درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 21:30   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 3658صفحه نخست » دوشنبه، 20 خرداد 1392 - 08:30
بازاریابی/ استفاده از تویتر در سیستم ارتباط با مشتری
  

استفاده از شبکه های اجتماعی علاوه بر ایجاد ارتباط میان کاربران ، برای برقراری ارتباط میان برندها و کاربران نیز مفید هستند. در این مطلب به بررسی استفاده برندها از شبکه اجتماعی تویتر در سیستم های ارتباط با مشتری پرداخته می شود.

در مطلبی که قبلا در وبلاگ در مورد استفاده از شبکه اجتماعی فیس بوک در سیستم های ارتباط با مشتری قرار گرفت به استفاده از این شبکه اجتماعی برای ارتباط میان برندها و کاربران پرداخته شد.

 

زمان پاسخگویی برندها به سوالات کاربران در فیس بوک

 

اما تحقیق مشابهی نیز در مورد استفاده از تویتر برای ارتباط میان برندها و کاربران انجام شده که نتایج جالبی از آن به دست آمده است. تقریبا هر وب سایت خصوصا وب سایت های خارجی که مراجعه می کنید آیکن دو شبکه اجتماعی فیس بوک و تویتر را می بینید که در صورت داشتن سوال ، انتقاد و پیشنهاد می توانید پیغام خود را از طریق این رسانه ها با برندها مطرح کنید و پاسخ خود را دریافت کنید. در مورد فیس بوک ، ۵۵% کاربران پاسخ سوال خود را در کمتر از ۱۳٫۷ ساعت در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۲ دریافت کرده اند اما در مورد تویتر این میزان کمتر است.

 

زمان پاسخگویی برندها به سوالات کاربران در فیس بوک

 

در مورد تویتر در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۲ به ۳۲% پاسخ های کاربران پاسخ داده شده است و این پاسخ ها در حدود ۶ ساعت بوده که در مقایسه با فیس بوک میزان و زمان پاسخگویی برندها کمتر است. اما با توجه به ماهیت شبکه اجتماعی تویتر که به روز رسانی های مستمر دارد میزان زمان پاسخگویی ، کمتر از فیس بوک است که طبیعی است اما میزان پاسخگویی برندها نسبت به فیس بوک کمتر است که یک عامل منفی می باشد.

 

نکات بازاریابی

به تازگی در کشور ما ایران ، شرکت ها به استفاده از شبکه اجتماعی فیس بوک در فعالیت های بازاریابی خود رو آورده اند اما باید اصول بازاریابی در این شبکه اجتماعی رعایت گردد. تویتر نیز به همین صورت است. تویتر شبکه اجتماعی است که باید به روز رسانی های مستمر در آن صورت گیرد و سوالات کاربران هم باید در مدت زمان کم پاسخ داده شوند. یکی از اصولی که در بازاریابی اینترنتی توسط فیس بوک و تویتر باید به آن اشاره کرد پاسخ دهی به سوالات کاربران است. باید سعی شود تا جایی که امکان دارد تمامی سوالات خوانده و به آن ها پاسخ داده شود.

منبع: تبلیغات و بازاریابی اینترنتی

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد