درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 23 خرداد 1403 - 03:07   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  قبل از شروع همکاری با کسی، در مورد سبک کار خود صحبت کنید
  هوش اپل: گام بزرگ اپل در هوش مصنوعی
  وحشت اخلاقی جدید: رسانه‌های اجتماعی
  آیا روابط‌عمومی در بلاک چین مرده است؟ نگاهی به دیدگاه‌های مخالف
  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟
  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران
  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 55060صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریجمعه، 14 اردیبهشت 1403 - 03:41
رویداد آکسیوس: رهبران ارتباطات در مورد شراکت، سیاست و هوش مصنوعی در پذیرایی آخر هفته WHCD بحث می‌کنند
رهبران ارتباطات شرکتی در مورد نحوه هدایت هوش مصنوعی و مشارکت در مسائل فرهنگی و سیاسی در یک سال انتخاباتی پرمخاطب بحث کردند.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ایران (شارا) || رهبران ارتباطات شرکتی در مورد نحوه هدایت هوش مصنوعی و مشارکت در مسائل فرهنگی و سیاسی در یک سال انتخاباتی پرمخاطب بحث کردند.

دنی دودک، مدیر ارشد امور شرکتی Instacart: شراکت‌ها می‌توانند غیرسیاسی باشند، مشروط بر اینکه هر دو طرف بر سر پیام و مأموریت همسو باشند.

دیشا بارنت، رئیس ارتباطات جهانی UPS: برنامه‌ریزی برای سناریوهای بالقوه قبل از وقوع به UPS کمک کرد تا در طول اعتصابات کارگری به‌طور مؤثر ارتباط برقرار کند.

یو پی اس کارمندان و تیم‌ها را تشویق می‌کند تا از هوش مصنوعی برای «یادگیری، آزمایش و بازی» استفاده کنند.

سباستین وی. نایلز رئیس و مدیر ارشد حقوقی Salesforce و ران بونژان، یکی از بنیانگذاران و شریک ROKK Solutions: تعامل عمدی در مسائل اجتماعی مهم است.

رویداد آکسیوس فرصتی برای رهبران ارتباطات شرکتی بود تا در مورد چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی آنها در محیطی که به سرعت در حال تغییر است، بحث کنند. بحث ها بر روی موضوعاتی مانند هوش مصنوعی، مشارکت و سیاست متمرکز بود.

دودک در مورد تصمیم Instacart برای همکاری با کاخ سفید در ابتکار Instacart Health علیرغم مخالفت بالقوه مشتریان بر اساس سیاست صحبت کرد. او گفت که شراکت‌ها می‌توانند غیرسیاسی باشند، مشروط بر اینکه هر دو طرف بر سر پیام و مأموریت همسو باشند.

بارنت در مورد نحوه استفاده UPS از برنامه‌ریزی و هوش مصنوعی برای برقراری ارتباط مؤثر در طول اعتصابات کارگری اخیر به اشتراک گذاشت. او گفت که برنامه‌ریزی برای سناریوهای بالقوه قبل از وقوع کلیدی بود و UPS کارمندان را تشویق می‌کند تا از هوش مصنوعی برای «یادگیری، آزمایش و بازی» استفاده کنند.

در یک مکالمه جداگانه، Niles و Bonjean در مورد اهمیت تعامل عمدی در مسائل اجتماعی بحث کردند. آنها گفتند که شرکت‌ها باید فراتر از اظهارات عمومی بروند و برای ایجاد تغییر واقعی اقدام کنند.

رویداد آکسیوس یک پلتفرم ارزشمند برای رهبران ارتباطات برای به اشتراک گذاشتن تجربیات و بهترین شیوه ها در مورد نحوه ناوبری در چشم انداز پیچیده امروزی بود.

منبع انگلیسی: آکسیوس
منبع فارسی: شارا

با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:
https://telegram.me/sharaPR

 

انتهای پیام/

 

 


 


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران


  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران


  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟


  آیا روابط‌عمومی در بلاک چین مرده است؟ نگاهی به دیدگاه‌های مخالف


  وحشت اخلاقی جدید: رسانه‌های اجتماعی


  هوش اپل: گام بزرگ اپل در هوش مصنوعی


  قبل از شروع همکاری با کسی، در مورد سبک کار خود صحبت کنید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد