نام پایگاه: شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی (شارا)
صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی باقریان
سردبیر: زهرا بابازادگان
مدیر گروه بینالملل: حنانه باقریان
بخش اقتصادی (بانک/ بیمه): حسن چالکش قاسمی
بخش تبلیغات: پروانه چهلچراغی
زمینه فعالیت: روابطعمومی
تاریخ راهاندازی: فروردین 1390
تاریخ صدور مجوز: 1393/02/30
شماره ثبت: 93/4281
تلفن مدیریت: 09121938419
تلفن تحریریه: 66943670- 66570194 (021)
نشانی: تهران، نبش ستارخان باقرخان
شما میتوانید مقالات، اخبار، عکس، ویدیو و یا گزارشهای خود را به ایمیلهای زیر ارسال فرمایید:
info@shara.ir
kargozar80@yahoo.com
بانک اطلاعات کتاب روابطعمومی
فروشگاه روابطعمومی
موسسه کارگزار روابطعمومی
کنفرانس بینالمللی روابطعمومی ایران
مهدی باقریان یک نویسنده و متخصص در حوزه روابطعمومی است. او در سال 1343 در روستای چالکش تنکابن متولد شد. پس از فارغالتحصیلی، باقریان بهعنوان مدیر روابطعمومی در چندین سازمان و شرکت بزرگ ایرانی کار کرد. در سال 1380، او موسسه کارگزار روابطعمومی را تأسیس کرد که یکی از بزرگترین شرکتهای روابطعمومی در ایران است. باقریان همچنین نویسنده چندین کتاب در زمینه روابطعمومی است و بهعنوان سخنران در کنفرانسهای روابطعمومی حضور داشته است.
باقریان معتقد است که روابطعمومی یک ابزار قدرتمند برای ایجاد ارتباط و اعتماد بین سازمانها و مخاطبان آنهاست. وی همچنین معتقد است که روابطعمومی میتواند نقش مهمی در توسعه جامعهای سالم و دموکراتیک ایفا کند.
باقریان یک فعال اجتماعی است و در چندین سازمان غیردولتی از جمله انجمن متخصصان روابطعمومی ایران و فدراسیون روابطعمومی آسیا و اقیانوسیه فعالیت دارد. او همچنین برنده چندین جایزه ملی و بینالمللی در زمینه روابطعمومی شده است.
باقریان یک شخصیت برجسته در حوزه روابطعمومی ایران است و نقش مهمی در توسعه این حرفه در ایران داشته است. او همچنین یک نویسنده و فعال مؤثر است که به طور مداوم در تلاش است تا نقش روابطعمومی را در جامعه برجسته کند.

شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) یک پایگاه اطلاعرسانی تخصصی در حوزه روابطعمومی است که در فروردین 1390 تأسیس شده است. این شبکه شامل اخبار، مقالهها، گزارشها، مصاحبهها و سایر منابع اطلاعاتی در حوزه روابطعمومی است. شارا همچنین دارای بخشهای مختلفی مانند بخش ویژه مدیران روابطعمومی، بخش ویژه دانشجویان روابطعمومی و بخش ویژه دانشآموختگان روابطعمومی است.
شارا یک منبع ارزشمند برای متخصصان روابطعمومی، دانشجویان روابطعمومی و علاقهمندان به روابطعمومی است. این شبکه به شما کمک میکند تا در جریان آخرین اخبار و اطلاعات در حوزه روابطعمومی باشید و دانش خود را در این حوزه افزایش دهید.
در اینجا برخی از مزایای استفاده از شارا آورده شده است:
بهروز باشید: شارا به شما کمک میکند تا در جریان آخرین اخبار و اطلاعات در حوزه روابطعمومی باشید.
دانش خود را افزایش دهید: شارا دارای مقالهها، گزارشها و سایر منابع اطلاعاتی در حوزه روابطعمومی است که به شما کمک میکند تادانش خود را در این حوزه افزایش دهید.
با متخصصان روابطعمومی دیگر ارتباط برقرار کنید: شارا به شما امکان میدهد تا با متخصصان روابطعمومی دیگر ارتباط برقرار کنید و از تجربیات آنها یاد بگیرید.
شبکهسازی کنید: شارا به شما امکان میدهد تا با متخصصان روابطعمومی دیگر شبکهسازی کنید و فرصتهای شغلی جدید پیدا کنید.
بهعلاوه، شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) یک پلتفرم آنلاین است که به متخصصان روابطعمومی در ایران کمک میکند تا با یکدیگر ارتباط برقرار کنند، آخرین اخبار و اطلاعات را در مورد روابطعمومی بیابند و از منابع آموزشی و ابزارهای مختلف بهرهمند شوند.
شارا شامل یک پایگاهداده گسترده از متخصصان روابطعمومی، یک تقویم رویدادهای روابطعمومی، یک بخش خبر، و یک بخش آموزش است.
شارا یک منبع ارزشمند برای متخصصان روابطعمومی در ایران است. این پلتفرم به آنها کمک میکند تا در جریان آخرین روندها و تکنیکهای روابطعمومی قرار بگیرند، با سایر متخصصان روابطعمومی ارتباط برقرار کنند و از منابع آموزشی و ابزارهای مختلف بهرهمند شوند.
اگر به روابطعمومی علاقه دارید، شارا یک منبع ارزشمند برای شماست. برای عضویت در شارا و دسترسی به محتوای آن، کافی است به وبسایت شارا مراجعه کنید و در سایت ثبتنام کنید.
لینک وبسایت شارا: www.shara.ir
شبکه روابطعمومی یک اصطلاح کلی است که برای توصیف گروهی از افراد استفاده میشود که برای برقراری ارتباط با یکدیگر و به اشتراک گذاشتن اطلاعات در مورد روابطعمومی کار میکنند. شبکه روابطعمومی میتواند بهصورت حضوری یا آنلاین باشد. شبکههای روابطعمومی حضوری اغلب در انجمنهای حرفهای یا رویدادهای خاص برگزار میشوند. شبکههای روابطعمومی آنلاین اغلب در پلتفرمهای رسانههای اجتماعی یا انجمنهای آنلاین برگزار میشوند.
دلایل زیادی وجود دارد که چرا ممکن است بخواهید در شبکه روابطعمومی شرکت کنید. یک دلیل این است که میتواند به شما در برقراری ارتباط با سایر متخصصان روابطعمومی کمک کند. این میتواند به شما کمک کند تا از آخرین روندها و تکنیکهای روابطعمومی مطلع شوید و همچنین میتواند به شما در یافتن شغل یا کارآفرینی کمک کند.
دلیل دیگر شرکت در شبکه روابطعمومی این است که میتواند به شما کمک کند تا در مورد سازمانهایی که برای آنها کار میکنید بیشتر بدانید. این میتواند به شما کمک کند تا با سایر بخشهای سازمان خود ارتباط برقرار کنید و همچنین میتواند به شما در درک بهتر اهداف و استراتژیهای سازمان کمک کند.
اگر علاقهمند به شرکت در شبکه روابطعمومی هستید، چند نکته وجود دارد که باید بهخاطر داشته باشید. اول، مهم است که از هدف شبکه خودآگاه باشید. آیا به دنبال برقراری ارتباط با سایر متخصصان روابطعمومی هستید؟ آیا به دنبال یادگیری بیشتر در مورد آخرین روندها و تکنیکهای روابطعمومی هستید؟ آیا به دنبال یافتن شغل یا کارآفرینی هستید؟ هنگامی که هدف خود را میدانید، میتوانید شبکههایی را پیدا کنید که برای شما مناسب هستند.
دوم، مهم است که فعال باشید. فقط در رویدادهای شبکه حاضر نشوید و منتظر بمانید تا مردم به شما نزدیک شوند. خودتان را معرفی کنید و با مردم ارتباط برقرار کنید. همچنین، از کارت ویزیت خود استفاده کنید و اطلاعات تماس خود را با افرادی که ملاقات میکنید به اشتراک بگذارید.
سوم، به دنبال فرصتهای مکرر برای شبکه باشید. شبکه تنها در رویدادهای ویژه محدود نمیشود. میتوانید با افرادی که در شبکه خود هستید بهصورت آنلاین ارتباط برقرار کنید، در رویدادهای حرفهای شرکت کنید و حتی در محل کار خود با افراد جدید ارتباط برقرار کنید.
چهارم، صبور باشید. شبکه روابطعمومی یک فرایند است. انتظار نداشته باشید که بهسرعت با تعداد زیادی نفر ارتباط برقرار کنید. فقط باگذشت زمان و تلاش، شبکهای از افراد را خواهید ساخت که میتوانند به شما در حرفه روابطعمومی خود کمک کنند.
از حامیان خود تشکر میکنیم.
همه دیدگاهها قابل احترام هستند.
بخش های مختلف شبکه روابط عمومی (شارا)

یکی از مسائل مهم در طراحی شارا، طبقه بندی های مناسب برای دسترسی آسان مخاطبان به موضوعات مورد نظرشان بود. لذا این سایت از 25 بخش دینامیک و 5 بخش استاتیک تشکیل شده است. در این نوشتار به بررسی قسمت های مختلف شارا به شرح زیر می پردازیم:
1. صفحه اصلی: این صفحه دربردارند لینک های مطالب منتشر شده در شارا می باشد که هر بخش به تفکیک مورد بررسی قرار می گیرد.
پایگاه اخبار
این پایگاه دارای بخش های زیر است:
2. آخرین اخبار روابط عمومی: آخرین اخبار شارا را نمایش می دهد، چهار عنوان از مهمترین عناوین در حوزه روابط عمومی که مدت حضور آنها در صفحه بیشتر از سایر بخش ها است، درج می شوند. این چهار بخش عمدتا به پیام های مقامات رسمی کشور، سرآمدان روابط عمومی و مقالات خاصی است.
3. انتصابات روابط عمومی: این بخش انتصابات روابط عمومی را پوشش می دهد.
4. گردهمایی های روابط عمومی: اخبار گردهمایی ها در این بخش درج می شود.
5. روابط عمومی برتر: در قسمت اصلی «پایگاه اخبار» بخشی وجود دارد به نام «روابط عمومی برتر». در این بخش سعی میشود در حد امکان روابط عمومی های برتر کشور معرفی شوند.
6. دولت یازدهم: این بخش، آخرین اخبار دولت یازدهم در حوزه روابط عمومی و رسانه را منتشر می کند.
7. بانک و بیمه: وسعت فعالیت های روابط عمومی در حوزه بانک و بیمه و افزایش مخاطبان این حوزه سبب شد که بخشی با همین عنوان در شارا ایجاد شود که شامل آخرین اطلاعات و اخبار روابط عمومی در حوزه بانک و بیمه باشد.
8. اسلایدر: مهمترین اخبار روابط عمومی در این بخش نشان داده می شود.
9. تازه های شبکه: آخرین اخبار و رویدادهای حوزه علوم ارتباطات، تبلیغات، روزنامه نگاری، فناوری اطلاعات، عکاسی و... را بازنمایی می کند.
10. پیشنهادهای کاربران: در این بخش آخرین اخبار جذاب در زمینه های مختلف که کاربران شارا پیشنهاد می دهند، منتشر می شود.
پایگاه اندیشه
این پایگاه دارای بخش های زیر است:
11. روابط عمومی اخلاقی: مطالب، یادداشت ها و مقالات روابط عمومی مختص این بخش است.
12. مقالات روابط عمومی: آخرین مقالات حوزه روابط عمومی در این بخش قرار داده می شود.
13. گزارش: عمدتا شامل گزارش هایی می شود که از نشست های تخصصی حوزه روابط عمومی تهیه شده اند و یا به نحوی مرتبط با روابط عمومی می باشد.
14. گفتگو: مصاحبه با افراد سرشناس، مدیران و کارشناسان حوزه روابط عمومی و علوم ارتباطات در بخش گفتگو درج می شود.
15. آموزش روابط عمومی: به طرح مسائل نوین روابط عمومی با ارائه ترجمه های تولیدی توسط شارا و مقالات آموزشی توسط کارشناسان روابط عمومی اختصاص یافته است.
16. مدیریت روابط عمومی: مباحث نوین مدیریت به عنوان بخشی از فعالیت روابط عمومی در این بخش نمایش داده می شود چرا که یکی از مهمترین اهداف شارا، ارائه نمایی از روابط عمومی برای مدیران سازمان به جهت آشنایی آنان با پتانسیل های روابط عمومی شان می باشد.
17. روابط عمومی الکترونیک: در اینجا سعی می شود مطالب، یادداشت ها و مقالات روابط عمومی الکترونیک منعکس گردد.
18. روابط عمومی ایرانی: در راستای بومی سازی علوم انسانی و روابط عمومی، این بخش به مواردی اختصاص می یابد که به طور مشخص در روابط عمومی کشور مطرح اند.
19. تبلیغات و بازاریابی: در هم تنیدگی حوزه های میان رشته ای در سال های اخیر و بویژه مباحث بازاریابی و تبلیغات با بحث روابط عمومی، سبب شد تا این بخش را برای ارائه آخرین دستاوردهای علمی و دانشی حوزه بازاریابی و تبلیغات اختصاص دهیم.
20. فن آوری نو: شبکه های اجتماعی، رسانه های نوین، معرفی سایت های روابط عمومی و تمام مباحثی که به حوزه روابط عمومی دو مرتبط می شود، در این بخش بازتاب پیدا می کند.
21. ارتباطات: اخبار و مطالب مربوط به روزنامه نگاری و ارتباطات در این قسمت منتشر می گردد.
22. روابط عمومی و زنان: زنان بخش مهمی از جامعه روابط عمومی کشورند و به همین منظور بخشی برای انتشار اخبار و مطالب مرتبط با حوزه فعالیت های کارگزاران زن روابط عمومی در نظر گرفته شده است.
23. مسئولیت اجتماعی روابط عمومی: مسئولیت اجتماعی کارگزاران روابط عمومی در قبال جامعه، مردم و فعالیت های ارتباطی فقط در مقابل سازمان و نظام مدیریتی حاکم برآن نیست بلکه می بایست در مقابل کلیه مراجعان،بهره مندان و ذینفعان از جمله دولتمردان و حاکمان نیز چنین باشد. لذا این بخش برای تبیین و انعکاس این وظیفه مهم و فراموش شده روابط عمومی در نظر گرفته شده است.
24. روابط عمومی اسلامی: در این بخش موضوعات و مباحث روابط عمومی اسلامی، طرح می گردد.
25. روابط عمومی بحران: در این بخش با توجه به اهمیت شناخت روابط عمومی بحران و راه های مقابله و پیش گیری از آن، مجموعه ای از مطالب و مقالات ارایه می شود.
پایگاه کتاب
این پایگاه دارای بخش های زیر است:
26. تازه های نشر: معرفی تازه های نشر حوزه روابط عمومی در ایران و کتاب های تخصصی خارجی در این قسمت انجام می شود.
27. دانلود کتاب روابط عمومی: کمبود انتشار کتاب های تخصصی در حوزه روابط عمومی و نیاز روزافزون کارشناسان و دانشجویان روابط عمومی به منابع این رشته که به طور پراکنده نسخه های الکترونیکی آن در اینترنت وجود دارد سبب شد، تا سایت شارا با گردآوری این منابع کتابخانه ای الکترونیکی در حوزه علوم ارتباطات و روابط عمومی را در این بخش به طور رایگان در اختیار بازدیدکنندگان خود قرار دهد. این منابع به زبان های فارسی، انگلیسی و سایر زبان های پر طرفدار در سایت بارگزاری و قابل استفاده است.
پایگاه اطلاعات
این پایگاه دارای بخش های زیر است:
28. ایده و نوآوری: خلا وجود مکانی برای ارائه ایده هایی که در حوزه علوم ارتباطات و به ویژه روابط عمومی وجود داشت، سبب شکل گیری این بخش از سایت شارا شد. در این بخش که اغلب محتوای آن توسط کارگزاران و دانشجویان و متخصصان روابط عمومی برای مدیریت سایت ارسال می شود، به نوآوری ها و ایده هایی که می توانند منجر به تغییر و بهبود شرایط واحد روابط عمومی شوند پرداخته می شود.
29. فرصت های شغلی روابط عمومی: اطلاعاتی که در بسیاری موارد برای کارگزاران روابط عمومی مورد استفاده قرار می گیرد، در این بخش از سایت شارا قرار گرفته است. اطلاعاتی نظیر آثار کلاسیک روابط عمومی، معرفی شخصیت های برجسته روابط عمومی و آثار آنها، پیامک های مناسب برای استفاده در مناسبت ها، الواح سپاس و برخی فهرست ها نظیر، فهرست پایان نامه ها در این بخش قرار گرفته و به روز رسانی می شود.
30. تاریخنگاری روابط عمومی: در قسمت اصلی «پایگاه اطلاعات» بخشی وجود دارد به نام «تاریخنگاری روابط عمومی». در این بخش سعی میشود در حد امکان وقایع روابط عمومی و ارتباطات منعکس شود.
31. مناسبت های روابط عمومی: «مناسبت های روابط عمومی» یکی دیگر از زیرمجوعههای «پایگاه اطلاعات» است. در این بخش، مناسبت ها، به مرور منتشر میشود.
32. راهنمای روابط عمومی: در این بخش که زیرمجوعۀ «پایگاه اطلاعات» قرار گرفته، ساز و کاری برای به اشتراک گذاشتن تجربههای تخصصی پیشبینی شده است که مدیران و کارشناسان روابط عمومی با آن آشنا میشوند.
33. بخشنامه های روابط عمومی: در این بخش بخشنامه های روابط عمومی منتشر میشود.
34. پیشکسوتان روابط عمومی: این بخش به معرفی بزرگان و پیشکسوتان حوزه روابط عمومی و ارتباطات می پردازد.
35. پژوهشنامه روابط عمومی: این بخش ممکن است یک پژوهش، یک پایان نامه، یک نظرسنجی و مواردی از این دست باشد.
36. لوح ها: در اینجا سعی شده است لوح های برگزیده که غیر از کوتاه بودن، کم و بیش از زیبایی و لطافت هنری بیشتری و و متون گیرایی برخوردار باشند، منتشر گردد.
37. پیام های تبریک و تسلیت: این گونه پیام ها برای کسانی که عزیزان خود را از دست می دهند و یا به سمتی منصوب می شوند و یا افتخاری کسب می کنند، در این بخش منتشر میشود.
38. عملکرد روابط عمومی ها: بسیاری از فعالیت های روابط عمومی در این قسمت منتشر می شوند.
39. انجمن های روابط عمومی: در این بخش، انجمن ها و تشکل های روابط عمومی معرفی می گردند.
40. روز روابط عمومی: یکی از مهمترین بخش های شارا، روز روابط عمومی است که به اخبار و مطالب این روز اختصاص داده می شود.
41. آشنایی با سازمان ها: این بخش، برای معرفی سازمان ها و موسسات دولتی و خصوصی در نظر گرفته شده است.
پایگاه بین الملل
این پایگاه دارای بخش های زیر است:
42. بخش انگلیسی شارا: شارا علاوه بر محتوای تولیدی به زبان فارسی، بخشی را به زبان انگلیسی اختصاص داده که در آن آخرین دستاوردهای حوزه روابط عمومی جهان از سایت های معتبر دریافت و باز نشر داده می شود.
43. جهان روابط عمومی: حوزه های جدیدی که در روابط عمومی جهان مطرح شده اند را به خوانندگان ارائه می کند.
پایگاه چندرسانه ای
این پایگاه دارای بخش های زیر است:
44. صوت و فیلم روابط عمومی: سایت شارا اولین سایت تخصصی در حوزه روابط عمومی است که از پیام های صوتی برای اطلاع رسانی استفاده کرده است. این بخش علاوه بر فایل های صوتی قابل دانلود، کلیپ های مرتبط با مباحث روز روابط عمومی کشور و دنیا را منتشر می کند.
45. گزارش تصویری: این گزارش ها عموما گردهمایی ها یا برنامه های ویژه ای که روابط عمومی متصدی اجرای آن است را پوشش می دهد.
پایگاه امکانات
این پایگاه دارای بخش های زیر است:
46. بخش اعضا: این بخش شامل ارایه خدمات ویژه به اعضا می باشد.
47. خبرنگار افتخاری: وسعت حوزه های خبری روابط عمومی در چند سال اخیر سبب شده است که سایت شارا از نیروهای افتخاری که علاقه مند به پوشش خبری در حوزه خاصی هستند دعوت کند تا در امر تولید محتوا با شارا همکاری کنند. با این کار ضمن برخورداری از برخی مزایای همکاری، اطلاع رسانی با نام خود آنها انجام می شود و علاوه بر شناخته شدن در مجامع روابط عمومی، رزومه خوبی برای آنها به حساب می آید.
48. خدمات روابط عمومی: شارا از این جهت که وابسته به موسسه کارگزار روابط عمومی است، در کنار وظیفه اطلاع رسانی، اشتراک خبری، خدماتی نیز به خوانندگان خود که غالبا دست اندرکاران روابط عمومی هستند، ارائه می دهد. این خدمان عبارتند از:
• تشکیل ستاد خبری برای همایش ها و کنفرانس ها
- مدیریت رویدادهای مهم و تاثیرگذار در حوزه های روابط عمومی، ارتباطات، تبلیغات و بازاریابی از طریق:
- پوشش خبری کامل رویدادها
- تهیه عکس و گزارش های تصویری از رویدادها
- ایجاد آیکون خبری بر روی سایت
- ترجمه اخبار و گزارش ها به زبان های خارجی
- جریان سازی خبری و بخش همزمان مراسم های مختلف در سایت
- تامین نیازهای خبری و اطلاعاتی واحدهای روابط عمومی
- ارایه خدمات خبری آرشیوی
- تهیه و انتشار ویژه نامه خبری و بریده جراید
• خدمات تبلیغاتی
در شارا مکان مناسبی برای معرفی سازمان ها، رویدادها و محصولات روابط عمومی است.
• سایر خدمات
- اجرای پروژه های پژوهشی و مطالعاتی مورد نیاز با استفاده از ظرفیت ها و تجربیات موجود
- تحلیل محتوا، نظرسنجی و افکارسنجی خبری در زمینه ها و درخواست های مورد نیاز
- طراحی، راه اندازی، پشتیبانی فنی و محتوایی سایت های خبری سازمان ها و نهادها
- برگزاری دوره ها و کلاس های آموزشی- تخصصی و دوره های کوتاه مدت روابط عمومی و فن آوری اطلاعات
49. پیوندها: این بخش برای معرفی سایت های مهم روابط عمومی برای استفاده مدیران، کارشناسان و سایر علاقمندان در نظر گرفته شده است.
سوالات تکراری (لطفآ قبل از ارسال پیام به این سوالات توجه نمایید):
۱- تمایل به تبادل لینک دارید؟
پاسخ: تبادل لینک فقط با سایت های رنک +۴ انجام می شود.
۲- تمایل به تبادل بنر دارید؟
پاسخ: فعلا هیچ گونه تبادل بنر با سایت ها و وبلاگ های دیگر صورت نمی گیرد.
۳- هرگونه پرسش!
پاسخ: در صورت نیاز بررسی و پاسخ داده خواهد شد.
در صورت تمایل به دریافت خدمات شارا می توانید با ارسال درخواست کتبی (پست، نمابر و پست الکترونیک) اقدام فرمایید.
شارا از انتقادات و نظرات شما استقبال می کند. ایده های خود را جهت بهتر شدن شبکه برای ما ارسال کنید
مطالب مرتبط
تقدیر کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از شارا
به شارا بپیوندید: دعوت به همکاری
شما هم به ما بپیوندید
پربیننده ترین های شارا در دو هفته گذشته
پر بازدید ترین اخبار روابط عمومی شارا در ده روز اخیر
تبادل لینک
بخش انگلیسی شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران راه اندازی شد
شارا/ 4 مطلب پربیننده شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران در هقته گذشته
مطلب پربیننده شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران در هقته گذشته
رکورد بیشترین بازدید از شارا شکسته شد
شارا؛ پاسخی به مسئولیت های اجتماعی روابط عمومی
رسانه ای برای روابط عمومی: سال نو، حرکت نو، امید نو
پربازدیدترین مطالب شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران/ شارا در سال 1393
گزارش فعالیت های شارا در سال 1393
پربازدیدترین مطالب شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران/ شارا در سال 1394
پربازدیدترین مطالب شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران/ شارا در سال 1395
راهنمایی پیشنهادی "مدیریت رسانه ای ویروس کرونا"/1398
|