درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 02:24   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7168صفحه نخست » جهان روابط عمومییکشنبه، 26 آبان 1392 - 15:10
در نشست روابط عمومی مطرح شد؛ محتوا باید بومی سازی شود
سارا کلارک، رئیس بخش ارتباطات والمارت - دیوید توار که اخیرا به ریاست ارتباطات سازمانی در والمارت ارتقا یافته است، گفت با وجود اینکه شرکتش در جهان 460 بیلیون دلار فروش دارد، درک مشتریان به وسیله «تجارب بومی شان از فروشگاه» شکل گرفته است. در ایالات متحده امریکا، والمارت 41000 صفحه محلی در فیسبوک دارد- یک صفحه برای هر فروشگاه طراحی شده که مدیران راحت تر بتوانند بومیان را مدیریت کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، میامی- توانمند سازی فروشگاه ها برای تولید داستان های بومی مساله ای حیاتی برای خرده فروشان در سراسر جهان است که باعث می شود بتوانند تعامل معناداری را با جوامع مختلف برقرار کنند.


به گزارش سرویس ترجمه شارا، «محتوا رابطه ساز است»، بخشی از نشست روابط عمومی جهانی در سال 2013 بود که به وسیله سارا کلارک، رئیس بخش ارتباطات ارائه شد.


دیوید توار که اخیرا به ریاست ارتباطات سازمانی در والمارت ارتقا یافته است، گفت با وجود اینکه شرکتش در جهان 460 بیلیون دلار فروش دارد، درک مشتریان به وسیله «تجارب بومی شان از فروشگاه» شکل گرفته است.


در ایالات متحده امریکا، والمارت 41000 صفحه محلی در فیسبوک دارد- یک صفحه برای هر فروشگاه طراحی شده که مدیران راحت تر بتوانند بومیان را مدیریت کنند.


توار گفت: «ما می توانیم محتوای خاصی مانند اطلاعات تغییرات قیمت را از دفتر مرکزی شرکت اعلام کنیم. اما بقیه تولید محتواها با مدیران محلی است و با رویکرد محلی تولید می شوند.»


نائوکو کاتایاما، مدیر برنامه ریزی اجرایی برای بازاریابی کرگدن در ژاپن، بحثی را در مورد چگونگی استفاده از شبکه جهانی برای ارائه داده های بومی مطرح کرد.


براد وال، رئیس بازاریابی فروشگاه پر قدمت کراکل بارل به دو مثال اشاره کرد که بر تجربه قبلی برند شرکتش معطوف بود. یکی در مورد کمپین تبلیغاتی بود که بر جمله عاطفی «خانه جایی است که قلب آنجاست.» تمرکز کرده بود. این داستان خبری در حالی منتشر شد که شخصی مجموعه ای از خاطرات ایالات متحده امریکا را جمع آوری کرده و آن را در دکوراسیون فروشگاه قرار داده بود.


وال گفت: «ما در عرصه کار داستان ها را جمع آوری و با تعامل با مشتریان در نشست های سالیانه محتوای خود را تولید می کنیم.» وی افزود: «ما در گذشته فرآیند رسمی تری برای صحبت کردن داشتیم، اما اکنون، دوست داریم، داستان ها از میان مردم تولید شوند.»


منبع:

 http://www.holmesreport.com/news-info/14218/PRSummit-Content-Should-Be-Generated-Locally.aspx
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد