درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 9 مرداد 1400 - 06:22   

فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آشنایی با روابط عمومی

  آشنایی با روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

... و بدینسان دموکراسی متولد شد

  ... و بدینسان دموکراسی متولد شد


ادامه ادامه مطلب سه

برای ثبت‌نام اولین کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران دیگر فرصتی نمانده

  برای ثبت‌نام اولین کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران دیگر فرصتی نمانده


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضداطلاعات دیجیتالی و مشارکت فعال شهروندان در حل اختلاف‌نظرهای موجود در حوزه‌های سلامت و علم: دیدگاه‌هایی جدید از کووید-19
  درگذشت دو نفر از کارشناسان مرکز روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی
  چرا نباید خیلی نگران طرح صیانت مجلس بود؟
  بررسی تأثیرات بیماری همه‌گیر کووید-19 بر مسئولیت اجتماعی شرکت ‌و نقش استراتژیک متخصصان روابط‌عمومی
  چه گزارشی خوب و موثر است؟
  پیش به سوی عصر جدید دورکاری
  توسعه و استفاده از هوش مصنوعی در واکنش به کووید-19
  تدوین گزارش‌ ارزیابی‌ روزمره‌ به شکلی نوین
  اصول سخنرانی عالی
  28 ژوئیه، روز متخصصان روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  آموزش روابط عمومی  

چه گزارشی خوب و موثر است؟ چه گزارشی خوب و موثر است؟
نباید تصور کرد که هرکس خوب بنویسد، لزوماً باید هم خوب سخن بگوید. البته ممکن است بین این دو ویژگی رابطه وجود داشته باشد و مخصوصاً اگر منظور از خوب نوشتن همان نوشتن مطالب خوب و ارزشمند باشد، قاعدتاً باید چنین کسی بتواند خوب هم سخن بگوید، لااقل سخنان خوب بگوید با این حال نمی‌توان انتظار داشت که یک صاحب قلم لزوماً در پشت میز خطابه هم صاحب سخن باشد، کما این که عکس این را نیز نباید انتظار داشت.
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 - 19:26

پیش به سوی عصر جدید دورکاری پیش به سوی عصر جدید دورکاری
تا پیش از همه‌گیری کووید-19، تنها بخش کوچکی از نیروی کار به طور مداوم در خانه کار می‎ کردند به طوری‏که در میان کشورهای اروپایی، میزان دورکاری کارکنان در دوران پیش از کووید-19، از 30 درصد در کشورهایی مانند دانمارک، هلند و سوئد تا 10 درصد یا کمتر در کشورهایی مانند جمهوری چک، پونان، ایتالیا و لهستان قرار داشت.
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 - 14:10

توسعه و استفاده از هوش مصنوعی در واکنش به کووید-19 توسعه و استفاده از هوش مصنوعی در واکنش به کووید-19
این مقاله به بررسی برخی از ملاحظات و کاربردهای هوش مصنوعی و راه‌های توسعه و مدیریت استفاده از هوش مصنوعی در عرصه‌های مختلف اختصاص دارد از جمله برنامه‌ریزی، پیش‌بینی مسایل غیرمترقبه و پیامدهای احتمالی آن، اهمیت دیتا و تنوع در شکل‌دهی به اعضای تیم‌های متشکل از هوش مصنوعی.
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 - 12:37

تدوین گزارش‌ ارزیابی‌ روزمره‌ به شکلی نوین تدوین گزارش‌ ارزیابی‌ روزمره‌ به شکلی نوین
متداول‌ترین‌ نوع‌ ارزیابی‌ که‌ یک‌ کارگزار روابط عمومی‌ باید انجام‌ دهد تدوین‌ گزارش‌ غیر رسمی‌ درباره‌ پیشرفت‌ کار است‌ که‌ معمولاً به‌ صورت ماهانه‌، دو ماه‌ یک بار یا فصلی‌، و به‌ شکل‌ جامع تری‌ در پایان‌ هر سال‌ فراهم‌ می‌آید.
دوشنبه، 24 دی 1397 - 08:00

اصول سخنرانی عالی اصول سخنرانی عالی
مقرراتی برای پاسخ دادن به سوالات داشته باشید. بگذارید مخاطب‌تان بداند که چه زمانی‌ می‌تواند سوال بپرسد که ناگهان حرف شما را قطع نکند. هر بار، کارتان را به موقع تمام کنید. آخرین تأثیرگذاری‌ها نیز به اندازه‌ی اولین‌ها مهم هستند.
چهارشنبه، 17 بهمن 1397 - 10:28

مهمترین راه‌کارهای کسب موفقیت در حوزه روابط‌عمومی مهمترین راه‌کارهای کسب موفقیت در حوزه روابط‌عمومی
اگر شما در تلاش برای همکاری با رسانه ها محتوای بصری جذابی به آنها ندهید، شاید در نهایت گزارش های مربوط به برندتان در خبرگزاری ها با کیفیت تصویری بسیار پایینی منتشر شود. این امر ضربه بزرگی به جایگاه برند شما در بازار وارد می کند. بنابراین همیشه نسبت به تهیه عکس و ویدئو در رابطه با برندتان توجه نشان دهید. این امر نه تنها در تعامل با رسانه ها، بلکه در رابطه با مشتریان عادی نیز کاربرد دارد.
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 - 12:19

نفوذ و تاثیرگذاری رسانه‌ها در دوران همه‌گیری کووید-19 نفوذ و تاثیرگذاری رسانه‌ها در دوران همه‌گیری کووید-19
در این مقاله ما مرتبط‌ترین اطلاعات و یافته‌ها در ارتباط با میزان نفوذ و تاثیرگذاری رسانه‌های اجتماعی در دوران همه‌گیری کووید-19 و همچنین نقاط مثبت و منفی استفاده از رسانه‌های اجتماعی برای اطلاع‌رسانی و تحت تاثیر قرار دادن مردم را خلاصه و ارائه کرده‌ایم.
سه شنبه، 5 مرداد 1400 - 23:01

4 نکته طلایی برای تبلیغ نویسی همکاری در فروش 4 نکته طلایی برای تبلیغ نویسی همکاری در فروش
نکات و روش های زیادی برای نوشتن یک متن تبلیغی تاثیرگذار وجود دارند. چهار نکته مهم زیر را به یاد داشته باشید: نوشتن تیترهای جذاب، توجه ویژه به کلمات کلیدی، درک نیاز مشتریان و انتخاب صحیح کلمات.
سه شنبه، 5 مرداد 1400 - 20:51

5 روش برای مدیریت بحران 5 روش برای مدیریت بحران
اگر به درستی رفتار شود، یادگیری از طریق بحران ممکن است پایه محکمی برای تغییر مثبت و ایجاد یکپارچگی مردم باشد. حتی ممکن است یک فرصت برای ایجاد یک ادراک مثبت از سازمان باشد - تا زمانی که اخبار مربوط به بحران در یک روش موثر و کارآمد مورد استفاده قرار گیرد.
پنجشنبه، 1 فروردین 1398 - 23:59

9 نکته ای که روابط رسانه ای شما را دگرگون می کند 9 نکته ای که روابط رسانه ای شما را دگرگون می کند
هدف روابط رسانه ای این است که حداکثر پوشش مثبت در رسانه های جمعی بدست آید. به همین دلیل روابط مداوم بین یک سازمان و رسانه های خبری حیاتی است. این نیاز حتی با گسترش رسانه های اجتماعی به شدت اساس می شود و نمی توان اهمیت انتشار یک مطلب در یک رسانه پر مخاطب آنلاین را دست کم گرفت.
چهارشنبه، 26 دی 1397 - 09:21

راهکارهایی برای حرفه ای جلوه کردن کار و کسب جدید شما راهکارهایی برای حرفه ای جلوه کردن کار و کسب جدید شما
در هر حوزه ای که به عنوان یککسب و کار جدید فعالیت بکنید، با دشواری هایی برای کسب اعتبار و بدست آوردن سهم از بازار خودتان دسته و پنجه نرم می کنید. ممکن است دارای مهارت، دانش، تعهد و حتی مهارت های ارتباطی لازم در دنیای امروز را هم داشته باشید؛ اما حقیقت این است که مشتریان اغلب به یک تازه وارد با درجه ای از شک و سوء ظن برخورد می‌کنند.
دوشنبه، 29 بهمن 1397 - 01:12

سه مرحله مدیریت بحران سه مرحله مدیریت بحران
بحران ها همه گیر و خسته کننده هستند. شما باید در هر مرحله دارای یک برنامه بسیار روشن و هدفمند باشید. مدیریت بحران دارای سه مرحله است:
پنجشنبه، 1 فروردین 1398 - 23:55

نحوه برقراری ارتباط چهره به چهره موثر‌ نحوه برقراری ارتباط چهره به چهره موثر‌
ملاقات‌ شخصی‌ می‌تواند سریع‌ترین‌ و سرراست‌ترین‌ راه‌ برای‌ دریافت‌ پاسخ‌ یک‌ سؤال‌ یا موافقت‌ با نحوه‌ اجرای‌ اقدامی‌ باشد. یک‌ ملاقات‌ شخصی‌ می‌تواند توافق‌ و حسن‌ تفاهم‌ طرف‌ مقابل‌ را برانگیزد و یا باعث‌ ایجاد اندیشه‌ جدیدی‌ شود که‌ شاید بتواند طرحی‌ را با سهولت‌ بیشتری‌ پیش‌ ببرد.
دوشنبه، 6 اسفند 1397 - 08:04

ابعاد یک روابط عمومی یادگیرنده ابعاد یک روابط عمومی یادگیرنده
تمرکز من در این مطلب پیشنهاد روش هایی است که بر اساس آنها بتوانیم شرایط و محیط یک روابط عمومی یادگیرنده را در سازمان خود پرورش دهید. این ایده ها برای آغاز به شما کمک می کنند اما تحول واقعی نیازمند زمان، تعهد و منابع لازم برای تغییر و تحول است.
جمعه، 24 فروردین 1397 - 03:27

3 درس روابط‌عمومی از المپیک توکیو 3 درس روابط‌عمومی از المپیک توکیو
در زمان مواجهه با بحران، شفافیت، ثبات، دقت و سرعت پیام رسانی بسیار مهم است. در مقیاس های بزرگتر، مانند رویداد ورزشی بین المللی و تلویزیونی جهانی در اواسط همه گیری کرونا و چرخه خبری، اهمیت این موضوع بیشتر می شود.
یکشنبه، 27 تیر 1400 - 10:22

 10قانون طلایی مدیریت بحران روابط عمومی 10قانون طلایی مدیریت بحران روابط عمومی
در دنیای واقعی بویژه رسانه های اجتماعی، مدیریت شهرت بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد و می تواند در یک لحظه از دست برود. اصول کلی ارتباطات بحران باید پیشگیرانه، شفاف و پاسخگو باشد. هنگامی که زمان عمل برسد: تصدیق حادثه، مسئولیت پذیری، و عذرخواهی می تواند در کاهش دامنه بحران کمک کننده باشد.
دوشنبه، 26 آذر 1397 - 16:43

هفت فکر مسموم هفت فکر مسموم
ما از دوران کودکی تا بزرگسالی بسیاری از عادت ها و باورهای رفتاری را از جامعه کسب می کنیم، اعتقاداتی که شاید به درد روزگار ما نخورد. اینها هشت تفکر و تشخیص مسموم هستند که دست و پای ما را در زندگی می بندد:
شنبه، 15 اردیبهشت 1397 - 02:52

اصول روابط عمومی: عذرخواهی اصول روابط عمومی: عذرخواهی
اکثر کارشناسان روابط عمومی معتقدند که قوانین عذرخواهی نسبتا ساده هستند. متاسف باش. آن را به سرعت انجام دهید. مسئولیت کامل را بپذیرید و مشکل را برطرف کنید.
جمعه، 24 اسفند 1397 - 00:17

راهنمای روابط‌عمومی و بازاریابی به سبک جف بزوس و آمازون راهنمای روابط‌عمومی و بازاریابی به سبک جف بزوس و آمازون
بزوس در چشم‌اندازی که برای آمازون در نظر گرفته سرسخت است و در جزئیات انعطاف‌پذیر. او معتقد است اگر پیشنهادی از سوی هیات‌مدیره به شما کمک می‌کند تا به چشم‌اندازی که برای کسب‌و‌کار خود ترسیم کرده‌اید برسید آن‌ را حتما امتحان کنید. چگونگی رسیدن به چشم‌انداز هم می‌تواند قابل بحث باشد.
پنجشنبه، 24 تیر 1400 - 10:30

اصول روابط عمومی: مهارت های روابط عمومی اصول روابط عمومی: مهارت های روابط عمومی
درک نحوه ارتباط افراد و برقراری ارتباط با یکدیگر می تواند توانایی شما را در انجام روابط عمومی بهبود بخشد. تقویت مهارت های روابط عمومی شما ممکن است به شما در موفقیت روابط بین فردی کمک کند.
شنبه، 25 فروردین 1397 - 23:08

سواد بصری به چه معناست؟ سواد بصری به چه معناست؟
سواد بصری به معنی توانایی درک، تفسیر، تبادل نظر و انتقال مفاهیم نشان داده شده در یک تصویر است. واژه سواد در واقع برای بیان این مفهوم است که عکس‌ها و تصاویر قابل «خواندن» هستند و مفاهیم آنها در حین خواندن آنها قابل دریافت خواهد بود.
پنجشنبه، 23 فروردین 1397 - 23:25

پنج روش برای ارتقای شهرت و اعتبار برند در سال 2021 پنج روش برای ارتقای شهرت و اعتبار برند در سال 2021
آیا می خواهید اعتبار برند خود را در سال 2021 ارتقا دهید؟ کسب و کارها باید تمام توان خود را برای کسب شهرت و اعتبار انجام دهند، که به نوبه خود می تواند به جذب و حفظ مشتری و رقابت در سطح بالاتری کمک کند. بنابراین ادامه مطلب را بخوانید تا این استراتژی ها را بشناسید و بدانید چه کمکی می توانند به شما بکنند.
سه شنبه، 22 تیر 1400 - 16:34

نگاهی به شیوه‌های فرهنگ‌سازی مصرف برق در کشورهای مختلف نگاهی به شیوه‌های فرهنگ‌سازی مصرف برق در کشورهای مختلف
بیشتر کشورهای جهان در کنار تعرفه گذاری پلکانی برای مصرف کنندگان برق از فرهنگ سازی در این زمینه غافل نشده اند. در ادامه به روش های چند کشور در این زمینه اشاره کرده ایم.
دوشنبه، 21 تیر 1400 - 19:20

هفت نکته ارتباطی برای مدیران روابط عمومی هفت نکته ارتباطی برای مدیران روابط عمومی
مدیریت منطقی کارکنان، یعنی تلاش برای بهبود قدم به قدم کارکنان با بازخورد منظم و مدیریت احساسی، یعنی از دست دادن کنترل و دادن بازخوردهای آنی،شکننده و تنش زا به کارکنان و عدم کمک به پیشرفت ایشان.
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1397 - 08:17

دستورالعمل نحوه برقراری ارتباط در مواقع بحرانی دستورالعمل نحوه برقراری ارتباط در مواقع بحرانی
برنامه‌ریزی بحران همیشه اهمیت داشته است، اما برکسی پوشیده نیست که بسترهای ارتباطاتی بلادرنگ فعلی اهمیت ویژه ای در صنعت روابط‌عمومی پیدا کرده است.
شنبه، 19 تیر 1400 - 13:54

پنج مزیت استفاده از روابط‌عمومی‌ و نقش آن در کسب و کار شما پنج مزیت استفاده از روابط‌عمومی‌ و نقش آن در کسب و کار شما
روابط‌عمومی‌ نیاز به رویکرد مناسب در زمان مناسب دارد، اما وقتی به درستی انجام شود، واقعاً می تواند به کسب و کار شما در راستای اهداف‌تان کمک کند. بهره مندی از منابع خبری معتبر، با افزایش آگاهی از برند، به رشد کسب و کار شما کمک می کند. علاوه بر این، مشتریانی که از برند شما تصور مثبتی دارند در نهایت به افزایش فروش نیز کمک می کنند که نتیجه بسیار خوبی است.
شنبه، 19 تیر 1400 - 11:48

نحوه استفاده از وسایل دیداری در هنگام سخنرانی نحوه استفاده از وسایل دیداری در هنگام سخنرانی
وسایل بصری یکی از انواع مواد پشتیبانی برای ارایه سخنرانی هستند. از آنجا که مردم به بهترین وجه آنچه را که می بینند و می شنوند به خاطر می آورند، وسایل کمکی بصری، ابزاری قدرتمند برای سخنرانی هستند.
سه شنبه، 27 اسفند 1398 - 19:39

طرحی نو برای شناخت مخاطب برند طرحی نو برای شناخت مخاطب برند
هر برند پاسخ‌گوی بخشی از نیازهای ماست و به همان‌ ترتیب که ما به‌عنوان مخاطب تغییر می‌کنیم، برندها هم خودشان را با این تحولات هماهنگ می‌کنند. البته گاهی هم جهت معادله برعکس است؛ یعنی نیازها و رفتارهای جدید، از محصولات و فرصت‌هایی که کسب‎وکارها به ما ارائه می‌کنند، تولید می‌شوند. آنچه نمی‌توان آن را نادیده گرفت، نقش تکنولوژی و امکانات آن به‌عنوان بازیگر اصلی این میدان است.
چهارشنبه، 16 تیر 1400 - 14:53

برنامه بهداشت همگانی برنامه بهداشت همگانی
برنامه های بهداشت همگانی معمولاً در هفت مرحله اجرا می شوند: تشخیص مساله، تعیین هدف، تعیین مخاطب، ایجاد استراتژی ها و تاکتیک های انتقال پیام، انتخاب کانال درست ارتباطی، اجرای برنامه، ارزیابی روند و نتیجه برنامه.
دوشنبه، 14 تیر 1400 - 16:45

اهمیت نرخ در صحبت کردن اهمیت نرخ در صحبت کردن
خیلی سریع صحبت کردن می تواند نشانه اضطراب یا ترس تلقی شود. علاوه بر این، صحبت کردن خیلی آهسته می تواند به عنوان عدم هوش و عدم آگاهی در مورد موضوع گفتار یا عدم آمادگی تعبیر شود.
شنبه، 12 بهمن 1398 - 07:36

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ... و بدینسان دموکراسی متولد شد


  تدوین گزارش‌ ارزیابی‌ روزمره‌ به شکلی نوین


  اصول سخنرانی عالی


  چرا نباید خیلی نگران طرح صیانت مجلس بود؟


  پیش به سوی عصر جدید دورکاری


  28 ژوئیه، روز متخصصان روابط‌عمومی


  توسعه و استفاده از هوش مصنوعی در واکنش به کووید-19


  درگذشت دو نفر از کارشناسان مرکز روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی


  چه گزارشی خوب و موثر است؟


  بررسی تأثیرات بیماری همه‌گیر کووید-19 بر مسئولیت اجتماعی شرکت ‌و نقش استراتژیک متخصصان روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: برای ثبت‌نام اولین کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران دیگر فرصتی نمانده