درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 28 فروردین 1403 - 12:43   

واقعیت با فرم طولانی در مدل های زبان بزرگ" و سیستم اس‌اِی‌ف‌ئی

  واقعیت با فرم طولانی در مدل های زبان بزرگ" و سیستم اس‌اِی‌ف‌ئی


ادامه ادامه مطلب یک

آیا نگه‌داشتن گوشی در جیب خطر دارد؟

  آیا نگه‌داشتن گوشی در جیب خطر دارد؟


ادامه ادامه مطلب دو

چند نکته برای موفقیت در یک دوره کمپین روابط‌عمومی

  چند نکته برای موفقیت در یک دوره کمپین روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  3 راه برای اینکه در جلسه بعدی هوشمندتر به نظر برسید
  متخصصان روابط‌عمومی و ارتباطات: صدای برابری برای افراد دارای معلولیت
  آینده روابط‌عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتال
  رسانه در عصر پست‌ مدرن؛ از مرگ سوژه تا ستیز با واقعیت
  جامعه‌شناسی ارتباطات
  استراتژی سیاه روابط‌عمومی
  قدرت تحول‌آفرین روابط‌عمومی فراتر از روابط رسانه‌ای
  چه کسی پشت جنبش هوش مصنوعی مدرن است؟
  احساس طبیعت: عکاسی خلاقانه
  سه تصور غلط رایج در مورد روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6656صفحه نخست » جمعه، 10 آبان 1392 - 11:45
کارگاه آموزشی "فرش، تبلیغات و نیازهای معاصر" برگزار شد
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کارگاه آموزشی "فرش، تبلیغات و نیازهای معاصر" با حضور صاحب امتیاز و مدیرمسوول نشریه "طره" در دانشکده معماری و هنر دانشگاه کاشان برگزار شد.
به گزارش شارا، حمید کارگر در این کارگاه آموزشی با اشاره به تاریخ تبلیغات در ایران و جهان و سابقه تاریخی تبلیغ فرش ایرانی، به تبیین عملی کارکرد نظریه های حوزه روان شناسی و ارتباطات برای فرایند تبلیغات پرداخت.
مشاور رسانه ای و تبلیغاتی شرکت سهامی فرش ایران، پشتوانه تاریخی، فرهنگی و هنری فرش دستباف ایران، برند آشنا و خوش آوازه فرش ایرانی در بازارهای جهانی، سازگاری فرش و فرایند تولید آن با سلامت انسان و محیط زیست، وجود شبکه مناسب توزیع در بسیاری از بازارهای سنتی و نیز وجود نیروی کار ماهر و توانمند در این حوزه را از شاخص های قابل تأکید در تبلیغ فرش ایران دانست.
به گفته وی تنوع موجود در فرش دستباف ایران در طرح و نقش، اندازه، جنس و رنگ آمیزی در کنار شاخصه هایی همچون وجود مراکز آموزشی و پژوهشی در این زمینه و نیز عدم استفاده از کار کودکان در فرایند تولید فرش ایرانی هم از دیگر مزایای این هنر- صنعت در فرایند تبلیغات است.
کارگر دلخوش کردن به اینکه دنیا فرش ایرانی را می شناسد و بی توجهی به اهمیت تبلیغ را ناروا و آسیبی جدی برشمرد و افزود: باید فرش را در همه گونه های تبلیغات "اطلاع رسان"، "متقاعدکننده" و نیز "یادآوری کننده" به مخاطبان قدیمی و تازه شناساند.
صاحب امتیاز و مدیرمسوول دوماهنامه طره با برشمردن خلاء های کنونی اطلاع رسانی و تبلیغات برای فرش ایرانی، چند وجهی بودن این هنر- صنعت را که پایی در اقتصاد، اشتغالزایی و ارزآوری دارد و پایی در فرهنگ و هنر را یک ویژگی خاص و قابل تحسین دانست.
کارگر در بخش پایانی این کارگاه آموزشی، با برشمردن نقشی که فرش می تواند در فضای دیپلماسی عمومی به دوش بگیرد، هنرمندان عرصه فرش را دیپلمات های هنری و فرهنگی ایران دانست.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه تصور غلط رایج در مورد روابط‌عمومی


  احساس طبیعت: عکاسی خلاقانه


  قدرت تحول‌آفرین روابط‌عمومی فراتر از روابط رسانه‌ای


  جادوی روابط‌عمومی


  جامعه‌شناسی ارتباطات


  استراتژی سیاه روابط‌عمومی


  چه کسی پشت جنبش هوش مصنوعی مدرن است؟


  رسانه در عصر پست‌ مدرن؛ از مرگ سوژه تا ستیز با واقعیت


  حمله و دفاع ظالمانه


  3 راه برای اینکه در جلسه بعدی هوشمندتر به نظر برسید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد