درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 - 03:54   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
  نابینایان و هوش مصنوعی
  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی
  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"
  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند
  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر
  کمپین‌های یکباره
  مدیر عامل گوگل در مورد آینده پیوندها، هوش مصنوعی کیفیت جستجو را بدتر می‌کند
  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی
  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 55060صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریجمعه، 14 اردیبهشت 1403 - 03:41
رویداد آکسیوس: رهبران ارتباطات در مورد شراکت، سیاست و هوش مصنوعی در پذیرایی آخر هفته WHCD بحث می‌کنند
رهبران ارتباطات شرکتی در مورد نحوه هدایت هوش مصنوعی و مشارکت در مسائل فرهنگی و سیاسی در یک سال انتخاباتی پرمخاطب بحث کردند.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ایران (شارا) || رهبران ارتباطات شرکتی در مورد نحوه هدایت هوش مصنوعی و مشارکت در مسائل فرهنگی و سیاسی در یک سال انتخاباتی پرمخاطب بحث کردند.

دنی دودک، مدیر ارشد امور شرکتی Instacart: شراکت‌ها می‌توانند غیرسیاسی باشند، مشروط بر اینکه هر دو طرف بر سر پیام و مأموریت همسو باشند.

دیشا بارنت، رئیس ارتباطات جهانی UPS: برنامه‌ریزی برای سناریوهای بالقوه قبل از وقوع به UPS کمک کرد تا در طول اعتصابات کارگری به‌طور مؤثر ارتباط برقرار کند.

یو پی اس کارمندان و تیم‌ها را تشویق می‌کند تا از هوش مصنوعی برای «یادگیری، آزمایش و بازی» استفاده کنند.

سباستین وی. نایلز رئیس و مدیر ارشد حقوقی Salesforce و ران بونژان، یکی از بنیانگذاران و شریک ROKK Solutions: تعامل عمدی در مسائل اجتماعی مهم است.

رویداد آکسیوس فرصتی برای رهبران ارتباطات شرکتی بود تا در مورد چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی آنها در محیطی که به سرعت در حال تغییر است، بحث کنند. بحث ها بر روی موضوعاتی مانند هوش مصنوعی، مشارکت و سیاست متمرکز بود.

دودک در مورد تصمیم Instacart برای همکاری با کاخ سفید در ابتکار Instacart Health علیرغم مخالفت بالقوه مشتریان بر اساس سیاست صحبت کرد. او گفت که شراکت‌ها می‌توانند غیرسیاسی باشند، مشروط بر اینکه هر دو طرف بر سر پیام و مأموریت همسو باشند.

بارنت در مورد نحوه استفاده UPS از برنامه‌ریزی و هوش مصنوعی برای برقراری ارتباط مؤثر در طول اعتصابات کارگری اخیر به اشتراک گذاشت. او گفت که برنامه‌ریزی برای سناریوهای بالقوه قبل از وقوع کلیدی بود و UPS کارمندان را تشویق می‌کند تا از هوش مصنوعی برای «یادگیری، آزمایش و بازی» استفاده کنند.

در یک مکالمه جداگانه، Niles و Bonjean در مورد اهمیت تعامل عمدی در مسائل اجتماعی بحث کردند. آنها گفتند که شرکت‌ها باید فراتر از اظهارات عمومی بروند و برای ایجاد تغییر واقعی اقدام کنند.

رویداد آکسیوس یک پلتفرم ارزشمند برای رهبران ارتباطات برای به اشتراک گذاشتن تجربیات و بهترین شیوه ها در مورد نحوه ناوبری در چشم انداز پیچیده امروزی بود.

منبع انگلیسی: آکسیوس
منبع فارسی: شارا

با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:
https://telegram.me/sharaPR

 

انتهای پیام/

 

 


 


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  شیفتگی جمعی


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد