درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 2 بهمن 1400 - 15:38   

برنامه جدید اینستاگرام: قابلیت کسب درآمد برای تولیدکنندگان محتوا

  برنامه جدید اینستاگرام: قابلیت کسب درآمد برای تولیدکنندگان محتوا


ادامه ادامه مطلب یک

واتس‌اپ ابزارهای ترسیمی را برای تصاویر و ویدئوها ارائه می کند

  واتس‌اپ ابزارهای ترسیمی را برای تصاویر و ویدئوها ارائه می کند


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان هجدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

  فراخوان هجدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان آثار جشنواره مردم‌داری ایران

  فراخوان آثار جشنواره مردم‌داری ایران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تنظیم موثر اهداف و مقاصد برنامه ریزی روابط عمومی
  مصرف کنندگان همه چیز را می خواهند: صنعت خرده فروشی تغییر شکل می دهد تا اولویت های خرید و پایداری را برآورده کند
  چرا بازاریابی ارگانیک فیس بوک هنوز اهمیت دارد؟
  مدیریت بحران روابط‌عمومی از طریق رسانه‌های اجتماعی
  جلسات اداری
  تحلیل متون خبری به کمک هوش مصنوعی
  واتس‌اپ ابزارهای ترسیمی را برای تصاویر و ویدئوها ارائه می کند
  زندگی تان را برنامه ریزی کنید
  تعارض در اطلاع‌رسانی در بحران‌ها، تعرض به امنیت روحی و روانی مردم است
  تشکیل کارگروه تدوین شیوه نامه مدیریت بحران روابط‌عمومی‌ها در شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  مقالات روابط عمومی  

مدیریت روابط‌عمومی پر استرس‌ترین شغل در سازمان‌ها مدیریت روابط‌عمومی پر استرس‌ترین شغل در سازمان‌ها
راز موفقیت شما چه بود؟ گفت: «دو کلمه» است. «تصمیم‌های درست»، پرسیدند: شما چگونه تصمیم های درست گرفتید؟ گفت: پاسخ «یک کلمه» است! «تجربه»، پرسیدند: شما چگونه تجربه اندوزی کردید؟ گفت: پاسخ «دو کلمه» است! «تصمیم های اشتباه».
شنبه، 25 دی 1400 - 14:10

4 نکته ارتباطی برای ترغیب مخاطب هدف به اقدام 4 نکته ارتباطی برای ترغیب مخاطب هدف به اقدام
پس از جلب توجه مخاطبان هدف و ایجاد علاقه به پیام های بازاریابی و روابط‌عمومی، گام نهایی برانگیختن اقدام است. هدف از نوشتن نسخه فروش این است که مردم را وادار به عمل یا واکنش کنیم.
یکشنبه، 19 دی 1400 - 13:02

مسیر روابط عمومی و ارتباطات در سال جدید مسیر روابط عمومی و ارتباطات در سال جدید
امسال سالی بود که با کرونا و فجایع آب و هوایی همراه بود اما فرصت های جدیدی را برای متخصصان حوزه ارتباطات فراهم آورده است. در ادامه برخی از مشاهدات مربوط به آنچه می توانیم در سال جدید انتظار داشته باشیم ارائه شده است:
دوشنبه، 10 آذر 1399 - 08:25

آیا باید حداقل زمان مشخصی در هر شغلی دوام بیاوریم؟ آیا باید حداقل زمان مشخصی در هر شغلی دوام بیاوریم؟
آلیسون سولیوان، مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی سایت مشاغل گلسدور می‌گوید: "پس از یک سال کارکنان به طور معمول سررشته کار را به دست می‌گیرند و افراد گروه و بخش خود را به خوبی می‌شناسند. یک سال فرصت مناسبی است که در محیط کار اثرگذار باشند و مهارت‌هایی بیاموزند و نشان بدهند که رشد کرده‌اند.
سه شنبه، 14 دی 1400 - 21:06

17 استراتژی ارتباطات داخلی 17 استراتژی ارتباطات داخلی
نحوه برقراری ارتباط به اندازه محتوای پیام اهمیت دارد. این امر در ارتباطات داخلی بیشتر صدق می کند. در دورانی که شاهد تغییر و تحولات بسیاری هستیم فرهنگ شرکت مزیت استراتژیک محسوب می شود. تمام مولفه های فرهنگ مانند اهداف، ارزش ها و اعمال باید به بهترین نحو به کارکنان منتقل شود. بنابراین تنها تمرکز بر برقراری ارتباط کافی نیس، و باید به نحوه برقراری ارتباط نیز توجه داشت.
پنجشنبه، 15 آبان 1399 - 11:21

چرا مدیرها معتقدند دورکاری جواب نمی‌دهد؟ چرا مدیرها معتقدند دورکاری جواب نمی‌دهد؟
نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد اکثر مدیران عامل شرکت‌ها معتقدند دورکاری جواب نمی‌دهد. اما واقعیت این است که آن‌ها هنگام دورکاری تصور می‌کنند قدرت خود را در مدیریت از دست می‌دهند. به همین خاطر است که با دورکاری کارکنان خود به شکلی جدی مخالفت می‌کنند.
پنجشنبه، 9 دی 1400 - 13:41

ریشه چالش های سال 2022 در چیست؟ ریشه چالش های سال 2022 در چیست؟
چرخه 24 ساعته انتشار اخبار، سرفصل های جهت دار سیاسی و رسانه های اجتماعی نقش مهمی در بیشتر شدن شکاف بین مردم بازی می کند و بهتر است دولت به طور موثر برای جلوگیری از انتشار اطلاعات غلط در این پتلفرم ها دست به کار شود.
سه شنبه، 7 دی 1400 - 12:57

فراخوان محصول فراخوان محصول
فراخوان محصول شامل بازیابی یا درخواست بازیابی یا تعویض محصول توسط شرکتی پس از کشف نقص در آن است. آنها معمولاً در نتیجه نگرانی های ایمنی مربوط به یک نقص تولید یا طراحی در یک محصول رخ می دهند. فراخوان ها می توانند به اعتبار یک شرکت آسیب بزنند و منجر به کاهش فروش شوند.
شنبه، 4 دی 1400 - 10:14

پیش به‌سوی سرمایه داری ذینفعان پیش به‌سوی سرمایه داری ذینفعان
اعتماد کلید موفقیت در تغییر به سمت سرمایه داری ذینفعان است. همانطور که سرمایه داری ذینفعان قدرت می گیرد، رهبران باید استراتژی شرکت ها و نقش های خود را بازنگری کنند
سه شنبه، 30 آذر 1400 - 08:11

  انواع مختلف روابط‌عمومی انواع مختلف روابط‌عمومی
روابط‌عمومی به خودی خود یک رشته متنوع و چند بعدی است. متخصصان روابط‌عمومی از تعدادی تاکتیک مختلف برای تکمیل اهداف خود و حفظ تصویر عمومی مثبت برای سازمان خود استفاده می کنند. بین این تاکتیک‌ها همپوشانی وجود دارد، و اگرچه هر کدام هدف متفاوتی را دنبال می‌کنند، اما همه آنها می‌توانند به عنوان بخشی از یک استراتژی روابط‌عمومی موفق استفاده شوند. یک متخصص روابط‌عمومی با تجربه و آگاه از همه یا ترکیبی از آنها در صورت نیاز استفاده خواهد کرد.
یکشنبه، 28 آذر 1400 - 08:05

برقراری ارتباط به شیوه آسان برقراری ارتباط به شیوه آسان
اغلب ما تجربه حضور در کنفرانس ها یا سخنرانی های شرکت ها را داریم. صرف نظر از سخنران ها که با شور و اشتیاق خاصی مشغول صحبت هستند، سایر افراد توجه خاصی به محتوای سخنرانی ندارند. براساس پژوهشی که اخیرا روی شنوندگان سخنرانی ها در 12 کشور مختلف صورت گرفته است، بیش از 65 درصد افراد پس از مراسم هیچ اطلاع خاصی در مورد محتوای سخنرانی های انجام شده، ندارند.
جمعه، 23 شهریور 1397 - 13:21

 5 اصل طلایی روابط‌عمومی 5 اصل طلایی روابط‌عمومی
پایه اصلی کار روابط‌عمومی، 5 اصل طلایی انسانی یعنی اعتماد، اعتقاد، اطمینان، صداقت و شهامت است که شکل و بینان اولیه آن توسط روابط‌عمومی سازمانها نقس بسته می شود در اصل بنیان و راه اصلی ارتباط دو طرفه با مخاطبان و مجریان را روابط‌عمومی ها می سازند حال این راه چگونه باید ساخته شود از چه مواردی باید ساخته شود؟ چگونه از آن استفاده شود ؟ و... بستگی به میزان مهارت، برنامه ریزی و استراتژی روابط‌عمومی ها دارد.
شنبه، 27 آذر 1400 - 08:00

ویژگی های متخصصان روابط‌عمومی ویژگی های متخصصان روابط‌عمومی
بسیاری از افراد به عنوان متخصص روابط‌عمومی با تمام وجود کار می کنند، اما برای موفقیت به عنوان یک حرفه ای روابط‌عمومی، نیاز به آموزش، تجربه و تلاش است. علاوه بر درک آنچه متخصصان روابط‌عمومی انجام می دهند، باید مدرک تحصیلی مناسب، تجربه مرتبط و مهارت های پرورش یافته را برای دنبال کردن حرفه ای در این زمینه داشته باشید.
پنجشنبه، 25 آذر 1400 - 08:55

روابط‌عمومی درگاه ارتباط با مردم است روابط‌عمومی درگاه ارتباط با مردم است
روابط‌عمومی مشاور ارشد و امین مدیریت سازمان برای اجرای برنامه ها و طرح های خود است که می تواند راه را برای اجرای آنها هموار کند. بنابراین شناخت کافی از سازمان و توانمندی، کارآیی و اثربخشی آن در جامعه، می تواند کمک موثری به روابط‌عمومی ها در تهیه و تدوین اهداف، استراتژی و برنامه های‌شان بکند.
سه شنبه، 23 آذر 1400 - 22:34

آسیب شناسی علل ناکارآمدی روابط عمومی در نظام اداری ایران آسیب شناسی علل ناکارآمدی روابط عمومی در نظام اداری ایران
در این مقاله ابتدا تاریخچه شکل گیری روابط عمومی در جهان و ایران مطرح شد و سپس به تعاریف روابط عمومی از دیدگاه دانشمندان مختلف پرداختیم. در ادامه گفتیم که چون روابط عمومی در زیر چتری به نام نظام اداری ایران کار میکند بنابراین در ابتدا علل ناکارآمدی نظام اداری ایران را برشمرده و سپس علل و عوامل ناکارآمدی روابط عمومی را در ایران ذکر کردیم.
دوشنبه، 7 خرداد 1397 - 23:59

پویش رسانه ای پویش رسانه ای
پویش رسانه ای روشی ساده و رایج است که چه برای پایش مداوم، چه برای مرور موقعیت و چه به عنوان منبع الهام به عنوان جزئی از فرایند طراحی سناریو به کار می رود. پویش رسانه ای معمولاً می تواند مکمل خوبی برای طوفان فکری پیرامون عوامل کلیدی ای که بر بخش های کانونی موضوع مورد مطالعه تأثیر می گذارند، باشد.
دوشنبه، 2 مهر 1397 - 08:01

اثرات مسئولیت اجتماعی روی مدیران روابط عمومی اثرات مسئولیت اجتماعی روی مدیران روابط عمومی
مدیران روابط عمومی به عنوان رهبران استراتژیک و مشاوران شرکت هایشان نقش مهمی در کمک به شرکت هایش خود در درک و سازگاری با انتظارات و خواسته های جدید در محیط جهانی بازی خواهند کرد.
چهارشنبه، 9 خرداد 1397 - 07:55

راهنمای کامل تدوین استراتژی راهنمای کامل تدوین استراتژی
استراتژی را می توان راه و روش تحقق ماموریت ها و اهداف سازمان تلقی کرد، به گونه ای که از این راه سازمان، عوامل خارجی (فرصت ها و تهدیدها ) وعوامل داخلی ( قوت ها و ضعف ها) را بررسی و شناسایی کرده و از قوت های داخلی و فرصت های خارجی به درستی بهره برداری نموده، ضعف های داخلی را از بین ببرد و از تهدیدهای خارجی نیز بپرهیزد. در بررسی استراتژی ها درباره شیوه انتخاب استراتژی هایی بحث می شود که می توان بدان وسیله به بهترین شکل ممکن ماموریت سازمان را تحقق بخشید. توجه همزمان به ماموریت سازمان و استراتژی ها و بررسی اطلاعات داخلی و خارجی سازمان، مبنایی ایجاد می کند که میتوان بر آن اساس استراتژی های قابل اجرا را شناسایی و مورد ارزیابی قرار داد.
پنجشنبه، 18 آذر 1400 - 17:09

روابط‌عمومی چرا مهم است؟ روابط‌عمومی چرا مهم است؟
روابط‌عمومی یعنی هنر ارسال پیام‌های مناسب به افراد در مکان‌های مناسب برای ساختن شهرت تجاری و بیان روایت‌های متناسب با اهداف، که نه تنها بزرگ‌ترین بحران‌ها و چالش‌ها را حل می‌کند، بلکه بیشترین شانس موفقیت را می‌تواند هدیه دهد.
سه شنبه، 3 مهر 1397 - 08:01

مهارت های نرم چیست؟ مهارت های نرم چیست؟
در موقعیت‌هایی مانند روابط‌عمومی یا مدیریت پروژه که میزان تعامل اهمیت ویژه‌ای دارد، مهارت‌های نرم اهمیت بیشتری پیدا می‌کنند. هماهنگ شدن با مدیران و کارمندان در رده‌های مختلف و پیش‌بردن چند خط موازیِ کاری به تقویت مهارت‌های نرم نیاز دارد. بنابراین برای شروع یک کسب‌وکار باید صاحب ایده و اعضای گروه به مجموعه‌ای از مهارت‌های نرم و سخت به‌صورت هم‌زمان مسلط باشند.
پنجشنبه، 18 آذر 1400 - 13:22

 مهارت نرم؛ مهارت جدید مدیران عامل مهارت نرم؛ مهارت جدید مدیران عامل
عرصه برای آن دسته از مدیران عامل که دارای فقط تیپ شخصیتی A هستند، رو به پایان است. یافته‌های «اکونومیست» درباره سبک جدید مدیریت، نشان می‌دهد علاوه بر توانمندی‌های خاص یک فرد برای مدیرعاملی که همیشه ملاک انتخاب بوده، «مهارت نرم برای تنظیم رفتار اجتماعی» به‌عنوان معیار جدید نیز لازم است. با تغییر رفتار و سطح دانش کارکنان، مدیران نیز باید متحول شوند.
پنجشنبه، 18 آذر 1400 - 13:09

کاربرد دیپلماسی در روابط‌عمومی کاربرد دیپلماسی در روابط‌عمومی
امروزه روابط‌عمومی یکی از مهمترین عرصه هایی است که می تواند با استفاده از دیپلماسی عمومی که در واقع سر مجموعه دیپلماسی های فرهنگی و رسانه ای است نه تنها اهداف و سیاست های سازمان یا موسسه مورد نظر خود را تحقق بخشد بلکه حتی به پیشبرد اهداف کلان کشور نیز یاری رساند.
چهارشنبه، 17 آذر 1400 - 14:11

مسئولیت ‏اجتماعی شرکت‏‌ها در پساکرونا مسئولیت ‏اجتماعی شرکت‏‌ها در پساکرونا
به دنبال بحرانی شدن اوضاع جوی در دنیا و تلاش جهانی برای کاهش ردپای کربن، بسیاری از شرکت‌ها حفاظت از محیط زیست را به عنوان اصلی‏‌ترین برنامه خود در حوزه مسئولیت‏‌های اجتماعی در نظر گرفتند
یکشنبه، 14 آذر 1400 - 10:51

پژوهش/ بررسی نقش روابط عمومی در خصوصی سازی و جذب سرمایه گذار پژوهش/ بررسی نقش روابط عمومی در خصوصی سازی و جذب سرمایه گذار
مشخصه اصلی این الگو، دادن نقش برابر به روابط عمومی نسبت به مخاطب و پرهیز از اتخاذ راهبرد ارتباطات سلطه آمیز در جریان ارتباط با اوست. در این الگو، دستیابی به تفاهم و هم فهمی با مخاطب روابط عمومی سازمان مخاطب جای خود را به رابطه گروه - گروه می‌دهد و در واقع سازمان و مخاطب، به عنوان دو گروه در جریان ارتباطی روابط عمومی مطرح می‌شوند.
یکشنبه، 20 خرداد 1397 - 07:19

روابط عمومی بین‌المللی روابط عمومی بین‌المللی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- از یک نظر می‌توان فعالیت‌های روابط عمومی را به سه بخش داخلی «درون سازمانی» خارجی «برون سازمانی» و بین‌المللی تقسیم کرد. با این تقسیم‌بندی،‌یک روابط عمومی کارآمد، باید بتواند در هر سه بخش، کارآمدی و بازده لازم را داشته باشد.
پنجشنبه، 20 اسفند 1394 - 17:47

بزرگ شوید و رشد کنید بزرگ شوید و رشد کنید
رشد را باید به طور شفاف تعریف کرد. باید رشد را در مراحل نخست شناسایی کنید. رشد باید به عنوان یک بخش از ماموریت شما و اهدافتان دیده شود. به یک معیار و مقیاس نیاز دارید تا کمک کند به طور مشخص درک کنید تا چه اندازه پیش رفته اید و در هر روز، در کجای مسیر قرار گرفته اید. برای آنچه قرار است انجام دهید، به ویژه زمانی که احساس می کنید در مسیر رشد به جایی نرسیده اید، به این معیار نیاز دارید.
یکشنبه، 14 آذر 1400 - 09:48

پژوهش/ نقش و کاربرد رسانه های اجتماعی و دیجیتالی در روابط عمومی (یک مطالعه دوازده ساله) پژوهش/ نقش و کاربرد رسانه های اجتماعی و دیجیتالی در روابط عمومی (یک مطالعه دوازده ساله)
این مقاله گزارش مربوط به نتایج یک مطالعه تحلیلی 12 ساله را که بررروی بیش از 5500 شاغل در روابط عمومی انجام شده است را گزارش می دهد. یافته ها نشان دادند که هر سال استفاده از رسانه های اجتماعی و دیگر رسانه های دیجیتال در روابط عمومی افزایش می یابد.
یکشنبه، 21 مرداد 1397 - 17:24

تبلیغات سازمانی در روابط عمومی بین المللی تبلیغات سازمانی در روابط عمومی بین المللی
در تبلیغات سازمانی در کشورهای خارجی، شرکت مرکزی باید مراقب نظریاتی که در هر یک از این کشورها در مورد آن سازمان مطرح می‌شود باشد.
دوشنبه، 9 مهر 1397 - 08:07

آیا میزان ثمربخشی روابط عمومی قابل اندازه‌گیری است؟ آیا میزان ثمربخشی روابط عمومی قابل اندازه‌گیری است؟
هر اقدامی در جهت شناسایی و شناساندن روابط عمومی و سایر فعالیت‌های حیطه‌ی کسب‌وکار مفید و قابل توجه است. با روابط عمومی پلی ساخته می‌شود که تعامل و گفت‌وگو با مخاطب را میسر می‌کند و امکان ارتباطی بلندمدت و دوسویه با مخاطب را فراهم می‌سازد.
جمعه، 26 مرداد 1397 - 09:22

آشنایی با روابط عمومی آشنایی با روابط عمومی
اصطلاح روابط عمومی که اکنون ما به کار می بریم ترجمه کلمه به کلمه اصطلاح انگلیسی (public relations) است. این اصطلاح در ایران برای نخستین بار در شرکت نفت به کار گرفته شد و سازمان ها و موسسات دیگر کشورمان سال ها پس از شرکت نفت شروع به ایجاد واحدی بنام روابط عمومی در تشکیلات خود نمودند.
جمعه، 27 شهریور 1394 - 21:24

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تنظیم موثر اهداف و مقاصد برنامه ریزی روابط عمومی


  برنامه ریزی شرکتی؛ ماهیت و چالش ها


  زندگی تان را برنامه ریزی کنید


  تحلیل متون خبری به کمک هوش مصنوعی


  دیجیتال


  برنامه جدید اینستاگرام: قابلیت کسب درآمد برای تولیدکنندگان محتوا


  تحول دیجیتال


  تعارض در اطلاع‌رسانی در بحران‌ها، تعرض به امنیت روحی و روانی مردم است


  تشکیل کارگروه تدوین شیوه نامه مدیریت بحران روابط‌عمومی‌ها در شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی


  فناوری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: نخستین "جشنواره مردمداری ایران" برگزار می‌شود