درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 15 خرداد 1403 - 19:44   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور
  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟
  کاهش توهم هوش مصنوعی
  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11658صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیچهارشنبه، 3 تیر 1383 - 20:13
نه پیشنهاد رسانه های اجتماعی که قادر نیستید از آنها چشم پوشی کنید
نویسنده: دایان شوارتز مترجم: سحر بشارتی راد - یک تصویر بسیار با ارزش تر از 1000 کلمه است. روی فیلم، اینفوگراف (داده نما)، عکس و آثار گرافیکی سرمایه گذاری کنید. برای یادگیری کلیپ و اینفوگراف وقت صرف کنید. ببینید که مخاطبین شما دنبال چه هستند و سپس همان را برایشان فراهم نمایید.
  

1- بهترین نقل قول کنفرانس: کاترین شیفر، مدیر برند تجاری ریتز کرکرز عنوان کرده: "هیچ کس تمایلی به دوستی با یک بیسکویت باتر کرکر ندارد." بنابراین به گونه ای شایسته چالش ارتباطات فیسبوکی را برای برندهای تجاری مورد ارزیابی قرار می دهیم. در رابطه با حضور برند تجاری تان در رسانه اجتماعی واقع بین بوده و با طرفداران خود به شیوه ای واقع گرایانه برخورد کنید.


2- ابتدا تکلیف چند خط مشی سیاسی را مشخص نمایید، سپس شانس خود را روی مابقی آنها امتحان کنید: به عبارت دیگر، به طور کامل در استخر رسانه های اجتماعی شیرجه نزنید. در ابتدا چند مسیر برای شنای خود انتخاب کنید این مسیرها می تواند شامل توییتر، لینکدین و یا فیسبوک باشد، در آنجا بر حرکات خود تسلط بیابید و سپس به بررسی سایر مسیرها بپردازید.


3 – بیانیه‌های مطبوعاتی خود را از حالت کنترل اتوماتیک در آورید: اول از همه اینکه بیانیه‌های مطبوعاتی مهجور و منسوخ نیست اما مطالب مطبوعاتی قدیمی باید بایگانی شوند. اطمینان حاصل نمایید که خبرهای شما برای جستجو بهینه سازی شده، حاوی مؤلفه های چند رسانه ای برای مشارکت افراد ذی نفع بوده، به خوبی نوشته شده و از همه مهمتر، جالب است!


4- پست توییتری کوتاه


5- در زمان بحران، توییتر برای اطلاع رسانی است و فیسبوک به جهت تسلط است: این دو را با هم اشتباه نگیرید.


6- مطرح نمودن سوالات متعدد با مخاطبین: چرا متخصصان روابط عمومی آزمون زوج و فرد بیشتری را در اقدامات خود انجام نمی دهند. پیشنهاد هوشمندانه بردن اندرسون از شرکت نرم افزاری سیشن، خاطر نشان می کند که آزمون زوج و فرد به قلب بازاریابی 101 باز می گردد با این حال رشته روابط عمومی اغلب این آزمایش هوشمندانه را در آزمودن پیام های شما چه در قالب رسانه های اجتماعی و یا اقدامات دیرینه روابط عمومی نادیده می گیرد.


7- نمی توانید به طور خودکار قضاوت کنید: مطمئن شوید که برای قضاوت صحیح هنگام استخدام افراد با استعداد و اجرا کننده کارزارها ارزش قائل هستید.


8- بازاریابی محتوا یک تعهد است نه مبارزه: آنهایی که به بازاریابی محتوا دست می زنند، و به جای یک کارزار استثنایی در گوشه و کنار، آن را به قالب بازاریابی روابط عمومی متصل می کنند احتمال موفقیت شان در این حوزه بیشتر است.


9- ارتباطات تصویری: یک تصویر بسیار با ارزش تر از 1000 کلمه است. روی فیلم، اینفوگراف (داده نما)، عکس و آثار گرافیکی سرمایه گذاری کنید. برای یادگیری کلیپ و اینفوگراف وقت صرف کنید. ببینید که مخاطبین شما دنبال چه هستند و سپس همان را برایشان فراهم نمایید.


منبع :
http://www.prnewsonline.com
منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا


  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد