درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 15:58   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17384صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیجمعه، 6 تیر 1399 - 12:13
خدمات مشتری ستون اصلی استراتژی روابط عمومی
ارزیابی روابط عمومی مساله پیچیده ای است که اغلب افرادی که در روابط عمومی ها کار می کنند با توجه به حجم قابل توجهی از محتوا در نشریات روز تخصصی دنیا که درباره این موضوع می نویسند، هنوز به درستی نمی دانند که چگونه می توانند پی ببرند که چه تاثیری بر نگاه مخاطبان داشته اند و فراتر از آن اینکه آیا خود روابط عمومی توانسته است خودش را به مخاطبانش اثبات کند یا اینکه بیشتر مخاطبان فکر می کنند که روابط عمومی در صدد فریب آنهاست.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، تابیسو دلامینی- نقش روابط عمومی در سازمان با توجه به شرایط اقتصادی و توسعه تکنولوژیکی که شاهد آن هستیم باقی می ماند.


ما شاهد این رشد حرفه ای در طول سال های متمادی بودیم که شرکت ها جویای حفاظت از تصویر عمومی خود هستند و می خواهند درک را با کمترین آسیب مدیریت کنند. موارد خیالی که اغلب در طول سال استفاده می شوند شامل ارتباطات بحران، مدیریت شهرت، مسئولیت اجتماعی شرکتی و تصویر برند می شوند. به بیان دیگر در تلاش برای اطمینان ذینفعان داخلی و خارجی به کار گرفته می شوند.


در حالیکه سازمان ها خدمات آژانس های روابط عمومی را برای کار با جادوی تصویر عمومی شان به کار می گیرند، آنها اغلب تعدادی از یک دسته عوامل تعیین کننده تصویر برند را نادیده می گیرند. خدمات مشتری همچنان ستون اصلی هر استراتژی روابط عمومی سازمانی و آژانس های روابط عمومی است و در صورتی که خدمات مشتری بدی ارائه شود عواقب آن ممکن است برای شرکت بسیار مضر باشد.


اهمیت بی بدیل خدمات مشتری
در طول زمان تصدی من به عنوان یک کارآموز رسانه اجتماعی در سال 2013، من این فرصت را پیدا کردم که به سمت استراتژی های رسانه اجتماعی حرکت کنم؛ به این سمت که چگونه می توانیم با یک استراتژی رسانه اجتماعی به ارزش افزوده سازمان کمک کنیم. ما سرمان را تراشیدیم و با ایده های خوبی روبرو شدیم که نهایتا به ما کمک کرد که بر یکی از مهمترین چالش های رسانه اجتماعی که خدمات مشتریان است فائق آییم. هیچ مقداری از کار آژانس روابط عمومی نمی تواند جبران این مورد را بکند که یک سازمان نیازمند سیاه کردن دستش برای تعمیر یک سری مسائل در بخش خدمات مشتری می باشد.


اگر خدمات مشتری مد نظر شما نیست، بنابراین تیم روابط عمومی شما زمان زیادی را صرف می کنند در حالیکه نمی توانند دستاوردهای کافی را بدست آورند. یک شرکت می تواند تعیین کند که سخنگوی شرکت شخصیتی کاریزما مانند مسی مایمان باشد که توسط تیمی از بهترین آژانس روابط عمومی در جهان آمده است و در عین حال شکست را تجربه کند چون افرادی که در پیشانی سازمان با مشتریان برخورد می کنند در کار خود دچار کاستی شوند.


فاجعه اسکام
شرکت ها نیازمند سرمایه گذاری زیادی بر روی زمان و منابع هستند تا مطمئن شوند که کارکنان طراز اول شان به خوبی آموزش دیده اند تا بتوانند در تعامل با مشتریان در فعالیت های روزانه مانند بازیکن شماره یک آرسنال باشند. ما قربانیان خدمات مشتریان بد هستیم و این فقط شامل یک کالای خاص نمی شود.


بهترین مطالعه موردی در این خصوص شرکت اسکام محبوب ما می باشد که سخنگویان برجسته ای مانند خولو فاسیو و اندرو اتزینگر می باشند. این آقایان الهام بخش اعتماد به سازمان ما بودند چراکه در سخنرانی هایشان بسیار با متانت سخن می گفتند و در عین حال آنقدر جذاب بودند که مخاطبان از شنیدن حرف هایشان سیر نمی شدند. با وجود صرف مقدار قابل توجهی از نیروهای کارآزموده در روابط عمومی ما در این حوزه دچار شکست شدیم چرا که مردم نتوانستند با بخش خدمات مشتریان به خوبی ارتباط بگیرند. این مساله به اندازه ای جدی بود که هر کسی می توانست با خودش ارزیابی کند که اگر وارد بازار اسکام شود و نقاط ضعف این بخش را پوشش دهد می تواند به راحتی بازار را از آن خودش کند.


ارزیابی روابط عمومی مساله پیچیده ای است که اغلب افرادی که در روابط عمومی ها کار می کنند با توجه به حجم قابل توجهی از محتوا در نشریات روز تخصصی دنیا که درباره این موضوع می نویسند، هنوز به درستی نمی دانند که چگونه می توانند پی ببرند که چه تاثیری بر نگاه مخاطبان داشته اند و فراتر از آن اینکه آیا خود روابط عمومی توانسته است خودش را به مخاطبانش اثبات کند یا اینکه بیشتر مخاطبان فکر می کنند که روابط عمومی در صدد فریب آنهاست. ما خوب شاهد این مورد بودیم که چگونه خدمات مشتریان در صنعت تلفن همراه تله کام افریقای جنوبی توانسته است که خود را در این حوزه تقویت کند و پیشتاز این عرصه شود.


منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

برگردان: گروه ترجمه شارا



 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد