درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 14:07   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات

  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX
  نوآورترین شرکت‌های جهان در سال 2024
  چت‌بات آرنا (Chatbot Arena)
  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟
  کلود در رتبه‌بندی چت‌بات‌های هوش مصنوعی مقام اول را به دست آورد
  نظرسنجی گالوپ: اکثر آمریکایی‌ها اکنون با اقدام اسرائیل در غزه مخالفند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11574صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیشنبه، 31 خرداد 1393 - 13:54
نتایج پیمایش: متخصصان روابط عمومی از توییتر بیش از فیسبوک استفاده می کنند
برایان گرین - متخصصان روابط عمومی که در این پیمایش شرکت کردند بیان نمودند که از فیسبوک بیشتر از توییتر به نفع فعالیت های مشتریان خود استفاده می کنند. این نسبت 87.6 در مقابل 85.1 است. بعد از فیسبوک و توییتر، لینکداین و یوتیوب بیشترین کاربرد را میان کارگزاران و متخصصان روابط عمومی داشت.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، برایان گرین- به اشتراک گذاری محتوا در سراسر بسترهای متنوع رسانه اجتماعی بخشی از زندگی متخصصان روابط عمومی است. اما همه بسترهای رسانه ای اعتبار برابر ندارند. با وجود محبوبیت میان کاربران، بسترهای اساسی برای متخصصان ارتباطگری که از آن برای مقاصد کسب و کار استفاده می کنند متفاوت است.


با توجه به این امر، پی آر نیوز و سیزن تاملی را در باب «کیفیت رسانه اجتماعی برای متخصصان روابط عمومی» در قالب پیمایش انجام دادند که از میان افراد جامعه ارتباطی انجام شده و طی آن درک می شود که استفاده از کدام بستر رسانه اجتماعی امروز بیشتر صورت می گیرد. و موفقیت این بسترها را نسبت به یکدیگر ارزیابی می کند و به کدام منبع اطلاعاتی بیشتر می توان تکیه می شود.


با یک حاشیه باریک، متخصصان روابط عمومی که در این پیمایش شرکت کردند بیان نمودند که از فیسبوک بیشتر از توییتر به نفع فعالیت های مشتریان خود استفاده می کنند. این نسبت 87.6 در مقابل 85.1 است. بعد از فیسبوک و توییتر، لینکداین و یوتیوب بیشترین کاربرد را میان کارگزاران و متخصصان روابط عمومی داشت. اما میان استفاده از بسترهای رسانه اجتماعی و نرم افزارهای کاربردی افت زیادی وجود دارد که می توانید آن را در نمودار زیر مشاهده کنید.

 



نتایج کامل این پیمایش در اجلاس رسانه اجتماعی که در 3 ژوئن 2014 در نیویورک برگزار می شود ارائه می شود.
می توانید برایان گرین را در توییتر پیگیری کنید: @bwilliamgreene


منبع: http://www.prnewsonline.com/water-cooler/2014/05/22/pr-news-survey-which-social-media-platforms-do-you-use/?hq_e=el&hq_m=2889637&hq_l=9&hq_v=472ca672b1
 منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
 
 
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انسان یا ماشین؟ مرزهای مبهم هوش مصنوعی


  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد