درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 - 01:17   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6656صفحه نخست » جمعه، 10 آبان 1392 - 11:45
کارگاه آموزشی "فرش، تبلیغات و نیازهای معاصر" برگزار شد
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کارگاه آموزشی "فرش، تبلیغات و نیازهای معاصر" با حضور صاحب امتیاز و مدیرمسوول نشریه "طره" در دانشکده معماری و هنر دانشگاه کاشان برگزار شد.
به گزارش شارا، حمید کارگر در این کارگاه آموزشی با اشاره به تاریخ تبلیغات در ایران و جهان و سابقه تاریخی تبلیغ فرش ایرانی، به تبیین عملی کارکرد نظریه های حوزه روان شناسی و ارتباطات برای فرایند تبلیغات پرداخت.
مشاور رسانه ای و تبلیغاتی شرکت سهامی فرش ایران، پشتوانه تاریخی، فرهنگی و هنری فرش دستباف ایران، برند آشنا و خوش آوازه فرش ایرانی در بازارهای جهانی، سازگاری فرش و فرایند تولید آن با سلامت انسان و محیط زیست، وجود شبکه مناسب توزیع در بسیاری از بازارهای سنتی و نیز وجود نیروی کار ماهر و توانمند در این حوزه را از شاخص های قابل تأکید در تبلیغ فرش ایران دانست.
به گفته وی تنوع موجود در فرش دستباف ایران در طرح و نقش، اندازه، جنس و رنگ آمیزی در کنار شاخصه هایی همچون وجود مراکز آموزشی و پژوهشی در این زمینه و نیز عدم استفاده از کار کودکان در فرایند تولید فرش ایرانی هم از دیگر مزایای این هنر- صنعت در فرایند تبلیغات است.
کارگر دلخوش کردن به اینکه دنیا فرش ایرانی را می شناسد و بی توجهی به اهمیت تبلیغ را ناروا و آسیبی جدی برشمرد و افزود: باید فرش را در همه گونه های تبلیغات "اطلاع رسان"، "متقاعدکننده" و نیز "یادآوری کننده" به مخاطبان قدیمی و تازه شناساند.
صاحب امتیاز و مدیرمسوول دوماهنامه طره با برشمردن خلاء های کنونی اطلاع رسانی و تبلیغات برای فرش ایرانی، چند وجهی بودن این هنر- صنعت را که پایی در اقتصاد، اشتغالزایی و ارزآوری دارد و پایی در فرهنگ و هنر را یک ویژگی خاص و قابل تحسین دانست.
کارگر در بخش پایانی این کارگاه آموزشی، با برشمردن نقشی که فرش می تواند در فضای دیپلماسی عمومی به دوش بگیرد، هنرمندان عرصه فرش را دیپلمات های هنری و فرهنگی ایران دانست.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد