درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 آذر 1401 - 00:35   

فراخوان مقاله و ثبت‌نام نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران منتشر شد

  فراخوان مقاله و ثبت‌نام نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران منتشر شد


ادامه ادامه مطلب یک

اختلاف بین توییتر و اپل، دو کمپانی عظیم آمریکایی، بالا گرفت

  اختلاف بین توییتر و اپل، دو کمپانی عظیم آمریکایی، بالا گرفت


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیر کل روابط‌عمومی‌ دانشگاه علم و صنعت

  انتصاب مدیر کل روابط‌عمومی‌ دانشگاه علم و صنعت


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین "جشنواره مردم‌داری ایران" منتشر شد

  فراخوان دومین "جشنواره مردم‌داری ایران" منتشر شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  سرپرست جدید روابط‌عمومی‌ اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی منصوب شد
  مدیر روابط‌عمومی‌ سازمان آب و برق خوزستان با مدیرکل صدا و سیمای استان خوزستان دیدار کرد
  حکایت همچنان باقی است
  گزینه‌هایی برای خبرنگارانی که با توییتر خداحافظی می کنند 
  اختلاف بین توییتر و اپل، دو کمپانی عظیم آمریکایی، بالا گرفت
  روابط‌عمومی شرکت گاز استان ایلام حائز رتبه برتر شد
  انتصاب مدیر روابط‌عمومی‌ دانشگاه پیام نور لرستان
  قابل توجه روابط‌عمومی‌های شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نفت
  فراخوان دومین "جشنواره مردم‌داری ایران" منتشر شد
  ماجرای فیلم جنجالی یک خبرنگار به مجلس کشید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  روابط عمومی ایرانی  

روابط‌عمومی‌؛ بیم ها و امیدها روابط‌عمومی‌؛ بیم ها و امیدها
اگر این توجه و این نگاه مدیران به روابط‌عمومی‌ ها نباشد دیری نخواهد پایید که این راه ارتباطی سازمان با مخاطبا ن و مردم به قبرستان فراموشی سپرده شود. کدام روابط‌عمومی‌ از جز تا کل از شهرستان تا استان و از استان تا پایتخت است که به آینده روابط‌عمومی‌ خوش بین باشد و بداند این دوره بیماری و گذار می گذرد و آینده یی بس درخشان در انتظار اوست. روابط‌عمومی‌ در ورطه بی پولی و بی انگیزگی مفرط غوطه می خورند و مرگ مغزی روابط‌عمومی‌ ها، آنها را به ناکجا آباد خواهد برد.
چهارشنبه، 9 آذر 1401 - 14:45

لزوم توجه ویژه به پیوست اجتماعی، فرهنگی و اطلاع رسانی پروژه ها در برنامه هفتم توسعه لزوم توجه ویژه به پیوست اجتماعی، فرهنگی و اطلاع رسانی پروژه ها در برنامه هفتم توسعه
یک فعال حوزه روابط‌عمومی‌‌ و ارتباطات اظهار امیدواری کرد توجه به مصوبات کارگشای هیات وزیران برای تهیه پیوست اجتماعی، فرهنگی و اطلاع رسانی طرح ها و پروژه های کلان کشور در برنامه هفتم توسعه به صورت پررنگ و ویژه مورد توجه قرار گیرد.
شنبه، 5 آذر 1401 - 08:10

در حسرت فهم درست روابط‌عمومی در حسرت فهم درست روابط‌عمومی
از دانشکده‌ها و پژوهشکده‌های ارتباطات و تشکل‌های صنفی و حرفه‌ای این عرصه انتظار می‌رود بیش از این‌ها کنشگری داشته باشند؛ دست‌کم در مواقعی که جریان آزاد اطلاعات و کار حرفه‌ای رسانه‌ها دچار مشکل می‌شود یا از روابط‌عمومی‌ها توقعاتی فراتر از نقش و کارکردهای پذیرفته شده آن دارند.
یکشنبه، 29 آبان 1401 - 17:02

رئیس جمهور در جمع اهالی روابط عمومی و ارتباطات رئیس جمهور در جمع اهالی روابط عمومی و ارتباطات
در این همایش؛ حضار با تاکید و تایید مباحث راهگشای مطرح شده؛ از ریاست محترم جمهوری و سخنگوی دولت؛ بطور جدی خواستار حمایت و تصویب موارد ذیل به عنوان بخشی از مطالبات حرفه ای و صنفی خود شدند:
پنجشنبه، 26 آبان 1401 - 16:31

روابط‌عمومی‌های‌ بی‌ربط روابط‌عمومی‌های‌ بی‌ربط
نمونه عینی و بارز چنین وضعیتی را، هم‌اکنون می‌توانیم در گوشه و کنار کشور مشاهده کنیم. روابط‌عمومی‌ سازمان‌های مرتبط و مسوول -یا به دلیل ناآگاهی و ناکارآمدی یا به دلیل عدم اعتقاد مدیران بالادستی- قادر به رصد کردن آنچه که در جامعه می‌گذرد و شنیدن صدای ضربان تندی که زیر پوست جامعه به تپش درآمده بود، نبودند و با بی‌عملی یا کم‌عملی ارتباطی خویش، صدای مردم را نشنیدند و بالطبع، قادر به انتقال آن به مدیران و تلاش برای پاسخگویی به خواسته‌های مردم نبودند و شد، آنچه که این روزها می‌بینیم.
سه شنبه، 24 آبان 1401 - 18:34

نقیلو، نشان ملی روابط عمومی دریافت کرد نقیلو، نشان ملی روابط عمومی دریافت کرد
در این مراسم که از سوی انجمن متخصصان روابط‌عمومی و با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان روابط عمومی برگزار شد، از 2 دهه فعالیت محسن نقیلو در حوزه ارتباطات سازمانی تقدیر به عمل آمد.
سه شنبه، 24 آبان 1401 - 15:36

روابط‌عمومی، به مثابه چشم و قلب سازمان روابط‌عمومی، به مثابه چشم و قلب سازمان
پر واضح است چنین روابط‌عمومی در یک سازمان اندامواره هوشمند، ذیل مغز پردازنده و حتی دوشادوش آنها قرار می گیرد چرا که مدیران می‌دانند که بدون چشم و قلب نمی‌توانند این اندام هوشمند را به سوی هدف‌های تعیین‌شده به حرکت در آورند.
دوشنبه، 8 اسفند 1401 - 15:43

روابط‌عمومی‌ آینه است؛ نه دکور! روابط‌عمومی‌ آینه است؛ نه دکور!
روابط‌عمومی‌ یک هنر است، هنر مردم‌داری، هنر آینده‌پژوهشی، هنر تعامل سازنده و شفاف، هنر تبدیل تهدیدها به فرصت‌ها. هنرمندان روابط‌عمومی‌ را ارج نهید. باور کنید روابط‌عمومی‌ آینه تمام‌نماست که می‌توان خود را در آن دید و تضعیف روابط‌عمومی‌ یعنی شکستن آینه. چه اینکه گفته‌اند آینه چون نقش تو بنمود راست؛ خود شکن، آینه شکستن خطاست. لطفا روابط‌عمومی‌ را دکور نکنید!
یکشنبه، 22 آبان 1401 - 19:53

مروری بر نقش و تأثیر غدد ؛ ویتامین‌ها و هورمون‌ها در موفقیت یا شکست روابط‌عمومی‌‌ها مروری بر نقش و تأثیر غدد ؛ ویتامین‌ها و هورمون‌ها در موفقیت یا شکست روابط‌عمومی‌‌ها
امروز اگر کارشناس روابط‌عمومی‌ در قسمت ارتباطات مردمی با ارباب رجوع بد رفتاری کند او را توبیخ می‌کنیم بدون آنکه او را به واحد مددکاری بفرستیم تا بررسی روانشناختی از موضوع شود و علت ناراحتی جسمی و روانی همکار بررسی گردد.؟!؟ اینجاست که عرض می‌کنم تمام کارکنان روابط‌عمومی‌‌ها می‌بایست دارای پرونده بهداشت جسمی و خصوصا روانی باشند.
شنبه، 21 آبان 1401 - 14:18

آیا راهی برای گفتگو و سخنرانی باقی مانده است آیا راهی برای گفتگو و سخنرانی باقی مانده است
متاسفانه این روزها برداشت مردم از سازمان‌های بزرگ نسبت به گذشته بسیار منفی شده و بی‌شک نارضایتی ایجاد شده بر کلیه کسب‌وکارها و فعالیت‌های اقتصادی، اجتماعی تاثیر منفی دارد و کاهش مسئولیت اجتماعی کاملا آشکار می‌باشد.
پنجشنبه، 12 آبان 1401 - 17:47

باز هم یک آموزش رایگان به دولت رئیسی! باز هم یک آموزش رایگان به دولت رئیسی!
‬غالب‭ ‬مسئولان‭ ‬روابط‭ ‬عمومی‌های‭ ‬شاغل‭ ‬در‭ ‬دولت‭ ‬اصلا‭ ‬نمی‌دانند‭ ‬رسانه‭ ‬چیست‭. ‬یعنی‭ ‬معلوم‭ ‬است‭ ‬نه‭ ‬در‭ ‬این‭ ‬زمینه‭ ‬سوادی‭ ‬دارند‭ ‬و‭ ‬نه‭ ‬تجربه‌ای‭. ‬بلکه‭ ‬پستی‭ ‬تعارف‭ ‬شده‭ ‬و‭ ‬ایشان‭ ‬هم‭ ‬برای‭ ‬آنکه‭ ‬بر سر‭ ‬سفره‭ ‬بنشینند‭ ‬دعوت‭ ‬دولت‭ ‬را‭ ‬لبیک‭ ‬گفته‭ ‬اند‭!‬
پنجشنبه، 12 آبان 1401 - 17:02

شنیدن راهگشاست شنیدن راهگشاست
یکی از مهم‌ترین شروط تحقق حکمرانی شایسته و مطلوب، توان و آمادگی آن برای شنیدن صدای مردم است. صداها «نعمت» هستند و شنیدن آن پاسداری از نعمت و شکرگذاری نسبت به آن، حتی زمانی که محتوای آن را نمی‌پسندیم. شنیدن «قدرت» است؛ هرچقدر قدرتمندتر شنواتر.
چهارشنبه، 11 آبان 1401 - 16:47

پیش فرض‌های امنیت پیش فرض‌های امنیت
بهتر است به برخی مدیران و مسئولان کشور از سخنان زیاد و تحکم‌آمیز و نهایتاً حساسیت برانگیز خودداری نمایند و اجازه دهند عقلا و متخصصان در زمینه ای که مهارت و صلاحیت دارند سخن گویند و گفتگوی سازنده در تمام سطوح و موضوعات، در سراسر کشور درگیرد تا زبان مفاهمه پیدا شود و نقاط پیوند و اشتراک تقویت شود.
چهارشنبه، 11 آبان 1401 - 16:26

ارتباط یک سویه؛ ضعف روابط‌عمومی‌ها‌ی امروزی ارتباط یک سویه؛ ضعف روابط‌عمومی‌ها‌ی امروزی
ضعف اساسی روابط‌عمومی‌ها‌ در کشورمان دوری از فلسفه اصلی‌شان که ارتباط با مخاطبان و شناخت آنها هست، بوده و با رویه فعلی روزبه‌روز هم از مردم که مخاطبان اصلی سازمان‌ها می‌باشند، دورتر می‌شوند.
سه شنبه، 10 آبان 1401 - 15:16

فرمول مدیریت بحران فرمول مدیریت بحران
دروغ گفتن همیشه سخت‌تر از راست گفتن بوده است. آثار زیانبار و طوفان‌زای دروغگویی بر ارکان هویت‌بخش یک جامعه بی‌نهایت زیاد، غیرقابل جبران و غیرقابل برگشت است. مشروعیت، اعتبار، سرمایه اجتماعی و در نهایت "مرجعیت" را برای همیشه بر باد می‌دهد و زنجیره‌ی وحدت‌بخش یک جامعه را از هم می‌گسلد. متاسفانه ردپای آن را می‌توان در روایت‌های متناقض رسانه‌ای حوادث اخیر مشاهده کرد.
دوشنبه، 9 آبان 1401 - 16:42

خوب شنیدن، دشوارترین مهارت‌ها خوب شنیدن، دشوارترین مهارت‌ها
یکی از دشوارترین مهارت‌ها، خوب شنیدن است. بسیار دشوار است ذهن‌تان را از سرگردانی بیرون بیاورید. همواره، حتی وقتی دیگران همه توجه‌شان را به شما معطوف نمی‌کنند، می‌توانید سخن بگویید.
چهارشنبه، 23 مرداد 1392 - 22:05

آگاهی‌بخشی درست برای کاهش مخاطرات کم‌آبی آگاهی‌بخشی درست برای کاهش مخاطرات کم‌آبی
رسانه‌ها به عنوان حلقه واسط میان مردم و دولت، به عنوان کارآمدترین ابزار انتقال اطلاعات محسوب می‌شوند و تاثیر چشمگیری در فرهنگ‌سازی، آموزش و ایجاد آمادگی در جامعه ایفا می‌کنند. بنابراین بهره‌برداری صحیح و آگاهانه از این ظرفیت بزرگ برای مقابله با مخاطرات ناشی از وقوع بحران‌های کم‌آبی ضرورت اساسی است.
یکشنبه، 1 آبان 1401 - 10:01

جایگاه روابط‌عمومی و آموزش همگانی در آبفای استان اصفهان جایگاه روابط‌عمومی و آموزش همگانی در آبفای استان اصفهان
کارکنان روابط‌عمومی باید نیروهای متخصص، آگاه و پرتلاش بوده و این موضوع باید مدنظر مدیران ارشد شرکت قرار گیرد. چرا که توجه مدیران به روابط‌عمومی می‌تواند رسیدن به اهداف اساسی شرکت را تسهیل کند. یک روابط‌عمومی خوب می‌تواند علاوه بر کسب رضایت‌مندی و اعتماد مردم، با آموزش‌های صحیح زمینة ایجاد مشارکت و همکاری مردم با شرکت‌های آب و فاضلاب را فراهم نموده و شرکت را در بهترین جایگاه ممکن قرار دهد.
شنبه، 30 مهر 1401 - 17:40

انفعال در پی‌ریزی نقشه راه ارتباطی انفعال در پی‌ریزی نقشه راه ارتباطی
راه برون‌رفت از وضعیت نامطلوب و نارضایتی‌ساز در روابط‌عمومی بیش از هر جایی در اندیشه و عملکرد روابط‌عمومی‌ها و مدیران قرار دارد. رسیدن به درک متقابل با گفتگو و بیان انتظارات در فضایی به دور از نگاه عمودی و از بالا به پایین، همراه با حمایت معنوی و مادی مدیران، حرفه‌ای عمل کردن، خلاق بودن و یادگیری مستمر از سوی روابط‌عمومی‌ها می‌تواند فضای کار را ارتقا بخشد و گرنه همیشه همین آش و همین کاسه در روابط‌عمومی‌ها تداوم خواهد داشت.
شنبه، 30 مهر 1401 - 15:34

چرا روابط‌عمومی ایرانی؟ چرا روابط‌عمومی ایرانی؟
وضع امروز «روابط‌عمومی ایرانی» برآیند بینش ساختارها به جامعه است. روابط‌عمومی ایرانی به دانش و تکنیک و مهارت مسلط است اما ساختار اجازه نقش‌آفرینی نمی‌دهد. روابط‌عمومی ایرانی امروزه با فلسفه واقعی خود فاصله دارد هرچند مجهز به فناوری و دانش است.
سه شنبه، 26 مهر 1401 - 13:37

خدمات متقابل روابط‌عمومی و صنعت، معدن و تجارت خدمات متقابل روابط‌عمومی و صنعت، معدن و تجارت
سال های اخیر در عرصه روابط‌عمومی کشور، سال هایی مملو از تحول بوده اند. از طرح موضوع روابط‌عمومی صنعتی گرفته تا موضوع روابط‌عمومی تجاری؛ از نگاه های جدید به کاربرد هوش مصنوعی در روابط‌عمومی گرفته تا روابط‌عمومی یکپارچه که به دنبال اثربخشی مضاعف در افکار عمومی است و از شکل گیری روابط‌عمومی مجازی در عصر کرونا به عنوان تجربه زیسته روابط‌عمومی های کشور گرفته تا طرح مرگ روابط‌عمومی و ظهور اشکال جدید آن؛ همه جزء مباحثی هستند که نوید بخش آینده ای اثربخش تر برای این واحد سازمانی می باشند.
شنبه، 20 اسفند 1401 - 00:05

روابط‌عمومی‌‌ 1400در شرایط گذار روابط‌عمومی‌‌ 1400در شرایط گذار
سال 1400، برای روابط‌عمومی‌ها از دو منظر، سالی متفاوت بود. از یک سو استقرار دولت جدید و به تبع‌آن تغییر و تحول‌های مدیریتی گسترده مدیران روابط‌عمومی‌ها در اکثر وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی را شاهد بودیم و از طرفی دیگر در این سال با ظهور روندهای جدیدی در عرصه فناوری‌ها و تکنولوژی‌های نوین ارتباطی، پدیده‌ای به عنوان «متاورس» بیش از همه خودنمایی کرد و در این مسیر روابط‌عمومی‌ها را با رویکردهای نوینی در حوزه توسعه ارتباطات دیجیتال روبه‌رو ساخت.
یکشنبه، 14 اسفند 1401 - 16:34

جاذبه عشق در زیباترین ارتباطات انسانی جاذبه عشق در زیباترین ارتباطات انسانی
واقعیتی که پیش روی جهانیان است و در این برهه از تاریخ بشر، فرزندان آدم را می بینی که فوج فوج بسوی آنجا می روند که سردار قبیله عشق زیباترین مفاهیم انسانی را بنیان نهاد با خونی که خاک تفدیده را رنگین ساخت و مقدسش کرد. همانجا که با دهان تشنه مردن بر لب دریا خوش است را سرود.
دوشنبه، 21 شهریور 1401 - 22:16

عاشورا تجلیگاه تعاون و همدلی عاشورا تجلیگاه تعاون و همدلی
عاشورا مکتب درس تعاون و همدلی واقعی در عرصه ذهنی و عینی بود که می‌توان درسایه تجمیع عقل‌ها، عقل عاشر و عقل کامل را برای انجام کاری سترگ و امری مهم مهیا کرد و کاری کرد کارستان که اثر و نتیجه آن سالیان دراز راهبر جان‌های مستعد و عاشقان کوی حسین و مکتب حسینی باشد.
دوشنبه، 11 شهریور 1398 - 13:51

حضرت زینب کبری(س)، پیام آور رسانه عاشورا حضرت زینب کبری(س)، پیام آور رسانه عاشورا
این سخن حضرت(س) و دیگر سخنان و رفتارهای ایشان در طول مسیر اسارت، نشان از دقت نظر آن بانو و وجود یکسری اهداف و تاکتیک های تهاجمی در مسیر پیام ‏رسانی عاشورا دارد که در اینجا به برخی از آنها اشاره می‏ کنیم:
سه شنبه، 13 مهر 1395 - 13:59

ضعف تبیین خدمات در استانداری کهگیلویه وبویراحمد/ حرکت خارج از ریل ضعف تبیین خدمات در استانداری کهگیلویه وبویراحمد/ حرکت خارج از ریل
در حالی که توان جریان سازی رسانه‌های استان در بحران‌های مختلف اثبات شده، اما عدم اقبال آنها در نزد بسیاری از دستگاه‌ها، موجب ضعف شدید اطلاع رسانی در بدنه این بخش‌ها شده است.
شنبه، 12 شهریور 1401 - 19:41

 روابط‌عمومی تخصصی روابط‌عمومی تخصصی
ظهور ۳ انقلاب صنعتی در تاریخ صنعت جهان، نحوه فعالیت صنایع و کسب‌وکارهای وابسته به آن‌ها را به کلی دگرگون کرد. ظهور انقلاب صنعتی سوم و عصر اطلاعات نیاز منجر به ایجاد مفهوم جدیدی به نام «روابط‌عمومی» شد که امروزه نقش آن در مدیریت اثربخش و توسعه صنایع و کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ انکار ناپذیر است. به دلیل همین نقش مهم و استراتژیک روابط عمومی‌ها است که به آن لقب هنر هشتم داده شده است.
جمعه، 11 شهریور 1401 - 10:38

 دیباج، نخستین مدیر روابط‌عمومی‌‌ نفت دیباج، نخستین مدیر روابط‌عمومی‌‌ نفت
علی‌اکبر دیباج در مقاله‌ای که در نشریه آینه از او منتشر شده است، روابط‌عمومی‌‌ را چنین توصیف می‌کند: «...می‌گویند مخترع آینه و پایه‌گذار روابط‌عمومی‌‌ را کسی نمی‌شناسد و نامشان به جهان نمانده است، این دو نفر از جهاتی کارشان شبیه به هم بوده است، مخترع آینه چیزی را در اختیار بشر قرار داد که می‌توانست سیمای واقعی خود را در آن ببیند و پایه‌گذار روابط‌عمومی‌‌ هم وسیله‌ای را فراهم کرد تا دستگاه‌ها از یک طرف خود و از طرف دیکر جامعه را مشاهده کنند...»
یکشنبه، 6 شهریور 1401 - 10:04

مردی از اهالی مهر و ارتباط مردی از اهالی مهر و ارتباط
آئین نکوداشت استاد سید غلامرضا کاظمی دینان نهم شهریور در کوشک باغ هنر منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد از ساعت ۱۶ تا ۱۹، توسط ماهنامه مدیریت ارتباطات و با همکاری انجمن روابط عمومی ایران، انجمن متخصصان روابط عمومی ایران، کانون تبلیغات ایران نوین، منطقه گردشگری اراضی عباس آباد و موسسه فرهنگی هنری آینده پژوهان مدیریت ارتباطات برگزار خواهد شد.
دوشنبه، 31 مرداد 1401 - 11:26

تواضع، فروتنی و مردم‌داری سه خصیصه اصلی مسئول روابط‌عمومی تواضع، فروتنی و مردم‌داری سه خصیصه اصلی مسئول روابط‌عمومی
با توجه به این جایگاه رفیع، تواضع، فروتنی و مردم‌داری اصلی‌ترین خصیصه مسئول روابط‌عمومی در کنار ارتباطات اجتماعی قوی است. داشتن احاطه عملی و علمی به مجموعه محل خدمت نیز یکی از ویژگی‌های یک مسئول روابط‌عمومی شایسته، محسوب می‌گردد.
یکشنبه، 23 مرداد 1401 - 13:44

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی‌؛ بیم ها و امیدها


  سومین هم‌اندیشی روابط عمومی‌های سازمان و مدیران شرکت‌های تابعه سازمان اقتصادی کوثر


  وضعیت رسانه‌ها در ولایات مرکزی افغانستان از پس از قدرت‌گیری دوباره طالبان


  فراخوان دومین "جشنواره مردم‌داری ایران" منتشر شد


  روابط عمومی‌های برتر استان ایلام معرفی شدند


  تصاویر جالب زنان در پوستر‌های جنگ جهانی دوم


  ماجرای فیلم جنجالی یک خبرنگار به مجلس کشید


  قابل توجه روابط‌عمومی‌های شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نفت


  حکایت همچنان باقی است


  انتصاب مدیر روابط‌عمومی‌ دانشگاه پیام نور لرستان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان دومین "جشنواره مردم‌داری ایران" منتشر شد