درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 00:00   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: فراتر از انتشارات مطبوعاتی - بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
  چرا داشتن یک موسیقی متن در محل کار می‌تواند بهره‌وری شما را افزایش دهد
  فناوری، پایان شکست فتوشاپ
  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی
  ۷ اصل حمایتی در روابط
  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن
  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22358صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیجمعه، 20 فروردین 1395 - 19:11
خدمات مشتری
برای کسی که سی دقیقه را پشت خط تلفن خدمات مشتری یک شرکت منتظر مانده است در حالی که بعد از آن از فردی به فردی دیگر ارجاع داده شده بدون انکه کسی قادر باشد حقیقتاً مشکل را برطرف نماید، تصور اینکه برای دریافت کمک بتوان مستقیماً به سوی منابع رفت ظاهراً جذاب به نظر می رسد.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- برای کسی که سی دقیقه را پشت خط تلفن خدمات مشتری یک شرکت منتظر مانده است در حالی که بعد از آن از فردی به فردی دیگر ارجاع داده شده بدون انکه کسی قادر باشد حقیقتاً مشکل را برطرف نماید، تصور اینکه برای دریافت کمک بتوان مستقیماً به سوی منابع رفت ظاهراً جذاب به نظر می رسد.


شرکت هایی چون:
جت بلو (Http://twitter.com/jetblue)، کامکست (http://twitter.com/comcastcares ) و زاپوس. کام (Http://twitter.com/zappos ) رسانه های اجتماعی را به عنوان مجرایی برای کمک به مشتریان غنیمت می شمارند. بسیاری از شرکت ها از تویئتر به منظور خدمات رسانی به مشتری های خود استفاده می کنند تا به درخواست مشتری های خود مبنی بر کمک، مشکلات و نگرانی هایشان پاسخ دهند. به کار بردن هشتگ و نام کاربرها در توئیتر به سازمان ها در شناسایی مشکلات احتمالی خدمات مشتری زمانی که بروز می کنند (و یا در زمانی واقعی و خیلی نزدیک) کمک کرده و همچنین از گسترش و تبدیل مشکلات احتمالی بی شائبه به بحران هایی بزرگتر جلوگیری خواهد نمود.


سایر افراد به سراغ وبلاگ ها و انجمن ها رفته و سعی می کنند مشکلات مشتری را رفع نمایند. خدمات مشتری محلی ست که مردم در آن بی تاب صدای شخصی و یا مهارت شخصی بوده و رسانه های اجتماعی ابزاری هستند که شرکت ها از آن استفاده می کنند تا گاهی پویایی نقض شده خدمات مشتری سنتی را تغییر دهند.
 

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  واکاوی ورود داده‌نگاری به یک روزنامه شاخص محلی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد