ارتباطات جهانی: دیدگاهی چندفرهنگی، ویرایش چهارم
چاپ چهارم کتاب «ارتباطات جهانی» جامعترین، میانرشتهایترین، چندفرهنگیترین، معتبرترین و بهروزترین کتاب منتشر شده در حوزههای رسانه، فرهنگ، روزنامهنگاری و ارتباطات است. بیست و چهار پژوهشگر برجسته و نامآشنا در حوزه رسانه، که از ده کشور مختلف هستند، در این کتاب به بررسی ارتباطات بینالمللی، روابط عمومی و تبلیغات، پیامدهای جهانی شدن، قوانین و مقررات بینالمللی، فرهنگ جهانی، پروپاگاندا، رسانههای فرامرزی، تحولات سیاسی رسانه، روندهای ارتباطات و فناوری اطلاعات و بسیاری موارد دیگر میپردازند.
|
شنبه، 26 اسفند 1402 - 21:58
|
هوش مصنوعی مولد قانون 234 ساله را به چالش میکشد
نوشتن یک اثر خلاقانه، چه کتاب و چه هر چیز دیگر، فرآیندی زمانبر و طاقتفرساست.
رالف الیسون هفت سال طول کشید تا "مرد نامرئی" را بنویسد، جی.دی. سالینجر حدود 10 سال برای نوشتن "ناتور دشت" وقت صرف کرد و جی.کی. رولینگ حداقل پنج سال را صرف اولین کتاب "هری پاتر" کرد.
نویسندگان با امید به انتشار اثر خود این ریسک را میپذیرند، اما هیچ تضمینی برای موفقیت وجود ندارد.
یکی از انگیزههای اصلی نویسندگان برای خلق اثر، حق چاپ است.
|
یکشنبه، 13 اسفند 1402 - 18:10
|
5 کتاب جدید در بیستمین کنفرانس بینالمللی روابطعمومی ایران رونمایی شد
در روز نهم اسفند 1402، در بیستمین کنفرانس بینالمللی روابطعمومی ایران از 5 کتاب جدید رونمایی شد.
|
چهارشنبه، 9 اسفند 1402 - 09:35
|
فصلنامه جدید “کارگزار روابطعمومی”: پرونده ویژه هوش مصنوعی در روابطعمومی
شماره 66 فصلنامه "کارگزار روابطعمومی" با موضوع «هوش مصنوعی روابطعمومی» به سردبیری مهدی باقریان منتشر شد.
به گزارش شارا، موضوع محوری این شماره، فرصتهای هوش مصنوعی در روابطعمومی است و عناوین مهم آن به شرح زیر است:
|
چهارشنبه، 9 اسفند 1402 - 08:39
|
دومین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابطعمومی منتشر شد
ماهنامه الکترونیکی راهبرد با هدف ارایه ی محتوای کاربردی و علمی در زمینه ی روابط عمومی، رسانه و ارتباطات و با همکاران فعالان عرصه ارتباطات و روابط عمومی از اقصی نقاط کشور به عنوان یک پل ارتباطی بین صاحبان کسب و کار، مدیران، کارشناسان و علاقه مندان به این حوزه منتشر می شود.
|
سه شنبه، 1 اسفند 1402 - 14:22
|
کتاب «هوش مصنوعی مولد؛ آینده روابط عمومی ایران» رونمایی میشود
کتاب «هوش مصنوعی مولد؛ آینده روابطعمومی ایران» با مدیریت مهدی باقریان و ابراهیم مولائی، در آیین افتتاحیه بیستمین کنفرانس بینالمللی روابطعمومی ایران، رونمایی میشود.
|
شنبه، 14 بهمن 1402 - 12:23
|
کتاب "هوش مصنوعی روابطعمومی در عمل" بهزودی متشر میشود
کتاب "هوش مصنوعی روابطعمومی در عمل" یک منبع ارزشمند برای متخصصان روابطعمومی است که میخواهند از هوش مصنوعی برای بهبود عملکرد خود استفاده کنند. این کتاب بهصورت کاربردی و عملی به بررسی تأثیر هوش مصنوعی بر روابطعمومی میپردازد و به خوانندگان خود کمک میکند تا نحوه استفاده از هوش مصنوعی برای بهبود بهرهوری، کارایی و اثربخشی روابطعمومی خود را بیاموزند.
|
جمعه، 13 بهمن 1402 - 11:17
|
نخستین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابطعمومی منتشر شد
چرا به فلسفه در روابطعمومی نیاز داریم؟، نقش روابطعمومیها در تصمیمگیریهای استراتژیک کسبوکارها، عمده وظایف روابطعمومیها، قانون طلایی در روابطعمومی، توسعهنیافتگی روابطعمومی ایران، نقش هوش مصنوعی در بهبود روابطعمومی مدیرانی که روابطعمومی قوی ندارند بهزودی شکست میخورند، هنر هشتم یا هنر هشتگانه و دهها مقاله، مطلب، خبر و معرفی رویدادهای روابطعمومی کشور ... .
|
دوشنبه، 2 بهمن 1402 - 14:49
|
کتاب جدیدی برای طراحی و برنامهریزی ارتباطات بحران منتشر میشود
این کتاب با بهرهگیری از مطالعات موردی خلاقانه که به بررسی اثرات طرحهای ارتباطات بحران میپردازند، دانش پایهای درباره طرحهای ارتباطات بحران، راهبردهای نظریه محور، سنخشناسی بحران و منابع طراحی ارتباطات بحران را در اختیار خوانندگان قرار میدهد. هر فصل ضمن تمرکز بر مفاهیم طراحی راهبردی انتقادی، خلاصهای از نکات کلیدی، سوالاتی برای بحثهای بیشتر و منابع تکمیلی برای هر مفهوم بدست میدهد.
|
یکشنبه، 1 بهمن 1402 - 20:27
|
نگاهی به کتاب مهندسی روابطعمومی ایران؛ اثر دکتر حمید صبری
کتاب با پیشگفتاری از پروفسور حسام الدین بیان آغاز می شود. وی شفافیت برای مهندسی مجدد را یک استراتژی فراملی و جهان بازاری برای فرارفتن از ایجاد سازمان های گسترده و بزرگ انحصاری می داند و معتقد است که به دلیل عدم کارسازی استراتژی انحصار باید به مهندسی مجدد در تولید، بازاریابی، رقابت و موازنه در میان روابطعمومی سخنور شده رو آورد.
|
پنجشنبه، 21 دی 1402 - 22:37
|
چگونه یک غول آنلاین بازار کتاب را ربود
این مقاله به بررسی تسلط آمازون بر بازار کتاب میپردازد. نویسندگان استدلال میکنند که آمازون از موقعیت خود به عنوان بزرگترین کتابفروشی آنلاین برای اعمال نفوذ بر صنعت انتشارات و سرکوب رقابت استفاده میکند.
|
چهارشنبه، 20 دی 1402 - 16:51
|
کتاب اسناد مرجع روابطعمومی منتشر شد
کتاب «اسناد مرجع روابطعمومی» کتابی کاربردی است که به روابطعمومیها کمک میکند تا فعالیتهای خود را به صورت موثرتر انجام دهند. این کتاب برای دانشجویان، مدیران و کارمندان روابطعمومی سازمانهای مختلف مفید و کاربردی است.
|
چهارشنبه، 1 آذر 1402 - 11:24
|
نشریه The Onion
The Onion یک نشریه خبری طنز آمریکایی است که در سال ۱۹۸۸ توسط دو دانشجوی دانشگاه ویسکانسین تأسیس شد. این نشریه بهطور روزانه در قالب وبسایت، روزنامه و مجله منتشر میشود.
|
جمعه، 24 آذر 1402 - 21:44
|
نشریه راهبرد ارتباطات و روابطعمومی مجوز انتشار گرفت
نشریه راهبرد با برخورداری از شورای سیاستگذاری تخصصی،مشاوره و همراهی استادان صاحب نام در حوزه ارتباطات و روابطعمومی، تلاش دارد تا دیدگاه ها، نظرات، تولیدات علمی، مقالات و تجربیات ارزشمند محققان، پژوهشگران، کارگزاران و فعالان عرصه ارتباطات و روابطعمومی را منتشر نماید. نشریه راهبرد پس از انتشار سیزده شماره به صورت آزمایشی ،موفق به اخذ مجوز انتشاراز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گردید.
|
پنجشنبه، 23 آذر 1402 - 19:27
|
معرفی کتاب جدیذ: استبداد اقلیت: چرا دموکراسی آمریکایی به نقطه شکست رسیده است
استیو لویتسکی و دانیل زیبلات در کتاب جدید خود، «استبداد اقلیت: چرا دموکراسی آمریکایی به نقطه شکست رسیده است»، استدلال میکنند که دموکراسی آمریکا در معرض خطر جدی است. آنها مینویسند که ایالات متحده به یک سیستم سیاسی دوقطبی تبدیل شده است که در آن یک اقلیت حزبی میتواند اراده اکثریت را خنثی کند.
|
سه شنبه، 21 آذر 1402 - 10:35
|
دانشگاه کاتولیک لووِن و گوگل بیش از 70000 کتاب را دیجیتالی خواهند کرد
دانشگاه کاتولیک لووِن و گوگل اعلام کردهاند که طی دو سال آینده بیش از 70000 کتاب را دیجیتالی خواهند کرد. سپس نسخههای دیجیتالی این کتابها به صورت رایگان از طریق Google Books و فهرست کتابخانه دانشگاه KU Leuven در دسترس قرار خواهند گرفت.
|
یکشنبه، 12 آذر 1402 - 11:07
|
کتاب «مدل جهانی روابطعمومی و ارتباطات» رونمایی شد
کتاب «مدل جهانی روابطعمومی و ارتباطات» به همت انتشارات کارگزار روابطعمومی ترجمه و منتشر شد.
|
سه شنبه، 8 اسفند 1402 - 16:59
|
برنامهریزی انتشاراتی
برنامهریزی انتشاراتی فرایندی است که در آن یک تیم یا فرد، برای دستیابی به اهداف و مقاصد خاص، محتوای رسانهای را ایجاد، زمانبندی و منتشر میکند. این فرایند شامل تعیین مخاطبان هدف، توسعه پیامها و ایجاد و انتشار محتواست.
|
دوشنبه، 7 اسفند 1402 - 16:45
|
کتاب «تحول دیجیتال در صنعت روابطعمومی» منتشر شد
کتاب "تحول دیجیتال در صنعت روابطعمومی" نوشته دکتر ولید آلبوناصر، به تازگی توسط انتشارات کارگزار روابطعمومی منتشر شد.
این کتاب، تحول دیجیتال را در صنعت روابطعمومی بررسی میکند و تأثیرات آن را بر استراتژیها، ابزارها و تکنیکهای روابطعمومی مورد بحث قرار میدهد.
|
سه شنبه، 7 آذر 1402 - 13:27
|
سالنامه تخصصی روابطعمومی ایران ۱۴۰۲ ویژه «روابطعمومی و فرصتهای هوش مصنوعی مولد» منتشر میشود
این سالنامه تخصصی و نفیس شامل محتوایی ارزشمند از جمله روزنگار و وقایع تاریخی روابطعمومی، آموزشهای بنیـادی و تخصصی فعالیت در روابطعمومی بهویژه هوش مصنوعی مولد، گاهنویسی تاریخ روابطعمومی ایران، کتابنگاری روابطعمومی ایران و سایر مطالب جذاب و خواندنی مرتبط، جملههای کلیدی و راهگشای آن و دهها محتوای ارزشمند دیگر است.
|
دوشنبه، 30 مرداد 1402 - 07:37
|