درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 - 19:38   

مدیرعامل خانه مطبوعات خوزستان: رسانه کم لطفی روابط عمومی ها را بر نمی تابند

  مدیرعامل خانه مطبوعات خوزستان: رسانه کم لطفی روابط عمومی ها را بر نمی تابند


ادامه ادامه مطلب یک

تقدیر سه نهاد حقوقی از ایفای مسئولیت اجتماعی فولاد مبارکه

  تقدیر سه نهاد حقوقی از ایفای مسئولیت اجتماعی فولاد مبارکه


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400

  فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400


ادامه ادامه مطلب سه

وسیله‌ای که افکار انسان را مستقیم برای کامپیوتر ترجمه می‌کند

  وسیله‌ای که افکار انسان را مستقیم برای کامپیوتر ترجمه می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیرعامل بانک رفاه کارگران: عید فطر پاداش بندگان صالح خداوند است
  معرفی کتاب: مثبت اندیشی در روابط عمومی
  اینستاگرام چگونه معروف شد؟
  وسیله‌ای که افکار انسان را مستقیم برای کامپیوتر ترجمه می‌کند
  تاثیر نوآوری در برنامه‌های وفاداری
  رابطه فرهنگ سازمانی و رهبری عالی در روابط عمومی
  تاکید فرماندار شهرستان اشکذر بر نقش مهم روابط عمومی‌ها در دنیای امروز ارتباطات
  نشست همفکری روابط عمومی دبیرخانه شورایعالی با روابط عمومی سازمان منطقه آزاد ارس
  مدیرعامل خانه مطبوعات خوزستان: رسانه کم لطفی روابط عمومی ها را بر نمی تابند
  تقدیر سه نهاد حقوقی از ایفای مسئولیت اجتماعی فولاد مبارکه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  تازه های نشر روابط عمومی  

معرفی کتاب: مثبت اندیشی در روابط عمومی معرفی کتاب: مثبت اندیشی در روابط عمومی
کتاب "مثبت اندیشی در روابط عمومی" ترجمه و تدوین حنانه باقریان در 104 صفحه به همت انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر شد. این کتاب در چهار گفتار، مثبت اندیشی: مفاهیم و تعاریف، هنر مثبت ‎اندیشی، ارتباطات مثبت در سازمانها و شرکتها و چگونه مثبت بیاندیشیم منتشر شده است.
سه شنبه، 13 خرداد 1399 - 11:55

چگونه گفت‌وگوهای دشوار را انجام داد/ بررسی کتاب چگونه گفت‌وگوهای دشوار را انجام داد/ بررسی کتاب
در یک گفت‌وگو کسی به سخنرانی و حرف‌های از بالا به پایین شما علاقه‌ای ندارد. زیرا، حرف‌های یک‌جانبه و خطابه­ای، هر چقدر بلیغ و مبتنی بر شواهد و قوی هم باشد، موثر نیست؛ چرا که مخالف گفت‌وگوی همدلانه است. گفت‌وگو به عنوان امری دوجانبه، باید استوار بر این دیدگاه باشد که «جانب مقابل شریک شماست، نه دشمن‌تان.» برای همین، برای تاثیرگذاری و تغییر ذهنیت‌ها، نیاز به «ایجاد روابط و حفظ دوستی از طریق مهربانی و همدلی، و برخوردی توام با کرامت و احترام با افراد است.»
سه شنبه، 27 اسفند 1398 - 06:02

مینیمالیسم دیجیتال: انتخاب زندگی متمرکز در دنیای آشفته/ بررسی کتاب مینیمالیسم دیجیتال: انتخاب زندگی متمرکز در دنیای آشفته/ بررسی کتاب
به گفته جرون لنیر، فیلسوف بریتانیایی، «خشم و عصبانیت بخش اجتناب‌ناپذیری از شبکه‌های اجتماعی است: در این بازار عمومی که همه به دنبال جلب توجهند، احساسات منفی بیشتر از سخنان سازنده و مثبت توجهات را به خود جلب می‌کند.» به‌خصوص، به گفته جنیفر گرایگل، استاد علوم ارتباطات در دانشگاه سیراکیوز، شبکه‌های اجتماعی به خاطر رواج اخبار و معلومات جعلی، و شیوع ادبیات زننده و توهین‌آمیز در میان کاربران، منبع کسب خبر و بحث‌های سیاسی و اجتماعی نیست.
یکشنبه، 25 اسفند 1398 - 04:01

 معرفی کتاب/ مرا قانع کنید!  (رازهای ترغیب) معرفی کتاب/ مرا قانع کنید! (رازهای ترغیب)
چه مدیر باشید، چه وکیل، چه کارگر مراقبت‌های بهداشتی، سیاست‌گذار، پیشخدمت، فروشنده، معلم یا چیزی کاملا متفاوت، این کتاب، طراحی‌شده است تا به شما کمک کند ترغیب را به خوبی بیاموزید.
دوشنبه، 27 بهمن 1399 - 13:19

معرفی کتاب: اصول اخلاقی هوش مصنوعی در روابط‌عمومی معرفی کتاب: اصول اخلاقی هوش مصنوعی در روابط‌عمومی
کتاب "اصول اخلاقی هوش مصنوعی در روابط‌عمومی" تالیف ژان والین و اَن گرگوری ترجمه موسسه کارگزار روابط‌عمومی و به همت انتشارات کارگزار روابط‌عمومی در 72 صفحه منتشر شد.
سه شنبه، 28 بهمن 1399 - 11:12

چه بایدکردهای "روابط‌عمومی دولتی" در ایران چه بایدکردهای "روابط‌عمومی دولتی" در ایران
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب «روابط‌عمومی دولتی» اثری از مهدی باقریان، هادی کمرئی و محد حمدان بن‌حاجی عدنان از سوی انتشارات کارگزار روابط‌عمومی بر ویترین کتابفروشی‌ها نشست.
سه شنبه، 12 فروردین 1393 - 19:41

معرفی کتاب: "روابط عمومی دو" تالیف کهنه‌سرباز صنعت روابط‌عمومی معرفی کتاب: "روابط عمومی دو" تالیف کهنه‌سرباز صنعت روابط‌عمومی
کتاب "روابط ‏ عمومی دو" تالیف دیریدکی.برکنریج و ترجمه مریم صالحی از سوی انتشارات کارگزار روابط عمومی به مناسبت روز روابط عمومی رونمایی و به بازار کتاب عرضه شد.
چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1393 - 10:03

معرفی کتاب: ارتباطات موثر جهانی معرفی کتاب: ارتباطات موثر جهانی
کتاب "ارتباطات موثر جهانی" توسط اسماعیل کریمیان کاکلکی گردآوری و ترجمه شده در 56 صفحه قطع پالتویی می باشد که توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی انتشار یافت.
یکشنبه، 11 تیر 1396 - 10:23

«میرزاده عشقی» ناشر روزنامه شد «میرزاده عشقی» ناشر روزنامه شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- 12 اردیبهشت 1300 خورشیدی (دوم ماه می 1921) در تهران اعلام شده بود که میرزاده عشقی از 4 روز بعد روزنامه منتشر خواهد کرد که شامل خبر، مقاله، طنز و نیز شعر خواهد بود.
سه شنبه، 12 اردیبهشت 1396 - 09:52

معرفی کتاب: آداب معاشرت معرفی کتاب: آداب معاشرت
کتاب« آداب معاشرت»نوشته نورالهدی منگنه توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر شد.
جمعه، 24 آبان 1398 - 00:51

معرفی کتاب برگزیده جامعه روابط‌عمومی آمریکا: روابط عمومی نوشتاری و فنون رسانه ای معرفی کتاب برگزیده جامعه روابط‌عمومی آمریکا: روابط عمومی نوشتاری و فنون رسانه ای
انتشارات کارگزار روابط عمومی، چاپ اول کتاب «روابط عمومی نوشتاری و فنون رسانه ای»، نوشته دنیس ال ویلکاکس و لارنس نولت را با مشارکت و حمایت روابط عمومی بانک صادرات ایران در 287 صفحه منتشر و روانه بازار کرد.
چهارشنبه، 17 بهمن 1397 - 08:02

 معرفی کتاب/ روابط ‏عمومی دولتی معرفی کتاب/ روابط ‏عمومی دولتی
در واقع، کتاب استدلال می‌کند که هر مدنیت و دولتی اگر قرار است شکل بگیرد و استمرار یابد، ملزم است که از همان ابتدا «روابط ‏عمومی» را معمول سازد. اگر بخواهیم روابط ‏عمومی مؤثر و کارآمد باشد، باید در محدوده محیطی خودش اجرا گردد.
یکشنبه، 21 مهر 1398 - 13:24

معرفی کتاب/ اصول اجرایی برنامه ریزی بر پایه سناریو در روابط عمومی معرفی کتاب/ اصول اجرایی برنامه ریزی بر پایه سناریو در روابط عمومی
روابط عمومی ساختاری مهم در هر سازمان به شمار می آید که می تواند نقش اساسی در آینده نگری و آینده سازی سازمان داشته باشد. ساخت آینده یک علم و یک هنر اساسی به شمار می آید که متکی به درک و شناخت صحیح از تجربه تاریخی و تحولات جاری است.
دوشنبه، 22 مهر 1398 - 13:26

 معرفی کتاب/ تکنیک‌های تازه و مبتکرانه برای بهبود مدیریت روابط عمومی معرفی کتاب/ تکنیک‌های تازه و مبتکرانه برای بهبود مدیریت روابط عمومی
درک و ادارۀ پیچیدگی روابط موجود بین سازمان‌هایی که روز به روز بیشتر پذیرای نظرات و پیشنهادها می‌شوند، وظیفۀ اصلی روابط عمومی است. اگرچه کمتر کسی است که این واقعیت را انکار کند، امّا همه نسبت به توانایی شاغلان روابط عمومی برای ایفای این نقش بنیادی اعتقاد ندارند.
جمعه، 19 مهر 1398 - 20:58

 معرفی کتاب/ روابط عمومی در عصر هوش مصنوعی معرفی کتاب/ روابط عمومی در عصر هوش مصنوعی
هوش مصنوعی می تواند بسترهای لازم را برای پاسخ سریع تر به بحران ها فراهم کند. ربات های هوش مصنوعی برای کمک به رهبران ارتباطات بحرانی برنامه ریزی می شوند.
شنبه، 20 مهر 1398 - 13:06

 معرفی‌نام/ کتاب مجموعه مقالات "سناریونویسی در مدیریت روابط عمومی" معرفی‌نام/ کتاب مجموعه مقالات "سناریونویسی در مدیریت روابط عمومی"
این کتاب محصول مهمترین مقالات منتخبی است که در پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران در سال 1397 ارایه شده اند، می باشد. در این کتاب که به همت انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر خواهد شد، 11مقاله ارائه شده است.
دوشنبه، 15 مهر 1398 - 20:39

معرفی کتاب مجموعه مقالات کنفرانس روابط عمومی/  خلاقیت و نوآوری معرفی کتاب مجموعه مقالات کنفرانس روابط عمومی/ خلاقیت و نوآوری
خلق ایده، داشتن فکر جدید، طراحی روش‌های نوین و بالاخره هر چه که می‌تواند هدفمند با آنچه که موجود است متفاوت باشد می‌تواند در رابطه با خلاقیت قرار گیرد و در همین راستا، هر آنچه که به شکل مناسب و مطلوب بتواند ایده‌های جدید را عرضه کند و به مشتریان معرفی نماید نوآوری به شمار آورد.
دوشنبه، 26 آذر 1397 - 15:06

شناخت‌نامه یکصدمین سال تولد پدر روابط عمومی ایران منتشر شد شناخت‌نامه یکصدمین سال تولد پدر روابط عمومی ایران منتشر شد
شماره ۱۶ فصلنامه علمی و پژوهشی دوزبانه فارسی و ترکی «وارلیق» به مناسبت یکصدمین سال تولد پروفسور حمید نطقی پدر روابط‌عمومی ایران منتشر شد.
یکشنبه، 29 فروردین 1400 - 10:43

مدیریت گردهمایی به چاپ سوم رسید مدیریت گردهمایی به چاپ سوم رسید
مدیریت گردهمایی (اصول و فنون برگزاری گردهمایی‎) تالیف مهدی باقریان با ویرایش جدید در 514 صفحه توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر می شود.
چهارشنبه، 1 آبان 1398 - 15:26

اثر تازه پروفسور کمالی پور منتشر شد اثر تازه پروفسور کمالی پور منتشر شد
کتاب "برداشت رسانه‌های جهان از ایالات متحده آمریکا (اثر ترامپ)"، اثر تازه پروفسور یحیی کمالی پور منتشر شد.
چهارشنبه، 4 فروردین 1400 - 10:20

رونمایی 5 کتاب جدید روابط‌عمومی در هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران رونمایی 5 کتاب جدید روابط‌عمومی در هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
در این مراسم از کتاب‌های مدیریت و برنامه‌ریزی روابط عمومی تجربه‌محور، استانداردهای تشریفات، مرا قانع کنید!، اصول اخلاقی هوش مصنوعی در روابط‌عمومی و مسئولیت اجتماعی در عصر کرونا رونمایی بعمل آمد.
سه شنبه، 12 اسفند 1399 - 14:22

کتاب "مسئولیت اجتماعی در عصر کرونا" منتشر شد کتاب "مسئولیت اجتماعی در عصر کرونا" منتشر شد
کتاب "مسئولیت اجتماعی در عصر کرونا" به‌اهتمام مهدی باقریان و به همت انتشارات کارگزار روابط‌عمومی در 138 صفحه منتشر شد.
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 - 11:56

ترغیب به عنوان علم، نه هنر ترغیب به عنوان علم، نه هنر
اگر دنیا صحنه نمایش باشد، تغییرات کوچک در گفتگو‌های شما می‌توانند موجب تغییرات چشمگیر شوند. لطیفه‌ای قدیمی است که هنری یانگمن درباره محل اقامت خود در شب قبل می‌گوید: " چه هتلی! حوله‌ها آنقدر بزرگ و کرکی هستند که به سختی می‌توانم چمدان خود را ببندم."
دوشنبه، 27 بهمن 1399 - 16:35

کتاب "استانداردهای تشریفات" منتشر شد کتاب "استانداردهای تشریفات" منتشر شد
کتاب "استانداردهای تشریفات" تألیف دکتر احمد یحیایی ایله‌ای به همت انتشارات کارگزار روابط‌عمومی در 306 صفحه منتشر شد.
یکشنبه، 26 بهمن 1399 - 15:04

کتاب "مدیریت و برنامه‌ریزی روابط عمومی تجربه‌محور" منتشر شد کتاب "مدیریت و برنامه‌ریزی روابط عمومی تجربه‌محور" منتشر شد
کتاب "مدیریت و برنامه‌‎ریزی روابط‌عمومی تجربه‌‏محور" (مجموعه مقالات شانزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌‎عمومی ایران) بکوشش حسن بشیر و مهدی باقریان توسط انتشارات کارگزار روابط‌عمومی در 232 صفحه منتشر شد.
یکشنبه، 24 اسفند 1399 - 13:18

معرفی/ کتاب تربیت یک مدیر معرفی/ کتاب تربیت یک مدیر
تبریک می گوییم، شما اکنون یک مدیر هستید! پس از دعوت خود به یک نوشیدنی، پذیرش عنوان درخشان جدیدتان و ورود به فصل هیجان­ انگیز دیگری از حرفه خود، حقیقت همچون مه بر شما نزول می­ کند: شما واقعاً نمی­ دانید که دارید چه کار می ­کنید.
دوشنبه، 8 دی 1399 - 23:58

معرفی/ کتاب ۹ دروغ درباره کار معرفی/ کتاب ۹ دروغ درباره کار
شما به دنبال بازخورد هستید. فرهنگ سازمانی شما مهم‌ترین کلید برای موفقیت آن است. برنامه‌ریزی راهبردی ضروری است. شایستگی شما باید معیار داشته باشد و ضعف‌های شما باید کاهش یابد. رهبری یک موضوع مهم است.
پنجشنبه، 11 دی 1399 - 10:48

انتشار 55 امین شماره فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی انتشار 55 امین شماره فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی
55 امین شماره فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی ویژه "گرایش‌های قدیم و جدید در صنعت نشر" توسط موسسه کارگزار روابط‌عمومی و انتشارات کارگزار روابط عمومی در 64 صفحه رنگی منتشر شد.
جمعه، 5 دی 1399 - 09:05

گرایش‌های جدید در صنعت نشر گرایش‌های جدید در صنعت نشر
چه با «کرونا» یا بدون آن، صنعت نشر به سرعت به سمت گزینه‌های بدیل می‌رود و با توجه به تغییر الگوی مصرف محتوا، تنوع زیاد محتوا، روشهای جدید توزیع و به‌طور کلی تغییر در رفتار مصرف‌کننده، کتاب‌ها و مجلات زیبا و دوست‌داشتنی جای خود را به صفحه‌های نوری لپ‌تاپ، تبلت، آی‌پد و تلفن‌همراه می‌دهند.
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 - 14:17

گذری کوتاه بر پیدایش جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی گذری کوتاه بر پیدایش جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی
انجمن متخصصان روابط عمومی به عنوان یک انجمن حرفه‌ای تلاش کرده است تا بنا به رسالت‌ها و مأموریت‌های حرفه‌ای خود در زمینه‌های مختلف نسبت به ارایه الگو و ارزیابی فعالیت‌های انجام شده در شاخه‌های گوناگون انتشاراتی در حوزه روابط‌عمومی،گام‌هایی هر چند کوچک اما استوار برای کمک به اعتلا و پیشرفت این بخش بردارد.
چهارشنبه، 3 دی 1399 - 08:10

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  عید آمد و عید آمد وان بخت سعید آمد


  4 راه برای اجرای صحیح استراتژی روابط‌عمومی برنامه تلفن همراه


  8 برنامه روابط عمومی در استفاده از رسانه های اجتماعی


  چگونه روابط عمومی می تواند به شیوع کرونا پاسخ دهد؟


  صعود از نردبان روابط عمومی — 5 مهارت اساسی برای عملکرد مثبت در روابط عمومی


  معرفی کتاب: مثبت اندیشی در روابط عمومی


  کمپین ابزارهای ایرانی روابط عمومی


  تنبیه به شیوه راکفلر


  شعار روز جهانی ارتباطات اعلام شد


  اجرای برنامه گفتگوی مجازی و برخط با موضوع "ارتباطات و روابط‌عمومی" در خوی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400