درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 01:20   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10565صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیسه شنبه، 23 اردیبهشت 1393 - 08:08
شارا/ برترین استراتژی های بازاریابی محتوای مورد علاقه گوگل
کیت انیکس - کار در بازاریابی آنلاین همانند گام نهادن به جهانی است که در حاشیه قرار دارد، بسیار کوچک است، اما در حقیقت بسیار بزرگتر از تصور بسیاری از مصرف کنندگان است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، کیت انیکس-کار در بازاریابی آنلاین همانند گام نهادن به جهانی است که در حاشیه قرار دارد، بسیار کوچک است، اما در حقیقت بسیار بزرگتر از تصور بسیاری از مصرف کنندگان است. در این فضا است که شما با عبارت هایی نظیر سئو، کراولر، برچسب، کلمه کلیدی، و سایر اصطلاحات آشنا می شوید که قلب حرفه شما را تشکیل می دهند. با این حال، سعی برای تبدیل اصلطلاحات مربوط به یک حوزه تخصصی بسیار دشوار است. و دشوارتر از آن شناخت تکنیک هایی است که برای جلوگیری از آن می توانید مورد استفاده قرار دهید.


درست است که امروز در جهان بازاریابی محتوا، بازاریابان زیادی می خواهند رتبه بیشتری را به واسطه محتوایشان از گوگل دریافت کنند.
با همه الگوریتم های جدیدی که در چند سال گذشته در مورتوهای جستجو پدیدار شده اند، چگونه می توان محتوایی را منتشر کرد که رتبه سایت هایی که به واسطه این الگوریتم ها به شدت کاهش یافته است را افزایش دهیم؟ برترین استراتژی های بازاریابی محتوایی که گوگل به آنها علاقه مند است کدام اند؟ برای شروع، بازاریابان نیاز دارند که در جریان برخی از تغییرات اساسی که گوگل برای رتبه بندی محتوا اعمال کرده است قرار گیرند.


پاندا و پنگوئن و مرغ مگس خوار، اصلی ترین الگوریتم هایند!
شما ممکن است در رابطه با گوگل در فضای اینترنت با این اسامی آشنا شده باشید و فکر کنید که «این حیوانات چه بر سر بازاریابی می آورند؟»
با این حال، این ها حیوانات ناز و دوست داشتتنی ای نیستند. این ها الگوریتم های وبی هستند که تغییرات قابل توجهی را در روش رتبه بندی صفحات توسط گوگل بوجود آورده اند، و تاثیری حیاتی در آنچه مصرف کنندگان هنگام جستجوهای گوگل بدست می آورند داشته است. بدو توجه به جزئیات فنی، در سال 2011 گوگل الگوریتم پاندای خود را معرفی کرد که رتبه سایت هایی که محتواهای بدون کیفیت ارائه می دهند را کاهش می دهد.


در سال 2012، گوگل الگوریتم پنگوئن را ایجاد کرد که رتبه صفحات اشباع از کلمات کلیدی و سایر سایت های هرزه را کاهش می دهد. مرغ مگس خوار، که در سال 2013 معرفی شد، در واقع شکل جدیدی از الگوریتم کافئین بود که به افزایش سرعت اولیه گوگل، و سرعت کراول کردن و بهینه سازی آن کمک می کند.


این روزآمدها باعث شدند که تولید محتوا در فضای وب با چالش های بسیار جدی روبرو شوند، چراکه آنچه باعث می شود رتبه سایت شما بالا رود محتوایی با کیفیت ویژه است و سایر محتواها با فیلترهایی از جانب گوگل روبرو می شوند. ازآنجا که تغییراتی در کراولرهایی که به وبسایت های داخل می شوند ایجاد شده، و تصمیم گیری در مورد اینکه کدامیک از آنها هرزه نیستند نیز تغییر کرده است، این به روز رسانی ها به اندازه کافی اهمیت یافته اند و بسیار مهم است که بدانید چه نوع محتوایی را باید برای کسب رتبه بیشتر در گوگل تولید و منتشر کنید.
در این نوشتار چند نکته در خصوص تکنیک هایی که گوگل آنها را برای استفاده توسط وبسایت ها و به منظور افزایش رتبه ترجیح می دهد شرح داده می شود.


از تولید محتوای هرزه خودداری کنید
محتوای هرزه در وب چیست؟ هرزه وب یادداشت هایی است که مملو از کلمات کلیدی است و تنها برای کسب بازدید در وب در آن قرار می گیرد. این تکنیک در کنار تکنیک های «متن نامرئی» و یادداشت هایی با چندین لینک به افزایش رتبه سایت کمک می کرد.
اینها تاکتیک هایی هستند که وبسایت ها در گذشته مورد استفاده قرار می دادند، اما از آنجا که گوگل الگوریتم های جدید خود را برای جلوگیری از تولید کننده های هرزه نامه عرضه کرده است دیگر کار نمی کنند. بنابراین سوال این است که چگونه می توان از کلمات کلیدی استفاده کرد، بدون اینکه برچست هرزه نامه را از گوگل دریافت کرد؟


آگاه و دقیق باشید
با تمام معنی، از کلمات کلیدی، برچسب ها، و لینک ها استفاده کنید، اما مطمئن شوید که با آنچه منتشر می کنید، مرتبط باشد. و هرگز بدون اینکه بافت را به دقت سنجیده باشید از کلمات کلیدی بی ربط استفاده نکنید، و فکر نکنید که چون به اینکه در جستجوها به ورود کاربران با این کلمات کلیدی نیاز دارید می توانید آن کلمات را برای هر متنی مورد استفاده قرار دهید. این نکته ساده را در ذهن نگاه دارید و به آن عمل کنید.


اطمینان حاصل کنید وب اسکریپت ها در دسترس هستند
هرچند کراولر گوگل بسیار کارآمد است، اما همیشه نمی تواند مطالب پیچیده را تحلیل کند، مطالبی از قبیل محتوای مبتنی بر جاوا، و یا محتواهایی که کمتر از اسکریپت های وب و بیشتر از جنبه های بصری بهره مند شده اند، برای گوگل کمتر در دسترس هستند.
کراولر گوگل تنها می تواند صفحات HTML را بخوانند؛ اما جنبه های بصری که بیشتر مورد توجه مصرف کنندگان هستند، ممکن است دیده نشوند. اگر شما از HTML استفاده نکرده باشید و از آن منفعت نبرید ممکن است گوگل نتواند آن را به اندازه کافی مفید و ارزشمند ببیند.
محتوایی مانند جاوا بسیار برای بینندگان جالب است، اما گوگل نمی تواند آن را بخواند. اگر صفحه شما از جنبه های بصری بیشتری از جنبه های محتوایی استفاده می کند، ممکن است اثر مخربی بر رتبه صفحه شما داشته باشد و شاید حتی به عنوان صفحه هرزه شناخته شود. به عنوان یک قاعده کلی، سادگی لایه های سایت بهتر است.


تعامل با بینندگان
گوگل به استفاده از محتوایی که توسط بینندگان مورد بررسی و تجدید نظر قرار می گیرد علاقه دارد. اگر شما تعامل کنید، گوگل به آن توجه می کند. سایت های هرزه یا وبسایت هایی که کاربران را درگیر خود نمی کنند، برای گوگل ارزش کمتری دارند، و یگانه هدف الگوریتم های جستجوی گوگل این است که محتوایی را برای مصرف کنندگان متناسب با خواسته ها و نیازهایشان تامین کند.
تعامل با مصرف کنندگان به گوگل نشان می دهد که شما تنها برای افزایش رتبه خود محتوایی را منتشر نمی کنید بلکه هدف شما این است که با مصرف کنندگان تعامل کنید و نیازهای آنها را تامین نمایید. این مساله شما را به نکته بعدی سوق می دهد.


مصرف کننده یا جامعه محتوا
با اجازه دادن به مشتریان برای اظهار نظر، یا حتی ارسال محتوا بر روی سایت شما، شما به طور خودکار محتوای خودتان را از نظر میزان ارتباط و حجم تولیدی بهبود می دهید.
تعامل مثبت مصرف کنندگان از طریق صفحه وبسایت به شما کمک می کند که رتبه صفحه تان را افزایش دهید و این حقیقت که مصرف کنندگانی با صفحه شما تعامل می کنند باعث می شود که مرتبط بودن محتوای شما برای گوگل اثبات شود.
این کار نه تنها سبب می شود که کار کمتری را در خصوص تولید محتوا انجام دهید، بلکه همچنین کمک می کند بتوانید در تمام روندهای حوزه کسب و کارتان در جایگاه قابل قبولی قرار گیرید.


شبکه شدن با سایر شرکت ها
لینک های بیشتر به صفحه شما، احتمال دارد توسط افرادی که سایت شما را بازدید می کنند به شما داده شود. به هر حال، برای پرهیز از تولید هرزه نامه هاای اینترنتی با لینک های بی ارتباط با بافت به صفحه خودتان نیاز دارید که ارتباطاتی را با سایت های سایر شرکت ها و سازمان ها برقرار کنید. «تو پشت مرا کیسه کن، من هم مال شما را.»
ارائه یادداشت های میهمان در صفحه شما منافعی را برای کارتان ایجاد می کند و می توانید در مقابل برای آنها نیز مطالبی را تولید کرده و به سایت آنها ارسال کنید تا با لینک خودتان در سایت آنها منتشر شود.
با ساخت یک شبکه با سایر شرکت ها و کار با آنها برای تامین منافع مشترک، توجه آنها را بدون ارسال لینک های هرزه نامه ای جلب کنید. این راه، روشی قانونی برای جلب توجه به صفحه با استفاده از لینک ها است. در عین حال شما از الگوریتم های گوگل که برای کاهش رتبه صفحه شما تلاش می کنند، امتیاز مثبت دریافت می کنید و سایت خود را به عنوان سایتی معتبر می شناسانید.


حرکت به سوی موبایل
با ورود گوشی های هوشمند و تبلت ها امروزه امکان بهتری برای استفاده از وبسایت ها توسط تجهیزات متفاوت فراهم شده است و شرکت ها می توانند محصولات خود را به راحتی در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند.
با ساخت محتوایی که در دسترس کاربران بیشتری قرار گیرد، شما می توانید ترافیک بیشتری را به سمت وبسایت خود جذب کنید، در نتیجه به افزایش رتبه خود کمک کنید.
بهره گیری از تلفن همراه راهی بسیار موثر برای افزایش ترافیک وبسایت است، و شما را در میان کسب و کارها به شدت ارتقاء می دهد، همچنان امروز شرکت ها به دنبال کشف راهی برای ارائه محتوای خود از طریق تبلت ها و گوشی های هوشمند هستند.


ساخت نرم افزارهای کاربردی
نرم افزارهای کاربردی در حال حاضر داغ ترین موضوع در فضای اینترنت هستند. هر شخصی می خواهد به آخرین نرم افزارهای کاربردی دسترسی داشته باشد، و گوگل لی یکی از ابزارهای عالی برای بازاریابی نرم افزارهای کاربردی شماست.
نه تنها این نرم افزارها باعث می شوند که وبسایت شما برای بازدیدکنندگان موبایل بیشتر در دسترس قرار گیرند، بلکه آنها برای شما منبعی از درآمد می شوند، چراکه مردم برای نرم افزارهای کاربردی شما هزینه ای را پرداخت می کنند.
با فهرست کردن نرم افزار در گوگل پلی، می توانید لینک هایی را به صفحه خودتان بدهید، و از طریق آن بازدید کنندگانی را بدست آورید.


استفاده از وبسایت های خارجی

این نیست که شما بخواهید از هر وبسایتی و هر صفحه ای لینکی دریافت کنید. بلکه بایستی سعی کنید از وبسایت هایی که گوگل برای آنها اعتبار بیشتری قائل می شود لینک دریافت کنید و با این کار خود را بیشتر در معرض بینندگان از طریق گوگل قرار دهید.
YELP مثالی خوب از یک وبسایت است که می تواند برای تبلیغات شرکت شما مورد استفاده قرار گیرد. با معرفی کسب و کارتان در YELP، یا راه اندازی کسب و کارتان در آن، می توانید بدون اینکه به تولید هرزه نامه بپردازید، مطالب خود را در معرض افکار عمومی قرار دهید.
زیرا شما از ابزارهای سایت استفاده می کنید و در عین حال از قوانین سایت تبعیت کرده و به اهداف تعین شده دست می یابید، شما لینک های با دوامی می سازید که گوگل آنها را برای ارائه رتبه به سایت شما تایید می کند.
سایت وبسایت هایی که می توانید از آنها استفاده کنید لینداین و یللوپیجز است. زیرا این وبسایت ها در راستای کسب رضایت از طریق تامین نیازهای مصرف کنندگان عمل می کنند، گوگل آنها را به عنوان وبسایت هایی قابل قبول می شناسد و در راستای منافع وب مورد استفاده قرار می دهد.


استفاده از تصاویر
این امر ممکن است شبیه یک همکاری با آنچه پیشتر درباره چیزهای ساده و قابل خواندن توسط کراولر گوگل به نظر برسد، اما تصاویر در واقع راهی خوب برای جلب توجه به وبسایت شما، هم از طریق الگوریتم های جستجو و برای مصرف کنندگان قلمداد شود.
تصاویر چشم ها را به محتوای خود جلب می کند و به آنها کمک می کند که منافع خود را تامین کنند، در حالیکه برچسب هایی که برای عکس ها می گذارید کراولر را جذب کرده و تصاویر را برای آنها قابل درک می سازد. این برچسب ها می تواند به افزایش رتبه سایت کمک کند.


از طرفداران استفاده کنید
کسب و کارها همیشه از طرفداران خودشان استفاده نمی کنند، اما وقتی آنها انجام می دهند، اغلب این کار باعث می شود که ترافیک زیادی را به سمت سایت شما سرازیر شود. طرفداران گروه هایی از افراد هستند که به شدت مشتاق فیلم های مختلف، کارتون، شو های تلویزیونی هستند. ترکیب محصول و خدمت با روندهای مورد توجه طرفداران یکی از کارهایی است که می توانید در دستور کار خود قرار دهید.
به عنوان مثال، شما می توانید در مورد فیلم ها، شوها و سایر محصولات فرهنگی که مورد علاقه طرفداران شما هستند و از طرفی به حوزه فعالیت شما نیز ربط دارند، اطلاعاتی را تهیه کرده و آن را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهید. اجازه بدهید که طرفداران شما، شما را با آن نام بشناسند.


با استفاده از این تکنیک، شما می توانید جلب توجه بیشتری از متوسط مصرف کنندگان علاقه مند به خود کنید، همچنین می توانید ابرای اعضای گروه های طرفدار خود اطلاعات جامع آموزشی گردآوری کنید و بدین وسیله آنها را در جریان یک برنامه آموزشی اطلاع رسانی قرار دهید. در این مورد، گروه های طرفداران با میلیون ها نفر عضو، نیروی بسیار توانمندی هستند که علاقه به دانستن اطلاعاتی در مورد هری پاتر، شرلوک و بازی های هانگر و دکتر هو دارند. این طرفداران نه تنها قدرتمند هستند، بلکه آنها در سراسر جهان گسترده شده اند، و شما می توانید در محیط هایی نظیر یوتیوب، فیسبوک، گوگل پلاس، و سایت سایت های شبکه اجتماعی آنها را ملاقات کنید.


زمانی که از طرفداران استفاده می کنید، ممکن است به طور مستقیم رتبه گوگل خودتان را ارتقاء ندهید، اما جلب توجهی که از اعضای طرفداران می گیرید، این کار را انجام خواهد داد. به خاطر داشته باشید که یک محل را پیدا کنید و از آن استفاده کنید. گروه های طرفدار بهترین جایی است که می توانید با آن شروع کنید.


منبع:http://www.business2community.com/content-marketing/top-content-marketing-strategies-google-loves-0823434#6KssOR24Zj4ZR7Xs.99
مترجم: عادل میرشاهی (مدرس و مشاور سئو پی آر)

منبع مرجع: http://www.shara.ir/view/10565/شارا-برترین-استراتژی-های-بازاریابی-محتوای-مورد-علاقه-گوگل


 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد