درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 - 00:22   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بازسازی اعتماد عمومی با بازشناسی کارکرد روابط‌عمومی
  آینده روابط‌عمومی با وجود هوش مصنوعی: همزیستی انسان و ماشین
  رقص گوگل با ریتم خودش: پاسخ ساندار پیچای به ساتیا نادلا
  روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در انعکاس خدمات دولت در دستگاه‌های اجرایی دارند
  روابط‌عمومی مدیر مدار یا روابط‌عمومی مردم‌دار؟
  چالش‌های بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک در سال ۲۰۲۴: گزارش اضطراب را نشان می‌دهد
  مسئولیت اجتماعی و روابط‌عمومی دو روی یک سکه
  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی
  هوش مصنوعی مولد توسعه ربات‌های انسان‌نما را سرعت می‌بخشد: این برای مشاغل چه معنایی دارد؟
  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13515صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیشنبه، 12 مهر 1393 - 13:36
4 نکته سئو پی آر (روابط عمومی اینترنتی) در باب به حداکثر رسانی اثر محتوای شما
مترجم: عادل میرشاهی (مدرس سئو پی آر) - شما ایده خیلی خوبی از اینکه مخاطبان هدف برای محتوای دیجیتال شما چه کسانی را شامل می شوند دارید. شما می توانید آنها را مجسم کنید، و می دانید کدام نوع از کار را آنها انجام می دهند و آنها احتمالا چه چیزی می خرند. حداقل این است که شما مطمئن هستید آنها بر روی دو پایشان قدم می زنند.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، استیو گلدشتاین- شما ایده خیلی خوبی از اینکه مخاطبان هدف برای محتوای دیجیتال شما چه کسانی را شامل می شوند دارید. شما می توانید آنها را مجسم کنید، و می دانید کدام نوع از کار را آنها انجام می دهند و آنها احتمالا چه چیزی می خرند. حداقل این است که شما مطمئن هستید آنها بر روی دو پایشان قدم می زنند.


سرخط خبر: مخاطبان هدف شما مردم نیستند، بلکه گوگل است. او میان شما و مردمی که شما می خواهید به آنها دست پیدا کنید قرار گرفته است. تنها اگر شما محتوایی مبتنی بر الگوریتم گوگل در ذهنتان به عنوان نخستین پردازنده تولید کنید، می توانید به بشریت در آن سوی صفحه آن را برسانید.


این یک ماموریت حرفه ای از مایک اسمیک، مدیر شرکت ارتباطات و استراتژی کسب و کار گیبز و سوئل است، که متخصصان روابط عمومی را با تخصص سئو آشنا کند. اسمیک پیشرو کارگاه سئو در پی آر نیوز است که در 10 اکتبر و در گرند هایت شهر نیویورک برگزار می شود و به عنوان یک پیشنهاد نمایش چهار نکته را برای متخصصان روابط عمومی ارائه می کنیم. این نکات می تواند به شما کمک کند که اثر محتوای خودتان را در رابطه با جستجو به حداکثر برسانید:


1. منحصر به فرد باشید. محتوای شما باید برتر از میلیون ها صفحه محتوای آنلاین قرار بگیرد.
نکته: رقبای خودتان را بررسی کنید و ببینید که آنها چه می کنند و چگونه می توان برای رتبه بالاتر از آنها کمی کار آنها را متفاوت تر و با کیفیت تر انجام داد.


2. هدفمند باشید. محتوای شما بایستی مرتبط با آن چیزی باشد که مخاطبان شما جویای دریافت آن هستند. و این در حالتی محقق می شود که به گونه ای مناسب بر داده های متایی تمرکز کرده باشید و بتوانید هدفتان را برای گوگل مشخص کنید.
نکته: ساختار محتوای خودتان را در هنگامی که بخشی از آن را آماده کرده اید بررسی کنید و مطمئن شوید که تمرکز تان بر آن چیزهایی است که روند کلی سایت بر آنها استوار است و این کار را به عنوان یک روند جاری در فعالیت خود به کار ببندید.


3. قانع کننده باشید. گوگل به محتواهایی اعتبار می دهد که مردم به آنها لینک می دهند و زمانی را با آن سپری می کنند. این جایی است که ویدئو، عکس و اینفوگرافیک ها مزیت کلیدی می یابند.
نکته: محتوای خود را در قالبی متفاوت با رقبای خود تولید کنید. اگر بیشتر رقبا بر یادداشت های وبلاگی تکیه کرده اند شما بر اینفوگرافیک تکیه کنید.


4. اجتماعی باشید. به اشتراک گذاری، تعامل، تشویق دیگران به اشتراک گذاری، یادداشت، لینک و نظر.
نکته: مطمئن شوید که محتوای خود را از طریق کانال های شبکه اجتماعی با مخاطبان خود ترویج می کنید.


شما می توانید برای اطلاعات بیشتر در کارگاه سئو پی آر مایک اسمیک شرکت کنید.
 

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  مرجعیت رسانه‌ای


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  شیفتگی جمعی


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد