درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 6 مرداد 1403 - 14:53   

مقصر بزرگ‌ترین قطعی فناوری اطلاعات کیست؟

  مقصر بزرگ‌ترین قطعی فناوری اطلاعات کیست؟


ادامه ادامه مطلب یک

نظرسنجی در مورد هوش مصنوعی

  نظرسنجی در مورد هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

  نظرسنجی: سنجش دیدگاه مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی در مورد مسئولیت اجتماعی


ادامه ادامه مطلب سه

ایکس درگیر دعوای حقوقی بر سر علامت تجاری شد

  ایکس درگیر دعوای حقوقی بر سر علامت تجاری شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی: پیامدهای رویکرد شتاب‌زده به سرمایه انسانی
  بحران اطلاع‌رسانی در بحران گرما
  قطع جهانی فناوری و سوء استفاده سایبری
  کاسوهارا: زنگ خطر برای مهمان‌نوازی ژاپنی
  اختلالات سایبری به برند ممتاز دلتا آسیب زد
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
  آینده سئو در دنیای مبتنی بر هوش مصنوعی
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای مدیریت تصویر عمومی در المپیک ۲۰۲۴
  هفت نشانه ویدیوی جعل عمیق
  سرچ‌جی‌پی‌تی؛ ابزار جدید اوپن‌ای‌آی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  تازه های نشر روابط عمومی  

مجلات دانشگاهی یک کلاهبرداری پرسود هستند - و ما مصمم هستیم که آن را تغییر دهیم مجلات دانشگاهی یک کلاهبرداری پرسود هستند - و ما مصمم هستیم که آن را تغییر دهیم
در مقاله حاضر، نویسنده، دکتر آرش ابی زاده، فیلسوف و استاد علوم سیاسی دانشگاه مک گیل، به بررسی نظام انتشار دانشگاهی و چالش‌های موجود در آن می‌پردازد.
چهارشنبه، 27 تیر 1403 - 15:06

رونمایی از دو کتاب جدید در چهارمین «نشست روز جهانی روابط‌عمومی» رونمایی از دو کتاب جدید در چهارمین «نشست روز جهانی روابط‌عمومی»
انتشارات کارگزار روابط‌عمومی به زودی دو کتاب جدید با عناوین «کلان‌داده در خدمت پژوهش‌های کیفی» و «تفکر انتقادی و رسانه‌های هوشمند» را در چهارمین «نشست روز جهانی روابط‌عمومی» رونمایی می‌کند. این نشست در تاریخ سوم مرداد ۱۴۰۳ با حضور جمعی از فعالان و متخصصان روابط‌عمومی برگزار خواهد شد.
دوشنبه، 25 تیر 1403 - 14:33

انگیزه‌های نابجا در انتشارات دانشگاهی: بازنگری در سیستم فعلی انگیزه‌های نابجا در انتشارات دانشگاهی: بازنگری در سیستم فعلی
در مقاله "انگیزه‌های نابجا در انتشارات دانشگاهی"، C. Brandon Ogbunu، استادیار دپارتمان اکولوژی و زیست‌شناسی تکاملی در دانشگاه ییل، به بررسی چالش‌های موجود در سیستم فعلی انتشارات دانشگاهی می‌پردازد.
جمعه، 22 تیر 1403 - 10:07

 کتاب سال روابط‌عمومی ایران ۱۴۰۲: گامی در راستای ارتقای دانش و تجارب روابط‌عمومی کتاب سال روابط‌عمومی ایران ۱۴۰۲: گامی در راستای ارتقای دانش و تجارب روابط‌عمومی
انجمن متخصصان روابط‌عمومی با همکاری جمعی از اساتید، صاحب‌نظران و فعالان این حوزه، در اقدام ارزشمندی، کتاب سال روابط‌عمومی ۱۴۰۲ را منتشر می‌کند. این کتاب که به عنوان مرجعی جامع در زمینه روابط‌عمومی در ایران شناخته می‌شود، حاوی آخرین دستاوردها، پژوهش‌ها، رویدادها و تجارب این حوزه در سال ۱۴۰۲است.
دوشنبه، 18 تیر 1403 - 22:28

انتشار کتاب "انقلاب هوش مصنوعی در روابط‌عمومی": گامی مهم در راستای درک تحولات این حوزه انتشار کتاب "انقلاب هوش مصنوعی در روابط‌عمومی": گامی مهم در راستای درک تحولات این حوزه
کتاب "انقلاب هوش مصنوعی در روابط‌عمومی"، مجموعه‌ای ارزشمند از مقالات تخصصی را ارائه می‌دهد که به بررسی نقش فزاینده هوش مصنوعی در دنیای روابط‌عمومی می‌پردازد.
سه شنبه، 12 تیر 1403 - 22:12

مجوز فصلنامه علمی پژوهشی «روابط‌عمومی و جامعه» صادر شد مجوز فصلنامه علمی پژوهشی «روابط‌عمومی و جامعه» صادر شد
دکتر علی‌اصغر کیا، رئیس دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه‌طباطبائی از صدور مجوز انتشار فصلنامه علمی پژوهشی «روابط‌عمومی و جامعه» از سوی کمیسیون نشریات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خبر داد.
سه شنبه، 12 تیر 1403 - 22:03

معرفی کتاب «ضرورت واحد روابط‌عمومی» معرفی کتاب «ضرورت واحد روابط‌عمومی»
کتاب ضرورت واحد روابط‌عمومی به قلم محمدعماد شریفی در حوزه روابط‌عمومی در هفتاد و دو صفحه توسط انتشارات مهر سبحان به چاپ دوم رسید.
یکشنبه، 10 تیر 1403 - 13:03

کتاب «مجموعه قوانین و مقررات حوزه اطلاع‌رسانی دولت» منتشر شد کتاب «مجموعه قوانین و مقررات حوزه اطلاع‌رسانی دولت» منتشر شد
این کتاب، مجموعه‌ای از قوانین، مقررات، دستورالعمل‌ها و آیین‌نامه‌هایی است که از زمان تأسیس نهاد اطلاع‌رسانی در قوه مجریه تدوین و تصویب شده است.
پنجشنبه، 7 تیر 1403 - 12:58

ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد
ماهنامه الکترونیکی راهبرد باهدف ارائه محتوای کاربردی، علمی و مفید در حوزه روابط‌عمومی، رسانه و ارتباطات و با همکاری فعالان عرصه ارتباطات و روابط‌عمومی در اقصی‌نقاط کشور به‌عنوان یک پل ارتباطی بین صاحبان کسب‌وکار، مدیران، کارشناسان و علاقه‌مندان به این حوزه منتشر می‌شود.
جمعه، 25 خرداد 1403 - 11:58

شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر ‌شد شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر ‌شد
فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی، جدیدترین شماره خود را با موضوع "رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات" منتشر ‌کرد. این شماره از فصلنامه به بررسی نقش روابط‌عمومی در عصر دیجیتال، هوش مصنوعی، و سایر تحولات مهمی می‌پردازد که در حال شکل‌دهی به دنیای امروز هستند.
چهارشنبه، 23 خرداد 1403 - 14:29

کتاب "انقلاب هوش مصنوعی در روابط‌عمومی" رونمایی شد کتاب "انقلاب هوش مصنوعی در روابط‌عمومی" رونمایی شد
کتاب "انقلاب هوش مصنوعی در روابط‌عمومی" که مجموعه مقالات بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران با عنوان "هوش مصنوعی مولد و روابط‌عمومی: آینده ارتباطات" است، در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی رونمایی ‌شد.
چهارشنبه، 23 خرداد 1403 - 10:00

شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی، جدیدترین شماره خود را با موضوع "رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات" منتشر می‌کند.
یکشنبه، 20 خرداد 1403 - 18:22

تفسیر جلد کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل تفسیر جلد کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل
جلد کتاب "هوش مصنوعی روابط‌عمومیدر عمل" نشان می‌دهد که هوش مصنوعی ابزاری قدرتمند است که می‌تواند برای بهبود ارتباطات در روابط‌عمومی استفاده شود. هوش مصنوعی می‌تواند به متخصصان روابط‌عمومی کمک کند تا وظایف خود را به طور موثرتری انجام دهند، به مخاطبان خود بهتر برسند و خدمات بهتری به مشتریان ارائه دهند.
دوشنبه، 14 بهمن 1415 - 13:57

کتاب "برنامه‌ریزی ارتباطات بحران" منتشر شد کتاب "برنامه‌ریزی ارتباطات بحران" منتشر شد
کتاب جدیدی با عنوان "طراحی ارتباطات بحران و راهبردهایی برای رهبران سازمان‌های غیرانتفاعی" توسط بریتنی "بری" هوپت و لورن آزودو ترجمه دکتر سیروان عبدی و مقدمه دکتر هادی خانیکی توسط انتشارات کارگزار روابط‌عمومی منتشر ‌شد.
جمعه، 1 بهمن 1412 - 07:42

معرفی کتاب: فرهنگ جامع واژگان روابط‌عمومی معرفی کتاب: فرهنگ جامع واژگان روابط‌عمومی
اصطلاحات این کتاب شامل مواردی است که غالباً توسّط افراد شاغل در روابط‌عمومی در ارتباط با کارهای‏‌شان در حوزه ارتباطات به کار می‌رود. به این ترتیب، کار عملی روابط‌عمومی اکثر اصطلاحات کاری خود را از زمینه‌های ارتباطی اخذ می‌کند در حالی که فنون اطّلاعاتی و بازاریابی به نحوی فزاینده از اهمّیت حیاتی برخوردار می‌شوند. بدین لحاظ، تعجّبی ندارد که مطالعات روابط‌عمومی به نحوی چشمگیر، به جای سایر رشته‌ها مانند بازرگانی یا امور عمومی یا سیاست، در دانشکدۀ ارتباطات قرار گرفته است.
پنجشنبه، 21 اردیبهشت 1402 - 07:32

مدیریت روابط سرمایه‌گذار مدیریت روابط سرمایه‌گذار
روابط سرمایه‌گذار با ارزش بازار یک شرکت ارتباط مستقیمی دارد. هر چه حرفه روابط سرمایه‌گذار در یک شرکت/ سازمان جدی‌تر گرفته شود به همان اندازه ارزش بازار آن شرکت افزایش پیدا کرده و نسبت به سایر شرکت‌ها که در گروه همتا قرار دارد در یک جایگاه و موقعیت بهتری قرار می‌گیرد.
جمعه، 22 اردیبهشت 1402 - 07:46

27 اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی؛ روز هدیه کتاب به روابط‌عمومی‌ها 27 اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی؛ روز هدیه کتاب به روابط‌عمومی‌ها
کتاب، بهترین هدیه برای کارشناسان روابط‌عمومی است. زیرا به آنها کمک می‌کند تا دانش و مهارت خود را در زمینه‌های مختلف روابط‌عمومی ارتقا دهند.
شنبه، 15 اردیبهشت 1403 - 05:35

کتاب «مدیریت روابط‌عمومی دولتی» منبع ارزشمندی برای متخصصان و مدیران دولتی کتاب «مدیریت روابط‌عمومی دولتی» منبع ارزشمندی برای متخصصان و مدیران دولتی
کتاب «مدیریت روابط‌عمومی دولتی» به صورت جامع و کاربردی نوشته شده است و می‌تواند به متخصصان روابط‌عمومی دولتی کمک کند تا دانش و مهارت‌های خود را در این زمینه بهبود بخشند. همچنین، این کتاب می‌تواند به مدیران دولتی کمک کند تا نقش روابط‌عمومی دولتی را در سازمان خود بهتر درک کنند و از روابط‌عمومی دولتی برای پیشبرد اهداف سازمان خود استفاده کنند.
دوشنبه، 6 شهریور 1402 - 16:38

معرفی کتاب «خلاقیت در روابط‌عمومی» معرفی کتاب «خلاقیت در روابط‌عمومی»
کتاب «خلاقیت در روابط‌عمومی» نوشته اندی گرین، با ترجمه حسن نصیری قیداری – فاطمه ریحانی (نویسندگان همکار و مترجمان) از سوی انتشارات کارگزار روابط‌عمومی منتشر شد.
دوشنبه، 10 مهر 1402 - 17:31

چهارمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد چهارمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد
ماهنامه الکترونیکی راهبرد با هدف ارایه محتوای کاربردی و علمی در زمینه روابط‌عمومی، رسانه و ارتباطات و با همکاری فعالان عرصه ارتباطات و روابط‌عمومی در اقصی نقاط کشور به عنوان یک پل ارتباطی بین صاحبان کسب و کار، مدیران، کارشناسان و علاقه مندان به این حوزه منتشر می‌شود.
یکشنبه، 2 اردیبهشت 1403 - 14:49

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پیشنهادهایی برای بهبود عملکرد دولت در حوزه روابط‌عمومی


  بیش از نیمی از نسل زدی‌ها اطلاعات بهداشت و سلامتی خود را از تیک‌تاک‌ می‌گیرند


  شارلاتانیزم رسانه‌ای؛ تهدیدی برای حقیقت گویی و اعتماد عمومی


  ایکس درگیر دعوای حقوقی بر سر علامت تجاری شد


  واکنش کارگروه طبقه‌بندی مشاغل روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی به بررسی‌های شارا در خصوص بخشنامه جدید روابط‌عمومی


  روابط سرمایه‌گذار در فین تک: دیدگاه روابط‌عمومی


  سرچ‌جی‌پی‌تی؛ ابزار جدید اوپن‌ای‌آی


  مقصر بزرگ‌ترین قطعی فناوری اطلاعات کیست؟


  غلبه بر رقبا: راهنمای عملی


  هفت نشانه ویدیوی جعل عمیق


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد