درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 - 01:20   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بازسازی اعتماد عمومی با بازشناسی کارکرد روابط‌عمومی
  آینده روابط‌عمومی با وجود هوش مصنوعی: همزیستی انسان و ماشین
  رقص گوگل با ریتم خودش: پاسخ ساندار پیچای به ساتیا نادلا
  روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در انعکاس خدمات دولت در دستگاه‌های اجرایی دارند
  روابط‌عمومی مدیر مدار یا روابط‌عمومی مردم‌دار؟
  چالش‌های بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک در سال ۲۰۲۴: گزارش اضطراب را نشان می‌دهد
  مسئولیت اجتماعی و روابط‌عمومی دو روی یک سکه
  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی
  هوش مصنوعی مولد توسعه ربات‌های انسان‌نما را سرعت می‌بخشد: این برای مشاغل چه معنایی دارد؟
  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14464صفحه نخست » جمعه، 7 آذر 1393 - 11:22
ظهور تکنولوژی های نوین عامل رشد و گسترش رسانه های اجتماعی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- یک کارشناس رسانه گفت: تغییرات رسانه ای در عصر امروز، به مدد رشد و ظهور تکنولوژی های نوین در فضای رسانه ای ایجاد شده است.
  
 

 احسان پوری کارشناس رسانه در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: امروزه فضای نوین ارتباطی با رشد و گسترش تکنولوژی ارتباطی تغییر کرده و هر فردی می تواند با داشتن وبلاگ، سایت و حتی یک صفحه اجتماعی با تولید محتوا از طریق یک کلیک به مخاطبان زیادی اطلاع رسانی کند.
 
این کارشناس رسانه در ادامه گفت: این تغییرات در عصر امروز، به مدد رشد و ظهور تکنولوژی های نوین در فضای رسانه ای ایجاد شده است.
 
وی تصریح کرد: رسانه های اجتماعی مفهومی است که با وجود آمدن و رشد شبکه های اجتماعی مجازی معرفی شده و مبتنی بر اینترنت است.
 
پوری با اشاره به ویژگی ها و معیارهای رسانه های اجتماعی گفت: نخستین گزینه ای که در رسانه های اجتماعی مورد توجه قرار می گیرد، زنده و پویا بودن این شبکه ها است که در سایر رسانه ها کمتر دیده می شود.
 
وی ادامه داد: ویژگی اصلی رسانه های اجتماعی، اجتماع پذیر بودن این رسانه است، چرا که این اجتماع همانند جامعه ای که رد حال نفس کشیدن است، زنده و پویا است.
 
این کارشناس رسانه عنوان کرد: در رسانه های اجتماعی روزنامه نگار و چهره معروف و سرشناس دیگر ملاک نیست، بلکه قدرت ارتباط،‌تعداد لایک ها و تعداد دوستان در فضای مجازی مد نظر است و افراد را مشهور می کند.
 
پوری اضافه کرد: امروزه قدرت به فرد تعلق ندارد بلکه این قدرت کاملا اجتماعی است اگر فرد در این شبکه ها فعال باشد قدرت بیشتری دارد.
 
وی با بیان اینکه فضای رسانه ای و ارتباطی دچار تغییر و تحول در سطح جهانی شده است، خاطر نشان کرد: تکنولوژی همان اندازه که می تواند فرصت باشد دارای بعد تهدید هم است بنابراین باید برای این موضوع راهکار  بیندیشیم و از مزیت های این تکنولوژی بهره گیریم و تجربه نشان داده است که بدون تفکر و اندیشه نتایج خوبی به همراه نخواهد داشت.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  مرجعیت رسانه‌ای


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  شیفتگی جمعی


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد