درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 21 خرداد 1403 - 23:06   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟
  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران
  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11658صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیچهارشنبه، 3 تیر 1383 - 20:13
نه پیشنهاد رسانه های اجتماعی که قادر نیستید از آنها چشم پوشی کنید
نویسنده: دایان شوارتز مترجم: سحر بشارتی راد - یک تصویر بسیار با ارزش تر از 1000 کلمه است. روی فیلم، اینفوگراف (داده نما)، عکس و آثار گرافیکی سرمایه گذاری کنید. برای یادگیری کلیپ و اینفوگراف وقت صرف کنید. ببینید که مخاطبین شما دنبال چه هستند و سپس همان را برایشان فراهم نمایید.
  

1- بهترین نقل قول کنفرانس: کاترین شیفر، مدیر برند تجاری ریتز کرکرز عنوان کرده: "هیچ کس تمایلی به دوستی با یک بیسکویت باتر کرکر ندارد." بنابراین به گونه ای شایسته چالش ارتباطات فیسبوکی را برای برندهای تجاری مورد ارزیابی قرار می دهیم. در رابطه با حضور برند تجاری تان در رسانه اجتماعی واقع بین بوده و با طرفداران خود به شیوه ای واقع گرایانه برخورد کنید.


2- ابتدا تکلیف چند خط مشی سیاسی را مشخص نمایید، سپس شانس خود را روی مابقی آنها امتحان کنید: به عبارت دیگر، به طور کامل در استخر رسانه های اجتماعی شیرجه نزنید. در ابتدا چند مسیر برای شنای خود انتخاب کنید این مسیرها می تواند شامل توییتر، لینکدین و یا فیسبوک باشد، در آنجا بر حرکات خود تسلط بیابید و سپس به بررسی سایر مسیرها بپردازید.


3 – بیانیه‌های مطبوعاتی خود را از حالت کنترل اتوماتیک در آورید: اول از همه اینکه بیانیه‌های مطبوعاتی مهجور و منسوخ نیست اما مطالب مطبوعاتی قدیمی باید بایگانی شوند. اطمینان حاصل نمایید که خبرهای شما برای جستجو بهینه سازی شده، حاوی مؤلفه های چند رسانه ای برای مشارکت افراد ذی نفع بوده، به خوبی نوشته شده و از همه مهمتر، جالب است!


4- پست توییتری کوتاه


5- در زمان بحران، توییتر برای اطلاع رسانی است و فیسبوک به جهت تسلط است: این دو را با هم اشتباه نگیرید.


6- مطرح نمودن سوالات متعدد با مخاطبین: چرا متخصصان روابط عمومی آزمون زوج و فرد بیشتری را در اقدامات خود انجام نمی دهند. پیشنهاد هوشمندانه بردن اندرسون از شرکت نرم افزاری سیشن، خاطر نشان می کند که آزمون زوج و فرد به قلب بازاریابی 101 باز می گردد با این حال رشته روابط عمومی اغلب این آزمایش هوشمندانه را در آزمودن پیام های شما چه در قالب رسانه های اجتماعی و یا اقدامات دیرینه روابط عمومی نادیده می گیرد.


7- نمی توانید به طور خودکار قضاوت کنید: مطمئن شوید که برای قضاوت صحیح هنگام استخدام افراد با استعداد و اجرا کننده کارزارها ارزش قائل هستید.


8- بازاریابی محتوا یک تعهد است نه مبارزه: آنهایی که به بازاریابی محتوا دست می زنند، و به جای یک کارزار استثنایی در گوشه و کنار، آن را به قالب بازاریابی روابط عمومی متصل می کنند احتمال موفقیت شان در این حوزه بیشتر است.


9- ارتباطات تصویری: یک تصویر بسیار با ارزش تر از 1000 کلمه است. روی فیلم، اینفوگراف (داده نما)، عکس و آثار گرافیکی سرمایه گذاری کنید. برای یادگیری کلیپ و اینفوگراف وقت صرف کنید. ببینید که مخاطبین شما دنبال چه هستند و سپس همان را برایشان فراهم نمایید.


منبع :
http://www.prnewsonline.com
منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود


  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است


  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک


  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی


  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه


  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود


  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد