
انجمن متخصصان روابط‌عمومی در راستای گرامیداشت روز و هفته روابط‌عمومی، برنامه‌های متنوعی را تدارک دیده است.
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 14:30

دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
در دنیای پرشتاب اطلاعات، نحوه‌ای که ما اعتبار خود را می‌سازیم و مدیریت می‌کنیم، به طور چشمگیری تغییر کرده است. روابط‌عمومی (PR) دیگر محدود به انتشارات مطبوعاتی و جلسات توجیهی رسانه‌ها نیست. در طول دهه گذشته، چشم‌انداز روابط‌عمومی به یک اکوسیستم پویا تبدیل شده است که ابزارهای دیجیتال، تعامل با رسانه‌های اجتماعی و تمرکز بر شفافیت را در بر می‌گیرد.
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 14:29

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی اعلام شد برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی اعلام شد
انجمن متخصصان روابط‌عمومی در راستای گرامیداشت روز و هفته روابط‌عمومی، برنامه‌های متنوعی را تدارک دیده است.
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 14:19

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت
گوگل برای سومین بار ضرب‌الاجل خود را برای حذف کوکی‌های شخص ثالث از مرورگر کروم به تعویق انداخته است. به گزارش شارا به نقل از دیجی‌دی، این بار، این شرکت می‌گوید که تا اوایل سال 2025 این کار را انجام نخواهد داد.
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 13:56

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد
«عباس علی‌آبادی» وزیر صنعت، معدت و تجارت در حکمی، «حسن عمیدی» را به‌عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صنعت، معدن و تجارت معرفی و منصوب کرد.
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 13:23

کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد
این داستانک می‌تواند با روابط‌عمومی به چند صورت ارتباط داده شود. از یک سو، این داستان نشان می‌دهد که چگونه یک رفتار یا اشتباه کوچک می‌تواند به یک درگیری بزرگ منجر شود. این امر در روابط‌عمومی نیز صادق است. یک اشتباه یا سوء تفاهم کوچک می‌تواند به یک بحران روابط‌عمومی تبدیل شود.
یکشنبه، 19 شهریور 1402 - 16:32

راهنمای کوتاه بحران راهنمای کوتاه بحران
بحران‌ها بر حسب نوع و شدت متفاوتند. بحران یک فشارزایی بزرگ و ویژه است که باعث در هم شکسته شدن انگاره‌های متعارف و واکنش‌های گسترده می‌شود و آسیب‌ها، تهدیدها، خطرها و نیازهای تازه‌ای به‌وجود می‌آورد.
سه شنبه، 23 خرداد 1402 - 13:22

گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی
گیمیفیکیشن می‌تواند یک ابزار قدرتمند برای روابط‌عمومی باشد، اما مهم است که به‌طور مسئولانه استفاده شود. سازمان‌ها باید اطمینان حاصل کنند که گیمیفیکیشن آنها جذاب و مرتبط با مخاطبان هدف آنهاست. همچنین مهم است که گیمیفیکیشن به گونه‌ای طراحی شود که برای مخاطبان خسته‌کننده یا آزاردهنده نباشد.
چهارشنبه، 19 مهر 1402 - 16:17

ارتباطات ترکیبی ارتباطات ترکیبی
در دنیای امروز، ارتباطات ترکیبی یک ضرورت است. مردم از طیف گسترده‌ای از کانال‌های ارتباطی برای برقراری ارتباط با یکدیگر استفاده می‌کنند. ارتباطات ترکیبی می‌تواند به سازمان‌ها کمک کند تا با این نیازهای ارتباطی سازگار شوند و با مخاطبان خود ارتباط موثری برقرار کنند.
چهارشنبه، 3 آبان 1402 - 09:00

بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید
والری می‌گوید که بهترین راه برای تحقق رویاهای‌مان این است که از خواب بیدار شویم. این بدان معناست که باید از رویاپردازی و خیال‌پردازی فراتر برویم و شروع به اقدام کنیم.
شنبه، 13 آبان 1402 - 10:34

هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
هفته روابط‌عمومی فرصتی ارزشمند برای بازنگری در نقش و جایگاه این حوزه در جامعه امروز و همچنین تبادل نظر و هم‌اندیشی در جهت ارتقای سطح دانش و مهارت‌های فعالان روابط‌عمومی است. در نخستین جلسه ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی که سوم اردیبهشت‌ماه 1403 برگزار شد، جمعی از بزرگان، مدیران و کارشناسان این حوزه گرد هم آمدند تا در خصوص برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های متنوع و اثرگذار برای این هفته بحث و تبادل نظر کنند.
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 20:37

انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
با تصمیم هیئت مدیره انجمن متخصصان روابط‌عمومی، هادی کمرئی و سعید معادی به ترتیب به عنوان رییس و نایب رییس جدید این انجمن انتخاب و معرفی شدند.
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 20:13

6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر 6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
اکثر رهبران سازمان هیچ توجهی به این حرفه ندارند. آنها بر این باورند که هر کسی می تواند کار روابط‌عمومی را انجام دهد. آنها درک نزدیک‌بینی از این حرفه دارند، بنابراین نیازی به مشارکت یک روابط‌عمومی داخلی و مشاور برای مدیریت شهرت خود نمی‌بینند.
شنبه، 27 خرداد 1402 - 14:46

نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
در زمان حاضر، برند سازی دیجیتال به عنوان یکی از عوامل کلیدی برای موفقیت کسب و کارها شناخته می‌شود و روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال نقش مهمی در این زمینه ایفا می‌کند. در زیر به برخی از روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی اشاره می‌کنم:
شنبه، 24 تیر 1402 - 11:38

سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
مدیریت رسانه‌های اجتماعی خود را فعالانه مدیریت کنید. در زمان بحران، باید در رسانه‌های اجتماعی حضور فعال داشته باشید تا بتوانید اطلاعات صحیح را ارایه دهید و پاسخگوی سوالات و نگرانی‌های مردم باشید.
دوشنبه، 20 شهریور 1402 - 15:49

چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟ چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
رسانه‌ها و روابط‌عمومی در شرایط جنگی نقشی اساسی در مدیریت افکار عمومی و بسیج مردم برای مقابله با دشمن دارند. این دو نهاد باید با تلاش و تعهد، از عهده وظایف خود در این شرایط برآیند و به حفظ امنیت و ثبات کشور کمک کنند.
پنجشنبه، 20 مهر 1402 - 20:24

4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت 4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
در این مقاله، پیج فرانسیس، مدیر ارشد فناوری اطلاعات، چهار رفتار رهبری کمتر شناخته شده را که می توانند به رهبران کمک کنند تا بر موفقیت تسلط یابند، شناسایی می‌کند.
چهارشنبه، 3 آبان 1402 - 10:29

نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
روابط‌عمومی و گردشگری دو حوزه‌ای هستند که ارتباط تنگاتنگی با یکدیگر دارند. روابط‌عمومی ابزاری قدرتمند برای ترویج و بازاریابی گردشگری است. با استفاده از روابط‌عمومی، می‌توان آگاهی از یک مقصد گردشگری را افزایش داد، تصویر مثبتی از آن مقصد ایجاد کرد و گردشگران را به بازدید از آن مقصد ترغیب کرد.
سه شنبه، 16 آبان 1402 - 08:15

چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
در دنیای امروز، رسانه‌های اجتماعی ابزاری ضروری برای کارآفرینانی است که به دنبال تبدیل شدن به رهبران فکری و افزایش آگاهی از برند خود هستند. با استفاده از استراتژی‌های درست، می‌توانید از رسانه‌های اجتماعی برای برقراری ارتباط با مخاطبان خود، ایجاد اعتبار و در نهایت، رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید.
دوشنبه، 3 اردیبهشت 1403 - 14:07

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
نظرسنجی‌های اخیر نشان می‌دهند که بیش از نیمی از آمریکایی‌ها معتقدند این جعل‌ها می‌توانند بر نتایج انتخابات تأثیر بگذارند و حتی برخی به همین دلیل استفاده خود از رسانه‌های اجتماعی را کاهش داده‌اند.
دوشنبه، 3 اردیبهشت 1403 - 13:42

آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟ آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
اتحادیه‌ها در حال حاضر در بریتانیا و سایر نقاط جهان برای محافظت از کارگران در برابر خطرات بالقوه هوش مصنوعی مانند از دست دادن شغل، تبعیض و نظارت غیرقانونی تلاش می‌کنند. آنها همچنین خواستار مقررات قوی‌تر برای هوش مصنوعی هستند تا اطمینان حاصل شود که از آن به طور ایمن و اخلاقی استفاده می‌شود.
دوشنبه، 3 اردیبهشت 1403 - 13:05

کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
کسانی که با دیگران محترمانه رفتار می‌کنند، با اخلاق خوب خود اشتباه و ضعف شخصیت آنها را نشان می‌دهند. دیگران ممکن است باعث خشم و ناراحتی شما شوند، ولی شما باید آماده باشید.
چهارشنبه، 28 تیر 1402 - 15:54

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد