درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 01:38   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11335صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیدوشنبه، 19 خرداد 1393 - 06:09
روابط عمومی 80 درصد بیشتر از بازاریابی محتوا اثربخش است
سارا شریک - با توجه به مطالعات اخیر که با حمایت مالی اینپاورد و اجرای نیلسون بدست آمده است، بازاریابی محتوا 88 درصد کمتر از روابط عمومی اثربخش است. این به دلیل تاثیر بزرگی است که از رسانه ها بر بخش های بزرگی از مردم می گذارند.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، سارا شریک- با توجه به مطالعات اخیر که با حمایت مالی اینپاورد و اجرای نیلسون بدست آمده است، بازاریابی محتوا 88 درصد کمتر از روابط عمومی اثربخش است. این به دلیل تاثیر بزرگی است که از رسانه ها بر بخش های بزرگی از مردم می گذارند. بر اساس این مطالعه، دستاوردهای رسانه را که به واسطه محتوای ایجاد شده توسط کارشناسان معتبر شخص ثالث بدست آمده بود مورد بررسی قرار داده است- دستاوردهایی که بیشترین منافع را برای برند نسبت به تولید کاربر یا محتوای برندی به دست آورده بود.


اعتبار کلیدی است
آمار برای همه دلایل جالب است، دست کم این واقعیت ساده که بازاریابان در ارزیابی خروجی ها بسیار خوب هستند، برخی چیزها که روابط عمومی به تلاش با آنها  ادامه داده است. این واقعیت که نیلسون اثر قوی و معتبر از شخص ثالث را شناسایی کرده است که بر مشتریان بالقوه در سراسر مراحل مختلف چرخه خرید اشاره دارد و بایستی سخنگویان روابط عمومی را ارزیابی کند.
با همه گفتگوها در این باره، سرمایه گذاری و بحث بازاریابی محتوا در چند سال گذشته، این است که با شگفتی تمام تلاش های روابط عمومی بیشتر از کمپین های بازاریابی محتوا در پیشبرد کسب و کار اثرگذار است.


پاسخ به این سوال اعتبار است. بیشرمانه سخت است که محتوای برندی تولید کرد که اعتباری قابل قبول داشته باشد. محتوای منتشر شده برند (حتی این یادداشت کوچک وبلاگی!) تمام برنامه های اساسی، و گاهی اوقات دسته ای از برنامه ها که زیاد آشکار نیستند.


دستاورد رسانه ای و نفوذ
دستاورد رسانه، از دیگر سوی، به طور گسترده ای اعتبار و اعتماد ایجاد می کند. در آن کلیدهایی برای اثربخشی می باشد- و این جایی است که روابط عمومی واقعا می تواند درخشنده باشد. کارگزاران روابط عمومی نفوذ را درک می کنند و اینکه چگونه می توان به آن تعلق داشت و جایی که جریان پیدا می کند. متخصصان روابط عمومی پیچیدگی های داستان را درک می کنند و اینکه می توانند طبقه بندی مناسبی در زمینه های مورد علاقه که برای مخاطبان حس ایجاد می کند دست یابند.


جای  تعجب دارد که روابط عمومی پشت سرفصل فیلم ها، ویدئوهای ویروسی و مطالب دیگری است که مملو از نکته ها می باشند و عموما در بالای نتایج موتورهای جستجو قرار دارند.


تاکتیک های بازاریابی روابط عمومی باید دزدیده شوند

من تمام آنچه گفته شد را به عنوان یک بازاریاب محتوا اعلام کردم، من معتقدم که فرصت هایی برای روابط عمومی وجود دارد که می تواند برخی تاکتیک های مهم را از جعبه ابزار بازاریابان محتوا بدزدد. این فرصت ها عبارتند از: آزمون بازاریابان دیجیتال و پیام های پالایش شده به طور مستمر و طیفی از بهترین شیوه ها برای توسعه محتوای وب بنیان که کار می کنند، و سایر ارتباطگرانی که می توانند آن تاکتیک ها را برای بهبود کمپین های خودشان به امانت بگیرند.


طراحی گزارش های مطبوعاتی و سایر محتواها با فعالیت های خواننده در ذهن یکی توصیه های اینچنین است. به این مورد اینچنین فکر کنید: هر قطعه از محتوای آنلاین مربوط به برند شما- از قبیل گزارش خبری، یادداشت وبلاگی، مقالات، پیش زمینه ها و سایر موارد- تبدیل به یک صفحه وب می شوند. صفحه ویژه وب می تواند در موتور جستجو دیده شود و در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شود. وقتی تصاویر صفحه نظر بازدید کننده را به خود جلب کند، سازمان شما این فرصت را پیدا می کند که با قدرت و به طور شخصی با اشخاص ارتباط برقرار کند. در آن لحظه، شما باید به آن توجه کنید، فرصتی برای ارتباط با اقدامات بعدی آنها بیابید.


بازاریابان اغلب از این فرصتی برای هدایت مخاطبان برای اقدام استفاده می کنند: آنها حالات مختلف را می سنجند و با وسواس آن را آزمون می کنند و زبانش را در می ابند و بهترین نحوه صفحه بندی را تعیین می کنند. در حالی که پاسخگوی این منطق نیستند که ما این فرصت را دارید که در 25 نسخه متفاوت گزارش های مطبوعاتی مشابهی را برای اخذ بهترین نتایج تولید کنیم، ما می توانیم به طور متفاوت برخی از بهترین شیوه های گسترده از نشانگرهای دیجیتال بگیریم و آن را در پیام های خودمان به کار بندیم.


آن تاکتیک ها در وبلاگ با عنوان «Extreme Makover: Press Release Edition» منتشر شده اند که می توانید آن را مطالعه کنید.
منبع: http://www.business2community.com/public-relations/pr-80-effective-content-marketing-0824346#PpbjSP1DqD3ZtOGQ.99
 منبع: اینپاورد و نیلسون
منبع مرجع:http://www.shara.ir/view/11335/روابط-عمومی-80-درصد-بیشتر-از-بازاریابی-محتوا-اثربخش-است


 
 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد