درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 13 خرداد 1403 - 12:52   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک
  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند
  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی
  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟
  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی
  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14680صفحه نخست » جهان روابط عمومیسه شنبه، 18 آذر 1393 - 15:45
10 تاکتیک بی فایده روابط عمومی برای سال 2015
لری ترنر، ویلسون - اینترنت و متعاقب آن چرخه 24/7 با یک کاهش ویژه در کارکنان گزارش گر در بسیاری از رسانه های پخش در دهه گذشته روبرو شد که طوفانی کامل در تغییر ویژه تاکتیک های روابط عمومی را نتیجه داد. این تاکتیک ها برای آن زمان موثر و با ارزش بودند. اگر شما هنوز به این تاکتیک ها تاسی می جویید، در سال 2015 باید آنها را مورد بازنگری قرار دهید تا بتوانید سرمایه گذاری بهتری از زمان را برای دریافت نتایج بهتر انجام دهید.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، لری ترنر، ویلسون- اینترنت و متعاقب آن چرخه 24/7 با یک کاهش ویژه در کارکنان گزارش گر در بسیاری از رسانه های پخش در دهه گذشته روبرو شد که طوفانی کامل در تغییر ویژه تاکتیک های روابط عمومی را نتیجه داد. این تاکتیک ها برای آن زمان موثر و با ارزش بودند. اگر شما هنوز به این تاکتیک ها تاسی می جویید، در سال 2015 باید آنها را مورد بازنگری قرار دهید تا بتوانید سرمایه گذاری بهتری از زمان را برای دریافت نتایج بهتر انجام دهید.


1. کمپین های روابط عمومی با اهداف اولیه ویروسی شدن را متوقف کنید. شما به سادگی نمی توانید طبیعت ویروسی یک کمپین را کنترل کنید. همچنان که شروع می شود باید به طور کامل تنظیم شده و بسیاری از آن ستاره ها بسیار دور از کنترل شما هستند. مطمئنا، لذت بخش است که می توانید نتیجه کار بخار ویروسی تان را ببینید اما از تنظیمی که آن را در ذهن خود دارید خودداری کنید یا اینکه ممکن است شما بخشی از موضوع اصلی را از دست بدهید. ارائه محتوای با ارزش و مرتبط برای بازار هدف شما چیزی است که معمولا از دست داده می شود.


2. ایمیل انبوه را برای متقاعد کردن یک فهرست طولانی از گزارشگرانی که کت و شلوارشان را به یک خشکشویی می دهند نفرستید. بلکه تکلیف خود را برای هر گزارشگر به طور مجزا انجام دهید. مواد چاپ شده پیشین و جدید او را مطالعه کنید، یادداشت های شبکه اجتماعی او را بخوانید و زمینه های او را پیدا کنید. بدانید که مخاطبان هر خبرنگار چه کسانی هستند. آنگاه هر پیچ را برای آنها شخصی سازی و سفارشی ارسال کنید. شما باید تنها خبرنگاری را برای انتشار مطلب تان متقاعد کنید که معتقدید به احتمال زیاد به محتوای مرتبط با تحقیق شما علاقه مند است.


3. از ترویج بیش از اندازه خود خودداری کنید. اگر شما تمرکز بر علایق کاملا مطابق، مرتبط، و به موقع محتوا با مخاطبان دقیق ندارید، گزارشگران شما را یک درخواست کننده می بینند و بدین ترتیب اعتبار شما زیر سوال خواهد رفت.


4. آن پسر بچه ای نباشید که مثل گرگ زوزه می کشد، یک گزارش خبری را در هر زمانی که کوچکترین اتفاقی در شرکت شما افتاد به این دلیل که خبر دیگری ندارید، تهیه و منتشر نکنید. گزارشگران از توجه کردن به شما باز خواهند ماند.


5. فراموش نکنید که از صدای حقیقی استفاده کنید. این بدان معناست که از کلماتی که بیان شده اند استفاده کنید. روابط عمومی با گزارش مطبوعاتی شروع نشده است که بخواهد با گزارش مطبوعاتی به پایان برسد. ترویج روابط کنید، این کار را می توانید از طریق رسانه های اجتماعی و در مورد افرادی که ممکن است انجام دهید.


6. از انتشار صرف اطلاعیه خودداری کنید، و شروع به تعامل از طریق داستان سرایی نمایید.


7. خبرنگاران را اذیت نکنید. به ویژه زمانی که می دانید آنها در آخرین فرصت ارسال مطالب شان هستند. بدانید که چه موقع آن فرصت آخر فرا می رسد.


8. تنها بر رسانه های پخش تمرکز نکنید. همچنین خروجی های دیگری را که به بهبود سئوی شما کمک می کنند را مد نظر قرار دهید. اما توجه کنید که چگونه مصرف رسانه ای را تکه تکه می کنید. این امری ضروری است. پوشش خبری از نشریات کم اهمیت تر می تواند به شما کمک کند که به علایق خود در میان حوزه وسیع تری از گزارشگران دست پیدا کنید.


9. تصور نکنید که شما تنها کسی هستید که یک برنامه پر مشغله دارد. اگر می خواهید مورد اعتماد تلقی شوید، منبعی قابل اعتماد باشید، بی درنگ به گزارشگرانی که درخواست می کنند پاسخ دهید. اگر آن به این معناست که پایان کار خود را زمان بندی کنید، حتما این کار را انجام دهید.


10. فرصت تبلیغ را برای دریافت پوشش خبری از هیچ رسانه ای از دست ندهید. این رسانه ها می توانند رسانه های اجتماعی، وبلاگ ها، کمپین های ایمیلی را نیز در بر بگیرند. از داستان های خبری به عنوان مدرک اجتماعی در مورد وبسایت خودتان استفاده کنید.


منبع: http://www.memphisdailynews.com/news/2014/dec/3/10-useless-pr-tactics-to-avoid-in-2015
منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ


  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد