درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 13 فروردین 1402 - 16:21   

نخستین «اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی» برگزار می‌شود

  نخستین «اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی» برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

وزارت اقتصاد دستگاه برتر در حوزه پاسخگویی به انتقادات و شبهات رسانه‌ای

  وزارت اقتصاد دستگاه برتر در حوزه پاسخگویی به انتقادات و شبهات رسانه‌ای


ادامه ادامه مطلب دو

کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل برگزار می‌شود

  کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب سه

روسیه خبرنگار وال استریت ژورنال را به اتهام جاسوسی دستگیر کرد

  روسیه خبرنگار وال استریت ژورنال را به اتهام جاسوسی دستگیر کرد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل برگزار می‌شود
  وزارت اقتصاد دستگاه برتر در حوزه پاسخگویی به انتقادات و شبهات رسانه‌ای
  پپسی لوگو و هویت بصری را پس از 14 سال بازسازی کرد
  روسیه خبرنگار وال استریت ژورنال را به اتهام جاسوسی دستگیر کرد
  نقش روابط‌عمومی‌های منابع طبیعی در روز طبیعت
  سرپرست جدید روابط‌عمومی شرکت راه‌آهن منصوب شد
  هادی خانیکی: صدای اعتراضات شنیده نشود جامعه پولاریزه خواهد شد
  به‌خاطر بشریت توسعه هوش مصنوعی را ۶ ماه متوقف کنید
  هوش‌ مصنوعی می‌تواند ۳۰۰ میلیون شغل را نابود کند
  تنها مزیت پیام‌رسان‌های داخلی از نگاه مردم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  مقالات روابط عمومی  

نقش رهبران سازمان در سلامت ذهنی کارکنان نقش رهبران سازمان در سلامت ذهنی کارکنان
تحقیق بر روی ۳۴۰۰ نفر از ۱۰کشور مختلف انجام شد و نشان داد که بسیاری از کارکنان تحت‌تاثیر استرس قرار دارند. ۴۳درصد از آنها احساس می‌کردند به کلی خسته و وامانده شده‌اند. ۷۸درصد عقیده داشتند که استرس روی عملکرد شغلی آنها اثر منفی گذاشته است.
یکشنبه، 28 اسفند 1401 - 16:09

راه‌های ایجاد فرهنگ مسوولیت‌‌‌پذیری و پاسخگویی راه‌های ایجاد فرهنگ مسوولیت‌‌‌پذیری و پاسخگویی
پذیرش و به‌‌‌رسمیت‌‌‌شناختن اشتباهات و شکست‌‌‌های کاری به بخشی از فرهنگ ‌‌‌سازمانی شرکت شما تبدیل می‌شود و تمام ارکان شرکت شما اعم از مدیران و کارکنان و سهامداران و مشتریان از مزایای ناشی از چنین فرهنگی برخوردار می‌‌‌شوند و افراد به‌‌‌جای شانه خالی‌‌‌کردن از مسوولیت شکست‌‌‌های به وجود آمده یا اشتباهات مرتکب شده یا پنهان‌‌‌کاری نسبت به آنها می‌‌‌کوشند تا جبران مافات کرده و به دنبال راه‌‌‌های جایگزین و راه‌‌‌حل‌‌‌های موثرتری باشند.
یکشنبه، 28 اسفند 1401 - 16:07

کاربردهای کلان‌داده‌ در روابط‌عمومی کاربردهای کلان‌داده‌ در روابط‌عمومی
روزانه اطلاعات زیادی در شبکه‌ تولید می‌شود. این اطلاعات برای بیشتر کسب‌وکارها ارزشمند است، زیرا بینش‌ها و افق‌هایی پیشِ روی ما می‌گذارد که تا چند دهه پیش امکان دسترسی به آن نبود. در صورتی که به درستی از کلان‌داده‌ها استفاده شود می‌تواند زمین بازی متخصصان روابط‌عمومی را تغییر دهد.
شنبه، 20 اسفند 1401 - 16:04

هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی
هفت گام اساسی برای توسعه برنامه‌های مرتبط به روابط‌عمومی وجود دارد که هر کدام از آن‌ها دارای اهمیت و ارزش در جایگاه خود هستند. این هفت گام شامل تثبیت نقش روابط‌عمومی در سازمان، تعیین اهداف، تعیین نیازها و علایق مخاطبان، مشخص‌کردن اهداف، تدوین استراتژی‌های مرتبط به اطلاع‌رسانی، تطبیق برنامه‌ها با جدول زمان‌بندی‌شده یا شرایط مردم و در نهایت تدوین برنامه به صورت مکتوب است. البته به جز موارد ذکرشده در این مقاله، گام‌های دیگری نیز وجود دارند که به دلیل اهمیت کمتر، بیان نشدند.
شنبه، 20 اسفند 1401 - 15:09

نقش روابط‌عمومی که اغلب به اشتباه درک می‌شود نقش روابط‌عمومی که اغلب به اشتباه درک می‌شود
تمرکز تبلیغات بر فروش محصولات به مصرف کنندگان از طریق قرار دادن کنترل شده پیام های رسانه ای پولی، نقشی محدود و خاص است. از سوی دیگر، نقش بازاریابی گسترده‌تر از نقش تبلیغاتی است، اما همچنان به جای ذینفعان یا عموم مردم کلیدی سازمان، بر مصرف‌کنندگان متمرکز است. برعکس، نقش روابط‌عمومی کمک به سازمان‌ها برای توسعه و حفظ تنوع روابط کلیدی با سهامداران است که موفقیت بلندمدت سازمان را تضمین می‌کند. اهداف روابط‌عمومی گسترده تر از اهداف تبلیغات یا بازاریابی است و نتایج آنها بسیار گسترده است.
سه شنبه، 9 اسفند 1401 - 08:41

توسعه فرهنگ سازمانی: راهنمایی گام به گام توسعه فرهنگ سازمانی: راهنمایی گام به گام
فرهنگ سازمانی حالا دیگر نباید مفهومی کاملا ناآشنا برای شما باشد. خیلی از کارآفرینانی که با این مفهوم آشنایی ندارند، همیشه در شرکت جنگ و دعواهای بی پایانی را جلوی چشم دارند. دلیل اصلی هم بی توجهی به بهبود فعالیت کارمندان در شرکت است.
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 - 16:02

چگونه در شرایط بد اقتصادی رهبران سازمانی خوبی باشیم؟ چگونه در شرایط بد اقتصادی رهبران سازمانی خوبی باشیم؟
رهبر سازمانی خوب بودن در شرایط اقتصادی بد همیشه چالش برانگیز بوده است. در شرایط دنیای جدید رهبری سازمانی به مراتب سخت‌‌‌‌تر است؛ زیرا بار معمول یک اقتصاد بد ممکن است با اختلالات عاطفی ناشی از بیماری‌‌‌‌همه‌گیری هم ترکیب شود و این به آن معناست که رهبران کسب و کار باید با دقت و اعتدال، حرکت کنند. رهبران سازمان نمی‌توانند در برابر رکود اقتصادی بی‌حرکت بایستند، اما سوگیری آنها برای اقدام و واکنش‌‌‌‌های غریزی آنها مانند حرکت سریع‌تر و افزایش حجم کار، باید مهار شود. اگر این حرکات طبیعی و مشروع رهبری سازمان به صورت متعادل انجام نشود، رهبران سازمانی ممکن است در عمل بحران را تشدید کنند.
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 - 21:38

کیمیایی به نام اعتماد کیمیایی به نام اعتماد
چیزی که مشخص است مردم، به سختی مشغول دست و پنجه نرم کردن با مشکلات ریز و درشت، برای گذراندن یک زندگی حداقلی هستند که تا سطح استانداردهای قابل قبول، فاصله زیادی دارد و باز هم، چیزی که مشخص است کفگیر اعتماد مردم، به ته دیگ خورده است و چون در عمل حرکتی برای بهبود شرایط خود ندیده‌اند اعتمادشان را به مسوولان و حرف آنها از دست داده‌اند.
یکشنبه، 20 آذر 1401 - 22:12

چطور یک کشور را بفروشیم: کسب‌وکار روبه‌رشدی به نام «برندسازی ملی» چطور یک کشور را بفروشیم: کسب‌وکار روبه‌رشدی به نام «برندسازی ملی»
اصطلاح «برند ملت‌ها» اولین‌بار در سال ۱۹۹۸ در مقاله‌های سایمون انهالت دیده شد. او که سابقاً در حوزۀ تبلیغات فعالیت می‌کرد، در مشاهدات اولیۀ خود متوجه وجود ارتباطی بین برند شرکت‌های روبه‌رشد و کشورهای آن‌ها شد. او مشاهده کرد که موفق‌ترین برندها متعلق به کشورهایی بود که خودشان برندهای موفقی محسوب می‌شدند. انهالت با خودش گفت چرا کشورها، مثل شرکت‌ها، نتوانند تصویری را که از آن‌ها دیده می‌شود اصلاح کنند.
یکشنبه، 20 آذر 1401 - 08:10

 ویژگی‌های یک «رهبر سازمانی چابک»
واژه «چابک» این روزها به دفعات در کسب و کارها استفاده می‌شود. چابکی با ایجاد فضای بهبود و انطباق به کسب‌‌وکارها کمک می‌کند که اصلاحات لازم روی محصول، خدمت یا استراتژی را اعمال کرده و سریع‌‌تر تکامل یابند. چابکی در رهبری شرکت‌ها، ویژگی است که به رهبران سازمان امکان دیدن و درک موقعیت‌ها در زمان مناسب را می‌دهد و منجر به تسریع در فرآیند تصمیم‌گیری می‌شود. سوال مهم این است که تبدیل شدن به یک رهبر چابک چگونه است؟
شنبه، 19 آذر 1401 - 15:13

مستقل بیندیش مستقل بیندیش
خوداندیشی و مراجعه به متخصصان گزینه‌هایی متضاد با یکدیگر نیستند. می‌توانیم خوداندیشی کنیم و در عین حال بر محدودیت‌های فکریمان هم اذعان داشته باشیم. دلایلی در تأیید خوداندیشی وجود دارند اما لازمه‌ی عشق به حقیقت این است که فروتنی فکری داشته باشیم و محدودیت‌های فهم و درکمان را بپذیریم. تا زمانی که فروتنی فکری داشته باشید، خوداندیشی می‌تواند مزایای فراوانی داشته باشد بدون این که عشق به حقیقت را به خطر بیندازد.
یکشنبه، 13 آذر 1401 - 09:38

شاخص‌های نسل جدید شاخص‌های نسل جدید
اساساً مسئولان و متولیان حکمرانی‌ ما، کما اینکه بعضاً اذعان می‌کنند، درک درستی از این نسل ندارند و ترجیح می‌دهند افراد دست‌چین شده‌ای را که در گروه سنی Z هستند اما عملاً متعلق به این نسل نیستند را نمایندگان واقعی این نسل بدانند. همین اشتباه بزرگ، آنها را در تحلیل این نسل به خطا می‌اندازد که ممکن است خطای پرهزینه‌ای باشد. در این باره لازم است پژوهش‌ها و مطالعات میدانی و عمیقی انجام شود، به ویژه آنکه بدانیم نسل Z آخرین نسل قرن بیست و یکم نیست. هنوز نسل آلفا در راه است…
یکشنبه، 13 آذر 1401 - 08:52

رابطه سرمایه اجتماعی و دموکراسی رابطه سرمایه اجتماعی و دموکراسی
از نظر بو روثستاین برای تولید سرمایه اجتماعی نمی‌توان تنها به جامعه مدنی اتکا کرد و نقش دولت به ویژه کارآمدی، عاری بودن از فساد و بهره‌مندی از سیاست‌های مشوق تعاملات و ارتباط میان گروه‌های اجتماعی مختلف و توجه به زیرساخت‌های اجتماعی، در این موضوع اهمیت زیادی دارد. 
شنبه، 12 آذر 1401 - 11:05

سوال‌هایی برای سنجش و افزایش اعتماد مشتری سوال‌هایی برای سنجش و افزایش اعتماد مشتری
رهبر هر کسب‌‌وکاری می‌‌داند که اعتماد، لازمه موفقیت یک شرکت است و اعتماد از دست‌رفته، پیامدهای بسیاری دارد. اکونومیست پس از بررسی رسوایی فولکس واگن، ولز فارگو و شش شرکت دیگر، گزارشی منتشر کرد که نتیجه آن این است: یک شرکت وقتی اعتماد را از دست می‌دهد، دست کم در کوتاه‌‌مدت ۳۰ درصد از ارزشش را نیز از دست می‌دهد.
شنبه، 12 آذر 1401 - 09:38

آژانس روابط‌عمومی‌ چیست و چه خدماتی ارایه می‌دهد آژانس روابط‌عمومی‌ چیست و چه خدماتی ارایه می‌دهد
آمار و ارقام نشان می‌دهد در ۵ سال گذشته شاهد رشد ۳۰ درصدی در ظهور و پیدایش آژانس‌های روابط‌عمومی‌ دنیا بوده ایم. این ارقام نشان از اهمیت و نیاز روز افزون سازمان‌ها به مقوله‌ی روابط‌عمومی‌ و ارتباطات است.
سه شنبه، 8 آذر 1401 - 14:44

جایگاه اصول و ارزش های اخلاقی در رسانه های اجتماعی جایگاه اصول و ارزش های اخلاقی در رسانه های اجتماعی
با نگاهی اجمالی درمی یابیم که رسانه‌های ایران از لحاظ ارزشی، انسانی و عقیدتی نسبت به رسانه‌های سایر کشورها برتری دارند، ولی با این وجود جای این سؤال باقی است که از رسانه‌های ایران چه توقعی می‌توان داشت؟ سؤال اینجاست که چرا با این همه تلاش و تکاپو و خطابه، هنوز اخلاق جای خود را به معنای واقعی کلمه در رسانه‌های ما نیافته است و گاهی مصلحت‌های حرفه‌ای بر اخلاقی پیشی می‌گیرد!
جمعه، 19 اسفند 1401 - 23:46

کار تیمی در عرصه کسب و کار: آشنایی با رمز موفقیت برندهای بزرگ کار تیمی در عرصه کسب و کار: آشنایی با رمز موفقیت برندهای بزرگ
شما الان تمام اطلاعات مورد نیاز برای اجرای درست استراتژی کار تیمی در شرکت تان را دارید. یادتان باشد رمز موفقیت در کار تیمی پایداری است. پس اگر پیش خودتان فکر کرده اید یکبار برای همیشه کار تیمی را در شرکت تان توسعه می دهید، سخت دراشتباهید. در عوض شما باید خودتان را برای پیگیری مداوم کارها آماده کنید. اینطوری کم کم مسیر پرپیچ و خم کار تیمی برای تان هموار خواهد شد.
دوشنبه، 29 اسفند 1401 - 12:51

کسب‌و‌کار انسان‌محور/ دخالت مدرن در امور کارکنان کسب‌و‌کار انسان‌محور/ دخالت مدرن در امور کارکنان
شرکت‌‌هایی که به فروش و مدیریت طرح‌های سلامت می‌‌پردازند، تمام ابزارها و انگیزه‌های لازم برای دستکاری ارقام را دارند. آنها مجموعه بی‌‌پایانی از فرم‌‌های آنلاین دارند که بر شالوده فرمول‌‌ها و فرضیات آزمون‌‌نشده قرار گرفته‌‌اند. نیویورک تایمز در تحلیلی عنوان کرد: «تلاش روزافزون شرکت‌‌ها برای کاهش هزینه‌های بهداشت و درمان، خود آنها را به سمت نفوذ به اطلاعات پزشکی محرمانه کارکنان برده است.»
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 - 18:52

مسئولیت اجتماعی و پایداری مسئولیت اجتماعی و پایداری
مسئولیت اجتماعی راهنمایی برای دستیابی به پایداری است. اتخاذ اصول کلیدی مسئولیت اجتماعی، مانند پاسخگویی و شفافیت، می‌تواند به تضمین دوام و موفقیت بلندمدت هر سازمان یا سیستم کمک کند.
دوشنبه، 29 اسفند 1401 - 23:44

حرکت موتور نوآوری با سوخت مدیران میانی حرکت موتور نوآوری با سوخت مدیران میانی
در محیط متلاطم و رقابتی کسب‌‌وکار امروز، بیشتر شرکت‌‌ها به اهمیت و ضرورت نوآوری پی برده‌‌اند. ما در جهانی با روندهای غیرقابل پیش‌‌بینی زندگی می‌کنیم؛ از پاندمی‌‌های جهانی تا تغییر اقلیم، به‌طور دائم مشکلات جدیدی پیش‌‌روی شرکت‌‌ها قرار می‌دهند.
چهارشنبه، 24 اسفند 1401 - 10:41

اهمیت نوآوری در خدمات مشتری محور اهمیت نوآوری در خدمات مشتری محور
توجه به ارزش مشتری یا ارزش طول عمر مشتری و ارائه خدمات متمایز با نوآوری درخدمات به نحوی که برای آنها یک تجربه خوشایند خلق نماید درجلب رضایت مشتریان و توسعه فروش موثر است. همچنین توجه به توسعه خدمات نوآورانه به‌ عنوان یکی از راهکارهای افزایش مزیت رقابتی در محیط کسب ‌و کار و توسعه سهم بازار بسیار حیاتی است.
جمعه، 19 اسفند 1401 - 19:53

برندینگ و روابط‌عمومی برندینگ و روابط‌عمومی
ما از طریق منابع قابل اعتماد با مخاطبان خود ارتباط برقرار می کنیم. ما از روش های بدون پرداخت یا به دست آمده استفاده می کنیم. ما اذعان داریم که بین روابط‌عمومی و تبلیغات تفاوت وجود دارد. تبلیغات رسانه های پولی است، روابط‌عمومی رسانه های کسب شده است و ما فقط امور روابط‌عمومی را انجام می دهیم.
دوشنبه، 9 آبان 1401 - 14:15

چگونه یک گفت‌وگوی سازنده داشته باشیم؟
اغلب این کلمات هستند که باعث می‌شوند ما وارد مشکلات و دردسرهای زیادی شویم. او می‌گوید: «علتش هم این است که متاسفانه در نهایت می‌خواهیم موضوع را در این قالب بیاوریم که حق با چه کسی هست و با چه کسی نیست. به جای آنکه سعی کنیم بفهمیم موضوع اختلاف چیست و چه اتفاقاتی در حال وقوع است، سعی می‌کنیم فقط از خودمان دفاع کنیم.
یکشنبه، 29 فروردین 1395 - 10:57

گفت‌وگوهایی که جهان را تغییر می‏دهند گفت‌وگوهایی که جهان را تغییر می‏دهند
ایجاد «زمینه مشترک» تنها قدم اول است. شما قطعا نیاز به حفظ آن و ادامه گسترش زمینه گفت‌وگو دارید. وقتی مکالمات آشکار می ‏شوند، مجموعه ‏ای از مراحل قابل ‏پیش ‏بینی را طی خواهند کرد. در اولین مرحله، حتی وقتی شما در مورد مسائل دشوار صحبت می ‏کنید، این «زمینه مشترک» هنوز نسبتا ضعیف است. افراد مودبانه و سطحی با یکدیگر گفت‌وگو می‏ کنند. در واقع آنها با یکدیگر مواجه نمی ‏شوند. این مرحله را «مرحله ادب» می ‏نامیم. زمانی که شرکت‏ کنندگان از این ادب و احترام خسته شدند، مرحله دوم ایجاد می‌شود: فروپاشی.
چهارشنبه، 11 اسفند 1395 - 11:48

چگونه می‌توان به‌رغم اختلاف زیاد، گفتگو کرد؟ چگونه می‌توان به‌رغم اختلاف زیاد، گفتگو کرد؟
ما شرایطی را ایجاد می‌کنیم که در آن افراد احساس کنند نظرشان شنیده می‌شود و مورد اعتنا قرار می‌گیرند و کیفیت ارتباطات و حل مسئله‌ى آنها را افزایش می‌دهیم. وقتی با گفتگویی سخت مواجه‌اید، در واقع به میانجی نیاز ندارید ــ به شرایطی احتیاج دارید که ما میانجی‌ها در ایجاد و حفظ آن مهارت داریم.
سه شنبه، 5 بهمن 1400 - 18:33

 بشنوید که افراد دقیقا چه می‌گویند؟! بشنوید که افراد دقیقا چه می‌گویند؟!
شنیدن یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که می‌توان به دست آورد. نحوه شنیدن شما، تاثیر عمده ای بر اثربخشی کار و کیفیت رابطه‌تان با دیگران دارد. ما برای دستیابی به اطلاعات، فهمیدن، لذت بردن و آموختن گوش می‌کنیم.
شنبه، 28 اردیبهشت 1392 - 10:46

مقاله علمی/ روابط عمومی و ارتباطات سیاسی مقاله علمی/ روابط عمومی و ارتباطات سیاسی
کارشناسان روابط عمومی بازیگران سیاسی هستند که باید در انتخاب این بازیگران دقت کرد. زیرا یکی از نقش های استراتژیک روابط عمومی، تاثیرگذاری بر تصمیمات سازمان پیش از اتخاذ آن است.
پنجشنبه، 28 تیر 1397 - 08:02

شنونده صبور حرف های دیگران باشید شنونده صبور حرف های دیگران باشید
خوب شنیدن، یک مهارت و یک استعداد خاص است که باید آن را بیاموزید وتمرین کنید. یک شبه درست نمی شود،خودبخود هم اتفاق نمی افتد،نیاز به تمرین دارد. امروزه شنونده دلسوز و صبور کیمیاست. با صبر و حوصله به حرف های دیگران گوش دهید و در تجربیاتشان سهیم شوید.
یکشنبه، 16 دی 1397 - 08:00

روابط‌عمومی در سیستم‌های باز روابط‌عمومی در سیستم‌های باز
عملیات اصلاحی عمل‌مدار ممکن است اصلی‌ترین و مفیدترین جنبه الگوی روابط‌عمومی در سیستم‌های باز باشند. گام‌های برداشته شده به جلو هم میزان تلاش لازم و هم «ترومای» همسو با بحران‌های جهت‌دار روابط‌عمومی را تقلیل می‌دهد.
چهارشنبه، 27 مهر 1401 - 09:30

 ابعاد شوخ‏‌طبعی در محیط کار ابعاد شوخ‏‌طبعی در محیط کار
همه ما می‌‌دانیم که شوخ‌‌طبعی گاهی به شکل یک مکانیزم دفاعی در مقابل مشکلات، مصیبت‌‌ها، شرایط ناگزیر یا حتی معلولیت و مرگ ظهور می‌کند. این روحیه به ما کمک می‌کند که جنبه‌های منفی واقعیت را کنار گذاشته و امیدواری را ترویج کنیم. البته در هر فرهنگ و کشوری روش و نمونه‌های خاصی از طنز و شوخی رایج‌‌تر است. به عنوان مثال، در بریتانیا شوخی روش مقابله با مشکلات است و به همین دلیل رویکردی در سلامت روان شناخته می‌شود.
یکشنبه، 17 مهر 1401 - 14:11

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روسیه خبرنگار وال استریت ژورنال را به اتهام جاسوسی دستگیر کرد


  کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل برگزار می‌شود


  وزارت اقتصاد دستگاه برتر در حوزه پاسخگویی به انتقادات و شبهات رسانه‌ای


  پپسی لوگو و هویت بصری را پس از 14 سال بازسازی کرد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: بهار 1402: نخستین «اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی»