درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 آبان 1400 - 09:00   

فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آشنایی با روابط عمومی

  آشنایی با روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیرکل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد

  انتصاب مدیرکل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد


ادامه ادامه مطلب سه

پنج شهر امن جهان در دوران پساکرونا

  پنج شهر امن جهان در دوران پساکرونا


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ارایه توضیحات کافی جایگزین در ارتباطات
  آشنایی با روابط عمومی
  با ارزش‌ترین برندهای جهان در سال 2021
  به روزرسانی سایت: ده نکته کاربردی برای روابط عمومی‌ها
  همگامی با انتظارات مشتری
  مقاله/ الزامات بهره گیری از فونت در اینفوگرافیک
  آشنایی با روابط عمومی و تبلیغات
  آغازی مهم برای ارتقای ارتباطات بحران
  پنج شهر امن جهان در دوران پساکرونا
  ارزشمندترین و قوی‌ترین «برندهای ملی در سال ۲۰۲۱»
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  آموزش روابط عمومی  

هفت نکته ارتباطی برای مدیران روابط عمومی هفت نکته ارتباطی برای مدیران روابط عمومی
مدیریت منطقی کارکنان، یعنی تلاش برای بهبود قدم به قدم کارکنان با بازخورد منظم و مدیریت احساسی، یعنی از دست دادن کنترل و دادن بازخوردهای آنی،شکننده و تنش زا به کارکنان و عدم کمک به پیشرفت ایشان.
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1397 - 08:17

جذب، انگیزه بخشی و برانگیختن وفاداری کارکنان جذب، انگیزه بخشی و برانگیختن وفاداری کارکنان
بیل گیتس و استیوجابز را شاید بتوان شناخته شده ترین عاشقان فناوری دانست. طی 3 دهه، مایکروسافت و اپل باهم رقابت کردند و در این 30 سال، بیل گیتس و استیو جابز باهم دوست شدند. پس از مرگ جابز، گیتس در توییتر نوشت، «کسانی که به این اندازه خوش شانس بودند که با استیو کار کنند، افتخاری بزرگ در زندگی کسب کردند. من دلم برای استیو تنگ می شود».
دوشنبه، 19 مهر 1400 - 11:16

چهار اصل در تایپ خبرنامه چهار اصل در تایپ خبرنامه
خبرنامه‌ها یکی از ابزار برقراری ارتباط هستند. برای موفقیت هر چه بیشتر در زمینه انتشار آنها کافی است روابط نزدیک و ویژه‌ای را با متن و خواننده به‌صورت هم‌زمان ایجاد کنید. رعایت چهار اصل مطرح شده در این مقاله شما را در پیمودن این راه یاری خواهد کرد.
دوشنبه، 26 آذر 1397 - 09:36

 شش نظریه روانشناسی در باره انگیزه و تلاش فردی شش نظریه روانشناسی در باره انگیزه و تلاش فردی
میل و انگیزه به انجام کارها نوعی استارت و جهش اولیه است که ما را وا می دارد به تصمیمات خود جامه عمل بپوشانیم. محققین و روانشناسان مدتها است سعی می کنند موتور رفتار آدمها را به کمک تئوری‌های مختلف، شناسایی و شرح دهند:
دوشنبه، 24 دی 1397 - 13:28

هفت نکته مهم که باید درباره روابط رسانه ای بدانیم هفت نکته مهم که باید درباره روابط رسانه ای بدانیم
بخش بزرگی از حرفه روابط عمومی شامل کار با رسانه ها می شود. بنابراین، یادگیری نحوه ایجاد و مدیریت ارتباط با خبرنگاران و رسانه ها برای راهبردهای ارتباطی شما بسیار مهم است.
یکشنبه، 26 اسفند 1397 - 00:56

مسیر موفقیت برای مدیران روابط‌عمومی در دوره پساکرونا مسیر موفقیت برای مدیران روابط‌عمومی در دوره پساکرونا
با توجه به تاثیر کرونا بر روابط‌عمومی، هم‌اکنون زمان مناسبی برای بررسی ویژگی‌ها، اهداف و رویکردهای 20 مدیر روابط‌عمومی کمپانی‌های بین‌المللی در دوره پساکروناست. این مطالعه که از سوی موسسه روابط‌عمومی صورت گرفته، به‌کارگیری برنامه‎‌های سنجش و ارزیابی از سوی مدیران روابط‌عمومی را بررسی می‎‌کند و مزایای این برنامه‌‎ها را شرح می‌‎دهد.
شنبه، 10 مهر 1400 - 16:01

روابط‌عمومی، پیشگام مسئولیت اجتماعی روابط‌عمومی، پیشگام مسئولیت اجتماعی
در سال های اخیر که جامعه ایرانی با چالش بی اعتمادی، بی تفاوتی و رخوت اجتماعی روبروست در میان تعدد و تنوع وظایف روابط‌عمومی، تعریف و ترویج مسئولیت اجتماعی یک اتفاق مثبت و مفید است. حال مشکل چیست و مسئولیت اجتماعی چگونه می تواند نقش خود را از طریق رابطان حکومت و جامعه ایفا کند؟
شنبه، 10 مهر 1400 - 14:26

محتوای ایجاد شده توسط کاربر محتوای ایجاد شده توسط کاربر
طبق تحقیقی که توسط TurnTo Networks انجام شده است، 90 درصد از مشتریان معتقدند که محتوای تولید شده توسط کاربر در تأثیرگذاری بر تصمیمات خرید آنها در مقایسه با ایمیل تبلیغاتی و نتایج موتورهای جستجو موثرتر است.
جمعه، 9 مهر 1400 - 08:30

یادداشت‌ ‌درون‌ سازمانی‌ یادداشت‌ ‌درون‌ سازمانی‌
این‌ یادداشت‌ها به‌ اجرای‌ یک‌ رشته‌ وظایف‌ کمک‌ می‌کنند، می‌توانند رئوس‌ مباحث‌ را پیش‌ از طرح‌ آنها روشن‌ کنند، یا اینکه‌ بعداً به‌ جمع‌بندی‌ نتایج‌ بپردازند. یادداشت‌های‌ درون‌ سازمانی‌ در مواردی‌ ممکن‌ است‌ حتی‌ جایگزین‌ کل‌ مذاکره‌ شوند.
شنبه، 22 دی 1397 - 08:02

آنچه باید بدانیم!/ تهیه‌ فیلم‌ مستند کوتاه‌ آنچه باید بدانیم!/ تهیه‌ فیلم‌ مستند کوتاه‌
هدف‌ از تولید یک‌ مستند کوتاه‌ معمولاً پرورش‌ یک‌ خبر یا دیدگاه‌ دارای‌ ارزش‌ خبری‌ به‌ منظور بهره‌برداری‌ از آن‌ برای‌ به‌ شهرت‌ رساندن‌ غیرمستقیم‌ مشتری‌ است‌.
سه شنبه، 18 دی 1397 - 08:00

3 نکته درباره ارتباط بهتر مدیران و کارکنان 3 نکته درباره ارتباط بهتر مدیران و کارکنان
برگزاری جلسه‌های تک به تک با کارکنان، از کلیدهای موفقیت مدیران است. می توان چنین نشست هایی را از ارزشمندترین و بامعنا ترین کارهای هفتگی مدیران دانست. اگر این جلسه ها درست برگزار شود، هم مدیران و هم کارکنان از آثار مثبت آن بهره می برند. افزایش رضایت شغلی و بهبود عملکردها در سازمان، ازجمله پیامدهای مثبت این نشست هاست.
جمعه، 2 مهر 1400 - 10:52

یافتن‌ یک‌ زاویه‌ خبری‌ برای‌ یک‌ گزارش‌ یافتن‌ یک‌ زاویه‌ خبری‌ برای‌ یک‌ گزارش‌
در حالی‌که‌ تهیه‌ اطلاعیه‌های‌ مطبوعاتی‌ راجع‌ به‌ رویدادهای‌ روزمره‌ یکی‌ از فعالیت‌های‌ معمول‌ روابط عمومی‌ است‌، بخش‌ دیگر این‌ فعالیت ها کندوکاو مطالب‌ به‌ ظاهر متعارف‌ به‌ منظور یافتن‌ دیدگاه‌هایی‌ است‌ که‌ ارزش‌ خبری‌ داشته‌ باشد و بتواند به‌عنوان‌ مبنایی‌ در نگارش‌ گزارش‌های‌ تحقیقی‌ مورد استفاده‌ قرار گیرد.
جمعه، 28 دی 1397 - 00:00

آنچه باید بدانیم!/ بازدیدها و گردش‌های علمی آنچه باید بدانیم!/ بازدیدها و گردش‌های علمی
بازدید از کارخانه‌ها، آسمان نماها، موزه‌ها، نمایشگاه ها، باغ وحش، پارک‌های علمی و نظایر آنها از جمله مواردی است که باعث عمومی شدن علوم و فنون نزد اقشار گوناگون جامعه می‌شود.
جمعه، 21 دی 1397 - 08:51

یک واقعیت مهم در تعیین استراتژی محتوا یک واقعیت مهم در تعیین استراتژی محتوا
تعیین یک استراتژی مناسب برای تولید محتوا درباره محصول یا خدمات استارتاپ شما، ضامن رسیدن به نتیجه است. اما یک نکته مهم در این باره وجود دارد. در تعیین استراتژی محتوا، اینکه چه می فروشید یا چه خدمتی ارائه می کنید، هیچ اهمیتی ندارد.
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 - 08:21

روابط‌عمومی‌ و امنیت سایبری روابط‌عمومی‌ و امنیت سایبری
در عصر تجارت مدرن، شکست‌های امنیت سایبری از شایع‌ترین اشکال فاجعه روابط‌عمومی‌ است. نقض امنیت سایبری شبکه نه تنها به مشتریان نشان می دهد که دقت لازم را در شبکه خود انجام نداده‌اید، بلکه نشان می دهد که حریم خصوصی و امنیت افراد مرتبط با شرکت شما در خطر است.
سه شنبه، 30 شهریور 1400 - 09:57

10 راه شناخت افراد برای بالا بردن مهارت روابط بین فردی 10 راه شناخت افراد برای بالا بردن مهارت روابط بین فردی
ما در اینجا به نکاتی می‌پردازیم که برای همه نوع مهارت ارتباط بین فردی کاربردی باشد هرچند هر نوع رابطه نکات خاص خود را دارد و این نکات تنها نکات پایه برای تمامی روابط بین فردی هستند.
جمعه، 26 شهریور 1400 - 10:32

شش مرحله برای گسترش روابط‌عمومی شش مرحله برای گسترش روابط‌عمومی
متخصصین بازاریابی به شما خواهند گفت که یک طرح ریزی خوب برای بهبود و توسعه روابط‌عمومی غالبا خیلی موثرتر از تبلیغات است.این مقاله طی شش مرحله ساده در ایجاد و گسترش هسته اصلی طرح روابط‌عمومی به شما کمک می کند.
شنبه، 27 شهریور 1400 - 08:21

کاربرد جلسات‌ گروهی‌ در روابط عمومی کاربرد جلسات‌ گروهی‌ در روابط عمومی
طرح‌ و نحوه‌ کار جلسات‌ ممکن‌ است‌ با توجه‌ به‌ اندازه‌، تعداد شرکت‌کنندگان‌، بانیان‌ جلسه‌، و موضوعاتی‌ که‌ قرار است‌ در آن‌ جلسه‌ مورد بررسی‌ قرار گیرد، تفاوت‌ کند، اما گروه‌هایی‌ که‌ می‌خواهند به‌ طور مؤثرتری‌ کار کنند، باید از قواعد اصولی‌ معینی‌ که‌ در این‌ زمینه‌ وجود دارد پیروی‌ نمایند.
چهارشنبه، 26 دی 1397 - 08:00

خلاقیت و نوآوری، ظرفیتی برای ظهور روابط‌عمومی‌های جدید و اثرگذار: بازتعریف روابط‌عمومی‌ها با رویکرد تقویت کیفیت زندگی) خلاقیت و نوآوری، ظرفیتی برای ظهور روابط‌عمومی‌های جدید و اثرگذار: بازتعریف روابط‌عمومی‌ها با رویکرد تقویت کیفیت زندگی)
دکتر سیدسعیدرضا عاملی در چهاردهمین کنفرانس بین المللی روابط‌عمومی ایران (۱۹ آذر ۹۶) اظهارکرد: ظهور فناوری‌های جدید این شرایط را ایجاد کرده است تا از روابط‌عمومی حضوری عبور کرده و با استفاده از ارتباط شبکه‌ای به روابط‌عمومی دو فضایی انتقال پیدا کنیم.
دوشنبه، 22 شهریور 1400 - 13:08

 اصول جلسات غیرحضوری اصول جلسات غیرحضوری
امروزه با توجه به شرایط کرونا، دیگر شاهد برگزاری جلسات حضوری نیستیم. با این حال این مسئله را ابدا نباید یک نکته منفی به حساب آورد. براساس آمارها این دسته از جلسات دارای تاثیرات به مراتب بهتری هستند.
دوشنبه، 22 شهریور 1400 - 11:24

مسئولیت جامعه جهانی حرفه‌ای روابط‌عمومی در پاندمی جهانی کرونا مسئولیت جامعه جهانی حرفه‌ای روابط‌عمومی در پاندمی جهانی کرونا
هدف نهایی و غایی روابط‌عمومی عبارت است از حفاظت از مردم در برابر کووید-19 با رعایت اصل اعتماد و این اعتماد مفهومی است که فقط زمانی می‌تواند به‌وجود آید که بر پایه اعتبار و صحت شکل گرفته باشد و اعتبار و صحت هم بر ستون شفافیت استوار شده است.
یکشنبه، 21 شهریور 1400 - 11:21

6 نکته برای موفقیت در روابط عمومی 6 نکته برای موفقیت در روابط عمومی
در هر کسب و کاری، اعتماد ضروری است. امروزه با اینکه اعتماد بیشتری به دست آورده ایم، اما به دست آوردن آن به طور فزاینده سخت تر شده است. از بسیاری جهات، جهان روابط عمومی به مراتب چالش برانگیزتر از گذشته شده است.
شنبه، 16 آذر 1398 - 08:14

رسانه‌های اجتماعی و نقش‌شان در مدیریت بحران رسانه‌های اجتماعی و نقش‌شان در مدیریت بحران
بیایید از تعریف رسانه اجتماعی شروع کنیم و اینکه چرا رسانه های اجتماعی در زمینه مدیریت بحران موثر هستند.
جمعه، 19 شهریور 1400 - 15:35

 5 نکته کاربردی در رابطه با موفقیت در روابط عمومی 5 نکته کاربردی در رابطه با موفقیت در روابط عمومی
یک برنامه ارتباطات بحران خوب باید مرتبا بازبینی و تصحیح شود. یک برنامه ارتباطات بحران خوب باید مرتبا آزمایش و تکرار شود. اگر برنامه ارتباطات بحران شما در سال گذشته بازبینی و تصحیح نشده یا به بوته آزمایش گذارده نشده است، وقتش رسیده این کار را انجام دهید.
شنبه، 9 اسفند 1399 - 16:24

برای سازماندهی گفتار خود از یک نقشه ذهن استفاده کنید برای سازماندهی گفتار خود از یک نقشه ذهن استفاده کنید
تکنیک های مختلفی وجود دارد که می توانید برای سازماندهی سخنرانی خود از آنها استفاده کنید. به عنوان مثال می توانید از یک نقشه ذهن استفاده کنید.
پنجشنبه، 19 دی 1398 - 08:09

اصول اثربخش در روابط عمومی اصول اثربخش در روابط عمومی
داستان های فراموش نشدنی ارسال کنید: داستان خود را «جذاب» ارائه کنید، این بدین معناست که چیزی تولید کنید که مردم از خواندن آن لذت ببرند. برای این کار بایستی شخصیت های برجسته ای را به داستان خود بیافزایید.
یکشنبه، 7 مهر 1398 - 08:06

چگونه یک سخنرانی را بطور موثر سازمان دهیم چگونه یک سخنرانی را بطور موثر سازمان دهیم
وقتی کلمات موجود در گفتار خود را به روشی درست سازماندهی کنید، این کلمات به شما امکان می دهند توجه مخاطبان را جلب کنید. در عین حال، ادای ترتیب کلمات نیز مهم است. در حقیقت، رعایت ترتیب صحیح کلمات به مخاطب این امکان را می دهد که اهمیت هر بخش گفتار شما را درک کند.
شنبه، 21 دی 1398 - 08:02

5 مرحله ساده برای سازماندهی موثر گفتار 5 مرحله ساده برای سازماندهی موثر گفتار
هنگامی که می خواهید سخنرانی ارائه کنید، یکی از اولین کارهایی که باید انجام دهید، سازماندهی سخنرانی است. هنگامی که ایده اصلی خود را انتخاب کردید، فقط باید این مراحل ساده را دنبال کنید تا یک گفتار تأثیرگذار را ایجاد کنید:
جمعه، 20 دی 1398 - 11:56

نحوه انتخاب موضوع مناسب برای گفتار شما نحوه انتخاب موضوع مناسب برای گفتار شما
قبل از نوشتن یک سخنرانی، باید موضوع مناسب را انتخاب کنید. پیدا کردن بهترین موضوع برای مخاطبان شما دشوار است. علاوه بر این، همچنین می تواند زمان بیشتری را از آنچه انتظار می رود، ببرد.
شنبه، 21 دی 1398 - 11:32

چگونه با استرس ناشی از وقوع فاجعه یا شنیدن خبرهای ناگوار روبرو شویم چگونه با استرس ناشی از وقوع فاجعه یا شنیدن خبرهای ناگوار روبرو شویم
کارشناسان می گویند هر چند لازم است خبرها را دنبال کنید و از شرایط آگاه باشید ولی تعادل در دنبال کردن رسانه ها می تواند در کاهش استرس مؤثر باشد. آنها توصیه می کنند کودکان را کمتر در معرض خبرهای ناگوار قرار دهید.
پنجشنبه، 19 دی 1398 - 10:21

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  آشنایی با روابط عمومی و تبلیغات


  تقویم روز فناوری/ روزنامه ها در عصر اینترنت - تحولات 2004 تا 2008


  مقاله/ الزامات بهره گیری از فونت در اینفوگرافیک


  همگامی با انتظارات مشتری


  به روزرسانی سایت: ده نکته کاربردی برای روابط عمومی‌ها


  ارزشمندترین و قوی‌ترین «برندهای ملی در سال ۲۰۲۱»


  آغازی مهم برای ارتقای ارتباطات بحران


  رسانه‌ای به نام روابط‌عمومی


  پنج شهر امن جهان در دوران پساکرونا


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی