درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 - 11:36   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22358صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیپنجشنبه، 19 فروردین 1395 - 07:47
خدمات مشتری
برای کسی که سی دقیقه را پشت خط تلفن خدمات مشتری یک شرکت منتظر مانده است در حالی که بعد از آن از فردی به فردی دیگر ارجاع داده شده بدون انکه کسی قادر باشد حقیقتاً مشکل را برطرف نماید، تصور اینکه برای دریافت کمک بتوان مستقیماً به سوی منابع رفت ظاهراً جذاب به نظر می رسد.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- برای کسی که سی دقیقه را پشت خط تلفن خدمات مشتری یک شرکت منتظر مانده است در حالی که بعد از آن از فردی به فردی دیگر ارجاع داده شده بدون انکه کسی قادر باشد حقیقتاً مشکل را برطرف نماید، تصور اینکه برای دریافت کمک بتوان مستقیماً به سوی منابع رفت ظاهراً جذاب به نظر می رسد.


شرکت هایی چون:
جت بلو (Http://twitter.com/jetblue)، کامکست (http://twitter.com/comcastcares ) و زاپوس. کام (Http://twitter.com/zappos ) رسانه های اجتماعی را به عنوان مجرایی برای کمک به مشتریان غنیمت می شمارند. بسیاری از شرکت ها از تویئتر به منظور خدمات رسانی به مشتری های خود استفاده می کنند تا به درخواست مشتری های خود مبنی بر کمک، مشکلات و نگرانی هایشان پاسخ دهند. به کار بردن هشتگ و نام کاربرها در توئیتر به سازمان ها در شناسایی مشکلات احتمالی خدمات مشتری زمانی که بروز می کنند (و یا در زمانی واقعی و خیلی نزدیک) کمک کرده و همچنین از گسترش و تبدیل مشکلات احتمالی بی شائبه به بحران هایی بزرگتر جلوگیری خواهد نمود.


سایر افراد به سراغ وبلاگ ها و انجمن ها رفته و سعی می کنند مشکلات مشتری را رفع نمایند. خدمات مشتری محلی ست که مردم در آن بی تاب صدای شخصی و یا مهارت شخصی بوده و رسانه های اجتماعی ابزاری هستند که شرکت ها از آن استفاده می کنند تا گاهی پویایی نقض شده خدمات مشتری سنتی را تغییر دهند.
 

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود


  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟


  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟


  چگونه روزنامه‌نگاران و متخصصان روابط‌عمومی می‌توانند برای تقویت صداهای مختلف با یکدیگر همکاری کنند


  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد