درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 12:09   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7337صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 3 آذر 1392 - 07:34
ویکیمدیا توقف ویرایش محتواهایش را از شرکت روابط عمومی خواستار شد
پاتریک هوگ- یکی از نمایندگان ذی نفوذ بنیاد ویکیمدیا در سانفرانسیسکو، که اجرای این دایره المعارف آنلاین را برعهده دارد، نامه ای به شرکت روابط عمومی نوشت و از آنها درخواست کرد که فعالیت خود را ادامه ندهند. این شرکت روابط عمومی به مشتریان خودش راهکارهایی را ارائه می دهد که چگونه بتوانند از صافی های ویکیپدیا برای جلوگیری از انتشار محتوای تبلیغاتی عبور کرده و شرکت خودشان را در آن معرفی کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، پاتریک هوگ- یکی از نمایندگان ذی نفوذ بنیاد ویکیمدیا در سانفرانسیسکو، که اجرای این دایره المعارف آنلاین را برعهده دارد، نامه ای به شرکت روابط عمومی نوشت و از آنها درخواست کرد که فعالیت خود را ادامه ندهند. این شرکت روابط عمومی به مشتریان خودش راهکارهایی را ارائه می دهد که چگونه بتوانند از صافی های ویکیپدیا برای جلوگیری از انتشار محتوای تبلیغاتی عبور کرده و شرکت خودشان را در آن معرفی کنند.


به گزارش سرویس ترجمه شارا، ویکیمدیا از شرکت روابط عمومی ویکی درخواست کرده که ویرایش صفحات ویکیپدیا را تا زمانی که به طور کامل از ضوابط مشخص شده در جامعه ویکیمدیا پیروی نکند، متوقف نماید.


ویکیپدیا اخیرا پس از بررسی ویرایش های این شرکت توسط گروه تجسس ویکیپدیا، ضمن مسدود کردن 300 حساب کاربری «ساک پاپت» مرتبط به شرکت روابط عمومی ویکی، از اقدامات این شرکت در ملاء عام انتقاد کرده، چراکه ادعا شده بود این شرکت برای ایجاد و ویرایش صفحات تبلیغاتی شرکت ها در ویکیپدیا هزینه هایی را دریافت می کند، کاری که بر اساس قوانین ویکیپدیا کاملا نهی شده است.


در نامه ای که توسط شرکت حقوقی کولی ال ال پی، به نمایندگی ویکیمدیا به روابط عمومی ویکی نوشته شده، یکی از شرکت ها با مرکزیت آستین، تگزاس و یا سانفرانسیسکو، در وبسایت خودش و لینکداین معرفی شده است.


صفحه لینکداین روابط عمومی ویکی می گوید که این شرکت در سال 2010 به منظور «ایجاد، ویرایش، مدیریت و ترجمه صفحات ویکیپدیا برای برجسته سازی کسب و کار و افراد» تاسیس شده است، و امروز بیش از 1500 صفحه برای مشتریان ایجاد کرده اند که طیفی از شرکت های نوپای دره سلیکون تا فورچون 500 و مدیران عامل آنها را در بر می گیرد. در خصوص این صفحات وبی، شرکت می گوید: «ما هرگز به طور مستقیم به ویرایش صفحات ویکیپدیا اقدام نکرده ایم.»


صفحات وبی روابط عمومی ویکی می گوید آنها بیش از 25 نویسنده را در اختیار دارند که آماده توسعه صفحات ویکیپدیا از طریق تحقیق، محتوای غنی، و با نمایی حرفه ای هستند که خوانندگان به آن اعتماد خواهند کرد.


موسسان سایت شرکت را با نام جوردن فرنچ و داریوس فیشر که مدیرعامل و مدیر هماهنگی این شرکت هستند را شناسایی کردند. بیوگرافی فیشر در مورد او می گوید که او از این کار برای متخصصان ارتباطات بحران استفاده می کند و صفحه مربوط به خودش نیز نشان می دهد که وی اهل سانفرانسیسکو است. صفحه مربوط به فرانس در لینکداین می گوید که او وکیلی کارآفرین است که در آستین فعالیت می کند. هر دو مدرک کارشناسی خود را از دانشگاه واندربیلت دریافت کرده اند.


منبع:

 http://www.bizjournals.com/sanfrancisco/blog/2013/11/wikimedia-tells-pr-firm-to-stop-posts.html
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی


  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد