درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 15 خرداد 1403 - 16:40   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور
  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟
  کاهش توهم هوش مصنوعی
  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 3658صفحه نخست » دوشنبه، 20 خرداد 1392 - 07:54
بازاریابی/ استفاده از تویتر در سیستم ارتباط با مشتری
  

استفاده از شبکه های اجتماعی علاوه بر ایجاد ارتباط میان کاربران ، برای برقراری ارتباط میان برندها و کاربران نیز مفید هستند. در این مطلب به بررسی استفاده برندها از شبکه اجتماعی تویتر در سیستم های ارتباط با مشتری پرداخته می شود.

در مطلبی که قبلا در وبلاگ در مورد استفاده از شبکه اجتماعی فیس بوک در سیستم های ارتباط با مشتری قرار گرفت به استفاده از این شبکه اجتماعی برای ارتباط میان برندها و کاربران پرداخته شد.

 

زمان پاسخگویی برندها به سوالات کاربران در فیس بوک

 

اما تحقیق مشابهی نیز در مورد استفاده از تویتر برای ارتباط میان برندها و کاربران انجام شده که نتایج جالبی از آن به دست آمده است. تقریبا هر وب سایت خصوصا وب سایت های خارجی که مراجعه می کنید آیکن دو شبکه اجتماعی فیس بوک و تویتر را می بینید که در صورت داشتن سوال ، انتقاد و پیشنهاد می توانید پیغام خود را از طریق این رسانه ها با برندها مطرح کنید و پاسخ خود را دریافت کنید. در مورد فیس بوک ، ۵۵% کاربران پاسخ سوال خود را در کمتر از ۱۳٫۷ ساعت در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۲ دریافت کرده اند اما در مورد تویتر این میزان کمتر است.

 

زمان پاسخگویی برندها به سوالات کاربران در فیس بوک

 

در مورد تویتر در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۲ به ۳۲% پاسخ های کاربران پاسخ داده شده است و این پاسخ ها در حدود ۶ ساعت بوده که در مقایسه با فیس بوک میزان و زمان پاسخگویی برندها کمتر است. اما با توجه به ماهیت شبکه اجتماعی تویتر که به روز رسانی های مستمر دارد میزان زمان پاسخگویی ، کمتر از فیس بوک است که طبیعی است اما میزان پاسخگویی برندها نسبت به فیس بوک کمتر است که یک عامل منفی می باشد.

 

نکات بازاریابی

به تازگی در کشور ما ایران ، شرکت ها به استفاده از شبکه اجتماعی فیس بوک در فعالیت های بازاریابی خود رو آورده اند اما باید اصول بازاریابی در این شبکه اجتماعی رعایت گردد. تویتر نیز به همین صورت است. تویتر شبکه اجتماعی است که باید به روز رسانی های مستمر در آن صورت گیرد و سوالات کاربران هم باید در مدت زمان کم پاسخ داده شوند. یکی از اصولی که در بازاریابی اینترنتی توسط فیس بوک و تویتر باید به آن اشاره کرد پاسخ دهی به سوالات کاربران است. باید سعی شود تا جایی که امکان دارد تمامی سوالات خوانده و به آن ها پاسخ داده شود.

منبع: تبلیغات و بازاریابی اینترنتی

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا


  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد