درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 9 مرداد 1400 - 06:45   

فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آشنایی با روابط عمومی

  آشنایی با روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

... و بدینسان دموکراسی متولد شد

  ... و بدینسان دموکراسی متولد شد


ادامه ادامه مطلب سه

برای ثبت‌نام اولین کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران دیگر فرصتی نمانده

  برای ثبت‌نام اولین کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران دیگر فرصتی نمانده


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضداطلاعات دیجیتالی و مشارکت فعال شهروندان در حل اختلاف‌نظرهای موجود در حوزه‌های سلامت و علم: دیدگاه‌هایی جدید از کووید-19
  درگذشت دو نفر از کارشناسان مرکز روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی
  چرا نباید خیلی نگران طرح صیانت مجلس بود؟
  بررسی تأثیرات بیماری همه‌گیر کووید-19 بر مسئولیت اجتماعی شرکت ‌و نقش استراتژیک متخصصان روابط‌عمومی
  چه گزارشی خوب و موثر است؟
  پیش به سوی عصر جدید دورکاری
  توسعه و استفاده از هوش مصنوعی در واکنش به کووید-19
  تدوین گزارش‌ ارزیابی‌ روزمره‌ به شکلی نوین
  اصول سخنرانی عالی
  28 ژوئیه، روز متخصصان روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  مقالات روابط عمومی  

بررسی تأثیرات بیماری همه‌گیر کووید-19  بر مسئولیت اجتماعی شرکت ‌و نقش استراتژیک متخصصان روابط‌عمومی بررسی تأثیرات بیماری همه‌گیر کووید-19 بر مسئولیت اجتماعی شرکت ‌و نقش استراتژیک متخصصان روابط‌عمومی
بسیاری از شرکت‌ها در دوران وقوع بحران کووید-19 نه تنها خود را به فعالیت‌های غیراخلاقی در عرصه کسب‌وکار آلوده نکردند بلکه در حوزه‌های مختلف مسئولیت‌پذیری و پاسخگویی اجتماعی، فعال‌تر نیز شده‌اند و در راستای مقابله با این ویروس جهان‌سوز گام‌های موثری را برداشته‌اند.
جمعه، 8 مرداد 1400 - 11:14

نگـاه چامسکی به صنعت روابط عمومی نگـاه چامسکی به صنعت روابط عمومی
ایالات متحده پیشگام صنعت روابط عمومی بوده است. مسئولیت این صنعت همان گونه که رهبران آن تعیین می کردند عبارت بود از کنترل اذهان عمومی، این عده مطالب زیادی از موفقیت های کمیسیون کریل و نتایج مطلوبی که از ابداع هیولای سرخ و پیامدهای آن به دست آورند، فرا گرفتند.
چهارشنبه، 10 بهمن 1397 - 08:01

روابط عمومی و سیاست روابط عمومی و سیاست
مسئله کلیدی در رابطه با نقش روابط عمومی در شیوه های ارتباطات دولتی این است که آیا می تواند در ایجاد یک محیط عمومی قابل دسترس تر و شفاف و همچنین تسهیل مشارکت عمومی کمک کند یا خیر؟
جمعه، 24 اسفند 1397 - 02:01

سه بخش روابط‌عمومی‌ سه بخش روابط‌عمومی‌
می‌توان‌ فعالیت‌های‌ روابط‌عمومی‌ را به‌ سه‌ بخش‌ داخلی‌ (درون‌‌سازمانی‌)، خارجی‌ (برون‌سازمانی‌) و بین‌المللی‌ تقسیم‌ کرد. با این‌ تقسیم‌بندی‌، یک‌ روابط‌عمومی‌ کارآمد، باید بتواند در هر سه‌ بخش‌، کارآمدی‌ و بازدهی‌ لازم‌ را داشته‌ باشد.
سه شنبه، 7 اسفند 1397 - 07:35

بررسی پیرامون قدرت اثربخشی و متقاعد کنندگی ارتباط گـران روابط عمومی بررسی پیرامون قدرت اثربخشی و متقاعد کنندگی ارتباط گـران روابط عمومی
این مقاله می تواند شواهد تجربی در شیوه ها و سبک هایی را به متخصصان روابط عمومی ارائه نماید که بر اساس آن ها ارتباط‌گر قادر است به طور موثر برای دستیابی به نتیجه مطلوب و مورد نظر، ارتباط پیامی برقرار کند.
دوشنبه، 30 مرداد 1396 - 01:04

نمی توانم یک روابط عمومی خوب ایجاد کنیم؟ نمی توانم یک روابط عمومی خوب ایجاد کنیم؟
در چند ماه گذشته، من مسوول یک برنامه ریزی غیر معمول شدم که صاحبان شرکت ها و مشتریانم به من پیشنهاد کرده بودند. من متوجه شدم که به دلیل فقدان اطلاعات و دانش آنها در مورد موضوع، بسیاری از شرکت ها نمی خوا هند برای روابط عمومی خود هزینه کنند.
سه شنبه، 7 اسفند 1397 - 08:30

ویژگی های‌ کارشناس‌ روابط عمومی‌ ویژگی های‌ کارشناس‌ روابط عمومی‌
کارشناس‌ روابط عمومی‌، فردی است‌ که‌ مهارت های‌ لازم‌ را در زمینه‌ روابط عمومی‌ آموخته‌ باشد. این‌ مهارت‌ها در اصل‌ همان‌ مهارت‌ها و آموزش‌هایی‌ است‌ که‌ فرد برای‌ فعالیت‌ در روابط عمومی‌ در دانشگاه‌ آموخته‌ است‌.
چهارشنبه، 8 اسفند 1397 - 08:45

تغییر چهره روابط عمومی تغییر چهره روابط عمومی
قسمت جالب روابط عمومی، تغییر و انتقال آن است و ارتباطات در سرتاسر کره زمین امتداد یافته است. من عقیده دارم که روابط عمومی ارزش و اعتبار بیشتری کسب می کند تا اینکه اعتبار خود را از دست بدهد.
سه شنبه، 23 بهمن 1397 - 11:07

اهمیت روابط عمومی اهمیت روابط عمومی
به‌ همان‌ اندازه‌ آن‌ فرد، گروه‌ و مؤسسه‌ در دست یابی‌ به‌ اهداف‌ خود موفق‌تر می‌باشد. اکنون‌ به‌ عنوان‌ یک‌ اصل‌ اساسی‌ در مدیریت‌ پذیرفته‌ شده‌ که‌ افراد و مؤسسات‌ برای‌رسیدن‌ هرچه‌ بهتر و راحت‌تر به‌ مقاصد خود نیازمند به‌ حسن‌ رابطه‌ و درک‌ متقابل‌ و توسعه‌ تفاهم‌ بایکدیگر و عموم‌ مردم‌ می‌باشند.
دوشنبه، 13 اسفند 1397 - 08:00

مقاله/ روابط عمومی و هوش مصنوعی: فقط راجع به ماشین ها نیست مقاله/ روابط عمومی و هوش مصنوعی: فقط راجع به ماشین ها نیست
رابطه فزاینده میان هوش مصنوعی و روابط عمومی. این مقاله چندین نقش کلیدی را که در آینده ممکن است توسط هوش مصنوعی ایفا شود، با توجه به گرایش موجود در صنایع گوناگون مطرح می‌کند و پیامد آن برای کارفرمایان، کارورزان و ارباب رجوعان را مورد توجه قرار می‌دهد.
دوشنبه، 13 اسفند 1397 - 08:03

ارزش شهرت و اعتبار در روابط عمومی ارزش شهرت و اعتبار در روابط عمومی
حقیقت این است که خوشنامی، بزرگترین سرمایه دوران حرفه ای ماست. این شهرت باعث ایجاد اعتماد و الهام بخشی می شود. همچنین در کنار آماده سازی و تلاش بسیار، شهرت می تواند سبب موفقیت ما در زندگی حرفه ای و شخصی شود.
شنبه، 6 بهمن 1397 - 08:00

تعهد روابط عمومی تعهد روابط عمومی
تعهد روابط عمومی در واقع بسط و تعمیمی از همان جایگاه یابی یک سازمان است. اگر به جایگاه‌یابی به عنوان زمین حاصلخیزی می نگرید که به یک برند اجازه می دهد تا جوانه بزند، رشد کند و به موفقیت دست پیدا کند؛ تعهد در واقع "فلسفه" و "میوه" روابط عمومی است – در واقع مزیت محسوسی است که باعث می شود تا یک خدمت مطلوب و مورد پسند باشد.
شنبه، 25 اسفند 1397 - 23:30

با ناراحت کردن مخاطبان خود چطور می‌توانید بر قدرت قانع کنندگی خود بیفزایید؟ با ناراحت کردن مخاطبان خود چطور می‌توانید بر قدرت قانع کنندگی خود بیفزایید؟
نفوذ اجتماعی می‌تواند تأثیری عظیم بر زندگی کاری شما داشته باشد. اضافه بر جلب مشتری برای محصولات پرفروش شما با آماری چشمگیر که محبوبیت آنها را نشان می‌دهد به خاطر داشته باشید که همیشه از مشتریان و ارباب رجوع راضی خود تقاضای اظهار نظر نمایید که می‌تواند اثرات مطلوبی داشته باشد.
سه شنبه، 4 دی 1397 - 19:23

پنج دی جایگاه یابی در روابط عمومی پنج دی جایگاه یابی در روابط عمومی
جایگاه یابی از طریق توسعه یک خدمت و یک آمیخته روابط عمومی به صورتی محقق می‌شود که این مجموعه و به اصطلاح صورت فلکی را در جای مشخص و خاصی در ذهن مخاطبان مختلف قرار دهد. رویکردهای جایگاه یابی اصولا یک یا چند شکل مختلف به خود می گیرند:
یکشنبه، 26 اسفند 1397 - 12:29

آشنایی با روابط عمومی آشنایی با روابط عمومی
اصطلاح روابط عمومی که اکنون ما به کار می بریم ترجمه کلمه به کلمه اصطلاح انگلیسی (public relations) است. این اصطلاح در ایران برای نخستین بار در شرکت نفت به کار گرفته شد و سازمان ها و موسسات دیگر کشورمان سال ها پس از شرکت نفت شروع به ایجاد واحدی بنام روابط عمومی در تشکیلات خود نمودند.
جمعه، 27 شهریور 1394 - 21:24

هم اندیشی/ افکار عمومی؛‌ اطلاع رسانی و روابط عمومی هم اندیشی/ افکار عمومی؛‌ اطلاع رسانی و روابط عمومی
در نوع اول سیاست مدار نیازمند نگاه مثبت افکار عمومی است و در غیر این صورت ان را محو و کمرنگ می سازد لذا سرکوب اغاز می شود. در نوع دوم ارتباطگر سیاسی هرچند نیازمند توجه مثبت افکار عمومی است ولی سعی می کند در صورت مخالفت ان؛ با استفاده از ابزارها و تمهیدات ارتباط ان را بسازد و یا نوک پیکان مخالفتش را به جهت دیگر منحرف سازد.
سه شنبه، 4 دی 1397 - 19:47

پنج راه برای احیای روابط عمومی پنج راه برای احیای روابط عمومی
چیزی که در صنعت روابط عمومی الهام بخش است این است که اشتباهات و درس ها تنها چالش هایی برای غلبه بر یادگیری از آنهاست. احیای واقعی از نگاه کاملا نو و متفاوت به روشی است که کارها را انجام می دهیم.
سه شنبه، 18 اردیبهشت 1397 - 15:04

روابط عمومی و بیانیه اصول روابط عمومی و بیانیه اصول
هدف ما این است که اخبار موثق و معتبری در اختیار مردم بگذاریم. کار ما تبلیغات تجاری نیست و اگر شما تشخیص دادید که بعضی از کارهای ما جنبة تبلیغ تجاری دارد از به کار بردن آن در روزنامه خودداری کنید. هر مطلبی که برای شما می‌فرستیم از روی کمال دقت و صحت تنظیم شده است و هرگاه طالب جزئیات و تفصیلات بیشتر باشید، خواستة شما را به سرعت برآورده خواهیم کرد.
دوشنبه، 26 اسفند 1398 - 00:24

روابط عمومی برای موسیقی دانان- چگونه روابط عمومی می تواند به شما کمک کند؟ روابط عمومی برای موسیقی دانان- چگونه روابط عمومی می تواند به شما کمک کند؟
احتمالا بیشتر موسیقی دانان یا وقت زیادی را صرف فکر کردن به اینکه چطور روابط عمومی می تواند به گروه شان کمک کند نمی کنند یا بدون قصد و فکر قبلی فنون متداول روابط‌عمومی را به کار می گیرند. اما اگر به فکر افزایش تعداد مخاطبان خود هستید چرا با نیت قبلی راه هایی برای بالابردن سطح آگاهی عموم از گروه تان و ساخت شهرت را امتحان نمی کنید؟
شنبه، 2 فروردین 1399 - 23:21

مبارزه با بیگانه‌هراسی در دوران همه‌گیری کووید-19: اهمیت سواد سلامتی مبارزه با بیگانه‌هراسی در دوران همه‌گیری کووید-19: اهمیت سواد سلامتی
در شرایطی که تعصب و بی‌منطقی تا حد زیادی بر همه جا حاکم می‌شود، این ارتقای سواد سلامتی است که می‌تواند به شناسایی و به‌کارگیری دقیق‌ترین دستورالعمل‌ها و انتخاب بهترین روش‌های پیشگیری و درمان بیماری کمک شایانی نماید. در این‌جا منظور از سواد سلامتی، عبارت است از توانایی فهم و به‌کارگیری درست اطلاعات سلامت‌محور به‌گونه‌ای که پیامدهای منفی ناشی از بیماری‌ها و همه‌گیری‌ها را به حداقل برساند.
سه شنبه، 15 تیر 1400 - 19:33

تفاوت بین یک مطالعه موردی با یک توصیف چیست؟ تفاوت بین یک مطالعه موردی با یک توصیف چیست؟
یک مطالعه موردی چیست؟ یک داستان مفصل از کاری است که شرکت شما انجام داده است. توضیحی درباره اتفاقات بعدی و قطعنامه ای که به تصویر می کشد چگونه شرکت مسئله را حل یا بهبود داده است.
دوشنبه، 27 بهمن 1399 - 13:39

نامه ای سرگشاده به متخصصان روابط عمومی نامه ای سرگشاده به متخصصان روابط عمومی
هدف این پست به صدا در آوردن زنگ هشدار برای خودم و متخصصان روابط عمومی است. همچنین فرصتی برای روابط عمومی است که به خط مقدم ارتباطات برود و جایگاه به حق خود را در ارتباطات به دست بیاورد.
شنبه، 5 بهمن 1398 - 08:17

4 راه روابط عمومی تجارت 4 راه روابط عمومی تجارت
مهم نیست که سازمان تان چه اندازه باشد، می خواهید مطمئن شوید که نام برند خود را به مشتریان بالقوه خود عرضه می کنید. این گونه است که می تواند یک برند رشد کند: با ارائه خود در مقابل افرادی که ممکن است مایل به استفاده از خدمات و خرید محصولات شما باشند.
شنبه، 26 بهمن 1398 - 16:38

5 نکته استراتژیک برای مدیریت روابط عمومی برای شروع کار 5 نکته استراتژیک برای مدیریت روابط عمومی برای شروع کار
روابط عمومی جنبه مهم هر تجارتی است. هنگامی که شما یک استارتاپ را راه اندازی می کنید، لزوماً بودجه لازم برای استخدام کسی را ندارید که تمام وقت برای کار در روابط عمومی خود استخدام کنید. البته، یادگیری نحوه مدیریت روابط عمومی خود می تواند چالش برانگیز باشد. در حالی که چیزهای زیادی برای یادگیری وجود دارد، دستورالعمل زیر باید به شما کمک کند تا در اجرای روابط عمومی خود مؤثر باشید:
جمعه، 25 بهمن 1398 - 16:06

سه راه عالی در باره روابط عمومی تأثیرگذار سه راه عالی در باره روابط عمومی تأثیرگذار
عقیده یا نظر غیرقابل انعطاف یا مخالف می تواند به شما در ایستادگی یا الهام بخشیدن در حمایت از دیگران کمک کند و منجر شود تا مکالمه کاملاً جدیدی را آغاز کنید.
چهارشنبه، 16 بهمن 1398 - 16:13

روابط عمومی، رسانه های اجتماعی و مدیریت بحران روابط عمومی، رسانه های اجتماعی و مدیریت بحران
از آنجا که در مدیریت بحران ها بهره مندی از دو عنصر ارتباط و اطلاع رسانی به عنوان وظایف روابط عمومی بسیار مهم است، روابط عمومی ها باید اطلاعات مناسب، شفاف و بر اساس واقعیت ها به افکار عمومی ارائه دهند و این کار جز با بهره گیری مناسب از رسانه ها و هدایت آنها انجام نمی شود. اگر روابط عمومی نتواند رسانه ها را در جهت مناسب هدایت نماید بحران بیشتر شده و بستر شایعه، بی اعتمادی، خبرهای نادرست فراهم می شود.
دوشنبه، 21 بهمن 1398 - 17:24

هنر و علم روابط عمومی در عصر دیجیتال هنر و علم روابط عمومی در عصر دیجیتال
امروزه هنر و علم روابط عمومی تغییر نکرده است. ما همچنان روابط استراتژیک را در جهت نتیجه مورد نظر تقویت می کنیم اما قوانین تغییر کرده اند. راز موفقیت کمپین های مدرن، همکاری و ترکیب فنون سنتی روابط عمومی با تبلیغات بازاریابی اجتماعی و دیجیتال با استفاده از هنر برای رساندن علم و تلاش در جهت نتایج قابل اثبات است.
دوشنبه، 7 بهمن 1398 - 12:45

روابط عمومی چیست و چه باید درباره آن بدانید؟ روابط عمومی چیست و چه باید درباره آن بدانید؟
استراتژی روابط عمومی نیازمند رویکردی پایدار و مستمر است. توقع نداشته باشید کمپین روابط عمومی برپا کنید و فروش تان یک شبه به سقف برسد. به یاد داشته باشید که روابط عمومی به سازمان ها کمک می کند که با عموم ارتباط برقرار کنند. معنی این امر این است که آگاهی از نام تجاری شما باید در طول زمان افزایش پیدا کند.
یکشنبه، 6 بهمن 1398 - 08:11

مفاهیم اجتماعی را به حلقه روابط عمومی وارد کنید مفاهیم اجتماعی را به حلقه روابط عمومی وارد کنید
تأثیرگذاران رسانه های اجتماعی برای رسیدن به مخاطبان امروز، نقش روابط عمومی را تغییر داده اند. موازنه قدرت بین مصرف کنندگان و برندها تغییر کرده است و مصرف کنندگان بیشتر از بازاریابی سنتی به افرادی که در فیدهای رسانه های اجتماعی خود می بینند اعتماد دارند.
پنجشنبه، 23 بهمن 1399 - 16:13

 5 نکته هنگام استفاده از رسانه های اجتماعی برای روابط عمومی فناوری 5 نکته هنگام استفاده از رسانه های اجتماعی برای روابط عمومی فناوری
در اینجا پنج نکته وجود دارد که مشاغل فناوری می توانند در کمپین های روابط‌عمومی فناوری خود بگنجانند و به مشتریان جدید بالقوه برسند:
پنجشنبه، 24 بهمن 1398 - 15:55

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ... و بدینسان دموکراسی متولد شد


  تدوین گزارش‌ ارزیابی‌ روزمره‌ به شکلی نوین


  اصول سخنرانی عالی


  چرا نباید خیلی نگران طرح صیانت مجلس بود؟


  پیش به سوی عصر جدید دورکاری


  28 ژوئیه، روز متخصصان روابط‌عمومی


  توسعه و استفاده از هوش مصنوعی در واکنش به کووید-19


  درگذشت دو نفر از کارشناسان مرکز روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی


  چه گزارشی خوب و موثر است؟


  بررسی تأثیرات بیماری همه‌گیر کووید-19 بر مسئولیت اجتماعی شرکت ‌و نقش استراتژیک متخصصان روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: برای ثبت‌نام اولین کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران دیگر فرصتی نمانده