درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 13 خرداد 1403 - 12:27   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک
  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند
  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی
  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟
  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی
  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا
  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13515صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیشنبه، 12 مهر 1393 - 13:36
4 نکته سئو پی آر (روابط عمومی اینترنتی) در باب به حداکثر رسانی اثر محتوای شما
مترجم: عادل میرشاهی (مدرس سئو پی آر) - شما ایده خیلی خوبی از اینکه مخاطبان هدف برای محتوای دیجیتال شما چه کسانی را شامل می شوند دارید. شما می توانید آنها را مجسم کنید، و می دانید کدام نوع از کار را آنها انجام می دهند و آنها احتمالا چه چیزی می خرند. حداقل این است که شما مطمئن هستید آنها بر روی دو پایشان قدم می زنند.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، استیو گلدشتاین- شما ایده خیلی خوبی از اینکه مخاطبان هدف برای محتوای دیجیتال شما چه کسانی را شامل می شوند دارید. شما می توانید آنها را مجسم کنید، و می دانید کدام نوع از کار را آنها انجام می دهند و آنها احتمالا چه چیزی می خرند. حداقل این است که شما مطمئن هستید آنها بر روی دو پایشان قدم می زنند.


سرخط خبر: مخاطبان هدف شما مردم نیستند، بلکه گوگل است. او میان شما و مردمی که شما می خواهید به آنها دست پیدا کنید قرار گرفته است. تنها اگر شما محتوایی مبتنی بر الگوریتم گوگل در ذهنتان به عنوان نخستین پردازنده تولید کنید، می توانید به بشریت در آن سوی صفحه آن را برسانید.


این یک ماموریت حرفه ای از مایک اسمیک، مدیر شرکت ارتباطات و استراتژی کسب و کار گیبز و سوئل است، که متخصصان روابط عمومی را با تخصص سئو آشنا کند. اسمیک پیشرو کارگاه سئو در پی آر نیوز است که در 10 اکتبر و در گرند هایت شهر نیویورک برگزار می شود و به عنوان یک پیشنهاد نمایش چهار نکته را برای متخصصان روابط عمومی ارائه می کنیم. این نکات می تواند به شما کمک کند که اثر محتوای خودتان را در رابطه با جستجو به حداکثر برسانید:


1. منحصر به فرد باشید. محتوای شما باید برتر از میلیون ها صفحه محتوای آنلاین قرار بگیرد.
نکته: رقبای خودتان را بررسی کنید و ببینید که آنها چه می کنند و چگونه می توان برای رتبه بالاتر از آنها کمی کار آنها را متفاوت تر و با کیفیت تر انجام داد.


2. هدفمند باشید. محتوای شما بایستی مرتبط با آن چیزی باشد که مخاطبان شما جویای دریافت آن هستند. و این در حالتی محقق می شود که به گونه ای مناسب بر داده های متایی تمرکز کرده باشید و بتوانید هدفتان را برای گوگل مشخص کنید.
نکته: ساختار محتوای خودتان را در هنگامی که بخشی از آن را آماده کرده اید بررسی کنید و مطمئن شوید که تمرکز تان بر آن چیزهایی است که روند کلی سایت بر آنها استوار است و این کار را به عنوان یک روند جاری در فعالیت خود به کار ببندید.


3. قانع کننده باشید. گوگل به محتواهایی اعتبار می دهد که مردم به آنها لینک می دهند و زمانی را با آن سپری می کنند. این جایی است که ویدئو، عکس و اینفوگرافیک ها مزیت کلیدی می یابند.
نکته: محتوای خود را در قالبی متفاوت با رقبای خود تولید کنید. اگر بیشتر رقبا بر یادداشت های وبلاگی تکیه کرده اند شما بر اینفوگرافیک تکیه کنید.


4. اجتماعی باشید. به اشتراک گذاری، تعامل، تشویق دیگران به اشتراک گذاری، یادداشت، لینک و نظر.
نکته: مطمئن شوید که محتوای خود را از طریق کانال های شبکه اجتماعی با مخاطبان خود ترویج می کنید.


شما می توانید برای اطلاعات بیشتر در کارگاه سئو پی آر مایک اسمیک شرکت کنید.
 

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ


  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد