درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 - 01:34   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بازسازی اعتماد عمومی با بازشناسی کارکرد روابط‌عمومی
  آینده روابط‌عمومی با وجود هوش مصنوعی: همزیستی انسان و ماشین
  رقص گوگل با ریتم خودش: پاسخ ساندار پیچای به ساتیا نادلا
  روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در انعکاس خدمات دولت در دستگاه‌های اجرایی دارند
  روابط‌عمومی مدیر مدار یا روابط‌عمومی مردم‌دار؟
  چالش‌های بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک در سال ۲۰۲۴: گزارش اضطراب را نشان می‌دهد
  مسئولیت اجتماعی و روابط‌عمومی دو روی یک سکه
  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی
  هوش مصنوعی مولد توسعه ربات‌های انسان‌نما را سرعت می‌بخشد: این برای مشاغل چه معنایی دارد؟
  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14680صفحه نخست » جهان روابط عمومیسه شنبه، 18 آذر 1393 - 15:45
10 تاکتیک بی فایده روابط عمومی برای سال 2015
لری ترنر، ویلسون - اینترنت و متعاقب آن چرخه 24/7 با یک کاهش ویژه در کارکنان گزارش گر در بسیاری از رسانه های پخش در دهه گذشته روبرو شد که طوفانی کامل در تغییر ویژه تاکتیک های روابط عمومی را نتیجه داد. این تاکتیک ها برای آن زمان موثر و با ارزش بودند. اگر شما هنوز به این تاکتیک ها تاسی می جویید، در سال 2015 باید آنها را مورد بازنگری قرار دهید تا بتوانید سرمایه گذاری بهتری از زمان را برای دریافت نتایج بهتر انجام دهید.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، لری ترنر، ویلسون- اینترنت و متعاقب آن چرخه 24/7 با یک کاهش ویژه در کارکنان گزارش گر در بسیاری از رسانه های پخش در دهه گذشته روبرو شد که طوفانی کامل در تغییر ویژه تاکتیک های روابط عمومی را نتیجه داد. این تاکتیک ها برای آن زمان موثر و با ارزش بودند. اگر شما هنوز به این تاکتیک ها تاسی می جویید، در سال 2015 باید آنها را مورد بازنگری قرار دهید تا بتوانید سرمایه گذاری بهتری از زمان را برای دریافت نتایج بهتر انجام دهید.


1. کمپین های روابط عمومی با اهداف اولیه ویروسی شدن را متوقف کنید. شما به سادگی نمی توانید طبیعت ویروسی یک کمپین را کنترل کنید. همچنان که شروع می شود باید به طور کامل تنظیم شده و بسیاری از آن ستاره ها بسیار دور از کنترل شما هستند. مطمئنا، لذت بخش است که می توانید نتیجه کار بخار ویروسی تان را ببینید اما از تنظیمی که آن را در ذهن خود دارید خودداری کنید یا اینکه ممکن است شما بخشی از موضوع اصلی را از دست بدهید. ارائه محتوای با ارزش و مرتبط برای بازار هدف شما چیزی است که معمولا از دست داده می شود.


2. ایمیل انبوه را برای متقاعد کردن یک فهرست طولانی از گزارشگرانی که کت و شلوارشان را به یک خشکشویی می دهند نفرستید. بلکه تکلیف خود را برای هر گزارشگر به طور مجزا انجام دهید. مواد چاپ شده پیشین و جدید او را مطالعه کنید، یادداشت های شبکه اجتماعی او را بخوانید و زمینه های او را پیدا کنید. بدانید که مخاطبان هر خبرنگار چه کسانی هستند. آنگاه هر پیچ را برای آنها شخصی سازی و سفارشی ارسال کنید. شما باید تنها خبرنگاری را برای انتشار مطلب تان متقاعد کنید که معتقدید به احتمال زیاد به محتوای مرتبط با تحقیق شما علاقه مند است.


3. از ترویج بیش از اندازه خود خودداری کنید. اگر شما تمرکز بر علایق کاملا مطابق، مرتبط، و به موقع محتوا با مخاطبان دقیق ندارید، گزارشگران شما را یک درخواست کننده می بینند و بدین ترتیب اعتبار شما زیر سوال خواهد رفت.


4. آن پسر بچه ای نباشید که مثل گرگ زوزه می کشد، یک گزارش خبری را در هر زمانی که کوچکترین اتفاقی در شرکت شما افتاد به این دلیل که خبر دیگری ندارید، تهیه و منتشر نکنید. گزارشگران از توجه کردن به شما باز خواهند ماند.


5. فراموش نکنید که از صدای حقیقی استفاده کنید. این بدان معناست که از کلماتی که بیان شده اند استفاده کنید. روابط عمومی با گزارش مطبوعاتی شروع نشده است که بخواهد با گزارش مطبوعاتی به پایان برسد. ترویج روابط کنید، این کار را می توانید از طریق رسانه های اجتماعی و در مورد افرادی که ممکن است انجام دهید.


6. از انتشار صرف اطلاعیه خودداری کنید، و شروع به تعامل از طریق داستان سرایی نمایید.


7. خبرنگاران را اذیت نکنید. به ویژه زمانی که می دانید آنها در آخرین فرصت ارسال مطالب شان هستند. بدانید که چه موقع آن فرصت آخر فرا می رسد.


8. تنها بر رسانه های پخش تمرکز نکنید. همچنین خروجی های دیگری را که به بهبود سئوی شما کمک می کنند را مد نظر قرار دهید. اما توجه کنید که چگونه مصرف رسانه ای را تکه تکه می کنید. این امری ضروری است. پوشش خبری از نشریات کم اهمیت تر می تواند به شما کمک کند که به علایق خود در میان حوزه وسیع تری از گزارشگران دست پیدا کنید.


9. تصور نکنید که شما تنها کسی هستید که یک برنامه پر مشغله دارد. اگر می خواهید مورد اعتماد تلقی شوید، منبعی قابل اعتماد باشید، بی درنگ به گزارشگرانی که درخواست می کنند پاسخ دهید. اگر آن به این معناست که پایان کار خود را زمان بندی کنید، حتما این کار را انجام دهید.


10. فرصت تبلیغ را برای دریافت پوشش خبری از هیچ رسانه ای از دست ندهید. این رسانه ها می توانند رسانه های اجتماعی، وبلاگ ها، کمپین های ایمیلی را نیز در بر بگیرند. از داستان های خبری به عنوان مدرک اجتماعی در مورد وبسایت خودتان استفاده کنید.


منبع: http://www.memphisdailynews.com/news/2014/dec/3/10-useless-pr-tactics-to-avoid-in-2015
منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  مرجعیت رسانه‌ای


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  شیفتگی جمعی


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد